Dnešní "pražská" Mfd tuto otázku opět otevírá.
Polívčičku si přihřívají všichni a věc zbytečně hrotí.
V protisměru se na kole jezdí ve spoustě měst, není to nebezpečné ani v těch nejužších a dlážděných uličkách Montmartru v Paříži. Šikanovat řidiče povinnou 30kou netřeba, v těch úzkých uličkách stejně rychleji jet nejde.
Další věc, kterou je potřeba udělat je označit jednosměrky na obou stranách, že kola v protisměru mohou a přimlouval bych se i za piktogramy na vozovce, další signál šoférům, že mohou potkat kolo v protisměru.
Vykašlat na představné pruhy a cyklopruhy tam, kde je věc kudy na kole máš jet jasná jako Jeremenkova, Novodvorská, Vršovická apod a dělat něco užitečného a ne jen cyklopolitiku.
Jednosměrky zprůjezdnit všechny.
Další požadavky, třeba tu 30ku, nevznášet.
V Paříži, kde je násobně větší provoz, auta, cyklisté, skůtry, motorky a mraky chodců to funguje, není důvod, proč by to nešlo ve Stověžaté.
http://worldstreets.wordpress.com/2014/05/21...
Ono se tam rychleji stejně nedá jet...
Myslím si, že vyžadovat 30ku tam, kde technicky není možné ji překročit, je zbytečné přilejvání oleje do ohně a vytváří se pak zbytečné protitlaky, které celou záležitost pošlou k ledu.
Problémové jsou uličky Starého Města, mnoho jednosměrek tam už je průjezdných i tam, a tam to hrotit nemá smysl.
Pokud se aktivisté budou točit na 30ce, pohřbí to. Ovšem, z toho, co pozoruji, ono jim o to aby to bylo průjezdné moc nejde, jde jim o boj, kontroverzi, o to být vidět a dojit granty a dotace.
Pragmaticky bych ustoupil z požadavku 30 výměnou za ty jednosměrky, ale já soukromník.
proč tam cpát nějakou třicítku, nestačí obyčejná modrá značka Obytná zona?
Dvacitka je málo i pro zaryté cyklisty.
většina chodců tak rychle neumí utíkat, těm by to mohlo vyhovovat.
Obytné zóny mají, bohužel, trochu jiný režim používání, tak asi proto. Ono to není tak jednoduché ji vyhlásit.
Taky jsem ale za to, aby byly automaticky zřízeny všude na sídlištích, uprostřed zástavby. To se akorát každá trapná křižovatka vybavuje přechodem a zastupitelstvo se pak bije v prsa jak všude vytváří bezpečný prostor k bydlení a pohybu mezi baráky, haha... :-/ Místo toho, aby to bylo opravdu místo především k žití, tak se tady pořád nějak snaží udržovat i tu silniční dopravu, hlavně aby náhodou motoristy zas tak moc neomezili :-/ Přitom je to jednoduché, "tady se bydlí, tak se tady podle toho bude jezdit, ne, že mne coby chodce budou zákony honit přes silnici jen po přechodech, kde mi stejně málokdo zastaví a pustí laskavě přejít..." Už jsem tu za ty roky párkrát zažil akci jak tu měšťáci kvůli tomu buzerovali chodce :-(((
Dát na Starém Městě značku "obytná zóna" by bylo směšné.
Jde o to, o co nám jde.
Chceme průjezdné jednosměrky?
Já jo.
Navrhuji nepodmiňovat to 30kou.
Na Starem meste je auto rado, kdyz ho turisti vubec nechaji projet vyssi nez nulovou rychlosti. A cykliste taky, proto se Staremu mestu zasadne vyhybam.
Já jinudy už nejezdím.
Staré Město, Malá Stran a podél řeky domů. Proč bych měl jinak jezdit do Prahy. Tam je to město co si pamatuji a je úžasně krásnějsí.
Co chci říci, ten kdo chce vše nemá nic.
Perme se za jednosměrky a neprovokujme 30kou.
Protože je to tak jak píšeš.
Chceme válčit nebo vítězit?
Kdyz sam uznavas, ze se v tech oblastech, kterych se to tyka, neda jezdit bezpecne rychleji nez 30 km/h, proc by mela byt ta tricitka kamenem urazu?
Nejak mam pocit, ze si predstavujes problem, kde neni.
A proč by tam být měla? Zbytečná značka, to stojí love. A navíc si myslím, že když je někde značka omezující rychlost, tak platí vždy, t.j. i třeba ve dvě hodiny ráno, a nevidím důvod, proč by tam taxík v noci nemohl jet rychleji, jak třicet, když tam nikdo není.
Bavime se o obytnych zonach (byt s volnejsim rezimem, nez obsahuje znacka obytna zona). To je oblast, kde jede (melo by jet) auto minimum cesty a jak vi taxikar, ze mu tam v noci nevypadne nejaky opilec do cesty spoza auta? A taky klidnejsi jizda obvykle vyrabi mene hluku.
Osobne je mi spis jedno, jestli tam ty tricitky budou nebo nebudou, ale nevidim zadny duvod, proc je tam nemit, kdyz to nekomu prijde podstatne.
Ve dvě ráno na Starém městě? Nenech se vysmát.
Stačí tam napráskat na krajích pár plechů zóna 30 (těch vjezdů opravdu není více než 10), dohromady asi za 30.000kč. Myslím že v tom 9.000.000.000kč rozpočtu na automobilovou dopravu v Praze se to poměrně snadno ztratí.
Protože na některé kolegy je to jako červenej hadr na bejka, jak to čtu u sousedů.
Minimalizovat množství třecích ploch.
no a to je ten psychologický moment. červená 30 je jak červený hadr ale modrá uklidňuje i když v důsledku by znamenala 20 ;-)
Škoda, že to takhle nefunguje v praxi. Bydlím za modrou značkou cca 200 metrů a docela bych přivítal upravenou vozovku s 15 cm hlubokou a asi 70 cm širokou drážkou napříč, nebo alespoň důslednou radarovou kontrolu s policii v pozadí.
Tu třicítku je třeba protože jinak budou policajti a odbor dopravy požadovat při zřízení cykloobousměrky horizontální značení a to znamená větší prostor. Je vůbec nezajímá, že to nikdo na 50 metrech dlažby nebude rozjíždět na 50 km, ale to že podle značení může. Právě včera jsem to řešil v Liberi.
V tom článku (pokud tedy mluvíme o stejném článku) mě zaujala tato pasáž:
" V první řadě by město mělo uspořádat diskusi na toto téma s obyčejnými lidmi. Nemělo by jít o jednu z těch debat, které se účastní pouze zástupci města a skupina lidí prosazující cyklisty. Důležití jsou obyčejní lidé, kteří na místě žijí. Z jejich názoru by se mělo vycházet." - říká cyklokoordinátor Martínek.
Abych řekl pravdu, tak více mi vyhovuje současný stav, kdy mají sice cyklisti průjezd protisměrkou zakázaný, ale jsou policií tolerováni. Takový cyklista v protisměru jede totiž (až na výjimky) opatrně, s vědomím, že musí dávat pozor na všechny ostatní (chodce, vyparkující auta, vozidla v protisměru). Po dovolení jízdy protisměrkou to může dopadnout jak v Karlíně, kde se cyklisti začnou chovat tak suveréně, že já jako cyklista už od jiného cyklisty přednost zprava nedostanu :(
Zóny 30 taky nemám rád, nejde ani tak o to, že je to zbytečná značka, protože v daném místě stejně většina řidičů jezdí 20-30 km/h, ale zóny jsou bohužel doprovázené zpomalovacími prahy a to je teda zlo jak pro lidi, co tam bydlí (hluk), tak i pro mě jako cyklistu (je fajn vjet v záklonu na takový práh umístěný hned za zatáčkou).
Taky se trochu obávám, že plošné povolení jízdy v protisměru eroduje u některých cyklistů i ty zbytky odpovědnosti, které ještě mají.
Líbil by se mi stav, kdy je cyklistům povoleno projíždět jednosměrky v protisměru jako "výsada" udělená pouze tomuto jednomu druhu dopravy, ale spojená se zvýšenou odpovědností, čili pokud se něco stane (srazím se s autem, které jede správným směrem, zraním chodce, který v jednosměrce logicky kouká na stranu, odkud čeká vozidlo), jsem vinen.
Nevím jak to mají ti Fanoušové zákonem ošetřeno, ale funguje to a nehynou tam cyklisté v protisměrkách po desítkách.
Hardwarově je to ošetřeno těma značkama a i malůvkama na asfaltu, kzeté v tomto případě smysl mají.
Nemusí hynout, ono je to prostě o pohodě a pocitu bezpečí z jízdy. A je něco divného na pražském provozu, pokud se nyní na kole cítím více ohrožen cyklisty než autami; takže je možné, že pražská doprava má jiná specifika než ta pařížská, takže i cykloinfrastruktura by se z ciziny asi neměla kopírovat jen tak bez rozmyslu.
Na termín "cykloinfrastruktura" jsem háklivej, hned slyším cinkat zlaťáky :-)
Nejde o infrastrukturu ale o zprovoznění některých jednosměrek pro kola a ta kombinace značek a čáranic na zemi se mi zdá funkční.
Jinak pařížská doprava je hustší a cyklistů i chodců je tam násobně víc a všichni jsou děsně neukáznění.
Ten nelegální stav, kdy nevím, jestli mě nějakej měšťák nebude drbat za to, že jedu na Starém Městě v protisměru mě moc nevyhovuje.
Aut se nebojím, cyklisté mě neohrožují, výjimku snad tvoří cyklostezky za výkendových špiček, ale těm se raději vyhnu.
Praha podle mého žádné extra cykloopatření nepotřebuje, snad těch pár jednosměrek zprovoznit, pár už jich funguje. Žádné generely, zóny a další výmysly, jen pár uliček osadit tabulema a bude.
Jak si zmínil, stejně tak vlastně dojd jen legalizaci reálného stavu.
Ale milej pane, bez zlaťáčků milášků to přece nejde! Na tom by se nikdo nenabalil! A z čeho by všichni ti sluníčkoví lidičkové z těch všech avtoziklopřehmatů žili?!? Když vyštuduješ nějakou pavědu typu rekreologie, tak těch šancí, jak přijít ke škváře moc nemáš - buď kasa u Mekáče anebo se přissát na nějaký ten dotační liz... ;-)
Nějaký konkrétní příklad vymykající se českým reáliím by byl nebo to je jen takové obecné jedovaté flusnutí ke kterému se zrovna naskytla příležitost? Nějaký konkrétní příklad který by překonal 10 miliard odkloněných při kutání nory pod Pražským hradem by se nenašel?
Mám dotaz - brání něco zobousměrnění průjezdu jednosměrkami i pro motocyklisty?
Pokud ano, co?
Myslím, že se to opatření ve Frankrajchu vztahuje pouze na cyklisty, ale jistej si nejsem.
Řekl bych, že není důvod to motorkám a mopedům povolovat, jednosměrkou na kole jezdíme kvůli lenosti a pohodlnosti, cesta městem je tak kratší. Na chrchlu to objedeš jako prd.
Pak nevidím jakýkoli důvod to povolovat - lenost a pohodlnost není argument. Za argument bych bral např. to, že do šířky jízdního pruhu se bezpečně vejde auto a jednostopé vozidlo. Pak zase ale není důvod jednostopá vozidla dále dělit.
Lenost je motorem pokroku!
Z Paříže mám ověřeno, že je to povoleno i tam, kde se auto s kolem vedle sebe nemohou vejít, třeba v úzkých uličkách Montmartru.
Když pak proti vyjelo auto, a za ním další, musel jsem otočit a vrátit se a ve finále jsem se rozhodl jet jinudy, protože projet to nebylo možné a vlastně ani projít.
Jde to, funguje to, a šetří to kilometry, v místech, kde je to zjednosměrněné. Nebál bych se toho. Proč zakazovat něco, co může v pohodě fungovat a v daleko hustějším provozu prokazatelně funguje?
Motorky a mopedy bych v Praze v tak hojném počtu jako to bývá v cizině neviděl rád. Smrdí a dělaj moc kraválu.
Motocykly se sidecarem ...
8-)
Mimochodem, mašinu se sajdkou jsem už sakra dlouho neviděl ... leda na militantních setkáních :-)
Asi se málo pohybuješ po silnicích, zkus občas vytáhnout paty z města a hlavně začít koukat kolem sebe. A když přestaneš vidět rudě pokud vidíš něco co nevypadá jako auto, tak je občas uvidíš a zvlášť teď v létě.
Šířkové poměry. Proč?
Motorky jsou těžší a mnohem méně obratné, v případě potřeby nemůže jezdec na motorce snadno uhnout mezi zaparkovaná auta. Asi není problém to povolit prskoletům typu Babetta.
Dobrý nápad, pokud se odstraní parkující auta, tak tam bude dost místa na obousměrnou silnici pro všechny, navíc to přestane být obytná ulice, ale průjezdná, takže omezení na 30 km/h ztrácí taky svůj smysl.
Jak vidíš z obrázku,zaparkovaná auta Fanoušové nechávají klíďo. Ale kvůli chodcům jsou chodníky lemované ocelovými patníky a řetězy, tam kde to není, parkují na chodnících.
To parkování je tam ovšem placené, sazby neznám.
Omlouvám se za editaci.
To máš pravdu, akorát se z toho motoristi poserou, protože nebudou mít kde odkládat své plechové milášky. Dávno už není důvodem pro jednosměrky zklidnění místní dopravy, ale snaha zařídit co nejvíce parkovacích míst.
Už sem zase taháš vulgarity?
Mám ho máznout? :-)
Za mne jednoznačně ne. Leč dík za nabídku.
Mazání považuju za nejkrajnější možné opatření ... a nebo projev ubohosti. Tohle ještě zdaleka není krajní stav a na mazací ubohost jsou tu onačejší profíci, než zrovna Ty :-)
Jak začne vykřikovat, že jsem lhář, končí.
Když nepřestane, zamknu to.
Nenechám se urážet takovým troubou.
... na což máš plně právo, hrubý osobní útok už krajním důvodem je.
To je pravda, byl jsem lživě nařčen ze zneužívání veřejných peněz. Což není pravda a Jindračíslo to dobře ví protože jsem mu to několikrát psal. Považuji za patřičné se vůči takové takové lži a osobnímu útoku ohradit.
Proč by se posrali, lidi se holt přemístí podle toho, co jim vyhovuje. Třeba my bychom se odstěhovali a nějaká carfree rodina jako je například Vráťa se zas přistěhuje.
Pokud už pro jednosměrky není hlavní důvod omezit průjezdnost oblastí, tak by je u nás na Vinohradech měli trochu přesměrkovat, ať se tím dá lépe objíždět světelné křižovatky.
Jj, četla jsem to. Ta carfree rodina mě dostala:-))
Přišlo mi takové cool, jako bezhříšné, myslím sinfree, cofeinfree nebo alcoholfree:-))
Si říkám, ještě že nejsme bikefree:-))
Pochopitelně opět nesmysl, dovoluji si tvrdit, že po cca 40 letech řidičské praxe jsem na motorce výrazně obratnější, než nedělní cyklistka paní radová, co se sotva drží na trubkách, ale bude smět. Toto není argument. Další?
Srovnávejme srovnatelné. Paní radová na motorce vs paní radová na kole. Paní radová na kole si (nějak) poradí (s kolem mezi nohama doskáče mezi zaparkovaná auta). Paní radová na motorce už ne.
Zkušený cyklista si nějak poradí. Zkušený motorkář také. Je důvod jednoho diskriminovat?
Nikdo není diskriminován. Jen je potřeba nastavit pravidla na nejhorší (a nikoliv nejpříznivější) variantu. Nezkušený cyklista si poradí, nezkušený motorkář ne. To je ten důvod.
I nezkušený motorkář má za sebou autoškolu, kde musel prokázat určité schopnosti udržet se na motorce. U cyklistů to neplatí. Ten příměr se mi tudíž moc nezdá.
Jenže to bouráš dogma, že každý cyklista je z principu geniální polobůh, zatímco každý motorista nesvéprávným motofašistou. Já vím, že je to volovina, Ty víš, že je to volovina, ale u Hraboše neprostřelíš.
Nejde pouze o to udržet se, ale vyhnout se ve stísněných podmínkách. A tvrdit že se 150kg se v nízkých rychlostech manévruje stejně dobře jako s 15kg je na pováženou. Cyklista v nejhorším případě může kolo zvednout nad hlavu a odkráčet. Motorkář nemusí vůbec motorku zvednout ze země (když ji položí).
... paní radová s kolem nad hlavou. Malebná představa.
víš prd jak je paní radová silná a schopná
Nebo ten cyklista nemusí zabrzdit a vjede přímo pod auto, případně pod něj aspoň spadne. Už jsem zažil paní radovou, která zastavovala stylem, že z kola spadla (kolo měla obyčejné, žádný horní rám, žádné klipsy).
Jo a neznám po Praze moc jednosměrek, kde by motorkář nemohl na vhodném místě zastavit, aby jej protijedoucí auto bezpečně minulo (pravda, znám v Praze obousměrky, kde se na šířku vleze akorát tak náklaďák a přesto tam nemají auta problém obousměrně projíždět, prostě vždycky jedno na začátku ulice počká).
Nějak ti to přirovnávání kulhá.
A nevěřím, že na motorce jsi obratnější než na kole a jestli jo, tak musíš být hodně velký dřevák a v tom případě už chápu tvoji obecnou averzi proti kolům.
jen značka zákaz vjezdu
... pak to není jednosměrka.
bereš-li to takto pak já teda budu tvrdit, že mototocykl stejně jako automobil, stejně jako cyklista v jednosměrce jezdit může.
No a na to se právě ptám. Pokud je úsek označen značkou B1 (zákaz vjezdu, jak jsi napsal), nemá tam co jezdit žádné vozidlo žádným směrem.
Pokud půjde o značku B2 (zákaz vjezdu dojednosměrné ulice), nemá tam v protisměru co jezdit opět žádné vozidlo.
Jádrem mého dotazu stále je, proč má, v případě zprůjezdnění jednosměrného úseku v protisměru pro jednostopá vozidla, dodatkovou tabulkou, tato výjimka platit jen pro určitá jednostopá vozidla a jiná ne.
protože zákon :-)
když zalobuješ v parlamentu a nechaš si prosadit změnu zákona jako dodatek, třeba v zákoně o kulatosti brambor nebo zelenosti okurek tak budeš mít na dodatkové tabulce s bicyklem i dodatkovou tabulku s motocyklem. Ale to zatím není, zatímco možnost používat jednosměrku v protisměru bicyklem, je-li tato jednosměrka patřičně ošefována, již lze.
Já mám spíš pocit, že pokud se do toho opřu (opřeme, nejsem sám), tak vznikne úředníkům problém, a to úředníci neradi. Takže jejch reakcí nejspíš bude, že se k věci postaví stylem - jsou z toho nějaké peníze? Ne. Máme potřebu vůbec to povolovat? Ne. Tak to zrušíme pro všechny.
To chceš? Já ne.
Uředník není ten kdo o tom rozhoduje. :-)
Když myslíš ... Nevím, jak Ty, já už jistou praxi (vcelku úspěšnou) v odstraňování buzeračních dopravních značek úřední cestou mám.
Jenže nejsem povaha typu "když mi chcípla koza, ať taky chcípne sousedovi", takže do zobousměrek zatím nebudu šťourat formální cestou. Nicméně, pokud by se tato záležitost měla rozjet ve velkém s jednostrannou protekcí, naproti se rozjede kampaň "A proč ne motocykly?".
Protože smrdí a dělaj kravál!
Proto!
Obecně, nebo jen v protisměrce.
Všude nebo jen v Praze?
Všude smrděj a dělaj kravál, v jednosměrce, na dálnici, v lese, všude, je to mor.
Tak to je musíme zakázat plošně a všude.
To se nedá nic dělat:-))
Hlasuju pro!
A zakážem i čtyřkolky a vodní skůtry!
Jo, smažme je!
Jseš admin tohoto tématu, máš právo mazat, tak maž! Co smažeš, přestane existovat navždy:-))
Nikdo na světě o mě nebude veřejně prohlašovat, že jsem lhář.
Googluj moje jméno, googluj Hrabala.
Možná ti dojde, že tohle si nesmí dovolovat.
Když nepřestane, zamknu to.
Není schopen se chovat slušně, půjde do chlívku kam patří.
Protože se tam nejspíš ani s motorkou bezpečně nevejdeš. Velmi hodně motorek zabírá prostor téměř stejně jako osobní auto.
Určitě není problém aby s kolama do protisměru povolili motocykly do 50 ccm a rychlosti do 40 km, protože jsou srovnatelné s kolama, ale větší už ne, bezpečně by se nevešly.
na to že tady píšeš jakou máš praxi v řízení motorek, mám dojem, že to jen tvoje toužebné přání takovou praxi mít, protože zřejmě netušíš jak motorka je velká a kolik místa potřebuješ k bezpečné jízdě.
No, řekl bych, že na motorce jsem toho za svůj život najel minimálně srovnatelně s tím, co Ty na kole. Ale to není důležité.
Šířka mého stroje (z techničáku) je 650 mm. Obvyklý A-rozměr řidítek kola je kolem 70cm. Nevidím rozdíl.
To, že ty jezdíš na lehounkém a úzkém naháči ještě neznamená, že tak jezdí ostatní. Vezmi metr, teda dvojmetr a projdi se občas kolem zaparkovaných motorek a změř si jejich největší šířku, zpravidla to nejsou řiditka a pak budeš vědět rozdíl. A potom druhý podstatný rozdíl ve hmotnost kola (když hodně tak 20 kg) a motorky, zpravidla 2 až 3 metráky a vyjimkou nejsou 4 metrákové. No a pak další a neméně podstatný rozdíl je poloměr zatáčení. A určitě budou i další rozdíly.
Není to žádný extrémní strojek, ale tuzemský produkt z minulého století, nepoužívaný k ukájení ega, ale jako dělník, když potřebuju někam po Praze dojet včas a nemusím s sebou táhnout vejbavu. Samozřejmě, že milionářský synek s padesáti najetými kilometry na goldwingu je taky paráda - stejně, jako paní radová na Ukrajině, co brzdí patama.
Z pozice řidiče auta se mi zobousměrky nelíbí vůbec ani trochu, jsou nebezpečné.
Z pozice občasného městského motorkáře by bodly.
Z pozice cyklisty nemohu posoudit, na kole jezdím v drtivé většině za odpočinkem v přírodě.
Tak nevím ... ale preferovat zase jenom (bez betonového důvodu) městské cyklisty mi přijde kontraproduktivní a generující jen další nevraživost.
Průměrná motorka je do města mnohem obratnější a rychlejší než jakékoliv auto. městskými ulicemi i v Praze na motorce projedeš celkem svižně, tak není důvod někam pouštět motorky do hodně úzkého prostoru, kde by musely hodně pomalu a třeba i zastavovat. Mnohem rychlejší si když objedeš třeba celou čtvrť.
Pokud je provoz cyklistů v jednosměrce dobře vyznačený, tak nemůže být problém. Podstatné je aby se tam auto i kolo bezpečně vešly.
Pokud tyhle místní úpravy někdo vnímá jako produkující nevraživost, tak je to jen známka jeho krátkozraké hlouposti. Je plno míst kde je místní úpravou omezený a zakázaný provoz některým vozidlům. Na tom není nic divného.
Pak je hloupá a krátkozraká většina obyvatel Prahy, protože na jednostrannou cyklopreferenci už nadává skoro každý, s kým se bavím. Ale to zase není až tak k věci.
Ano, průměrná motorka s aspoň trochu dobrým řidičem je v městském provozu velmi obratná, proto ji také občas používám. Nevidím tedy důvod, proč by pro ni nemohly být zpřístupněné zobousměrky. Jestli jejich řidiči pojedou "hodně pomalu" a budou "třeba i zastavovat", bych ponechal na povinnosti řidiče každého vozidla bez rozdílu - a sice na povinnosti přizpůsobit způsob a rychlost jízdy okamžitým podmínkám v provozu a požadavku na bezpečnost a plynulost.
Myslíš si, že kdyby se na cyklistiku vydávalo v Praze tolik co na automobily, že z Prahy vznikne Pchongjang a všichni sednou na kolo?
Je mi to jasný o co jde, aby si lehkoživkové z AM a jiných obskurních spolků mohli mezi sebou rozdělovat brebendy, jako třeba byl ten půlmegovej podvod s generelem....
Jdi s tím do háje.
Natahovat pracku k veřejným financím, to je jediné co vás zajímá.
Pláčeš hezky, ale patřilo by se plakat na radnici Prahy 10 (myslím).
Tohle furt dokola nadávání komukoliv kdo mi příjde do rány není k ničemu.
Nepláču vůbec.
Tohle je zase ta vaše blbá gamesa.
Ptáš se blbě, běž si stěžovat na příslušnou radnici, apod.
Prdlačky, problém je nejen celopražský, ale celonárodní a zaslouží si maximální medializaci.
Nejdřív Praha 3, pak 10, z chvilku bude architekt strkat pracky do naší obecní kasičky.
Medializovat, ať to všichni vidí!
Tak si dojel, frajere.
Pak nechápu, proč ze sebe tak úporně děláš blbce. Kdybys za to něco bral, tak to chápu, dneska ze sebe dělá pitomce za prachy kdekdo. Ale zadara ... ?
No, spíš bych řekl, že Ty a Tvoji kámoši jste dosáhli (a udržujete) stav, kdy když před drtivou většinou motoristů řekneš "cyklista", tak si, v lepším případě, odplivnou.
Ptal ses těch běžných, neaktivistických lidí, co občas jezdí (nejen) po Praze na kole, jestli o to vůbec stojí? Těch, co jim je Tvůj džihád proti benzínu ouplně jedno? Co jenom chtějí (nebo potřebují) dojet z místa A do místa B?
Říká se tomu medvědí služba.
Je to prostě nedospělý frustrát, potřebuje občas zlomit čelist, aby se srovnal :-)
Tak extrémně bych to nebral, nemám rád násilí. Spíš je to chudák, co touží prosadit svoje výhody proti ostatním za každou cenu, hlava nehlava - opravdu typický projev nedospělosti. Průšvih je, že je o té své "pravdě" hluboce přesvědčený a když mu na ni někdo sáhne, ztopoří se jak kobra a začne sekat kolem sebe, místo toho, aby své názory rozumně konfrontoval a hledal rozumné, všestranně přijatelné a zákonné kompromisy.
Několikrát o mně, chlapec, napsal, že jsem "zastydl v pubertě". Docela bych řekl, že je to klasická ukázka přísloví "Koho svrbí, ten se drbe" a jeno největší problém je právě tady.
Nemá mužský v sobě chlapa, vsadím se, že mu chyběl mužský vzor jednání a chová se jak hysterka v přechodu.
Nemám na to náladu, takhle se nepohneme nikam, nemá to smysl dál o věci debatovat.
Hele, motorky do jednosměrek jezdit nebudou, protože je nemám ve městě rád!
To je snad rozumnej argument, no né?
Koukni na ten hnus, a ten rachot, když to nahodí a na Periferque tě předjíždějí zleva, zprava, jsou všude, kdepak nic takovýho!
Tak to zamykám, Hraboš ať se pere jinde.