To je ale smutne, ze nebude horska sluzba na hrebenech v Krkonosich. Jen mi prijde, ze i Vyrovka by byla polohou o dost lepsi nez Pec.
http://zpravy.aktualne.cz/regiony/horska-sluzba...
Zaujalo mě, jak náš dvanáctiletý syn vyřešil zabouchnuté dveře od domu
.
Děti nám hlídala babička a těsně před naším odjezdem z hotýlku volala, že si zabouchli dveře, říkáme za hodinu jsem doma, buďte v klidu.
No a přijedem domů a oni jsou už vevnitř.
Náš hoch s pomocí dvou provázku a vlastní vynalézavosti dokázal otevřít okno, které bylo nahoře cca 5 cm otevřené na vyklápěčce, nic nepoškodil a když mě ukazoval jak to udělal, tak jsem jen zíral nad elegancí provedení a mazaností provedení....
Urbanova legenda praví cosi o reklamaci trezoru a vyjádření, že certifikace se provádí na řezání flexou, vrtání vrtačkou, vaření autogenem, ale ne proti dětem.
(Např. když má klávesnice ohmatané čtyři číslice, je to jen 24 možností...).
Však jsem si taky klávesnice nechal vyměnit.
Já mám dva pětičíselné piny a pravidelně používám oba :-)
Ne, protože při brute force útoku v manuálním režimu je slušná pravděpodobnost, že bude útočník začínat od nízkých čísel, takže na začátku je dobrý mít číslice vysoké :-)
Takže je to 98765 a 43210?!? :o)))
Ne, ne. Ale klidně se ptej dál, proti podobným vykukům jsou piny rovněž odolné :-)
Co z toho kluka jen bude... :o)))
EUkrajinští demokraté: http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni...
Jo. Dívejte se! A neříkejte, že jste neviděli...
http://ani-al.livejournal.com/1705540.html?view...
Jestli sis myslela, že jsi schopna pštrosům pokazit nedělní podvečer, jsi stále ještě idealistka. Dobrá zpráva, ne?
Jestliže ten z Joeova videa střílí jen tak na bezbranné lidi (ať je on sám kdokoli), souhlasim, že je to zrůda. Ale jestli je to ukrajinec, fašista, prorus, nebo třeba američan z toho nepoznám. Já zas četl, že budovu vlastní neopatrností při zacházení s molotovovy zapálili ti co jí obsadili (ze střechy).
Taky netušim kolik je na tom pravdy ...
Že to "světkolemnás" doprovodí slovy "fašismus" a "pogromy" je asi stejně průkazné jako objev pyramid na Krymu v témže informačním serveru:
http://www.svetkolemnas.info/novinky...
Reportáž z celého průběho tragédie:
http://napaki.livejournal.com/100072.html
Podle mě je potřeba, aby se EU, USA a Rusko okamžitě dohodly na společném postupu, vedoucím k zastavení násilností.
Dokud se všichni tihle "demokraté" budou v médiích nad zbytečným zabíjením pohoršovat, hádat se, ale potají tam posílat zbraně a žoldáky, mají tohle všechno na svědomí. Ukrajina si s tím sama neporadí.
S tím naprosto souhlasim ale přidal bych i Ukrajinskou vládu (klidně i Ponomarjova), aby to nebylo "o nás, bez nás". Místní "ozbrojenci" by ale dohodu museli respektovat, né jak tu Ženevskou :o(.
Taky by měla skončit demagogická masáž obyvatelstva zvenčí. A v ideálním případě přiznání k vlastním akcím okolních "mocností" (všech). Ale to je bohužel stejně nereálné, jako Neználkovo Sluneční město ...
Celé je to rozjeté, že i kdyby se situaci podařilo teď postupně uklidnit, zasetá nenávist tam vydrží po desetiletí.
Mě dneska zaujala jedna bikerka, kterou jsem potkal nedaleko Jistebnice, nejdřív jsem si myslel, že jede nahoře bez = vysvlečená do půli těla, otočil jsem se za ní, až jsem skoro spadnul z kola, pak mi došlo, že to byl takový dres v barvě těla, i s těma... jak se to řekne slušně... s kozama :-)
Ti ptáci se ale mají...
http://pixtale.net/2013/12/how-our-world-would...
Hustý... Nejvíc mě dostalo Mexico city!
Fotomapy Prahy - porovnání stavu v r. 2013 s rokem 1842, 1938, 1953, 1975 nebo 1989.
http://www.dveprahy.cz/
A tuhle knížku znáš?
http://www.kosmas.cz/knihy/132937/zmizele...
Pro mě to není moc zajímavé (není tam Výběžek), ale pokud znáš třeba Šumavu, tak doporučuji.
Starsi syn mi koukl pres rameno, precetl titulek a konstatoval:"Coze? To je strasny! Jeste ze nemame takoveho prezidenta."
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/335411...
Prý jsou v seznamu opravdu odporně vulgární slova jako оккупация nebo аннексия.
Skoro. Tak jsem si vzpomnela na citat z Orwella "Kdo ovládá přítomnost, ovládá minulost; kdo ovládá minulost ovládá budoucnost."
"Podle kritiků tak bude napříště možné trestně stíhat kohokoli, kdo dá například veřejně najevo nelibost nad průběhem vojenské přehlídky k výročí konce války na Rudém náměstí v Moskvě. Odborné kruhy se obávají, že kriminalizován bude i případný alternativní pohled na moderní ruské dějiny."
http://echo24.cz/a/iB47k/novy-zakon-popirat...
Novinkám a iDnesu moc nevěřím, tak jestli to není nějaký fake...
Že by "fejkem" byl i Roskomnadzor?
http://grani.ru/Society/Media/Freepress/m...
Díky za odkaz, zase jsem si potvrdil, že Novinky informuji bulvárněji než by měly.
Ale novinky přece nejsou nic jiného než bulvár a hned od začátku. Ty jsi je vážně považoval někdy za seriozní zpravodajství? :-)
Nikdy, tak jako iDnes.
Dnes mě zaujal tento článek:
http://www.blisty.cz/art/73118.html
http://www.lidovky.cz/romskym-detem-9-let-k...
http://www.novinky.cz/veda-skoly/275603-mnozi...
... a protože projdou ´rekvalifikačními kursy, považují sami sebe za vyučené. Statistiky pak vycházejí z údajů, které žadatelé sami o sobě uvedou.
Není se čemu divit, když náš (a)sociální systém vytváří z dětí pouze zdroj obživy pro takzvaně sociálně slabé, kteří se vůbec nemusí zajímat o jejich budoucnost, protože stát se o ně postará (stejně jako se postaral o rodiče, prarodiče atd.). Nemají žádný důvod zajímat se o školu a vzdělání, ke způsobu života který jim vyhovuje žádné znalosti a dovednosti nepotřebují.
Naopak, když se najde dítě, které nějakým způsobem chce z toho vybřednout, rodina ho přesvědčuje ať to nedělá, ať do školy nechodí.
Dokážete si představit, že byste své dítě přemlouvali, ať dnes nejde do školy, ať je s vámi doma?
Mimochodem:
Teď mi zrovna líčila kolegyně, že paní K už je zase těhotná. Jedno dítě vozí v kočárku, dalších pět dětí je v děcáku.
Kdyby takových ´zasloužilých matek´ nebylo, vymíralo by Česko podstatně rychleji
Většina většinové společnosti chce šukat bez dětí ...
8-(
Vypadá to tak, že sice Česko nevymře, ale neuživí se. Naopak to přispěje k většímu sociálnímu napětí až budou různé skupiny "bojovat" mezi sebou o stále se tenčící sociální dávky.
"Gadžové by si měli uvědomit, že není daleko doba, kdy je Romové budou živit ..."
(proromský aktivista, jméno jsem zapomněl)
Stačí si uvědomit, že není daleko doba, kdy mohou mít Romové velmi silný voličský potenciál, takže třeba na úrovni obce by si mohli řídit finanční toky ke svému prospěchu.
Zatím tedy všechny jejich kroky k nějakému společnému politickému angažmá dopadly krachem, ale to nemusí být pravidlem.
Oni se naštěstí neumí názorově sjednotit a když tak jen na velmi krátkou dobu, žijí především jen sami pro sebe a pokud možno tak na úkor těch kolem. To by se museli hodně změnit aby něčeho významnějšího dosáhli alespoň na obecní úrovni.
... nezištní přátelé ...
(ale jen ´vocuď až pocuď)
http://www.novinky.cz/ekonomika/335423-usa...
Tak pry prosakly opravdove vysledky krymskeho referenda: ucast 30 %, pro pripojeni k Rusku z toho 50 %.
http://www.forbes.com/sites/paulroderickgregory...
Vrátil jsem se do dětství:
http://s0.graniru.info/files/75636.JPG
Jen nevím, kdo to je ten HATO ;o)
Vypadá například tak že se bavíme o škodlivých emisích typu benzen, PM10 a dalších sračkách ve městech linoucích se z automobilů a entita Újezďák přispěchá rovnou se třemi linky z nichž se toho ani jeden netýká a tvrdí že tím je prokázán vliv biosložek na zvýšené množství emisí ve výfukových plynech.
A když se na to člověk podívá pozorně zjistí že se jedná o emise CO2 a už vůbec se nejedná o emise ve městech, ale o emise při výrobě. Takže újezdňákování znamená zcela bez argumentů (případně s argumenty zcela mimo mísu) sebejistě prosazovat nějaký názor.
No a újezdňákování protože tohle je oblíbená debatní figura entity Újezďák.
Vy jste prostě vy a dokážete fakt pěkně kroutit debatou...
¨Nezaujalo mě ani to, že zneužíváte cizí přezdívky jako argument ba ani to, že jste si zde zase nasral na vlastní hlavu.
Zaujalo mě to, jak drze překroutíte souvislost v debatě a to jen z důvodu, že jste obyčejný troll.
Původní debata :
Hrabosh ¨Píšeš jako kdyby bylo "již dávno nade vší pochybnost" prokázán vliv biopřídavků na zhoršení emisních charakteristik automobilů. Hodíš odkaz? Ď.
[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: dnes v 14:17
Autor: Hrabosh
Pak jste zahrabošil s mou přezdívkou :
Prdlajs. Jen fakt nesnáším když někdo začně újezďákovat něco co má společného s životním prostředím.
Pak Lelek
Fakt je a je prokázané, že přidávané rostlinné srágory do nafty motorům rozhodně neprospívá. Dnes by od toho nejraději ustoupily.
[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: dnes v 15:27
Autor: Lelek-nakole
Hodnocení: +3 -1
Na což jsme reagoval já , reagoval na Lelka a ne na vás pane Goebbels...
A Vy pěkně s trollím můstkem, pardon Hraboshovskou debatní svinárničkou pak vyjádříte zde zájem...
Poslal bych vás do prdele, ale vlastně nemusím, vy tam vlastním trollím úsilím již dávno jste .
No a protože ostatním nechci kazit debatu tak si dál klidně lžete jako když tiskne.
Už jste byl při takových lžích přistižen a stejně to děláte dál, máte prostě kachní žaludek a navíc vás to zjevně baví, tak se nad tím dál uspokojte.
Zlatej Méďa musím říci....
Všem ostatním diskutujícím se omlouvám za reakci na zjevnou manipulaci debaty a přeji jim dobrou noc.
Škoda že jsi se neprocvakal až k příspěvku v prvním patře (od mého příspěvku to bylo už jen ob-jedno, přes Vysočinu k vláknu):
(...) Podle údajů emisní inventury z roku 2011 zpracované Českým hydrometeorologickým ústavem byl v Praze podíl silniční dopravy na emisích oxidů dusíku 68 procent, na emisích benzenu 63 procent a na emisích benzo(a)pyrenu 71 procent. Podíl silniční dopravy na emisích látek PM10 činil 95 procent. (...)
O CO2 ani písmenko. Takže kdože tu lže a provozuje debatní připrasení?
Mohl by tedy už někdo z chytrích žvanilú, himlhergot, hodit tu studii o vlivu biosložek konkrétně na oxidy dusíku, benzenu, benzo(a)pyrenu, PM10 a přestat to zakecávat studiema o CO2, neprospíváním motorům a další mlhou???
To uz jsem tu pred nejakou dobou s ujezdakem resila, ale muzou za to castecne i novinari, protoze vypichnou do titulku, ze biopaliva zvysuji emise, ale nekteri lide mozna ani nedoctou dal, ze se to tyka jen CO2. A myslim, ze to, co zaslechl Vysocina v televizi, je ze stejneho soudku. Nekterym lidem holt nedojde, ze kdyz se bavime o kvalite ovzdusi v Praze, ze je CO2 zcela nezajimavym typem emisi a ze vliv bioslozek paliv na motor je v tomto kontextu take zcela irelevantni.
Dětské "PROČ"
"Co dává zákonodárce?"
"Zákony."
"On je vlastní?"
"Ne, on je vymýšlí."
"A vymýšlí je tak, aby lidem sloužily nebo pomáhaly?"
"Nezná všechno, tak se snaží uzákonit jen to, co si myslí, že zná."
"Je to hodný člověk, který by se rozdal, takže dává?"
"To rozhodně ne, alespoň většina má na prvním místě především své blaho."
"Aha, tedy, nechce-li cokoli dát či darovat, je pak ... co tedy je?"
Chlapci byli na nejakem pokladani vence ke konci valky a hlavni efekt to melo, ze doma parkrat zkusili "Heil Hitler!", nez jsem se nastvala a udelala jim prednasku o nevhodnosti to pouzivat i z legrace. Ukazalo se pri tom, ze o koncentracnich taborech vedi ledacos (asi ta skola k necemu bude :-)) a ze prece nejsou blbi, ze uz jsou ve druhe a treti tride. Pak presli radeji na "Ave Caesar!" Tak me zaujalo, ze heilovani vlastne ma koreny v "Ave Caesar".
Já bych věděl jak toho využít...
http://youtu.be/Kt46Gl0U4P4
http://www.vitalia.cz/clanky/alzheimerova...
Zapadlovala bych si...
http://www.redbull.com/cz/cs/stories...
A co ti v tom brání? Máš snad ruce v sádře?
Vazne ziram...
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/335712...
Nepamatuješ si případ ze zdejších luhů a hájů? Řidič v noci srazil kluka, zastavil a odtáhl ho kus do lesa. Pak odjel. Kluk se probral, dolezl k silnici, tam ho kdosi naložil a odvezl do nemocnice.
Auto bylo od nárazu drclé, pocho. Jenže bylo leasingové společnosti. A tak, když PČR šoféra dopadla (+ případ objasnila), zažalovala leasingovka kluka o náhradu škody (20 - 30 tis.?).
Nakonec to teda stáhli, ale třeba si to ta madam přečetla: "... jde-li to v Česku, proč ne u nás?"
Asi by se to dalo i dohledat. ´si to už nepamatuji přesně.
Dejte si pozor!
http://zena.centrum.cz/zdravi/clanek.phtml?id...
Neporadil by mě někdo, kde bych sehnal (nejlíp v ČR a za Kč) Chamois butt.
Našel jsem ho na Amazonu (aji německým), jen jsem nenašel dopravu ...
Jinak: Chamois butt je US zázrak na opruzenou ... no však víte ...
(doporučoval to Vlad, alias Trek520)
Chamois nech chamoisem a kup si v lekarne mesickovou nebo tuzebnikovou mast. Oboji funguje dost podobne.
Jestli chceš, mám doma Pityol.
Ergo:
Nechci-li (děkuji)
tudíž
Pityol doma nemáš?
(zvláštní logika ...)
Implikace. Nastudovat.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Implikace#P.C5.99...
Nejak me nenapada misto, kde by bylo vhodne mit takovouto upravu: maximalni rychlost 24 km/h (to je malo i pro kolo) a pokutu ridici auta za predjeti cyklisty.
http://www.theguardian.com/world/2014/may/11...
24 km/hod jim prostě vzniklo tak, že si dali číslo 15 mph jako pěkně "kulaté". U nás naštěstí? není 25 km/h, ale 30 km/h.
Za poslední tři dny ježdění na kole si skoro nepamatuji vesnici, kde by ve vedlejších ulicích nebyla ta 30 namalovaná.
Jasne, to cislo si dokazu vysvetlit, i kdyz 20 mph by mi tam sedelo vic. Ostatne ve spouste prazskych ulic, i kdyz tam je 50 km/h, tak tak rychle nejezdim, a kdyz me tam tak rychle nekdo veze, jsem nervozni, ze mu nekdo spoza auta skoci pod kola. Ale ta pokuta za predjeti cyklisty?
Nedostatečný boční odstup. Aby se nemohl britský Kadel vymlouvat že nemá na boční odstup přesně vymezující závazný právní předpis... Má tam zákaz.
Je to pakarna resit to takto.
Proč? Je to ekvivalentní. Pakárna je leda plech navíc.
Protoze mas zase nejaky jiny typ upravy chovani na ulici a jak bylo ukazano u prednosti na krizovatkach: Cim jednodussi pravidla, tim mene nehod. Navic i ja coby cyklista preferuji, kdyz me auto predjede, nez kdyz se za mnou tahne moji rychlosti, proto autum uhybam, kdyz je to mozne. Kdyz si vezmes, ze spousta cyklistu jezdi po meste pod 20 km/h...
Prijde mi lepsi pouzit obytnou zonu, nebo tam dat autum tricitku.
A proč preferuješ když nejdede za Tebou?
Obytná zóna znamená že se na vozovce smí motat chodci (což není žádoucí stav) a také že všechna parkovací místa by musela být samostatně vyznačena.
Třicítka zase v cyklistech vyvolává pocit že mají povinnost uhnout (ačkoliv to je pro předjíždění úzké), když se jim motorista lepí na zadní kolo. V motoristech to zase vyvolává pnutí že ho cyklista neoprávněně blokuje (ačkoliv to není pravda) a má tudíž právo ho oprasit (živý příklad takového exempláře sem asi za chvíli něco napíše).
Jizda dvacitkou je vetsinou uz na dvojku na vyssi otacky, nebot to trojka neutahne, takze je otrava to za sebou poslouchat, a je bezohledne neuhnout pri prvni mozne prilezitosti, kdy to rozumne jde.
Vim, co ty znacky znamenaji, ktera je vhodnejsi se musi urcit dle konkretni ulice. Proste jsem proti zeslozitovani systemu silnicniho znaceni a lesu plechu podel cest. Domnivam se, ze tudy cesta nevede. Hulvata nezastavi a ostatnim nepomuze.
Ještě by měli konečně zareagovat výrobci automobilů a místo toho, aby auto umělo jezdit 160, což se skoro nikde nedá využít, mělo by mít "městský převod" s optimálními otáčkami při 30 - 50 km/hod.
Založ si automobilku na pomalý auta :-)
Lidi jsou úplně blbí a neví, co mají správně chtít. Co na tom, že já jezdím celé desítky km na 160 na tempomatu, bez nebo jen s několika párvteřinovýma zpomaleníma.
čéče, prozraď prosím, kde se ti to daří. Já už se takhle neprojel ani nepamatuju. I v tom pitomým Německu na šestipruhu se mi tam furt somruje nějakej slymejš sotva stočtyřicítkou...
Dokud nezačala rekonstrukce, tak to často šlo i na D1, nejlépe "ve vláčku".
Stěží dva kiláky v kuse ve tři ráno. Jinak si na dvouproudu neškrtneš.
Ale no tak, už jsem se něco najezdil z Prahy do Beskyd a zpět, zkušenost mám jinou (ale ve tři ráno bych takhle nejel).
I na mnohem volnější D11, nebo D5 je problém souvisle pelášit. Co chvíli dojedeš nějaké "loudy", co se courají 130 a míň při předjíždění :-) (smajlík !!) natož na frekventované D1
Pokud jedeš ve vláčku, tak se do něj loudové nedostanou. Případně pokud máš před sebou rozrážeče, který si vynucuje uvolnění levého pruhu, tak se při zachování rozumné vzdálenosti od rozrážeče dá v levém pruhu jet skoro konstantní rychlostí (zatímco on jede stylem brzda-plyn).
Ohleduplnost v praxi. Vidíš v pravém "loudu" s blinkrem který dojíždí kamion a bude muset brzdit, ale nezpomalíš a neumožníš mu předjetí, vždyť přeci jedeš ve vláčku a "louda" může si zpomalit.
Pokud by "louda" měl brzo být ve stejné situaci (další kamion třeba 200m před ním) tak raději zůstane v levém.
Na tohle bohužel funguje jediné. Vjet do levého těsně za autem (ačokoliv se to nesmí) a vzápětí si začít vytvářet bezpečný odstup od vpředu jedoucího (tj. zpomalit).
Jj, i to je občas k vidění, imho jde o zcela marginální záležitost. Drtivá většina skutečných řidičů jsou rozumní a ohleduplní lidé. Takže loudovi stačí dát včas (jak mu ostatně ukládá zákon) levý blinkr, a pokud jej nepustí první auto za ním, tak jej pustí druhé.
Pleteš se. Narozdíl od tebe neřídím jako prase takže když vidím že se někdo v pravém blíží ke kamionu tak sundám hnátu z plynu i bez toho že by musel dávat znamení o změně směru jízdy a ještě na něj bliknu. Tímhle ohleduplným způsobem u nás bohužel jezdí jen pár lidí. Je tu mnohem víc Ludků ve vláčku. Jestli on není příbuzný s tou paní z ODS P8.
*************
Normálně bych invektivu vynechal, ale mám pocit že pro Joe-Cube je diskuse bez invektiv příliš suchopárná.
Hrabosh: to je ale neohleduplné vůči všem autům za tebou, navíc to není bezpečný manévr - ne vždy člověk jedoucí v pravém rozpozná, že jej chceš pustit (i přes opakované blikání), občas se rozhodne až na poslední chvíli a hodí to před tebe akorát ve chvíli, kdy se rozhodneš, že další zpomalování už nemá smysl a začneš předjíždět.
Odpovědnost za plynulou jízdu předjížděných aut na sebe beru, když předjíždím sám, pokud jede více aut, ohleduplnější je nepouštět (omezím tím méně aut než pouštěním) a je to i bezpečnější. Ale to ty jistě víš a teď nás tady jen tak zkoušíš ;)
Při řízení (automobilu) se řídím zcela jednoduchým pravidlem. Ohleduplně se má člověk chovat zejména k těm nejslabším a nejpomalejším. U nás je spíše v módě vyžadovat a vynucovat "ohleduplnost" pro nejagresivnější.
Vzhledem k tomu že nemám problém snížit rychlost natolik že si držím od osobáku v pravém konstatní bezpečný odstup (jako bych jel také v pravém) tak to není ani trochu nebezpečné. Předjíždět začnu až ve chvíli kdy vidím že auto srovnalo rychlost s kamionem a je zřejmé že ho předjíždět opravdu nehodlá. Je to velice plynulé a velice bezpečné.
A jestli má někdo pocit že ho tím omezuju v rozletu a možnosti překračovat (nebo udržovat) maximální povolenou rychlost, tak ať si trhne nohou.
Kde v mé reakci vidíš nějakou možnost projekce? Obvinil jsi mne, že řídím jako prase, tak se ptám, z čeho tak usuzuješ.
Máš v zásadě tři možnosti:
1) doložíš, kdy a kde jsem řídil jako prase
2) omluvíš se, že jsi zase přestřelil
3) zůstaneš u svého ubohého a trapného kličkování a mlžení
Kde v mých příspěvcích vidíš ubohé a trapné kličkování? Obvinil jsi mne, že se vyhýbám odpovědi, tak se ptám, z čeho tak usuzuješ.
Máš v zásadě tři možnosti:
1) doložíš, kdy a kde jsem se vyhnul odpovědi
2) omluvíš se, že jsi zase přestřelil
3) zůstaneš u svého ubohého a trapného kličkování a mlžení
Já totiž nemlžím a nekličkuji. Na hrubý pytel patří hrubá záplata. A projekcí jsem Tě chtěl jemně nasměrovat k jednomu konkrétnímu příspěvku.
Když na to přijde také umím trollovat a "jen tak mimochodem" urážet názorové oponenty. Jsi jedním z mých učitelů. Proč Ti vadí že se k Tobě chovám jako ty ke mě a k jiným?
Hele, uz jsi nekdy jel po D1? Prijde mi, ze ne. Kdyz pustim ty rychlejsi (co prekracuji rychlost - ja jedu 130 GPS), tak se vetsinou nemam sanci zaradit zpet do leveho, kdyz se blizim k nakladaku. Cesta na chatu (z Prahy na odbocku na Tasov (154 km)) a zpet se mi to stane tak 10 x na jeden smer skoro vzdy. Tedy kdyz zrovna nejedu kolem pulnoci a pozdeji.
Ludku - kdyz by ten neohleduplny jedouci nepovolenou rychlosti mirne pribrzdil ostatni, trosku by je omezil. Kdyz to neudela, ani mne priste nenapadne nekomu uhybat, aby mohl pachat prestupek a predjizdet budu delsim obloukem, at si na mne ohleduplni Ludkove blikaji a troubi sebevic.
S tranzitem to bylo horsi, ten 130 GPS kontinualne jet nedokazal a obcas jsem se po zarazeni s tim slabym motorem vubec nedokazal dostat pred kamion treba i nekolik km.
Murphy: mimo hlavní téma - fakt by mě zajímalo, co jsem ti udělal, že se do mě tak navážíš, pokud vím, tak se nijak nepotkáváme (a asi je to i dobře). Nepamatuju se, kdy jsem na někoho troubil, a blikání používám občas, na ty, které pouštím.
A k tématu - klidně se msti a oplácej, holt každý máme jiné pojetí toho, co je to ohleduplná jízda. Mimochodem, občas jedu i slabým autem a ani na D1 nemám problémy přizpůsobit styl jízdy autu svému i autům okolním.
Navazim se do Tveho nazoru, ne do Tebe osobne. Dotknout jsem se Te nechtel.
A mstit se? Ne, to je prevence, abych nemusel jet z Prahy az na 154 km dalnice za prvnim kamionem, kam uhnu pred nekym, kdo porusuje predpisy.
Msta by byla, kdybych vybrzdoval, nebo zustaval v levem, i kdyz nikde v pravem nic neni...
Osobní rekord mám asi 100km bez vypnutí tempomatu (za Velkým Meziříčím až kousek před Naháč). Ráno (5-6) do Prahy, zpět někdy i v noci. Kromě pondělka tam a pátku zpět to bývá bez problémů.
A o víkendech směrem na Kroměříž bývá úplně prázdno, za celou cestu do Hulína (tam sjíždím) předjedu typicky tak pět aut, většinou po Slavkov, max. Vyškov.
Ale to jsem si samozřejmě vymyslel, já jezdím podle předpisů :-)))
Tak to mi řekni kdo a proč šíří ty zvěsti a pomluvy o přecpané D1, že tam nejde pořádně jet, že se jezdí pomalu a ve štrůdlech a proč tolik lidí lže, že se tam nedá bezpečně jezdit? A ono houby, už jim nevěřím.
Nevím. Asi je šíří ti, co vyjedou z Brna do Prahy v pondělí v 7 ráno nebo v pátek odpoledne z Prahy.
Nechápu, když už to rekonstruují, že neudělají minimálně 2xtřípruh v celé délce od Prahy po Vyškov, v exponovaných úsecích by se snesl i čtyřpruh.
Pokud si vzpomínám, tak nějaké úvahy o rozšíření dálnice o pruh byly, ale nějak to zapadlo jednat tím, že nejsou peníze, ale to by asi něbyl tak podstatný problém, jako problém je s řadou majitelů pozemků kolem dálnice, tak to odhoukali a dělají jen mírné rozšíření odstavného pruhu na stávajícvím dálničním tělese.
Kdyby postavili R35 od Holic do Mohelnice a napojili by na ni D11 a postupně by udělali R43 od Mor. Třebové do Brna, tak by rozšíření D1 nebylo ani potřeba.
Asi takhle, byly a jsou i dnes automobilky jejichž motorům pomalá jízda na vyšším převodovém stupni a nízké otáčky nijak nevadila, nevadí a neškodí.
I moderní motory třeba od Mazdy , nebo od Škody abych tedy zahrnul i jiný přístup k řešení motorů, spalují v nízkých otáčkách s vyšší zátěží s vyšší účinností než si lidé myslí, pověrám navzdory :)
Značná část řidičské "mantry" o bublajícím motoru se příliš vysokým zařazeným stupněm versus rychlost pochází z dob, kdy auta měla ještě převážně mech.karburátor a mechanicky řízený předstih.
Tedy něco co se už tak 15 let nevyrábí a v některých zemích Evropy tedy už ani nejezdí...
O tom jak se motory změnily svědčí i cca 2-3x kratší doba nutná k jejich zajetí a třeba nové automat.převodovky které taky už motor děsivě nevytáčejí....
Opět nározný příklad jak se stát (město) nedoukážou vypořádat s pár bezohlednýma blbounama co neumí v klidu a hlavně bezpečně předjíždět, tak to odneseou všichni.
To mi zkus vysvětlit. Ti "všichni neblbouni" tam stejně nepředjíždějí (bez ohledu na plechy), nějak netuším jakou újmu utrpí.
Nějak mi není jasné čemu nerozumíš. I na úzké cestě se dá v klidu a hlavně bezpečně předjíždět. Většina lidí to dělá a umí, jenže kvůli pár blbounům se bezpečné předjíždění preventivně zakáže všem.
Takovéhle přitroublké nápady nepřinášejí nic dobrého a jenom neúměrně zvyšují nasranost na cyklisty i u těch ohleduplných řidičů. Ti blbouni si tam budou předjetí vynucovat dál a budou na cykjlisty ještě víc naštvaný když je odchytí policajt, protože to bude vina jen a jen cyklistů.
Na úzké cestě (třeba 3m) prostě bezpečný odstup s autem nedodržíš takže se tam bezpečně předjíždět nedá.
Nějak nevidím smysl v tom aby někdo předjížděl cyklisty na cyklisticky frekventované ulici. Nebylo by lepší kdyby se takový ne-blboun rozhodl že bude lepší jet jinudy?
Kéž by takových lidí jako jste vy bylo na cyklisticky rušných místech víc.
Také nevidím smysl v tom, že mě předjíždí zleva i zprava cyklisté na cyklostezce, kde už pomalu nedá jet normálně, aby mě někdo nenormálně předjížděl...
Proč se ti blbouni co to po náplavce s max 20 km / hod nebo po následné smíšené komunikaci s chodci, bruslaři nebo pejskaři valí 30-35 km v hodině, konečně nerozhodnou jet jinudy ???
Proč mají pocit, že musí míjet má řídítka o cm ?
Když někdo nezvládá a neumí bezpečně předjet, tak ho nikdo a nic nenutí předjíždět. A pokud to někdo neumí, tak nesmí předjíždět a nepotřebuje k tomu ani žádné značky.
Pokud nezvládneš na 3 m bezpečně předjet cyklistu, tak to nedělej a hlavně nezakazuj to dělat tomu kdo to umí. Já to celkem dobře umím a nemám s tím problém, jenomže to také vyžaduje aby i cyklista byl přiměřeně ohleduplný.
A povíš mi jak na 3m vyrobíš 1m boční odstup aby měl cyklista alespoň nějaký prostor na manévrování? Zkouším si to sčítat a nějak mi to nevychází. Prosím, vysvětli mi to.
To nepochopíš, řeč šla o oboustranné ohleduplnosti... ;-)
Zkus mi vysvětlit jak dodržíš minimální odstup 1m při oboustranné ohledplnosti. Ať počítám jak chci, tak se mi to pořád nevejde.
Proc metr? Klidne mavnu na nakladak, ze se ma kolem mne protahnout, i kdyz v souctu zbyva 50 cisel. K jeho cti (nebo hane?) treba rict, ze do toho nesel, dokud jsem nezastavil a neukrocil do mezery bokem. 8-)
Asi nemá rád když mu cyklisti chroupou pod kolama :-))
Copak, neříkej, že máš problém s počítáním :-)
180 cm auto + 80 cm cyklista = 260 cm a do 300 zbývá 40 cm, což je většinou dostatečné pro ohleduplné předjetí.
Zapomínáš, že ohleduplný cyklista může jet půlkou řídítek mimo vozovku :-)
A vymetat přitom kanálové mřížky a rozbité sklo. Skvělý nápad.
Kanálové mřížky mají být nasazeny kolmo ke směru jízdy, aby tam kola nezapadala, a rozbité sklo tam nemá co dělat. Přece není možné omezovat řidiče jen kvůli chybám jiných osob.
Samozřejmě, cyklista může kanálovou mřížku nebo sklo objet (jedná-li se o překážku silničního provozu), jestliže předtím dá znamení o změně směru jízdy a je-li ohleduplný, rovněž nejprve vyčká, než jej předjedou rychlejší vozidla.
Jelikož jsem se obával, že vtip by mohl být některými čtenáři nepochopen, oznažil jsem je symbolem rozdílu dvojtečky a pravé závorky. Ani to ale nestačilo.
Máš paže amputované někde pod loktem? Zkoušel jsi někdy ukazovat a mít auto 40cm vedle sebe?
To by byla hloupost, že. Tak budeš muset zpomalit a počkat, až předjede. Jak prosté, milý Vacoune.
Při předjíždění je možné bránit předjížděnému vykonávat běžné jízdní úkony jako například dávat znamení o změně směru jízdy? Zajímavé.
Je to někde zakázané?
I když ji sám svým aktivním pohybem vrazíš do cizího vozidla?
EDIT: máš pravdu:
§ 4
Povinnosti účastníka provozu na pozemních komunikacích
Při účasti na provozu na pozemních komunikacích je každý povinen
a) chovat se ohleduplně a ukázněně, aby svým jednáním neohrožoval život, zdraví nebo majetek jiných osob ANI SVŮJ VLASTNÍ
...
Já to věděl, že tohle nejsi schopný pobrat (bez hominem, prostě už tě "znám"). Ohleduplnost znamená, že šofér kouká svým způsobem i tobě pod kola a předjíždí, když se mu může kolař bezpečně uhnout. A kolař se mu VE VHODNÝ okamžik ohleduplně uhne. A takových okamžiků se vždycky pár najde.
Jenže to na silnici nesmí řinčet zbraně třídního boje...
To může, já to třeba běžně dělám a také to umím u jiných ocenit a pak by se jistě dobře vešlo i širší auto, ale není to až tak potřeba, místa je celkem dost.
Nemám problémy s počítáním. Píšu že ať počítám jak chci tak mi boční odstup 1m nevychází ani náhodou. A tobě také ne.
Předpokládejme že se cyklista nebude vlnit podle kanálů, ale pojede zruba 60cm od obrubníku, pak tam máme 35cm řidítka. Takže cyklista 95cm.
Autem samozřejmě také nepojedeš nalepený na obrubníku, dejme tomu 20cm.
Takže 95 + 180 + 20 = A sakra!
Nevím nad čím ty tady přemýšlíš a proč vůbec diskutuješ, když ty a tobě podobní neumožní předjetí ani na 5 metové vozovce a zrovna tak tobě podobnmí lidé za volantem mají problém se srovnat do tří metrů i s malým autem.
Kdo chce a umí, tak to dobře zvládne, ale musí chtít. Kdo je bezohledný blb a ještě neumí, tak mu nebude stačit ani dálnice.
ono dost záleží i na té rychlosti, kterou mě mine. na té třímetrové silnici by to neměl být problém při rozumné rychlosti (rozumném rozdílu), ale pakliže já jedu dvacet a předjede mě někdo s půlmetrovým odstupem třeba devadesátkou, tak si pak musím vypláchnout pusu mýdlem...
Samozřejmě, proto také celou dobu píši a stále zdůrazňuju, že při ohleduplném způsobu jízdy obou účastníků jde celke m dobře bezpečně předjíždět. Bez to nejde.
Kde jsi přišel k tomu že neumožňuji předjetí na 5m vozovce??? Co mi to podsouváš?
Nic ti nepodsouvám, nejdenou jsi tady psal, že jezdíš prostředkem jízdního pruhu a často proto aby tě nikdo nemohl předjet.
Kdybys jezdil rozumně a ohleduplně k ostatním, tak bys věděl, že to jde celkem snadno a neměl bys neustále námitky proti tomu co píšu, tvrdíš, že to nejde, že to není bezpečné, že se nevejdeš apod.
To se nevylucuje. Take casto jezdim prostredkem pruhu, ale zaroven casto uhybam autum, aby me mohla predjet.
Samozřejmě, vžydť je to snadné. Když nic nejede, tak klidně pojedu prostředkem, alůe když se blíží někdo jiný, tak se uhnut tak abychom se plynule bezpečně vešli oba.
Ano tam kde je pruh ani-ne třímetrový tak jedu prostředkem aby mě nikdo nemohl předjet. Typicky vedle tramvajových ostrůvků.
Ale nějak si nevybavuju že bych (alespoň napsal) že jsem někdy někomu bránil v předjíždění v 5m pruhu.
Když pojedeš prostředkem 3 m pruhu a tobě podobný řidič také musí jet prostředkem svého pruhu, tak je jasné, že se nemáte šanci vejiít ani do 5 m a potřebujete na to dálnici, jenomže tam naštěstí cyklisté nesmí.
Prostě když nechceš tak se nevejdeš do pruhu ani s motorkou.
To celé není o ničem jiném než o ohleduplnosti všech účastníků k sobě navzájem, a to tobě zjevně chybí. Ty chceš aby byli ohleduplní k tobě, ale tebe zjevně něco podobného ani nenapadne, natož abys to udělal.
Fakt je "zajímavé", že jediný (dobře, jeden z mála), kdo má furt s auty problémy, je arogantní neohleduplný Hrabosh "sevšichniposerteboteďkrvajedujá!!!", zatímco všichni ostatní (dobře, drtivá většina) problémy s auty prostě nemá. Ano, debil se občas najde, ale to mezi každou skupinou...
Výborně, konečně někdo přišel s ad-hominem vycucaným z prstu.
Pročti si Újezďákovo do práce na kole. Popisuje tam nějakou umělkyni s vozem Kalos či tak nějak (je tam popsáno více zajímavých interakcí ne-Hraboshe s motoristy).
Ono to možná bude tím že Hrabosh jako jeden z mála jezdí po městě v hustém automobilovém provozu.
Zaujal mě můj pocit osobní hrdosti.
Újezďák zdrojem Hraboshovy argumentace!
Historický okamžik.
Ale přece jenom bych, pro pořádek poznamenal, že jsem neměl problém s autem Kalos, ale s řidičkou auta Kalos , tedy s ojedinělou debilkou :)
Interakcí s motoristy tam mám víc, ale myslím, že většina je spíš pozitivní než negativní.
Když jedu prostředkem 3m pruhu kvůli tomu že mě motorista nemůže předjet s dostatečným odstupem tak to znamená že tak jedu i v místech kde mě předjet s dostatečným odstupem může?
Proč?
To já nevím, na to si musíš odpovědět sám. Já tak nejezdím, já podobné problémy nemám já se do tří metrů s běžným osobákem vejdu.
Ohleduplný cyklista nezabírá metr vozovky, když vidí v zrcátkách rychlejší vozidlo, a sám jede po silnici, jejíž výstavbu a údržbu platí provozovatel právě onoho vozidla.
Obehraná písnička. Před dvěma měsíci jsem podával daňové přiznání, takže nevím proč bych měl uhýbat sám před sebou.
Ano, ale neškodí občas připomenout, že opravdový řidič platí každý kilometr, zatímco nemotorný účastník provozu jen spotřebovává.
Na daň z PHM se přece daňové přiznání nepodává. Kolik jsi tedy zaplatil na silniční dani?
Soucet silnicni dane, mytneho a spotrebni dane z paliva nezaplati stavbu a opravu vsech silnic, takze na silnice prispiva trochu i kazdy nemotorista.
Opravdu? Jsou někde vyčísleny ty výdaje na silnice (očištěné od ostatních komunikací, například cyklostezek a chodníků)?
Resilo se to tady mnohokrat, myslim, ze o tom Hrabosh psal clanek a osobne jsem to taky pocitala. Uplne ocistene od chodniku to ale tezko bude, jelikoz chodnik je obcas soucasti komunikace a cena rozlisena neni. Ale rozdil vybranych a vydanych penez nebyl uplne zanedbatelny.
"cyklista nebude vlnit podle kanálů, ale pojede zruba 60cm od obrubníku"
Proc 60 cm? 60 cm od okraje jedu, kdyz je na okraji nejaky problem. Kdyz neni, vejdu se do 30 cm celkem spolehlive.
Kanály jsou rozmístěné pravidelně a vlnění (jedeš u kraje a pak objíždíš kanál) Tě dělá méně čitelným. Spoustě motoristů nedojde že objíždíš kanály a myslí si že jsi pako a neví jestli neuděláš nějakou "další kravinu" a tak tě na užším místě stejně nebudou předjíždět.
V Gymnazijni napriklad ten 1 mozna 2 kanaly vzdy prejedu, aby kolem me mohla projizdet auta, ktera jsem predjela v Thakurove, kdyz jsem se pred ne nacpala k semaforu. A na vsech silnicich nejsou u kraje kanaly. Ale zase kdyz tam parkuji auta, mam od nich vetsi odstup nez od kanalu. Vzdalenost od okraje je proste individualni v zavislosti na konkretni situaci.
Když bude pičus jeden z účastníků, tak to problém bude. A Hrabosh s tím problém evidentně má...
No tak prostě uhnu na kraj, případně zastavím, ne?!?
Celou dobu se bavíme o místní úpravě která se má týkat cyklisticky frekventovaných ulic. Takže když pojede motorista tak místo toho aby se přízpůsobil většině tak se většina uklidí do pangejtu aby KING mohl projet.
Logické.
Sel jsi nekdy pesky na Starem Meste prazskem? Jsou tam normalni ulice, ale je tam vic chodcu nez aut a auta se holt prizpusobuji chodcum. Pokud je nejaka ulice opravdu cyklisticka, je vice nez pravdepodobne, ze se tam auta budou prizpusobovat cyklistum tak nejak prirozene.
Nasertivní člověk neuhne, asertivní třeba sockingům v autobusu MHD jo.
Vrcholem slušnosti je pak to, že se cyklista s mozkem v hlavě po dojetí autobusu v zastávce přidruží k autům, která stojí za autobusem, protože správně tuší, že o 200-300 metrů dál bude tímto autobusem dojet a bude opět nucen přemýšlet o tom, jestli je nasertivní nebo asertivní....
Ovšem takových cyklistů moc nepotkávám, většinou pak jedu za autobusem a v okamžiku, kdy ho začnu dojíždět tak tuším, že jsme rychlíka cyklistum, který autobus objel už dojeli.
Dojeli jsme člověka, který nepřemýšlel hlavou a teď brzdí nejenom autobus, auta za ním, ba cyklistu za ním....
Hlavně když "dobře míněná" pakárna pak může spadnout i na cyklisty
http://www.theguardian.com/world/2014/may/02...
Ale vždyť u nás je také docela běžné podobné rychlostní omezení, často na 30 a také na 20. Problém ale u nás je, že to nikdo moc nmedodržuje a co ještě horší, že nikdo dodržovánmí moc nekontroluje a tvrdě nevymáhá.
Nějaké návrhy na zřízení cyklistických ulic se už objevují i v Praze.
http://www.praha3.cz/public/84/85/df/174152...
Viz. str. 45
Neco jsem o tom zaregistrovala, ale doufam, ze k tomu nedojde. Bohate staci soucasne prostredky.
Mně by teda jako cyklistovi dost vadilo, kdyby mě auta nemohla předjet, protože za to dostanou pokutu. Nevidím nic špatného na tom, že když pojedu po "cyklistické ulici" 15Km/h auto mě bude bezpečně předjíždět rychlostí 30km/h. To když nebudu chtít mít to auto za sebou, budu muset zastavit, aby mě mohlo objet? Nebo třeba vyjedu na chodník? Blbost ne?
Rychlost 15 je celkem přijatelná na nějakou kratší ulici, ale u nás je fůra lidí co se na kole pohybují rychlostí rychlejší chůze a tak do 10 km a to by už byl dost děs, kdyby někoho napadla taková blbost zakázat předjíždění.
Ano. Touhle rychlostí jezdí bába s nuší, děti a další kteří si nejsou na kole úplně jistí. Opravdu považuješ za rozumné takové lidi předjíždět s menším než metrovým bočným odstupem?
Od samého začátku píšu jen a pouze o bezpečném a hlavně ohleduplném předjíždění. Podstatná je šíře vozovky a hlavně hustota provozu. V zásadě rozumné by bylo ponechat otázku bezpečného předjíždění na každém řidiči, který by měl splňovat podmínky aby byl tohle schopný poznat a rozhodnout sám. Pokud by ohrožení cyklistů v tom úseku bylo příliš vysoké, tak samozřejmě je možné předjíždění zakázat, ale určitě se mi nelíbí obecně prohlásit, že kde je hustá cyklistická doprava, tak zakážeme předjíždění cyklistů.
Trochu jsem si o tom početla.
Ano, argumentem pro to zavedení zákazu předjíždějí je, že v průzkumech respondenti odpovídají, že mají strach z předjíždění auty. Ti praktikující cyklisté méně, ti potenciální, co by jezdili, kdyby, více.
Já to beru, může to tak být. Ovšem v těch průzkumech se nikdo těch respondentů neptal, jaký mají pocit, když táhnou těsně za zadkem auto nebo nedejbože víc aut, či kolonu. Já třeba kolonu za sebou pociťuju nemile.
Druhak mě zarazilo, že se v těch cyklistických ulicích nepočítá s pohybem chodců po vozovce (jako třeba v obytných zonách) a dokonce ani s pohybem cyklistů mladších 10 let (ti mohou po chodníku).
Tož myslím, že by se to rozhodně mělo velmi dobře promyslet.
Ostatně, jak by se vám líbilo, cyklisté, kdyby v pěší zoně s povoleným průjezdem cyklistů, bylo cyklistům zakázáno předjíždět chodce?
Nemožnost předjíždění chodců a nebo naschválnické chození chodců prostředkem dopravního prostoru z důvodů jakýchsi jejich obav, že by nemohli býti bezpečně předjeti cyklistou by bylo strašlivácky špatné pro rozvoj městské cyklistiky a mělo by býti ouředně zakázáno o tom jen přemýšlet :)
A to by teprv bylo řevu, kdyby se cyklisté měli ploužit za chodcema :-)
Tedy zaujalo mě, že tento dokument je veřejně přístupný na internetu Prahy 3 a přitom je tam uvedeno rodné číslo autora.
Na tom by si úřad pro ochranu osobních údajů smlsnul :o)))
Nesmlsnul. Rodné číslo je uvedeno na každé faktuře OSVČ, která je plátcem DPH a nikdy to úřadu nevadilo.
Faktury ale nejsou veřejně vystavené na internetu.
No dobře, ale je veřejně dostupná databáze DIČ, kde ta rodná čísla jsou.
Já vím, ale to je trošku něco jiného.
Měla jsem na mysli skutečnost, že na tom dokumentu rč bylo vůbec uvedeno - je v rozporu se zákonem rč požadovat (vím, v praxi se rč běžně dávají, nicméně v rozporu se zákonem to je a ten, kdo osobní údaje žádá, by tento údaj požadovat neměl).
A když už je rč vyžádáno, nemělo by být takto veřejně dostupné. Pokud Praha 3 ten dokument učinila veřejně dostupným, neměla rč požadovat nebo mělo být zakryto.
... ohánět se zákonem v ČR?
http://www.novinky.cz/domaci/186927-vlada...
Co je na tom nezakonneho?
Následky.
Většinu jedů lze užít jako lék, ale ten, kdo s sebou ´vleče´ dávku heroinu, se jí léčit nejspíš nebude. Ne každý ´sjetý´ sedne do auta, ale pokud sedne ... pak ´se divíme´...
Vlada pouze upravila tabulku, dle ktere berou trestnost policiste, tak, aby odpovidala tomu, jak soudi soudci. Ze tobe se nelibi, ze clovek muze mit u sebe mensi nez male mnozstvi drogy legalne neznamena, ze je na tom neco nezakonneho. Naopak to upravili tak, aby to odpovidalo interpretaci soudu, aby se zbytecne nekriminalizovalo neco, co soud stejne neuzna.
Aby se rozlisovalo mezi jednotlivymi druhy a nektere se zakazaly uplne, byla by potreba zmena zakona.
Kdyby takové pravidlo platilo na stezce kolem Vltavy ( typicky úsek Žluté lázně - Mánes)a platilo by i pro cyklisty, hned by nám cyklistům, co tam nejezdíme časovku kombinovanou se slalomem, bylo o dost lépe :)
Tva poznamka ukazuje, ze je primarni si dopredu rict, ceho danym pravidlem chces dosahnout.
Napriklad platilo-li by pro cyklisty u Zlutych lazni, ze nesmi predjet chodce nebo dite na kole, muzou tam jizdu na kole rovnou zabalit. Jenze podle nekterych nesmeji na silnici. Blba situace, ne?
Přesně tak, ale když se chce hodně dobra tak mohou, jak píšeš nahoře vzniknout i nepříjemné a nečekané pakárny.
Vem si, že cyklisté ve zmiňovaném úseku mají často nedostatečný boční odstup, zatím jsem vysledoval, že cyklisté, kteří tě berou zprava jsou sice o něco blíž, než ti co tě berou zleva, ale je fakt, že předjížděči zleva to kolikrát oběti střihnou přímo před přední kolo, protože neodhadnou, že naproti jim nějaký blboun začne klidně předjíždět i když vidí, že v protisměru se už předjíždí.
Já po tamní silnici jezdím s tím, že když mě někdo z policií zastaví a bude mě tlačit na stezku tak se ho zeptám jestli si nechce půjčit kolo a cvičně se tam nechat ohrožovat místo mě...
Neměla by se odstranit zrcadla ?
Automobilistům chráněným plechy sice celkem nic nehrozí ale :
http://www.vecernikpv.cz/co-se-stalo/krimi...
http://www.literarky.cz/blogy/frantisek-dostal...
Prislo mi mailem z mujsport. Cestina me tam nijak nezaujala, bohuzel to je uz normalni, ale zaujal me ten obsah. Opravdu se prestavaji 26 vyrabet nebo to je jen marketing?
"S bolestí v srdci Vám oznamuje výprodej posledních horských kol s 26" koly. Tyto úžasná, skvěle ovladatelná kola, která nám léta věrně sloužila, jsou již minulostí. Většina výrobců již kola velikosti 26 palců přestala vyrábět."
Top modely se dělají už jen 29".
I damske modely? Fakt bych pri sve velikosti nechtela 29" celopero.
Nedávno jsem seděl u cíle Újezdského duatlonu a byla tam přivázána dvě kola, jedna 29 ka a jedna 26ka , pěkný kousky a přišli k nim ona a on se zmrzlinou v ruce.
Dolízali, chlapík odvázal kola, vybalancoval se jako vosa na bonbón na 26ku a dívka se rozvážně posadila jako na čopr hluboko mezi dvě kola 29ky a odjeli vstříc světlým zítřkům....:)
Ale blbost. Stejnej tah jako zaručeně poslední koncerty zasloužilých umělců. Deset let, rok co rok. A furt vyprodáno. Co kdyby fakt poslední...
A víš o tom, že úplně poslední výprodej perských koberců za nikdy neviděné ceny, který vede buď rodina Jazairy nebo likvidátor, běží už asi 15 let ? :)
Tihle to prý plánují taky tak na dvacet let :-)
http://festival.smetanovalitomysl.cz/program...
Reklamy většinou ignoruji. Reklama na Mountfield či Škoda auto mě štve, protože často zabírá v novinách na můj vkus moc místa. Ale reklama na úplně poslední výprodej perských koberců, ta mě vždy znovu pobaví tím vysvětlováním jak už je to opravdu naposledy.
Mimochodem pamatuji se, že v 90. letech byly na kandelábrech reklamy na "Totální výprodej koberců" a ona to byla jakási kapela.
Polovina nočních barů v Ústí odmítla vpustit dovnitř Romy.
http://usti.idnes.cz/poloivina-nocnich-baru-v...
Upřesnění: polovina ze dvou :-)
http://usti.idnes.cz/pruzkum-v-usti-nepustili...
To je těžký: vpustí, shlukují se tam sociálně slabí, vykořisťujou chudáčky závislé na alkoholu a oberou je o celý sociální dávky, způsobujou hluk a kriminalitu v okolí. Nevpustí, a jsou za rasisty...
Reprezentativní průzkum, jako vždy u těchto "aktivistů" :o)
Měli u nás otestovat i ty araby a černochy - to by francouzi asi čuměli, když by žádný problém nebyl.
PS. Brož a jeho Konexe vždy jen přímo vyhledává, nebo spíš vytváří, rasové problémy. Ale ještě nikdy nic nevyřešil!
Že neumím jezdit na kole, aniž bych nespáchal nějaký přestupek.
Tedy se mi vnukla otázka, proč je zapotřebí toliko zákonů, předpisů a vyhlášek?
Věděl bys o nějakém jiném využití právníků, advokátů, soudců, ústavních činitelů?
Tak vidíš ...
Věděl, ale asi by se jim to nelíbilo...
Ad Hrabosh: "Kde v mých příspěvcích vidíš ubohé a trapné kličkování? Obvinil jsi mne, že se vyhýbám odpovědi, tak se ptám, z čeho tak usuzuješ.
Máš v zásadě tři možnosti:
1) doložíš, kdy a kde jsem se vyhnul odpovědi
2) omluvíš se, že jsi zase přestřelil
3) zůstaneš u svého ubohého a trapného kličkování a mlžení"
(další slinty a nepodložená obvinění pro stručnost ponechám bez reakce)
http://www.nakole.cz/diskuse/18120-co-vas...
Toto je jasně položená otázka, na kterou jsi odpověděl zcela nerelevantním blábolem: http://www.nakole.cz/diskuse/18120-co-vas...
To je podle mne mlžení a kličkování ad 3).
Naopak já jsem tímto doložil své tvrzení o nezodpovězené otázce, mlžení a kličkování ad 1).
Nepochopil nebo nechce pochopit? Sorry, tady nejsi na magistrátu kde se potřebuješ vykecat ze spáchaného přestupku. Tohle Ti nebaštím.
Další nerelevantní mlžení a kličkování. "Diskuse" s tebou nemá smysl.
Před chvílí mě dostalo tohle: ptám se Ane na nějakou zásadní věc a ona mi odpovídá: "no takhle... no takhle... no takhle... tak".
(co jsem s Ane, tak jsem už pochopil, co to znamená rozprava "jak s kozou na ledě", její odpovědi jsou někdy na Nobelovu cenu :-) ).
http://www.lidovky.cz/jak-vypadali-pankaci-v...
Toho redaktora by měli vyhodit za nekompetetnost!
Z devíti fotek ani jeden pankáč!
To jsem nevěděl že Poštovnu přestěhovali na Táborsko.
http://www.novinky.cz/vase-zpravy/jihocesky...
videa tohoto člověka:
https://www.youtube.com/user/NorthSurvival
Zaoralkovi vezmou ridicak, ale vsadim se, ze si ridice nebude platit ze sveho.
http://domaci.eurozpravy.cz/politika/93254...
To máš pravdu, to zaplatíme my.
Zajímavé je i použití slova šinul v souvislosti s překročením maximálky o 50 km v hodině, nevím jak ostatní ale vnímám to jako synonymum pro pomalý pohyb :)
Když se zasadíš, aby ministři přišli o svoje "prebendy", nebudeš platit nic. Příklad uruguajskýho prezidenta by moh pomoct.http://www.novinky.cz/muzi/325247-nejchudsi...
Vypada to, ze s tou Kadlovou cyklotrasou to nebude uplne jednoduche. Z clanku to na me pusobi spis, jako ze si tam tu znacku dal majitel sam od sebe, vyjadreni zucastnenych zastupcu obci nevypada, ze by mu to povolili.
"Vlastník lesa však je oprávněn podle § 77 odst. 2 zákona č. 361/2000 Sb. stanovit se souhlasem příslušného obecního úřadu obce s rozšířenou působností a po předchozím písemném stanovisku příslušného orgánu policie místní úpravu provozu (omezení vjezdu) dopravním značením;"
http://www.rozhlas.cz/zpravy/regiony/_zprava...
http://cs.wikipedia.org/wiki/Lesn%C3%AD_cesta
Pokud tomu dobře rozumím, tak místní úprava provozu lze dělat jen na cestě která existuje.
Majitel tvrdí, že cesta neexistuje ale dělá na ní místní úpravu, protože všichni ostatní okolo se tváří, že ta cesta legálně existuje a někdo ji bez vědomí majitele dokonce nechal zanést do mapy :)
Nám třeba přes pozemek, dle historické mapy, tekl potok, který byl někdy před 35-45 léty regulací " odkloněn"
Docela by mě zajímalo, jak by jsme já a tři další sousedi řešili, kdyby přišlo povodí, že se tam ten potok vrátí a že třeba rybáři tam mají právo hospodařit a zbořili nám nějaké stavby...
Takže jsem spíš nucen fandit majiteli, kterého zjevně státní instituce zahnaly do kouta....
Podle me jsi to pochopil spatne.
Podle toho clanku tu cestu odnepameti pouzivaji lide, co tam jezdi na chaty a nebo na kole na vylet, takze tam ta cesta kontinualne je odnepameti az doted. Jedine, co udelal urad, je, ze rekl, ze po te ceste povede cyklotrasa, ale nic tam nebudoval. Vybudovane useky cyklostezky jsou mimo inkriminovanou cestu.
„Dobrovolný svazek s tím nemá nic společného. Ten vybudoval úseky cyklostezky a cyklisté využívají i této historické cesty jako všichni ostatní po celá desetiletí,“ vysvětluje Vymazal.