Máte prosím někdo zkušenost s tímto kolem? V roce 2013 jsem ho zakoupila a vzápětí reklamovala pro hlučný motor. Po silnici je tichý,jakmile se ale dostanu na nerovný terén a zapnu "asistenci"na 1,2...(je to úplně jedno co tam namačkám), začne motor příšerně kvílet.V servisu vyměnili převodovku,ale je to stejné.Stále mi tvrdí, že s kolem nic není. Díky za vaše odpovědi a případné rady.
Hučí podobně jako zde?
http://old.stream.cz/uservideo/804224-pokus...
Pak je to normální
Coze? Tohle ma byt normalni? Ja dneska zkkousela nemecke AVE (viz muj prispevek ve vedlejsi diskusi k Lectronu) a bylo to tak tiche, jako bych vubec na kole nejela, snad jen lehky svist pneumatik. A to u na plny vykon do poradneho krpalu, i na nezpevnene ceste (polnacka a trava). Jestli je u Lectronu tohle opravdu normalni, tak to bych si tu koupi asi rozmyslela...
Možná je to tím že nedoslýcháš:-) Prošlo mně rukama několik motoru ale ani jeden nebyl tichý a obvzvláště při plném výkonu do kopce.
Každý motor nějak "vrčí"v každém jsou ložiska či převody tak že je tam tření a to vždy vydává nějaký zvuk.
Ona ta kamera to trošičku taky zkresluje a vlastně i zesiluje je tam značně citlivý mikrofon.
No, ja s elektrikou twprve zacinam, takze srovnavam hlavne s motorkami a proti tem je tichy snad jakykoli elektro - tedy krome te prisernosti na videu! :-) Mit to takovejhe zvuk, usetrim za zvonek na chodce :-D
No neušetříš jelikož to fakt není zas tak slyšet. Mikrofon na té kameře to hodně zduraznil. Je tam i dost slyšet cvakání páček což za normálních okolností slyšet není. Často jsem musel používat i houkačku.
Ahoj, hluk je problém, velmi často se objeví vibrace něčeho na kole spíš než by vycházel pocitově z motoru. Nejvíc brzdy, výplety, blatníky, různé odrazky.
Vibrace je způsobená fázováním a je pravda že existují řídící jednotky které umí řídit motor s podstatně menšími vibracemi, mají jiný průběh křivky .
Dávají se ale spíš do dražších kol, jejich nákupka je podstatně vyšší.
Pokud AVE jezdilo jinak, může to být ten případ, plus kvalitnější montáž toho zbytku
takhle mi taky "vrní" ale jen na silnici, jak se dostanu na nerovný terén,kvílí neskutečně...a to mi normální nepřipadá.Občas mi připadá, jako by i "pomáhání" na chvilku vypadlo.... Mám zaplacenou dovolenou do Francie na kole a mám obavy, co mi to tam udělá, abych jen neseděla před stanem :-(
Než odjedeš na dovolenou je potřeba tomu dát pořádný záhul tady, aby se projevily veškeré nedostatky v době záruky.
No, video je z 1/2011, od té doby se dost změnilo, asi nejen u nás, ale i u konkurence. Není tam záběr na kolo, mohou se na tom podílet i pneumatiky,protože hučí i pokud zpomaluje.
Nevím jak u konkurence , ale u nás považujeme za důležitou garančku po 200 km, tu vyžadujeme povinně, další se hodí opět po cca 1200 km, tu jen doporučujeme. Jsou to celkové prohlídky, seřízení kola a dotažení některých věcí a kontrola výpletu.
Některé díly na kole jsou elektropohonem namáhány více nebo neobvykle, 200 km prohlídka je důležitá a zabrání nevratným škodám, například na hlavovém složení u předních motorů a podobně.