reklama

Baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

Zdravím, prohlašuji že patřím už mezi elektricky pohybované jedince. Jen hážu odkaz na můj blog kde mám pár fotek ze sestavení baterie a výroby brašny na kolo. http://jodacz.blogspot.cz/2014/09/baterie...

Jako další informace uvedu že fičím na cyclone motoru 1680W, řídíce jednotka Kelly a baterie výše zmíněné. Chci ještě poděkovat bobovi za pár rad a zkušenostmi s motorem cyclone který mi v soukromých zprávách popsal. díky :) Hodím jen jednu fotografii kola - cyclone motor mám uchycen vlastním držákem

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 11.09.2014
Autor: Joda_cz

Nejlépe hodnocené

2 hlasy
  • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

         

    jakkoliv mě elektrifikace kola zatím neoslovuje, tak tohle se čte velmi dobře. Trošku mi to připomíná styl článků z Udělej/Urob si sám ale to není závada to je přednost. Jsem zvědav na zkušenosti z provozu :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2014
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

         

    Nějak jsem nepochopil to rozdělené nabíjení aku a 2 nabíječky.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2014
    Autor: magic1000
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

           

      Vysvětlím, nechtěl jsem v žádném případě kupovat jednoúčelovou nabíječku na 36V - v budoucnu by mi byla k ničemu pokud bych se rozhodl změnit napětí baterie a nebo použil nějaký jiný druh chemie. Proto jsem se díval po nabíječce kterou můžu používat i na jiné projekty. Bohužel tyhle inteligentní nabíječky se vyrábějí pouze pro nabíjení maximálně 6 článků v sériovém zapojení. Já jich mam 12 - proto jsem se rozhodl pro dvě nabíječky a baterii nabíjet odděleně jako 6 a 6 článků. V provozu potom ty baterie jednoduše spojím do sebe a mám výsledných 12 článků. Model nabíječky ICharger který vlastním dokáže nabíjet až 10 ampéry. To u kapacity baterie 20Ah znamená že ji zvládnu takto nabít za 2 hodiny. V praxi nabíjím proudem mnohem nižším protože se mi nestalo že bych na nabití někdy nějak pospíchal. Pro baterii je to i šetrnější. Investice do nabíječek se sice prodražila - obě dvě mě stáli něco málo přes 5 tisíc. Výhoda je že dokážou nabít v podstatě cokoli - klidně rohlík ke svačině. Navíc při nějakém dálkovém cestování pokud se jedna rozbije tak druhá poslouží jako záloha.

      Jinak brašna je celkem široká. I s vystýlkou nějakých 22 centimetrů. Ke šlapání to ale vyloženě nepřekáží.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 11.09.2014
      Autor: Joda_cz
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

             

        Co třeba udělat si rovnou 48V aku. Vyšší napětí je za všech okolností lepší.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 11.09.2014
        Autor: magic1000
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

               

          souhlasím, vyšší napětí je pro motor samozřejmě lepší. 48V by pro mě znamenalo už 15 článků v sérii. Tolik článků bych již nemohl nabíjet způsobem který jsem si zvolil. Jednoúčelové nabíječce jsem se chtěl vyhnout. Navíc 15 článků tohoto typu by pro mě představovalo váhu již 10 kilogramů :)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 11.09.2014
          Autor: Joda_cz
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

                 

            6 kusů thoto http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/_...
            složíš 15Ah 44,4V za cenu necelých 8000Kč včetně dopravy a vahou 5Kg.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.09.2014
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

                   

              ASi chce výdrž aku. Proto LIFEPO. I když 20Ah LIFEPO aku bude sotva vážit 10kg.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.09.2014
              Autor: magic1000
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

                     

                Vlastně těch 10kg odpovídá. 10kg umístěných v rámu není taková hrůza. PS. Při 48V není nutné mít capacitu 20Ah. Stačí 15Ah. A váha bude hned menší.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.09.2014
                Autor: magic1000
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

                     

                přesně tak, jedná se mi o životnost baterie a zároveň možnost provozu i při nižších teplotách. Při běžných Li-ion či Li-pol bych měl dost velké obavy o jejich životnost při teplotě pod nulou.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 11.09.2014
                Autor: Joda_cz
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

             

        22cm je myslím už docela dost a je pro mě zajímavá a překvapivá informace, že to při šlapání nevadí. :)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 11.09.2014
        Autor: Robikl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

               

          Na motorce už netřeba šlapat :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 11.09.2014
          Autor: magic1000
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: baterie LiFePo 36V 20Ah a výroba brašny na kolo

         

    Dobré nápady a dobrá práce. Kolik vyšla šířka té brašny s baterkou?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 11.09.2014
    Autor: Robikl
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

346 cyklistů (12 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024