Zdravím všechny projíždějící .... jsem naprostý laik a hodlám sednout na silničku. A zvažuji tyhle dvě ...
http://eshop.kola-radotin.cz/silnicni-kolo...
nebo
http://www.lapierre-bike.cz/lapierre-audacio...
Najde se někdo, kdo mi poradí? Dík za odpovědi
Nevím, je to ten úplný základ...
Za ty peníze bych uvažoval spíš o bazaru. Za tuhle cenu už koupíš neporovnatelně lepší "dělo".
Z těch dvou Lapierre, kvůli karbonové vidlici. Když dáš kazetu s větším rozsahem tak je trojtác zbytečný.
Tak jsem se díval a přiznám se, že jsem byl překvapen, že je ještě další nižší sada Shimana než je Sora(onen Claris). Je to opravdu jen ten nejnižší možný základ a nemyslím si, že má smysl do toho jít. Osobně se přikláním k již navženému prolítnutí bazarových kol, kde v této relaci seženeš krapet jinou úroveň.
Pokud netrváš na "značce", doporučil bych nakouknout do Hervisu. Občas se tam dají potkat velmi slušné silničky FUJI. No a pokud člověk trefí nějakou akci, jsou za slušný peníz. Osobně jsem před pár lety váhal mezi FUJI Rubaix (vidlice + zadní stavba carbon) na 105ce, nakonec ale vzal jen Newest s carbonovou pouze vidlí a na Tiagře a vyšla (akční cena) na nějakých 11 litrů (už čtvrtou sezónu funguje jako zimák). Jinak loni jsem v olomouckém Hervisu zahlídl nádhernou FUJI na Ultegře, komplet carbon - a cena v akci byla okolo 25. Ale bohužel čas teď není takovým akcím nakloněný - to spíše na konci sezóny:-(
ona je ještě nižší - 2200 a 2300.
já mám na kole 2200 (respektive 2203 - trojtác vepředu), a funguje dobře.
ten Claris je prý na úrovni Sory a docela dobrý základ, aspoň dle slov mechanika, s kterým jsem mluvil. zkoušel to a byl s tím docela spokojený.
až mi odejde 2203, půjdu do něj taky :)