zadni dusi. Vzdy je to na vnitrni strane pokazde jinde. Uz jsem dal novou dusi a znova to same. Mam starsi rafek Ritchey OCR sirka 17 duse Rubena 1.9-2.3 ted jsem koupil Kendu 1.75-2.125. Plast je taky novy Continental Race King 2.2 je to docela balon na vysku. Tak nevim jestli neni moc siroky do rafku ale co jsem koukal vozi se i 2.4. Plastem nikdy nic neproslo a kdyz koukam na rafek v okoli dirky nikde nic neni videt, nic ostreho, shrnuta paska proste nic. Dirka je takova jakoby od trnu podelna. Fakt jsem z toho uz nestastny tento tyden uz je to po treti. Paradte prosim kde by mohla byt chyba. Diky
Měl jsem kdysi v plášti nepatrný střípek, který vylezl jen na nerovném terénu, takže jsem ujel několik km po asfaltu a vše bylo OK, ale jakmile jsem vjel na nějakou polní cestu, mohl jsem lepit. Doporučuji označit si polohu duše proti plášti a pak intenzivně hledat v okolí dírky. Já ten střep zahlédl jen když jsem plášť v zoufalství otočil "naruby" a náhodou mi na to místo zasvitlo slunce, tak se střípek na zlomek vteřiny zableskl a pak zase zmizel uvnitř pláště.
První mojí reakcí na tvůj titulek však bylo: lepší se umilovat k smrti, než v domově důchodců vzpomínat na pracovní úspěchy.
Jo, přesně, neprůstřelný plášť Schwalbe, trn zaražen tak, že ho nevidíš ani z jedné strany, jen nahmátneš zevnitř, ale musíš se moc snažit.
U těžkého elektrokola se zátěží jsem nepíchal ale prorážel o ráfek zevnitř. Pomohlo dát pořádnou pásku a hustit co to šlo.
Tak to jsem prohledaval i lupou a fakt nic v plasti neni. Navic je to vzdy u rafku. Jinak s tom pichanim souhlasim :-) kdyz uz by mel clovek zacit habrovat tak rychlej konec s peknou kockou v postylce.
Ještě větší svině je ocelový drátek, asi takový jako je například z kartáče na rez...
Já na něj přišel tak, že jsem plášť v místě po druhém píchnutí na stejném místě zmáčkl zevnitř na doraz hlavou kladívka přes alobal a koukl proti světlu a viděl... drát jsem z pláště stejně nedostal... šel skrz zub vzorku a nedokázal jsem ho chytit a než bych do toho vrtal a narušil plášt a pak se na tom zabil, tak jsem koupil nový plášť..
....to je snad největší(sv..)- dostat ho ven (když už ho objevíš)je někdy možné po zatlačení malým kříž.šroubovákem , je to hotová maturita a ani nemusí být rezavý...:-((
Tak kdyz jsem ted opravoval ten posledni defekt, tak jsem zjistil ze rafek je prasklej a jedna cast steny vyvalena ven. Asi to nebude pricina tech defektu protoze dusi v tom miste kryje patka plaste, kazdpadne rafek dojezdil a tak jsem koupil cele nove zadni kolo, protoze vypleteni se jak jsem zjistil v cykloservisech nevyplati. Za 1100,– mam dvosteny nytovany rafek ZAC 2000 na naboji Shimano Deore. Pokud bych nechal puvodni STX-RC tak by prace, vyplet a material byly drazsi nez cely novy kolo.
Měl jsem kdysi podobný problém. Na první pohled se jevilo vše v pořádku, ale pak jsem zjistil, že vložka ráfku je úzká a měkká. Po nahuštění se patrně prohnula do díry pro nipl a pak hrana otvoru snadno štípla duši. Od té doby používám výhradně vložky, které jsou tuhé a zaberou celou šířku ráfku.
Mám to samé na koloběžce :-)