http://www.novinky.cz/domaci/360078-do-ceske...
Možná to tu už někdy bylo, ale prča je to pořád :-)
Prča to je. Není to taky náhodná shoda jmen? :-))
Výroky uživatelů při předvádění nových verzí programů
"Tak jo, tak jste nám to ukázali, moc se nám to líbí, ale doufám, že to nebudeme muset používat."
"To tlačítko na tom formuláři nesmí být nahoře, musíte ho dát dolů, víte kolikrát za den bych musela s tou myší do kopce?"
"A až to budete programovat doopravdy, tak vám řeknu, jak to má správně vypadat."
"Víte, jak nás strašně zdržuje pokaždé se přihlašovat do programu a psát ještě to heslo? Nemohl by ten počítač, když je tak chytrý, podle něčeho sám poznat, že u něj sedím já?"
"No já vím, že jsem tu analýzu podepsal, ale to bylo jenom jako, ale já jsem netušil, že to podle toho doopravdy uděláte."
"Já vždycky mačkám tlačítko OK. Já nemám čas číst, co je tam napsáno."
"Na tom formuláři je asi 20 položek a je to strašně nepřehledný. Já jich vždycky vyplňuji nejvýše pět."
"A kterých pět?"
"No, to se takhle nedá říct. Jak je potřeba. Ale požaduji, aby na tom formuláři vždycky byly jenom ty položky, které teď potřebuji a ostatní ať tam nejsou."
"Ten program musíte udělat tak, abych nemusel používat myš. Mně se sem na stůl myš nevejde. Tady myš být nemůže, tady musí stát kafe!"
"Ten program se mi furt na něco ptá. Ať se mi na nic neptá, já jsem introvert!"
"A nemohli byste tam tu chybu, co jste opravili, zase vrátit, my jsme si na ní už zvykli, že to musíme odklepávat a teď když to odklepneme, jak jsme zvyklí, tak tím entrem potvrdíme něco, co jsme nechtěli!"
"To mi nezajímá, že to jsou nějaký Windows a tamto byl DOS. Já mám nacvičený prstochvat, tak mi ten prstochvat musí fungovat i na těch Windows!"
Pěkné, pěkné.
Já bych také raději některá tlačítka jinde než je dal autor - ne kvůli ježdění myší, ale abych nemusel přeostřovat, nepřehlédnu celou obrazovku najednou.
Heslo by snad bylo možné navázat, pokud to není hodně bezpečnostně kritická aplikace, na přihlášení uživatele do Windows.
Také mám rád, když při vyplňování nějakého formuláře nemusím hledat kam jsem zrovna zašantročil myš. Jenže pořádně udělaný TabOrder, to je občas zázrak.
Už jsem viděl uživatelský návod "3x enter, 1x escape, 2x enter" takže je jasné, že zmizení chyby, která se musí odklepávat může být problém.
A končil bych osobně prožitou historkou:
Paní S, vždyť se tam píše, že se ty data smažou a musíte to 2x odsouhlasit. Na to byla odpověď: Já ty vaše blbosti nečtu.
Paní S asi žije všude... :-DD
Já to řeším nutností opsání vygenerovaného kódu anebo, level 2 :), nutností nadiktovat vygenerovaný kód a já z něho vypočtu správné "heslo". Toto aspoň odfiltruje všechny ty paní S...
To je (v mém případě byl) stejně jen boj s větrnými mlýny.
Já jsem dokonce měl v programu nutnost napsat větu: "Přečetl jsem si a souhlasím." Nepomohlo to.
Jo, to znám. Zabezpečené "plovoucím" heslem, takže obyč uživatel se "zadními vrátky" do systému nedostane. Ovšem ale pak přijde iniciativní blbec, teda vlastně správce, a mázne to přímo na SQL serveru...
Myslím si, že v dnešní době by asi nebyl vůbec problém napsat soft tak, aby počítač poznal, kdo u něj sedí.
Noťasy ty kamerky mívají většinou zabudované, u většího železa by si jí musel na monitor pověsit, jestli jí tam už dávno nemá kvůli skypové či jiné komunikaci.
A to jako zabrání správci, aby něco smazal přímo v datech SQL databáze? Že to musel smazal on, to vím. Ženská si asi těžko zjistí "logiku" v datech, vytvoří si příslušný T-SQL příkaz a nechá ho nad databází provést... ;-)
To ne, jen že baba se nebude muset logovat heslem, kamera na ní koukne, pozná ji, a nechá jí makat.
Když ti někdo začne řádit v datech máš smůlu. Měl jsem kolegu, co psal nějakej soft pro nějaký Germány, a dostal to ten jejich expert na protestování.
Ten si otevřel exáč v texťáku a normálně mu ho poeditoval, přímo ten binár textovým editorem. Pi spuštění mu to lehlo a milému Luďanovi vrátili program k přepracování, s odůvodněním že "není dost robustní"....
S takovejma expertama už nic nenaděláš.
Jasně. A baba přijde od kadeřníka a nepozná jí to... ;-))
Nesmíš jí koukat na háro ale do "voka" jak ti kluci ze CIA
Prodlouží si řasy nějakým tím "zázrakem" holywoodských herců" a mašina opět bude v p...
Hlas je taky k ničemu, dnes bych nepoznal ani sám sebe, jak jsem nachrmlaný... :-))
Jo a hlavně, já ženským koukám na kozy a zadek... ;-))
Právě to jsem si teď říkal, že tobě svěřit implementaci takového rozeznávacího softu tak tě dostane i blbej silikon :-)
Udělat program tak, aby se dal ovládat bez myši (nebo alespoň běžné činnosti), patří ke slušnému programátorskému vychování. ;-)
njn, jsem holt ještě ze staré školy, která je naučena, že myš slouží jako pomůcka k urychlení práce a ne k práci. Takže i dnes "přerovnávám" pole, aby měla správný "tab order" a definuji klávesové zkratky pro "hlavní" akce. Je mi sice jasné, že to dneska asi už nikdo nevyužívá a neocení, ale mne by ten program připadal bez toho nedodělaný.
aspoň jeden rozumný programátor :-)
já náhodou klávesové zkratky v našem programu používám pořád, akorát to opice ze zoo nějak nedomyslely a na důležité se dá dostat jen myšítkem. ale aspoň nějaké zkratky fungují :)
To by sis u nás ani neškrtnul :-)
Pravé tlačítko, levé tlačítko, obě tlačítka současně, kolečko a asi před rokem vymysleli i stlačené to prostřední kolečko.
Cílem je, abys mohl konstrukci modelovat s minimální nutností sundat ruku z myši.
Inu každá aplikace potřebuje něco jiného.
Jo, samozřejmě, konstruktéři je něco jiného než účetní, tam to chápu, tam je myš docela přirozená, nějakého psaní na klávesnici je tam minimum.
Ale ještě si pamatuju, jak můj známý konstruktér měl na jednom barevném monitoru to co vytvářel a na druhém černobílém příkazový řádek.
Co takhle herní myši, ty mají různá tlačítka i po stranách.
Použít herní myš naštěstí nikoho ještě nenapadlo. I to použítí myši se ale snaží standardisovat, mustrem je AutoCAD. Prostě aby ten chlápek co s tím dělá se nemusel moc učit a všechny aplikace se ovládaly podobně. I ten "tab order" o kterém píše Heky je dost důležitý.
Dva monitory patří k běžnému vybavení nejen našich programátorů ale i uživatelů (Honza jede hned na 3).
Takhle vypadá pracoviště statiků, kteří se zabývají navrhováním tras stožárů vysokého napětí.
tab order - to myslíte to, kam skočí kurzor po zmáčknutí tabulátoru?
z tolika monitorů by mě švihlo. doma mám naštěstí už jenom 9" netbook, a v práci nějakou 18" potvoru :)
úplně OT - na tom třetím snímku to máte na stěně co za "nástěnku", jestli můžu být zvědavý? to jsou kovové proužky, na které přichytáváte papíry magnetkama?
promiň mou "profesionální deformaci" z papírnictví, ale vypadá to zajímavě, a ještě jsem to neviděl. je to samodomo nebo se to dá někde sehnat? :-)
Tab order, ano přesně jsi to napsal.
Víc monitorů je docela pohodlné (a návykové) jakmile potřebuješ mít spoustu oken otevřených najednou.
Plus takové speciální činnosti jako extrémní programování, kde to snad ani jinak nejde.
Ty proužky, to je docela pěkná "vychytávka", asi si to v práci také udělám, kovový pásek v celé ploše podlepený oboustrannou lepící páskou, ani bych vrtat do zdi nemusel.
Přesně tak to je, tady je detail.
Jako bonus jsem vám přidal snímeček pracoviště šéfa, ten dva monitory nepotřebuje :-)
To jsou snímky od zákazníka v Herne, Německo, Porůří, fotil jsem to hlavně proto, aby programátoři věděli, že to co udělají jiní celé dny používají a že připomínky těch lidí, co s tím dělají fakt musíme brát dost vážně.
Moji hoši jsou totiž přesvědčeni, že ten soft je "nepoužitelná troska"....
Nepovidlo se schovat armovací železo pod omítku
to jsou příčky z papundeklu....
To na mě takhle kámoš, co udržuje nějaký sítě ve firmách - ťukneš tohle, tamto, samá zkratka, povel atd... Já jsem bez myši úplně vyřízenej a když chcípne, tak dovedu tak leda vytáhnou šňůru ze zdi...
Tak tohle znám, měl jsem to donedávna doma. Synek. Když odstraňoval mnou napáchané chyby, taky samej fofr, zkratka a žádný srozumitelný vysvětlení. Podle mě neumí učit. Anebo já špatně slyším, jinak to nevidim. :-)
On je to dar to vysvětlování. Zvláště ve vyučování "staříků". Je třeba si uvědomit, že ti mladí jsou v tom IT světě domorodci, zatímco "staříci" jsou cizinci. Domorodci jazyk užívají trochu jinak. Jedno z našich dětí občas vytvoří nějaký manuál pro některého z prarodičů a to mě vždy spadne brada, protože tam je prostě jasné a trottelfest.
Při odstraňování škod použil následující klávesové zkratky: "okno"+Rcmdformat c:A (v angl. Windows je místo "A" "Y")... ;-)
Ano, vím, že to Windows format systémového svazku asi nedovolí, ale zkoušet to fakt nebudu... :)
Potěšilo mě, že naše planeta, ani vesmír, nejsou zas tak krutým místem k životu, jak si (někteří) rádi vymýšlíme.
http://www.osel.cz/index.php?clanek=8022
Ještě chybí vyzkoumat, že se vlastně žádné dramatické vymírání nekonalo a bude tu hotový ráj na Zemi :o)
Dnešní představení vyžilého stroupníka v hydeparku na ČT.
Krásnější příklad človíčka s vizáží "starého mladého a" a jeho mantry, tedy nekonečné spirály regulace jako odpověď na většinu základních otázek doby jsme nemohli v přímém přenosu dostat.
Přiznám se, že když jsem na toho pána přepnul, tak jsem i skoro uvěřil nedávné hlášce, že paní Krnáčová se cítí jako jeho matka :)
Ta podoba je až zarážející :) a kdyby si Adriana taky tak špatně nalepila fousky tak... :D
Jinak klasické, okruh Prahy nepotřebujeme, blablabla, protože kamiony zastavíme jako Rakousko už na hranicích blablabla ( v malém Rakousku jsem viděl víc okruhů a kamionů než v Česku : )
Nemůžeme se vrátit k myšlení 70tých let blablala, proto budeme všechno regulovat, což jsou recepty jako v 70tých letech.
Nejsem vůbec proti dálnicím, to ne blablabla, ale musíme si rozmyslet kudy je povedeme a tak počkáme až se rozmyslíme , blablabla protože se nemůžeme řídit nějakými přestavami ze sedmdesátých let, jen koukněte na Rakousko jak dopadli blablabla protože si dálnice už postavili :)
Postavil bych víc PR parkovišť ale nevím kde, blablalba a navíc ani nevím jak takové parkoviště vypadá, protože autem nejezdím, blablabla.
Fakticky mě to pobavilo
No, nevim, tohle už mi ale moc úsměvné nepřipadá. Takovýhle političtí fanatici jsou schopni zablokovat kde co rozumného a nadělat víc škody než užitku. A jestli jsou ti co si ho postavili do čela stejní jako on nebo i horší, tak asi Praze není co závidět. Tak snad se nerozmnoží a nerozšíří i mimo Prahu.
tak úsměvný na tom bylo, jak mladý brojilický brojil proti starým pořádkům a přitom se oháněl nejstarším nástrojem pořádku tedy důkladně promyšlenou a dlsledně vymáhanou regulací :)
Jinými slovy policejní stát.
Buďte připraveny!
http://www.slevozdroj.cz/product/damske...
Třeba to zde ti ´musulmani´ vezmou do svých rukou
Tak to se jim celkem povedlo. :-DD Tož jak to teda je? Je anebo není?
ISLÁMSKÝ and STÁT je něco jako Korejská lidová DEMOKRATICKÁ and REPUBLIKA.
Všimla jsem si, jak se poslední dobou vyrojilo v populaci (tedy spíše mezi pokleslými politiky) těch, co již mnoho let (nejméně 5, ale třeba někteří 10 let)neúnavně ten islám studují. I došli k tomu, že ten islám tu naši křesťanskou, někdy křesťanskožidovskou, civilizaci ničí a ohrožuje. Párkrát jsem se pokusila se zeptat, když už tedy znají doslova šahádu, zda by mohli taky odrecitovat křesťanské vyznání víry. Nejdřív se na mne podívají vytřeštěně, pak tvrdí, že nic takového neexistuje,odvádím pozornost a zavádím diskusi jinam a vůbec argumentuju scestně a nečestně.Docela sranda:-))
Taky tvrdí. že my tady stavíme svoji existenci na desateru. A to je "Nezabiješ!"
I někdy se ptám, jak si vysvětlují ty první tři přikázání? Jak se v praxi ztotožňují s tím "Cti otce svého a matku svou!", jak vnímají "Nesesmilníš!" a jak je možné, že neprotestují proti tomu, že v desateru není jasně psáno: "Nevezmeš manžela bližné své!"
:-))
Zásadním problémem propagandy druhé strany je zase to, přestože lidi bez jakékoliv víry nenávidí muslimové víc než křesťany, představa, že Evropa je křesťanů plná :(
Proto leckde v muslimském světě trpí tamní obyčejní křesťané za evropské bezvěrce.
Slyšela jsi co hráli na pohřbu šéfredaktora Charlie Hebdo ?
Internacionálu.
A slyšela jsi o tom, že by muslimové někde pronásledovali odplatou komunisty nebo nějaké levičáky a vypalovali jim ústřední výbory nebo klubovny ?
Kdepak vypálí odplatou sousedním černochům kostel, protože v islámském světě každý ví, že Evropa je plná křižáků a křesťanů...
No a jinak je to jednoduché
Věřím v Boha,
Otce všemohoucího,
stvořitele nebe i země.
I v Ježíše Krista,
Syna jeho jediného,
Pána našeho atd atd .... pak jsou tam drobné rozdíly dle koncilu, větvě církve, společenství nebo skupiny následovníků toho a toho....
A tak to je. Nic, co by nás pobavilo nebo potěšilo. Pouze boj o moc a postavení pod vlajkou, která se zrovna nosí.
Pod vlajkami jako je tato a jim podobné, umírali lidé, bohužel, vždycky. Vždy jde o to, zda pozvednu z prachu tu správnou fangli:-((
Islámský stát se chová přesně tak, jak se choval Mohammed, řídí se koránem (v 93 verších koránu se říká, že je třeba napodobovat Mohammeda, božský prototyp dokonalého muslima). Vyznávají Alláha a modlí se k němu. Zavedli a jedou podle zákonů šaría. Ale muslimové to prej nejsou...
Touto "logikou" nacismus byl naprosto mírumilovný a Třetí říše nebyla nacistický stát.
No, když chcete věřit, že to co nás ohrožuje je 1,5 tisíciletí mrtvý muž a 1,6 miliardy živých lidí....
Zdá se, že zarytí arizátoři...ehm...deislamizátoři, jsou nejsilněji věřící:-))
Takže podle tebe Evropě žádné nebezpečí ze strany islámu nehrozí. No, totéž říkali ve třicátých letech minulého století o nějakém nacismu.
Mimochodem - islám ohrožuje Evropu již 1400 let. Naposledy "turek" obléhal Vídeň, kde naštěstí dostal tak naprdel, že ho na další výboje na nějakých 400 let přešla chuť.
Ano, v ČR narozdíl od mnoha států nejenom Evropy (např. Francie, Německo, Švédsko, Anglie; ale i USA, Kanady) nemusíme řešit problém s akutním nebezpečím atentátů, nemusíme řešit problém se stovkami vlastních občanů, kteří se odjeli "zocelit" do Sýrie (Islámský stát), kde řežou hlavy bezbraným zajatcům a humanitárním pracovníkům, nehoří u nás předměstí a nejsou masově podpalovaná auta (oblíbené hrátky muslimů ve Francii), naše ženy nejsou znásilňovány po stovkách (Švédsko, Anglie), nejsou u nás "no go" zóny, kam se bojí jezdit i policie, židé nemají potřebu emigrovat do ostřelovaného Izraele a necítí potřebu se ozbrojovat na svou obranu před (muslimským) teroristy (Francie), vlastní rodiče nevraždí své děti kvůli tomu, že holka se chce provdat sice za kluka ze stejné země a dokonce i stejné víry, ale jiného, než jí určili rodiče (Německo). A proč? Protože tady nemáme téměř žádnou muslimskou menšinu. Přejme si, aby to tak i zůstalo.
Myslím že nezáleží na tom, zda podle mne hrozí či nehrozí. Záleží na tom, zda objektivně nebezpečí hrozí a jak se to nebezpečí projevuje a hlavně, jak a čím proti němu bojovat. Strachem ze všeho musulmanského asi nelze dosáhnout ničeho jiného, než zas jenom zvětšování strachu (to je klasická taktika teroristů, ať už vystupují pod jakoukoliv ideou či vlajkou).
Jinak, kdoví, jak to všechno je. Zatím jsem ve stádiu vyhledávání informací, naslouchání všem stranám a jejich názorům a tvoření si názoru vlastního.
K těm no-go zónám, také zajímavé, kdo-ví jak to vlastně je:
http://www.washingtonpost.com/blogs/erik-wemple...
A k tomu znásilněnému Švédsku. No koukám na ty statistiky a nejde mi do hlavy, jak to, že třeba Emiráty nebo Indonézie (muslim kam se podíváš) jsou na chvostu.
Jedná se o statistiky nahlášených znásilnění.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_statistics
Víš, co se v muslimských zemích stane se ženou, která nahlásí znásilnění?
Ano, takže to neznamená, že se tam znásilňuje míň než ve Švédsku, že jo?
Vyhýbáš se odpovědi.
Kdybys veděla, že tě za nahlášení tvého vlastního znásilnění ukamenují - oznámila bys to? Ano nebo ne?
Ne, neoznámila. Což neznamená, že ke znásilnění nedošlo.
Ve Švédsku jsou ženy naopak podporovány vládnou, policii i ženskými aktivistkami znásilnění oznamovat. Znamená to, že se tam znásilňuje víc?
U nás dokud "platilo", že za znásilnění si může žena sama a je ostudou pro rodinu a rodina je společensky znemožněná také bylo statistických znásilnění velmi málo. Od okamžiku kdy tyhle náhledy a názory jsou potlačeny a konečně začínají zanikat, tak rázem je tady mnohonásobně víc znásilnění a sexuálního násilí na ženách. najednou byli všichni dost zděšeni tím obrovským "nárústem" násilí.
Problém bude v těch statistikách. Nevím jak ve Švédsku, ale třeba ve Francii neznají národnost, tak jako my. U nich jsou buď Francouzi nebo občané jiných států. U nás známe národnosti (původní státní občanství, které se v kriminálních statistikách eviduje. Pokud ve Švédsku znají a evidují národnost zločinců, tak se dá snadno doložit podíl jiných národů a kriminalitě, ale pokud to neznají a neevidují, tak to těžko určit a "údaje" o narůstající určité kriminalitě budou tak jen spíše dohady a mediální náhled.
Pokud počty znásilnění (a kriminality obecně) rostou s počtem imigrantů, tak ta "kolerace" je docela velmi pravděpodobná. Pokud je počet "původních" obyvatel +/- stejný (no, spíše mínus, obecně tak nějak spíše vymíráme než nás přibývá), logicky se nabízí, že počet zločinů by měl být +/- stejný, "původní" obyvatelstvo se opravdu asi náhle nezblázní a nezačně hromadně z "ničeho nic" páchat zločiny, pokud se teda nějak významně nezmění společenské klima jako např. za doby prohibice v USA. V ČR je počet zločinů si plus minus stejný, nějaký ten výkyv je, ale rozhodně v žádném "oboru" není zaznamenám trvalý násobný nárůst (ano, kola se asi kradou více, ale na druhé straně je daleko více kol a na další stranu - spousta krádeží kol se nehlásí, zejména těch "hospodských" za pár stovek; ale to tak bylo i dřív). Ale i tak nelze srovnávat počet krádeží kol a počet znásilnění (ukradení kola nenese zdravotní rizik na poškozené/m aobvykle nezanechá doživotní trauma).
Určitě a zcela nepopiratelně má nárůst občanů z jiných kultur a vzdálenějších zemí velký vliv na kriminalitu, druhy a počty trestných činů. Problém je, že se nedá pořádně určit podíl toho nárůstu v souvislosti s výraznými změnami v chování a způsobu života původních obyvatel v průběhu posledních 50 let.
Je jasné, že dokud tady u nás bude jen pár muslimů, tak budou žít celkem v klidu a navenek budou hodně tolerantní, protože jim ani nic jiného nezbývá, tak větší problémy nebudou. Jenže pokud jejich počet bude narůstat a v nějaké lokalitě přesáhne 10 % začnou výrazné problémy a jejich "tolerance" se rázem změní v tvrdé a netolerantní prosazování vlastní víry a způsobu života. Co to provede s našim způsobem životě těžko předvídat, ale určitě to nepovede k ničemu dobrému.
No ale co s tím? Uzavřít hranice? Změnit imigrační politiku? Co s lidmi co se budou hlásit k islámu? Zakázat islám protože ohrožuje základy demokracie? Tohle politikům vážně nezávidím.
Jo, taky nezávidím politikům. Ale ty politiky si volíme my.
A co s tím? Těžko říct. Změnit imigrační politiku, neustupovat "nátlakům", vyžadovat dodržování našich zákonů a zvyklostí, trvat na rovnosti všech, "trestat" jakékoliv projevy rasismu (např. naprosto otevřené hlásání, že muslimové chtějí vyvraždit židy) a nenávisti. My jsme tady doma, oni se musí přizpůsobit nám, ne my jim. Prostě, jestli jim "vadí", že pijeme pivo a jíme vepřové, tak buď se s tím halt budou muset smířit no anebo můžou využít další vymoženosti naši svobodné společnosti a odcestovat do země, kde takové věci nejsou a je to nebude obtěžovat. Když se k nám přistěhuje rodina kanibalů, tak jim taky budeme "tolerovat" zabíjení a pojídaní lidí jen proto, že jim to jejich nábožentví umožňuje či rovnou přikazuje?
S tím se dá jen souhlasit a určitě by s tím souhlasila drtivá většina lidí, jenže mám obavu, že to nebude tak snadné. Už jen proto se politici budou obávat prosazovat tahle jasná pravidla aby nebyli mezinárodními organizacemi a jinými státy kritizováni za kdoví jaké protilidské, nedemokratické, nacionalistické, ... jednání.
Politiky si sice volíme, ale bohužel těžko odhadovat jak se který z nich zachová v nějakých vyhrocenějších situacích, které se nedaly pořádně předvídat.
jj, když ptáčka lapají... Ještě pár voleb a fakt už nebude vůbec koho volit. :-DD I když vlastně, to asi moc k smíchu není.
A co hůř, počkej až se přibatolí nějakej zdejší imám se záměrem kandidovat se svojí stranou do parlamentu. Co pak s tím ?
Tak nějak jsem si myslel, že ty bys ho asi nevolil. Ale pokud by už tady měl nějakou tu disciplinovanou základnu (něco jako komančové), tak už by po proniknutí do parlamentu nějaké ty ústupky v zákonech určitě vykšeftoval.
Ty v tom vidíš problém!?
Vždyť se stačí poohlédnout do našich dějin a přejít k vyzkoušené a osvědčené ´lidové demokracii´ (socilistická už byla degenerovaná, blížila se té dnešní)
8-)
Ano, znásilňuje se tam (ve Švédsku) víc. Z ročně nějakých 1000+ z osmdesátých let na současných 6000. A to jsou jen nahlášené případy, odhaduje se, že nahlášeno je jen 11% případů (teda norskou policií; ale bude to asi všude v severských zemích +/- stejné).
http://gatesofvienna.net/2013/10/sweden-a-new...
http://vitekjiri.blog.idnes.cz/c/434960...
No jo, Fjordman:-))
Víš kdo to je?
A co to má "společného" se statistikou? Když nějaká čísla zveřejní (např.) policie a Franta Novák je převezme a použije ve svém článku, tak jsou špatná/nesmyslná/zmatečná jen proto, že je napsal Franta Novák?
Hele, když se ti to tak líbí, tak mu tam klikni a podpoř ho finančně:-))
Tvoje věc:-))
No a co to "jméno" tedy má "společného" se statistikou? Myslíš jako, že si ty počty naprosto vycucal z prstu?
Tohle:
"To ale vůbec neznamená, že trestní oznámení vyústí v odsouzení pachatele. Naopak. Švédsko zde opět drží unijní prvenství, neboť vyřčením trestu pro násilníka před soudem skončí pouze 13 procent oznámení. "
Zkus porovnat statistiky u nás, počet oznámených trestných činů, počet podaných žalob a počet odsouzených. To jsou hodně rozdílná čísla. U nás také hodně moc převažuje počet oznámení nad počtem odsouzených a myslím, že ten počet se nebude od Švédů moc odlišovat. Myslím v celkové kriminalitě, nikoliv jen v jednom z trestném činu, tam to bude v každé zemi trochu jinak.
No právě! Prostě máme statistiku, která mluví o počtu OZNÁMENÝCH případů znásilnění a někdo, jako třeba Fjordman (ten se toho chopil hned jak to vyšlo) ji interpretuje jako statistiku skutečných znásilnění. Proč?
Protože se to hodí!
Jenže ono to není zas až tak přímočaré.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rape_in_Sweden
Takže těch zhruba 5000 žen (tj. nárůst oznámených znásilnění za 30 let) si to znásilnění vymyslelo?
např.: Zúčastnil ses parádně rozjetého mejdanu, co přecházel do ´swinger´party´ a nejpřítulnější kočička si až ráno uvědomí, že si včera nevzala ...
Co udělá? Zajde na policii nahlásit znásilnění. A jako ´na potvoru´ si z včerejší ´akce´ pamatuje pouze tebe, bo jsi s ní nic (?) neměl. A včil dokaž, že nejsi muslim!
8-)
Dobrá tedy ...
Šla slečna z tahu, v žilách krev : alkehol (50/50). Odskočila si za keře, stáhla kalhoty, přičapla a přemohla ji dřímota. Když se probrala, zjistila že kalhoty jsou stažené - tudíž ji napadlo jediné ...
Policie na případu pracovala rok a ňáký drobný ...
(událo se před cca 5ti lety v Čechách, ve městě poblíž Prahy)
jo, to už je lepší. ;-)
A kolik z těch "falešně" nahlášených znásilnění připadá na skutečná znásilnění? Myslíš, že čtyř násobný nárust za 30+ let jsou JEN ta "falešná" znásilnění se swingers akcí :) a děvčat padlých v komatickém stavu po konzumaci alkoholu, prostě na šrot a s oknem jak výkladní skříň? Anebo za těch 30 let ženské začaly lhát a vymýšlet si znásilnění 4 x častěji než před 30+ lety?
A mimochodem, "řešíme" NÁRŮST počtu případů, ne poměr nahlášených a "skutečných" případů, ten poměr je určitě +/- pořád stejný.
Na té wiki je graf "jen" od roku 2005, ne od r. 1980. A mimochodem, na té "stejné" wiki se píše, že nahlášeno je jen 20% případů, takže SKUTEČNÝ počet může být i pětinásobný (ale opět, z hlediska nárustu je to jedno, počet nahlášených a nenahlášených se ve Švédsku asi moc za těch 30+ let neliší).
Lanno, je na té wiki graf/údaj od r. 1980? Není tam snad napsáno, že je nahlášeno jen 20% případů? Možná to tam jen nevidím, anglicky už jsem taky něco pozapomněl, tak mi teda řekni, co tam vidím špatně... ;-)
Je prima, že umíš počítat - opravit ´Jindrovy´ počty.
Problém máš zřejmě se čtením.
Tady je "pobavilo/potěšilo"!
´di si už s těma svejma jobovkama do, do ... ´Co ťa nas.alo´, buď od té dobroty
Takže NESMÍM reagovat na příspěvky jiných?!? Kdo jsi, že mi budeš určovat, co kde můžu a nemůžu psát?
Kdo, já?
já su moderátor, esi sis nevšim!
8-)
"No go" zóny:
v Paříži třeba department Seine Saint Denis, který je v podstatě muslimským městem nebo sousední Clichy Sous Bois, kam se bílí bojí chodit i ve dne.
Švédsko:
http://swedenreport.org/2014/10/29/swedish...
Anglie:
http://www.siotw.org/news_english.item.415/no...
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2541635...
Evropa:
http://www.snopes.com/politics/religion...
Znásilňování:
Anglie:
http://www.gatestoneinstitute.org/3555/sharia...
http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles...
Švédsko:
http://dailycaller.com/2014/11/14/muslim-gangs...
http://10news.dk/horror-night-in-swedish-muslim...
Dánsko:
http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles...
Norsko:
http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles...
Itálie:
http://eurabia.parlamentnilisty.cz/Articles...
Mimochodem, problematiku znásilňování ve Švédsku odstartovala tato studie už někdy z roku 2009.
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa...
Jako druhá země v pořadí je uváděn Island. Máte představu kolik žije na Islandu muslimů?
Jak mi teda vysvětlíš, že Švédsko před 20-30 lety byla naprosto bezpečná země, kde lidé nezamykali, nebyl k tomu žádný důvod.
Policejní statistika ve Švédsku NESMÍ evidovat "původ" zločince, takže "všichni" to jsou samozřejmě švédové. Takže buď se "původní" švédové zbláznili a začali krást, přepadávat spoluobčany a znásilňovat spoluobčanky anebo za ten šílený nárůst kriminality můžou imigranti, kterých se tam za těch 20 let nahrnuli "mraky"...
Stejně tak, u nás se nesmí evidovat, zda násilný trestný čin spáchal kupř. cigán nebo bílý. Nicméně je "zajímavé", že poměr odsouzených cigánů a necigánů je diametrálně odlišný od poměru cigánů a necigánů v populaci. Dalo by se z toho usuzovat, že cigání spáchají více trestných činů, než necigáni?
Nemáme. :-)
Náboženství[editovat | editovat zdroj]
Státní církví je Evangelická Luteránská církev.[10]
státní luterská církev 87,1 %
ostatní protestanté 4,1 %
ostatní luteráni 3,5 %
římští katolíci 1,7 %
Ásatrú 0,7 %
ostatní 3,3 %
Podle údajů z roku 2010 je na Islandu 31% obyvatel rigorózně věřících.
"... zvětšování strachu (to je klasická taktika teroristů ...", lékařů a výživových poradců, že?
8-)
Strach zvětšují i vegetariáni (maso fuj fuj, maso je hnusné, obsahuje samé jedy, vraždíte zvířádktu kvůli ždrádlu), zelení (atom je fuj fuj, jaderné elektrárny jsou zlo, vybuchnou, všechno zamoří, všichni umřou), cykloaktivisté (auta jsou fuj fuj, řidiči jsou vrazi, zabíjejí nebohé cyklisty a chodce, zamořují vzduch rakovinotvornými zplodinami)... Ano, souhlasím, ti všichni jsou teroristi... ;-)
Jojo, islámský stát nemá nic společného s islámem, stejně jako NSDAP nemá nic společného s pravým, mírumilovným, demokratickým a sluníčkovým národním socialismem.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku...
... národní socialistka M.Horáková byla prej O.K., takže jak to teď vidíš ty?
Národní socialista, nově též LEV české politiky Paroubek taky.
Vždyť říkám, když je islám v pořádku, je i nacismus v pořádku. Nějaká třičtvrtě století stará epizodka na tom přece nemůže nic změnit.
Mě pobavilo, jak se tu během "pracovní doby" rozpoutala bohatá diskuze. Hele, vy diskutéři, to máte dovolenou nebo jste před (po) noční? Co vím, v důchodu je jen jeden z vás.
8-))
Já čekám na reakci zákazníka (ten, co si maže data a pak se diví; po týdnu konečně odpověděl "smazal jsme, ale proč to nesedí"), tak ten čas nějak vhodně vyplňuji... :)
No nic, táhnu za chvilku na kolo, dnes už se asi odpovědi nedočkám. ;-)
Heky, neser!
Odpovědí jsi dostal několik, ale žádná se ti nelíbila a nehodila se ti, tak chceš jinou, další, lepší...
Jako v tom Švédsku. Tam se holka může ožrat jak carský důstojník, lézt po chlapech, o ten sex si říct nebo si ho vynutit a ráno po vystřízlivění klíďo-píďo zajít na fízlárnu a oznámit to jako znásilnění pod vlivem omamné látky. A je čárka ve statistice:-))
A seš si jistá, že to co psal Heky se týká tebe? :-)
Ne, nejsem. Já už si nejsem jista ničím.
Pokud je někdo ochoten nekriticky papouškovat kydy lidí jako je Peder Jensen, alias Fjordman (třeba Breivik ty jeho kydy taky nadšeně žral), tak už si nemůžu být ničím jista.
Hmm, zajímavé je, že BBC i Amnesty International papouškují kydy lidí jako je Peder Jensen, alias Fjordman (třeba Breivik ty jeho kydy taky nadšeně žral)... ;-))
In 2003, about 2,200 offences were reported by the police, compared to nearly 6,000 in 2010
http://www.bbc.com/news/magazine-19592372
In Sweden, according to official crime statistics, the number of reported rapes has
quadrupled during the past 20 years. In 2008, just over 4,000 rapes of people over 15, the
great majority of them girls and women, were reported.
http://www.amnesty.org/en/library/info/ACT77...
"Jasně, vždyť ta kurva si o to sama řekla! Dobře jí tak!" Tak to myslíš?!?
Takže podle tebe si ten čtyřnásobek znásilněných to znásilnění vymyslelo. No, zajímavá úvaha...
Takže tato si to vymyslela: http://vitekjiri.blog.idnes.cz/c/434960...
(Muslimští diváci v soudní síni tleskali a volali "děvka" a "patří jí to" to když muslimští muži popsali jak se chovala. Oběť je nyní upoutána na invalidní vozík, navíc utrpěla vážné duševní trauma)
Tato si vymyslela nejenom znásilnění, ale dokonce se sama i rozřezala na kousky (pravda, není to Švédsko, ale byla to určitě stejná lhářka jako ta švédka vejš, co si to vymyslela): http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles...
Ne, ta nebohá Švédka si nevymýšlela. To se opravdu stalo v Mariannelundu. Byl to hnusný čin a pachatelé byli odsouzení.
Ale já, na rozdlíl od pana Jiřího Vítka v soudní síni nebyla, takže opravdu nevím, co muslimští diváci v soudní síni volali.
Promiň, ale mám docela hodně chutí se zeptat, jestli tu blbou jen hraješ anebo... No ale nezeptám se. :)
Proč by měl Vítek v té soudní síni sedět?!? Nemohly o tom třeba psát nějaké noviny?!?
A nechceš jít dělat "moderátorku" to České televize? S Barborou kroužkovou byste si mohly skvěle notovat... ;-)
On v ní taky neseděl. On to taky jen převzal. Obávám se, že kdyby si někdo z veřejnosti dovoli křičet cokoliv u soudu, byla by soudní síň soudcem bez milosti vyklizená.
Barbora Kroužková?
Jo, všimla jsem si, že mezi vámi islamoklasty se stala další čerstvou čarodějnicí, kterou je potřeb upálit na hranici:-))
Doporučuji ti se někdy podívat na nějaké hlavní líčení ve velké jednací síni když se soudí nějaké třeba cikánské skupiny lidí. Jsem přesvědčený, že to bude hodně podobné.
Takže Vítek si to vymyslel. Stejně jako x dalších novin, autorů blogů atp. Takže "nehodící se škrkneme". V žádné soudní síni na světě si nikdy nikdo nic nedovolil křičet. No, jasně; když myslíš...
Vidělas ten Hyde Park? Opravdu si myslíš, že takhle se chová PROFESIONÁLNÍ moderátorka?!? No, ale vlastně ty to vidět NECHCEŠ.
Viděla. Grilovala ho stejně, jako moderátoři grilují politiky a jiné veřejně činné osoby. Pan Konvička se stal veřejně činnou osobou, musí si na to zvykat. Je směšné brečet, že vám nějaká Kroužková poničila imidž vašeho vůdce:-))
A měj se, už mě to nebaví. Věř, čemu chceš, je to tvoje právo. Já ti do něj vstupovat nechci. Totéž prosím od tebe.
Dík.
No image si spíše zničila Česká televize, potažmo Barbora Kroužková. ČT by měla být (a tuším snad i ze zákona je) nestranná, nezaujatá. Ale v tom pořadu to docela jednoznačně vypadalo, že Kroužková dostala jasný pokyn "muž s koženou brašnou nesmí projít", hlavně ho nenech domluvit, chtěj po něm nesmysly (přesná čísla, citace, odkazy), prostě ho MUSÍŠ za každou cenu potopit, ber to jako stranický úkol, soudružko.
Logikou "Kroužkové" žádný holokaust židů za 2. sv. války nebyl, protože nikdo neví, kolik jich bylo PŘESNĚ zavražděno; a pokud by i to někdo věděl, tak Barča měla v rukávě další trumf - Tak nám je řekněte jmenovitě! ;-))
Taky to uzavřu.
Já nechci, aby to tady vypadalo jako ve Francii, Anglii či Švédsku (a už vůbec ne jako v Saudské Arábii). Chci jíst vepřové a pít pivo, koukat se na holky v mini, chci, aby mí potomci se mohli naprosto svobodně a bez následků rozhodnout, v co budou věřit (anebo že nebudou) a když ten názor změní, tak jim nic hrozit nebude (v islámu za odpadlictví je jen jeden jedinný trest - trest smrti). Chci, aby mí potomci mohli randit podle libosti a s kým chtějí, nebáli se jezdit autobusem, aby mné vnučky nebyly "nic" s polovinou mozku. Prostě chci, aby žili alespoň tak, jak se máme teď. jako svobodní a rovnoprávní občané.
Tobě je evidentně jedno, anebo se dokonce na to těšíš?, až tady muslimové zavedou šárii a udělají "pořádek" a budou ti určovat i to, kterou rukou si máš vytírat zadnici. Doufám, že ti za to tvé děti či vnuci poděkují, že ty jsi měla pravdu a nějaký blbec Hekynen, kterému po právu upižlali hlavu a jeho celou rodinu vyvraždili, se mýlil, protože život pod aláhem je tak skvělý...
Ne, Heky, není mi to jedno. A nemám ráda, když mi to jednostranně podsouváš, jak to dělají apoštolové a učedníci pana Konvičky. Prosím, nevstupuj mi do mého svědomí, to ti nepřísluší.
Já tady nechci ŽÁDNÉ teroristy, ani islámské ani křesťanské ani budhistické a ani protiislámské ani protiromské. Nechci tady žádné fízlování kolem svobodného určení si víry (či nevíry), žádné odsuny, žádnou ostrakizaci jedné části společnosti, žádné pytlování. To nevede k ničemu dobrému, s tím má Evropa nedávné neblahé zkušenosti.
Takže, laskavě, mé svědomí nech na pokoji a já už na tebe nebudu reagovat, jo?
Jo tohle by se mi taky líbilo, ale obávám se, že tohle už je z říše utopie, ráj na zemi.
Problém je, že si musíme vybrat, všechno najednou mít nemůžeme.
Omlouvám se za "úhybný manévr", ale to stanovisko jsem prostě z tebe nějak dostat musel. A jsem moc rád, že to vidíš naprosto stejně jako já. ;-))
Odmítám jakoukoliv nenávistnou, rasistickou ideologii, hlásající nadřazenost někoho nad "zbytkem" lidí. Aktuálně tedy komunismus, (neo)nacismus a islám. V komunismu jsem prožil mládí a budu se snažit udělat vše, co je a bude v mých silách, aby se nic podobného neopakovalo.
Jenže na toto žádná masová letáková kampaň, cirkusácí, alegorické vozy, pouliční divadlo ani dobročinné koncerty nezaberou. A ani čas triček nepomůže... Svobodu je třeba bránit, je potřeba za ní bojovat a když nebude zbytí, tak i se zbraní v ruce. A do posledního náboje... ;-)
Když si přečtete Golet v údolí od Ivana Olbrachta, tak zjistíte, že za 1. republiky žili na Podkarpatské Rusi v Československu lidé, kteří jsou nám smýšlením, způsoby a jazykem naprosto vzdáleni a svými radikálními zvyky podobní, ba možná horší, běžných evropských muslimů. Byli to ortodoxní židé. Ano jedná se o už tehdy strašně zapadlou oblast a před 100 lety. Ale tato odlišnost vedla k jejich totálnímu vyhlazení námi civilizovanými evropany, kteří nechtějí nic jiného, než zachování svých zvyků a svého způsobu života. Židé se jim svou odlišností nelíbili.
Ani mně se nelíbí útoky podivných radikálních muslimů na evropskou civilizaci. Ale když slyším o obraně evropských způsobů, obraně proti té jejich muslimské odlišnosti, tak mám hrůzu ze Šoa. Přesně takto totiž začíná pogrom. Kdo tu evropskou obranu udrží proti primitivům a idiotům, kteří páchají a i v minulosti páchali zvěrstva. Poslední protižidovský pogrom proběhl v Polsku až po 2. světové válce. Je to v nás ten stádní kmenový způsob, umíme to všichni, stačí to jen vhodně uvolnit a pak už to běží samo.
Židé potlačují lidská práva (učí xenofobii, neuznávají svobodu vyznání, svobodu slova a myšlení, rovnost žen)? Kolik bylo spácháno atentátů a vražd ve jménu Abraháma? Židé hromadně znásilňují své spolubčanky? Židé založili svůj stát, kde vraždí jinověrce, uřezávají lidem hlavy, znásilňují ženy, prodávají je do otroctví, vraždí homosexuály, vraždí teenagery koukající se na fotbal a tento hnus chtějí aplikovat na celý svět? Za odpadlictví mají trest smrti? Znásilněnou ženu ukamenují? Vraždí vlastní děti "ze cti" jen kvůli tomu, že si vyhlédli jiného partnera, než si usmysleli rodiče?
Židé naší kulturu v ničem neohrožují. Naopak, naše kultura má křesťansko-židovské kořeny, ostatní respektují a tolerují - anebo znáš o nějakém případu, kdy by židovský chlapec trval na tom, že ve škole bude prostě nosit jarmulku za každou cenu o proti školnímu řádu, protože ON je něco víc? Anebo že by židovské chirurg trval na tom, že bude v jarmulce a tom jejich hábitu operovat?
1. No oni ti židé už u nás moc nejsou.
2. Hovořím o ortodoxních židech před 100 lety ve velmi zaostalém kraji Evropy.
3. Celé to píšu jen jako varování, kde tato rasová, náboženská, kmenová nesnášenlivost může končit.
4. Netřeba se rozčilovat, vašim argumentům rozumím a sdílím je, jako asi většina ostatních, včetně odpůrců protiislámských demonstrací. Jen si někteří lidé uvědomují, že podobné kmenové nenávisti snadno samy rostou a následně končí velice ošklivě.
No vidiš, a dneska na Ukrajině vládnou mizerní židofašisti ...
tedy alespoň podle Zacharčenka: http://goo.gl/ovhhyn
Jo a kdybys nevěděla, co Barča zač.. ;-)
http://vojtekova.blog.idnes.cz/c/446020/A-mame...
... náhodou 8-) u nás v okrese jsou JP (v polovině zimy je to dost zvláštní, ale ...)
Jako u vás v domově důchodců?!? :o)))
Máš to ňáký popletený, v DD je ´velká přestávka´
sbírám trosky sil, než zbytel týdne ovládne ´Bubák´(Kuba´-k)
Týýýjo, co to hulíš?!? Rozděl se!!!
To spíš rozumím tý Sandře, co se chce seznámit, než tobě :o)))
Paní prezidentová obědvá U Mlsné Kozy ve Vilémově. Tak co Petře, přivítal´s jí mávátkem, nebo vajíčkem?
http://goo.gl/z0Cz53
Juchů! V Brně máme metro!! :)
http://brno.idnes.cz/novy-podnik-v-brne-vypada...
Tam se nastupovalo už v sedmasedmdesátym. Konečně tu stanici zcivilizovali.
Bylo to o rok dřív.
http://www.kahan-speleo.cz/historie/jak-to-bylo...
V liberci můžeš jet metrem už od roku 1897.
A tak tady jsem se asi už trošku ztratil... :)
V LBC stále ještě mají část úzkokolejné tramvajové sítě s rozchodem 1000 mm. ;)
A to je jako metro? U nás se tomu říká šalina...
EDIT: CINK! :-DDD Jet metrem.. Jasně, rozchod jeden metr. :)
Pivídka. :)
http://pividky.cz/povidky/unor2015/heineken.php
Ty ses teda dneska rozčvaňhal!
Myslel jsem, že takhle ukecaný jsi jen když klábosíš s ´Hraboshem´ ...
A tak nějak jsem si to nudné čekání na reakci zákazníka a testování dat tam a zpět zpestřit musel... ;-))
Místo pindání ´s moh´ na tiskárně tvořit ´boženy´(500,- Kč) ...
Bych musel vyhledat barvoslepé pokladní, mám jen černobílou laserovku. No anebo ty barvičky domalovat pastelkama... :-)
Uďál bys jen program, ´Jindra´ by to moh´ vytisknout, ten barevku nejspíš má ...
Nemá, byla by mu k prdu...
Sem zvědavá, jestli to po tvém upgradu znovu zkusí smáznout - jako že by si otestovali, jestli ta nenávaznost fakt byla jejich zásahem nebo si jim kecal :o)))
Zatím žádná odpověď. Ptal jsem se ho, proč to se vlastně v těch datech rejpá... :)
třeba to tu ještě není, ale ta vydařená přes internet svolaná párty mě pobavila. a obzvlášť diskuse pod článkem :-))))
http://dopice.sk/cfe
Před nějakým časem se psalo o podobně svolané akci v Berlíně. Přišlo pár tisíc lidí, přerovnali širé okolí a policie měla dost práci akci ukončit. Škody a náklady šly za svolavatelem. Tahle v tom případě dopadla ještě dobře :-))
Já si včera koupil novou "profi" nýtovačku na řetěz, má červený držátko, no prostě nádherná, mám ji teď v práci vedle počítače... už abych nýtoval :-)
A včera mi přinesla Mášová kus dortu, teda ona přinesla i Chvojkový, ale ta včera lyžovala na Monínci, takže jsme to snědli ve dvou, byl naprosto vynikající, no a když k tomu vezmu ještě tu nýtovačku... prostě parádní středa :-)
Airlinův pátek už ve středu.
Zaklapávání budíku škodí. Víc, než tušíte
http://zena.centrum.cz/zdravi/novinky/clanek...
(pochopte už konečně, je to kamarád ...)
Blbost ! Naprosto pravidelně tímhle způsobem zaspávám. A přes den jsem v pohodě, večer usínám jak dovodyhozenej... :-)
Třeba u něj ještě večer nenastal :o)))
"A přes den jsem v pohodě" = vyspím se ´do růžova´?
8-)
No právě, díky "přídavkům" jsem krásně dorůžova :-)
No a devět večer, nebo půlnoc ? Je to úplně jedno, prostě čas jít spát. Stejně ty hodiny jsou jen nějaká lidská konvence, čas si plyne nezávisle na nich (když se někdy zastaví a je furt šest odpoledne, nijak to nepomáhá...). A když na to přijde, chodím prostě spát podle Brazilského letního času :-)
Hmmm, dle tvých (zde zveřejněných) fotografií jsem tě neřadil k české ´brazilské´ minoritě
/přemístím ťa do jiné škatulky/
Trikový jezdec
https://www.youtube.com/watch?v=ufoboKno3sw
Pobavilo mě, že ovečky z Hradu hledají na rozkaz vrchního berana, pardon pan vrchního zvoleného hlasem celého lidu, Zemana Miloše nějaké stopy po článku, který citoval, protože ho kdysi četl...
http://www.lidovky.cz/hledejte-clanek...
V brzké době lze tedy očekávat, že bude nalezeno doposud neznámé číslo prvorepublikového časopisu, kde Peroutkův hurákavárenský fašismus bude potvrzen.
A vůbec lidičky, kerý vopravdový čech se může jmenovat Ferdinand aniž by byl fašistou ?
A to se nám snažili namluvit, že nejblbější starosti měl hrad za prezidenta Novotného kde se hledalo na mapě město Vbrzku....
Husáka se zase na 1. máje ptali, kdeže je ten Globál, protože tvrdil, že v něm je všechno.
https://www.youtube.com/watch?v=0EZI7hWlEuA
http://youtu.be/iLDAGNiPRro
http://www.boredpanda.com/zao-fox-village-japan/
Nevím, kam bych to měl dát, tak třeba sem -
nově otevřená drážďanská výstava:
http://vybezek.eu/aktuality/pozv%C3%A1nky/item...
Tipnul bych si, že pokud na svých cestách obdivujete krásy krajiny a nevadí vám romantičtí malíři, že by to mohlo být to pravé. Jeden z vystavovaných autorů je Caspar David Friedrich, autor mého oblíbeného obrazu Poutník nad mořem mlh.
Koukal jsem, jak vypadá cesta z Brandýska do Stehelčevse.
http://goo.gl/P19bB6
Kde já jsem už něco podobného viděl. Aha tady:
http://goo.gl/gLGa0v
Prostě kárka jako nedílná součást našich silnic.
A když už jsme u těch figurek, co zobrazuje google:
http://goo.gl/PNNH3S
Co lidi taky napadne :-)))
http://www.bu2z.com/petard-dans-bouse-de-vache
http://www.ifauna.cz/drobni-savci/diskuse...
:-D
http://www.novinky.cz/koktejl/361089-pes-si...
Slovenské referendum o tom, jestli rodina je táta a máma nebo také táta a táta skončilo fiaskem a trapasem pro ty, kdo si jeho pořádání vynutili. Za zmínku ještě stojí, že se jej zúčastnilo více lidí než voleb do Evropského parlamentu.
Za předpokladu, že se jej zúčastnili všichni, kdo měli na jeho výsledku zájem, pak při 20% účasti a 10% pro změnu ústavy (změna definice rodiny), stojí o změnu slovenské ústavy cca 2% voličů.
V pátek večer mi Chvojková + Mášová odjely lyžovat do Itálie. Vrátěj se ve čtvrtek (teda jestli to přežijou :-) ). Víte, že se na ty dvě "báby" (věkový průměr 53 roků) těším? Jak mám teď dělat vedoucího kanceláře, když tu nemám svý podřízený?! :-)
Pár scének a pohřeb v závěru :-)
https://www.youtube.com/watch?v=Dn7RzXDsjYY
Zatím prý neví, kdo z poslanců Úsvitu zůstane po jeho boku, o založení nové strany a přechodu poslanců by však podle něj měla rozhodnout široká konference všech členů hnutí.
http://www.novinky.cz/domaci/361294-okamura-je...
Široká konference všech devíti členů...
Zase ale - která strana se může pochlubit účastí VŠECH členů? :)
Jen by mne zajímalo, jestli jsou tam širší parkovací místa, nebo jestli je to z důvodu zabránění škod na ostatních vozidlech...
Nojo, v Praze je to samá výstava a u nás na severu prd.
Na druhou stranu - takovouhle výstavu v Praze hned tak nenajdeš :o)))
Zajdi si na Ú-Vé - a tam ji máš !
Prosím tě, kde najdu v Praze Ú-Vé?!?
Leda bych mohla zkusit Sorbonu - tam by snad mělo být muzeum dělnického hnutí.
"„Pokud pořádá někdo v budově ÚV KSČM nějakou vernisáž, výstavu, tak my to ani necenzurujeme, ani to nijak nelustrujeme. Prostě je to věcí těch organizátorů, kteří to dělají,“ uvedl Filip."
http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/v...
Někde v Praze, hledej :-)
(ostravské nářečí je asi srozumitelné všem)
Větvička je fajny synek …..
napsal Ladislav Větvička
Zkurvena generace ...
Zkušal sem jiny nazev. Blba. Divna. Zkažena. Ale nic nevystihovalo podstatu přesněji, než to co sem napsal, tuž se omluvam. Ja fakt netušim, kaj zme my, synci narozeni v Československu, kerym je přes štyrycet, mohli zrobit chybu. Že zme zblbnuli nekonečnym omilanim mantry o internacyjonalni pomoci
a zkompromitovali se nechutnym členstvim v Pionyru a eSeSeM, to nam snad hystoryja odpusti. Ale kaj zme zrobili chybu, že se z tych dnešnich mladych duši, nepoznamenanych bolševickym ohybanim hřbetu, stala zkurvena generace?
Jak je možne, že z mladych lidi (je jedno, jestli jim je dvacet, třicet, nebo skoro štyrycet) je beztvara amorfni hmota? Co je to za lidi, kere nic nenuti, aby se odlišili od stupidni televizni kultury, kera se na ně hrne z jejich třicetipalcovych TV obrazovek v hadečkove qalitě?
Čim se matrjošky teto podivne generace vyznačuju?
Šmatlaju po ulicach s PETkama v pracce, nebo je maju zahaknute za popruhy svojich baťohu. Kdybyste měli dvě vody, ale dvě uplně stejne vody, a ta jedna by byla v PETce za stonasobnu cenu oproti te kohutkove. Keru byste si vybrali? Pokud ste ze zkurvene generace, pak přirozeně tu stonasobně dražši
z PETky. Misto teho, aby si doma natočili fajnu vodu z kohutka, povali do deset kilaku vzdaleneho hytlermarketa enem proto, aby mohli nakupit piksle PETkovych lahvi balenych po šesti v igelitu. Hlavně že maju vyvaženy přijem optymineralu...
Chlastaju kafe ve Starbaxu a aby to všeci viděli, nosi si ho v kelimku po ulicach. Ja chapu, že enem buran by si dal kafe podivne chuti z českého kafepytliku Standard, pomleteho kajsik v Rakusku. Ale enem naprosty magor se može chlubit na ulici tym, že nese tu svoju žblundu v pogumovanem kelimku, dokaliči si pysky cucanim horke tekutiny přes uzky plastovy pruduch a ještě bude šťastny, že misto dvuch korun zaplatil šedesat kaček za taky pazgřivy produkt.
Hlavně, že je na tym napsane Starbax...
Leju do sebe koktejly typu Kubalibre nebo Mochito, plati za ně desetinasobek realne ceny a tvaři se, že tak to je v pořadku, bo kapitalizmus to tak vymyslel. Když jim date vedle sebe dva panaky rumu -
jeden Božkov Spajs z kobzola za deset kaček a druhy Karibsky z třtiny za štyrnasobnu cenu, tak nerozeznaju jeden od druheho. Ale chlastat předražene koktejly je přece "in".
Misto aby nakupili hektolitry chlastu za rozumnu cenu v hytlermarketu, pozvali žive muzikanty a zrobili zahradni party, kaj by střikal chlast jak vodotrysk a žradlo z uzaka by všeckim kypalo od rypaku, tak pošlu kamošum esemesku, potkaju se na Stodolni, a pak sedi v baru, kaj neni slyšet ani slovo, řvu si do ucha, usmivaju se na sebe přiblble, bo si pyču rozumi a rano se rozejdu bez peněz s tym, že si nadherně popovidali a na fejsbučku olajkuju, že to byla super pařba.
Co se tyka huleni, tak jim vubec nevadi, že tu samu krabičku tabaku do vodni dymky, keru kupuju za skoro dvě kila, jde pořidit nedaleko naši hranice na Ukrajině a v Rusku za čtvrtinu teto častky. Jim ani nevadi, že v Emiratach nebo Egyptě tu samu, ale naprosto samu krabičku prodavaju za deset kaček. Kdo podporuje statniho lichvařa, je hlupy. Myslite, že tuto generaci zajima, kaj zmizely lany tabaku, kere byvaly na jihu Moravy a Slovenska ještě před paru rokama a kere živily tisice zemědělcu?
Potravinove prefabrikaty. Tato generace žere chemicke svinstva. Jak jinak se da nazvat syr syroveho typu, klobasky, kere neviděly maso a kavijar, kery je zrobeny z želatyny? Že to žeru staři pazgřyvci, kerym je šedesat? To ještě neznamena, že mladi si musi mazat na chleba z polystyrenu maslo, kere maslem nikdy nebylo. Tato generace nevi, jak vypada zabijačka, nevi, z čeho a jak se robi tlačenka a klobasky a mysli si, že kobzolove placky se robi z prefabrikatu z Makra.
Tym, že tato generace žere prefabrikovane svinstva, su tlustějši a tlustějši. Babam překypuje tuk na prdeli, chlopum podbradek zakryva hruď až po břuch. Bo furt čumi na televizu a tam vidi vymakaneho Brusa Vylisa, mysli si, že když si předplati vstupne do jakesik otřesne fabriky na uměle svalstvo, kaj všeci běhaju po běžicich pasach, poskakuju na zumbě a natřasaju tukama na zadku při cykloaktyvitach a spynyngu, kde se kolo neodlepi od podlahy, tak budu brzo krasni, štihli a plešati tajak Brus Vylis.
Misto, aby si zadarmo zaběhali v lese, nebo si zadarmo nechali zrobit masaž od svoji roby, tak vyhledavaju automatycke běhaci pasy a thajske/tantrycke/medove masaže od promiskujytnich masařek. A co huř, ještě se tym chlubi a ostatni přislušnici teto generace jim zavidi, bo si mysli, že aromašutry, spynyng a podobne cypoviny je zbavi stresu.
Až tyto srandovni postavičky dojedu autem na lizink dodom, tak misto aby se normalně osprchovaly, napatlaju se ruznyma sprchovyma gelama, pleťovyma kremama si zvlačni předkožku a - specyjalně roby maju ten dojem, že chlopum se bude hrozně libit, když budu mět o jednu a pul vrasky miň. Žadna reklama
jim nikdy neřekně, že chlopovi je to uplně ganc jedno. Raději fajnu babu s vraskama, než ludru s pilingovym gzychtem jak z magazina.
A jak už ty parodyje s napatlanym gzychtem vylezu z kupelky, pak by si člověk řeknul, že zamiřa do lužka a tam se budu oddavat milostnym hratkam, aby podpořily porodnost tohoto leniveho naroda. Ale to byste se divili. Tyto matrjošky nezamiřa do lužka, ale idu na gauč k televizi, kaj čumi na stupidni reklamy, kere jim ukažu, že šťastna rodina ma drahe auto, kvartyr v pseudosidlišťu daleko od mista zaměstnani, bile pradlo musi byt zařivě bile a černe zase uplně černe. Aby baby fajně a bez vyšpulenych očisek vypudily prefabrikaty, musi žrat bifidobakteryje, a aby chlopovi fajně stal, neobejde se bez zinkovych preparatu, jinak mu prostata počura trenky.
Neni překvapenim, že v jejich kvartyrach běži nonstop puščena televiza. Zastupce teto generace dokonce ani nenapadne, že by to mělo byt jinak. Oni přece maju tu televizu puščenu jako kulisu. Kulisu? Kulisu čeho? Copak nevidi, že když maju kulisu, tak su sami herci? Nebo vlastně taci loutkovi pajtaši? Za iluzi teho, že maju puščenu kulisu ve svojim vlastnim baraku, su ochotni platit stokoruny měsičně a připada jim to normalni, bo to je přece ze satelita.
Přislušnik teto generace si nikdy nepořidi starši barak, bo to přece není "IN". Hypoteka je přece od teho, abyzme my mladi měli na to, postavit si barak na zelene luce sto kilaku za městem. Že tam nic neni, nic tam nekupime, neumistime fakany do škol a že povalime hodiny na šichtu, to přece neni duležite. Kdyby se nas kdosik zeptal, jestli zme ochotni kupit bankovnimu lichvařovi ten samy barak, jaky zme si pořidili my, pak byzme se tvařili naštvaně. Ale urok 5% na dvacet roku nam připada normalni. Přitom
je to to same, jak když lichvařovi kupite stejny barak, jaky mate sami...
V okamžiku, kdy si kupi barak na zelene luce za městem, se naraz citi opuščeni a depresovani. A tak si pořidi kočku, psa, fogla, osmaka, hada, pavuka nebo jinu nahražku života. A jak už si cosik takeho pořidi, su hrozně překvapeni, že pavuka musi tři razy denně venčit, kartačovat, kupovat mu granule aby jim neposral stylove koberce, vyhazovat prachy za veterinařa, obojky, oblečky, psi hotely když chtěju na dovolenu a nakonec za psi hřbitov. A až jim pavuk nebo pes scypne, su z teho tak smutni, že si
musi kupit noveho pavuka.
To same tričko, kere sem kupil v Kambodži za 10Kč, prodavaju na Cejlonu za 50Kč a v Istanbulu na tržnici za 80. V ostravskem hytlermarketu sem ho viděl za 799Kč. Fajna cena. A naše hlupe baby z teto skvěle generace se chlubi, že ho kupily enem za 799, zlevněny z 1500Kč. Tuž nekupte to za tu cenu.
A tak je to ze všim.
Zustava tak jedina otazka. Kdo tuto generaci zkurvil?
Obavam se, že zme to byli my.
Zemanova mluvená angličtina, kterou promluvil při návštěvě Jordánska :o)))
To je snad ještě větší ostuda, než když národu vysvětloval překlad slovíčka pussy...
...zejména v porovnání s perfektní angličtinou jordánského krále.
Nevím ani proč:), ale jsem si jistý, že Zeman si o své angličtině myslí, že je skoro perfektní.
Nešlo by mu Ústavou (či jinak) zakázat mluvit anglicky? A preventivně i jinými cizími jazyky?!?
Osobně by mi přišlo naprosto v pořádku, kdyby představitelé států mluvili jazykem země, kterou zastupují a měli překladatele.
Jinak - alespoň podle mne - si Zeman o sobě myslí, že je perfektní naprosto ve všem :o)))
Hele, ten se potápět, tak najde amforu i v tom rybníku, co má na Vysočině u chalupy :o)))
Jenom amforu? Ten by vylezl s amforou v jedné ruce a v té druhé by táhl za ocas žraloka! :-D
S tím tlumočením si myslím to stejné. Zdvořilostně prohodit pár frází v cizím jazyce (Najstumýtjůhismedžesty!Letmígivjůliltprezent,dtypyklčekprezent,botlofSlivovice. Enddizizanodrtypyklčekprezent,forjorvajf,brožwisbohemiangárnets. Houpfuly,yueprišijejtdous), ale pak už to nechat na tlumočníkovi.
Ale on mluví stejně perfektně i rusky! Nevíte někdo, jak mluvil v Číně? Hejmu sebou neměl. Jinak překladatele si berou i činovníci, kteří by bez potíží v tý který řeči komunikovali. Kvůli času na promyšlení odpovědi.
Jenže on už má všechno promyšlený a vymyšlený.
No v čínské televizi byl Zeman přesvědčenej, že mluví anglicky, moderátor o tom tak moc přesvědčenej nebyl, tak si pan prezident přizval k překladu krtečka. Pan prezidentský mluvčí pak přesvědčoval Číňany, že velkým obdivovatelem krtečka je syn čínského prezidenta, čímž je dokonale zmátl, protože čínský prezident dosud přiznal jen, že má dceru:-))
http://echo24.cz/a/igdzt/zahada-syna-cinskeho...
Tak on se od Číňanů přijel učit? No teda, to je jak v padesátejch letech, kdy bylo sovětské obuvnictví náš vzor! Mlhoš je Hugo, Hugo je ... :-][
Myslíš to co já?
Myslíš zlý výrostek Hugo z Macha a Šebestové?
Zlý výrostek Hugo je v jiném večerníčku. V Radovanových radovánkách či jak se to jmenuje.
Teď jsem zrovna zažil, jak paní učitelka vysvětluje matce, že ne, že ji opravdu nepustí do školy oknem, ať nepřelejzá plot a hezky přijde ke dveřím.
Tak sem také nepojedu...
https://www.youtube.com/embed/xQ_IQS3VKjA
ale věřím, že mnohým bikerům začne cukat v nohách :o)))
No - nějak nemám pochopení, tyhle lidi si nějak nevážej svého života a zdraví.
Nicméně jak překonal ten plot v závěru, to bychom se my - nakoláci - měli naučit a hromadně to pak předvádět na srazech. představte si - navečer se vracíme do kempu a né branou, ale hezky kotrmelcem přes plot. Mám podobnej batůžek jako ten kluk, takže bych to měl zvládnout :-)
Tak ano, z pohledu zdraví je to hazard, ale jinak je to teda paráda.
Hazard to je pro kohokoliv jiného, ale ne pro něj. Je to stejný hazard jako třeba pro artistu na vysuté hrazdě.
Je to umění, pěkné umění a navíc v nádherné přírodě.
Hmm pěkný, ale tenhle borec pod sebou nemá záchrannou síť, stačí jeden blbej pohyb a je po něm.
Nebude to až tak hrozný, hodně dělá pohled kamery.
http://aukro.cz/tyc-pro-venceni-psa-vedle-kola...
... ucítí-li velký pes hárající fenu, zažijete něco, nač hodně dlouho nezapomenete ...
Mám chytrou dceru! Po dvou VŠ se připravuje na přijímačky na třetí (VŠ).
Za naše dělnický peníze!!!
Omyl, ze zákona máš zdarma pouze jednu VŠ. Další studium si musíš hradit.
Nebuď smutný, třeba už ji konečně vezmou :o)))
Tak ještě aby mu to vydrželo!
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=domaci&...
Myslíš ten laciný populismus, to se spolehni, vydrží, na tom to má postavený....
Ale vzhledem k časové náročnosti jeho nové funkce vymění to skvělé kolo za jiný ekologický dopravní prostředek, vhodné by bylo třeba tohle:
http://video.idnes.cz/?idvideo=V140410_171445...
Ale no tak, proč hned mluvit o populismu. Třeba nemá z nějakého důvodu řidičák. Já bych také na jednání přijel na kole. ;)
Nevěřím ovšem, že bys na nohou měl stejné botky jako tenhle vášnivý cyklista :-)
Můžeš tomu říkat různě, ale pokud se politik snaží podkuřovat voličům tím, že jezdí na kole (a nejspíše podporuje nějakou formu rozvoje dopravní cyklistiky), tak je to jen dobře.
A že je podpora cyklistické dopravy laciná s dobrými výsledky? To vím a je jenom dobře, když si to uvědomuješ i ty.
**********************
Tipuju, že na kole jezdí častěji, takovéhle zámky se kupují tehdy když člověk ví. Navíc má zámek umístěný tak, aby moc nepřekážel (a nemohl ho tam narafičit za jízdy, když zjistit, že mu padá). Takže musí mít s vožením toho zámku nějaké zkušenosti.
Pokud by měl zámek omotaný (2x) kolem hlavové trubky, souhlasil bych s tebou.
Tahle "pohotovostní" poloha není výhodná ani logická - hlava zámku je těžší než zbytek, takže je při transportu dole. ...
Tenhle zámek jsem dostal od malé loni k vánocům, má přes kilo a většinou je moc krátký na to, abys kolo přiheftoval za rám kandelábru.
Praktický tedy moc není, ale že může fungovat jako elegantní cyklodoplněk mě nenapadlo.
Zámek je buď lehký (a pro srandu králikům a zlodějům), nebo bytelný a tudíž těžký. Logicky pak nemůže být příliš dlouhý, protože by vážil několik kilo.
Já preferuji zámek, který pro zloděje představuje alespoň nějakou překážku. Zjevně nejsem sám.
********************
Kdybys ho nechtěl, odkoupím.
Já ti ho dám, domluvíme se až pojedu do města, jestli nebude mrznout, chystám se v neděli na kolečko ke Kinterově tyči, k mámě a domů.
Další týdny snad už bude hezky a budu jezdit každý víkend v sobotu i v neděli.
Mě se nehodí, protože je těžký a krátký, ale je fakt, že ho ničím jen tak nepřefikneš. Já se na ty krátké chvíle kdy kolo nechávám někde zamčené sichruji dvěma "normálními" lanovými zámky, kurtuju rám a zadní kolo k něčemu a pak přední kolo k rámu nebo k něčemu, nerad bych přišel o nábojové dynamo.
Koukám, že máš k té tyči pěkné citové pouto, když ji jezdíš takhle navštěvovat :-))
Jezdím jí pravidelně kontrolovat každý týden. :-)
Dávám jí rok než se začne to palladium škaredě loupat....
Tréningově si střihám průjezd Magistrálou, abych se nalokal trochu olova po tom celotýdenním pobytu v lesích a taky abych se nepočůral, když vedle mě sviští auta zprava, zleva.
Pak jezdím podél Vltavy zpátky, břeh volím dle nálady a pak Břežanským údolím nahoru a zpátky domů. Dělá to 80.
Břežanské údolí nahoru je také príma plicní potěšení. Už je to hodně dávno, kdy tudy nejezdily náklaďáky. Řekl bych, že klidně můžete začít kouřit, poněvadž po téhle klimatické lázni na vaší trase, už je to celkem nevýznamné.
V sobotu a v neděli odpoledne tam nejezdí žádný, a i osobních aut je tam celkem málo, proti Vídeňské či Budějovické (netuším jak se vlastně dneska jmenuje) je to pohoda.
Ale já jezdívám proti proudu, když v sobotu ráno jedu na Prahu, je kolona v protisměru, stejně tak v neděli odpoledne domů. Sobotní odpoledne a nedělní ráno bývá na silnicích na Prahu docela klid. Stejně tak ta magistrála je velmi klidná.
Kdybyste to vystoupal z Vraného na Zvoli, tak byste měl mnohem poklidnější cestu a hlavně bez náklaďáků. Břežanským údolím to jezdí pořád. Dolů je to OK, ale nahoru fuj. No s magistrálou se to stejně nedá srovnávat. Tam jen s plynovou maskou.
Mám podobný zámek a pokud ho nemám omotaný kolem hlavové trubky (ztuhne mrazem, přejezd na krátkou vzdálenost) umísťuji ho právě takto.
Hlava otlouká lak na rámu; na řidítkách drží dobře. Tím že okolo hlavy je pravý úhel, tak to na řidítkách docela dobře drží.
Když se na toho metrouše kouknu, vidím, že to s cyklistikou moc nepřehání. Já nevidím propagátora dopravní cyklistiky, ale dalšího blbce co věší lidem bulíky na nos:-)
Cyklistika může být dopravní alternativou, ale ne v Praze. Není jí ani v Paříži, kde terén, klima i infrastruktura jsou cyklistice mnohem více nakloněny.
Já mám rád sklo, československé sklo, mám rád lisované věci pana Víznera, ale nejsem tak naivní a zároveň drzý, abych požadoval po každém, aby měl na stole Víznerovu vázičku.
Dokonce ani nevolám po likvidaci nevratných obalů a jejich důsledném nahrazení sklem, i když za mého mládí mléko a jogurty v jiných než vratných skleněných obalech neprodávalo.
Jsem si vědom limitů, které tento, mě sympatický způsob balení v dnešní době má.
Vnucovat vlastní koníček ostatním nelze, jakkoliv je ušlechtilý.
Já vidím člověka, který si nic nedělá z keců o tom, že náměstek/ministr prostě nemůže jezdit do práce na kole, protože (doplň vhodný hejt na cyklisty).
Možná se pletu, ale fakt jsem přesvědčen, že to s ním dopadne jako s "vládou národního porozumění" která přijela na své první jednání autobusem.
(http://cs.wikipedia.org/wiki/Vl%C3%A1da_n%C3...
Jak jezdili dále si možná pamatuješ...
Ale jestli je "ekologicky" hozenej tak ten elektrowágen Tesla, nebo snad BMV 3 bychom mu mohli z našich daní koupit, no né?
Ta ulice, co jí přijíždí, je jednosměrná?
Ta auta za ním jsou jeho ochranka? To se pobaví jezdit za kolem :D
Určitě ne, jednak ještě není ministr a pak na ni nebude mít nárok. Ale ta představa mě docela pobavila, když by chráněná osoba jela vpředu na kole a ochranka za ním v neprůstřelném orámovaném autě :-)
Ministr obrany je chráněná osoba, takže ochranku mít bude. To bude něco "úžasného", soudruh populista ministr na kole a za ním ochranka v BMW.... No ale zase bude důvod koupit nové auto - aby se do něj vešel ten arab...
Obrana je docela pevně obsazená, on má být ministr spravedlnosti a ten ochranku nemá.
Kdybyste nepoznali Mutti-Multikulti od Hollanda, tak je to ta osoba vlevo :-)
Potěšilo mě, že už nebudu hloupě platit životní pojištění ČP.
Objevil si lék proti smrti? :-)
Ten už objevili před mnoha a mnoha roky na Valašsku. Zove se slivovica... ;-)
O te mi nemluv. Mel jsem ji jen jednou a druhy den mi zacly horecky a zapal plic.
A zaručeně po ní opravdu budeš žít? až do smrti?