řekl bych,že neřešil :-) už jen kvůlu obrovským ztrátám v převodech. Dobře namazaný řetěz a běžná přehazovačka + přesmykač je účinější
No vrtá mě to v kebuli už docela dlouho ...
Nemel to nahodou na bambusu Jirka?
Dobrá paměť. Tatínkův bambusák má trojrychlostní náboj jako midjack za hlavovým složením pod rámem a myslím 8mi rychlostní náboj v zadním kole. Funguje to přijatelně, bezúdržbově a když většinu času jedeš na prostřední převod v midjacku, tak ztráty jsou skoro jako jeden náboj s planetovkou.
Jaká je životnost řetězu u tuté konfigurace?
Tedy, vymýšlel jsem použití ozubeného řemene pro spojení tich převodovel.
Ale je mi jasné, že ´fungující´ se nebude předělávat (není důvod).
P.S.
Jsou někde fotografie ´bambusáku´?
Děkuji
Fotku teď po ruce nemám. Pokud se k tomu dostanu, můžu zkusit pohledat večer.
Nevím jistě, kolik to má najeto, ale problém s řazením pokud vím žádný nebyl. Ale myslím to zatím nebude mět víc jak cca 2000km, nevím jistě.
Tož narazil jsem na jednu fotku zde: http://hebi.rajce.idnes.cz/Brnobent_-_vylet_21...
Mám dvě převodovky připravené na podobnou stavbu.....leží mi tam už dva roky....je to těžký a velký ztráty...sachs 7 měla být v ose čepu zadní kyvky a SA 7 v zadním kole
49 převodů? Na to abys měl řídicí počítač ...
Já mám 72.
Řídicí počítač to nevyžaduje. Když dojdu na doraz toho řazení, kterým chci právě zařadit, zkusím posunout nějaké jiné :-). Akorát se snažím nejezdit moc na pomalý stupeň převodovky, abych vždycky v případě nouzového zastavení měl možnost ještě podřadit i zastavené kolo pro jednodušší rozjezd.
Měl jsem to na předchozím lehu taky....docela dobrý
Jerguš to má na tříkolce. Asi se to neosvědčilo, bude to předělávat, ale nevím jak. Až se za 14 dní vrátí ze Švédska, tak nám to třeba řekne.