Nejsem schopný vysvětlit Googlu, že nejsem robot, robot, robot, robot, ...
A zkontroloval sis, ze nejsi robot? ;-)
Bleee! Udelat si po piti italske kavy na dovolene instantni kafe, nota bene bez mleka (lenost nakupovat), byl hodne blby napad! Proc tu taky nestoji presso 1 euro a nebo kdyz stoji, vyjde nastejno s tim instantnim?
Presso tu "taky"nestoji 1€, protoze v IT se nic podobneho nepripravuje.
Viz: http://www.piccoloneexistuje.cz/ceske-presso
Pokud ráda kafe, nepřemýšlíš o domácím presovači?
Dobré kafe taky lze udělat v levnějším french pressu nebo v percolatoru.
Samozřejmě chce to dobrou vstupní surovinu. Pokud máš ráda italské kafe, tak v pasáži u divadla ABC je malá prodejnička a kafírnička, která se specializuje právě na Itálii.
http://www.delonghi.com/en-hk/products/coffee...
Nemam, kam presovac postavit. Delala jsem si 3 kavy denne do prazdnin v praci a je to desne navykove. French press mi moc nechutna a kafe z percolatoru neznam. Asi bych mela zajit zase aspon do nejake sve oblibene kavarny. Kdyz si kavu neudelam doma, aspon mam nejakou motivaci vystrcit nos z baraku. :-)
Tak to víš, lenost se nevyplácí. On je dost rozdíl mezi čajem, co dostaneš v pytlíku(ať jde o jakoukoliv značku), a sypaným čajem, který vyžaduje opravdovou péči(a stejně nebude dvakrát chutnat stejně).
Co myslíš, kolik čaje najdeš v pytlíku (ať jde o jakoukoliv značku)?!? :o)))
Není to tak dávno, co tu proběhla bouřlivá diskuze na téma "pijeme čaj nebo výluh"?!? :o)))
Čaje tam najdete dost. Ale hlavní, čaje v pytlíku obsahují i to, co se v kvalitním čaji neobjeví.
Ostatně, udělat opravdu dobrý čaj, to je magie.
Ha, to jsem nevěděl, že dělám každé ráno magii.
Pravděpodobně spíš každé ráno ten čaj kazíš. Ono u čaje taky záleží z čeho jej piješ a mnoho dalších zdánlivě nedůležitých věcí. U čaje ale až moc důležitých.
Pravděpodobně jo. Pravděpodobně jsi ten jediný dokonalý na světě. Tak už se s tím sakra smiř !
Čímpak nás ještě omráčíš, čím nás zostudíš ? ;-))
To není tím. Čaj je jako nápoj strašná potvora.
Je to droga, žádná potvora.
Ano, je to droga(i když ji v dohledné době několika tisíc let patrně nikdo nezakáže). Z ohledu přípravy a konzumace je to ovšem potvora. I když taky krásná ukázka chemie v praxi.
Proboha, proč by thein zakazovali?!?
Že je něco droga přece neznamená, že se to musí zakázat.
Navíc v tom "čaji", co se běžně prodává, je ho tak zbytkové množství, že žádné sčajování opravdu nehrozí :o)))
já jsem se sčajoval zeleným čajem. zajímavý stav :-D
ale je fakt, že to byly 2 litry hodně silného a nebyl jsem na to zvyklý. teď mi to množství už nic nedělá :-)))
Také už jsemměla tu čest se v čajovně sčajovat - nejhnusnější kocovina, jakou jsem kd zažila :o)))
A jednou se mi to mírně podařilo i s pytlíkovým čajem - myslím, že to byl Ahmad Tea. Tehdy jsem vypila asi 12 čajů za večer a následně jsem během řízení auta pocítila, že není vše OK. Naštěstí při mě v obou kritických případech stáli všichni mí strážní andělé, takže se ty dvě autonehody nakonec nekonaly a nadále jsem se snažila jet víc než opatrně.
Já jsem sebou na celonoční jízdy (Rujana, Tatry...) bral litrovku magoráka z několika balíčků, zpravidla Šedýho hraběte. Když to na mě šlo, loknul jsem si a účinek byl okamžitej. Kafe nepůsobilo.
Čistý čaj nebo s přídavkem tabáku?
Výluh z tabáku je docela drsná záležitost. Nikotin to vytáhne líp než při hoření a taky myslím že se lépe vstřebává než přes plíce.
Samozřejmě s trochou bergamotu, jinak čistej. Kdybych ho inhaloval, asi bych havaroval v záchvatu kašle.
Jízda na kole je taky někdy droga a taky někdy potvora:-))
... hovořit o ´potvorách´ by se děvčatům mělo zakázat!
Děvčatům jistě.
Ale nám starým čarodějnicím snad ne:-))
Čarodějnice může být v 16-ti, stará nemusí být v 70-ti.
když se to sejde, je to pohroma!
T vom případě je nemoudré zakazovat mluvit o potvorách i děvčatům.
Nemohly by pak provádět tu...sebekritiku:-))
Taky myslím, že ho kazíš. Ne pravděpodobně, ty ho určitě kazíš, palmovka tě viděl:-))ásknul:-))
Jj, ví o mně úplné hovno, ale ví, co je dobré, konkrétně pro mne dobré, a ví, že s největší pravděpodobností já to dělám blbě.
O tom, co je dobré/pěkné/správné rozhodujeme MY, Strana!
Empiricky ověřeno, že když snídám, co bývá tak v 5.45 - 6.00, je mi jedno jestli je to čaj takový či onaký. Možná i přiměřeně teplá voda by byla dostačující. Tělo je rádo, že vůbec nějak funguje, ještě aby si vybíralo.
Chceš říct, že do sebe tu obarvenou horkou vodou jen tak naklopíš, místo aby sis udělal čajový obřad?!? No toto... :o)))
Při chřipajzně jsem měl pravidelný čajový obřad u karmy. Kdo by čekal, než se to uvaří a pak zase schladne... Barbar, co ? :-))
Tak u rychlé ranní snídaně je skoro jedno, co člověk pije.
Tak to snad zas až tak úplně ne:-))
Nedávno sem někdo dával link, jak se ti závodníci v Norsku napili pracího prostředku místo energetického drinku:-))
Ale oni to nepili u snídaně.
Zajímalo by mne, co je to za idiota, který dokáže odložit krabici s koťaty na ulici a ujet.
je to nepochopitelné, ale třeba si myslel, že si je někdo vezme, minulý týden v Nízkých Tatrách jsem na malá hladová koťata narazila hned dvakrát, jednou uprostřed lesa, asi 20 km od posledního obydlí a pak ještě jednou sice u silnice, ale k vesnici to bylo taky nejméně 10 km, tak to mi přišlo hodně divné, jak se tam vzala.
Nejspíš ten, který je nedokáže zabít a věří, že se o ně někdo postará.
"...mám to topit? nemám to topit?..." ;-)
Asi si to nikdy nemusel udělat, že jo...
Nicméně nepochopím, proč se spousta lidí brání tomu nechat kočku vyřezat a pak se koťat zbavují všelijak.
Pokud se zákrok u kočky udělá brzo, je to velmi jednoduché a je klid.
Ovšem "udělat zákrok brzy" právě moc jednoduché není... dceřina kočka má takto pět koťat a druhá kočka, co ji má manžel na chatě, má koťata už podruhé. Právě řeším, že bychom si jedno vzali domů, ale jak zvládneme to načasování, to teda nevím.
Tak samozřejmě není "brzy" jako "brzy".
Přesné určení vždy necháváme na veterináři - ten náš doporučuje období 3/4 roku - kolem 1 roku.
Zatím u všech našich koček i kocourů bez následků :o)))
No, právě. Doporučení je jedna věc - ale kočičky byly rychlejší než veterinář.
Jedné naší kočce jsme nechali dát preventivně na začátku jara injekci - na operaci byla ještě příliš mladá, nicméně bylo právě riziko, že přírodě se poručit nedá.
Injekce je cca na 3 měsíce, což byla doba, kterou bylo potřeba pokrýt.
Nemusel, ale už coby dítěti mi to u babiček na vesnici přišlo celkem normální... Tam kočka chodí domů jen se nažrat, a to ještě ne vždycky. Takže si každou chvíli na cestách něco uhnala... Pak se pár koťat rozdalo po vesnici, no, a ten zbytek holt neměl to štěstí dožít se vyššího věku...
Pravda, je to už více než 30 let, dneska se to asi i na vesnici řeší už jinak. Snad na to dnes máme i nějaký paragraf v zákoně, který tohle zakazuje. Nevěřím ale, že by to přes doktory řešil úplně každý... Tak naivní fakt nejsem.
Ta cyklopalmovkova "bedna s koťaty" v Praze je ale trochu jiný případ. Přeci jenom vraždit kočky ve městě není tak jednoduché, tady jsi každému na očích, a ne každý "městský člověk" na to má žaludek ;-) Ten občas padá do mdlob i při stahování a kuchání králíka :-)
http://www.novinky.cz/krimi/346270-muz-z-brna...
Právě, u nás také babička koťata topila. Dřív se to holt jinak řešit nedalo.
Ze začátku jsem to převzala po ní - ani nevím, jestli vůbec před revolucí nějaké veteriny byly.
A nebylo to nic příjemného - vždycky jsem si to obrečela...
Jakmile to šlo řešit přes doktory, tak jsem si doma prosadila, že kočičky holt půjdou na kastraci, a to bez ohledu na pohlaví.
Veteriny byly, ale chodilo se tam s mnohem závažnějšími věcmi než s přemnoženými domácími mazlíčky. Kor lidi z vesnice... Pamatuji si našeho bývalého loveckého psa, který na sklonku svého života (byl už fakt starý) na té veterině byl několikrát. Nakonec měl docela pohodový konec, jeden večer chodil po dvoře a najednou to s ním seklo a byl konec. Ani tu uspávací injekci nepotřeboval...
Ani nevím, kde kolem nás v 80tých letech nějaká veterina byla.
http://www.e-chomutovsko.cz/zpravodajstvi/2216...
Dost drahá akce pro obec, za kastraci naší Hraběnky jsem vypláz litr.
Pak nezbývá než místní Vietnamce přesvědčit, aby dělali to, co je v jejich vlasti právě v oblibě:
http://ekonomika.idnes.cz/vietnamci-jedi-v...
Kočičí pečínka na čestneku nemusí bejt vůbec špatná, říkají, že se vyrovná králičí. I když mladej pes je holt mladej pes. Kdysi dávno mí zámečníci nalákali do pojízdný dílny bobteila a bez mýho vědomí si uspořádali lukulský hode. Vyšlo ale najevo, že pes je na vyluhováku vedenej jako základní prostředek hodnoty 50 litrů a nadto se do vyšetřování zapojili strážský policajti. Stál mě pak karboš asi stovku a porce guláše tři. A ještě jsme celej měsíc v rámci alternativního trestu chodili po fajruntě vařit vytápění do jejich skleníků. To byly časy! :-))
V okolí Kladna údajně výrazně pokleslo množství toulavých koček. Místní do dávají do souvislosti s otevřením jistého restauračního zařízení.
Osobní jednání se zástupci http://www.cfc-kladno.cz/
To je relativní. Kastrované kočky si stále hlídají revír, ale nemají mladé.
Tak proč jsem ji nechal kastrovat? Naštěstí to s tím hlídáním nepřehání, nás v bytě snese.
Žádná kočka nevyhodí z bytu obsluhující personál.
Tím bych si tak úplně jist nebyl. Naše kočka si po vykastrování přivedla ještě kolegyni.
A čím jsou starší, tím víc.
Před nedávnem dostala naše dcera darem koťátko, ví se o ní, že je to taková kočičí máma. No a protože v tuto chvíli se bohužel o kotě nemůže starat, přinesla ho k nám. Kotě bylo krásné, jenže naše 15ti-letá kočka to neunesla. Šla po kotěti hrozně, to jsem v životě neviděla. A protože se ukázalo, že nelze obě kočky uhlídat a ochránit, museli jsme koťátku, které mezitím dostalo jméno Tiffany, najít náhradní rodinu.
Snad tam bude Tiffany dobře.
Grr, tak už jedna z mála jistot na tomto světě padla, ach jo :-(
http://cdr.cz/blog/stupit-girl-skandalni...
:-))))))))))
Už jsem to sem kdysi dával - je to dost podobné, jako zjištění, že ačkoliv spolu Křemílek a Vochomůrka spali v jedné postýlce, nebyli bráškové...
A koho to zajima, kdo s kym spi? Dnes uz je povolene ledacos. :-)
Dneska už je to asi IN a v duchu výchovy k tolerancím. Tehdy to bylo ale maličko zvláštní (dokonce se za to i zavíralo). Mátlo to tedy dorůstajícího diváka :-)
Tebe to matlo? Me ani nenapadlo resit, jaky vztah ti dva spolu maji. A co kralici z klobouku, ti maji jaky vztah? :-)
Právě vychází
http://www.teplapraha.cz/cs
https://www.youtube.com/watch?v=HrnnVbFWNic
Že jsme si, milý pražští cyklisté, nakonec výměnu současné značky na Kampě za značku platnou, opravdu "vybojovali".
Smutné:-((
Tak to chodí, když místo pokusu o dohodu a smír, volím boj a revoluci:-((
Cyklisté si ji nevybojovali. Spíš to vybojovali policisti věrní soudruhu Lomeckému. Je vidět, že Praha 1 (a Praha vůbec), potřebuje pořádné politické zemětřesení.
Trošku mě zmátlo to vaše spojení slova soudruh a současné politické situace.
Copak se tam událo ? Zákaz natvrdo ?
Lomecký v diskusi s Fillerem slíbil příští týden ty značky vyměnit za platné.
No, mně to vadit nebude, já těch 340 m budu chodit.
Ale!
Už nikdy Auto-Mat!!!
A co s tím má společného Auto*mat!!! ?
Děkuji Lanně za obsáhlé vysvětlení toho proč Auto*mat může za to že Lomecký je člověk který z duše nenávidí cyklisty a za čtyři roky co je u moci pro ně nehnul prstem a akorát jim strkal větve do drátů.
Zlato, Lomeckýmu někdo ty hlasy do urny naházel. Pokud máš podezření, že ty volby na Pha1 nebyly košér, měl´s podat protest.
Pokud Lomecký své voliče zklame, už mu ty hlasy do urny neházej.
Dostudovat zastupitelskou demokracii, prosím:-))
Může být že cyklisty kromě Lomeckého na Praze 1 nenávidí i další lidé. Ale není mi jasné co s tím má společného Auto*mat.
Automat?
To jsou ti lidičkové, co chtějí dát na Smetaňák zákazovou značku pro auta? To jsou ti, co si myslí, že lid netouží po ničem jiném, než si vzít skládací židličku a jít hrát šachy na asfalt mezi tramvaje a cyklisty?
Zákazovou značku pro auta to ano, ale pro kola?
Směšné? Kolaři to nebudou dodržovat. Oni totiž vymysleli v Automatu jinou značku.
Srdíčko, prosím. Na co zákaz, srdíčko to vyřeší
:-))
Smetanovo nábřeží je to místo které mohou transitující bez potíží objet a u kterého je možné očekávat že bez aut se výrazně promění a bude mnohem přívětivější k lidem kochajícím se krásou Prahy? Tuším že tato změna je přímo podmíněna nepřítomností automobilových kolon a provozu. Jak se promění Kampa, když tam přestanou jezdit cyklisté? Vím to naprosto přesně. Nijak. Bude taková jako doposud, akorát několik (opravdu myslím že to je velmi úzká skupinka) organizovaných důchodců-prudičů bude mít pocit jak skvěle ten "problém" s cyklisty vyřešili. Nic víc.
A teď by mě zajímalo co má Auto*mat společného s tím že Lomecký nenávidí cyklisty.
Já nevím, kdo a jak moc nenávidí cyklisty.
Vím, že Auto Mat bojuje proti autům, Auto Mat nenávidí řidiče aut:-))
Pořád mi není jasné proč dáváš do spojitosti instalaci značek zakazujících cyklistům vjezd na Kampu s Auto*matem. Podle mého soudu za tím stojí Lomeckého nenávist vůči cyklistům.
Vypadá to na (opětovnou) dočasnou ztrátu sluchu.
Protože jsem slyšela představitele Automatu o tom s Lomeckým mluvit.
Zdá se, že mi chceš mermomocí podsunout něčí třídní nenávist k té části lidí, co se zrovna v dané chvíli rozpoznají podle dvou šlapek. Tak to prosím opravdu je ztráta sluchu na mé straně. Takovým argumentům nenaslouchám. Jsem sluníčková, víš?
Takže když se budu s někým bavit o válce na Ukrajině tak se o mě pak bude moci psát že jsem tu válku způsobil?
Nic ti nepodsouvám, zajímám se čím se zasloužil Auto*mat o zřízení zákazové dopravní značky a čím si vysloužil ono razantní odmítnutí.
Nepřekrucuj. Ptal ses mě, jak se Automat zasloužil o to, že Lomecký nenávidí cyklisty.
Ano nebo ne?
Ne.
Ptal jsem se:
A co s tím má společného Auto*mat!!! ?
Datum: včera v 19:17
Autor: Hrabosh
S ohledem na to že jsi se odpovědí neobtěžovala tak jsem Ti za tuto odpověď poděkoval:
Děkuji Lanně za obsáhlé vysvětlení toho proč Auto*mat může za to že Lomecký je člověk který z duše nenávidí cyklisty a za čtyři roky co je u moci pro ně nehnul prstem a akorát jim strkal větve do drátů.
Datum: včera v 21:00
Autor: Hrabosh
Ano, přesně tak.
Navíc:
"A teď by mě zajímalo co má Auto*mat společného s tím že Lomecký nenávidí cyklisty." Dnes 6:58
a taky:
"Podle mého soudu za tím stojí Lomeckého nenávist vůči cyklistům. Vypadá to na (opětovnou) dočasnou ztrátu sluchu" Dnes 7:39
:-))
Ano, navazuji na své předchozí příspěvky které neopakuji celé, ale pouze na ně upozorňuji "nenápadnými" narážkami.
Vypadá to na (opětovnou) ztrátu schopnosti vnímat příspěvky v kontextu ostatních příspěvků.
http://video.aktualne.cz/dvtv/duel-utlacuji...
Hmm, částečnou pravdu mají oba, problém to asi je a bude a jakékoliv kompromisní řešení bude vždycky přinášet nějaké problémy a střety.
Myslím, že se to zbytečně hrotí a čím víc úředních zásahů tím je to vyhrocenější.
Jo, on jde v té nenávisti dokonce tak daleko, že se neštítí navrhnout pro cyklisty na Kampě dělenou cyklostezku.
No fuj, fuj:-))
Slibem nezarmoutíš.
Kromě toho že Lomecký z TOP 09 nenávidí cyklisty (srovnej předvolební kampaň s Tůmou na kole) tak je to součást nějaké další maskirovky. Buď se snaží rozdělit odpůrce rekonstrukce (ten návrh je docela děsný) nebo se snaží přetlouct fakt že zaříznul referendum o hazardu. Nebo obojí. A fakt netuším co s tímhle může mít společného Auto*mat.
Myslím, že dneska je u nás zastupitelská demokracie takového typu, že lidé neví, že je někdo zastupuje, a politici neví, že někoho pouze zastupují.
Bohužel, volí se furt podle partají. A vzhledem k tomu, že Lomecký je v té pravé partaji, tak si své místo udrží asi napořád.
Tak oni vědí, že zastupují a každý občan ví, že je zastupován - zas takoví ovčani snad nejsme.
Jde spíš o to, zda se smíříš s tím, jak si zastupován nebo se s tím snažíš něco udělat.
Jen se zkus podívat na svého zastupitele - určitě u něj najdeš i nějaké hodiny pro veřejnost kam můžeš přijít a vypovídat se mu. Event. bude mít určitě nějaký mejl, kam mu to můžeš vypsat.
Ale ano, už zase ryjeme držkou v zemi. To, co se dneska děje v politice, to, že defakto zástupci občanů si dělají to, co chtějí bez ohledu na občany, totéž bylo za komunismu.
Asi se ti to tak líbí a vyhovuje, jinak si nějak nedovedu přestavit pro tou držkou ryješ v zemi.
Co není, může bejt, toho ukrajinského generála, co už před rokem varoval před rozpadem Ukrajiny, se ptá redaktor A.cz: "Proč vás před rokem nikdo neposlouchal, nic nepodnikal?"
A on odpověděl: "Všichni, kteří byli tehdy u moci, byli zaujati a oslepeni jediným: jak co nejvíce a nejrychleji rozkrást Ukrajinu. A co bude po nich či někdy potom až za rok, to zcela ignorovali."
Nemohli byste prosím přestat s "ukrajinizací" problému Kampa? Řešíte to přeci v jiném tématu. Jestli je pro někoho rytím držkou v zemi to, že musí na nějakou dočasnou dobu popojít s kolem 300 metrů, tak je to najivka, který neví, o čem je život a netuší, že těch třista metrů k zastávce tramvaje a od ní bez problému a bez reptání zvládají i 80tileté babky o holi..
Děkuji za pochopeni:-))
"Jestli je pro někoho rytím držkou v zemi to, že musí na nějakou dočasnou dobu popojít s kolem 300 metrů..."
Na dočasnou dobu rovnající se několika tisícům let.
Ne, to rytí držkou v zemi je daleko rozsáhlejší.
Víš co. Sbal si uzlíček, nastartuj kolo a jdi hledat to místo, kde nedudeš muset "rýt držkou v zemi", kde budeš šťasten a pečená holoubátka ti budou padat do huby. Třeba se vystřel na nějakou neobydlenou planetu, mě je to jedno. Hlavně když budeš šťasten, to ti opravdu z duše přeji:-))
"...a pečená holoubátka ti budou padat do huby."
Tak zrovna o to nestojím.
Hezký, utýct. Jenže není kam.
A když nechceš utíkat nebo hledat něco co ti bude víc vyhovovat, tak ti nezbyde nic jiného než se přizpůsobit a smířít s tím co tady je, protože tobě podobných lidí je tady naštěstí hodně málo na nějaké změny podle tvých představ.
No, že do Pchonjangu je to daleko i na kole, to chápu :)
Tomšíček dojel do Vladivostoku a odtamtud už je to kousek. A to tam jel jenom ochutnat zmrzlinu, kdežto tenhle by tam vez vznešenější cíle.
Tomšíček do tohoto tématu snad ani nepatří, ten patří do zaujalo, potěšilo, pobavilo, co čtete atd, tedy do nákolackého pozitivna :)
Navíc ho nesmíš zmiňovat před cyklopalmovkou, protože je to další spisovatel, který je na spisovatelském žebříčku vysoko převysoko nad ním :D
Kdo říká, že chci do Severní Korei? Ani omylem. Opravdu, na světě snad není zem, kam by se dalo utéct do lepšího světa.
Bohužel, kdyby taková byla, tak by tam bylo narváno a brzy by ani ona nespadala do této kategorie.
No těžkej život, přetěžkej.
Žádné světlo na konci tunelu. Co s tím budeme dělat?
To je přece jednoduché - zdejší demokratický režim ti nevyhovuje, tak pak jedině zbývá vyzkoušet tu v S.Korei :o)))
Případně Kuba. Ale u ní nevím, jestli by mu nevadila poměrně blízká přítomnost USA. Je to jen kousek přes moře... :-))
Pochopitelně, že dnešní stav se mi nijak nelíbí. Skončili jsme v demokratůře. Možná ti po tomhle dojde, proč píšu tak jak píšu. Většinou píšu o vás.
A co děláš pro to, aby to bylo jinak?!?
Snažíš se, aby tvůj zastupitel byl i tvým zastupitelem nebo tady jen píšeš tak jak píšeš?!?
Sám toho nezvládnu o moc víc, než dělám.
Také nejsem spokojený jak to u nás je, ale to vůbec neznamená, že bych to bylo nějak tragické a už vůbec nemám dojem, že by někdo ryl držkou v zemi. Takže když už chceš psát něco takového tak piš jen o sobě, jak ryješ držkou.
Jestli chceš psát o rytí držkou, tak se podívej třeba na seriál Zdivočelá země. Přes všechny výhrady je tam to rytí držkou předvedený dost reálně a názorně. Kde to tady dneska vidíš ?
Tím neříkám, že by prospěcháři a podvodníci nezasloužili vypráskat. To je ale jiná kapitolka...
Kde? Stačí se dívat.
Zdivočelá země je propagandistický seriál, který vlastně neříká vůbec nic.
A to víš jak?!?
Protože ti to někdo řekl nebo proto, že jsi to sám viděl a rozhodl jsi se, že je to jen propaganda?!?
On totiž zrovna tenhle seriál byl udělaný docela dost dobře.
Jak to ví ? Protože mu to nepasuje do představ o tom krásném společenském zřízení. Co na tom, že on to nezažil - a my měli možnost to z části zažívat, nebo to alespoň kolem sebe vidět v reálu.
Prostě se mu to tak nelíbí, tak je to propaganda...
Ano, on to nezažil, ale ví přesně, jak to tenkrát bylo...
Chtěla bych vidět v tu dobu jeho.
Já ho vidím naprosto jasně. Vzorný zapálený svazák a možná už asi i soudruh, minimálně kandidát členství; rozhodně budoucí kádrová rezerva. Klidně by udal i vlastní matku...
Tak nějak mi teď v tomhle kontextu splývá s jednou bezvadnou rolí Vl. Javorského :-)
Kdo je Vl.Javorský?
tenista, bruslař, kdo?
Krásná diskuze prvotřídních svazáků, kteří rádi převlečí kabáty, když je na to vhodná doba.
Tak to prrr. Jen co si vzpomínám, tak mě dvakrát vyhodili z pionýra a dvakrát z SSM. Ani převlíct mě nenechali...
Ale prd. Chyběl jsem jim ! Oni beze mě nemohli být. Jen jsem někam přišel, tak mě tam hned bez ptaní přihlásili. A pak pro pasivitu vyhodili. No a na další štaci to zase se mnou zkusili. A znova a znova... Akorát z jiskřiček mě možná nevyhodili. Jiskřičky z principu nevykazovaly žádnou aktivitu, takže to v tichosti překlepaly k prvnímu pionýrskýmu šátku. :-)
Co to? Propaganda koho nebo čeho?
Propaganda USA. Parta výrostků v pohraničí narušuje budování lepší, komunistické společnosti pod vedením imperialistického agenda a zlosyna wolstrýtu podplukovníka Maděry...
Ti řeknu, ještě že toho Maděru zavřeli.
A měli ho zavřít hned ve 2. dílu - to by ten seriál měl hned jinou šťávu...
Si o to vyložene koledoval, hajzl. Teprve v uranových dolech poznal pořádnou práci!
Se s ním moc párali. Zavřít do dolů... Na šibenici s ním!
Teď myslíš Maděru nebo Palmovku?!?
:o)))
Klasický styl: Snaha zakrývat současné problémy tehdejšími. Máte se špatně? No, ale dyť se podívejte, jak špatně se (někteří) lidé měli dříve.
Přestaň blábolit takovéhle voloviny.
Kdo tady co zakrývá. Odmítání nedávné historie a toho co se tady dělo za zvěrstva, zvlášť v době od roku 1947 až někdy do 65. roku je snad stejná zhovadilost jako jednání těch co ta zvěrstva prováděli.
Ty vůbec nemáš ponětí co to je mít se špatně.
Ach jo, to není blábol.
Já nepopírám zločiny minulého režimu(který byl tvořen prakticky témiž lidmi jako tento). Co mne ale na kritice minulého režimu vadí je to, že se touto kritikou zakrývají dnešní problémy.
Ty v tom máš pořádný zmatek, ty už ani nevíš co plácáš, ty ve snaze být neustále v opozici a v kritice jakéhokoliv současného režimu vypouštíš tak protichůdný projevy až hrůza.
V jednu chvíli napíšeš, že Zdivočelá země je propagandistický seriál, který vlastně neříká vůbec nic a vzápětí uznáváš zvěrstva minulého režimu a zvěrstva co tady mnozí nadělali v době od 47. do 65. roku.
Můžeš dát odkaz na jeden jediný příspěvek, kde zakrýváme dnešní problémy?
Můžeš napsat kdo něco takového dělá?
Kdo není schopný se poučit z minulosti, těžko může dobře fungovat v současnosti a do budoucna.
Proč odmítání? Je to i kus tvojí historie, tvého života.
Kus historie (od 1933 do 1945) odmítali soudruzi v NDR, chceš se snad jim postavit ´po bok´?
Vyrovnat se, tomu bych rozuměl. Zhodnotit klady i zápory, nelhat, nestydět se.
To patří mě? Jestli jo pak netuším proč.
"Kde? Stačí se dívat."
Tyhle (o hovnu) nápovědy jasnozřivejch mě fakt baví... :-))
Tvé vtipy jsou někdy kouzelné, ale tenhle už je poněkud ...ehm..
Snážím se najít alespoť náznak nějaké názorové konzistence, ale fakt neumím vysvětlit, jak může obdivovatel Krylův popírat vše, co si kdy Kryl myslel.
To je právě kapitální omyl! Bratrská pomoc byla bratrská pomoc a žádná okupace ...
No samozřejmě. Máš o tom snad nějaké pochybnosti?!?
:o)))
Myslím, že vím, jak to bylo.
Hodný komunistický režim se rozhodl, že se pro lidi musí napsat nějaká pěkná dobrodružná knížka, aby statečný lid měl před spaním co číst. I angažoval pana Stránského, aby to sepsal. A protože bylo nutné, aby to vypadalo taky trochu věrohodně, tak pro autora zřídil ten uranový důl s lágrem. Samozřejmě, že to bylo jen jako. Prostě kvůli té literární věrohodnosti, že jo?
Jenže pak se ukázalo, že ta knížka je až příliš moc věrohodná, což by mohlo lid náš másti, tak pana autora opět uklidili do basy.
Kde je mlíkař?!?
Nebo myslíš, že i "Skřivánci na niti" jsou propaganda?!?
Tenhle kluk je tak totálně pomatenej, že už ho víc zmást nemůžeme. Tak si to třeba přečte, když pro nic jiného, tak proto, aby v tom našel argumenty pro ty své bludy. A třeba aspoň semínečko nejistoty, když už ne prozření, se v něm zakoření.
Je to propaganda, zmást se nenechá ! :-))
S tím semínečkem bych byl vopatrnej. Když se těmhle ideově pevnejm lidem rozsypou bábovičky, tak zhusta končej na pitevně.
http://www.youtube.com/watch?v=Ak8o5lSU6xQ
http://www.youtube.com/watch?v=u7XwyMlxiwE
http://www.youtube.com/watch?v=3pODOqx9ZlE
http://www.youtube.com/watch?v=6OYbqsp_KRM
http://www.youtube.com/watch?v=aXXNiPxtg9g
http://www.youtube.com/watch?v=ZhnJQY7ejOU
http://www.youtube.com/watch?v=KkdXbPy97OE
Pan Kryl by se asi divil, nakolik jeho písně dosud platí. Sám se ptám, co by asi říkal na to, jak se mnozí zaštiťují jeho jménem a přitom o něm nic neví, krom toho, že existoval a psal písně.
Ještě toto:
http://www.youtube.com/watch?v=7szXmyqA9Y4
http://www.youtube.com/watch?v=BlKwuT6DNwU
Jo, ze současného pohledu dobrá satira a kritika nešvarů.
Hovno ale víš, jaký to bylo poslouchat Kryla za Husáka, kdy tady byli rusáci navěky a nemoh jsi vytáhnout paty jinam než do Drážďan. A nebo potajmu na vojně... Mělo to pro nás trochu jiný význam, než si dovedeš představit a než si z toho teď bereš.
Nech toho radši.
Kdybys čet´ Murzilku, znal bys už tehdy Míšu Gorbačova.
Však to byl on, on jediný, kdo se odvážil říci soudruhu Stalinovi při přehlídce na Rudém náměstí, že má rozepnutý poklopec.
Jen ON se nebál ...
Blbost ! Gorbačov nebyl člověk. Toho zkonstruovali až v osmdesátých letech (náhradní program pro fabriku na Lunochody).
Víš vůbec, co ta zkratka "Gorbačov" znamená ? Generální Oprava Režimu Brežněva Andropova Černěnka a Ostatních Veteránů. Poved se jim.
... a flek na hlavě měl už tenkrát (přechodil tyfus)
Z ruských časopisů nás zajímaly akorát gramodesky na ohebný folii. Vůbec ne obsahem, ale exotikou a pak jsme měli srandu z kvality reprodukce. Kam se na to hrabal Supraphon :-))
Věřím, že poslouchat Kryla za Husáka opravdu byl problém. Vy jste to tehdy brali jako protirežimní. Ale ono to tak úplně nebylo. Režim se samozřejmě Krylových písní opravdu bál. Co kdyby lidem došlo, o co v nich jde.
Dneska je to jiné. Dneska, když se mluví o Krylovi, tak se říká, že byl proti komunistickému režimu(a připomínají se písně jako Anděl, Morituri te Salutant, Veličenstvo Kat,..). To je ale opravdu hrubé zjednodušování. O tom, jak psal Kryl po změně režimu, se mlčí. On Kryl už rok po sametové (r)evoluci pochopil, co se děje.
Problém poslouchat ? O čem to plácáš ? Ty jseš fakt vedle, jak ta jedle. Víš houby, ale máš v tom jasno, viď :-))
Já vím, nám to nedocházelo, Kryl musel počkat až na tebe...
Ani já si nejsem jistý, zda dostatečně Kryla chápu.
V zásadě to, že ty písně nejsou proti režimu, ale o lidech a že vždycky byly o lidech, to řekl sám Kryl.
A o čem jiném by měly být, než o lidech ? Ten režim, to peklo, si dělají navzájem lidi.
A že nebyl proti režimu ? Pust si to znova. A poslouchej, co zpíval - ale v kontextu s historií. Nevybírej si z toho to, co ti vyhovuje a co chceš slyšet.
Já si nevybírám. Krylovy písně vždy byly o lidech.
Co to tady meleš?!?
To si vážně myslíš, že jsme Kryla poslouchali jen proto, že to bylo protirežimní?!?
To si tedy na těžkém omylu, chlapečku.
Že tys kromě Kryla neměla nikoho jinýho natočenýho?
To snad je v pořádku. Když už někde mají být nějaké značky, tak by měly být samozřejmě platné a taky věcně účelné.
Ano, to je v pořádku, platné značky dodržovat budu a to tak, že bez diskuse.
Jsou dvě cesty.
Buď tam mají být platné značky a pak je musím dodržovat.
Nebo
se mohu pokusit neplatné značky dohodou odstranit.
Panu Fillerovi, protože mě ze svého webu vyhodil, tímto zde vzkazuji:
Už nikdy se nepokoušejte mluvit za mne jako cyklistu. Zásadně nepredikujte mé chování a HLAVNĚ netvrďte, že my cyklisté stejně nebudeme platné značky dodržovat. Jinak si totiž můžete s tím svým cykloetickým kodexem....vy víte co!
A už někde uvedli jaké značky tam dají?
Blbý je, že Filler má v tomhle pravdu. Hodně cyklistů to bude dodržovat, ale velký počet určit ne. A čím nesmyslnější nebo zbytečné značky někde jsou, tím víc se nedodržují.
A pořád ještě platí, že ty značky tam budou jen do té doby, než bude vyřešena oddělená cesta pro chodce a pro cyklisty nebo to padlo?!?
Nevím.
Na diskusi tohoto typu nedošlo.
Lomecký, který je volený občany Prahy 1, se odpovídá ze svých činů občanům Prahy 1. Což nikým nevolený Filler, nikdy nemůže pochopit:-((
Mě se asi chce blinkat...
A z nových seriálů to aktuálně asi nebude...
Mně se blinkat nechce. Chce se mi chodit. Zítra, pokud nebude pršet, vezmu opět kolo a tak jako vždycky, se projdu po Kampě. Je tam krásně, škoda spěchat, stačí jen vstát a vypravit se o 5 minut dřív. A budu zdravit "vzteklé důchodce s čokly" a popovídám s jinými důchodci, co tam budou. Doba, kdy budu sama důchodce krmící holuby, je už na spadnutí. Čas mi utíká, ale těch pár minut pořád můžu věnovat lidem. Třeba i neocykleným:-))
Ty chceš opravdu krmit holuby?!?
Tak to já si tedy na krmení najdu něco jiného. Holuby rozhodně ne-e.
Jestli chce Lanna na Kampe krmit holuby, muze tam rovnou jezdit na kole.
http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava...
Dik. Zakázáno. Nebudu krmit holuby:-))
To se blinká po ránu. Prý...
Filler? Myslíš tu náplavu z Roudnice nadlabem, co se už několik let sere prahajzlům do života?
Mně je úplně jedno, odkud kdo je a dokonce i to, co říká. Pouze si nepřeju, aby ve veřejných médiích mluvil za mne. Když někdo považuje zákaz za nesmyslný, ať řekne. "Já ten zákaz neberu, já si myslím, že je nesmyslný a já ho dodržovat nebudu!"
Jenže ať se ti to sebevíc nelíbí, tak Filler má pravdu. Když dá někdo do dosud volného průjezdu zákazovou značku, tak výsledek bude takový, že jen hodně malý počet lidí to bude dodržovat. Když tam budou trvale vechtrovat strážníci, bude počet těch co to dodržují mnohem větší, ale ne proto, že by chtěli dodržovat značku.
Filler možná nemluvil přímo za tebe, ale troufám si tvrdit, že za 90 % cyklistů určitě.
No jo, hrůza hrůzoucí se stala:-)
Hele a jak na tebe působí ta potutelná poznámka, jako že "...i to se může stát"?
Nevím, to měl být tajný vzkaz maminkám těch dětí, co na ně bereme ty úplně nevětší neohlednější ohledy, aby si k těm značkám postavily 24hodinovou domobranu?
Nebo snad vytváření výhodné startovní pozice do další diskuse o vzájemném soužití na Kampě?
Statisticky by měli mít na Kampě drtivou převahu přitroublí, bezohlední a nesnášenliví chodci, kterým se nezavděčí ani ten nejslušnější cyklista. A moc dobře vím, že takoví jedinci se najdou i mezi maminkami s dětmi. Přesto se o nich v té debatě vůbec nemluvilo..
Předem přece nejde téměř nic vyloučit, takže i to se může stát a nebylo by poprve co by se něco podobného stalo.
Myslím, že to vidíš příliš vyhroceně. Představa Fillera je správná a dobrá, bohužel kvůli několika bezohledným cyklistům a hovadům na kole je jeho představa špatně řešitelná. Starosta bohužel nemá příliš mnoho možností jak problém parku a provozu kol v něm řešit.
Myslím že by bylo mnohem účelnější kdyby si MP vyšlápla na ty bezohledné kterých se nikdo nebude zastávat místo toho aby tam pokutovala každého bez ohledu na to že jede rychlostí splašeného hlemýždě za což je každý (vcelku oprávněně) bude kritizovat.
Ten kdo tam jede bezohledně už teď na svém chování nic nezmění.
BTW: měl jsem tam nedávno dva konflikty s militantní důchodcovskou bojůvkou. Jel jsem rychlostí která jim umožňovala mne dostihnout. Hulákali že mám slézt z kola, že kolo nepatří do města, že mám kolo zahodit a chodit pěšky.
Samozřejmě, vždycky by to tak mělo být aby policie tvrdě postihovala ty bezohledné.
Bohužel velmi často si úřady vše zjednodušují prohlášením, že to nejde nebo je obtížné a problém řeší plošným zákazem všem.
Konflikty s "militantní důchodcovskou bojůvkou" jsou samozřejmě jen důsledky bezohledných hovad a zřejmě jsi byl z nějakého důvodu zařazen mezi ně. Když se budou lidi chovat slušně nebudou podobné konflikty a těch pár "pomatených" jedinců, kteří budou vždycky, bude snadné ignorovat.
A až si vyšlápne, nebude se dít toto (s malou zněnou místopisu)?
http://www.nakole.cz/diskuse/13913-dnes-chytaji...
"Když dá někdo do dosud volného průjezdu zákazovou značku, tak výsledek bude takový, že jen hodně malý počet lidí to bude dodržovat."
A to by byl kvikot, kdyby stejný přístup zaujal OSBID, Mobilita 2014 nebo jiná organizace zabývající se bezpečností a efektivností dopravy.
Jen bych požádal o přesnější označení ... prosazující partikulární zájmy motoristů. Jim rozhodně nejde o bezpečnost ani efektivnost dopravního systému jako celku, ale maximalizování zisku lidí cestujících automobilem na úkor všech ostatních.
Nejsem si jista, zda automatu jde o celkovou efektivnost systemu a zda vetsine cyklistu nejde u kampy pouze o optimalizaci jejich vlastnich cest po Praze. On se stejne clovek muze snazit byt objektivni ke vsem, ale je celkem nemozne toho dosahnout.
Dekuji Hrabosi, jeste ze Vas mame. Ja obcas zacnu pochybovat o smeru sveho konani, a Vymne vzdy vratite do stavu uvedomeni.
Jak je prijemne a snadne zit, kdyz jini vedi ..
:D
Trefa.
To je přesně to, co mě napadlo, když jsem to slyšela.
Nedávejte nám tady zákaz vjezdu, nikdy tady nebyl. A když ho sem dáte, tak vám ho nikdo nebude dodržovat a možná, že i o tu ceduli příjdete.
Ještě že jsem to video našel takže vím, že takhle to neřekl.
Nevím co myslíš tím kvikotem. Ty děláš jako bys nikdy neviděl jak vypadá nějaká průjezdní ulice na kterou dají z nějakého důvodu "zákaz vjezdu" a jaký tam je dál provoz. A dokud ulice není totál překopaná nebo tam nevechtrují policajti, tak se nějaký zákaz příliš nerespektuje.
Prostě běžný stav u nás, značky se příliš nerespektují a nějaké zákazy nebo dokonce příkazy pro mnoho lidí moc neznamená.
Na Václavském náměstí stojí trvale hlídka MP.
To 1 - 2 auta MP, co na Vaclavaku neustale stoji, mi prijde jako dobre plytvani lidmi. To ma stat MP vsude, kde hrozi nedodrzovani znacek? To aby sel k MP pracovat kazdy druhy clovek a jeste to nebude stacit.
Právěže viděl, a několikrát. Do ulice se dal zákaz vjezdu nebo průjezd zakázán. Skuteční řidiči tudy ze dne na den přestali jezdit.
Jediný, kdo si dovolí to proprasit, jsou cyklisté. A ty tam policajti nezastavujou, klasický dvojí metr.
... třeba na Václavském náměstí, že? Tvořily se tam kolony kolik jich posílali zpátky.
O tom že jsou na některých místech opakovaně poškozovány značky přikazující nějakou rychlost se asi zmiňovat nemusím, nebo ano? O antiradarech, slunečních clonách a výmluvách na osobu blízkou jsi také nikdy neslyšel vyprávět, že? A to můžou být ještě rádi že jim tam dají jen omezenou rychlost místo toho aby jízdu úplně zakázali.
Zabití václaváku je trochu extrém.
Řeč je o zákazech vjezdu resp. průjezdu, proč do toho montuješ vandalismus, zcela legální a legitimní příjem rádiového vysílání, nebo "výmluvu na osobu blízkou" (což je mediální nálepka pro ústavní právo nevypovídat proti sobě samotnému, jeden ze základních pilířů právního státu)?
Otazkou je, zda tam opravdu chteli zakazat prujezd i cyklistum nebo na jejich existenci proste jen zapomneli. Zrovna dnes jsem davala podobny dotaz k jedne nove jednosmerce v Roztokach.
To samozřejmě otázka je. Fakt je, že zakázali. A že nedodržujou, zatímco opravdoví řidiči dodržujou.
V tom pripade za volantem auta sedi mnoho neopravdovych ridicu, chces-li opravdoveho ridice definovat takto.
Konkrétně ve zmiňovaných Žabinách, nebo třeba v jednosměrce kolem našeho baráku, vidím tak jedno auto na 20-30 cyklistů nedodržující zákaz. Přičemž poměr aut a cyklistů je v reálném provozu v okolí minimálně opačný, 1 cyklista na 20-30 aut.
Jistě, sem tam se mezi automobilisty najde někdo, kdo zanedbatelným způsobem mírně poruší některý z tisíců příkazů a zákazů, které by měl teoreticky dodržovat. Ale kdyby řidiči ostentativně srali na předpisy a porušovali je stejně nebezpečným způsobem, jako cyklisté, to by teprve byl na silnicích masakr...
To je vtipne, ze automobiliste porusuji zasadne zanedbatelnym zpusobem, kdezto cykliste zpusobem nebezpecnym, i kdyz udelaji totez. :-)
Například zde diskutujeme, jak cyklisté ignorují zákazy vjezdu a klidně vletí někam, kde je nikdo nečeká.
A automobilistům je zde vytýkáno co? Nějaký vandalismus kolem značek (bylo prokázáno, že za ním stojí automobilisté?), příjem rádiového vysílání a údajné výmluvy na osobu blízkou (přičemž správná formulace zní: "Odmítám podat vysvětlení.").
Je to totéž?
To jsi se dostal od Kampy (a slusne jizde po ni, nikoli litani) pekne daleko, na takto obecnou diskusi uz nemel Kazbundak dech, tak radsi vyrazil s detmi na palubu deskovych her, kdyz po tom uz nejakou dobu robatka touzi.
Tak já vídám poněkud něco jiného, aut v zákazu víc než dost, nejvíc asi samozřejmě těch co to místo alespoň trochu znají a ví, že se ulice dá projet a především, že to tam nehlídají policajti.
Ještě jedna doplňující otázka: viděl jsi někdy zákaz vjezdu bez existující srovnatelné alternativy? Připomeneš? Děkuji.
Ano, běžně. Normálně před tím zákazem odstavíš auto a jdeš pěšky, kam potřebuješ. Pak se zase k autu vrátíš. Lidi jsou na to celkem zvyklí.
Nejčastěji takové vídám u zákazu parkování na chodníku.
Mluvíme o zákazu vjezdu, že ano.
Tož to víš, když takový číšník dělá v restauraci v pěší zóně a jde na odpolední, tož to auto musí nechat mimo zónu a dojít tam a zase zpět. 100 -200 -300 metrů? Kdo ví, to je jeho věc.
Bavíme se stále o tranzitní dopravě, která nemá v oblasti ani zdroj ani cíl?
Na chodníky snad není zakázáno vjíždět?
Na chodníky zakázáno vjíždět není. Lze například na kolečkových bruslích či na segwayi. Taky se může třebas na kole (značka C09a), může se i parkovat (značky IP11e, IP11g). Dále se samozřejmě na chodník může vjíždět, při odbočování na místo ležící mimo komunikaci (například výjezd "ze dvora").
Například ulice Zeleného ve směru ze žabin do štatlu.
http://www.mapy.cz/s/czZ3
Dříve obousměrná spojka na Kraví horu a do horní části centra. Jenže tehdejší starosta Kvapil (později dostal 7 let natvrdo za kuropci) si tam opravil barák a chtěl mít kolem domu obytnou zónu, tak je tam obytná zóna a systém jednosměrek.
Řidiči to dodržujou a objíždějí, cyklisti proprasí a vyletí z jednosměrky na hlavní silnici v místě, kde je nikdo nečeká. Zrovna minulý týden mi tam drnčelo ABS a čekal jsem, jak to dopadne...
Já vidlákům nekafrám do jejich života tak bych ocenil kdyby si vlastní hnůj nechávali u sebe na dvorku. Takže něco z Prahy.
Jinak rozumím správně tomu že ti vadí že je nutné ujet 576m http://www.mapy.cz/s/cA16 místo 618m http://www.mapy.cz/s/cA1k?
Na druhé straně Ti něco brání použít Fanderlíkovu? Tvoje problémy bych chtěl mít.
Nakole je diskuse jen pro prahajzly?
Z tebou uvedeného místa nikdo nejezdí. Zpravidla se jezdí od přivaděče (Žabovřeská). Cíl máš správně, tam se jednotlivé varianty potkávají.
Fanderlíkova je rovněž opatřena zákazy, z obou stran, smí se projíždět pouze od Šmejkalovy.
V těchto dvou ulicích bydlí místní honorace, takže tam si omezili provoz a vyhnali řidiče do sousedních ulic.
Nejde o to, jak to koho obtěžuje, ale kdo tento zákaz jak dodržuje. Zvýhodňovaní cyklisté zákaz beztrestně ignorují, řidiči si to nedovolí.
Aha. Začínám tomu rozumět. Scípla mi koza, ať scípne i sousedovi. Rezidentům vadí tranzitní automobilový provoz a prosadili jeho zákaz. Tranzitní cyklistický provoz nevadí (nedělá hluk). Takže místo toho abys napsal že úředník je pitomec a nedá tam dodatkovou tabulku povolující cyklistům průjezd (protože nikomu nevadí), tak si stěžuješ že cyklisté nedodržují zákaz u kterého postrádají jakýkoliv smysl.
Opravdu to je jediná spojnice Žabin s městem? Jinudy se opravdu jet nedá?
Mě nevadí samotný zákaz, dokážu to rozumně objet na kole i autem. Mě vadí cykloprasba a dvojí metr MP. 50 protisměrem, kde je nikdo nečeká. Příznačné je, že smysl zákazu postrádají pouze cyklisti, speciálně někteří. Ostatní účastníci provozu zákaz chápou a respektují.
V čem spočívá smysl zákazu vjezdu cyklistů?
U motoristů to chápu, ochrana obyvatel rezidenční ulice (byť to bylo prosazeno velmi papalášsky, přinejmenším to tvrdíš), ale u cyklistů?
Ohrožení chodců, hrající si děti, matky s kočárky, senioři a tak podobně, jako bys to neznal.
Krom toho, je to jednosměrka, povolit privilegovaným protisměr jednosměrkou je nebezpečně. Zvláště, když ti privilegovaní jsou známi svým bezohledným vynucováním si privilegií.
No a v neposlední řadě je tu pragmatické hledisko. Ať si jezdí v protisměru, ale to, že tam nemají co dělat, donutí alespoň tu soudnější část z nich chovat se tam slušně a opatrně.
Tady ale vůbec nejde o to, zda ten či onen to či ono dodrží nebo poruší. Za to si každý odpovídá sám.
Tady jde o to, že ten pán vymýšlí a iniciuje jakési podepisování cyklokodexu - neprasím, pořád to všude propaguje a pořád tím všude argumentuje, jao skvělí a hodní cyklisté, že jo.. no a pak...
...vyleze do televize a na plnou hubu řekne: To jako soráč, ale zákaz vám cyklisté prostě dodržovat nebudou.
Tak to dost přeháníš, takhle to rozhodně neřek a už vůbec ne v tomhle smyslu.
To se na to podívej pořádně a v klidu a pokud ti to jen trochu půjde tak bez osobních antipatií k němu.
On to prostě říkal tak jak to nejspíš denně vidí a jak to v reálu je. Od města je dost nevhodné po mnoha letech zakázat cyklistům dosavadní průjezd nějakým prostorem, zvášť když jak tvrdí tam není rozumná alternativa. Když má město připravenou úpravu celého prostoru a chtějí vést diskuse jak to nevhodněji vyřešit, tak už to těch pár měsíců mohli nechat jak to bylo a ne jít cestou od zdi ke zdi.
Ještě se zeptám, ty tím parkem chceš jezdit na kole nebo nechceš a nijak ti nevadí jeho uzavření pro cyklisty?
Já tím parkem jezdím na kole. Teda dosud jsem jezdila. Také se v tom parku vyskytuju jako chodec. Třeba si tam vezmu přes poledne oběd a jdu si ho tam sníst. Chodím (nebo jezdím) tudy plavat do Tyršáku hned vedle. Jsem multifunkčním uživatelem toho parku a ten, kdo tudy jen slepě neprosviští, ale kouká kolem sebe, dávno ví, jaké plány s parkem jsou a co se kolem toho děje, co si o tom myslí místní a jak na věci nahlížejí. Faktem je, že jak frekvence cyklistů, tak jejich rychlost se za posledních 5-6 let hodně zvýšila. Navíc přibyly ty segwaye (jejichž provozovatelé takticky a rozumně vyčkávají a nehysterčí). Faktem je, že to začíná dělat paseku a faktem je, že se to řeší.
Nejlépší je se domluvit a ne si dělat naschvály. Já ty naschvály vidím, na rozdíl od některých z vás, nejenom na straně (silně personifikované a nenáviděné) radnice Prahy 1), ale i na té druhé straně.
Je zcela zjevné, že ať na té radnici bude sedět kdokoliv a ať bude režim na Kampě jakýkoliv, tak se se stížnostmi bude potýkat a bude na ně muset reagovat do té doby, dokud si všichni uživatelé toho parku neřeknou: Tak dost. Musíme se prostě vejít do kůže a musíme se respektovat. Nikdo z nás není čistý cyklista, motorista, segwayista, skejtista, říční admirál či pouliční umělec. Všichni jedno jsme.
Věděli jste, přátelé, třeba, že Malostraňáky a Kampaře, lidi, co tam bydlí, kromě cyklistů a segwayí, trápí třeba předimenzovaná a častá tržiště na Kampě, pro turisty tak atraktivní hodinové troubení z mosteckých věží, časté koncerty, ohňostroje a jiné produkce rušící noční klid?
Že ti lidé nijak moc nevolají po zklidnění Karmelitské ulice, tedy pokud budou mít z druhé strany, ze strany od parku, trochu klidu? Že všechny ty stížnosti chodí na radnici? Že je radnice musí řešit nebo aspoň na ně reagovat?
Kdy se v centru Prahy končilo s hudební produkcí po desáté? Všechno, včetně novoročního ohňostroje končí před desátou.
Novoroční ohňostroj, který pořádá město, a protože si samo určilo pravidla a tím pádem je nemůže nedoržet, končí před desátou.
Ty jsi opravdu neviděl jiné ohňostroje? Já je vídám skoro každý týden.
P.S. měl bys proti tomu bojovat, nejde o nic jiného než o metání těžkých kovových prvků do atmosféry:-))
Už asi tři roky začíná novoroční ohňostroj v šest nebo v sedm aby se na něj mohly podívat i děti. Ohňostroje jsem v létě párkrát pozoroval z náplavky a končily s policejní hodinou (stejně jako vystoupení hudebníků).
Hrabošku, já se přeci nehádám. Píšu, že městem organizované a městu ohlášené ohňostroje (a hudební produkce) podléhají jistým pravidlům.
Nebo to nepíšu?
S těmi stížnostmi je to tak, že vždy záleží na úhlu pohledu. Ty víš jen o těch stížnostech, které sám podáváš, o jiných nevíš.
Hysterie kolem jedné zákazové značky mě překvapila. Pochopila bych to možná ještě u někoho, kdo si prostě jezdí a nepokouší se ostatním organizovat život.
Je asi na čase si začít pomalu uvědomovat, že ve zklidněných ulicích, zónách 30, cyklistických ulicích a podobně, lze očekávat také zvýšený pohyb chodců a ke konfliktům podobného typu může docházet. Je potřeba se na to připravit a naučit se těm konfliktům předcházet:-))
Jinak tedy, přiznané OT a rejpanec ode mne:-))
Překvapuje mě, že takový ekologista a astmatik se aktivně účastní ohňostrojů.
Přeci jen: zelená - barium, červená - stroncium...což pak tohle patří do atmosféry naší lidské, zdravé:-))
Já z těch ohňostrojů nadšený nejsem a ani je nevyhledávám.
Ohňostroje se často pálí někde u řeky, není tam zástavba. Tím pádem si jich člověk stojící na náplavce (za účelem poslechu hudební produkce) nemůže nevšimnout. Novoroční ohňostroj považuji za relativně důležitou kulturní událost a ačkoliv se na něj nejdu podívat vím že se koná.
Tedy ohňostrojů se aktivně neúčastním, ale to neznamená že bych o nic nevěděl.
taky jsou poměrně hlučné a vraždí ptactvo
Novoroční ohňostroj na Střeleckém ostrově v Praze stovkám Pražanů otevřel oči. Vyplašení ptáci s těžkými zraněními padali přímo mezi přihlížející diváky.
http://www.priroda.cz/clanky.php?detail=2232
http://www.novinky.cz/domaci/346536-stat-si...
a ví se o tom už dlouho, ale ...