Zdravím,
V současnosti jezdím na 2.1 KENDA SMALL BLOCK EIGHT(cca 500Kč za jeden plášť)
a protože poslední dobou jezdím 70% cyklostezky a asfalt,a myslím, že se dost vleču (duši foukám fest) rád bych se poohlédl po nějakých užších pláštích,cca 1.5 (možná 1.3 ale to už mi přijde dost extrémní).
Poraďte nějaký rychlejší plášť na MTB a do jaké šířky mám tak max. jít, abych mohl občas sjet i na lepší polňačku. Do ceny tak cca 400 za 1ks.
Přemýšlel jsem nad MAXXIS DETONATOR 26x1,25 ale zas si říkám, když sem tam sjedu z asfaltu,ať neskřípu zubama.
Jde mi o to, abych co nejvíce zrychlil kolo, ale zároveň se nemusel bát v případě nutnosti sjet na nezpevněný povrch (slušný, žádná divočina).
Díky za každý přínosný názor :-)
Nejvíc zrychlíš kolo, když pořádně přišlápneš. :-)
Přesně ty Maxxisy mám (drát), kolo je na nich trochu rychlejší, ale zase jsou jen na asfalt (pěkný) jinak je to fakt drncák, ale foukal jsem na max (100PSI).
Spíš bych šel do něčeho širšího - ideálně nejmíň 1,5 (Marathon Racer, Conti Sport Contact - 1,6 apod.).
http://author24.cz/product/author-plast-at-...
Chystám se do Španělska takže jsem hledal jako Ty. Zvolil jsem Vipera a první zkušenosti jsou opravdu nečekané. Mám i silničku na galuskách, skoro nepoznám rozdíl. Fakt je ten Viper neskutečně rychlá guma! a při rozměru 1,90 i univerzální. Na asfaltu ale jede po cca 4-5 mm širokém proužku.
Lítám na Michelin Country Dry 2 (http://www.librakola.cz/eshop/komponenty/plaste...
Jezdil jsem na nich jednu sezonu a jsem spokojen. Mají se foukat do 4 bar - foukám na 5 bar. Jezdím asfalt, občas sjedu na štěr/šotolinu a nemám zatím problém, ani defekt nebyl. Jezdil jsem na nich chvilku i v zimě, ale pohušťoval jsem na cca 3,5 bar.
Prvních 2000 kilometrů docela hučela, hlavně při rychlostech nad 30km/h po asfaltě.
Vepředu mám nějakou Ritchey a tu asi brzo hodím po psoj a koupím tam taky tu Michelinku.
Si koleduješ.
Zbytečně foukáš moc. Klidně se ti může vyrvat patka pláště z ráfku, může popraskat kord nebo dokonce buchnout ráfek - zvlášť pokud brzdíš véčky a ráfek už má něco za sebou.
I ráfky mají maximální limit tlaku, který vydrží.
http://www.bike-forum.cz/ajax/getCommentImages...