reklama

Vozíky za kolo ano nebo ne ???

Souhlasím s Pegy z diskuze o tom, jestli brát malé dítě na dálkovou cestu. Děti by si měli užít mládí postupným poznáváním prostoru od kočárku po les a rybník, od brouka přes slepici ke koni a to na čistým vzduchu.
Najezdil jsem toho po světě už dost, nadejchal se zplodin z nenáviděnejch aut na silnicích, kterým se nedalo vyhnout lesama a polem. Ať někdo změří a publikuje, kolik prachu musí děcko ve vozíku nadejchat, když spoustu hodin denně sedí těsně za koly, který tenhle humus zvedají a rozdmýchávají přímo ze silnice a rozstřikují při vlhku. Je tam m.j. spousta olova, kadmia, síry a dalších chemikálií od vozidel, soli a kamennýho prachu z posypů a určitě to nespláchne do strouhy pár dešťů před sezónou, nebo před samotnou jízdou s vozíkem. Čim níž k vozovce, tím větší kvadratické zatížení plic. Co pak má děcko s tím svinstvem v plicích dělat ? Horníci a lomaři mají z toho silikózu, kuřáci rakovinu a tady je to všechno v jednom a v přízemní vrstvě koncentrovaný.
O co líp jsou na tom starší děti na nosičové sedačce, zas ale s ohledem dobu zatížení páteře, které musí odpovídat věku a vývoji. Jsem zásadně proti dálkovým jízdám s dětmi ve vozíku ! Měli by se ktomu vyjádřit i hygienici a doktoři, nikoliv jen výrobci a prodejci.

[ Zpět ]
Datum: 06.02.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Jura ([email protected]))
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Někteří lidé mají boty toulavý, a marná snaha jim to vymlouvat.

    [ Zpět ]
    Datum: 07.02.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (NočníMyšák)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Ahoj Juro,
    myslím, že tvůj názor je trochu přehnaný a jednostraný. Popisuješ situaci, která je možná na magistrále v zimní inverzi. Tam bych s dítětem taky nejel.
    Na druhou stranu si myslím, že cestování dětem přináší mnoho zážitků a na to jsi trochu zapoměl. V létě jsme s vozíkem a třema klukama ujeli 2752 km na cestě k moři do Itálie a nikdy jsme nezažili nic lepšího než je takovéhle cestování na kole.
    Možná by bylo lepší usilovat o to, aby nás auta takto neohrožovala, než brojit proti vozíkům.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.02.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ali)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      Nelze než souhlasit, s poslední větou zvlášť. Jezdím s vozíkem od roku 93, jeho první pasažérka je už na gymplu, té třetí ještě není rok... Máme najeto asi třicet tisíc kilometrů (první dva roky jsme si těch 13 tisíc zapisovali přesně) a mohu potvrdit, že obavy z prachu a otřesů jsou přehnané - koneckonců děti nejsou pořád jen nemluvňata, která většinu vyjížďky prospí. Ty starší naopak dokáží ocenit rychlejší sjezd (my jeli nejvíc 68 km/h, 50 km se dá zvládnout průměrem 27 km/h, když jste trochu v „laufu“ a není vichřice), nepohodlnou trasu by vedoucímu výpravy uměly dát „sežrat“. Je dobré naučit děti nosit brýle, i když nám se NIKDY do očí cizí těleso nedostalo ani bez nich. Máme dvoumístný vozík Cannondale, který je trochu jiné konstrukce, než dnes běžně prodávané přívesy, o kterých se tu diskutuje - naprostá většina bláta je i bez použití zadního blatníku (který je samosebou lepší mít, než nemít) POD vozíkem, jehož přední hrana je dost vysoko a blízko za zadním kolem a vlastní kola má pod kapotou jako auta z roku 1930:) což se o dnes prodávaných kárách říct nedá. Prach na obličeji byste poznali snadno, stačí přejet prstem po tváři a byl by na vnitřním a vnějším koutku oka. Může se to stát, když budete krosit 70 km u nás v Českém ráji v písku, nebo když se projdete 20 minut po Praze. NIKDY se mi nestalo, že by se dítě dožadovalo vystoupení z vozíku – stačí mít trochu cit pro jeho potřeby. Ale píšu vlastně kvůli klíčové větě: „…usilovat o to, aby nás auta takto neohrožovala, než brojit proti vozíkům!“ za kterou děkuju a připojuju jen to, že s vozíkem mě 14 let řidiči respektují a slušně objíždějí, zatímco bez něj je to někdy malinko hustší… A nakonec – někdo tady dával odkaz na velofiala kvůli různým vychytávkám na trochu nedomyšlené Charioty a Croozery. Neznám ho, ale ten pán ví, o čem píše.

      [ Zpět ]
      Datum: 29.04.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (kublay ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Jedna věc je dálková cesta a druhá věc je běžná cykloturistika s dětmi. Vloni jsme s vozíkem najeli přes 1000km - na Třeboňsku, na Šumavě, na Vranovsku. Nejezdíme terénem, ale všude jsme si našli pěkné zpevněné cesty, kde jezdilo minimum aut. Na Šumavě v oblasti Modravy jsou nádherné výlety po cestách, kam auta vůbec nesmí. Na Vranovsku zase kouzelné cesty kolem vinic. A takový Chlum u Třeboně - pěkné lesní cesty a spousta možností na koupání. Děti byly v pohodě, měli dost přestávek na hraní, koupání apod., viděli spoustu věcí a rozhodně nic špatného nedýchali. Vozík se jim líbí a jsme všichni spokojení. A pokud chcete srovnávat sedačku a vozík - o tom je už bylo myslím dost napsáno jinde. Za sebe říkám, že mám dvě děti, chci pro ně to nejlepší a tak jen lituju, že jsme vozík nekoupili už dříve - staršího syna jsme vláčeli 2 roky v sedačce a to mě dnes mrzí.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Veronika)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Urcite ano, uz jen z toho bezpecnostniho hlediska kdyz vam to napriklad nekde na sterku nebo tak ujede a vy se vyvalite tak deti si porad klidne sedi a nic se nedeje,predstavte si kdyby v te chvili sedeli za vami v sedacce. Mam 2 leteho syna a rocni dceru a vozik pro dva ,do 10 mesicu mela dcerka specijalni vlozku ,ted jiz sedi sama a nemuzeme si to vynachvalit, jen ty cesty by mohli byt vice z kopce, nejak se s nimi ve vleku obces zadycham.....

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Rikardo ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Tohle je přesně ten jediný případ, kdy jsem ochoten hlasovat pro zpevněné (asfaltové) cyklostezky od měst do přírody (viz. jiné téma zde na diskuzi).
    Mezi auty je to riziko, po nezpevněných prašných cestách zase záhul pro dětské plíce (po 5-ti km na prašné polní cestě dokáže černá barva přední (!!! přední !!!) vidlice přejít na "zlatavou" a do toho skoro 1mm poprašku se dá kreslit prstem.
    Takže vozík za kolo rozhodně ano, ale pečlivě volit cesty tam, kde je zpevněný neprašný povrch a přitom minimální riziko (tzn. cyklostezka, nebo silnice s absolutně minimálním provozem.). Rozdíly mezi vozíky a nosiči už tu byly probrány hojně, takže to rozebírat nebudu.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      Zjistil jsem, že v Krčáku, v místech jak se jede od Labutě směrem k Roztylům, je cesta vysypaná úplně jemňoulinkým (asi říčním) bílým pískem. Jede se v tom sice dobře, ale kolo jsem pak měl skoro celé bílé. Takže sem bych asi s dítětem ve vozíku také radši nejezdil...

      [ Zpět ]
      Datum: 13.04.2007
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

             

        A to je ještě slabota. Jestli dáme (asi ne zítra, ale brzy) tu Točnou, tak si schválně otři zadní stavbu kola ubrouskem nebo něčím, a pak to sleduj ....... maso .....

        [ Zpět ]
        Datum: 13.04.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

             

        A tak k tomu se mohu pridat. Ten kousek v Krcaku mi udelal na Skarebu pekny humus.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.07.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (JirkaHol)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Neco zkusenosti stastneho otce dvojcat.

    Souhlasim, ze vestevena sitka naprosto nestaci a dite po chvili jizdy kdekoliv vypada jako by prolezlo kominem. Asi toho hodne i nadycha.

    Vyresil jsem to (castecne) montazi vlastni sitky vytvorene z protipylove sitky pro alergiky. Navod zdehle http://www.velofiala.cz/croozer_tipy.htm.

    Jinak jsem si jeste od pana Fialy koupil jeho odpruzeni, diky cemuz jsem schopen se temer vzdy nejak silnici vyhnout.

    Srovnani se sedackou nemam, nebot dvojcata proste jinak nez vozikem neprevezes :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 13.04.2007
    Autor: lester
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      Diky za tipy a triky, urcite nektere vyuzijeme ;) K tomu prachu, asi nejezdime takove tereny a dalky, ale u nas staci blatnik, to jest jeste jsem jej trochu prodlouzil a u zeme pridal sirsi zasterku a zatim to funguje vyborne.

      [ Zpět ]
      Datum: 13.04.2007
      Autor: Ludek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      BTW. moooc pěkná, ta reportáž "Dunaj 4x4" :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 13.04.2007
      Autor: alvp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    AHoj všem, chci se zeptat zkušenějších "vozíčkářů" - vozíte či vozili jste v nich i větší děti? Máme croozer 737, dcera v něm letos počíná třetí sezonu, je jí 2,5 roku a mně už připadá vozík i s dcerkou těžký. Odrncané prdítko řešíme sedačkou z molitanu, kterou jsem do ní ušila (s průvleky na pásy) a hlavičku ve spánku jistíme "banánem", nicméně čím dál tím častěji mě napadá jestli by jí nebylo lépe v sedačce - a já si ušetřím nějakých 10 kg. Nicméně za a) nemám se sedačkou zkušenosti a za b) se bojím :-). Jezdíme terénem, někdy se nelze vyhnout silnici. Jezdíme rádi, asi tak kolem 800 km za sezonu. Prosím Vás o názor!
    Díky moc !

    [ Zpět ]
    Datum: 02.05.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Barule)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      Ja mam ted aktualne ve voziku dva kluky, kazdy rok a tri ctvrte a cca. 11kg. Planuji jezdit az do jejich cca. tri let. Je fakt, ze je to pomerne tezke, ale na druhou stranu si teprve ted zacinaji jizdu uzivat a maji z ni radost.

      Srovnani se sedackou nemam, dvojcata jinak nez vozikem neprevezu.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.05.2007
      Autor: lester
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      nemám osobní zkušenost s vozíkem, ale kamarád v něm vozil dvojčata a při společnejch vyjížďkách byl ze strany děcek vždycky zájem o sedačku spíš než o vozík. Pokud člověka napadne, že je to zvědavostí z jiného (sousedovic hrušky jsou určitě lepší), tak k tomu dodám, že můj synek velice rád měnil v začátcích, ale postupně ztratil o vozík zájem a šel do něj jen aby vyhověl některému z dvojčat, které chtělo na sedačku. Pro větší děti (2 - 3 roky) je sedačka pravděpodobně lepší - výhled, komunikace s okolím, ale i bezpečnost (subjektivně si připadám obratnější a menší na silnici se sedačkou než s vozíkem). Ob 3,5 roku však bezkonkurenčně vede ohyb po vlasní ose + Trail Gator.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.05.2007
      Autor: alvp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      Moje dcera se vozila až do doby, než začala jezdit sama na kole. V přechodném období jsem její kolo vozil přichycené vzadu na káře, ale netrvalo to dlouho. Vozík má nosnost většinou přes 40 kg, takže děti z něj vyrostou dřív vlastníma schopnostma, než papírově. 10 kg ušetřených na vozíku je jen zdání – sedačka je nejen nebezpečná a nepohodlná pro dítě, ale taky pro pilota celé soupravy.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.05.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (kublay ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

             

        Moc Vám děkuji za názory, jasné, že s dvojčaty člověk asi jinou volbu nemá a zde nelze než říci "díky Bohu za vozík" a před Vámi klobouk dolů, to už musí být váha jak hrom a bude :-). Sedačky se bojím, i kvůli těžišti, nějak si připadám s vozíkem bezpečnější (už jsem i spadla a dcera se jen zasmála), vozík jsem nepřevrátila nikdy, pravda, že z některých kopců (obzvláště jsou-li prudší a plné listí) raději slezu a soupravu svezu, ale to je spíš v mojí hlavě než ve schopnostech vozíku.
        Asi to tedy letos nechám tak a příští rok vyměníme croozer za trail gator :-).
        Přeji hodně klidných kilometrů a pohodové výlety!

        [ Zpět ]
        Datum: 02.05.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Barule)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

               

          Máme Azub přívěs a v druhé sezoně tam s 2,5 letou dcerou jezdil i 2 měsíční syn. V další sezoně, kdy jí bylo 3,5 už jezdí na trail gatoru. ALE zrovna minulý týden jsme sebou zapomněli vzít trail gator .-)) (máme sebou takových krámů, že většinou něco zapomeneme) a protože by to dcera neujela, tak musela do vozíku. A to jí bude v létě 5let a vešla se! Docela mně to překvapilo. Akorát manžel funěl o dost víc do kopců než kdy jindy a mně se jelo tááák krásně .-)).

          [ Zpět ]
          Datum: 02.05.2007
          Autor: Danča
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

                 

            Dodatek- vešly se tam obě děti a docela v pohodě, jen na zátěži to bylo dooost znát.

            [ Zpět ]
            Datum: 02.05.2007
            Autor: Danča
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      Zdravím....máme croozer 535...koupily jsme ho hlavně k vůli mladší dceři ( 8 měsíců )...ale kupodivu starší dcera ( 6 let ) jezdí s ní a hrozně se jí to líbí. Je sice fakt co tahat...hlavně do kopce, ale dcera je spokojená...hlavně, že nemusí sama šlapat :-) Ale ještě před vozíkem jsem ji tahala v sedačce a můžu říct, že vozík je lepší ( sice ne pro mne, ale dítko má svůj domeček a pohodlí )....pokud se dítku ve vozíku líbí a Vám nevadí pár kilo navíc. Tuto sezonu ještě odjezdí ve vozíku a na příští bude šlapkat sama.

      [ Zpět ]
      Datum: 15.07.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (krieglen ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

             

        6let? Kolik dohromady vazi? Ja s mymi dvojcaty pocitam, ze tak kolem tretiho roku skoncim. Kloubouk dolu

        [ Zpět ]
        Datum: 16.07.2007
        Autor: lester
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Má vozík zatím týden a jsem nadmiru spokojená, je to super ježdění, akorát kopce by mohly být rovnější. Vozím v něm 3letého syna a roční dcerku a je to paráda.Se synem jsem jezdila v sedačce, ale tohle je prostě super. Kuba v něm krásně sedí, nefouká na nikoho,hrajou si spolu,nají se napijou a je jim fajn.Dcerka pravidělně ve vozíku dopoledne a odpoledne na 1,5hodiny usne a je spokojená.Takže já vozík můžu jen doporučit.Je to paráda.A to mám jen 51kg,takže žádný silák nejsem, ale jede se mi dobře, jen se musí víc šlápnout. Moc se těším až vyrazíme sppolečně i s manželem na nějakou delší trasu.Jsem z Rakovnicka,přesněji kousek od Senomat, takže jestli jste někdo z blízka mohly bysme jezdit spolu,kdyžtak se ozvěte na email. Ahojky spokojená maminka

    [ Zpět ]
    Datum: 09.06.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mischel27 ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      Já mám vozík 14 dní, tento týden jsem dokoupil odpružení a jsem nadmíru spokojený jak s vozíkem, tak s odpružením.Ale kdo je nejvíc spokojen, to je naše 10-ti měsíční dcera.Zdravím všechny s vozíkama.
      Rád bych se s váma projel, ale mám to trochu z ruky(Chrudim).

      [ Zpět ]
      Datum: 15.06.2007
      Autor: kalimoco
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    A co treba tohle..... http://www.triobike.co.uk
    Tam ty prcky mas pred riditkama:-)

    [ Zpět ]
    Datum: 15.06.2007
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Majkla dzeksna to taky sralo a proto si koupil airbox na noc a rousky a vod ty doby je zavrenej doma a jedine ted uz mu nic nehrozi. zivot je zdravi dost nebezpecnej.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.06.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Antes)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      Jenze tomu dzeksnovy upadl frnak...proto je porad doma. Ale to prej z prachu nemel...:-) Vlastne mel...za prachy:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 15.06.2007
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

         

    Tak jsem to v sobotu viděl a prohlídl jsem si rodič, roztomilé dítko a vozík. Kdyby tak někdo vozil psa, tak budou ochránci zvířat protestovat. Celá věc slouží jen k uspokojení cykloega rodičů, jací jsou správní, že mají vozík .

    [ Zpět ]
    Datum: 16.07.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (neregmirekbik)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

           

      na zvířata jsou vozíky taky :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 16.07.2007
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

             

        Asi, jo člověče, vždyť zvířata plno lidí i žere, tak si je třeba s sebou vozej ve vozících jako konzervy.o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 16.07.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (neregmirekbik)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

               

          dostals mě:o))))))))))))))

          jinak inzeruje to víc prodejců, ale já holt chodím nejčastěji sem : http://www.azub.cz/cz/voziky/dog.php
          AKorát si nedovedu představit, že by v tom můj pes někam dobrovolně jel :o)

          [ Zpět ]
          Datum: 16.07.2007
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

                 

            Holt půlroční dítě se nemůže tolik bránit jako pořádný pes.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.07.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (neregmirekbik)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Vozíky za kolo ano nebo ne ???

                   

              Ono sice neumí mluvit, ale když se mu něco nelíbí tak si umí
              zařvat. A ve vozíku a v kočárku bývají děti spokojené. Tzn.
              že pozorují, nebo spí. S brekem bych nikdy najela.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.03.2008
              Autor: Neregistrovaný uživatel (jitta)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

431 cyklistů (2 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024