Já to propásl, ale dá se to zkouknout online, viz, odkazy na rebelbike.
http://www.rebelbike.com/index.php?clanek...
V rámci stručnosti je tam sice nutně pár nepřesností, ale jinak bych řekl zajímavé shlédnout.
Jen tak mimochodem, včera jsem byl středem zájmu dopravní policie. Byli zvědaví na všechny údaje ohledně motoru rychlosti atd. Tak jsem jim vše popsal včetně výkonu a když konstovali že je vše v pořádku a hodili jsme řeč.
Na můj dotaz že brusel přece povoluje jen 250W mně odpověděli že náš zákon povoluje 1kW a není v zákoně uvedeno jestli elektrika či spalovák.
O pedelecu v zákoně taky není řeč. Bylo mně řečeno že oni se drží naší zákonné normy a že možná v zahraničí bych mohl mít potíže.
Pak jsem se kounul v archivu čt na pořad polopatě a tam to bylo taky řečeno.
Jinak tuto sadu již zakoupíš i zde
http://www.eclipsebikes.com/motor-kits-bafang...
levněji a hned.
Takže kolo s motorem do 1Kw je pořát kolo?Proč teda všichni prodejci blbnou 250w,25Km/hod,padelec??
Jsou papežštější než papež.
Servilní aktivita k vrchnosti, nikým nevyžadovaná, nevynucovaná, přeszo snaha se zalíbit a plnit na 150 procent.
To je stará tradice pilně ve školách pěstovaná. Soudružky učitelky se mohli přetrhnout aby jejich nástěnky k Únoru nebo Říjnu popř. Máji byly co nejnápadnější a nejkrásnější, ruský vlajky umísťovali snad i na hajzlíky (nepochybuji o tom, že dnes jsou stejně aktivní s modrou vlaječkou s hvězdičkami do kruhu), no a generace žáčků to vlezdořiťovství okoukávali a slabší jedinci implementovali jako praktický návod k životnímu jednání.
Taky se bojím až na takového aktivistu v uniformě narazím. Ty co jsem potkal tentokrát možná byli zarytí euro odpůrci. Bylo vidět že zminka o uniji jim přijemná nebyla.
Příště jim ujedeš ne?
Zajímalo by mě, jestli ten právní výklad 1kW je v policii ČR všeobecně sdílený, nebo šlo jen o osobní náhled těch hochů.
Na různých elektro cyklo fórech jsem to, že omezení u nás není 250W ale právě ta kilowata četl několikrát, a většinou oponovali ti překupníci s pedeleky.
Jeden prodejce co montuje silnější motory tak k nim dodává výňatek z příslušné vyhlášky kde je to uvedeno (1kW). Tím se má dotyčný vykázat policajtům a údajně to zabírá. Naše vyhláška nikde žádné pedeleky neuvádí, jediné omezení je rychlost 25km/h.
I to je ovšem neprokazatelné. Stačí když budu šmrdlat nožičkama a těžko mně kdo dokáže že jsem tu rychlost měl pomocí motoru a né svých nohou.
V německu se běžně prodávají přístavby k invalidním vozíkům se silnými motory kde to klidně fičí i 35km/h. Žádné pedeleky to nemá a koupit si to může kdokoliv.
Zlaté české ručičky je jen zbožné přáni, ty se na to co se vedle u souseda vyrábí a dělá pro cyklisty a invalidy nikdy nedohrabou.
Ono v realitě je vlastně všechno tak nějak jinak, z 250 je klíďo 400, pas nemusí být a k obědu ti ohřejí klíďo včerejší guláš...
Ve vymýšlení byrokratických komplikací jsme Unijním předvojem.
Tak tak. Těch 250 je jmenovitý výkon. Většina těch legálních řešení běžně dá více a nebude to jen nějaké krátkodobé maximum. Pokud má nějaká řídící jednotka 15A, tak na 36V a při jen 75% účinnosti to dá čistý výkon 400W.
35km/hod bych na invalidním vozíku tedy nechtěl jezdit :-)
Ja taky ne, ale dokáže to.
Můj stroj taky valí 60km/h ale ja jezdím tak 20-25km/h. Průměry mívám 17-19km/h:-)
Tak jsem dneska přišel na to jak je to s těma průměrama, furt jsem špekuloval, jak je to možné, že kolegové mají nad 20 a já když fakt makám nedám na rovině víc jak 16-17, když jsou tam vršky tak spíš 13-14, takže průmér, když se neflákám, se dá uvažovat tak 15.
Ty cyklopočítadla ukazují průmérnou aktivní rychlost, jak se kolo nehejbe, zastaví se čas
Pak to zhruba odpovídá.
Papežštější, než papež, to je stará tradice, dnes si tyhle servilní soudružky chodí stěžovat na policii, servilní soudruzi si chodí pro změnu stěžovat na magistrát :-)
Pravím slovy klasika:
"Jsi prase"
Spíš je to o tom na koho člověk narazí.
http://www.motokola.cz/htmls/legislativa.htm
Motokola.cz taky tvrdí co se jim hodí. Třeba tvrdí, že motor musí být odnímatelný a tedy nesmí být spojen řetězem s kolem atp. :) Prodávají totiž řešení s třecím válečkem.
Projevuješ se jako hysterka v premenstruální tenzi :-)
To je citát z kauzy Cibulka x Havel.
Tak mě napadnul v souvislosti s tím tvým výlevem.
Tak to tě v této souvislosti napadlo správně, akorát si nejsi schopen připustit, že se jednalo o sebereflexi. Říká se tomu projekce :-)
Srovnávat aktivní servilitu směrem k vládnoucí vrchnosti se zákonným nástrojem k získání vyúčtování veřejné sbírky, když ho parta zlodějů, která se na sbírce prokozatelně obohatila odmítá vystavit, i když jí to zákon ukládá může jen debil, nebo zaslepenec.
To je jako by si tvrdil, že když někdo vidí zloděje jak krade a zavolá na něj policii, že je podlý udavač.
Tvůj "zákonný nástroj k získání vyúčtování veřejné sbírky" jsem jako aktivní servilitu směrem k vládnoucí vrchnosti pochopil.
Jak jinak pochopit člověka, který tu opakovaně vyšiluje kvůli pár korunám, zatímco jinde se rozkrádají miliardy.
To samé, co za totáče - pár lidem, kteří mají odvahu jít proti hlavnímu proudu, se jde tvrdě po krku.
Vůči velkým rybám "zákonné nástroje" nepoužíváme, vůči těm jsme raději aktivně servilní a děláme za ně špinavou práci.
Těch se totiž bojíme, pro ty není problém poslat člověka na měsíc do špitálu, že jo.
Nejsem policista ani vyšetřovatel a mám nepatrnou možnost zamezit rozkrádání miliard.
Naopak, mám dostatek důkazů k tomu, abych doložil, že sdružení Auto*Mat sprostě ukradlo inimálně 15 tisíc z veřejné sbírky.
Protože jsem jeden s okradených snažim se, aby došlo k nápravě a téhle partičce sprosťáků to neprošlo. Příště by ukradli víc.
Kde je nějaká servilita nechápu, tu vidím spíš na tvé straně a to směrem k těm zlodějům.
A nechápu, co to má společného s elektromotory, tak toho nech, nebo si založ jiné téma.
U elektromotorů to přece začalo, vzpomeň si. Označil jsi prodejce elektromotorů za servilní, a to jen proto, že dobrovolně(?) dodržují nějaká pravidla.
V tom případě by ti měli býti lidé z AutoMatu velmi sympatičtí. Vždyť je to tvoje krevní skupina, také si s nějakými pravidly příliš nelámali hlavu.
Důležitý je pro ně výsledek, rozumíš, důležité je, aby JIM ten výsledek vyhovoval.
Že si to vyúčtovali podle svého? To je jen blbá formalita, kterou vymyslel nějakej ouřada, protože neměl nic lepšího na práci.
V tom vyúčtování už se teď rejpe jen jeden servilní soudruh, co je papežštější než papež (ty). Důležité je, že Kinterova tyč byla vztyčena. Proč jsi zrovna ty nepochopil, co je důležité, mi nejde do hlavy.
Ty se pro změnu chystáš drandit po Praze na kilowatě, důležité je, že se nezapotíš, nenecháš se přece zbytečně omezovat!
Řídil jsi auto pod vlivem alkoholu, proč ne, vždyť TY jsi měl pocit, že jezdíš bezpečně!
Nebo to mám chápat tak, že pro sebe sis narcisticky stanovil jiná měřítka, než pro ostatní.. ?
Panáčku rozdíl je v tom že já 1kW neporuším zákon ani nikoho neokradu na rozdíl od AM.
Tak že nemel kraviny a napřed si nastuduj co hovoří náš zákon o povolených výkonech.
Ano, silnější elektrokolo umožní se přepravit v členitějším městě typu Praha bez toho, aby si se zapotil, což považuji za významnou výhodu. Za výhodu považuji i to, že elektrokolo narozdíl od skůtru nebo mopedu nesmrdí a nedělá kravál, což pro město a jeho obyvatele je rovněž plus.
Nikoliv nevýznamnou skutečností je i to, že při návratu z práce či jednání se naopak na elektrokole zapotit můžeš, fyzicky se dostatečně vyřádit, což ti skůtr nedá.
K pochopení, že elektrokolo takhle může fungovat jako rozumný alternativní městský dopravní prostředek musíš odbrzdit v hlavě ty ideologické floskule. To že se nechceš "zapotit" neber jako projev pohodlnosti či lenosti, jak nám mnozí vykladači myšlenek elektrocyklistů podsouvají, ale prostě jako projev ohleduplnosti a slušného vychování.
Jsou chvíle, kdy nebýt spocený jako vrata od chlíva patří k dobrým mravům.
http://www.novinky.cz/zena/styl/340605-nadmerne...
Botulotoxin, liposukce, sympaktektomie?
Stačí kilovata a tohle:
http://www.prodejparfemu.cz/dior/fahrenheit...
Jak na sviňu se nejvíce potím na palici:-(
http://www.conrad.cz/solarni-cepice-s...
Pokud nebude teplo tak můžeš místo chlazení nabíjet kolo.
Nepotřebuješ centrálu, stačí čepice!
To je ale kokotina:-)
všecy ste kretény
Se jukni do zrcadla, ty magickej Coperfielde :-)
Vypadá to hezky , ale když sundá páčku od přesmykače , aby tam dal ovládání motoru , sundá přesmykač a kliky s trojpřevodníkem nahradí jedním převodníkem , jak potom řadí , co na to řetěz ?
Řadí jen přehazovačkou a tedy má menší rozsah převodů. Už se to řešilo... Ono na elektrokole se díky pomoci motoru bez těch nejlehčích převodů může obejít. Pokud ne, tak se dá řešit pomocí Dual Drive.
Otázkou je jak ten duál funguje v těžkém záběru.
No řekl bych, že to v záběru moc fungovat nebude soudě dle zkušeností s planetovou převodovkou. Nicméně ono ani na přesmykači se moc nedá řadit v těžkém záběru. Planetová převodovka má alespoň výhodu, že se dá zařadit při stání.
Tak s přesmykačem ani přehazkou u mně problém není a zařadím za jakychkoliv podminek.
Minulou neděli jsem si to jen potvrdil jizdou na Radhošť.
Chce to se naučit určitou techniku řazení:-)
Řazení při zastavení je mně naprd protože potom už se to do prudkého kopce nedá rozjet.