Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jaká je celková spotřeba nabíječky lifePO4 48V 10Ah v kwh ?
neměřil to už někdo wattmetrem?
A zajímal by mě taky maximální příkon (W) abych si mohl vybrat dostatečně dimenzovaný měnič do auta.
Díky..
Tohle záleží na konkrétním kusu. Do auta určitě bude vhodnější použít nějakou nabíječku, která umí pracovat se vstupem 12 V, jestli se něco takového dá koupit.
No, právě že se koupit nedá-takže přes měnič.
Na štítku nabíječky není ani zmínka o příkonu,
takže nespočítám náklady na km.
Wattmetr se mi kupovat nechce abych jen zjistil jak to je.
185 VA Příkon
2A nabiječka má příkon 90W
Podle toho co napsal předpokládám ,že má tohle http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1...
Třeba tento měnič je papírově nedostatečný http://www.g-s-m.cz/detail.php?id=605010070&...
Výkon měniče alespoň o 50 % větší než příkon nabíječky. A pokud budeš nabíjet na stojícím voze tak doporučuji adaptér který to celé odpojí při poklesu napětí autobaterie. Ono to celé bude dost náročné na spotřebu a tak bys mohl mít nabité kolo ale auto nenastartuješ..:-)
Také zdravím,
Maximální příkon pro nabíječku 48V/2A je do 130W.
Většina nabíječek má minimální účinnost 85%.
Tedy pro jistotu počítat s touto účiností.
Tedy nabíjecí napětí 54V*2A/0.85 = cca 130W
stačí zaměnit parametry Vaší nabíječky.
JJ, tak to nějak je, ale praktickou zkušenost s měničem mám nevalnou. Použil jsem asi 2x v dodávce měnič 250W na nabíječku 36V/2A, překvapilo mě nezvyklé zahřívání obojího a obrovská spotřeba , po cca 3 hodinách nabíjení jsem už nenatočil Transita, baterka je tam 72Ah.
Myslím že to není ideál, je tam nejspíš vzájemné ovlivnění nabíječky a měniče, radši už to nedělám. Asi záleží na třídě měniče, ten co jsem použil byl nějakej z obchoďáku, nebude kdovíjak přesnej , odhaduji že bude problém se špičkami a frekvencí 50 Hz.