Kam chvátáš, tolik vytáčecího se snad zase neděje a snad převažuje to co těší :-)
Nikdy nevíš, kdy to přijde :o)))
Původně jsem chtěla napsat, že mě vytočilo, že už nemůžu přispět do vytočilo, ale než jsem založila téma, tak jsem vychladla :o)))
Mohla´s přispět do "Com´vy 85*"
8-)
K http://www.nakole.cz/diskuse/19100-co-vas...
Nerad říkám, že jsem to říkal a zvlášť ne v takováhle případech, ale já jsem to říkal. (Viz pořad Střepiny na Nově a výpověď dcery bývalé manželky). Bohužel odborníci, psychologové a pedagogové se v tomhle zpravidla nemýlí. Nemusí se nám to líbit, ale je to tak. Dětem je ubližováno víc než si mnozí lidé myslí.
Neviděla jsem to, nicméně cosi jsem zaslechla v upoutávkách a četla po ránu na netu.
Kde máš jistotu, že si dcera bývalé manželky nevymýšlí nebo neuvádí nadnesené skutečnosti, protože ji třeba naštval, neměla ho ráda apod.?
Mimochodem, také si říkal, že nemáme dělat závěry jen z toho, co přináší média...
Ne dcera, neteř, chybička se mi vloudila.
Jistotu samozřejmě nemám, ale s velmi vysokou mírou pravděpodobností to tak bohužel je. Nelíbí se nám to, ale přiznejme si, že tatínkové, strýčkové a dědečkové jsou dost častým nebezpečím pro děti, zvlášť holky.
Závěr z toho nedělám, jenom se potvrzuje můj předpoklad, že dotyčný už najisto věděl, že bude muset na vyšetření a tam by se jeho úchylka určitě zjistila. No a ve spojení s tím co věděl, že se všechno ví mu asi došlo co bude zhruba následovat a tak to pro sebe vyřešil.
Já vím a ve Vídni dva.
Co to ??
S tím úsudkem o profilu pachatele bych byla fakt opatrnější http://www.denik.cz/plzensky-kraj/dalsi-obrat-v...
Rozumím, že když je válka, že se lidi zabíjejí, sice nechápu, ale vím, že zajatci se popravují. Popravit válečného zajatce zastřelením nebo v krajnosti rychlým podříznutím je hrozné a mělo by být nepřípustné, ale upálit někoho za živa je zvrácená příšernost.
Vážně nedoporučuju sledovat teď večer před spaním.
http://shoebat.com/2015/02/03/watch-horrific...
To přece nemá s islámem nic společného, islám je mírumilovné náboženství. Stejně jako s islámem nemělo nic společného hromadné znásilnění švédek, pobodání vojáků u židovského muzea, vystřílení redakce Charlie, zardoušení dcery vlastním otcem kvůli "cti". S islámem nemá nic společného al-kaida, Islámský stát, útoky z 11. září, útok na metro v Barceloně, zavraždění 186 dětí a 148 dospělých v Beslanu a ani šátky.
Kua, mají muslimové vůbec něco společného s islámem?!? ;-)
S Beslanem opatrně. Myslím, že nechceš vědět co dělali křesťané v Grozném.
Tak to o by mě opravdu zajímalo, kolik bylo mezi rusáky v dobách opakovaného dobývání Grozného křesťanů, mohl bych vidět nějaká čísla ? Podle mě jich nemohlo být víc než armádních muslimů.
Navíc se nemohu zbavit dojmu, že minimálně část muslimů radostně spolupracovala s rusáky třeba takový klan Kadyrovů.
Možná jste si toho také nevšiml, ale v současnosti je docela dost muslimských čečenců na ukrajině na straně proruských pučistů...
Vy máte vůbec zajímavé metody debaty, maně si vzpomínám, že si myslíte, že velkochovy zvířat jsou specialita křesťanů a nyní nám uvádíte, že následník rudé armády je plný křesťanů...?
... pučistů ..?
Státní převrat neboli puč je (často násilné) svržení legitimní vlády a převzetí politické moci ve státě.
zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD_p...
Oni ti prorusští rebelové svrhli legitimní vládu a převzali politickou moc?
Takové myšlééénky snad nešíří ani "Britské listy"
HM, většinou se zde k argumentaci wikipédii snižovala jen entita hrabosh.
Přesto mám otázku, takže ona v oblastech bývalé svrchované Ukrajiny, v současnosti ovládanými proruskými pučisty, vládne a vyplácí důchody či vybírá daně nebo vykonová soudní moc současná ukrajinská vláda ?
To sem fakticky zvědavý co na to wiki....
"Z toho důvodu dnes věřím, že jednám v souladu s vůlí všemocného Stvořitele: tím, že se bráním proti Židovi, bojuji za dílo Hospodina. "
To jsou slova Hitlerova. On se často zaštitoval Hospodinem a křesťanstvím, hodně mu to pomohlo nalákat zfanatizované následovníky proti Židům (Židi přeci nechali ukřižovat Ježíše)
A přesto si já osobně dodnes nemyslím, že to, co bylo pácháno Hitlerem, má cokoliv společného s jakoukoliv vírou (nebo že by Hitler byl skrytej musulman?)
Dělají příšerná zvěrstva svině z IS, s Hitlerem by si mohli podat ruce!!!
Nacismus se s islámem velmi kamarádil, muslimové bojovali mimojiné i v řadách SS.
Hitler křesťan rozhodně nebyl, nevěřil v Boha (myšleno Hospodina, křesťanského), ale v "Prozřetelnost".
Ano, Hitler by si mohl s Mohamedem podat ruce. A taky si je podal. V pekle.
Zjevně vzývali Hospodina. To je křesťanský bůh. Protože se všichni křesťané chovají jako Němci za války, je jasné, že křesťanství do Evropy nepatří.
Vzhledem k tomu, co zde vzýváš ty, je evidentní, že sem nepatříš ...
8-)
Při všech ´teoretických rozkladech´ o Koránu jsem nezaregistroval, že by obsahoval i cosi aka ´peklo´.
Striktní omezení všeho, co život spříjemňuje, dává blízko- či středovýchodním muslimům jedinou naději, že přijdou do ´ráje´
Mladším ročníkům to asi nic neříká, ale starším to musí připomínat PŠM (politické školení mužstva). Mně jo. I je to tak zábavný. :-))
Tak nějak si myslím, že tihle lidé (lidé????) jsou jenom psychopati, kteří mají islám jenom jako ideologii, v jejímž jménu by mohli jiným podřezávat krky a vůbec se pomstít celému tomuhle zkurvenému světu, co je na ně zlý a nenaslouchá jim. Však nejlíp se vraždí když si dotyčný myslí, že je to v zájmu nějakého "dobra".
O tom, co si o nich mysli průměrní muslimové nejlíp svědčí množství uprchlíků z oblastí, které ta pakáž z IS ovládá.
V NVÚ byl mládenec, který ´přilnul´ k vojně (ZVS) a když ´musel´ odejít do civilu, hledal možnosti dalšího uplatnění. Vyrazil se svými kamarády na jugoslávské válčiště ´střílet Srby.
Tehdy jsme ještě nebyli v Schöngenu a on se ´čilil´ nad nedostatkem demokracie, když ho na hranicích omezila na svobodě POLICIE a šupem poslala zpět do Prahy.
(chtěl si užít "dobrodružství")
https://www.youtube.com/watch?v=Nr5nMSIBecU
To by sice bylo určité řešení, ale jen dost krátkodobé, obávám se, že by se to zvrhlo v hrozné věci.
Asi jediným přijatelným řešením je aby ty zvrácený hovada vytloukli sami arabové a muslimové. Asi podobně jako "vyřešil" bratr Žižka různě odpadlé a zvrácené úchyly (adamité).
Jenže ono se to v hrozné věci už zvrhlo. Ukřižování, zastřelení, podřezání, uřezání hlavy, upálení zaživa - to nejsou hrozné věci? Co bude dál? Napíchnutí na kůl? Vláčení za koněm (teda u islámistů asi spíše za Toyotou)? Ano, vymlátit by to měli arabáči a muslimové, jenže naráží to na jeden "problém". Islámský stát jede přesně podle pokynů a činů mohameda, jeho "aktivity" nejsou v rozporu s islámem. Docela patová situace. Ale zřejmě nejhorší, co bychom mohli udělat (myšleno my, "nemuslové"), by bylo vtrhnout tam a "vyčistit" to. Což se ale vlastně nestane, protože to by se multi kulti sluníčka asi posrali, páč když se kácí les, tak halt létají třísky (stačí ten řev, když Izrael opětuje palbu palestinců; co si to kua dovolují ti židáci bránit se!) . Navíc by to určitě vedlo k nárůstu teroristických činu muslimů všude po světě.
Jeden způsob možná je nechat tu islámskou hydru "vyhladovět". Nekupovat od nich kradenou ropu, neplatit výkupné, prostě obehnat to vysokým plotem a nepouštět nic ven ani tam. Časem pochcípají sami (snad teda)...
Naše multi kulti aktivistické muslimské sluníčko - a v čem pak?
"Islámský stát jede přesně podle pokynů a činů mohameda, jeho "aktivity" nejsou v rozporu s islámem."
Např.: Egypt's Al-Azhar denounces IS 'criminals'
The grand imam of Al-Azhar, Sheikh Ahmed al-Tayeb, fiercely attacked the Islamic State (IS) yesterday [Sept. 8], describing its members as “criminals tarnishing the image of Islam.” He said IS and other terrorist groups are “products of colonialism serving Zionism.”
Tayeb criticized Western countries in general, and the United States in particular, for slackening their fight on terrorism, as seen in comparison with their incredible speed in occupying Iraq and disbanding its army.
http://www.al-monitor.com/pulse/politics/2014...
Přijde mi, že ten egyptskej imám se v islámu vyzná o dost líp než ty. A pokud říká, že činnost IS je proti víře, tak to bude nejspíše pravda. A kritizuje západ za to, že jeho údajné souvěrce málo řežou. Hmm.
prosinec 2014
ISIL nemůže být exkomunikován (takfir) z islámu, protože na něm není nic dostatečně neislámského. Potvrdil to islámský náboženský koncil káhirské univerzity al-Azhar, nejvyšší světová islámská autorita.
http://www.jihadwatch.org/2014/12/al-azhar...
http://gatesofvienna.net/2014/12/al-azhar-no...
Nauč se anglicky, pak mudruj.
"Al Azhar will not judge ISIS or its Islam as un-Islamic, for it is not its right, neither concerning ISIS or anyone else."
Volný překlad, který si nečiní na to býti správným: Al Azhar se nebude zabývat otázkou zda je ISIS ne-islámský, protože jí to nepřísluší. Nebude to posuzovat u ISIS ani u kohokoliv jiného.
Dost sis to přilakoval. V intencích autora a tématu nepřekvapuje.
Milé nemilé sluníčko, ono si to taky ale musíš hlavně přečíst CELÉ, ne jenom vyškubout, ostatně jako vždy, jednu větu a ohnout si ji tak, aby se hodila do krámu.
Ale vždyť je to úplně jedno, Heky:-)) I kdyby v tý Káhiře na tý univerzitě ten takfir vyhlásili, tak by měsíčkové hvězdičky z těch dvou tebou citovaných informačních zdrojů prohlásili, že se jedná o takiju.
Takhle to přeci celé nemá řešení. Hodláme snad my tady nad nimi uplatňovat jejich šariu a dohadovat se s nimi, co je a co není islám?
Nebo hodláme tvrdě odsoudit a trestat nelidské zacházení, vraždy a teror těch, kdo ho skutečně páchají, a to bez zkoumání pod jakou záminkou to dělají?
Není to tak jednoduchý. Ta záminka se bohužel zohlednit musí a zrovna tak je záhodno přihlédnout k základně, ze které čerpají a poměrně snadno a účinně verbují (zneužívají ji). A jsou snahy tuhle základnu budovat a posilovat.
Totéž máš s kteroukoliv militantnější ideologií. Němci si dost fest krotí fašounky, no a teď k tomu přibývají muslimové. Rozdíl je jen ten, že k fašounům se dávají zmetci účelově a ty je potřeba brát u tlamy všechny a hned. Muslimů je široká základna mírumilovných a pohodových - bohužel se na ně vážou ti militantní a jsou schopní určité procento z těch mírumilovných, nebo zatím neradikalizovaných radikalizovat, zaktivovat, zblbnout a zneužít. Mají komu, kdy a kde proplachovat mozky.
Takže islám jako takový snad není nebezpečný - nebezpečné je momentálně jeho snadné zneužití.
Každopádně je to hodno zvýšené pozornosti a kontroly. Prevence je vždycky lepší, než následné hašení následků.
Ano, musíme být ostražití a musíme se bránit. A musíme si jasně stanovit, co nás ohrožuje a proti čemu se bránit. Protože ten příšerně, zrůdně na smrt utýraný, za živa upálený jordánský pilot byl taky muslim. Ten nešťastný otec, který šel pomstít smrt svého syna a zabil těch zrůd sedm před svojí vlastní jasnou smrtí, ten byl taky muslim. Oni stojí na roveň tomu americkému novináři, kterého zrůdy zavraždili a natočili o tom film, stejně jako těm dvěma nešťastným Japoncům. A to navzdory tomu, že každý z nich se možná před smrtí modlil k jinému bohu.
Nepřítele máme společného, kdo to chce vidět, ten to vidí.
Však jo, jasně to snad píšu. Není to asi v islámu primárně, ale momentálně se prostě nosí šikovat zblblíky právě z řad muslimů. A protože to jde evidentně snadno a velmi efektivně, je právě proti islám nebezpečný sekundárně. Jako bacilonosič. Když se zbaví grázlů a extrémistických vymývačů mozků, povyk a hysterie utichne a po nějakých muslimech zase ani ten pes neštěkne.
Do té doby ale sorry...
Já s tebou souhlasím. Není to islám a nemá cenu se hrabat v koránu a vytvářet nenávistnou rétoriku proti miliardám slušných lidí. Je to zrůdnost, zvrácenost, touha po násilí a po moci, hledání svého lebensraumu na úkor jiných.
Protože oni než někoho zabijí, taky se neptají po jeho víře a zda je s nimi nebo proti nim.
Docela by mě zajímalo, jak si "prověřují" bojovníky přicházející k nim z Evropy. Zda je testují na znalost koránu, nebo jim vrazí flintu do ruku a řeknou: zabíjej!
Není to islám řekl kdo? Nějaký imán, který může lhát "bezvěrcům" podle libosti (má to povoleno koránem)?
Je to samá podstata islámu, přesně takhle islám "provozoval" vzor každého muslima prorok mohamed. Ano, je to ortodoxní islám a ano, lze ho nazvat radikální. Ale pořád je to islám.
No dobře, Heky, tys ten Islám studovat mnoho a mnoho let, tak to musíš vědět:-))
Prostě lžou, ať řeknou cokoliv. Fajn postoj. S takovým se nedá nevyhrát:-))
Tuhle to máš s hudebním doprovodem: http://youtu.be/yZ6fsROWcgo
Všichni mi lhali, všichni mi lhali,
blázna si ze mne dělali.
Přede mnou citem se rozplývali,
za zády se mi vysmáli.
Žurnály, básníci, učenci lhali
po léta za nos mě vodíce,
muži mi lhali, a ženy mi lhaly.
Ženy, ty lhaly mi nejvíce.
Srdce mé stále po lásce prahne,
nikomu však již nevěřím.
Když někdo ke mně ruce své vztáhne,
ustoupím bojácně ke dveřím.
Řek bych, že všechno je ztraceno v žití,
žití je však tak záhadné!
Klidný jsem, mohu-li pivo své píti.
Hořící tabák nezchladne.
Touha má bloudí těkavě světem,
a já popíjím v úzkých zdech.
Co je mi po tom, budu-li dětem
cestou k domovu na posměch!
Propil jsem peníze, na dluh pít budu.
Šťasten, kdo propije boty své!
Zřím oknem krčmy ven v rozmoklou půdu.
Podzim se stromů listí rve.
Ach děkuji za kompletní text. Tuhle píseň hrajeme s kapelou ale všechny sloky jsem neznal. Bude to příjemné a poučné doplnění repertoáru. Bez ironie!
´heky´, nejsi ty imám antiislámu?
Šup s tebou do pytle s Halíkem!
8-)
Prostě logicky uvažuje. Ne každý muslim je terorista, ale takřka každý terorista je muslim. Pak už je to pravdepodobnosti ne o emocích.
Začínám želet Saddáma, tohle by za něj nebylo.
Ten druhý článek je o něco obsáhlejší. V zásadě se v něm píše, že není možné exkomunikovat věřícího bez toho, že by se sám zřekl víry. Jeho hříchy nemají na toto vliv.
Myslím, že v tomto bodě se nijak neliší křesťanství. Neslyšel jsem o tom, že by například katolická církev exkomunikovala lidi "posedlé ďáblem".
Promiň, ale o tomhle jsme už jednou hovořili.
To "protože na něm není nic neislámského" už je lež, byť ne tvoje, ale tuším pana Konvičky.
Ty sám jsi mi přece ten původní zdroj dohledal a tohle zdůvodnění tam nebylo.
EDIT ... aha, on už to níže píše Hrabosh...
No, přímo takfir to není, pravda....,ale:
http://zpravy.idnes.cz/klerici-odsoudili-is-za...
A je to tady.
Nevěřte jim! Lžou!
Zajímalo by mě, kolik antiislamistů a deislamizátorů je ochotných vzít kvér do ruky a jít bojovat proti pětině zeměkoule. Nebo jim stačí jen poštvávat a pošťuchovat?
http://martinbraun.blog.idnes.cz/c/447104...
Pořádek si musí především a hlavně udělat sami muslimové. Jestli jim aktivity islámského státu (a nejenom něho, ale všech tzv "radikálních" skupin islámu) OPRAVDU vadí, jak se snaží prezentovat, tak by měli přejít od prázdných slov ke skutečným činům.
Snad je upálení zaživa toho jordánského pilota konečně "nakoplo"... Ale já osobně o tom docela pochybuji, neudělají nic.
Neměli bychom si zamést před vlastním prahem a urovnat si problémy v křesťanských zemích (fet v Mexiku, Rusáci na Ukrajině, slumy v Brazílii atp.) a teprve pak začít kritizovat jiné?
No pokud nám to OPRAVDU vadí...
Máš pocit, že Mexičani, Ukrajinci a Brazilci míří do arabských zemí (nebo někam jinam) se záměrem šířit své zvyky, nebo se za něco mstít ?
Ne, proč? Měla to být nějaká paralela k něčemu? Protože k nám žádní mstiví Arabové šířící cokoliv rozhodně nemíří. Fakt. Zatím jsem nepotkal ani jednoho a to žiju v Praze (takže bych nějakou výtržnost zaznamenal).
Udělali, rozčílili se a urychleně popravili dva jejich. Za to také Jordánsko od EU schytalo kritiku, že popravovat se nemá.
Občas po sobě ještě vystřelí no a to bude asi tak ve větší míře všechno všechno.
Není to od EU nepřípustné vměšování do vnitřních záležitostí svrchovaného státu?
Doufám, že pseudohumanistickým kritikům ukázal jordánský král ´prostředníček´ ...
Já myslím, že Abduláh z té kritiky teď bude mít určitě několik nocí těžké spaní a odřená kolena z proseb EU za odpuštění co si to dovolili.
Američani dnes kupodivu také spáchali jeden trest smrti. Nevím, myslím, že ve všech státech ho nemají, v některých ale určitě ano.
Aha, tak pardon, nebylo to dnes. Bylo to včera.
http://zpravy.idnes.cz/v-usa-popravili...
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/jordanska...
Ono to nejspíš nebude až tak žhavé, jen předvedou, že mají také vojenskou sílu a po pár náletech toho nechají.
Nejspíš v tomhle duchu
"Právě začíná naše odveta za hrůznou a krutou vraždu našeho odvážného mladého pilota, ale není to počátek našeho boje proti terorismu a extremismu," řekl Džúdí americké televizní stanici CNN.
Hele, ´Moravče´, neměli byste si nejdřív tam u vás v ´předuralí´ zamést před vlastním prahem
http://olomouc.idnes.cz/koser-a-halal-potraviny...
?
No aspoň něco dobrých zpráv po ránu... :)
Jordánsko ve středu za svítání popravilo iráckou extremistku Sadžídu Rišávíovou a dalšího iráckého radikála Zijáda Karboliho. Oba byli oběšeni.
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a...
Šibenice připraveny. Trest smrti pro 183 muslimských bratrů
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/afrika...
To tě přijde jako dobrá zpráva? Bych to spíš ´oklasifikoval´ jako porážku - přijímáme postupy svých nepřátel.
Ona každá ideologie jest čímsi zrůdná, ale co můžeme těm slepě věřícím nabídnout lepšího?
Demokracii?
Zavádět demokracii do rodového zřízení či otrokářského řádu? No, nenech se vysmát!
Ale dá se snad zákonem prosazovat zákaz zabíjení. To přece nemá s demokracií nic společného.
Ale no tak ...
Jinde jsi uváděl, že zákon má smysl jen tehdy, je-li možné zaručit (vynutit) jeho dodržování (aka kouření na zastávkách tramway-í)
Co je demokratického na opečovávání vyvrhele (zločince) společností (ve vězení), snahou o převýchovu?
... stačilo by ŠMIK! a kolik peněz by společnost ušetřila (pro zmetky, kteří by ty úspory rozkradli)
Stanovení základních pravidel chování ve společnosti a vynucování dodržování těch pravidel nemá s demokracií nic společného a ani mít nemůže. Demokratický může být jen způsob přijetí pravidel a způsob kontroly jejich dodržování.
Tady byla řeč o souhlasu s potrestáním těch kdo zabíjel. Zřejmě i v Egyptě je zakázáno zabíjení policistů (tak jako asi všude na světě). Ten kdo to udělal byl zjištěn, odsouzen a potrestán. Co to má společného se zaváděním demokracie nebo jiného zřízení?
Že se zabíjet a krást nesmí bylo společnostmi rozhodnuto a přijato už v dobách dávno minulých a přijaly to demokratické i nedemokratické společnosti.
Ad 1. odst.: Takže Pol-Potův režim mohl být režimem demokratickým?
Ad 2. odst.: Demokracie jako náhrada ideologie, resp. náboženského fanatismu
Ad. 3. odst.: ... bylo společnostmi rozhodnuto a přijato ...
Jako morální kodex - tím se ovšem vraždění (Nezabiješ!) ani krádeže (Nepokradeš!) či smilstvo (Nepožádáš manželku bližního svého!) neodstranilo ...
ad 1 - a on byl demokratický? Co má společného s tím co jsem napsal?
ad 3 - nejde o to zda bylo odstraněno, to se asi nikdy nikomu a nikde nepodaří, ale jde o důsledné trestání toho kdo pravidla poruší.
Trestání nikdy nemůže odstranit porušování pravidel, jen přispívá k tomu aby se to dělo co nejméně.
Ale to přece není o jednoduchosti, efektivitě, ekonomice. Všichni víme, že nejlevnější a nejefektivnější by bylo těžké zločince popravovat. Je to o naší společnosti, která si stanovila, že prostě lidi zejména z morálních důvodů zabíjet nebude. Raději ponese zvýšené náklady na jejich zneškodnění a odstranění ze společnosti.
... je to o naší společnosti, která si stanovila ...
Přičemž průzkumy názorů (naší) společnosti ukazují, že 67 % obyvatal republiky je pro obnovení trestu smrti.
Takže: Kdo rozhodl o zrušení trestu smrti? Pacifista Havel? Ti, kdož se báli, že po transformaci/rozkradení národního hospodářství (a prokázání viny) by mohli ´dostat provaz´?
Rozhodují o tom naši volení zástupci v parlamentu, jestli to nevíte :). Pokud to těm 67% populace opravdu leží na srdci, tak je musí nějak přesvědčit, nebo si vybrat jiné zástupce. Havel na to jistě měl nějaký názor, ale nevšiml jsem si, že by přímo loboval v parlamentu za zrušení trestu smrti.
A ještě, tou naší společností jsem mínil naši evropskou či západní společnost. Trest smrti je zrušen nejen v Česku.
Náš velký vzor je tvořen státy, z nichž některé mají trest smrti jako legální trest pro zločince
EU je tvořena státy ...
Která země z EU má v zákoně trest smrti a která země ho vykonává?
Naším velkým vzorem jsou USA, račte chápat (býval to SSSR, ale ´čo bolo,to bolo´)
Ten 2. odstavec měl vyznít:" proč bychom nemohli být v EU třeba i jediní, kteří by ´věšák´ využívali stále dále"
Taky si myslím, že bychom ho pro vyjimečné případy měli mít i kdyby se třeba dlouhodobě nevykonával.
Myslím, že členství v EU vylučuje trest smrti.
http://www.evropa2045.cz/hra/napoveda.php...
Raduješ se ze smrti jinověrců a máš pocit, že je postihl spravedlivý hněv a odplata? A čím že se lišíš od sympatizantů teroristů, kteří se radují ze smrti jinověrců?
Vyslovit spokojenost s potrestáním toho kdo zabil je srovnatelné se sympatií k terorismu?
Ty ses snad fakt zbláznil!
Kohože zabila Rišáviová (či jak se jmenuje)?
Všichni (jak pilot tak teroristé) byli pro nepřátelskou stranu legitimním cílem - snažili se zabít nepřítele. Je v pořádku radovat se nad smrtí jednoho a opovrhovat těmi kdo se radují ze smrti jiného s tím, že rozlišovacím znakem je to na které straně konfliktu bojuje? Jaký je mezi tím rozdíl? Já ho nevidím.
Tady bych zas tak úplně nesouhlasila... Mezi útokem a obranou podle mě je rozdíl, i když ty vnější projevy jsou jakoby stejné...
Islámský stát napadl Jordánsko? Jak se ten pilot dostal MIMO území Jordánska? Kdo je vlastně legitimním vládcem (který ne-povoluje pohyb vojenských letadel cizích mocností) území ovládaného IS?
Kdy je možné legitimně zasáhnout na území jiného státu a kdy se jedná o nepatřičné vměšování? A vidí to ti na druhé straně hranice stejně?
Je přítomnost Rusáků na Krymu a východní Ukrajině projevem "obrany" nebo to je agrese? A čím se liší od Jordánců na území IS?
Tak pokud se na to podíváš takto, tak na cizím území bylo jak Jordánsko, tak Islámský "stát" (a přiznám se, že nevím, na území kterého státu to bylo).
A vzhledem k tomu, že i ty "islámské autority" se od "Islámského státu" většinově distancují jako od teroristické organizace (jakkoli se Konvička snaží přesvědčit o opaku), tak bych řekla, že v tom, kterou stranu v tomto sporu považovat za útočníka, panuje přinejmenším většinový konsensus.
Nevidíš? To je mi tě opravdu líto.
Jak myslíš, že bys dlouho přežil kdybys nabádal lidi tlumení radosti v květnu 1945?
Nevidím souvislost s tématem debaty. Tehdy se lidé radovali z toho že byla osvobozena jejich země (město). Z toho se asi Hekynen neraduje. Nějak jsem si totiž nevšimnul, že by nějací teroristé obsadili nějaký kus České republiky. Ale je to možná možné. Přeci jen východ země je odlehlý a komunikace mizerné. Je tedy možné, že jsme se o tom v Praze ani nedozvěděli.
Chápeš rozdíl mezi bestiální vraždou válečného zajatce a popravou řádně odsouzeného teroristy?
Chápu, ale o tom se diskuse nevede.
Když před tímto rozdílem strčíš hlavu do písku, tak se o tom diskuse skutečně nepovede.
A klidně dál můžeš hájit praktiky muslimů. Budeš ještě víc k smíchu, než dosud.
Jen odmítám tento argumentační faul.
Máš pravdu, omlouvám se. Musíme se na to podívat jejich očima. Trest smrti upálením je u muslimů vyhrazen pro odpadlíky od víry, a oni jej za odpadlíka považovali. Takže vše je v nejlepším pořádku.
http://video.foxnews.com/v/4030583977001...
To jen naše xenofobní předsudky způsobují, že se nám to zdá barbarské a zrůdné. Ve skutečnosti jde o dětskou zábavu.
http://www.extra.cz/bestialni-video-s-upalenim...
Takovej malej muslimskej hrabošek :-/
Voni ti multi kulti sluníčkovci jsou fakt pomatenci na entou. Za plácnutí děcka přes zadek odebírají děti a rodiče pomalu zavírají do vězení, ale ženská obřízka jim nevadí.
http://tn.nova.cz/clanek/zenska-obrizka-je-i-v...
Je to naprosto stejné, jako když obhajují islám a přitom "bojují" za práva a rovnost žen a homosexuálů. Stejně tak "řvou" za práva zvířat, ale halal porážku hájí a obhajují.
Ono se to už posouvá. Teroristé se i v civilizovaných zemích přestávají zajímat a soudit a přednostně se střílejí při zásahu proti nim. Bin Ladina zastřelili a raději rovnou hodili do moře, poslední teroristy z Paříže také zastřelili v akci. Myslím, že nikdo nechce následný řetězec vydírání. Jordánci to vyřešili urychleným vykonáním rozsudku.
Zastřelení = rychlý rozsudek.
Dostali-li by se teroristi (z Paříže) před řádný soud, nebyli by usmrceni a čekali by, až je jejich souvěrci z arestu vysvobodí ...
Ano je to tichý způsob jak někoho popravit a nemuset měnit zákon. Zrovna moc legální to není, ale když ho zastřelí s puškou v ruce, nikdo jim nic vyčítat nebude.
Co nebylo legální? Tys snad upad na hlavu?
S teroristy se nevyjednává. Izraelci k tomuto poznání došli už dávno, Američané také, a postupně k tomu dochází i zbytek světa.
Strategie policejního zákroku je ale něco trochu jiného. Policie má za úkol neutralizovat všechny, a pak je roztřídit na pachatele a rukojmí. Ono se totiž občas stane, že pachatel donutí rukojmí navléct se do jeho hader, zakuklit, dá jim prázdné zbraně a pokusí se ve zmatku zmizet. "Kill them all, let God sort them!" je jen drsný vtípek... Je to stejné jako u civila, kdo neviděl celý děj, snadno zamění pachatele a oběť.
Samozřejmě, pokud se policista cítí ohrožen, střílí, ale sám víš, jaká je to aféra, když smázne někoho omylem...
Dočetl jsem se, že včera v TOS Varnsdorf dali prezidentovi jako dar mikrometr, který tam zbyl z původního německého vybavení továrny. Myslím, že je to škoda, on to někde zašantročí mezi ostatní krámy, co někde posbírá, takhle to mohlo mít naději, že by to třeba reprezentovalo dlouhou tradici strojírenské výroby ve VDF.
Kdyby mu radši zaskočili na Žitavskou k Vietnamcům koupit nějaké levné cigarety, to by asi ocenil víc.
Kdo chce být po Zemanovi presidentem? Škromach, Dlouhý nebo kdo?
Nebere-li ty presenty pro své nástupce v úřadě ...
Dneska jsem někde zahlédla, že si zuby brousí Škromach. Jak je vidět, vždycky může být hůř...
Tak dobrá zpráva je, že na příštího prezidenta nemůže (ještě) kandidovat Láďa Hruška... ;-))
Já bych jaksi jen připodotkl o podobnosti ´čistě náhodné´:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/299224...
IS by mohl být ´časem´ naším spojencem (člověk nikdy neví)
8-(
http://www.novinky.cz/krimi/360618-soud-snizil...
´Obžaloba původně hovořila o rasově motivovaném útoku.
V průběhu líčení ALE vyšlo najevo, že výrok: „Bílé svině, my si vás najdeme, zabijeme vás, zmlátíme vás, my víme, kde bydlíte, zabijeme i celou tvoji rodinu,“ nebyl součástí útoku a zazněl, až když oba bratři byli drženi svými příbuznými ve vzdálenosti od napadených mužů.´
A já si říkal, proč za kopání člověka ležícího na zemi do hlavy, který se provinil tím, že pomáhal cikáněti, jsou takové symbolické "tresty". Vysvětluje to právě tento poslední odstavec.
Univerzita Jana Amose Komenského má problémy.
Někomu se nelíbí, že se tam studuje ´za lidovku´ (15 - 25 tis./semestr) a že se tam navíc člověk seznámí s ´celebritami´.
8-)
Já jsem kdysi měl v ruce nějakou bakalářku a diplomku, ke které kamarádka dělala jazykovou korekturu. Kdyby to měla být ukázka, jak tam tyhle práce vypadají, tak je jen dobře, že UJAK skončí.
Práce byla srovnatelná s tím, co dělají naši deváťáci na konci studia.
Ale utěšuji se, že to byla jen náhoda.
Ony ty hezké čumáčky/čumačky nebývají studijními typy.
Leč výjimka potvrzuje pravidlo.
Zeman zas dělá neplechu:
http://www.infobaden.cz/2015/02/05/udalosti-ct...
Jednou se mi při vrtání velkým vrtákem do betonu kousl vrták. To mě tehdá hodně vytočilo...
Nemáte někdo zprávy o nočních událostech v Židovské autonomní oblasti (Birobidžan)? A v Rwandě, tokijská burza zaznamenala totiž prudkej pokles rwandskýho franku (RWF)?
Nojo, ale makléř radí kupovat.
Makléř, taky hezký název pro špajzku a ledničku. Taky půjdu za chvíli kupovat.
Nevědět, že to je utlačovaná muslimka v burce, tak bych řekl, že to je docela pohledná ženská: http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=zahranicni...
Muslimové se v žádném případě nesnaží zlikvidovat ISIL, když jim tak vadí:
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=zahranicni...
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=zahranicni...
Nenechte se zmást, tohle je takija, bomby jsou ve skutečnosti naplněné pískem.
(no konečně někdo jiný začal řešit problém, který vznikl díky mocenskému vakuu vyvolaném západními mocnostmi po rozvrácení Iráku)
jj, chápu, že tě vytočilo, když někdo bombarduje tvé bratry z ISIL...
Mimochodem, na první fotce žádná žena v burce není.
http://www.ceskenoviny.cz/svet/zpravy/islamsky...
... a né to před manželkou zatajit, znám tě!
Celoživotním údělem nás, chytřejších, je poučovat ty méně chytré. Toto je typický případ. Mrkni co je "ironie".
Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. JE NA POSLUCHAČI NEBO ČTENÁŘI, ABY SI TOHO VŠIML A ROZUMĚL PODLE TOHO.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie
Celoživotním údělem nás, chytřejších, je poučovat ty méně chytré. Toto je typický případ. Mrkni co je "ironie".
Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. JE NA POSLUCHAČI NEBO ČTENÁŘI, ABY SI TOHO VŠIML A ROZUMĚL PODLE TOHO.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie
PS lžeš, na první fotce není žádná žena v burce
PS: ani nevypadá, že by byla utlačovaná. Skoro by se dalo říci, že vypadá jako úplně normální ženská se šátkem na hlavě (což bylo u nás zcela samozřejmé ještě před pár desítkami let).
Což je ovšem v dosti příkrém rozporu s tím, jak tu popisuješ úděl muslimských žen (utlačované v burce). Nejeden by v tom asi našel stopy ironie. :-*
Fakt si pořid lepší brýle (anebo brýle)... Ta "neutlačovaná" ženská je jordánská královna...
JÁ tu popisuji úděl muslimských žen?!?
V rámci kampaně "jsem xenofob a nenávidím islám" už několik měsíců.
Nedával si na multi kulti sluníčkovém školení pozor! Zapomněl jsi ještě na rasistu, islámofoba a nacistu!! jj, jsem halt bílý pracující heterosexuální ženatý muž... ;-)
Mimochodem, zjisti si, co vlastně znamená slovo "xenofobie"...
Celoživotním údělem nás, chytřejších, je poučovat ty méně chytré. Toto je typický případ.
Tvůj strach z islámu, který neznáš a nenávidíš je typickým projevem xenofobie.
Xenofobie je projev chování, který spočívá v nedůvěře, odporu a nepřátelství ke všemu cizímu. Vedle lidských jedinců je pozorována i u dalších živočichů. JE TO FORMA STRACHU ZE VŠEHO NEZNÁMÉHO, PŘEDEVŠÍM Z CIZINCŮ A VŠEHO CIZÍHO (TEDY Z PROJEVŮ ODLIŠNÝCH KULTUR, ZEMÍ, NÁBOŽENSTVÍ, APOD.), RESP. VŠEHO, CO PŘICHÁZÍ Z CIZINY, PŘÍPADNĚ CO JE (CO POCHÁZÍ) MIMO VLASTNÍ SOCIÁLNÍ ÚTVAR (SKUPINU, PODNIK, KMEN, NÁROD, STÁT APOD.) Tento strach může přejít až v nenávist.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Xenofobie
Jo, jo, máš pravdu vůbec není potřeba mít obavu.
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a...
A když si vezmu co všechno jim na naši kultuře a zvyklostech vadí a co je uráží, tak vlastně vůbec není důvod k nějakým obavám, stačí když se toho vzdáme a přizpůsobíme se jim, pak tady bude krásný klid a mír. A když by měl náhodou někdo nějaké námitky, tak uříznou hlavu aby ostatní utvrdili ve správnost sví víry.
Bojím se toho, že mě zabije nějaké auto, případně že mě napadne nějaký hololebec skrze moje dlouhé vlasy. Bojím se lecčeho, ale všechno to jsou projevy naší společnosti.
Kdybych se měl lekat toho, když o mě (osobně) někdo někde na internetu napíše, že mi udělá to nebo ono, byl by ze mě uzlíček nervů.
Podle tebe tedy žena (v islámu) má stejná práva a je na stejné "úrovni" jako muž?
A v Čechách? Zrovna o víkendu jsme se o tom s přáteli bavili. Teď tedy nemyslím rodiny vysokoškoláků z (velkých) měst, ale z nějaké díry po granátu. A kdyby Ti nevyhovovaly Čechy, tak třeba Brazílie nebo Mexiko jsou takové hezké křesťanské země...
V nejlidnatější muslimské zemi byla žena prezidentkou. Připomeneš mi kdy jsme v ČR měli prezidentku nebo alespoň premiérku?
Naznačený problém, nerovnost pohlaví, je problém. Ale není navázán na náboženské vyznání.
No jiná, než typicky sluníčkářsky uhýbná odpověď, se od tebe čekat nedala...
Takže ještě jednou (s doplněním): podle tebe tedy žena (v islámu, tj. podle práva šária) má stejná práva a je na stejné "úrovni" jako muž?
Ale jsem rád, že jsi alespoň konečně pochopil, dle tvé poslední věty, že islám není náboženské vyznání.
Proč do toho motáš šariu? Proč nám podsouváš, že všichni muslimové se řídí právě tímto?
Myslel jsem že se bavíme o běžné islámské společnosti. Země s největšími muslimskými populacemi (Indonésie, Indie, Pákistán...) jsou sekulární demokracie.
Sekulární demokracie v Pakistánu spočívá pouze v tom, že armáda si do své nadvlády nad státem nenechá kecat dokonce ani od islámských stran.
Indie je vůbec argumentační faul, protože muslimové tvoří pouze 13-14 procent tamního obyvatelstva a jen těžko lze čekat, že zhruba 1/7 obyvatelstva bude diktovat zbytku, to možná v Evropě ale těžko v zemi, kde je 80 procent hinduistů... :)
S indonésii bych souhlasil...
Klidně to může bejt tamní traktoristka, soustružnice nebo dojička. Prostě nějaká údernice.
Že nanosekunda není ženský pohlavní orgán na nose.
Tos´ na to přišel brzy... :o)))
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/62116...
Umírnění nebo radikální? Jaký je v tom kurva rozdíl?
Je v tom rozdíl.
Umírnění v Sýrii unesli Jamese Foleyho a pak ho prodali radikálům, kteří mu bestiálně uřezali hlavu.
Dále „umírněný“ muslim je ten, který sice asi nevraždí či nepodřezává rukojmí, ale propaguje trest smrti ukamenováním, obhajuje knihu propagující genocidu a terorismus, shromažďuje v mešitě zbraně a volá v ní při kázání po vraždění bezvěrců.
Jinak to pochopitelně přece opět nemá nic společného s islámem. Apropo - JSOU vůbec někde nějací muslimové, kteří mají alespoň něco společného s islámem?
Islám na nakole nechci!
Daleko lépe se o něm povídá na tom druhém foru. Však víš, že?
Protože na IvCRn se to hodí víc:-))
Tak znova - proč to píšeš mne?
Věř mi, kdybys neagitoval tak urputně a tak okatě, v lecčems bych mohla i s tebou souhlasit. Jenomže, zatímco neustále dokola po těch internetech píšeš "islám nemá nic společného s islámem", tak Jordánci - muslimové- sedaj do stíhaček. Emiráty - muslimové- dnes také po odmlce obnovili nálety. Také jsme v protiteroristické koalici, dodáváme munici. Ne, že by mě to těšilo, válka je vůl, a ti lidé tam fakt jako dost trpí.
A hned tuhle vedle na východ furt bojujou, ono je to zatím z velké dálky, ale nezdá se to, tam také umírají civilisté.
Dnes myslím, udělila ČR docela dost víz některým těm chudákům na našem úřadě v Oděse.
Tož proti tomu je bezduchá agitka "Islám nemá nic společného s islámem" smysluprázdné tlachání.
S čím vlastně nemá islám nic společného?
Co třeba vraždění na opačné světové straně od nás?
Má s tím něco společného?
A když jo, tak co to je? Co maj ty dva konflikty společného? Islám?
Jo a kdybys mě chtěl tvrdit, že ti Jordánci se jakože "vzpamatovali" až teď, když jim IS brutálně zavraždil pilota, tak se neobtěžuj. Toho pilota upálili protože jim tam při vojenské operaci proti IS spadl. Jenže to tam u vás nepíšou.
A když tuhle jedna čistokrevná evropská občanka okrade zraněnou ženu, zatím co ji záchranáři pomáhají do sanitky...CO to má společného s islámem?
A když včera nějací mladíci na ulici brutálně zbijí jiné mladíky...Co to má společného s islámem?
Hezká agitka!
S tím, že to či ono nemá nic společného s islámem, nás neustále krmí média a multi kulti sluníčkoví pomatenci...
http://video.idnes.cz/?c=A150210_064547...
Tak a teď to proberte na tom vašem islamistickém facebooku. Pohrabte se tam v tom koránu, jak panic v dámském přirození a najděte tam to slovo, tu větu, ten odkaz, z kterého je jasně vidět, že to....JE ISLÁM!
Když se budete snažit, tak vy to tam najdete. Já ve vás pevně věřím!
:-))
Největší lyžařská hala světa, Dánsko
http://cestovani.idnes.cz/turisticke-atrakce...
To se nám to hoduje, když nám lidi půjčují! Ta Evropa se zbláznila definitivně...
Který skvosty finančně podpoří EU?
Tu lyžařskou halu v "údolí" určitě. Apropo - mrzne vůbec v Dánsku? Padá tam sníh? Myslím jako častěji, než 1 x za zimu ve středu dopoledne.
Asi občas taky :-) Ale ono to je celkem jedno, určitě to bude mít umělé chlazení a zasněžování. Podívej se u nás kolik toho musí nasněžit. Nebýt toho, tak si už hodně dlouho nikdo moc nezalyžuje.
U nás se zasněžuje, jen když mrzne. Tady to nejprve budou muset vychladit na "mráz" a pak teprve můžou zasněžovat.
Lyžovat se má na horách a ne na mořském pobřeží...
Saudové by z tebe neměli radost :-))
Na okraji Kodaně byl někdy ve 40. letech postaven menší skokanský můstek (http://www.skisprungschanzen.com/EN/Ski+Jumps/DAN-Denmark/S%C3%B8ller%C3%B8d/0092/). Sníh tam vozili z Norska. Ale to bylo ještě před EU, takže nevím, kdo jim to platil.
Zbláznila, to jo.
Ale jakej je rozdíl mezi lyžařskou halou a aquaparkem?
No dost podstatný! Aquapark se dá provozovat celý rok, sjezdovka (venkovní) jen v zimě. Nejsem sice odborník, ale řekl bych, že ta krytá sjezdovka bue megažrout energie, rozhodně větší, než aguapark, který se obvykle staví na zdroji teplé vody. Přeci jenom "vychladit" tak obrovský prostor na aspoň -1 nebude rozhodně zadarmo. A to už vůbec nemluvím o venkovních svazích (Návštěvníci si zalyžují na šesti krytých a dvou venkovních svazích). Jak dlouho a jestli vůbec mrzne v Dánsku?
Njn, a lidem v domácnostech pak EU bude zakazovat i 40W žárovky na svícení :-(((
Ona to dělá rafinovaně, zakázala je prodávat pod názvem žárovky. Tak se jmenujou světelný zdroj, nebo podobně. Jako když lidi na fotbale řvou: Soudce je Hugo! Hugo je vůl.
Nikoliv, žárovka pro průmyslové použití :-)
Mě ne, hlavně, že je prodávají :-)
Ani nevím, jak to nakonec dopadlo s tím umělým nizozemským kopcem, jak se ho chystali sestrojit z trubek, bo neměli kde lyžovat.
Občas, zdá se, i my tady v Evropě upadnem na hlavičku:-))
O lyžařské hale se uvažovalo i někde na Sokolovsku.
Sousedi z Aussigu na ní pracovali, pak to ale zrušili. Že prej nejdražší most v republice, kterej nikam nevede, jim stačí.
Sportovní areál Klíše:
1. Vodní svět se zázemím (aquapark) je zamýšlen ve stabilizovaném území
2. Lyžařská hala se zázemím (krytá sjezdovka, snowpark)
http://goo.gl/bRsclB
V noci na dnešek němčouři preventivně posolili úplně suchý dálnice (potkával jsem sypače). Namotal jsem za noc a den přes patnáct stovek a přes ventilaci "sežral" snad kilo tý soli. Odpoledne už jsem začínal pochrchlávat a teď mě v dejchavý pěkně drhne... Debilové, nekouknou na Nory, že má bejt teplo a svítit sluníčko :-(
A nebo nemaj letos prosolíno a honěj plán za každou cenu.
Tož na sucho by to mohli kropit solankou, aby to neprášilo...
Pořád přemýšlej jak dostat ze silnice a vyřadit starší auta a tohle by byla použitelná metoda, 4 x měsíčně kropit suché silnice a mají vyřešeno :-)
NĚMECKO: soužití s 6% menšinou machometánů v praxi. Nejdříve si vymohli zrušení desítky let platného zákazu halal porážek, nyní požadují další a další ústupky. Modří už vědí, že tahle muslimsko-ortodoxní tyranie končí poměry, jaké vidíme v syrské Rakce, Saudské arábii, Pakistánu nebo indonézském Banda Acehu.
"Radikálním muslimům masopustní průvody vadí kvůli maskám, písním a všeobecnému veselí. Některá německá města dopředu oznámila, že nechtějí jitřit již tak napjatou atmosféru ve společnosti a letos alegorické průvody omezí nebo rovnou zruší."
http://tn.nova.cz/clanek/konec-masopustu-v...
Multi kulturní "sluníčkové" připosranství v praxi. Opravdu chceme i v ČR dopadnout takhle?!?
To je logický a snadno předvidatelný vývoj. Muslimům vadí vše co není muslimské a budou požadovat zrušení a dělat nátlaky na úřady a stát aby došlo ke zrušení všeho co je uráží. A se zvyšující koncentrací muslimů v některých oblastech nezbyde úřadům nic jiného než jim vyhovět.
Logické by snad bylo poslat je s těmi požadavky do prdele, ne?!? MY jsme tady doma! Tohle je naše kultura, naše zvyky, naše zákony. Tak je kua buď respektujte anebo táhněte do hajzlu!
Samozřejmě, že jediné řešení je jim neustupovat ani o milimetr a naopak po nich tvrdě vyžadovat aby se svým životem přizpůsobili našim poměrům a zvyklostem.
Nikdo je tady nenutí dělat něco co je proti jejich víře, ale oni by nikdy neměli požadovat aby jsme my nedělali to co "je uráží".
Jenomže když úřady budou v zájmu zachování klidu a vzájemného porozumění jim neustále ustupovat a vyhovovat v jejich požadavcích, tak logické je, že oni budou neustále přitvrzovat a prosazovat další a další své požadavky až dosáhnou toho, že tady bude "vládnout" islám.
6%? To je jako cikánů u nás, že. Nezvali jsme je, ale snažíme se nedělat si v EU problémy.
Takže je platíme (za nic), ustupujeme jim i když nejsou původním obyvatelstvem a co je nejhorší - přijímáme jejich způsoby (spíš nezpůsoby)
Úřady v Braunschweigu udělali rozumnou věc, že poté, co se dověděli, že na ten poměrně masový a tradiční průvod se pravděpodobně chystá teroristický útok, tak ten průvod hodinu a dvacet minut před zahájením zrušili. Furt lepší, než riskovat nějaký masakr. Běžně se to tak dělá, třeba když někdo oznámí bombu ve škole, tak se škola evakuuje.
Přičemž nepředpokládám, že kvůli bombám ve školách se školy navždy zruší, stejně jako nepředpokládám, že kvůli možnému teroristickému útoku se navždy zruší masopustní průvody.
Dneska je popeleční středa, tak to už další průvod nikde nebude. Takže uvidíme za rok.
No, den po Braunschweigu, na masopustní ostatky, proběhly obří masopustní průvody třeba v Kolíně nebo Dusseldorfu. Naštěstí bez problému a dokonce si na nich lidé dělali i legraci z islamistů.
V Braunschweigu bohužel místo průvodu běhali po náměstí psovodi se psama cvičenýma na výbušniny. Smutné, ale furt lepší, než kdyby došlo k tomu, k čemu došlo o tom samém víkendu v Dánsku.
http://www.miamiherald.com/news/nation-world...
Inu, a jakožto dnes už oficiálně certifikované multi-kulti sluníčko sedmitečné, bych si dovolila předložit ctěnému obecenstvu pár foteček a pár alegorických vozů z masopustního průvodu v tom Dusseldorfu (konaném den po "uzákonění zákazu masopustu v celé Evropě a dost možná i na Marsu").
Tak se potěšte a bubábů se nic nebojte:-))
https://www.facebook.com/duesseldorferkarneval...
A to já taky ne. Jenže já jsem na to moc sluníčkově blbá. Já ani na těch karikaturách z Charlie Hebdo Mohameda nepoznala. To mi museli ozřejmit až chytřejší, že to má jako být Mohamed.
Já totiž nikdy podobiznu Mohameda neviděla, což je ostatně dost logické, když samotní muslimové si jeho (ani ty ostatní boží tvory) nesmí zpodobovat.
A jak oni ti muslimové vlastně poznali, že to je Mohamed a že se tedy mají zlobit? Co když se zlobí zbytečně, když je tam namalován jen nějaký fousatý dědek, který není Mohamed?
Ale jak já to mám vědět, co si má každý jednotlivý muslim myslet? Já nejsem vědma, ale obyčejné sluníčko. To se musíš zeptat jiných expertů na islám a zkoumání zákoutí muslimské duše. Máme takových i nás věru dostatek.
Vždyť já, chudák nebohý, ani netušila, co si myslí takový zanícený křesťan, člen Norské státní církve, jak teď sedí v tom fešáckém lochu.
(I když, mám pocit, že tak asi 3 roky zpět už Norové tu svoji státní církev šťastně odstátnili:-))
Další, vcelku logický level by mohly být požadavky na zrušení těch psů, cvičených na výbušniny. Zdůvodnit to pohoršením nad nečistým zvířetem hledajícím čistou mohamedánskou výbušninu je hračka. Hrát se přece musí fééér... :-)
Jo,jo, hrát by se mělo fér.
Tuhle jsem koukala přímo na tomhle webu, jak "obrovskou" láskou ke psům nejeden zdejší cyklista překypuje. Docela sranda:-))
Jinak muslimové psy běžně chovají. Třeba k lovu, ochraně obydlí, ochraně stád a podobně. Celkem běžná věc. Pes opravdu není nic zvláštního v muslimském světě:-))
(jo, jsem si vzpomněla, nedávno mi muž říkal, že jim do tábora přinesli muslimové z blízké vesnice štěně, aby si ho vychovali, že bude hlídat kemp. Jmenuje se Mo (ten pes:-))
Ten pes je teda nějaká směska, určitě to není čistokrevný afgánský, arabský ani perský chrt.
A musím jim říct, ať štěně co nejdřív naočkujou proti vzteklině. Jj, psí sliny jsou dle koránu velmi nečisté a nebezpečné, zajímavé...už tenkrát věděli, že stoprocentně smrtelná vzteklina se přenáší slinami nakažených zvířat.
Holt, psi štěkají a karavana táhne dál:-))
Jen tak mimochodem, ještě se mi nestalo, že by třeba kočka nebo zajíc běželi vedle mě a snažili se mě kousnout do nohy.
Takže psy mám rád, ale na kole je často potkávám velmi nerad.
Lidí, co z nějakého důvodu neradi potkávají psy, je víc a já jim to nemám za zlé. Každý to holt cítí jinak.
Já mám taky rády psy, ale nerada je potkávám například, jak kadí na ulici nebo štěkají v autobuse. A paničky cicmající se v tramvaji s pejsem jsou mi, přiznám se bez mučení, trochu eklhaft.
(V tomhle budu nejspíš asi tak trochu malinko poislamizovatělá:-))
To je zajímavé, že cyklisty ty bestie loví rády. Pěšky mne naposled ulovil pes ještě jako předškoláka, když jsem před ním utíkal. Na kole to už bylo za posledních 5 let dvakrát. Ale pokaždé mne kousli do boty a ještě přes klipsnu a moc jim to nešlo. Asi je to tím ujížděním, kdy toho prchajícího cyklistu vlastně loví. Kdyby člověk zastavil a postavil se jim, tak by dali možná zpátečku.
Copak pejsků, těch se tak moc nebojím. Horší ale, když člověk potká Perskou kočku...
Jejda, chudinka malá diskriminovaná.
Musím jí dát palec nahoru:-))
Teď jak nám ohlásili to zlevnění MHD, tak také zavedli, že psi mohou jezdit zadarmo. No není to diskriminace? Naše kočka si musí koupit jízdenku, sousedovic krajta tygrovitá taky...
No a pes, pán tvorstva, klidně zadara.
:-))
Jinak vymysleli to hezky. Doprovod dítěte do tří let může jezdit zdarma. Což se mi ostatně docela zamlouvá.
Ovšem, aby mohl doprovod jezdit zdarma, tak si musí dítě do tří let pořídit průkazku, aby bylo jasno, že je to dítě do tří let.
No, asi tím chtěli zamezit tomu, aby neplatiči na zastávkách nekradli děti do tří let jen kvůli tomu, aby se svezli zadarmo:-))
http://praha.idnes.cz/kupony-mhd-v-praze-od...
Kolik dětí co tři roky plánuješ?
8-D
Já to mám promyšlené. Hodlám děti do šesti let posílat do MHD v doprovodu pejska. Je to totál zdarma a nemusím vyřizovat průkazku ani dítěti ani psovi. Pohoda ne, vždyť to každý vidí, že je to lidské mládě v doprovodu psa. Na kýho šlaka průkazku:-))
´Nezachová-li´ se primátorka, nastoupí ´Pragocard´ a vše bude jináč ...
Aby tě nezbyly oči pro pláč!
Toho se nebojím:-))
Roční lítačku jsem si zakoupila již 2.ledna:-))
Na podzim jsem si nechával ´validovat´ Open. Pán za okénkem mě nabídl, že za 120,- mohu jezdit (furt) zadarmo. Kuňknul:"Pokud nám zůstane Open."
Takže teď musím (ač nerad 8-) ) jezdit do Prahy, abych si ´za své peníze´ užil ...
(... leze to dost ´do peněz´ ...)
Asi kočkám pořídím převlek psa :o)))
Naše kočka, ačkoliv je to úplně vobyčejná nalezená směska někde z oblasti Radlíka, se cítí být natolik aristokratkou, že by do "socky" dobrovolně nikdy nevlezla.
Ona nakonec nesnáší ani auto. Několikrát jsme ji zkoušeli při našich delších prázdninách přesídlit k synovi nebo dceři, se kterými vyrůstala, takže je důvěrně zná, ale neujalo se to. Dává přednost tomu, zůstat doma ve svém prostředí a terorizovat ostatní tím, že dojíždí za ní a podstrojují jí.
Ale to je naše chyba. Občas ji pustíme NatGeo v Tíví a tam ona se dozví, že její příbuzní, třeba lvi, dokážou prospat 20 hodin denně a pak 4 hodiny věnovat lovu (v jejím podání teda loudění žrádla do misky).
No počkej, správná kočka prospí také asi 19 hodin denně :o)))
A s cestováním jsou na tom naše kočičky stejně.
Tu mladší sice ještě v případě nouze dostaneme do přepravky a k lékaři (i když naposledy to bylo před 2 roky), ale u té starší už si to nikdo ntreoufne. Leda tak v železných rukavicích :o)))
Tak když nepotřebuji převlek psa, operativně jsem to vyměnila za účelnější Little Bee
http://www.mixforkids.cz/product/overal-little...
:o)))
Kouzelný obleček.
Koukám, že už to taky na tě leze:-))
U vás jsou poutě zrušené, to máte jen posvícení?
A co 1. máj, na ten´s nepomyslel?
Tak nastěhovat se do země s odlišnou kulturou a poté se pohoršovat nad tím, co to mají ti místní za ohavné zvyky a ať toho nechají je dost veliké chucpe.
Nicméně na druhou stranu ten článek a hlavně jeho titulek je také pěkná novinářská mrdkovina (dámy prominou, to je prostě terminus technikus). Nějaké zakazování křesťanských zvyků chtějí zase jenom radikálové, jakási muslimská obdoba skinheads (a řekl bych že asi tak se stejně velkým zastoupením) a je ostuda, jestli jejich požadavky někdo poslouchá.
Jo s ohodnocením titulku a celého článku souhlasím. Jeden pochod byl opravdu zrušen, protože policie obdržela informaci (velmi specifickou ohledně času a místa) o možném útoku. Nicméně všude jinde na severu Německa se slavilo a karnevalo. V Kolíně, Frankfurtu, Mainzu, Dusseldorfu, Wiesbadenu...
...a všichni dávali jasně najevo, že si své slavení nenechají pokazit ani vzít. Ale o tom v tom článku ani slůvko.
Fakt nevím o co tady komu jde?
http://www.dw.de/germanys-rhineland-celebrates...
Ve školách máme cca 276 čínských dětí, jejichž rodiče k nám přijeli pracovat.
(kolik je tu dospělých Číňáků se mě nepodařilo dohledat)
Takže musíme být k nim vstřícní (aby se snad, nedej Bože, nechtěli od nás odstěhovat ...)
http://www.novinky.cz/domaci/362014-svitici...
Jsem dnes ohlásil znečištěnou silnici. Vzniknul po posledním sněžení, kdy "se nahrnul" špinavý sníh do cyklopruhu, sníh roztál a svinstvo zůstalo.
Adresa: Kaufland, Voctářova 2401/8, Palmovka, 180 00 Praha-Praha 8, Česká republika
Ulice: Voctářova
Č. popisné:
Č. orientační: 8
Vybraná oblast: Praha
GPS: 50.10238643085209, 14.467690587043762
Typ závady: Závady na komunikacích - Přírodní vlivy - Spadlé stromy, ulomené větve
Popis závady: Silné znečištění vyhrazeného pruhu pro cyklisty fakticky znemožňuje jeho řádné užívání.
Id závady: 1424340682369
**********************
TSK: Teď - v zimním období jsou přednostně zajišťovány výkony zimní služby. Pokud není nutno odklízet sníh a sypat náledí, probíhají práce na čištění komunikací, avšak pouze v omezeném rozsahu a nepravidelně, jelikož mechanismy jsou přestrojeny na technologii zimní údržby. Pravidelné programy čištění včetně strojního (případ Voctářovy ulice) budou zahájeny v dubnu. V té době bude též vyčištěna Voctářova ulice.
Přemýšlím, že bych jim poslat sadbu brambor...
A nebo vezmi koště, vyhrň si rukávy...
Nedělám si srandu, v takovém Německu je naprosto běžné, že obyvatelé přilehlých baráčků kromě perfektně zameteného chodníku se smetáčkem a lopatičkou šmejdí i po minimálně "své půlce" okolovedoucí silnice. Nejde o nějaké šupšup ometení z nejhoršího, aby se mi neprášilo na barák - ale o vymetání doslova i posledních smítek a trošek prachu. Maličko až do absurdna. Zato ale dočista dočista...
Už jsem něco podobného párkrát udělal a nevylučuji, že vyrazím i teď. Akorát mi přijde dobré dát nejdříve vědět tomu, kdo se o to má starat.
A to co píšeš nemá moc společného s tím, že mě prostě štve, že město není ochotné uklízet ani silnice 1. kategorie.
Což o to, kdyby takhle vypadala ta silnice celá, tak by se třeba odhodlali, ale pro pár kolařů, kteří v zimě stejně nejezdí se pánové nebudou obtěžovat. No a ta auta si to odklidí zase sama. Takže se netřeba vzrušovat. A třeba ještě napadne sníh a budou to muset sami zasypat a to by už byla úplně škoda, že? A za ušetřený peníz za zimní údržbu si vypíší odměny.
Já spíš než to, že se po tom asi blbě jezdí na kole pociťuju, že ten bordel zvyšuje prašnost.
I když proti časům, kdy se silnice sypala škvárou je tohle pohoda.
Ale zase ta škvára působila tak romanticky, když z té kotelny vyrazil do zimního temného rána sypač a rozmetal ještě žhnoucí uhlíky.
Jsou prosím naklady na uklid predrazenych cyklostezek a cyklopruhu zapocteny v te bajecne levné az beznakladove cyklodoprave?
Je mozne pouzit na uklid neco, co ma motor a spotrebovava neobnovitelne palivo, nebo muze byt pouzito stejne zarizeni, jen 5x drazsi s pohonem plynem (napriklad...), nebo jsou dokonce jiz na uklid cykloxxxxx nasazeny cyklozametace a cyklocistice ?
Cyklostezky by se mohly uklízet ručně v rámci VPP.
Dneska jsem zrovna viděl 6 vépépéček jak zametali chodník okolo městského úřadu v Rumburku a zametací traktůrek stál osamělý opodál.
V Německu se spoustu práce okolo cyklostezek nadělá v rámci Ein-Euro-Job.
Nikoliv, posvátné půdy cyklostezky se nesmí cokoliv smrdící benzínem dotknout. Pouze se smí ometat košťátkem a otírat vlhkým hadrem a to pouze nad ránem nejdéle hodinu od východu slunce. A také se jí nesmí dotknout žádný mohamedán.
Správná odpověď?
Super odpoved:) melo by se to zakomponovat do cyklistickeho desatera jako jedenacte prikazani.
Ó jak jsme zanedbaní. žádné desatero cyklistické, enviromentální, cykloaktivistické, cyklofašistické či ekofašistické patrně nemáme. Jistě byste nám něco takového rád vytvořil a patně k tomu máte i schopnosti a vůli, ale tak niternou a citivou záležitost, jako je vytvoření kodexu chování nelze svěřit externistovi. I když víme, že jte naším velikým příznivcem. :P
Sepsání "Desatera" jest nutné zadat vnějšímu pozorovateli, který je schopen postihnou vše podstatní svým globálním pohledem
I Bůh (co tvůrce "Desatera") nejdřív ´národ vyvolený´ sledoval a když viděl, jakou spoušť působí bezbřehá demokracie, děl:
"A dost! Nas.ali jste mě - od teď pojedete podle MÝCH zákonů!!!"
A bylo vymalováno ...
Ale :-)
http://www.cyklodoprava.cz/bezpecnost...
http://prahounakole.cz/2013/06/cyklisticka...
http://www.vitalia.cz/specialy/desatero...
http://www.ibesip.cz/cz/senior/senior-cyklista...
Devatero desater a tisícero ster :-)
Samá nuda, pan František Obsid by určitě vytvořil něco vtipnějšího :D
Ale desataro nemůže bát vtipné, je to přece náboženství :-)
OSBID, prosim pekne, OSBID. Obcane za Svobodnou a Bezpecnou Individualni Dopravu.
Dekuji.
Desatero pochopitelne stvorit nemohu, neb jsem znamy autofasista, petrolhead, macho, gun_magor a buhvi co jeste..... Prvni prikazani by znelo: "Nepouzijes jizdni kolo sve ani blizniho sveho" a koncilo by to strucnym a jasnym "Neposlapes"
JOJ to jsem nevěděl. Občané za svobodnou a bezpečnou individuální dopravu. Ani jsem vám to jméno zkurvit nechtěl a jak se to přitom povedlo :D To byste mohli zastupovat i ty kolaře. Neustále jim někdo ubližuje a ohrožují je těmi hnusnými smradlavými plechovými auty. Nemohli bysme u vás založit odbor individuální bezpečné a svobodné bezmotorové dopravy?
Tak oni formálně, podle názvu, zastupují zájmy chodců a cyklistů...
Formálně.
Pokud jejich název zní: " Občané za Svobodnou a Bezpečnou Individuální Dopravu", tak do toho se právě vejde opravdu všechno. Proto mne ta absurdita napadla. Nechme mluvit pana Františka, jak se k tomu postaví. Měl by to dokázat bez výmluv a čelem k masám :D Jindy to tady statečně podniká.
Ale to vubec neni absurdita. Agenda, kterou jedem je rozsahla a kolo a pesko se do ni opravdu vejde.
Kdyz uz bych pripustil existenci ruznych divizi v OSBID, tak ta kolarska je zatim prazdna.
A jakkoliv i to vypada absurdne, tak pesko_divize take je :) ....... dvouclenna, pomerne nenapadna a velmi uspesna.
Nepošlapeš (ani brzdový pedál)!
Furt to říkám. Když desatero, tak jednoznačné!
(Pane Bože, to jsou ale fušeři, co? To zas bude v álejích heretiků)
Ano, ano, v autickarskem desateru mame ustanoveni o tom, ze brzdovy pedal slouzi jen k zastaveni auta pro pohodlne vystoupeni ridice. Nejake jeho naduzivani k navozeni bezpecne a ohleduplne jizdy je silne nedoporuceno. Kdyz uz verici-ridic chce po necem slapat, ma preci plynovy pedal :D
No prosím!
A hned máme z "Nepošlapeš!" správné "Šlápni na to!"
To by v tom byl šajtan, abychom vám my autobezvěrci to vaše desatero správně ideologicky nevysvětlili:-))
Ano, ale je třeba pečlivě rozlišit slova slapni na to a slapni do toho, aby nedošlo k nějaké neočekávané záměně!
Přemýšlím proč v diskusi o desateru zmiňuješ etiketu.
Neb Joe pochopil.
Vy ne. Ale tim se netrapte :D
popravdě tenhle výraz je v dnešní ,významově rozvolněné době už docela matoucí ale nálepkování asi nemyslel protože na nálepkování je expert...
Teprve 8:49 a ty už rejpeš?!? To si vstával levou nohou napřed, ne?!?
Proč myslíš ? V tu dobu jsem na pánev hodil slaninku a vajíčka a dělal pro manželku, po noci bez dětí, která navázala na koncert TapTap , romantickou procházku Prahou a návštěvu kina, snídani do postele :)
A vstávali jsme až asi před 15 minutami....
Takže ano vstal jsem z levé strany postele, juknul jsem do mailu, juknul jsem do konverzace na nakole a zjistil, že někteří lidé stále vstávají levou nohou a okomentoval to.
Na druhou stranu je fajn mít za pár minut potvrzeno, že domovní důvěrnice ještě nevyhynuly :D
Slaninu s vajíčky do postele? Ale fuj! To mi někdo naservírovat, tak mu to hodím na hlavu. I po romantické procházce Prahou či jiným městem.
Akorát mi není jasné to "juknul jsem do mailu". V posteli roztoužená manželka a ty ... jukáš do mailu.
8-))
Fakt děsný:-((
http://www.novinky.cz/krimi/362309-skolaci...
Bohužel, když ty zmetky nikdo pořádně neseřeže, tak se tak bude dít i dál. Jedině je zmlátit do bezvědomá a dolámat jim hnáty, to je to jedině co na ně platí a čeho se bojí.