Prosim o radu,jaky odolny plast proti kaminkum na silnici.
Nehltam rychlost a proto nehonim rotacni hmotnost,chci neco odolneho.
Trochu jsem se nachytal s ultremo DD(a uz jsou na nem zarezy,ktere jsem vzal vzal misto Durana Plus.
Zatim litam od Continental GP 4-Season,pres Durano Plus az po extrem Marathon Plus(622-28).
Dekuji za radu.
Pokud jezdíš jen po relativně čistých cestách a nejezdíš po nějakých smetištích a štěrkovištích, tak mám velmi dobré zkušenosti se Schwalbe Marathon Originál.
Přijatelná váha, cena a výborná výdrž jak na nájezd kilometrů tak i proti propíchnutí. Prorazit se mi ho ještě za těch mnoho km nepodařilo a že na různých kamenitých cestách dostávají co zabrat.
Dekuju vsem za rady.
Zeptam se,jake je Durano Plus 622-25 kevlar.
Ten dratovej Marathon 622-28 taky neni spatny napad,musim to ale zmerit na vysku brzd.
Co tam máš za brzdy, že řešíš výšku. Myslel jsem, že hledáš slušný plášt na treka na běžné ježdění aby něco vydržel.
To je fitness na silnicnim CRMO-ramu a brzdy jsou predpotopni jednopakove Shimano 300-Ex.
Do toho prostoru nandam maximalne 622-28,
ale nesmim pocitat blato.
Chtel jsem si udelat radost,tak jsem tam dal Ultremo DD 25,ale ted ji davam tak mesic maximalne na doziti.
Potrebuji dat neco odolnejsiho,i kdyz val.odpor bude vetsi.
Tim,ze neprsi a voda silnice nesmeje,tak jsou vsude kaminky,ve mestech navic rozbity bakelit a sklo.
Hm, ono taky záleží kolik vážíš, na kolik máš nafoukáno a jakou směsí ostrohranů ti šupáci v tvé lokalitě sypali, případně jestli se ti podaří ještě přejet nějaký ten tekutý asfaltonouzově záplatový hnus, který ti ty kamínky podrží až do chvíle, než prorazí..
Moje zkušenost je taková, že každé jaro si žádá nové silniční pláště, letos jsem zatím odjel cca 200 km na Schwalbe Durano a zrovna včera jsem po dojetí koukal, jestli se někde něco snažilo zapíchnout a nic...což může být jak štěstí tak potvrzení faktu, že letošní zima moc sypat nepotřebovala.
Taky na jaře foukám max na 3/4 doporučené hodnoty, nevím jestli to není pověra, ale kdysi mi někdo řekl, že k píchnutí dojde spíš na maximální povolené tvrdosti
já zatím vždycky píchl, když jsem měl nafoukáno spíš míň než víc. když to držím kolem 4 - 5 barů, tak je vše OK, jak to jde ke 3, tak někde cvaknu...
jinak mám ozkoušené Kendy Kwick 700x32 - na asfaltu a polňačce dobré, ale na ostrém kamení to občas nedopadlo dobře
a loni v létě jsem jezdil Continental CountryRide 700x37 bez jediného lepení. budu je nasazovat ještě teď na dojetí, tak uvidím, jak to dopadne. ten zadní mám sjetý uprostřed na hladko, tak půjde dopředu a jsem zvědav, kdy se někde vyliskám :-D
Jo, tohle mne na silničce docela štvalo, že jsem pláště měnil ne kvůli sjetí, ale kvůli sekancům. Někdy jsem zkoušel plášť v místě sekance zevnitř podlepit záplatou na duši. Zvenčí se nedalo dělat nic.
Primo mi ctete ctete myslenky.
Takovy to odpis materialu nemam ani na plecce do prace s Rubenou,ani na horske skladacce s mestskymi Schwalbe-Citizeny.
Stve me ,ze Citzeny jsou temer bez sramu a gumy z opacneho top polu SChwalbe na dodelani.
Fitnesse si drzim ze srdecnich duvodu