Kámoš si chce koupit střeďák a ptal se mě jestli má použít http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1... . Je nějaká jiná možnost aku do rámu s vyšším vybíjecím proudem? 15/19A je pro motor omezující a jelikož jsem neslyšel,že by ŘJ jednotka u středového motoru BBS 1,2,šla nastavovat(tedy nastavit nižší proudy ,aby vyhověly slabší aku) Takže: Má si aku poskládat sám a udělat držák do rámu + obal,nebo se dá koupit lahvová aku někde z ČínY,nejlépe LIFEPO,nebo vyšší kapacita LION.(12-15Ah) Já osobně bych klidně koupil tu 9Ah 48V a smířil se s nižším výkonem motoru,akorát bych měl strach o akumulátor.
Tahle baterie je na 750W přísně nevhodná. Ovšem obávám se že do rámu vykonější nesežene. Rámovky se dělají pro motory do 250W s malým odběrem. Řešením může být batoh a aku z linergy pokud to nechce dávat na nosič.
Myslí, že raději poskládat sám do rámu. Když jsme kdysi řešil eBike, tak jsem taky řešil poskládáním ze článku Headway, které nemají problém klidně dát proud 100A, což převýšilo můj požadavek dvakrát. Dneska bych s ohledem na lepší hmotnost skládal ze článku Li-po z Hobbykingu. Sice asi nepřežijí 3 roky (a třeba jo... uvidíme), ale zase jsou lehké a cena je taky dobrá.
Nebo pokud má dost peněz, tak ať koupí hotovou baterku z Linergy.
Děláme rovněž zakázkovou výrobu do rámu články dle požadavků. Může vypadat třeba takto 48V15.9Ah
http://www.g-kolo.cz
To si děláte i obaly? Co to je? Laminát? Hodně lidí,co se nerado šťourá v elektrice by třeba potěšil aku LIFEPO 12+-Ah 48V včetně balanceru a ochranného obvodu proti vybití.Ještě než vypadnu do hospody: Stačí zadat rozměry rámu ,nákres? + požadované konektory(nabíjecí,vybíjecí,případně spínací)
Dobrý den, děláme jak lifepo4 tak Li-po, či limnCo2. Jedná se o hliníkový, tady konkrátně o pozinkový plech. používáme převážně šířku 7cm, pro vhodné umístění článků. Používámě články střední kvality tedy li-ion s doporučeným max odběrem 2C, lifepo4 5C, a lipoly dle požadavků.
Ano stačí zadat nákres a kojnektrory a mi Vám spočítáme možné parametry i s BMS.
Nešlo by sem dát pár fotek? Zajímá mě spojení s rámem. Je mi divné,že výrobci přestavbových sad nepřemýšleli o nějaké rámové konstrukci aku (univerzální). Přece jenom HUB motor + odpovídající aku je značná hmotnost. A jízdní vlastnosti takového moped kola jsou dost špatné. Kdyby to bylo pro mně,tak by mi vadilo ,že takový aku je prakticky zabudovaný a nejde vyjmnout a nabít. Bydlím v paneláku a potřebuji aku nabíjet externě.
Výroby co jsme dělali byly na pevno(sešroubované ke konstrukci), o odejímatelnou variantu jsme zatím nedělali. Samozřejmě je možné nějakou konstrukci navrhnout. Kit má standardní Andersen konnector.
Se vetřu s elektrootázkou. Potřebuju finálně vyřídit problémky s aku.
12V, vybíjecí proud hodně (třeba 100A) a přibližně 10-20Ah.
Použití občasné, ale když už tak to bude stát za to (vyždímání co to dá, takže potřebuju ochranu).
Hmotnost neřeším, cenu, s ohledem na četnost využití, bych rád viděl nízkou.
Rady? Těch 12V je docela problém.
LIPO modelářské?Nevím k čemu to složit,ale ideál asi bude autobaterie
Když už tak gelové trakční :-) Velké vybíjecí proudy olověnkám neprospívaj a navíc jim chybí ochrana proti hlubokému vybití.
Gelový je na tom stejně.
12V není vubec problém, problém je že tak malá kapacita 10-20Ah nedovolí vysoké odběry.
Na to aby jsi mohl odebírat 90A je potřeba 90Ah bat. a těch 90A by šlo odebírat max 30min. Cena je ovšem značná.
http://www.i4wifi.cz/Baterie-a-nabijeni...
Tahle
http://eskutr.cz/cs/lifepo4-bateriove-packy-12v...
da 60A po dobu 15min a cena je přijatelná.