Šel bych na to opačně. Průjezd o 5 cm užší než šířka nejmenšího auta.
A pro jistotu bych to doplnil zákazem vjezdu motorových vozidel, nebo značkou s max. šíří vozidla, aby nějaký výkuk, nechtěl pak nahradit škodu.
Zakaz vjazdu vsetkych motorovych vozidiel tam samozrejme bude. Lenze vsetci poznaju slovenskych vodicov, ktori si zo zakazu vjazdu robia dobry den. A tak rampa musi byt aj na cykloceste subeznej s hlavnou cestou pre auta, lebo v case spicky a zapchy, sa vodici predbiehaju prave po cykloceste. Nuz a projektant rampy ma podla mna blbu ambiciu, ze urobi zavoru taku uzku, aby nepresla ani motorka a tym padom detske privesy neprejdu. Povodne navrhnuta zavora mala hore (vo vyske sedla bicykla ) 70 cm a dole pri zemi 60 cm, co bolo neprejazdne aj pre bicykel s bocnymi taskami. Preto som sa pytal na rady a dakujem pekne za kazdy prispevok.
Asi jsi mě špatně pochopil. Udělat to tak jak navrhuje Honzak a doplnit patřičnou značkou. Motorkám ve vjezdu nezabráníš, jedině, že bys měl povolení volného odstřelu, to by si pak mohli někteří rozmyslet, zda to stojí za to riziko.
Jenze to bys pak musel strilet i bicyklisty s motorkem ;-) to sou vlastně taky motorkáři :-)
Honzo, toto je velmi dobry postreh. Dakujem za reakciu. Takto sa na problem treba divat.