roadman.cz
Všestranné a univerzální městské elektrokolo pro ženy i muže
Velikost kol 26", rám ALU 6061 T6
max. výkon 250W se stejnosměrným motorem v zadním náboji
maximální rychlost 25km/h
3 režimy nastavení podpory při šlapání od nejšetrnějšího po nejsilnější
ukazatel stavu baterie na řidítkách
zabudované přední a zadní světlo s centrálním zapínáním
odpružená vidlice ZOOM Aqua 1
odlehčená li-ion baterie 24V/10Ah
uložení baterie za sedlovou trubkou pro dokonalé rozložení hmotnosti
Odnímatelná a zamykatelná baterie
7mi rychlostní přehazovačka Shimano RevoSHIFT
aktivační čidlo ve středovém náboji
přední a zadní V-brzdy, ALU páčky s vypínači el. obvodu
praktické a rychlé nastavení polohy řidítek dle výšky uživatele
postranní stojánek součástí výbavy
maximální dojezd přibližně 60km
http://www.nakole.cz/clanky/810-inzerce-nakole...
Tady takovou sračku neprodáš ani za kus chleba.
A co jako s ním je? Varuješ, že to je šrot a zadarmo drahý?
Hele, uz jste nejaka kola i vyrobili, nebo to cele delate jen ve photoshopu?
http://roadman.cz/e-mount
Pro jistotu screenshot prikladam.
Na ramu je spravne napsan ten noname nazev, ale napisy na plastich jsou zrcadlove.
Taky se nepamatuju, ze bych videl moc kol, ktera maji RETEZ NA LEVE STRANE.
Hlavne by mne zajimalo, kde na to berete prehazovacky, presmykaze a kazety.
To je technická novinka, kolo pro leváky:-))
Mě by zajímalo kde je MOTOR.
Malej vzadu.
Prd a vořech. Baterka je zjevně domalovaná a nevede z ní žádný kabel (a žádný kabel nevidím ani kolem zadní vidlice). Koukal jsem na to docela dlouho a nic co by připomínalo alespoň malý motor tam není.
kolem vidlice to nevidíš právě proto, že je to kolo naruby. Kabely jdou rámem, vepředu za hlavovkou od displeje, z baterky rovnou do trubky, to děláme taky tak. Stavěl to bastlíř a dal kotouček PAS na levou, teda zde pravou kliku. Motor má kabely zprava, na straně pastorků, čili tady naopak. Podívej jak vysoko se křížej dráty a kde končí na kruhu, porovnej s předkem... To je sranda, fakt bych chtěl vidět, kterej matlák tuhle nádheru pustil na net. To musí bejt spolek profíků
A kde je problém v tom, kde se křížej dráty?
Jinak u PAS s 12 magnety to prostě nevyřízneš, tak aby se ti to podařilo dostat do prostoru nejmenšího kolečka horského trojtácu. E-totem má 8 magnetů, tak to vyřízne, ale u 12 magnetů to buď musíš dát vlevo, nebo to musíš řešit jako kluci s ebikes.ca... Ale popravdě ono to umístění vlevo ničemu nevadí. Může to být jen pro někoho vizuálně ne tak dobré.
Proč by to měl být problém??? Je to známka toho že tam je motor, protože nába je jaksi menší, žejo...
A jinak, PAS nalevo je bastl :D Tečka. Esteticky u profesionálně dělanýho kola určitě. Na miskách z tohoto století navíc není přesuvná matka na držák senzoru, kopne si do toho a už to šmajdá a nefunguje.
Akceptovatelný u lidí co si doma montujou sadu a nemají zkušenosti
To říkáš, jelikož s 8 magnety máš možnost to vyříznout, ale s 12 na to musíš jít jinak.
To neřeš, je to fuk. Taky jsme měli velký kroužky pod trojpřevodníkem a linka vyšla, stejně jako jiní výrobci.
Kdoví jak to vypadá v reálu.
Specifikace na webu je , není to zlý, škoda těch detailů snižujících úroveň (kroužek,starožitný ráfky na véčka atd.)
Posunutí linky jen kvuli umístění PAS se mi moc nelíbí. Samozřejmě hodit to vlevo, taky není sláva. Přitom existuje řešení... http://www.ebikes.ca/shop/ebike-parts/ca...
Neurážej matláky :-)
Fakt je to rachot, PR rychlejší než myšlenka, ta za tou reklamou smutně kulhý, byla-li vůbec kdy přítomna.
A sakra, zas nějaká konkurenc??? Odborníci asi jak šlak, když si dáte naruby kolo na stránky.
Těch 60 km to teda asi nacouvá , což ??
Koukám, že se konkurence docela bojíš.
Tehle se bat nemusi. 8-)
Tyhle nemůžpou konkurovat ani slušnějšímu grafickém studiu :-)
Nevím. Trošku se obávám, že všechny tyhle firmičky jsou podobné v tom, že tvrdí, že mají v Číně svoji továrnu, která pro ně vyrábí jejich výrobky. Ale prakticky jsou v pozici, že si mohou jen vybrat z toho, co ta manufaktura nabízí a dostat to s vlastním logem. Ještě si mohou říct, jak chtějí naprogramovat jednotku, ale to je asi tak konec. Když budu chtít kolo, s mým jménem a objednám v Číně dostatečnou sérii, tak věř, že tady bude další konkurence. Skutečný vývoj v oblasti elektrokol ale probíhá jinde... u firem jako je Bosch, Focus, KTM, Sunstar, BionX atd. Abych nekřivdil, tak vývoj myslím probíhá i v Číně... myslím, že doby, kdy se jen učili kopírováním jsou pryč, a teď jim je jasné, že musí přicházet i s nápady.
Ale tahle roadmani firmicka nedokaze ani vyfotit hotove kolo, protoze nejspis nemaji ani jedno sestavene. Dat nekam "fotku", na ktere je na ramu spravne znacka, ale retez nalevo, brzdy vpravo a taktez opacne napisy na plastich, to vypada, ze proste spatne pracovaji s mspaint.exe.
Od diletantu tohoto kalibru bych se bal koupit i jen preprodavane zbozi, natoz od nich koupit kolo, ktere sami sestavi.
No, nevím jak často jsi v Číně, ale fakt je že vývoj taky nějakej dělají. Kolo v podstatě žádný neexistuje žádný bez asijských dílů.
Takováhle kola do obchoďáků jsou ale jednorázovky, jen si nadefinují cenu, dlouhou splatnost a nějaká obchodní společnost to profinancuje. Realizuje se to často přes nějakou kolařskou firmu, která ví co a jak, ale není tam nikdy zpětná vazba na díly a servis, jejich podmínky pro to nedávají prostor a ani ze strany těch sítí není zájem to řešit.
Většinou se takový obchod udělá jen jednou a pak dodavatel už nikdy nechce podobnou atrakci absolvovat, takže to podle toho vypadá.
Černýho petra drží zákazník a ten, koho na to ten obchoďák ukecal aby jim to dodal. (neprodaný bere zpět)
Je otázka kolik to stojí. Pro získání zkušeností u zákazníků je to dobrý, pro nás v tom, že podruhý už se kupec obrací na někoho s lepším zbožím a servisem a ví líp co chce.
Horší je poslouchat pak ty chudáky lidi , jak vymetají po našich servisech, jestli jim to nějak neopravíme. Většinou není jak za rozum, nehledě na to, že to ani není v našem zájmu...
Tohle je obecnější problém a docela slušná díra na trhu.
Opravuji jen to, co jsem ti prodal?
Chápu, že je to asi výnosnější a navíc tlumíš konkurenci. Ale z hlediska zákazníka je to tyranie a násilí.
Opravuji všechno, když to umím.
Trh bude za chvilku nasycen, a tak už dnes bych budoval zákaznické zázemí pro servisní služby. Vždyť je to fuk, jestli přefakturuješ vlastní nebo cizí materiál, práci si necháš zaplatit, a doufejme že dobře. Utlumit tu rozežranou chamtivost, nemusím vydělávat úplně na všem, potřebuji mít stálou klientelu na servisní služby.
Kdo to pochopí jako první, bude ostatní válcovat. Rychle se to, že "támhle" jsou šikovní hoši co opraví cokoliv, roznese.
Posunout myšlení od koupím za 1000 prodám za 2000 k myšlení, prodávám to co znám a umím udělat.
JJ, to asi jo, ale my nejsme servis. Samozřejmě na prodejnách se těm lidem snaží nějak pomoct, ale ne pokaždý úspěšně.
Tím že to není v našem zájmu bylo mimo jiný míněno i to, že se snažíme držet skladem díly na naše kola v nějakém potřebném množství a nemůžeme je jen tak rozprodávat na cizí, jen proto, že se někdo nenamáhá postarat o následnou péči.
Například tu mám řekněme motory na modely co už se neprodávají, někdo by je i chtěl cizí kola, kam pasují, ale co když zejtra přijde někdo s naším výrobkem a bude potřebovat? Bude mi prd platný, že jsem někomu spravil cizí věc a jsem děsně dobrej a pak nespravím naše.
Já ti rozumím, tohle je zase obecnější problém. Malá firma nemůže držet sklady všeho, dodací termíny 3tích stran nemůže zaručit, a vlastní zákazníci musí mít prioritu.
Jen theoretizuji, prostě vidím, že se k nám zaváží kdejaký šrot, servis nula, poptávka v sgmentu elektrokol roste rapidně,trh se brzo nasytí a bude spousta kšeftů na servisu.
Ale pak do takového servisu musíš jít silou, být velký a spolehlivý. Je to potenciální zdroj slušné obživy.
Obchodníci to tlačí jinudy, rozbije se?
No tak si kup nové.
Stejně jako se vytvořily obchodní řetězce, cítím potenciál ve vytvoření servisních řetězců, jako jisté protiváhy, zákazníky vítané, proto potenciál vydělat tu je.
Nejen v oblasti e-kol, ale vlastně všeho, kde nám prodávají hračky s namontovanými kurvítky.
No Jindro, v dnešní době... jsi nenapravitelnej optimista až snílek.
Být velký, spolehlivý a záviset na expertech jako ty co semtam sežehnou nějake šunt a radši ho pak zahoděj?
To mám obavu že bys asi umřel chudý a nas..aný.
No, mě na tehle iluzích stojí mé živobytí, už skoro čtvrt století.
Být velký, znamená se spojit s ostatními.
Vaším konkurentem jsou prodavači šuntů.
Tak, vy, co šunty neprodáváte, se spojte, alespoň na minimální úrovni servisu.
Nemáme suroviny jako Číňani, ale nemáme v hlavách nasráno, alespoň ne všichni. Takže šance tu je. Vy jste kluci, co dokáží zahrát na konev Měsíční sonátu, vím to. Umíte, jste schopní, jen hrajete na moc malém hřišti.
Snílek?
Možná. Jdu si za svým snem.
Jděte také, máte na to!
Na zapakateli jsem našel super cenu tohohle kola.
http://www.zapakatel.cz/cs/praha/detail/id...