Dobrý den,chtěla bych si koupit elektrokolo,abych nebyla závislá na rodině.Jsem v plném invalidním důchodu a nemohu cestovat veřejnými dopravními prostředky/agorafobie/a jiné nemoci,žiju v polabí,takže rovina,jen sem tam malý kopeček.Vše mám v dosahu 12km tj. lékaře,rodiče,město atd.Na obyč kole to nezvládám,prosím poradili byste mi jaké e-kolo vybrat?mám 172cm a váha i díky lékům 108kg,děkuji.a ještě cena do 24000
Zásadní otázka:
Umožní Ti zdravotní stav vždy alespoň trochu šlapat, nebo může nastat situace, kdy budeš potřebovat, aby Tě kolo odvezlo bez jakékoliv námahy?
A kolo nějaké máte?
jak jsem psala výše,tak mám starou dámskou libertu
3/4 nebo celou? Osobně bych si tam dal SMART PIE + 48V lionku. Nebo 500W převodový motor . Záleží na financích.
Přikláním se ke kolegovi Magickému ale místo SmartPie bych volil MagicPie.
Jestli to půjde tak do té Liberty namontovat tohle:
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/10-1-Sady...
Hoši nabízejí službu:
"Set na přestavbu si můžete u nás zakoupit jako stavebnici, ale nabízíme také kompletní přestavbu vašeho kola na klíč. Kolo si u vás vyzvedneme a zase vám ho dovezeme zpět, to už to bude ale moderní elektrokolo do města i do terénu! Na tuto možnost se u nás prosím informujte."
Pokud to nepůjde, bude stačit jakékoliv levné kolo s ocelovým rámem. Do té ceny by se to mělo vejít v pohodě.
Bez šlápnutí na rovině to s Vámi ujede tak 15-20 km, když občas šlápnete, tak 25-30. Pokud to zdravotní stav nedovolí, můžete se jen vozit a když bude lépe, trochu si šlápnout.
no jo,ale tam se píše,že to nesmí na silnici
Nesmí.
To co smí Vás neuveze, to je ten malér.
Ale nebojte se toho, já s takovým kolem projel kus Evropy, a doma taky něco najezdil a nikdy nikdo mě nestavěl a nekontroloval. Takových kol tu jezdí mraky.
Omezení rychlosti na 25 km/h tam hoši budou umět nastavit, a zbytek je úřednická buzerace.
Určitě, nebál bych se toho, netřeba mít obavy. Ani jsem neslyšel, že by byly někde nějaké problémy při normální a hlavně rozumné jízdě.
takže šance je,díky za povzbuzení,ted jen aby ty finance na to stačili.
Právě jsem jedno použité kolo k přestavbě na elektrokolo koupil na aukru, za 500 Kč, pro moje účely naprosto postačující.
Pokud nepůjde Vaše kolo přestavět, kupte nějaké starší, s ocelovým rámem, maximálně 6ti kolečko na přehazovačce. To jsou těžká kola, která moc nikdo nechce a jsou proto k dostání levně.
Nám, když pomůže motor, na nějakém tom kile nezáleží :-)
nevíte jak je to s pojištěním proti krádeži,když to nesplnuje vyhlášku a má to větší výkon,tady se kola dost kradou,a když sedím u doktora 2-3h,tak bych radši seděla v klidu a měla to pojištěné
Pokoušel jsem se své pojistit u alianz a nejde to. Další jsem ani nezkoušel. Bohužel pojištění od krádeže neuchrání. Své elektro nikdy nenechávám bez dozoru. K lékaři raději autem nebo taxikem. Tam kde to jde si beru kolo do čekárny po dohodě s lékařem.
Já nechávám dost často kolo v podzemních garážích na Chodově, někdy i na pár hodin, zatím v pohodě. Před Albertem nechávám ve stojanu, jen brašnu beru s sebou.
Trosku mě naprdli u Anděla, kolo mi nechtěli nechat v podzemnīch garážích tak jsem ho před obchodakem Nový Smíchov ukurtoval k lampě.
Věřím, že tam kde se pohybuje hodně lidí, by si toho, že někdo krade kolo snad všimnul a zakročil. Většinou kurtuji 2 kabílkama, přední kolo k rámu, zadní kolo přes rám a sedlovku k něčemu pevnému. Ono přijít o přední kolo s nábojovým dynamem za bůra by mě taky mrzelo. A takový kolo rychloupínákáma máš venku hned.
Nevím,nemám pojištěné nic.
Asi bych kolo k něčemu přivázal a vzal si s sebou baterii do čekárny.
Ta je na celé té legraci nejdražší.
Ptal jsem se na pojištění kola člověka, který nabízí produkty Wustenrut. Přišli mi nabídnout jejich produkty a udělat finanční profil či co. Měl jsem dojem, že by mi rádi nacpali pojištění všeho možného včetně života, ale na kolo mi kloudnou nabídku nedali. Ale vím, že to někdo pojišťuje. Jen je při každém parkování kola musíš zdokumentovat, žes to zamkla atd. a když ti to ukradnou, tak musíš zavolat policii. Jinak ti to neuvěří a nic nevyplatí. Kašlu na ně. Raději kolo mám pokud možno na očích a pokud to není možno a je nadoslech, tak spoléhám na alarm. Další možnost je to dát tam, kde jsou kamery, ale otázka je, jak moc by to pak pomohlo v nalezení zloděje. Co mě láká do budoucna je gps lokalizátor.
no když by mě to uvezlo celou cestu,tak bych byla radši.
takže lepší varianta je přestavět starý kolo než kupovat nový?Mám na to 24000.
Moc se v tom neorientuju,jsem ráda za každou radu.
Uveze,
nové hotové kolo, které by to umělo, tedy uvezlo Vás bez šlapání, Vám nikdo nenabídne, nesplňuje totiž předpisy.
V tomhle případě existuje jediná možnost, kolo si přestavět, nebo nechat přestavět.
Zavolejte si do e-pohonu, pánové jsou tam ochotní, rádi Vám poradí a pomůžou, jak je znám.
ještě než jsem tady začala psát,našla jsem toto,bylo by vhodné?pro mě je to dost pěněz,tak abych nenalítla
http://elektrokola-elektroskutry.cz/elektrokola...
To bez šlapání nepojede kvůli PAS a nemá dostatečný výkon.
Na rovinu v pohodě, do kopce pro toho kdo nema sílu a nebo nemuže šlapat nikoliv.
Šel bych cestou přestavba toho kola co již máte a to za středový pohon třeba tento
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na...
Jednoduchá montáž a ovládání, k tomu tuto bateri
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1...
je to sice o kapku dražší ale je třeba myslet na budoucnost kdy se budete třeba jen vozit.
Navíc je to v souladu se všemi možnými předpisy.
Do 24000 to vleze. I s kvalitním aku.
24890Kč + 1490Kč nabíječka = 26380Kč
Plus 2000 montáž, odhadem.
Jen to ještě nikdo pořádně nevyzkoušel,tak víme prd, co na tom odejde.
E totem už to testuje rok tak by on mohl říci.
Jinak je na to dvouletá záruka tak bych se toho nebál.
Já chci jezdit, ne řešit záruku :-)
Právě, to že náčelník ho v nabídce nemá mě trochu znepokojuje.
MagicPie je odladěné, a když to sestaví šikulové, nebudou tam slabá místa.
Ale mají ho i jinde
http://www.evbike.cz/Sady/
zde něco o něm
http://rebelbike.com/index.php?clanek_detail...
Podle popisu by toto kolo mělo jezdit i bez šlapání, má ruční alcelerátor. Papír snese všechno, domluvte si proto návštěvu a otestování.
Pokud byste měla kolo vhodné pro přestavbu, pak bych doporučoval jednat s firmou ev-bike - viz.:
http://evbike.cz/
která nabizí sadu se silnějším motorem (viz. připomínky kolegů). U svých partnerů vám případně zařídí vestavbu do nového kola. Pánové jsou velice vstřícní.
Rozhodně nekupujte nic, co si dříve neodzkoušíte!
ještě jeden dotaz,tato přestavovaná kola mají tichý chod jako e-kola běžně prodávaná?
jinak díky za další radu
S nábojovým motorem ta kola jen vrní, jsou tichounká.
Ona většina těch kol v prodeji, jsou vlastně kola přestavovaná, jen to přestavují někde jinde.....
koukal jsem na ten evbike - na hub motor je těch 500W na tu váhu málo, chce to 750, nebo raději kilowatu.
Stejně jako kolega Vysočina má dobré zkušenosti s evbike, já mám velmi dobré zkušenosti s hochy z e-pohon.cz
Není nutné to moc projíždět, sednu na kolo, zmáčknu páčku a ono to jede. Když chci šlapu a motorku pomůžu, když ne, nešlapu a vezu se. Se 100kily zvládne ta kilowata i kratší strmější kopec, mírné kopečky pak s přehledem. Na rovině pak drandí jako moped. Takový stroj Vám ovšem na vyzkoušení nepůjčí, protože nesplňuje předpisy a oni by dost riskovali.
Takže vyzkoušet silnější e-kolo lze jen u kamaráda nebo tak. V půjčovně nebo prodejně těžko.
V podmínkách Polabí by vám měl motor 500W bohatě stačit, možná i jen 250W.
Můžete-li, zajeďte do Prahy, tam svůj problém konzultujte na speciálním pracovišti s půjčovnou elektrokol:
http://www.prekolo.cz/cs/
http://www.prekolo.cz/cs/nabidka-elektrokol/
http://www.prekolo.cz/cs/kontakt/
http://www.energetickyporadce.cz/cs/uspory...
To je prostě pořád dokola.
Pokud potřebuje drandit, tak, aby nemusela šlápnout, je 250W naprosto nedostatečných pokud kolo veze takovou zátěž. 500W je na hraně, bohatě stačit je nepřiměřené tvrzení.
Co se stane, když náhodou popojede mimo rovinku?
Zdravotní stav nedovolí šlapat, motor nejeee, takže nastane horší varianta, než jít pěšky, bude strkat k tomu ještě kolo. Nebo si pro případný výlet má pořídit druhé kolo?
A nemusí být kopec, stačí silnější protivítr!
Jestli jsem správně pochopil, tak kolegyně chce a potřebuje elektrokolo zejména k dopravním účelům, ne aby si dělala nějaké výlety.
Trvalé nepochopení skutečnosti mě už mírně irituje. Ty silnější motory jsou stejné, stejně váží, stejně se montují. Výkon je dán vyšším napětím baterie a nastavením řídící jednotky.
V ceně se to pojeví jen u baterie, 48V je dražší.
To, že má k dispozici výkon cca 1kW neznamená, že s tou kilowatou jede systémem start/cíl. Jede si jak stačí a co jí zdravotní stav dovolí, šlape si usilovně, aby si zasportovala. Pak nastane okamžik, kdy už si organismus řekne "dost" a ona se chce vrátit bez námahy domů.
A jako na potvoru, sice rovinka, ale zvedne se vítr. Oroštuje páčku na doraz, ujede 2 kilometry a 250W motorek vyhoří, 4 tisíce v trapu, kolo může domů tak akorát dostrkat.
Jiná modelová situace.
Jedu na nákup. Pro brambory, stačí mi 30 kilo.
Zapřáhnu vozík, mírně přišlapuji a jedu.
Můžu vyjmenovat stovku situací, kdy mě slabý motor nechá na holičkách a bude mě omezovat.
Rád bych slyšel jediný důvod, kdy mě naopak silný motor bude překážet (vysvětlil jsem snad dostatečně, že na 250W zapomínáme jako na pitomost a motory 500W a výš jsou už stejné).
Jiná věc je řešení středovým motorem, ale tam se z cenou nevejdeme do zadání.
Ono je otázka,zda má na Libertě vůbec přehazovačku. Potom by jí středový motor moc platný nebyl.Nemám žádnou zkušenost s převodovým 500W. http://www.nakole.cz/diskuse/16568-motor...
To já netuším, nevím co Liberta je.
Kouken jakýho jsem koupil krasavce za 500:
http://aukro.cz/panske-kolo-oplram-trekingove...
Přehodím na ten rám co se dá z toho co jsem polámal, a drandím dál. Čím hnusnější kolo, tím menší nebezpečí, že mi ho někdo ukradne, no né?
Strategie hnusného kola je dobrá. :) Dokonce jsou borci, co si značková kola opatlají hnusnou lepící páskou, aby nebylo vidět, co že to je za značku atp. Ovšem jiná věc je, že zatímco kolo v hodnotě 500kč by ti možná neukradli, tak kolo zhodnocené o elektromotor a řídící jednotku celkem v hodnotě odhaduji minimálně 5 tisíc, tak ti ukradnou celkem s chutí. Leda bys zamaskoval i ten motor a jednotku. :)
Asi jo.
Já na něm stejně jezdím maximálně do hospody, tedy jezdil jsem, než se mi polámal ten rám. A před hospodou jsem elektrokolo, narozdíl od šlapohybu ani nezamykal, protože jsem věděl, že s tím krámem nikdo jiný kromě mě nebude umět odjet a celé to vypadá tak škaredě, že se to nevyplatí nakládat.
Ono to kolo se při rozkíždění občas dost klepe, jak jsem oddělal ty Hally, takže nepřipraveného to může dost vyděsit. Taky spousta lidí si myslí, že ta krabice vepředu je ta baterie, ale ono prd, je tam řídící jednotka abychi chladil prodem vzduchu a baterie je v tý brašně.
Ovšem tohle je už vážně spíš jen torzo elektrokola, prostě jen to nutné k tomu, aby se to hejbalo.
Jo. Já nemám na ocelovém rámu ani zachytávače momentu. Vše to drží jen na maticích a na krev.
Protože ty jdeš do euthanasie :-)
Souhlasím s vámi, snahu máme všichni, ale je to pořád dokola (proto jsem si jinde dovolil poznámku o zaplevelování).
Od klávesnice je těžké paní navrhnout optimální řešení a proto jí doporučuji návštěvu prodejce, nebo konzultačního centra PRE, kde mají kola fyzicky k dispozici a jsou schopni poradit.
Otázkou je, zda by pro paní nebyla - s ohledem na nemoc a váhu - nejvhodnější motorizovaná TŘÍKOLKA !?
Tříkolka má výrazná omezení a pokud z důvodů udržení stability není nutná, tak je zbytečná.
Jistě, že tříkolka má jistá omezení, ale také vím jak se mnou cloumá jedna baterka 36V/10Ah - 3,6kg na nosiči, když s kolem manipuluji. Paní asi nebude mít takovou fyzičku a navíc - jak píše - má pohybové potíže, takže manipulace s kolem by pro ní mohl být problém!?
Nevím - opět říkám: ať navštíví prodejce a vyzkouší si to.
Pokud tříkolku nebude nosit do patra, jako že napsala že nebude, je to ideální vozidlo. Jako každého kdo máme nějaké to kilo navíc z obyčejného kola bolí prdel, kdežto na tříkolce si člověk hoví v síťované sedačce. Žádné držení rovnováhy prostě jednou rukou řídím v druhé čtu noviny a jedu. :-) Ovšem nesmí to být tříkolka Loped a jim podobné zgarby, u nás jedině i kvůli ceně nejdostupnější Azub, ale to se i z elektrifikací bavíme minimálně o 50 000Kč takže mimo mísu. http://www.azub.cz/azub-eco-trike/ a moje smradlavé řešení které vyjede všechno http://jurastrike.rajce.idnes.cz/Nova_slozka/ .
A LOPED je ještě pořádně drahý. Nevím proč
Nejspíš úplně ze stejných důvodů jako lehokola, vyrábí se jich pár kousků.
Řekl bych jak která. Obávám se, že levné řešení s převodovým motorem může být pěkný bzučák, jak u přestavby tak u koupeného elektrokola. Ale jsou i celkem tiché převodové motory, které jsou především ve spojení se sinusovou jednotkou tišší než vrnění přímého motoru.
Já bych za podobných podmínek uvažoval o tomhle http://www.skladacikola.com/Skladaci... Ale předpokládá to šlapání, byť většinou lehké. Třírychlostní řazení v náboji je fajn z hlediska údržby. Nepojedete s tím určitě nějak rychle, ale snad by to stačilo. Hlavně to vypadá na pohodlné kolo. Další věc je, že motor ve 20 palcovém ráfku znamená proti horskému kolu s 26 palcovými koly o 30% větší sílu, která vám pomáhá. Třeba moje maminka má artrózu a tedy nemůže moc namáhat klouby, ale lehké šlapání na elektrokole je pro ní lepší než delší chůze. Je dobré si uvědomit, že tahle kola tzv. pedelec se i docela dobře ovládají, protože motor pomůže když šlapete. Tedy není nutno tahat za nějakou páčku atp. To si myslím, že je v řadě situací dobré. Prostě motor pomáhá automaticky dle nastaveného stupně a vy se o nic nemusíte starat. Prostě jste pořád cyklista. Tedy nic proti elektrokolům ovládaným páčkou nebo rukojetí, sám jedno silné mám, ale vím, že když s tímhle kolem jedu třeba se psem, tak už to není sranda, jelikož nemůžu současně ovládat plyn a držet psa. Proti tomu na kole typu pedelec prostě jen šlapu a klidně se držím jen levou rukou a v pravé držím psa. Takže fakt raději dobře promyslet. :)
Zkus dát odkaz znovu, nějak ti to nefunguje.
Tahle kola špatná nejsou, ale je tu jeden dost podstatný problém a to je nosnost, paní má buhužel poněkud víc kil než aby to kolo se slabým motorkem na jistotu a po delší dobu zvládalo.
Koukám, že to nefunguje, asi proto, že v tom odkazu je čárka. No je to odkaz na elektrokolo Apache Energy 3... Nízký nástup pro dámu je fajn. Planetová převodovka si nežádá údržbu a přitom řetěz je v lince, takže vydrží taky dlouho. Do polabí se sem tam kopečkem by to mohlo stačit. A hlavně splňuje ten požadavek na cenu a je to přitom hotové řešení se zárukou.
Copak se psem,
o teprve s pulitrem v ruce, to musí bejt mazec, to bez pedelcu už nejde jezdit :-)
Správná poznámka - silové poměry na menším průměru jsou příznivější. Úplně mi vypadlo z paměti, že na Vysočině máme elektrifikovanou skládačku 20" s převodovým motorem 250W v předním kole, která si při každém rozjedu "hrábne". Používáme na nákupy, jezdíme v dost kopcovitém terénu, výhradně na pohon a jen vyjímečně musíme přišlápnout. Proti Polabí jsou to Alpy :-)
Opět e-pohon, PAS, plyn, tempomat
Jak jsem napsal na jiném místě, zvažte zda by pro Vás nebyla vhodnější třkolka:
http://www.e-totem.cz/trikolky
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/1-1...
může být se silnějším motorem
a ještě nabídka elektrokol:
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/1-1...
Také by mohla zvážit jestli by si nepořídila fulla nebo lehokolo.
Nebo může jezdit autem :-))
Letecká doprava je prý nejnezpečnější, tedy nevím jak v Polabí....
Za 24000 bych koupil http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na... + LION aku 48V do rámu. Motor do předního kola. Je to kompromis výkonu a váhy. Nevím jaký má tento motor točivý moment,ale v běžném provozu by měl vyhovět. Do 24000 se ale vleze i střeďák + aku. A né,že né
Kdepak střeďák, to má moc součástek a každá z nich se mlže vysypat.
Šel bych na věc hrubou silou.
Je fakt že skládačka s menším kolečkem by mohla vyžadovat menší hrubou sílu, co tak dát tenhle smartpie do 20" ráfku a prásknout to na nějakou skládačku?
Škoda že šetřím na výlet a musím si přišetřit, než si postavíkm tu svoji kilowatovou skládačku s MagicPie 3, to už bych měl ověřené info.
Taky jsem zjistil, že řada těch levnějších skládaček na trhu má váhový limit 100 kg, a to s baterií a po obědě nesplním, tak si musím vybrat nějakou fortlenější.
Vydrží to víc než 100kg. Ocel. V sobotu budu mít silnější aku 48(12) V ,tak doufám,že to pojede jako drak
Máš nějakou takovou skládačku?
Já mám tuto a je na prodej http://www.azub.cz/skladaci-kolo-tern-link-p9/ . Píšou 110 kg ale můj 130kg bratr ji zkoušel a bez problémů. Ten skládací mechanizmus je na rozdíl od jiných skládaček fakt masivní, ten to musí vydržet.
Já nechci takhle drahou :-)
Když tam bude kilowata, nepotřebuju honit převody, ani gramy, asi lepší by byl ocelový rám, jen abych jí nerozsed.
Ocelový rám je ti k ničemu když budou skládací mechanizmy ojebané, ty sou základ skládačky. Jinak ji mám plně vybavenou a vylepšenou, počáteční cena se vším všudy 30000Kč, nyní po 2000 najetých kilometrech 15000Kč. A kdyby si chtěl tříkolku tak tu prodávám za 65000Kč, upravená, motorizovaná, těžce vylepšená, počáteční cena se vším všudy 130000Kč, najeto cca 10000km. :-)
A já se těším, že nebudu za exota a budu potkávat lidi na tříkolkách (zatím jsem nepotkal) a oni se jich zatím zbavují. :) Co tě vede k tomu, že dáváš tříkolku pryč? Máš někde foto. Jinak se omlouvám, že odbočuji z tématu. Snad nevadí.
Na lehokolech obecně je lepší točit vyšší frekvence a já ze zdravotních důvodů nemůžu. No a silové šlapání je na lehokole opravdu extrémě silové, člověk dá v leže mnohem větší sílu ale taky si s tím odrovná kolena. Proto sem si na tříkolku dal motor abych si ulehčil. Jenomže sem si ulehčil až moc a jezdil sem jenom na motor bez šlapání, slabá vůle.:-) http://jurastrike.rajce.idnes.cz/Nova_slozka/ . Motorizace se dá jednoduše předělat elektrickou, jenom se upraví držák hodí se tam elektromotor, který bude mít 14 kvaltů v Rohloffu. Pomáhat motoru šlapáním i do vyších toček usnadňuje řazení v klikách Schlumpf.
Tak koukám, že se to tu pěkně rozjelo,já nejsem urážlivá,nejvíc mě pobavilo lehokolo a letadlo.Na tříkolku to určitě ještě není a doufám že ještě dlouho nebude.Dnes dorazí manžel,tak mu to dám přečíst a asi nejlepší bude navštívit to poradenství,tam budou určitě schopný mi poradit.
Jinak vám pánové moc moc díky za rady a tipy,mám z toho sice hlavu jako balon,ale ušetřili jste mi 20000 za kolo,který by mi pak bylo k ničemu.
všem velké díky a určitě dám vědět ,jak to nakonec dopadlo a co jsme vybrali.Zdravím....
"Poradenství" není to správné slovo, toho se Vám dostane tady :-)
Když příjdete k prodejci, nejedná se o poradenství ale tzv "brainwashing" který vás má přimět koupit drahou věc, která vám nebude vyhovovat, ovšem od nich.
Proto je lepší těch "poradců" navštívit víc.
Když se přijdete přeptat k prodejci škodovek, jaké auto by vám vyhovovalo, nikdy vám neřekne, zajděte si do Hyundai nebo k Peugotům, i když třeba auto konkurence, by vašim potřebám vyhovovalo lépe.
Poradenství, kdepak.....
I když, kdo ví na koho narazí. Chci si koupit nový monitor, předevčírem jsem byl v prodejně a obsluze jsem naznačil co bych si asi představoval a on mi před jejich monitory bez dalšího přemlouvání přímo řekl, že bude nejlepši když půjdu do vedlejší jiné prodejny, že tam by mohli mít to co bych potřeboval :-)
To není zřejmě standardní postup, posílat zákazníky ke konkurenci.
Magic má pravdu.
Prodejce bude jako první přesvědčovat, že lepší je koupit hotovou trosku, se špatnou baterií, nežsi kolo nechat přestavět, pokud není zrovna prodejce těch přestavbových dílů.
Navzdory realitě, bude tvrdit, že na rovině to stačí, a trochu toho šlapání je zdravé, bude ukazovat příklady zdolaných hor vetchými starci, kterým 250W šidítko pomohlo si splnit náročné sny, bude argumentovat legislativou a když ani to nezabere, bude strašit nebezpečím, a ohrožením životů, ke kterým při neobratné manipulaci s baterií či motorkem může dojít.
Dobrý je taky argument, kdy jezdce s výkonným motorkem přirovná k mopedistovi nebo rovnou motorkáři, označí ho za obecné ohrožení ostatních cyklistů, protože se takový kilowatař už z definice stává individuem, co jezdí běžně rychlostmi nad 50 km/h a škodí, kde může.
A když se něco stane, tak ho zavřou, nelegála!
Všechno už jsme tady za ty dva roky měli :-)
50km/hod není na otevřené silnici žádná rychlost,ale tělo trpí. Ono je rozdíl skůtr ,kde je člověk chráněn před větrem,sedí níže,má mnohem lepší tlumení nerovností,než relativně lehké elektrokolo co už kolo ani není.
No, standardní to není, ale já taky některý typy pošlu radši k e-pohonu, než se zbláznit :D
Mezi námi, i tady se najdou ...
A u E-pohonu rádi vyhoví :-) Když chce pán 2kw,dodáme . Možná i 5kw ať to frčí . Když vidím na netu videa jak jim to frčí 80 a víc,tak mám husí kůži. Tam už se vyplatí zajít pro oblečení do obchodu s motorkářským zbožím. Ani helma není na závadu. http://www.youtube.com/watch?v=EgXGgcSRGyA
Někdo zakazuje downhill?
Zakazuje někdo rogala?
Pár watů pod zadkem je proti tomu hra v člověče nezlob se.
Zkuste stavebnici
www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na-prestavbu-e-bike/0/5/301-Konverzni-kit-SmartPie-zadni-interni 7300,-
Ma to 400W s baterii baterii 48v/12Ah-www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/2-2-Li-ion-a-LiFePO4-akumulatory/5/330-Akumulator-LiFePO4-48V-12Ah-Alu-box 12700,- Kc
tam kde paní žije to jde,ale pokud by bydlela v kopcích a potřebovala opravdu jen silou motoru vyjet kopec,tak jedině nějaký silný převodový motor500w a víc ,nebo střeďák.
Do te roviny by melo 400W atacit.
A usetri to na hmotnosti motoru a ridici jednotky tak 2 kg
Na ten motor by stačila 48V Lionka. Nebude to mít žádné meganároky na ampéry.A váha bude podstatně nižší
A mate tip ?
Kompletní přestavba s novým SmartPie popřípadě novým MagicPie3 s novou vykonovou řídící jednotkou, s dvojitým nosičem baterií navrhovanou speciálně pro motory MagicPie3 a Smart upravenou elektronikou baterie pro rekuperativni brzdění.
Přední a zadní světla spolu s klaksonem.
Ovládací prvky jako brzdy, plynový mechanismus, tempomat. Odborně provedená přestavba, nemusíte řešit ze tohle nepasuje tohle tam nesedí atd.
Pokud nemáte kolo doporučíme Vám kolo které je pro Vás a přestavbu nejvhodnější. www.g-kolo.cz
http://www.meldius.com/k003.html
Tohle vás uveze po rovinkách i bez šlapání,nebo v kopečku tomu pomůžete. Baterka stačí i s rezervou 36v/10Ah Lifepo4 a jste v limitu.
Pokud chcete jezdit jak na mopeduhttp://www.elifebike.com/peng/iview.asp?KeyID...
Znova stejnå otázka, 20 kg na nosiči, 50 kgna vozejku, chlap 95 kg.
Vyzkoušel to někdo na 1000 km?
Pokud by jste si vybrala MagicPie3 garantujeme Vám dojezd větší než 50km na jedno nabití. Samozřejmě bez šlapaní.
V kitu SmartPie je dojezdnost bez šlapaní
Více jak 30km a to pod plným plynem.
Co tam máš za baterku?
Jinak, to beru, vezmu svůj vozík, naložím co jsem měl před 2 lety při cestě na Paříž, a jestli bez šlápnutí dojedu z Nové Živohoště až do Prahy, koupím to.
Jak můžeš chlape garantovat dojezd, když nevíš, kudy se pojede a jak těžkej nákla to poveze?
Tohle si žádnej seriosní prodejce netroufne, přestaň s tím, nebo si hledej právníka :-)
Dávají tam 16Ah LIONKY. (Magic pie3)50km po rovině by to mohlo klidně zvládnout. Já ujedu na 10Ah 36V 30km.Tu 12Ah 48V jsem ještě pořádně nevyzkoušel.
http://www.elektrokola-goldenmotor.cz... tedy 15Ah. Jsem to nějak zapomněl.
dobrý den,jakou máte prosím otvírací dobu,na Vašich stránkách to nemůžu najít.Je možno Vás navštívit i o víkendu?děkuji
Protože to tam není. Rychlejší je napsat rovnou jim . E-mail. tel: +420 774 74 99 28 mail: [email protected]