Jaké máte zkušenosti s motorem 49 a 80 cm3. Měl jsem koupený 49 cm3 a po 200 km odešla cívka v motoru,vyměnil jsem ji, motor měl menší výkon a velkou spotřebu - nad 4l /100 km. Asi po 20 - 50 km začal se snižovat výkon až se zastavil / zadřel / . Přitom olej byl plně syntetický a poměr 15 :1 .Při jízdě kouřil a prskal olej po celém kole. Zavezl jsem motor k prodejci,ten jej však neopravil do měsíce a vrátil mi peníze.Chtěl bych si koupit zase nový kit,bude lepší na 80 cm3 ? Vážim 85 kg. Dočetl jsem se v recenzi, že motor - válec vydrží obvykle 300 až 500 km a pak se pokazí a je nutno vyměnit válec a někdy i klikovka.
Od jednoho prodejce mám však informaci, že on již najel na motoru 49 cm3 3000km a má zákazníka, který prý najel 10 000 km bez závad. Kolik km jste najeli bez oprav vy? Jsou všechny tyto motory tak poruchové nebo jsou to jen výjimky? Podělte se ,prosím, o vaše zkušenosti. Díky Petr
"Dočetl jsem se v recenzi, že motor - válec vydrží obvykle 300 až 500 km a pak se pokazí a je nutno vyměnit válec a někdy i klikovka."
Cože? Dělají to z lisovaných kopřiv?
Motorek podobného provedení by měl vydržet bez problému nejméně 30 tisíc km. Cokoliv pod je šmejd a jsou to vyhozené peníze.
A poměr oleje 15 : 1 ?? Co to je to jezdí na olej? I v dobách dávno minulých se s mizernými oleji mazalo 1 : 25, později už 1 : 33 a v posledních 20 letech s dobrými oleji už 1 : 50 a není potřeba dávat víc.
Co ta sranda stojí?
Hliníková slitina s nevalnou povrchovou úpravou? Tak stovka dvě motohodin maximálně při provozu na plný výkon.
Pokud by motor vydržel 100 až 200 motohodin, to by bylo X 25 km / kdyby 20 km / = 2000 až 4000 km
Prodává to více prodejců,např.:
http://www.rc-trade.cz/category/motory-na-kolo-...
3.790 kč
doporučují olej 16:1 a po zajetí 20 :1
No to musí být dost slušná hrůza. A cena žádná láce, odhadem 8.500 Kč na ujetí 3 tisíc km.
Něco takového má chlapík, co dělá v protější firmě. Minulý týden mě s tím jedno ráno předjel, tak jsem se chtěl "háknout". Nešlo to. Ne že bych nestačil tempu, ale neudýchal jsem ten smrad a kouř, co z toho šel. Jsem zvědavý, kdy po něm skočí policajti.
Při tom hrůzostrašném poměru 1:15 musí z výfuku padat brikety?! Co na to asi říkají předpisy- to snad ani nemohl nikdo schválit do provozu.
Nevim jak to je s pomocnými motory na kolo, ale motocykly v dvoutakty z dovozu se už nesmí prodávat a uvádět do provozu.
Ona je/byla (?) nějaká výjimka pro mopedy (do 50 ccm)
U dovozových motorek (mopedů) žádná vyjímka pokud vím není. Nějaká vyjimka snad ještě platí na naše motorky JAWA. Ale nějak nemám zdání kam a do jaké kategorie řadí pomocné motorky na kola. Pokud by motorky nebyly určeny pro provoz vozidel na komunikaci, tak na jejich prodej asi nebude žádné omezení.
Dobrý den, uvítal bych,aby majitelé pomocných motorků na kolo se podělili ze starostmi a tak bychom mohli sami předejít opravám, popřípadě si sami motor opravit.
Nemá někdo namontován motor na kole s benzinové pily?
Uvítal bych jakékoliv informace,uvažuji o tom.
Taky bych uvítal, pokud je někdo od Otrokovic přes Zlín k Vizovicím aby se ozval,rád bych se sním spojil a povykládal.
Proč z benzínové pily?
http://www.motokola.cz/
Tohle potkat někde mimo silnici, tak nevim, ale slušnej bych asi moc nebyl.
Copak lidem nestačí křoviňáky doma na zahrádce?
třeba elektrickýho craba? (-:
Elektrika je něco jiného, ať si bzuní jak je komu libo, tohle ale dělá kravál a smrad.
Todle je ten elekro Crab, cos tenkrát potkal.
http://img99.rajce.idnes.cz/d9902/10/10405...
A to je možný, tak detailně jsem to neprohlížel. V každém případě ale přes Smiřice neměl pohon zapnutý a jel jen za svý :-)
Jak píšeš, nejspíše si ještě nepotkal a už vyhrožuješ že nebudeš slušný, něco to vypovídá o tvé toleranci. Představ si že jsou i lidé hendikepovaní kteří nemají peníze na drahé elektro, pořídí si levnej spalovák a jsou za něj šťastní. Pro ně je rozdíl v ceně 10000Kč značný.
Hledal jsem na tu hondu35 pevný převod 1:4-6 a nikde jsem nevygůglil.
Co takhle zkusit variátor.
http://www.pepasport.eu/cvt-prevodovka-kompletni
Nedokážu si představit, nač by ti takový převod byl.
Jenže ten poměr který jsi zadal by ti asi nepomohl. Sice bys teoreticky docílil vysoké rychlosti, ale nemělo by to sílu, se do té rychlosti dostat. Ty převody na fotce jsou z 11 zubů na 80 zubů a pokračuje to z 13 zubů na 52 zubů. I přesto je to schopné při zadním kole 20" dosáhnout rychlosti po rovině lehce přes 30 km/hod. Pochopitelně při max. výkonu motoru, což nevyužívám. Ideální výkon a rychlost se pohybuje kolem 18 - 20 km/hod.
Aha, ty převody jsem moc neřešil, to bych stejnak ještě konzultoval tady na fóru. Myslel jsem provedení, jako nacvaknutí funkčího celku na funkční celek, jako modulové provedení. Tu řetězovou spleť bych asi nezvládl. Ten výsledný převod 1:32 je docela velký, to by asi tím variátorem nešlo. Ale aby nebyla mýlka, tímto mé "konstrukční" úvahy skončili :-D Jen mě hlodá cíl ujet 110km k rodičům a zpátky.
-tento typ variátoru nelze použít,jako přímou jednotku pohonu kola ,jak je tomu na některých skůtrech
-je potřeba zachovat převod řetězem
-výhoda je pouze plynule proměnný převodový poměr
M.H.
Zůstaň v klidu, nežiju v rezervaci takže už párkrát potkal a tak vím jak to vypadá.
Opravdu nevim co je divného když chci aby v lesích a rekreačních oblastech nedělaly kravál a nesmrděly motory a zvlášť ty motocyklové a dvoutaktní, které dělají kravál a příšerně smrdí. Nevidím proto důvod být k nim nějak zvlášť slušný a tolerantní.
Čtyřdobé velkoobjemové motocykly v rukách samozvaných domácích ladičů též masivně zvětšují hluk na cestách (o dvoutaktech nemluvě). "Oteřením vejfuku zvedneš vole i rychlost! A vo tu ´de až na prvnim místě ..."
Jedny i druhé motory lze utlumit.
Ovšem jsme v Česku ...
To nejenom v Česku, ledaskde to bylo asi mnohem horší a to je taky důvod proč na řadě míst v Rakousku a v Itálii a určitě i jiných zemích mají do některých míst kam se může normálně autama zakázané motorky úplně a na řadě míst mají zákaz jízdy třeba po 22 hodině.
Už žádné motory v lese!
http://www.schw-kan.com/fotky/20110917_Zaver...
Kdo ví jestli to vůbec ještě někdo mimo soutěže používá.
Já, na řezání palivového dřeva. Elektrickou řetězovku bych musel sestavovat, lít do ní olej, pak ji rozebírat, čistit ...
Problém je s broušením: "Šéfe, my jsme zkoušeli udělat šraňk, ale vono to nejde. Ty zuby furt pružej ..."
Když řek´ ´šraňk´, zamrazilo mě až ... no, až tam ...
Mám ty kapry tři (už jsem vzpomínal, ale řežu jen s jedním, který je ´jednomužný´, bo děti se mnou jezdit nechcou. "Víš, ono je tam pěkně, ale ať jdeš kam jdeš, vždycky je to do kopce!"
To už asi budeš dost velká rarita. Nemíváš diváky? Že bys moh vybírat do klobouku a třeba by bylo i na další kubík špípaného až do kůlny :-)
Jestli myslíš ty kity do rámu, tak to jsou prakticky kopie ruského motoru, který se dával do mopedů Riga a taky se jím někdy motorizovala kola Ukrajina. Jenže ten originál je z pořádného materiálu. Samozřejmě Číňan umí věc rozebrat a zjistit jak to funguje a třeba i něco vylepšit, ale pak vyrobit stejně kvalitní věc už není jen tak. Jednak jde o výrobní přesnosti a samozřejmě o materiály. Já jsem před lety měl právě ten ruský motorek (tedy pořád ho mám, ale už ve skříni) a nechal si líbit neuvěřitelné věci bez toho aby se s ním něco stalo. Sice ladění trysek po výměně výfuku chtělo trpělivost, aby to bylo tak nějak ok ve všech režimech, ale pak to lítalo jako drak. Každopádně dobře vyladit dvoutakt je velká alchymie a v době elektromotorů vlastně už nechápu, proč do něčeho takového jít. Snad pro tu srandu, ale jako kolo je to pak těžko použitelné. Prakticky si tak uděláš nedokonalý moped. Jo jsou aplikace, kdy lidi mají volnoběžku, aby mohli jezdit snadno bez motoru, ale stejně co vím, tak se toho pak dost lidí zbavuje. Když už něco tak Craba... Kvalitní 4T motor a perfektně vymyšlená věc, se kterou tomu kolu zůstávají výhody kola.
"... zůstávají vlastnosti kola ...", která jezdec, díky pohodlí (lenost či pohodlnost jsou "nevhodná" slova) přestane časem využívat.
Jsou cyklisté, kteří jezdí autem.
... dva zdejší se shodli, že o kole víc mluví než ho užívají ...
8-)
Zdravím všechny s pomocným motorkem.Rád bych uvítal aby se zapojili ti, kteří mají na kole pomocné motorky,tak zvané KITY za cenu většinou do 4.000 kč,nebo zakoupené celé kola s pomocným motorkem o obsahu 49 cm3, popřípadě 60 - 80 cm3.
Aby se podělili kolik km najeli, kolikrát opravovali a hlavně co opravovali.
Pokud reklamovali, co reklamovali a hlavně jak dopadli,prostě podělit se s námi.
-recenze jsi četl
-zkušenost máš taky
-pokud se ptáš co se reklamuje,tak v podstatě vše
Nečekej ,že ti sem každý napíše ,,Já blbec jsem četl všechny ty negativní ohlasy ,no ale říkal jsem si,že to třeba byly zrovna ty vadný a mě se zadaří,,
-máš prachy zpět a to je důležitý, investuj do osvědčených značkových motorů
M.H.
No tenhle kit je o něco dražší... Asi ví proč. http://www.cyklovidim.cz/pridavne-motory-pro...
to těžiště je katastrofa