A není to málo dva motory na jednom kole? :-)
K čemu jsou dobrý dva motory? Kdysi něco takového zkoušeli v autokrosu a rychle od toho upustili.
http://goldenmotorcz.en.made-in-china.com...
To už jezdí asi 4 roky. Prostě máš místo jedné kilowaty hned dvě, to se může hodit v drsných kopcích. Jen mám pocit, že to vycucne tu baterku za pár kiláků. Taky váha těch motorů, jeden má 7,5 kila, k tomu baterku 6,5, řj, a jen ostrojení váží teda 21 kilo, k tomu kolo....
Lepší řešení, pokud někdo touží po síle bude motor Crystalyte, pustit do toho 72V a trochu si pohrát s jednotkou a 3kW z toho vyrazí jako prd.
Ovšem pak to chce specialní rám, navěsit to na hliník by asi bylo o hubu.
2x kilowata je už moc. Jízdní vlastnosti a váha už budou mimo veškeré limity.Dokážu si tak ještě představit 2x Smart Pie 400W . Elektrický skůtr je lepší řešení.Případně stavba vyváženého E-bike s akumulátory v rámu o nějaké větší kapacitě min. 20Ah a vytuněném motoru asi tak 2kw. Kolo už to nebude,ale pořád lepší než 2 motory.
Taky si to myslím, ale řada lidí na těch dualech lítá, když koukneš na web je jich tam spousta.
http://m.youtube.com/watch?v=OrMFDoWwP7A
Googluj ebike dual drive, golden motors na to má i přestavbový kit
tohle by snad bylo lepší:-)
https://www.youtube.com/watch?v=bKHz7wOjb9w
Tihle blbečkové jsou dobře vygumovaní.
Patří do Darvinovy ceny:-)
Mám testovací kolo co má v každým kole nějakej motor, abych to nemusel mít na více kolech, ale zapojit to na jednu jednotku nejde, jednotka si měří polohu motoru pro zapínání fází a tím pádem to je neřešitelný, jedině dvě jednotky
https://www.youtube.com/watch?v=5xEqsQDR1fM
No, neni to taková hovadina, jak to na první pohled vypadá. Fór je ten, že se sčítají kroutící momenty obou motorů. Každej motor teda musí mít vlastní řídící jednotku, ale dají se oba ovládat jedním akcelerátorem. Strejda to pořešil přesně tak, aby ho to líp svezlo do kopečka, dal si do předního i do zadního kola elektromotor 250W/36V (http://www.ecotech.cz/elektrokola-motory/ - ty první dva nahoře) a získal tak luxusní krouťák 25Nm + 25Nm = 50Nm, což je dokonce ještě o 5Nm víc, než nabízí třeba jeden 1,5 kilowattowej motor, kterej má při napájecím napětí 48V "jenom 45Nm". Do kopce to hrabe. Přitom ty dva motory 250W/36V mají odběr jako jeden pětisetwattovej a to při napájecím napětí 36V místo 48V, kolik by potřebovaj jeden "nadupanej" 1,5 kilowattowej motor. Čili další výhoda je, že pro napájení toho celýho stačí menší, lehčí a hlavně levnější šestatřicetivoltovej akumulátor (ve srovnání s osmačtyřicetivoltovým o stejný kapacitě v ampérhodinách).
Ten 1,5kw motor s krouťákem 45Nm(možná) má ten kroutící (točivý) moment pouze když je v otáčkách. V prudkém kopci s poklesem rychlosti jde točivý moment do háje a jen to vaří. Když chci luxusní moment,zakoupím středový motor. Ten 250W 36V převodový motor nemá 25Nm. To ani náhodou.
Má něco přes 12Nm. To už tak dobře nezní.
Mám mínus za 12Nm ?? :-)) To nerozdýchám :-(
údaje o parametrech motorů si cucají leda tak z prstů. Úplně stejný převodový motor od Golden motor má napsáno 12,1 Nm+-,ale pokrokový Ecotech má 25. Takže buď je tak super,nebo má převodovku do pomala.Respektive 2x pomalejší silnějí převod.
Ale je možné,že to tak opravdu je,protože motor má max. rychlost 24km/hod(Ecotech)Ale Golden 250W 36V jede 33km/hod.Je pravděpodobné,že Ecotech tedy opravdu má lehčí převod do pomala a kopců. Což ovšem běžným cyklistům vyhovuje. Ale motorkářům ne :-)
Jsem se přeptal v Ecotechu a prej ten jejich motor 250W/36V má stálej převodovej poměr 2:1 z rychla do pomala a rychlost je konstrukčně omezená na těch "né víc jak 25 km/hod." kvůli silniočnímu zákonu. Jinak všechny tyhle bezkartáčový elektromotory mají zkrátka vždycky nejvyšší účinnost při maximálních votáčkách. Tak jako tak, při vosazení dvou elektromotorů do jednoho elektrokola se ty jejich krouťáky sčítají a táhne to do kopce vždycky mnohem líp, než jeden silnější motor. Si tam místo 2x 250W dáš třeba 2x 500W, k tomu nějakej adekvátně nadupanej akumulátor a při jízdě do kopce jseš vysmátej.
JJ adekvátně nadupané olovo a mná z toho tank a v kopci si může na tom vařit kafe:-)
Jen hlupák by vyhodil dvojnásobnou cenu za dva motory když mu k tomu v pohodě stačí jeden středový a zanačně lehčí motor:-)
Ecotech zaspal dobu, nyní frčí středové pohony:-)
Ano frčí,ale pro dopravu v málo hornaté krajině po běžných cestách je levnější varianta silný nábojový motor.
Ano ale jen jeden a né dva:-)
Pokud tam prdneš dva je lepší středový.
Při nižších otáčkách jde do háje účinnost, jde do háje i výkon, ale rozhodně nemusí jít do háje kroutící moment. Samozřejmě záleží i na řídící jednotce, jestli pro rozjezd neomezuje fázové proudy. Pokud ne moc, tak pak máš sakra krouták, byt při mizerné účinnosti už na startu.
Ale copak přímé motory už nejdou tak na odbyt že si tu opakovaně děláš reklamu?
Ty 250W sračky už jsme tady mnohokráte probírali, do kopce je z toho vařič a prd to vyjede.
Pokud by ten Ecotech měl 25Nm,tak by v kopcích celkem pomáhal. Nakonec myšlenka převodového nábojového motoru s volnoběžkou není špatná. Pokud by člověk obětoval rychlost za sílu a motor by pomáhal třeba pouze do 20km/hod,ale zase by měl větší sílu v kopci,tak jsem pro. Nebráním se dokonce ani kombinaci 1kw nábojový motor s planetovou převodovkou a volnoběžkou. Ale pochybuji ,že by to plastová kolečka zvládala.
jenže 2 motory dohromady stojí skoro stejně jako středovej bafang, kterej má sílu jako tank a vyjede úplně všechno. Když si dám vše na nejlehčí převod a nejnižší stupen asistence tak můžu jet klidně rychlostí 5km/h a i přesto že to jede tak pomale tak spotřeba je minimální. žádný topení. V takovýmhle režimu neexistuje kopec kterej by to nevyjelo.
Však také dávat si na kolo 2 motory je na hovno :-)
Správně, nábovýho MP do předního i zadního a k tomu střeďák, to už by mohlo něvo uvést...
Pokud někdo nechce jezdit rychle,ale potřebuje silný pohon(nemůže šlapat)takový Magic pie 5 :-) s planetovkou a 100Nm a maximem 20-25km/hod není zlá myšlenka. Jenže pokud to bude stát hodně peněz,je otázkou,proč si nedat rovnou středový pohon.(a případně dát dopředu nějaký malý talíř 30-38Z)
dopředu malej talíř nedáš. Ale 43zub talířovitýho tvaru by tam ještě šel. Ale míň ne. Protože pak by byl problém s přílišným křížením řetězu.
38 to zvládne. Proč by se měl malý převodník více křížit než velký? Při stejné řetězové lince.
Ukážu ti to na obrázku. Všimni si že ten převodník není placatej jako kruh ale má tvar jako talíř na jídlo. Pokud se bude změnšovat tak mu bude zavazet ta převodovka co je na ose klik. Pokud bys použil převodník rovný nebo bys ten talíř dal opačně aby zuby byly dál od kola tak by křížení řetězu bylo enormní při zařazeným nejlehčím převodu na kazetě. Sám to vidím na svým kole. kříží se to ale je to ještě v poho takže s tím nejsou problémy. Ale kdyby ty zuby převodníku byly dál od rámu už by to křížení bylo až moc a problémy by byly na světě.
http://i00.i.aliimg.com/photo/v3/1349590820...
To střílíš ty
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na...
Samozřejmě,že kombinace 1 talíř + 8-10 kolečko není nikdy ono. Akorát si myslím,a to je můj soukromý názor,že E-biku stačí dobře odstupňované 6 kolečko
Kecáš nesmysly, viz foto.
ten první se musí křížit hafo. a ten druhej tam vlezl jen tak tak.
Budeš se divit ale oba fungují bez problému a jsou to fotky od kolegů ze zahraničí
problémy evidentně byly. šak tam má i vodítko na řetěz. bez něj by byl nahranej.
Já ale vyvracím tvé tvrzení že tam nejde dát malý tác, jak vidět jde a i 36z tam jde dát.
To že tam má vodítko je v pořádku, nevím proč by to mělbýt problém.
To vodítko tam totiž má jen z preventivních důvodů.
normální člověk to nesežene
To se kříží jako prase,nesmysl,montuju je každej den a aby to bylo použitelný,tak pouze převodník origo prolisovaný,to zas nějakej teoretik čerpá zkušenosti z obrázku ;)
Možná montuješ ale víš o tom úplný hovno:-)