Když mu to neřekneš, tak na to nepřijde :o)))
Jenže když mu ´to´ řekneš, chce kolo vidět, a: "je starý, odřený, kluci na takových nejezdí, nemá přehazovačku ani kotoučovky ..."
Terénem je pro něj lesní/polní cesta (bez asfaltu)
Stačí odmontovat brzdy, dát tam pevný převod, naleštit a prohlásit za retro fixku :-)
Cožeto?!?
Říkám, že když mu neřekneš, že je to jeho stejně těžké jako tvoje...
Navádíš mne, abych mu lhal?
To´s možná ty dělala svým dětem/přátelům, známým,já to nedělám.
Přišlo by mě to aka podraz.
A když dámě hned na první schůzce neprozradíš že chceš co nejdříve zjistit jaké obléká prádlo tak jí lžeš? :-)
Hm, myslím, že to není to, co ve skutečnosti chceš zjistit.
Me se tedy deti na vahu svych kol neptaly a ted si ve svych 8 a 10 letech sve dvanactikilove dvacitky (stejne tezke jako muj full) nosi samy ze schodu a starsi i do schodu (obcas vynese kolo i brachovi) a nijak jim to v jezdeni na kole nebrani.
Může mi někdo vysvětlit, jak vypadají přívalové deště?!? Evidentně si je představuji jinak, než ty zelený kuňkalky.
Akruálně trávím čas na západním konci republiky a podle Norů tady už více jak hodinu prší.
A takováhle je realita...
P.S. pro rejpaly - fotka je z mobilu :o)))
:-))) mám podobnou zkušenost. Nicméně Norům to obvykle vychází, na rozdíl od těch našich "vědců", kteří jsou odborníky zejména na zpětné zhodnocení počasí. Absolutní mistři zejména Magdalena Lipová a Dagmar Honsová :-)
Ale podle Medarda tam má být sucho a hezky, první voda místy až tak po 15. hodině :-)
Takže klasika - ačkoli mělo pršet ráno do osmi a pak až kolem čtvrté odpoledne, přišla buřina s pořádným deštíkem přesně mezi 11:30 - 12:15 a to bylo vše.
Musím ale říct, že ten déšť byl velmi příjemný a teplý.
Došly mi nové "cyklotretry" objednané dle dosloužilých.Stejný výrobce,stejný model.Alespoň jsem si to myslel.V názvu modelu je písmenko navíc jež jsem přehlédl.Výsledek ? V šoku vytahuji z krabice boty se šňůrkama bez pásku na suchý zip.Teď budu muset neustále zavazovat rozvázané boty a doufat že se mi to někam nenamotá.Bych se neviděl.
Tak je vrať a objednej si jiné, že to bylo omylem, určitě ti vyhoví, když jim to vysvětlíš, že jsi přehlédl, že jde o jiný model něž jsi chtěl.
Jó poslední dobou mám chuť vracet úplně všechno co mi dojde.Nepoučím se a kupuji přes internet naslepo pořád.Nerad něco reklamuji,přijde mi to jako obtěžování.Chudáci se s tím balí a já jim to pošlu kvůli vlastní blbosti zpět.
Bez problému, větší obchod je na to zvyklý. Když jim zavoláš a domluvíš se, tak nebude problém. Klidně bys jim je mohl vrátit a jiné si nebrat, že jsou velké nebo malé, určitě skutečná velikost boty neodpovídá udávanému číslu. Když si vezmeš jiné, tak ještě rádi vyhoví.
Tretry neutahuješ. Na treka mám Taho, jednou jsem je na hodně volno zavázal a od té doby do nich naskakuju jak do galoší. mají teda pásek přes tkaničky, takže nevlají. Když uděláš na zavázané smyčce ještě uzel, nikam to nevleze.
Taky jsem měl Taho,tyhle jsou Tahoe (specialized).Byl jsem si jist že objednávám to samé.
Proč se v této souvislosti neustále mluví o závisti?
Nejsem závistivý, přesto mi vadí, že tu lidé jako Kvitová neplatí daně.
Neplatí je hlavně kvůli lidem, jako je ovarová hlava.
Ta teď za neplacení daní Kvitovou veřejně plácá po ramenou.
Přijde mi to absurdní :-/
http://sport.aktualne.cz/foto-kvitova-zeman/r...
K takové lži se dá říci jediné :
Kvitová platí daně tam kde vydělá peníze.
Moc bych za to nedal, že to, co jsi napsal, není až tak úplně pravda.
O celé problematice zamezení dvojího zdanění a platných mezinárodních smluv víte zjevně úplné hovno...
Nechcete se, místo šíření podlých mocbychtzatonedalismů , zeptat v Londýně, proč tam Kvitové sebrali daň z výhry a dali jí už pouze zdaněné peníze ?
Ovšem údajným nezávistivcům, většinou skopovým hlavám a ochotným šiřitelům pomluv stejně není nutné vysvětlovat nic.
Stejně na všechno napíšou, podobně jako vy, že to není až tak úplně pravda nebo jinou, ale stejně pitomou a ubohou reakci...
Tak nevím, ale jestli žije tady, tak by měla platit daně tady. Pokud by opravdu žila ve Švýcarsku, tak je vše v naprostém pořádku.
A co když žije (naprosto reálně) co chvilku někde jinde ?
Tyhle daně z příjmu jsou stejně jenom šprdlíky. Podstatný je, kde pak ty prachy utrácí...
"A co když žije (naprosto reálně) co chvilku někde jinde ?"
Myslím, že takových případů je málo. Nehledě na to, že se člověk obvykle někam vrací častěji, než jinam. V tom případě by měl platit daně právě na takovém místě.
S čím máš problém? Ona přece platí daně tam kde bydlí a je přihlášená k pobytu. Ty přece taky platíš daně tam kde jsi přihlášený k pobytu. I když ty nejspíš asi daně neplatíš, ale jednou třeba taky budeš.
Myslím, že jste narazil na blbý problém. Člověk se může přihlásit k pobytu, ale ve skutečnosti bydlet někde jinde. Takže člověk může platit nižší daně a jinam, než by skutečně měl.
Říkám, pokud tam žije fakticky, třeba s přítelem, tak je všechno v pořádku, pokud tam žije ale jenom administrativně, tedy fakticky nikoliv, tak to v pořádku není.
A proč by to nemělo být v pořádku? Je zcela normální nakupovat tam, kde je to lepší a levnější, vzdělávat se tam, kde dostaneš nejlepší vzdělání za přiměřené školné, a platit si daně (ty jsou minimální, jak ti bylo výše vysvětleno, příjem se zdaňuje v místě jeho realizace) a hlavně zdravotní a sociální pojištění tam, kde ti nabídnou nejlepší podmínky za přiměřené daně. Konkurence, víme?
Fakt nechápu. To je fakt pokřivené vnímání světa.
Takže jak by to podle tebe mělo být?
Měl bys být povinen chodit do samoobsluhy jen ve své ulici (i když by tam měly nahnilé ovoce a zeleninu a o víkendu zavřeno, takže by sis nemoh poslat služebnou pro čerstvé housky na nedělní snídani)?
Podle tebe je normální muset si platit jedinou školu jen ve své čtvrti (i když by Ti svým zaměřením vůbec nevyhovovala, a navíc by chtěla nesmyslně vysoké školné)?
To je to správné vnímání světa?
Ale tohle je problém každé jedné země a jejich zákonů. Ona nedělá nic co by bylo proti pravidlům, tak vážně nechápu proč by to někomu mělo vadit.
Sám uznáváš, že je v pořádku, že platí daně kde je přihlášená k pobytu a kde žije. Nikomu nic a nikdo nebrání udělat totéž. Ona tam určitě alespoň pár dní v roce žije, tak vážně nechápu proč to všichni takhle řeší.
Oni to mají ti rudí studentíci pomotané.
Ono totiž primárně nejde o 15ti procentní daň ale o těch zhruba dalších 40 procent, co se zaplatí na povinném tzv. pojistném.
O daních brblají lidé, kteří o tom vědí úplný prd.
Jistě, je taky blbost aby platila nějaké "pojištění" do státní kasy, když ho ani v náznaku nečerpá a pokud je nějaký čas tady, tak si určitě platí komerční pojištění a takové o jakém se nám ani v těch nejčernějších snech nezdá.
Ono ho nečerpáme skoro nikdo.
Prachy, co by měli jít na důchody zmizí v programech "na podporu zaměstnanosti" a rozkradou si různé přeškolovací agentury, o tom, co sežere sám systém správy a výběru taky žádná.
Jedno výběrní místo, tak jak bylo navrhováno zmizelo z politických programů, takže to, jestli platíš kontrolují minimálně 3 instituce, protože ale máme zdravotních pojišťoven víc, a zaměstnanci mohou mít pojišťovny různé, bývá to institucí víc.
Jednotné inkasní centrum, které by to vybrané rozdistribuovalo by ušetřilo hromadu papíru a práce.
To je ten náš problémek, za nehorázně vysoké sociální pojistné dostane poplatník takřka nulový komfort, ostatně s daněmi je to podobné.
Skládat se do společného na dobrou věc mnoha lidem nevadí, vadí jim to, že všechny peníze na dobrou věc nejdou a dost jich nekontrolovatelně zmizí.
V malém nám to předvedl AutoMat, když vyúčtování provedl formou jedné položky na faktuře a z vybraných peněz, kromě ze zákona povolených 5ti procent na režii uzmul zhruba dalších 7 procent jako odměnu pro svou členku. Možná zákonné, ale jistě tragicky nemravné vzhledem k dárcům.
Ve Švýcarsku je možno si vybrat oblast, kde neplatíš na daních téměř nic, nebo oblast kde se zaplatí jednorázový vysoký vstupní poplatek za domicil a platí se pak daň jen do určitého základu a všechno nad to je bez daně ( výhodné pro velké firmy).
Navíc je to off top neb Monako není ve Švýcarsku :)
Záleží jak se to vezme. Off topic to není, i když přiznávám, že jsem se zmílil ve státě, kam se chce odstěhovat, celebrity mne nezajímají.
Jako, pokud se tam odstěhuje i fyzicky, tedy, bude tam skutečně žít v době mimo zápasy, tak je všechno v pořádku, pokud se tam ale odstěhuje pouze papírově, tedy bude tam mít přihlášený trvalý pobyt, ale bude žít dál tady, tak v takovém případě to opravdu problém je.
A pořád ještě nevím v čem to je problém. Pořád jen že to je problém, ale nikdo jasně neřekne v čem by měl být.
Každý člověk si může vybrat chce žít a být přihlášený k pobytu a pokud mu ten stát nebo obec dovolí, tak se řídí danými pravidly pro tu obec. A pokud s tou zemí má Česko uzavřené daňové dohody, tak v čem je problém?
Když jako sportovec nebo člověk s jinou profesí bude žít každý měsíc v jiné zemi, tak kde bude platit daně?
Pokud bude opravdu žít v Maroku, tak je všechno OK. Pokud bude administrativně Marockou občankou, ale bude žít v ČR, tak se defakto jedná o podvod.
Tak bude platit daně tady... Co je na tom divného?
Takže Ty se odstěhuješ na několik let třeba do USA, budeš tam vydělávat ty jejich peníze, ale daně budeš posílat sem??? :-))) To snad nemyslíš vážně...
Ve chvíli, kdy se jednoznačně odstěhuješ, to jest, opravdu nebudeš žít tady, ale v právě v USA. Tedy, pokud Kvitová opravdu bude žít v Maroku, bude tam bydlet a bude se tam v době volna zdržovat, tak není problém. Pokud ovšem se ovšem neodstěhuje do Maroka, ale pouze si tam napíše trvalý pobyt, tak to je problém, protože defakto daně platit nebude, přestože by měla.
Tak znovu - daně se platí tam kde jsi ty peníze vydělal. Alespoň takto jsou postaveny zákony, dokonce minimálně v celé EU.
Pokud tedy Kvitová vyhrála Wimbledon v Anglii, tak daň z toho zaplatila už tam. Nevidím nejmenší důvod proč by z toho měla ještě jakoukoli další korunu rvát do chřtánu našemu státu... Od toho tu jsou vzájemné dohody mezi státy, opět minimálně těch, které jsou v EU, o tom "zamezení dvojího zdanění"... Bohatě stačí, že si za to tady něco koupí, využije nějakou místní službu (třeba jen kadeřníka, např.). Už z toho plynou nějaké ty daně do českého státního rozpočtu v podobě DPH, spotřební daně apod. Co by jako náš stát ještě chtěl??? :-O
Na druhou stranu ale stejně malinko nerozumím tomu vysvětlení, že se tam papírově odstěhovala právě "kvůli nižším daním" :-) O jaké daně by vlastně mělo jít??? Ty největší stejně vzniknou jen při případné výhře, a ta se v drtivé většině uskuteční v cizině a zdaní se to už tam, takže by sem z toho do ČR stejně nešel ani halíř...
Největši příjmy nemá z výhry, ale z reklam a toho co ji zaplatí sponzoři a především z těhle peněz se platí daně z přijmu jednou ročně stejně jako platíš každý občan s příjmy. Jednorázový příjem z jedné výhry se daní hned, resp. se vyplácí až po sražení daně, je to stejné u nás taky dostaneš peníze bez 15 % zvláštní daně z přijmu.
Pokud je k pobytu a daním přihlášena třeba v Monaku, tak jednou za rok odvádí daň z přijmu tam, což je v pořádku, protože tak to je podle zákonů, mezinárodních dohod a smluv správně.
To, co odvede Monaku jsou drobáky (jen o trochu menší, než by odvedla tady).
Podstatný je, kde ty peníze pustí. Tam běží DPH a další daně. Tím dá vydělat dalším, kteří odvedou daň a zas ty prachy utratí... Je důležitý, kam je donese. Takže ať si "bydlí" v Monaku, ale žije a utrácí u nás.
Co takovej pendler, kterej pět dnů maká v Německu a víkendy, dovolené a svátky tráví tady (nebo spíš v Polsku :-) ?
4/7 daní nechat v Německu a 3/7 daní odvést tady (v Polsku) ? Nemáš tam něco ještě složitějšího a bláznivějšího ? :-))
Politicky, musíš myslet politicky! To jako kurva nevidíš ten rozdíl?!? Pendler ty prachy přece těžce vydělává v potu a tváře pod jhem zlého vykořisťovatele! Kdežto Kvitová je vydělává bezúčelným pinkáním a buržoazním sportem k tomu!! A navíc je ona sama ten vykořisťovatel, zaměstnává další lidi (masér, trenér a další), kteří by místo toho mohli dělat něco užitečnějšího - třebas rubat uhlí či uran pro další rozvoj naší vlasti.
Tys na přednáškám s. M. nedával pozor... ;-)
Pssst, nebo se zyklopalmovka ještě dozví, že u pendlerů se automaticky celá rodina stává díky svému živiteli pojištěnci zdravotní pojišťovny v zahraničí a přitom čerpají zdravotní péči zde :o)))
O tom, že pendlerovi děti využívají české školství, zatímco pendler platí daně v cizině ani nemluvě.
Ty v tom máš chaos :-) Co má občanství společného s placením daní?
Neodpověděl si mi ani na jeden dotaz, zkus to, pořád nevim v čem vidíš nějaké problémy a podvody.
A jak by to podle tebe mělo být a kde by se měly platit daně když někdo žije každý měsíc v jiné zemi, ale přihlášený k pobytu může být v podstatě jen v jedné.
Vytočil mě začátek vyjížďky na silničce, ujel jsem cca 3/4 kilometru, trefil nový výtluk a prorazil jsem totálně bok pláště.
Tak jsem se dopotácel domů na karbonových botkách, přezul se, vzal horáka a odjel jsem se projet alespoň v lese, netuše že tam po pár kilometrech chytnu kraba v prostoru nové těžby a vyválím se nejenom v bahně, ale i v kobylincích.
Říkal jsem si, že už je to za mnou, ale ono ne.
Při závěrečním sjezdu od vodárny v lese jsem předním kolem chytil čerstvé ,asi psí, hovno a ohodil si kolo, láhev a nohy až po rozkrok.
23 kilometrů, jeden plášt a jedna duše v hajzlu, oblečení jsem pral venku v kýblu, po té co jsem se oblečený sprchoval hadicí na zahradě , jsem odřenej,mám bolavý levý zápěstí a vysbíral jsem všechna hovna v polesí ....
Prostě vyjížďka na hovno... :-D
Když se daří, tak se daří :-))
Idiot, který předjížděl v zatáčce v protisměru (v těchto místech: http://www.mapy.cz/s/bqRu ). Po čelním střetu to pro mě dopadlo relativně dobře - naražený levý ukazovák, kterým jsem se snažil brzdit, naražené levé koleno, ohnutá levá brzdová páka a malinko mě bolí za krkem. Doufám, že to pako ten střet bolí mnohem více a zapamatuje si, že takové ptákoviny se na frekventované cestě nedělají. Už aby byla zima a na Modřanské jsem byl sám sobě pánem.
p. s. dneska měli cajti na přechodu u Agipky žně. Sbírali cyklisty, kteří jeli od Podolí přes přechod a docela se jim dařilo.
Jo, nedodržování základních pravidel cyklisty je hodně rozšířené a zvlášť mimo silnice, na stezkách, ale i jinde.
Asi jste to nijak neresili, jako ze by Ti dal nejake odskodne, co?
To by me zajimalo, jak cajti argumentuji, ze cyklista nesmi jet pres prechod. Nechytali spis za jizdu po naslednem chodniku?
Nijak jsme to neřešili. Nazval jsem ho idiotem, narovnal páku, podíval se, jestli mi něco není a jel dál.
Policajti byli na chodníku mezi příjezdovou a odjezdovou cestou čerpací stanice. Stálo jich tam čtyři nebo pět v řadě a brali každého.
Na tom chodniku neni cyklostezka, takze to dava z hlediska zakona smysl (z hlediska cyklodopravy uz mene). Ale za projeti benzinkou po silnici pokutovat nemuzou.
Tam je smíšená nebo čistokrevná cyklo? Nějak si teď nevybavuji jak to tam opravdu je...
Aby se pak nakonec nepřišlo na to (v případě cyklo), že ty přechody tam jsou k ničemu, protože chodci tam nemají co pohledávat :-)
Na tom kratkem kousku mezi vjezdem a vyjezdem je cistokrevny chodnik a pred prechodem pres vjezd je znacka stezky pro chodce a upozorneni pro cyklistu, at vede kolo. Ta znacka stezky pro chodce na prechod mi tedy uplne nedava smysl, protoze prechod pres silnici nemuze byt stezka pro chodce podle me.
http://goo.gl/maps/701Ku
Aha, takže cajti byli v právu... I když, pořád mi přijde mnohem lepší ty přechody s nejvyšší opatrností přejíždět (pokud tam není žádný chodec), než se tam plácat jak blb pěšky a zdržovat tím případné auto/a odbočující k benzince... A na tom druhém vyjíždějící z benzinky.
Stejně je tam nejlepší, nejrychlejší a nejbezpečnější pro cyklisty jezdit po silnici.
I tvůj případ je toho důkazem...
A jsme u diskutabilni interpretace pravidla povinnosti pouzit paralelni cyklostezku, pokud je tou paralelni stezkou stezka pro chodce a cyklisty. Dle policejni interpretace jsi povinen jezdit po smisene stezce.
Tak to jsem ještě od místních policistů nikdy neslyšel.
Navíc na stezku nemůžeš najet na každém jejím místě a nemůžeš z ní odbočit do směru tvé jízdy kde se ti zachce.
Navíc si myslím, že by musela být značená tak, aby jsi mohla ze silnice v každé křižovatce 100proct rozeznat, že tam je paralelní cyklostezka.... já tam vidím chodník po kterém jezdí cyklisté :)
Zeptej se policistů jestli ti poradí jak bez šlápnutí na trávník opustíš cyklostezku a odbočíš.
Nebo jak se na cyklostezku dostaneš na kole přes tramvajové těleso když jedeš do centra a jak z té strany máš poznat, že o 3 proudy a 2 koleje vlevo je cyklostezka :)
Takhle mě chytli v Táboře - silnice na hrázi Jordánu. Od tý doby tam teda jezdím po paralelním "cyklochodníku" a na chodce volám "jedůůůů" :-)
Můžu poprosit o odkaz?
Podle mně § 57 odstavec 1 stezku pro chodce a cyklisty nevzpomíná.
Není ani tak podstatné jak je to doslova napsané v jednom §, ale jaký je celkový smysl a účel zákona jako celku a to co říká vyhláška a následně jaký má k tomu výklad ministerstvo dopravy a jaké metodické pokyny dává police jednotlivým policistům.
Prozatím to je tak, že MD a policie obecně zastává názor, že cyklista je povinen použít stezku, tedy i stezku pro chodce a cyklisty. Dokud to někdo v soudním sporu nevyvrátí a neprokáže něco jiného, tak bude tohle platit.
Zakže buď pokorná omluva a ukecání co nejnižší pokuty nebo jít do správního sporu a věřit, že bude člověk úspěšný.
Smíšeným stezkám se docela vyhýbám, samo, že bych to hnal do správního, ale furt nic, žádný otravující polda... A že mne jich už v těchto případech po silnici míjelo... ;-))
Také se na ně zbytečně netlačím, pokud to není nezbytně nutný, ale tase na druhou stranu se nesnažím zbytečně provokovat.
Pokud by policajti byli slušný, rozumný a nechtěli nějakou nesmyslně vysokou pokutu, tak bych asi nejspíš zaplatil, záleželo by ale na mnoha dalších okolnostech. Do správního by se mi moc nechtělo, protože vím čím a jak argumentují a že jejich výklad a argumentace jsou celkem logické a vychází z analogie.
Zatím jsem se potkal jen jednou s tím, že tohle policajti někde nějak řešili
http://www.nakole.cz/diskuse/18502-kam-vsude-na...
ale v tom úseku je zákaz vjezdu cyklistům a přikázaný směr jízdy na souběžnou stezku.
Jinak obecně to policajti asi moc neřeší, pokud to nedostanou příkazem.
Onen úsek je ale zcela něco odlišného, tam je přímo ZÁKAZ plus přikázaný směr jízdy. Pokud by mne nelapli hned za tím zákazem, tak se dá vždycky tvrdit, že jsem na silnici najel z místa ležící mimo komunikaci a o zákazu nevím. Ano, je to už obcházení, ale ve válce (a lásce) je povoleno vše... ;-)
A zase se může rozhořet reaktor. :-) Jízda na jízdním kole
§ 57
(1) Je-li zřízen jízdní pruh pro cyklisty, stezka pro cyklisty nebo je-li na křižovatce s řízeným provozem zřízen pruh pro cyklisty a vymezený prostor pro cyklisty, je cyklista povinen jich užít.
(2) Na vozovce se na jízdním kole jezdí při pravém okraji vozovky; nejsou-li tím ohrožováni ani omezováni chodci, smí se jet po pravé krajnici. Jízdním kolem se z hlediska provozu na pozemních komunikacích rozumí i koloběžka.
(3) Cyklisté smějí jet jen jednotlivě za sebou.
(4) Pohybují-li se pomalu nebo stojí-li vozidla za sebou při pravém okraji vozovky, může cyklista jedoucí stejným směrem tato vozidla předjíždět nebo objíždět z pravé strany po pravém okraji vozovky nebo krajnici, pokud je vpravo od vozidel dostatek místa; přitom je povinen dbát zvýšené opatrnosti.
(5) Je-li zřízena stezka pro chodce a cyklisty označená dopravní značkou "Stezka pro chodce a cyklisty", nesmí cyklista ohrozit chodce jdoucí po stezce.
(6) Je-li zřízena stezka pro chodce a cyklisty označená dopravní značkou "Stezka pro chodce a cyklisty", na které je oddělen pruh pro chodce a pruh pro cyklisty, je cyklista povinen užít pouze pruh vyznačený pro cyklisty. Pruh vyznačený pro chodce může cyklista užít pouze při objíždění, předjíždění, otáčení, odbočování a vjíždění na stezku pro chodce a cyklisty; přitom nesmí ohrozit chodce jdoucí v pruhu vyznačeném pro chodce.
(7) Jízdní pruh pro cyklisty nebo stezku pro cyklisty může užít i osoba pohybující se na lyžích nebo kolečkových bruslích nebo obdobném sportovním vybavení. Přitom je tato osoba povinna řídit se pravidly podle odstavců 3, 5 a 6 a světelnými signály podle § 73.
(8) Před vjezdem na přejezd pro cyklisty se cyklista musí přesvědčit, zda-li může vozovku přejet, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích, cyklista smí přejíždět vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich
Nudíte se, kupte si medvídka mývala :-))
Zrovna jsem si na tuhle nehodu vzpomněl, když jsem četl poslední Vráťův článek na prahounakole.cz. Takže jediné positivum nehody asi je, že se vlastně vůbec nestala ;) (nedostala se do statistiky)
http://prahounakole.cz/2014/07/cykliste-v...
Scenky z vychodu.
https://www.youtube.com/watch?v=0joYl_ewSZo
Az to tady bude vypadat jako tam, zacnu verit na utlacovaneho chudaka cyklistu.
Prozatim plati, ze jen diky ohleduplnosti a toleranci lidi za volantem neletaji kola v CR vzduchem..... protoze manevry cyklistu ktere jsou na videu jsou stejne, jako to co vidam v provozu den co den.
Trapná snaha najít hůl. Zkus to nějak léčit. Vidím tam (cca) 95% chyb cyklistů (šli tomu naproti), zbytek motoristů. K tomu ruský způsob myšlení "авось", těžko srovnatelný s náma.
Kdyby ty kamery za sklem byly u nás stejně četné, jako tam, taky bychom se dočkali zajímavých a zábavných záběrů...
Me to moc zabavny neprijde. Praskaji kosti a tak.
Jinak dekeju za radu.
Leceni zacina zitra - tyden po sirak. Pesky.
Mam si delat carku za kazde ohrozeni od cyklisty v mistech kde nema podle zdraveho rozumu(a podle znaceni take) co delat?
Jestli můžu doporučit, tak místo toho napjatého očekávání a hledání příležitosti, kdy si zase budeš moct udělat čárku - užívej si přírody a raduj se ze života. Na blbce (ale jen ty opravdové, kdy je to opravdu daleko za hranou) si pěkně zanadávej a pust to z hlavy. S ostatníma "čárkařema" se pěkně pozdrav, usmějte se na sebe. Uvidíš, že to tak černý není a budeš v pohodě ;-)
Užij si pochoďák
Nevim kolik mas nachozeno, ze tak protrele radis ale jo - popsany relax je v planu a idioti mi ho nezkazi. Bohuzel, musel jsem prehodnotit trasu-a tu puvodne planovanou skrtnout definitivne. Za tri roky, co jsem nebyl v kraji tam vznikla cyklo-ruzne-veci-trasa. Provoz jak na modranske stezce v lete
Nesmíš lejzt na profláknutý promenády. Stačí maličko uhnout bokem a nepotkáš za celej den živáčka. Stejný a mnohokrát osvědčený courem i na kole...
A co asi delam ;)
Brano touto optikou, pamatuju Sumavu bez lidi - tyden z Nove Pece do Zelezne Rudy a nepotkal jsem zivacka. A zkus to dneska :D
Sice mnohdy až nesmyslné věci, ale taky zachyceno dost vražd, nebo těžkých ublížení na zdraví autem.
Ještě dodatek: Napočítal jsem 13 vražd, nebo ublížení na zdraví. To jest situací, kdy je nesporně vinen řidič, a mnohdy i toto chování je záměrné.
Jseš měkej. Já bych šel ještě dál. Určitě by se tam našel nějaký ten terorismus, genocida, něco s rasovým a sociálním podtextem, pár hromadných vražd (moc úzký objektiv) a v závěru je ustřižená třetí světová... ještě na tom zapracuj ;-)
Hodnotím to, co vidím. A vidím tam pouze vraždy. Jestli tam je něco víc, to už nevidím.
Musíš koukat uvědoměleji, ty vraždo ! :-))
Rozhodně vidím věci, které hlopí lidé, jako vy, nevidí. Ty vraždy tam opravdu jsou.
No, alespoň se OSBID ukázal takový, jaký skutečně je. Teď s ním nikdo rozumný nemůže diskutovat.
Ale vždyť ti je nikdo nerozporuje ! Naopak. Píšu snad jasně - kdyby jenom vraždy... :-)
Argumentační faul zvaný kvalifikující jazyk:
Spojuje žádoucí výrok s pozitivním označením a vyvolává dojem, že jeho odmítnutím se posluchač automaticky řadí do opačné skupiny.
Vytváříš nepravdivý dojem, že kdokoliv by teď chtěl diskutovat s OSBIDem, není rozumný.
Navíc stanovisko OSBIDu k tomuto videu neznáme, podsouvat něco z této diskuse OSBIDu je vskutku hloupé a ubohé.
Možná. Jak ale běžné u OSBIDu či Dfense.
Osobně, ale stanovisko OSBIDu k tomuto videu snad radši ani znát nechci. František totiž patří k těm mírnějším, k těm, s nimiž by se možná i dalo jednat. Nicméně tímto videem, respektive svým komentářem, se vyřadil z rozumné diskuze.
Fakt byste chtěl diskutovat s někým, kdo vědomě schvaluje vraždu?
Přestaň blábolit voloviny o vraždách.
Pokud bys psal o sebevraždách a pokusech o ně, tak o tom už by se dalo nějak diskutovat a bylo by to mnohem blíž reálu než vražda.
Jak jinak než pokusem o sebevraždu jde nazvat skok s kolem pod autobus, nebo před auto apod.
Sám jsi vražda a hodně vošklivá.
Dojdi k očnímu, pak si to pouštěj opakovaně a ke každé nehodě si znovu¨. A měl bys dojít k závěru, že snad pouze za jednu jedinou nehodu může řidič auta, všechny ostatní jsou jasnou vinou cyklisty.
Koukni se na to líp. Čistě bez chyby cyklisty je sice první záběr, ale zdaleka nelze říct, že jen pouze za tuto jedinou nehodu může řidič. Těch situací, kdy se řidič zachoval jako idiot je tam mnohem víc, a to tak, že by opravdu měl být souzen za vraždu.
Ty seš vážně provokatér a ještě k tomu hodně ubohý
Tak třeba kde je nějaká vina řidiče u 3. a 4. nehody, kdy si cyklista rozbil hubu sám a auto se ho nedotklo, kde je chyba řidiče u 5. nehody, kde si cyklista rozbije hubu o stojící auto, kde je chyba u 6. případě, kde cyklista jede jako debil vlevo a na červenou do křižovatky.
A takhle bych mohl pokračovat až do konce. Mimo jediného případu, není jediná vina řidiče auta.
A jestli obhajuješ jak cyklisté z videa jeli a považuješ to za normální způsob jízdy, tak vážně nemůžeš být nic jiného než ubohý provokatér a pomatenec a měl bys být natrvalo někde zavřený, protože jsi vážně hodně nebezpečný všem v tvém okolí.
Kurva, ty seš fakt idiot. Já neříkám, že se na těch záběrech cyklisté chovají vzorově. Já jen říkám, že na dost záběrech se chovají motoristé ještě debilněji.
Ty to ale nikdy neuznáš, protože bys se mnou musel souhlasit. Prostě jsi idiot. A to se ještě musím idiotům omluvit.
Kurva ty idiote jeden debilní pomatenej, když se řidiči aut chovají ještě debilněji než cyklisti, tak proč cyklisti jezdí na červenou v protisměru, skáčou z chodníku pod jedoucí auta, proč naráží do aut z boku a proč to není obráceně? Proč je řidič vrah když cyklista mu na červenou vjede přímo pod auto nebo z chodníku skočí pod autobus. Jenomže aby to tvůj debilní mozek pochopil, tak bys musel ty zkurvený idiote to chtít pochopit a nebýt jen zaslepený pomatený debilní idiot.
Debilním idiotům se omlouvat nebudu, protože ti by to nepochopili úplně stejně jako to nechápeš ty.
0:29
1:09
1:15
1:20
1:33
1:59
2:04
2:14
2:20
2:26
A co jako?
1:09 - jasná vina řidiče auta
2:04 - zřejmě vina řidiče auta,
Tohle nikdo nepopírá, ale všechny ostatní případy jsou bud jasná vina cyklisty, případně spoluvina.
0:29 - cyklista jel nesmyslně vlevo, kdyby jel normálně vpravo, tak auto zleva plynule kolem něj projede
1:09 - na 99 % jel cyklista na červenou
1:15 - jasná jízda cyklisty na červenou
1:20 - nevidím žádné značky, C jede zleva pod auto zprava
1:33 - nevim kde se vzal cyklista, jaká je dopravní situace, neumím posoudit kdo měl komu dát přednost, ale zcela určitě musel vidět auto přijíždějící zprava
2:14 - C vjel dost rychle zprava na přechod pro chodce a přímo před auto zleva
2:20 - nejde poznat co tam C dělal a proč na sněhu v hustém sněžení křížil autům dráhu a kličkoval mezi autama, nejde poznat jestli to bylo dopravně vpořádku, jestli tam mohl bez porušení předpisů vůbec mohl být
2:26 - jasná vina cyklisty, jel po chodníku a vjel na vozovku v době když tam již bylo auto, proto mu také narazil do pravého boku
Takže ze všech nehod a havárií jen 2 nehody z viny řidiče auta, u dvou se vůbec nedá vina ani odhadnout, zbytek je vina cyklisty.
Všechny tyhle případy jsou minimálně sporné. Ale jak je vidět, tak sis u toho prvního nevšim, že jaksi všichni jedou vlevo, ostatně, co by jinak tam to auto dělalo.
Jak píšu, neříkám, kdy má řidič auta alespoň spoluvinu. (To, že jede/jde někdo na červenou neznamená, že mám právo jej sejmout.)
Toto bych tady nečekala a myslím si, že se komunikace mezi lidmi může obejít i bez sprostých nadávek. :-(
Protože je výše postuješ nebo to vidím jen já? :-)
Cože to dělám?
To jsem snad nikdy nedělal, za prve nevim co to je a za druhé mě to uráží :-)
Ty to snad nikdy nepochopíš ! Řidič je vrah už z principu. Copak ti to méďa nevysvětlil jasně ? A nebo už je to dlouho a chtělo by to zase doškolení. Palmovka evidentně bere lekce.
Myslíš, že medvěd klesnul už tak hluboko aby možná z celkem normálního člověka vytvářel takovéhle debilní idioty?
Jestli to je jeho práce, tak to musela být docela fuška tohle stvořit.
Kolik znáš řidičů aut odsouzených za vraždu posledních 40 let v souvislosti s dopravou? Znáš jejich celkový počet? Stačí když si vzpomeneš na jednoho z nich.
Odsouzen za vraždu samozřejmě nebyl nikdo, bohužel. Ale třeba takový Lacina by si to zasloužil. Stejně třeba Janoušek by si zasloužil stejný trest.
To, že žádný řidič za vraždu nebyl odsouzen, ještě neznamená, že neexistují řidiči-vrazi.
Když samozřejmě nikdo, tak přestaň plácat takovéhle voloviny. Jenom ze sebe děláš hlupáka.
Prosím pěkně, koho Lacina svým autem zavraždil?!?
Ano, svým autem vytlačil jiné ze silnice a za to byl i odsouzen a odseděl si to. Ale osádka vytlačeného auta to tehdy naštěstí přežila.
Jeho čin byl regulérním pokusem o vraždu. To, že to nakonec ta osádka přežila, je shoda náhod.
Koukám, že víš líp než soudce, jak kvalifikovat daný trestný čin.
Copak víš o soudnictví, o trestním zákoně a dalších předpisech?!?
Aby nedošlo k omylu - nijak nehodlám omlouvat čin, který p. Lacina udělal. Byla to prasárna a 5 let, které za to dostal, jsou i podle mého názoru hodně málo.
http://idnes.cz/MOCsa
No už to vidim, jak bude nakonec prosazen asfaltíček :o(
To, že Správa CHKO Středohoří požadovala neasfaltový přírodní povrch, jsem považoval za správné a čekal zlevnění stavby - marně. Čekal jsem kdy začnou první stížnosti, když
projektant a stavební firma neumějí nic jiného, než volně nasypat jemný štěrk. Vzít ostřeji zatáčku je taky o hubu. A teď to spláchly děště. O přírodních površích s pojivem asi zhotovitelé nikdy neslyšeli, takže díky jejich blbosti se můžeme "těšit" na brzké asfaltování a následné zvlnění povrchu prorůstajícími kořeny ...
Přitom povrch jako třeba na Viničné, nebo na Doubletracku, by tomu slušel.
Na fotkách je jasně vidět, že je to jenom "posypané":
Řekl bych, že takhle zfušované to bylo úmyslně :-/ To snad ani není možné, že by všichni ti "odborníci" nevěděli, že tenhle povrch/nepovrch je úplně k hovnu :-(
Asi nikdy neslyšeli o gloritu a podobných přírodě ještě celkem neškodných materiálů...
Tady kousek za hranicí jezdím po lesní cestě udělané jako přírodní s nějakým pojivem už řadu let. V podstatě se povrch nehnul. Až teď v poslední době se zhoršil - začali tudy jezdit ns koních. Dokud tam jezdili jen cyklisté a občas nějaký traktor, tak to bylo dobré. Takže je jasné, že je to na Ploučnici udělané blbě.
Dost možná, že je to opravdu skrytý záměr, bude se moc říkat, přírodní povrch ne, podívejte na Ploučnici to zkoušeli, vyšlo to draho a stejně se to muselo předělat.
Asi máte oba pravdu s tím, že to snad byl úmysl - fakt hnus!
Co mě ještě zarazilo, hned jak byla Ploučnická po "výstavbě" sjízdná, že je úplně placatá, nemá žádný "vydutí" v příčném řezu (nevim jak se to správně jmenuje), takže voda nemá důvod odtékat do stran a když to jde mírně do kopce, teče pěkně po stezce. To ty německé, co znám, mají všechny pořádné.
Takovéhle "cyklostezky" se staví u nás v Uhříněvsi také - vpodstatě mlatová cesta, posypaná jemnou ostrou šotolinou. Jel bych na tom tak na horáku, u krose bych váhal a silniční kolo - nesmysl, to je hned o díru v plášti.
"Mlatová cesta" ... tady to pojali jako běžnou silnici, výkop žes do něj schoval kolo. Jen u toho povrchu asi fakt chtěli dokázat, že to bez ropné složky nejde.
Je pro nás jenom dobře, že se budují asfaltové cyklostezky, lépe a bezpečně se po nich jezdí.
A proč by musel být v přírodě podél řeky jen a pouze asfalt? Musíme mít vždy jen to nej-nej, bez ohledu na okolí i náklady (Ploučnická a Labská - 13,25mega/km)?. Copak jsme my cyklisti tak neteční k přírodě? Podél Ploučnice se dalo vždycky dobře jezdit. Stačilo původní cesty trochu vylepšit, třeba na úroveň té zmíněné Viničné. Alespoň mě by se to líbilo mnohem víc:
http://pepikw.rajce.idnes.cz/Cyklostezky/...
Já jsem pro asfalt, protože se nemusím pak pucovat s kolem a bát se, že vymetu nějaké díry nebo se ušpiním od bláta. Nestojí to tolik abychom si to nemohli dovolit a dotace na to jsou.
A kde se ty dotace asi tak berou?!? Jsou to kurva drát naše peníze, naše daně, které jdou na nesmysli!
Nejenom naše peníze a tady nejde o chybu těch co o tom rozhodují, tady jde chybu všech nás, kteří jsme si tyto lidi zvolili, zřejmě to bude složitější kluku.
Ano, je to chyba všech těch, co všude vyžadují asfalt, aby se, krafky jedny blbé, náhodou NEUŠPINILY od bláta...
Když si to zaplatíš a necháš si to vyasfaltovat na své zahrádce, vadit mi to nebude. Ale proč kazit přírodu a nesmyslně utrácet? Jen pro tvoje "pohodlí"?
Jsou i jiné, mnohem levnější a k přírodě nadále šetrné, přitom dostatečně odolné, materiály, než ten hnusný nepropustný asfalt, víš?
Zkus si najít třeba něco o gloritu...
Asfalt se všude cpe stejně jen protože:
1) je dost drahý na to aby si z té nehorázné sumy ukousl každý zúčastněný dostatek peněz do své kapsy
2) cyklostezky jsou jenom kamufláží pro vyasfaltování cest, po kterých bude jezdit i hromada motorových vozidel. Proto asfalt, který by takovou zátěž měl vydržet. Viz lesáci, "povodí řek", někde i chataři a další podobní...
Asfalt je hnus, do volné přírody jako pěst na oko :-/ K tomu létě děsně rozpálený, nechápu kdo se může vyžívat v ježdění po takových cestách :-( Jo, asi takoví, kteří jedou přes půl republiky autem, tam sundají kola ze střechy a za celý den tam "najedou" 15-20km a mají nasportováno na celý týden dopředu...
3) na "cyklostezky" jsou bohaté dotační programy.
Na opravu silnice prachy nejsou, ale na "cykloopatření" ano. Takže se prostě z opravované cesty udělá "smíšená cyklostezka" (tam auta můžou, případně se ošetří dodatkovou cedulí typu "Vozidlům Povodí xyz a na povolení OÚ xyz vjezd povolen") a zaplatí se to z dotací. Samo, že to stojí násobně více, než by stála oprava, zdroje přece jsou a erár je třeba pořádně podojit... Asfaltové chodco-cyklostezky s únosností plně naložené tatrovky jsou u nás specialita... :-/
Mohl bys to něčím podložit, aby ty věty, slova měly vůbec nějakou váhu?
Omlouvá tě, žes tu krátce, takže třeba:
Můj přes rok starý příspěvek k ploučnické i s fotkami
http://goo.gl/JburfU
Cena stezek v ústeckém kraji (13,3mega/1km "stezky")
http://goo.gl/EMo8zD
Bohužel už i Sasíci se "poučili". Lesní cestu, která leta letoucí vedla podél Nisy z Hirschfelde do kláštera Marienthal, poničenou povodní, právě asfaltují. Dokonce používají jiný asfalt na rovné úseky (hladký) a jiný na stoupání a klesání (hrubší). Jakkoliv jsem spíš asfaltový jezdič než hupsač přes kořeny, přišlo mi to škoda. Jediné co na tom bylo dobré, bylo to, že v tom lijáku, ve kterém jsem jel, to jelo s naloženým kolem rychleji než na původním povrchu.
Samozřejmě, někdo volá po středověku a tak si ho prosadí, jiní chtějí kvalitní cestu a rádi za ní zaplatí, záleží jak rozumní lidé jsou a jaké mají preference.
Co je na hladký zpevněný NEasfaltový cestě ve volné přírodě středověkýho ? Máš v tom nějakej chaos a asi si jinou, než asfaltovou cestu neumíš moc představit.
Taky rád jedu na treku, nebo silničním kole po hladkém asfaltu, ale musí být proto úplně všude ??
Přesně. Rozumní lidé chtějí přednostně opravit společnou infrastrukturu a ne budovat zábavní dráhy pro uřvanou menšinu.
Nasrat s asfaltem! Jde jen o to, jak podojit dotace. O víkendu jsme byli trochu pojezdit po Hlučínsku jako obyčejní cykloturisté a z mnoha "cykloopatření" se mi chtělo zvracet. Asfaltová stezka končící v poli. Nesmyslná značení. Souběžná cesta, na kterou nejde najet (leda cca 200 metrů přes pole), značení "jak na ní" a hlavně "kam to vede" žádné. Označená cyklostezka, kterou jako cyklista MUSÍM použít (modrá značka s kolem) a po 20 metrech příkaz "Cyklosto veď kolo". A třešínka pak asfaltová cyklostezka ústící přímo do silnice první třídy č. 11 Opava-Ostrava, která je jen dvoupruh s krajnicí cca 20 cm (naštěstí v sobotu nebyl takový provoz).
Taková "cykloopatření" jsou fakt na piču, srat na ně. Zlaté kořeny a beskydský píseček...
http://video.idnes.cz/webtv.aspx?idvideo...
Tak a dáme si další díl výuky o porušování základních demokratických pravidel. Tentokrát budete valit bulvy. V hlavní roli opět šmejd Oldrich Lomecky, starosta Prahy 1 za TOP09 a s ním i rada městské části.
V minulém díle jsme se dozvěděli, že lidé z P1 vysbírali dostatek podpisů nutných pro vyvolání referenda o hazardu. Jejich návrhem bylo vyhlášení referenda v souběhu s konáním komunálních voleb, 10. - 11. října. Z logického důvodu, aby se dosáhla zákonem určená 35% účast. A Oldřich Lomecký TOP 09 proto nelenil a posunul termín jednání zastupitelstva tak, aby se o den vyhlášení referenda na volby nestihlo. Poslední den, kdy jde referendum vyhlásit, je 25 dní před volbama, svolal proto zastupitelstvo 24 dnů před volbama. Vymyslel si kvůli tomu nějaký bizarní důvod, proč to v původním termínu nešlo.
Jelikož podpisy nutné pro vyvolání referenda byly předány ve stejný den, jako byl termín jednání zastupitelstva Lomeckým posunut, mohl se pan starosta tvářit, že o tom nevěděl a že je to shoda náhod. My, kteří sledujeme dlouhodobé Lomeckého kopání za hazard a kteří slýcháme o desetimilionových sumách, které za 21 tamní radnicí povolených kasin někdo někomu dal, jsme si o tom mysleli své. A ztropili jsme kolem toho docela povyk
Jenže ouha. Jednací řád P1 neumožňuje starostovi svévolně si přesouvat termíny zastupitelstva oproti schválenému harmonogramu, jak se mu zamane. Na to je nutné schválit takový přesun usnesením Rady. Platil tedy ještě včera původní termín zastupitelstva, který by vyhlášení referenda umožňoval. Rada byla proto narychlo svolána a dnes dopoledne se sešla.
Abych použil slova klasika: "Jestli jste doufali, že Lomecký se napravil a přestal lakotit, že ho tlačilo v žaludku i ve svědomí ukradené referendum, že dostal rozum, to jste si raději měli přečíst nějakou pohádku." Skutečnost je taková, že Rada, přestože byla dobře obeznámena s celým kontextem, dnes posunutí termínu zastupitelstva na Lomeckým avizovaný termín schválila a konání referenda tak skoro definitivně znemožnila.
Proč "skoro"? Protože stále ještě může vzít třetina zastupitelstva rozum do hrsti, vzpamatovat se a požadovat vyhlášení mimořádného zastupitelstva, které bude šmejd Lomecký povinen svolat a kde se referendum vyhlásí. Stane se to? Nebo jsou tam hazardem zaplacení všichni?
Ať tak či tak, jednání Rady je podle mého právního úsudku protizákonné. Z judikatury jasně vyplývá, že je POVINNOSTÍ samosprávy usilovat o co největší účast při referendu a z této povinnosti i soud dovozuje, že pokud je to možné, radnice MUSÍ vyhlásit referendum spolu s volbama. Časová posloupnost je taková, že v pondělí byl předán návrh na vyhlášení referenda a dnes teprve bylo de iure zastupitelstvo přesunuto. Není tedy pochyby o záměrné sabotáži.
Kromě toho, že doufám, že Lomecký shoří v pekle, tak pevně věřím, že stranické špičky to nenechají jen tak a tohoto antidemokratického šmejda vyhodí z partaje a sundají z kandidátky. Tímto pohrdáním občany, demokratickými principy a protizákonným sabotováním referenda překročil jakýkoliv meze, co může strana, co si říká demokratická, tolerovat (o okatém kopání za hazard nemluvě).
zdroj: https://www.facebook.com/hollan.matej/posts...
S tématem to tak úplně nesouvisí, ale znovu jsem si uvědomil, že rada města je často velké zlo. Víc je to vidět na malých městech, kde je rada řekněme pětičlenná. Takže pak pět lidí má pod palcem celé město, zatímco někde na vesnici se stejná věc řeší třeba v jedenáctičlenném zastupitelstvu, protože tam radu nemají.
Zítra jedu dom a teprve dnes ho konečně dovezli!
V tom pripade Ti to uz muze byt sumak. :-)
Ne, vytočilo mě to, plzeň z domova mi došla v pondělí a přežívám na Guinness
Nebylo by lepsi, kdyby Te potesilo, ze uz dovezli plzen?
Máš recht, budu pozitivní
Plzeň a Gynéš, to je dost velkej chuťovej rozptyl. To už bych radši toho starouše, nespa?
Starouš je na mě kyselej, připomíná mi průmku na Smíchově, měli ještě Budvar-Dunihlav, ten tu je běžně, Plzeň občas ve třetinkách v Carrefouru, poctivou pulitrovou dózičku jsem viděl poprvé a v normální Eroski....
Jinak, na domorodce moc nezůstane, u kasy se na mě nalepil kluk s rodinkou (tedy děda, co to tý rodince cáloval) a povídá mi "a ty si vodkáď, copa sis to koupil?" vezl si dvě plata, taky zřejmě překvapen polibkem z domova...
Starouše jsem měl naposled před deseti(?) lety, když mě někdo ohnul k posezení v Potrefený huse. Nic moc, pokud si pamatuju, typickej eurobír. S tím dunihlavem máš pravdu, ale loká se jedna báseň . Rád při něm zapomínám na zejtra. Možná lehkej masochismus. :-)
Nechutné!
http://www.infobaden.cz/2014/08/14/muz-napadne...
Nikoliv, sice trochu šibeniční humor a není to nic jiného než smutná reakce kritika na to co si pražské nemocnice a zdravotnictví vykoledovaly opakovaným hnusným dohadováním a odmítáním nemocných.
Proc to, sakra, na radaru vypada, jako ze bude prset nejmin do vecera, kdyz se zrovna chystam kolmo zaridit par veci v Praze?
Na severu zatím sucho. Od západu se pomalu zatahuje, ale nevypadá to na velký příval.
A na jaký se to koukáš?
Z okna + http://radar.meteopress.cz/
Okno asi funguje nejlíp :-)
Ještě lépe je vyjít před dům, to člověk zjistí i další hodnoty, např. pociťovanou teplotu.
Zvykl jsem si na to a už se ani ráno nedívám na teploměr, prostě vyjdu před dům, rozhlédnu se po obloze a rozhodnu se, jak se obléknu.
http://www.novinky.cz/krimi/345209-cyklista-na...
Můj pohled = vražda; obvykle (nezávislý soudce) smrt z nedbalosti
A dotaz: kolik by tak mohl "vyfásnout"?
Furt tady čtu o vraždách. Proč se nepoužívají pro určité události správná slova ? Chlebu taky neříkáš rohlík. Nebo sedlu řidítka, abych byl tématický.
Vrah vraždí, když si na někoho vyšlápne s úmyslem ublížit (a přežene to), nebo rovnou zabít.
Tenhle vožrala to asi v úmyslu neměl. Ten chtěl jenom někam dojet a trefil cyklistu.
Takže je to skutečně zabití z nedbalosti (nebo jak to přesněji nazvou) - ale palbu by měl za to dostat obdobnou, jako za vraždu. Z úplně jiného důvodu, ale podobnou.
Dnešní počasí!
Ane jela do Budějic a já vypadnul do Humpolce a na klášter Želiv. Včera večer jsem se kouknul na Nory - předpověď naprosto ok - polojasno + oblačno.
Takže krápat mi začalo cca 1,5 km po vyjetí z Poříčí a pak mi krápalo nebo jemně pršelo celých cca 65 kiláků, až pak to ustalo. Ovšem - aby byla změna - přišel dost silný vítr, který mi celou cestu zpátky fučel proti.
Někdy se mi zdá, že pokud jde o deště, tak Norové čerpaj podklady od Magdalény Lípové a Dagmar Honsové :-)
Já bych spíš podle toho, co si zde občas přečtu myslel, že lepší kvalita norských předpovědí je jen urban legend, že je to stejné jako ty naše rosničky.
Ale nemohu to posoudit, pokud hledám předpověď, používám sice reklamami zahnojený, ale pro Sebnitz vcelku spolehlivý server wetter.com.
Ty předpovědi, co dělají Norové jsou skutečně lokální a spřesňují je v čase. Takže, když se podíváš na předpověď večer a ráno, bude se lišit tak moc, jak moc dynamicky se bude měnit počasí.
Ale jinak, je potřeba si uvědomit, že pořád je to jen předpověď. Se svatým Petrem se ani Norští meteorologové neradí.
Příroda je mocná čarodějka:-))
rasisti na tomhle webu
Cožeto?!?
Hele, spletl sis rubriku - tohle snad patří do pobavilo.
Jsi na virtuální diskuzi a jestli tě na ní něco naštvalo, tak bys měl spíš sám zvážit, zda je pro tebe virtuální diskuze to pravé ořechové.
Rasismus a fašismus mne nasere, ať už ve skutečném, nebo ve virtuálním světě. Lidem toto vyznávající nejde o nic víc, než o zabití co největšího množství lidí zcela bez důvodu.
Upřímně se divím, že vás tu majitel webu nechá, vůdkyně. Patrně asi proto, že si zcela neuvědomuje riziko, které mu hrozí.
Aha, došly argumenty, že?!?
Ty víš prd, co je to rasismus, protože názory, které se tu objevují, nic takového nevykazují.
Navíc posuzovat a odsuzovat někoho podle virtuálního projevu aniž bych ho znal osobně, to vypovídá jen o tobě (a není to nic pozitivního), ne o tom, koho odsuzuješ.
To, co tady ukazujete, je čistá forma rasismu a fašismu.
Pro toho d. Nacismus je kombinace fašismu, rasmismu, nacionalismu a pravicového socialismu.(Solidarita jen pro úzkou skupinu.)
Hádej, čeho čistou formu tady dlouhodobě ukazuješ ty ? ;-)
Jak se pozná čistá forma rasizmu na internetové diskusi?
Jak se ti povedlo odhalit, že kupříkladu já jsem čistokrevný černoch a typicky negroidními rysy?
Problém je holenku ve fanatismu.
Toho jsi násorným příklatem.
Jaký je rozdíl mezi nacistou, anarchistou, rasistou, fašistou, komunistou nebo buržoasním nacionalistou, fotbalovým fanouškem, romobijcem nebo ochráncem romů když kvůli svým názorům , barvě kůže nebo vlajky jsou ochotni jinému člověku rozbít cihlou hlavu, vykácet les a nechat létat třísky ?
Žádný rozdíl mezi nimi neni.
Jsou to fanatici a někteří byli v mládí úplně stejní dobří v hledání si nepřátel tak jako vy....
Je vidět, že s vámi nemá smysl mluvit. Vy nejste schopen pochopit druhého. A vůbec nechápete pojmy.
Snad jen jedinou poznámku. Daleko blíž k fanatismu máte vy, než já.
Já s vámi nemluvím.
Až budu mluvit s vámi, tak přejdu na na jednodušší jazyk, aby jste se v tom zorientoval.
Momentálně mluvím k té osobě o které si myslíte, že jí jste :
Ale jedno o vás vím již dnes.
Myslíte si, že jste člověk, který má dost odvahy a trpělivosti k objevování a zavrhuje věci nesnadné, jež jdou do větší hloubky a především člověk, který odmítá věci paradoxní, nechcete se stát bytostí stagnující, bránící se přirozenému vývoji, bytostí statickou, degenerující, která se krční někde v koutě tmavé místnosti místo toho, aby se rozeběhla.
Ale co rozeběhla, rozlétla se po obloze a hltala plnými doušky z číše nepoznaného.
Abychom se díky vám konečně odlepili od země, vzhůru k obloze.
Ano je třeba vaší diskusní oběti a vy jste připraven ji podstoupit.
Ano jeden z nás musí povstat a vzít na sebe plnou odpovědnost, rozhodnout co je správné a co správné není.
Kladu-li si otázku "jste hoden takového úkolu?" pak si zároveň na ni musím odpovědět :
Nejste :)
Blábolte si, co chcete.
Kdybyste viděl, bxl bxste překvapen, jaký člověk jsem a hlavně, co chci. Ale v jednom máte pravdu, nechci být tím, čím jsem.
Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.
Jako třeba ve vašem případě.
Hezká útěcha. Problém je, že člověk sice něco je, ale musí nejprve zjistit, co je. A někdy to zjištění není úplně příjemné. A v takovém případě je nejlepší, aby člověk nebyl tím čím je, ale on, bohužel, je tím, čím je se všemi důsledky tohoto bytí.
Hele a nechtěl by sis to pro začátek vyříkat se svými rodiči?!? Tak nějak mám pocit, že na tvém já mají největší podíl a třeba budou vědět, co s tím :o)))
Neblázni, tenhle človíček nenávidí, až na sebe samého, prakticky každého a ty ho ještě poštveš proti rodičům....
Máš obavu, že by najednou pochopili jak moc platí "škoda každé rány, která padne vedle" ?!? :o)))
Tak pokud by to chtěli dohnat, je fakt, že by mu asi šlo o život..
To ani ne, spíš jde o jeho vztah k rodičům.
Oni tihle agilní zapálenci jsou kolikrát schopní si rodiče a rodinu zařadit na seznam třídních nepřátel.
Syndrom Pavky Morozova znáš ne ?
Tak dramatické to snad nebude.To už by byla opravdu silná káva.
Nicméně, nezabil náhodou Pavlíka jeho děda?!?
A proč ho vlastně , dle oficiální sovět.propagandy, zabil děda víš ?
Protože děda byl jediný z rodiny, který ještě nebyl, po udání agilním Pavlíkem, zatčen....
To, co tu zvěstuješ, je prý jen fáma ...
klidně může být, napsal jsem ovšem také , že se jedná oficiální verzi sovětské propagandy, čehož jsi si asi nevšiml....
http://cs.wikipedia.org/wiki/Pavl%C3%ADk_Morozov
Každopádně, děsivý příběh o tom, co vše lze z jednoduchého chlapce, vlastně děcka propagandou vyrobit.
Jeden? Nenech se vysmát! Vzpomeň na na mládence (dívčicu) kterého máma ztrestala vařečkou. Řešil to (a osvobodil ji) soud soudů.
Stačí aby si mladistvý postěžoval, že dostal na zadek a rozjede se mašinérie - sociálka, policie, soud.
"... řeknu, že ´ste mě sexuálně obtěžoval!""Ale to není pravda!""A řeknu to a kdo vám uvěří ..."
Zjistí-li, jakou má moc, těžko je někdo (něco) v udávání zastaví.
Za pár let s úsměvem sdělí: "To byla jen taková legrace!"
Zajímavé je, jak některým vadí jenom fašismus na nacismus vždy, jako náhodou, zapomenou, protože jim je trapné, že se jedná o formu socialismu a že s komunismem se popral jen o vedoucí sílu světového proletariátu ale jinak s ním dokázal kooperovat řadu let...
Navíc rasismus není vyznání, rasismus je úchylka, je to hrst úchylů kterou má každá rasa.
Znáte nějakou rasu úplně bez rasistů ? Dejte příklad.
Popřeji ti jen brzké a dostatečně výživné setkání s realitou. Nic víc. Třeba taky přehodnotíš a místo toho nehezkého slova taky začneš používat mnohem přesnější a výstižnější slovní spojení - osobní špatná zkušenost.
To máš furt lepší rasisty na tomhle webu než třeba v zaměstnání. Tady stačí dát téma skrýt nebo sem vůbec nechodit, ale když člověk musí poslouchat blbý kecy v práci, to je mnohem horší.
No počkej, jestli je to ale "jen" mezi bílými, tak to není rasismus, ale diskriminace, ne?!?
Ne, já jsem skutečně myslel rasistický kecy v práci. To co probíhá tady je jen slabý čajíček proti tomu co člověk občas zaslechne jinde. Ten pocit neustálého příkoří nakonec skončí nějakým průserem. Nejvíc tomu právě napomáhá když někdo odjinud nám tady vysvětluje, jak JE máme chápat a jak se JIM musí pomáhat.
Chodit na šestou do fabriky a cestou z práce potkávat ty vyspinkané, co pak celé odpoledne, večer a noc vyřvávají, bát se nechat něco na zahradě, aby to vzápětí nezmizelo, atd., atd., to není tak úplně jednoduché.
Abych doplnil něčím konkrétním, ve Šluknově mohou samozřejmě děti chodit do školky. To je placené.
Ovšem pro romské děti existuje Charitou pořádaný Předškolní klub pro romské děti, placený z dotačního programu MŠMT na podporu romské komunity a tam to mají bezplatné.
Já to vcelku chápu, jinak by se ty děti někde hladové a špinavé potloukaly po ulici, ale těžko to pochopí nějaká máma samoživitelka, že ona chodí do fabriky a platí dítěti školku, zatímco jiné mámy jsou doma a o děti se jim zdarma stará někdo jiný.
Jsem si nějak nevšiml, můžeš specifikovat?
http://www.lidovky.cz/strelkov-byl-pry-k-demisi...
Ne, není to válka Ruska proti Ukrajině. Jako fakt ne.
No jo, lidovky šíří propagandu. Je smutné, že kdysi Lidové noviny byly vzorem pro novináře. Dnes už je to normální bulvár.
Ona ta situace na Ukrajině vůbec není jednoduchá. To, co vidíme, může vyústit ve 2 situace:
Buď se Ukrajina rozpadne, nebo na Ukrajině vznikne něco, čeho je fakt třeba se bát.
Paradoxně to, co šíří české "noviny", tedy že jde o invazi Ruska na Ukrajinu, by bylo asi pro Ukrajinu jedno z těch lepších řešení. I když Putin o to zas tolik nestojí. Pro něj, stejně jako pro Spojené státy je lepší, když na Ukrajině zavládne loutkový režim.
Trošku problém je s tímto:
Podle vzbouřeneckých zdrojů je Strelkov ve skutečnosti zcela zdráv a potichu byl "uklizen" do Moskvy, napsala v pondělí s odvoláním na zdroje z povstaleckého vedení vzbouřenecká tisková agentura Novorossija.
Podle toho článku sami "vzbouřenci" přiznávají že nejsou vzbouřenci, ale že jsou ruskými žoldáky. Že se jedná o válku Ruska proti Ukrajině není z novin, ale z mojí hlavy. Nebo jak si mám vysvětlit překročení rusko-ukrajinské hranice třiceti ruskými tanky a stovkou dalších vojenských vozidel (pravděpodobně BVP, raketomety; proviantní náklaďáky asi nepočítají)?
Jr to to, co si máš myslet. Bohužel, dnešním zprávám o tom, co se děje na Ukrajině, lze těžko věřit, ať už pochází z jakéhokoliv zdroje.
Ten vojenský konvoj je samotná záhada.
On ten konflikt tam je ve skutečnosti mocenský konflikt mezi USA a Ruskem. Nutno říct, že obě strany jsou nebezpečnými spojenci. A ani jedné straně nejde o lidi.
Nevěřím ani tak zprávám jako spíše mozaice kterou si z nich skládám.
Pokud přestaneš věřit tomu že Rusáci nemají v dění na Ukrajině prsty tak to není vůbec žádná záhada. Prostě tam přisunuli další techniku, protože tu co tam měli už Ukrajinci zlikvidovali a bez tanků, děl a granátů by Rusáci byli hodně rychle v řiti. Nebo proč myslíš že je možné že mají otevřené zásobovací cesty do Ruska? Bez těžkých zbraní by Ukrajincům stačilo postavit pár checkpointů a na ně postavit tanky a Rusáci by neprošli a za chvíli skončili na nedostatek materiálu a munice.
Skládáš si přesně takový obraz, jaký si máš skládat. Gratuluji, jsi dokonale ochočený.
Samozřejmě, že nějaká komunikace mezi Ruskem a Donětskou vládou přinejmenším byla. Stejně jako je komunikace mezi Kyjevskou vládou a NATO.
Situace fakt není tak krásná, že Donětská vláda je zlá a Kyjevská dobrá. A dalo by se říct, že ani jedna není tak zcela samostatná.
Skládám si přesně takový obraz jaký vidím.
Prozradíš mi kolik tanků M1 Abrams (případně další techniky z NATO) jsi na obrázcích z Ukrajiny viděl? Případně jaké lodě střílí na pozice Rusáků na Ukrajinském území?
Opravdu nerozlišuješ mezi rétorickou podporou a dodávkami zbraní, vojáků a dalšího vojenského materiálu? Kdyby se NATO skutečně vojensky zapojilo do tohoto konfliktu tak by Girkin nebyl v Moskvě ale pod drnem. Reaper je fakt svině.
Ono je otázkou, zda ze strany Západu jde pouze o rétorickou podporu. Fakt, dnes nikdo netuší, co ohledně Ukrajiny je pravda a co je lež.
Pokud to je otázkou tak bych rád slyšel odpověď na "Prozradíš mi kolik tanků M1 Abrams (případně další techniky z NATO) jsi na obrázcích z Ukrajiny viděl? Případně jaké lodě střílí na pozice Rusáků na Ukrajinském území?"
Pokud "nevím" nebo "nula" tak to není otázka, ale nesmysl.
Vzhledem k tomu, že se ve zbraních vůbec nevyznám, tak pochopitelně nevím. Tanky a vozidla jsou jedna věc, lidi věc jiná. A tam opravdu nevíme, kolik zahraničních vojáků a jak vyzbrojených na které straně bojuje.
Co se ovšem oné kolony týká, jsou nějaké záběry, že byla Kyjevskou armádou zničena? A pokud ne, jak mohla být zničena v místech, nad kterými Kyjevská armáda nemá kontrolu.
Není vyloučeno, že ta kolona jakoby vyjela směr Ukrajina, ale nepřejela Ukrajinsko-Ruskou hranici, nýbrž se vrátila kamsi zpět do vnitrozemí(byl by to ostatně dobrej tah).
To je jednoduchý. Naprosto nepochybuju o tom že v případě zpozorování (a vyfocení) nějaké "západní" techniky na Ukrajině by toho hned byly hned plný noviny. Minimálně ty ruský (všimni si hysterie kolem naložených tanků na maďarském území). A ty bys na takový článek jako pilný čtenář nepochybně narazil. Takže odpověď je že taková že ze strany západních zemí se jedná pouze o rétorickou podporu.
Není možné vyloučit že tam pobíhaj nějaký maníci s M16 místo AK74, ale upřímně řečeno mi to přijde jako pitomost (jiné, hůře dostupné, náboje). Ale to je vcelku jedno, protože ruční zbraně tuhle válku nerozhodují. Rozhodují ji děla, raketomety, tanky a letadla.
Co se té kolony týče- pokud Ukrajinci napíšou že z Ruska přijela kolona tanků, Rusáci napíšou jakou maj radost že přijely "rezervy", zápaďáckej novinář vidí jak přes hranice jedou BVP. Tak je opravdu obtížné rozvíjet teorie o tom že Rusáci neposílají soldáty na Ukrajinské území.
K dotazu jak by mohla být zničena kolona vojenských vozidel na území které armáda neovládá? Doporučil bych nastudovat k čemu lze využít Su-25, BM-21 Grad, BM-27 Uragan nebo třeba SO-152.
Správně nikdo nic netuší , jen vy máte jasno, že se jedná o konflikt USA a Putina, kterému se ale do toho , dle vašeho mínění, moc nechce....
Protektorátní noviny byly plné zpráv podobných těm vašim jako vejce vejci..
Američtí plutokrati, imperiální britové, židobolševici a rasově nečistí dokonale ochočení kapitalisty posílali vojenské konvoje.
Takové zprávy tehdy psala česká svoloč ve službách nacionálního socialismu a vy by jste se se svými názory v tehdejší době, v pevnosti Evropa, uplatnil...
Nikdo netuší, co se nyní přesně děje na Ukrajině. Ani já ne.
Na Ukrajině ale od počátku jde o hru velmocí, dokonce ještě dřív než Majdanskou revoluci převzali fašisti. Kdyby tomu tak nebylo, nejspíš by Janukovič dosud stál v čele Ukrajiny.
Je v zásadě jedno, jak to na Ukrajině dopadne, pro normální Ukrajince výsledek bude vždycky katastrofou. Ani jedna z vlád nemá nic dobrého co nabídnout. Všechno, co bylo na Ukrajině cenného, dle ekonomických měřítek, už mají Rusové, nebo to zničila Kyjevská armáda. Ukrajina se buď rozpadne, zchudne, nebo se z ní stane země velmi blízká fašistickému Německu ve 30. letech 20. století.
Takže vyhlídky pro Ukrajince nic moc, pro Západ i Rusko, pokud Ukrajina zůstane celistvá, taky nic moc.
Ono by si někdy stačilo promluvit s normálním ukrajincem a bylo by vám jasné, že současné Rusko má dnes k mnohem blíž k nacistickému Německu než Ukrajina.
Rusko nedávno anektovalo část území Ukrajiny. A fedruje zbraně a lidi na další území, po kterých touží.
Dokonce tam již řídí personální politiku rebelů a nacistické Německo anektovalo kupříkladu i náš stát.
Jaká území anektovala Ukrajina ???
Jinak se opět pletete, největší cenu na Ukrajině má pro Rusy ukrajinská zemědělská půda.
A víte co je pro Rusy na Ukrajině největší problém ? Čínské dlouholeté kontrakty na pronájmy ukrajinské zemědělské půdy. Bojí se, že v případě problémů s Čínou v budoucnu přijdou o rozsáhlá území Sibiře.
Kdyby se na Hitlera zadupalo stejně jako na Putina, tak by se možná za pár let o nacismu nic moc nevědělo...
Prostě na diktátory patří přísnost a né ústupky.
No a soudobý velkohubý velkoruský nacismus je potřeba zastavit co nejdříve, ale nadruhou stranu oni jsou rusové určitě rádi, že mají ve světě takové pomocníčky jako jste vy. Každá ochotná kušna dobrá..
Cítíš se sám být "na výši", tak prosím nepiš demagogický hovadiny typu "fašisti". Jestli netušíš o co jde, najdi si nějakou definici fašismu a pořádně si jí přečti.
Nebo v zájmu zachování své integrity raději ne, mohlo by ti pak totiž přijít na mysl, že definicím silně odpovídá putinovský režim ...
A to já jsem zas přesvědčenej, že v tom mají chapadla Marťani ! (Nikde v žádném našem tisku o tom není ani řádka, takže fakt nejsem ochočený. Moje verze proti tvojí, stejná věrohodnost...)
A ty si snad neskládáš přesně takový obraz, jaký si máš skládat?!?
Už jsem se ptala šírovníka, ale neodpověděl, tak to zkusím u tebe - co o konfliktu na Ukrajině víš jiného než to, co nám servírují naše zpravodajské servery?!?
Rusové už dokonce přestali tajit přesuny techniky Apólčencům - dodávají už i typy BVP a tanků, které Ukrajina nikdy ve výzbroji neměla. Doteď šly přes hranici vpodstatě ruské "uloženky" - starší vyřazené, tak aby se dalo tvrdit, že jde o kořist separatistů, kterou sebrali UKR armádě.
Zajímalo by mě, kdo to platí a organizuje, navenek to budou třeba "dary" oligarchů z Rostova. A Ruská armáda, policie i pohraničníci musejí dělat že jsou slepí ...
Paradoxem je, že oni tím vlastně ušetří.
Rusko má v úloženkách neuvěřitelné náklady .
Jen za posledních 5 let bylo do úloženek převedeno zhruba 6000 tanků , přesto je to pouhá 1/4 celkových tankových sil Ruska. BVP uložili podstatně víc....
Kdy kdysi?!?
Když si ještě byl "na houbách"?!?
Opět ctím tvojí vlastní zkušenost...
Jak to vyústí mají v plně rukou Rusové.
Pokud Rusko utne dodávky a přeshraniční dělostřelbu (na objednávku separatistů) bude za pár týdnů hotovo. Výsledkem bude jednotná Ukrajina, hromady mrtvých a nenávist.
Jestli budou pokračovat jako dosud, potáhne se to ještě pár měsíců, ale separatisti nemají šanci, Rusko to jen "drobnými" dodávkami techniky a vycvičených dobrovolníků prodlužuje. Výsledkem bude jednotná Ukrajina, ještě větší hromady mrtvých a šílená nenávist.
No a jestliže rusové vojensky zasáhnou (jak separatistům celou dobu slibují) a obsadí JV Ukrajiny nedovedu si představit co z toho bude - od krvavé "krymace" a zásahu sil OSN až po rozsáhlý konflikt a pohlcení celé Ukrajiny Ruskem.
Pro Ukrajince se mi zdá v současné situaci nejlepší (nejmíň špatná) ta první varianta. Na nějaká vyjednávání to zatím nevypadá.
Pro Ukrajince by asi nejméně špatné bylo, kdyby se tu objevil někdo třetí, kdo se postaví jak proti Donětské, tak Kyjevské vládě a tyto vlády pošle do řiti.
Jinak to dopadne buď rozpadem Ukrajiny, nebo na Ukrajině vznikne odpudivý režim horší než ta svržená "demokracie", uměle podporovaný buď USA, nebo Ruskem, v současné situaci spíš USA. A tento řežim začne ohrožovat celé okolí.
Předchozí 2 možnosti ale nejsou dobré.
Ty fakt věříš na Marťany?
PS. jak bude, prosímpěkně, ten hnusný režim ohrožovat třeba nás? Zdá se mi, že příliš podléháš propagandě, zkus nezávislejší ruská média - třeba lenta.ru, moskevské grani, nebo klidně NG.
To jsi mi připoměl knihu/cyklus od Harryho Turtledova " Světoválka"
" Martani" se vylodí v roce 1942 na Zemi, místy se usadí přímo mezi fronty a po pár měsících už SSáci společně s židovskými ukrajinskými partyzány společně plní bojové úkoly :) Japonci spolupracují s USA , německé panzery hromadně hynou v soubojích s BVPčkama ještěrů z hvězd a vlakové dělo ráže 300 mm nebo kolik , ano to co bombardovalo Sevastopol zničí hvězdnou loď usazenou někde na Ukrajině.......
Marťani se mi asociují s jediným: http://youtu.be/ACjqr-174Ro
Probůh, takovýhle blití ty čteš!? Nehrabe ti z toho?
Doufám v to, že normální lidi vezmou vládu do svých rukou, nic víc.
A kteří z nich jsou ti "normální" lidi?!?
Újezďák prý mluvil s ´normálním Ukrajincem´, ale věř újezďákovi ...
8-)
Rozhodně dostaneš víc informací od ukrajince než od cyklopalmovky nebo od něco více rafinovaného ukradeného propagandisty. Když je ten ukrajinec navíc otcem syna v odvodovém věku tak se o lidském rozměru ruské agrese vůči okolním státům dovíš docela dost...
Těch Rusů co sledují nevládní média a mají trochu přehled je bohužel příliš málo, takže Putinova podpora je na maximu.
Že se třeba v Moskvě, nebo Petrohradě, sejde pár desítek tisíc lidí proti "samovládě", nebo za podporu Ukrajiny, je ve velkém ruském impériu úplný prd.
"Mají plně v rukou Rusové", a co obyčejný lidi tam, civilisti, co oni vlastně chtějí? Aby je Rusové nechali těm hrdlořezům z Pravého sektoru napospas?
Ty fakt myslíš, že Pravý Sektor má v programu podřezat všechny ruskojazyčné muže, ženy znásilnit a děti ukřižovat?
Že tomu uvěřilo dost místních a šli svou "ródinu" bránit, to považuju za skoro jisté, ale ty si můžeš najít informace ze všech kanálů a stran.
Šíravníku, šíravníku ...
To si fakt myslíš, že se k ruskojazyčnému obyvatelstvu někdy chovali s pochopením a tolerancí? Co je to za sortu lidí, po tom, co předvedli na Majdanu a když jsou teď schopni vyhrožovat násilím i vlastní "legitimní" vládě, si dokážu domyslet i bez kanálů.
Myslím že by se k nim chovali mnohem lépe než Rusáci k Ukrajincům. Co to je za sortu lidí musí být každému jasné potom co Rusáci předvedli v Grozném. Oproti nim je i nejtvrdší jádro Pravého sektoru (kterých je ve skutečnosti jen pár a mají mizivou podporu) slabý odvar.
Ono je to většinou lepší se zeptat čím to je, že ruskojazyčné obyvatelstvo si svou mírou "tolerance" jiných obyvatelstev vypěstuje příznivce jenom v zemích kde se nevyskytuje.
Navíc v některých státech bývalého SSSR ruskojazyčné obyvatelstvo dostalo takovou milou výhodu, která spočívala v odsunu původního obyvatelstva v dobytčácích o pár tisíc kilometrů dál a když nebyly vagony, tak se mistním prostě zabavilo jídlo a nechali se pomřít po milionech hlady..... tak se dělá toleratní politika ruskou cestou.
No a tak se budeme pomalu probírat historií lidstva, abychom nemuseli přiznat, že se teď chová jako dobytek i někdo jiný, než ruskojazyčné obyvatelstvo.
I když musím uznat, že ruskojazyční rekreanti, které jsem potkával ve Španělsku, mi byli krajně nesympatičtí, já mám na tyhle lidi čuch.
Hodně moc mi připomínali určitou sortu českých podnikatelů, kteří zde po revoluci zázračně zbohatli.
A strašně moc se přimlouvali, abychom si zachovali národní hrdost, nezávislost a nenechali si od EU mluvit do našich "vnitřních záležitostí".
Je zajímavé, že se prozatím nikdo tolik neptá na názor lidí, žijící v daných oblastech...
Ale konečně se sem tam něco ukáže i v čekých médiích, přitom v zahraničních médiích se o tom píše už nějaký pátek.
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/doneck...
PS. Nic, do diskuze se mi nechce dál přihazovat, tedy končím.
Stává se proto častým terčem ostřelování ukrajinské armády...
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/foto-klid...
No a co jinýho s nimi mají dělat? Posílat květinové dary a úpěnlivé supliky aby vypadli protože pobíhat po městě s útočnou puškou opravdu nesmí?
Od začátku bylo zřejmé, že tento konflikt mezi JV Ukrajinou podporovanou Moskvou a Kyjevem podporovaný Západem nemá vojenské řešení, pouze diplomatické. Jenže když Majdanisté sesadili násilím Janukovyče, mysleli si, že dokáži udělat silou pořádek všude. Jak zle se přepočítali....
PS: I kdyby Kyjev obsadil JV Ukrajiny, tak to nebude konec války, jenom se změní taktika boje a bude partizánská. V dnešní době prostě vše došlo tak daleko, že není možné jednotné Ukrajiny se silnou centrální vládou, ale pouze federalizace nebo rozpad.
PS2: Nejsmutnější je, že Majdan bojoval proti oligarchům, avšak ti ukradli Majdan a jsou de facto lenními pány se soukromými armádami.
Kdopak si dnes vzpomene na Oksanu?
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/170225...
PS3: On ten Majdan přijde v zimě, o tom nemám pochyb....
Jen bych poprosil o to abys používal správné označení bojujících stran. Ukrajina vs Rusko.
Kdy bude konec války záleží na Rusku. Buď přestanou posílat vojáky a zbraně na Ukrajinu dobrovolně nebo nedobrovolně. Třetí možnost, rozpad státu, je pro světové společenství příliš nebezpečné. Nevím jak by pak chtěli přesvědčovat Íránce že jaderné zbraně opravdu nepotřebují, že zaručí jejich bezpečnost.
:-)
Používej si označení, jaké chceš, sám si ponechám vlastní.
Jeden ze zajímavých pohledů, žádná třídní ideologie:
http://www.blisty.cz/art/74375.html
Jinak tento názor je dosti podobný mému:
www.independent.co.uk/voices/comment/the-west-cannot-keep-poking-the-russian-bear-9644509.html
Mohu se optat kolik lidí hrdlořezové z Pravého sektoru podřezali? Nebo v čem by byli horší než titušky, kterým by se bez pomoci ukrajinské armády nebozí civilisté dostali do spárů?
Jednou o nich Rusové řekli, že to jsou fašisti, tak je jasné, že někoho podřezat museli. Zbytečně o tom přemýšlíš, věc je jasná.
My, co si za školy pamatujeme, že Američani jsou imperialisti, zatímco Rusové ztělesněné dobro, o tom přemýšlet nepotřebujeme.
Tak některým ukradeným palmovkům je nad slunce jasnější,že velkoruský nacionalismus je sluníčkem evropy.
Představ si že ti nějaký ukradený frk vykládá v Praze roce 1942 o tom , že osvobození Evropy od nácků je možné pouze diplomatickou cestou, že nelze silou ...
Tvoje argumentace upadá.
Býval´s lepší, bez invektiv.
Znám spoustu lidí, kteří za totality tomu, co nás učili ve škole, nevěřili.
Celý život si myslí, že ztělesněné dobro jsou Američané a že imperialisté jsou Rusové.
Ti zas nepotřebují přemýšlet o tom, co se u nás píše o Rusku.
Přestože si až do vypuknutí krize na Ukrajině neustále stěžovali, že nám naše média neustále lžou.