Na lehokole by byl zvadlej...
Jenomže na lehokole pořád odpočívá a je tudíž vždy odpočatý a čerstvý, kdežto když je pořád vzpřímenej ... :-D (nehledě na to zábradlí)
Klasické kolo je lepší :)
V čem?
Možná se líp nosí :-)
Tak to musím potvrdit. Na přenášení, převážení, nakládání do vlaku... je klasické kolo opravdu mnohem lepší (především lehčí a skladnější).
Já jsem si ale lehokolo kupoval především proto, abych na něm jezdil.
No mne jedna panicka povedala ked som parkoval pred obcerstvovnou (hospoda :-) ) a tlacil Lowracera z cesty cca 4m ze ju boly chrbat ako ma vidii ohnuteho. A ked si predstavy ze tak veziem nakupy... :-D
Odpoved bola jednoducha ja na tom vacsinou jazdim nepouzivam to na vozenie nakladu ako voziik.
Ano a teraz odporci LR zahlasia nemam IPS - individual pushing system :-D
Tak to je stará pravda, že do opravdu těžkého terénu je nejlepší silnička. Protože je lehká a dobře se nosí... :)
Tak já to aktuálně hodnotím tak, že na Ibexu radši pojedu (po silnici) o 50 km víc než bych lehokolo nakládal do vlaku. Připadá mi to jako srovnatelná dřina, ale mnohem větší stres.
Taky občas vzpomínám, kam všude jsem se kdysi dostal se starým favoritem při hledaní geocache. Nedá se říct, že by to kolo dobře jezdilo terénem, ale s trochou snahy se dalo dotlačit/donést skoro kamkoliv...
Jenom o padesát?
Tak zalezi i na okolnostech, samozrejme ze zvladnu dojet i kousek dal, ale pokud si vyhlednu nejaky zavod nebo podobnou akci, tak tohle je zhruba hranice vzdalenosti, kdy uz uvazuju o jinych moznostech dopravy na start.
Je mi jasne, ze tobe nedela potize prijet treba na K24 po vlastni ose 100 nebo kolik kilometru, ale u me by to vysledek uz urcite ovlivnilo. :-)
Jasně, myslím nějakou pohodovou akci, ne závod. Tam když se nedá na kole, nedá se vůbec.
Na K24 to mám asi 60 a výsledek to určitě ovlivňuje.
pozitivně samozřejmě,)
Tak ja jel nejvic na start zavodu na Ibexu asi 65 km, ale to nebyl cyklozavod, ale orientacni beh. Nevimproc je zpravidla poradaji v sobotu rano na mistech, kam se neda dostat jinak nez na kole nebo autem.
Jestli to ovlivnilo vysledek nevim, zabloudil jsem jako obvykle (nekdo si plete leva/prava, ja si pletu vychod/zapad), takze jsem povazoval za uspech, kdyz jsem dorazil do cile v limitu a zase se shledal s lehokolem... :-D
horší by bylo se splést při útěku ,,za kopečky,, ,))))
Mám zábradlí s nápisem Classic a nosí se fakt líp... ale já už na kole raději ležím :)
Já jsem si na kolo už taky párkrát lehnul a musím říct, že nic moc, docela to tlačí a zpravidla se muselo něco opravovat :-)
ta dnešní mládež, ani na lopatu usednout neumí, ani na kolo ulehnout neumí, ještě řekni, že ti nejde ani létání .... :-)
Létání nerad, vzlet by šel, ale to přistání mi nějak nejde, pořád ne a ne zvládnout měkké, bezporuchové a hlavně bezbolestné :-)
Ked vas dohoni trochu vek a zapastia zacnu protestovat-karpalny tunel. To je moj dovod. Vadi mi ked idem dlhsiu dobu nakloneny nad riadidla. Vibracie na nerovnostiach su potom uplnym utrpenim na zapastia.
Na leháči se mi fakt stratila bolest zad.
Proto vřele doporučuji tenhle dopravní prostředek.
Hledal jsi důkladně? Hledal jsi opravdu všude?
Nebo ses ani nesnažil ji najít? :-))
S radostí sem na ní zapomněl někde v kopcích okolo Krnova.Některé věci nemá cenu hledat:-)
... ony si tě časem dohledají samy ...
Bububu:-)
To není strašení, to je bohužel realita.
na druhou stranu, když se ráno probudíš a nic tě nebolí, tak jsi zřejmě mrtvý :-)
´Alzheimrovic´ si taky nestěžují ...
(nemrtví)
němce jsme odsunuli po válce. Na tohohle se asi zapomnělo ;-)
A kde vozíte berle, když je nemůžete připoutat k rámu? Nebo vy snad ještě chodíte jen o holi? Podle příspěvků mi to připadá nepravděpodobné! :D
Proč bys je poutal k rámu? Na zadní stranu sedla dáš pro každou z holí zaslepenou novodurovou trubku a do ní berli vrazíš. Jezdil jsem tak dobře půl roku.