baterie 2 x 12V 8A,je umístěna v rámu skládačky,
v provozu 2 roky, 6000km, v dnešní době poloviční
dojezd.Jsem laik, bylo by možné sletovat 8 baterií
3.7V, 2600mA, připojit do konektoru na nabíjení
a v přestávkách dobíjet nebo případně ji nechat
zapnutou i při jízdě? obrázek baterie přikládám.
děkuji za informace. asta
Pozor ! tyhle akumulátory se na e-kolo nehodí.
Proč? Dávají max proud 2C , potřebují k nabíjení
balancer - bez něj to nejde . A nabíječka na olovo
ti je zničí.
Vyber si třeba tady:
http://www.peckamodel.cz/produkty/rc-modely-a...
A ještě nabíječku:
http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-modely-a...
Dost drahé, kupoval bych z ciziny - http://hobbyking.com/hobbyking/store/lithium... A nabíjet pomocí IMAX B6 (v ČR se dá sehnat za 700 Kč)
Každopádně DIY výměnu bych někomu kdo si plete proud a energii nedoporučil…
Jak píše dave, tak bys musel připojit BMS. Cos e týká kapacity pro předpokládám, že více jak 20A ti to kolo nebere, tak potom by stačila kapacita okolo 10Ah.
20A mu to určitě nebere.Zcela jistě má 250W převoďák. Ale kdyby dodal obrázky udělal by dobře. Baterie v rámu znamená ,že je aku uložený vevnitř rámu předpokládám,zřejmě lion? 24V ?? Obrátil bych se na servis a nechal si to raději udělat tam. Včetně sestavení,BMS,atd.
-fotku kola přikládám,baterie lion,2 x 12V 8A
motor vzadu 150W, asi se zkusím zeptat v servisu.
Nechápu řešení s odpruženým zadkem a pevným předkem. :-( Nechal bych to kompletně předělat na jiné napětí.Akumulátor se vyndává,nebo je pevný? Respektive jde nabíjet jen aku? Mimo kolo
To bude jen nějaký silentblok :-)
I tak je to tlumení a pohyblivé
nejde nabijet mimo kolo, baterie jsou v rámu.
Já bych to změnil. Aku na nosič,nebo Frog s napětím 36V. Je tam málo místa na výkonnější baterku.
Mě to přijde lepší v rámu. U skládačky se to alespoň neplete při skládání a celkově je to tak nějak hezky kompaktní. Skládačka je stejně na krátké vzdálenosti.
Je to lepší v rámu,samozřejmě.Ale ta zadní část rámu za zámkem je extrémně malá. 24V LIPOL by tam snad šlo nacpat v nějaké pěkné kapacitě.Chtělo by to fotky z druhé strany. A také zepředu po rozpojení. Jak je tam ta baterka umístěná.Pod ní bude asi ŘJ
vyfoť baterky, vyndaný ven. Jestli jsou v tom cylindry jako na obr. , tak je jen vyměnit, to ti udělají někde kde repasují. Jak to začneš překopávat, nasypeš a kdoví jak to dopadne, kolo za velké investice nestojí.
Ale jestli jsou tam dobrý cylindry, 2 roky by neměly být úplný finále. Nech to dvakrát na nabíječce v kuse aspoň 24 h a vyjezdi, neřeš že svítí zelená. Mohly by se probrat k životu. Dojezd může být horší i napálenými konektory mezi jednotkou a kabelem k motoru, pokud nejsou super, vystřihni a dej natvrdo.
To je také pravda :-) Překopávat to asi fakt nemá cenu. Pokud ten motorek stačí výkonově ,tak nechat tak. Ale opravdu tady chybí informace,jak ten aku vypadá,jak se vůbec vytahuje z toho rámu. PS. původní dotaz je úplně jinak formulovaný :-) Pán chce prakticky dobíjet původní aku přes nabíjecí konektor . Jako by ta aku byla v rámu snad zavařená natvrdo.
http://www.elektrokola-lectron.cz/modely...