reklama

silnicni plast 622-28

Prosim o radu,jaky odolny plast proti kaminkum na silnici.
Nehltam rychlost a proto nehonim rotacni hmotnost,chci neco odolneho.
Trochu jsem se nachytal s ultremo DD(a uz jsou na nem zarezy,ktere jsem vzal vzal misto Durana Plus.
Zatim litam od Continental GP 4-Season,pres Durano Plus az po extrem Marathon Plus(622-28).
Dekuji za radu.

[ Zpět ]
Datum: 24.02.2014
Autor: jar
  • Re: silnicni plast 622-28

         

    Pokud jezdíš jen po relativně čistých cestách a nejezdíš po nějakých smetištích a štěrkovištích, tak mám velmi dobré zkušenosti se Schwalbe Marathon Originál.
    Přijatelná váha, cena a výborná výdrž jak na nájezd kilometrů tak i proti propíchnutí. Prorazit se mi ho ještě za těch mnoho km nepodařilo a že na různých kamenitých cestách dostávají co zabrat.

    [ Zpět ]
    Datum: 24.02.2014
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: silnicni plast 622-28

           

      Dekuju vsem za rady.
      Zeptam se,jake je Durano Plus 622-25 kevlar.
      Ten dratovej Marathon 622-28 taky neni spatny napad,musim to ale zmerit na vysku brzd.

      [ Zpět ]
      Datum: 24.02.2014
      Autor: jar
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: silnicni plast 622-28

             

        Co tam máš za brzdy, že řešíš výšku. Myslel jsem, že hledáš slušný plášt na treka na běžné ježdění aby něco vydržel.

        [ Zpět ]
        Datum: 24.02.2014
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: silnicni plast 622-28

               

          To je fitness na silnicnim CRMO-ramu a brzdy jsou predpotopni jednopakove Shimano 300-Ex.
          Do toho prostoru nandam maximalne 622-28,
          ale nesmim pocitat blato.
          Chtel jsem si udelat radost,tak jsem tam dal Ultremo DD 25,ale ted ji davam tak mesic maximalne na doziti.
          Potrebuji dat neco odolnejsiho,i kdyz val.odpor bude vetsi.
          Tim,ze neprsi a voda silnice nesmeje,tak jsou vsude kaminky,ve mestech navic rozbity bakelit a sklo.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.02.2014
          Autor: jar
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: silnicni plast 622-28

                 

            Na takové kolo patří Conti nebo Durano.

            Mám reference jen na GP 4000S a ty jsou velmi kladné.

            Na zimu se vyplatí mít nějaké levné gumy, já mám Zaffiro. Když to zdechne, moc to nestojí.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.02.2014
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: silnicni plast 622-28

         

    Hm, ono taky záleží kolik vážíš, na kolik máš nafoukáno a jakou směsí ostrohranů ti šupáci v tvé lokalitě sypali, případně jestli se ti podaří ještě přejet nějaký ten tekutý asfaltonouzově záplatový hnus, který ti ty kamínky podrží až do chvíle, než prorazí..

    Moje zkušenost je taková, že každé jaro si žádá nové silniční pláště, letos jsem zatím odjel cca 200 km na Schwalbe Durano a zrovna včera jsem po dojetí koukal, jestli se někde něco snažilo zapíchnout a nic...což může být jak štěstí tak potvrzení faktu, že letošní zima moc sypat nepotřebovala.
    Taky na jaře foukám max na 3/4 doporučené hodnoty, nevím jestli to není pověra, ale kdysi mi někdo řekl, že k píchnutí dojde spíš na maximální povolené tvrdosti

    [ Zpět ]
    Datum: 24.02.2014
    Autor: újezďák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: silnicni plast 622-28

           

      já zatím vždycky píchl, když jsem měl nafoukáno spíš míň než víc. když to držím kolem 4 - 5 barů, tak je vše OK, jak to jde ke 3, tak někde cvaknu...

      jinak mám ozkoušené Kendy Kwick 700x32 - na asfaltu a polňačce dobré, ale na ostrém kamení to občas nedopadlo dobře

      a loni v létě jsem jezdil Continental CountryRide 700x37 bez jediného lepení. budu je nasazovat ještě teď na dojetí, tak uvidím, jak to dopadne. ten zadní mám sjetý uprostřed na hladko, tak půjde dopředu a jsem zvědav, kdy se někde vyliskám :-D

      [ Zpět ]
      Datum: 24.02.2014
      Autor: Bruca
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: silnicni plast 622-28

             

        Tak cvaknutí je zase jiná otázka , tam je je podhuštění jasný problém....

        [ Zpět ]
        Datum: 24.02.2014
        Autor: újezďák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: silnicni plast 622-28

           

      Pověr to určitě není. Při menším tlaku je větší prostor pro deformaci pláště, který tedy do určité míry může uhnout.

      [ Zpět ]
      Datum: 24.02.2014
      Autor: Mlok
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: silnicni plast 622-28

         

    Já mám vyzkoušený Conti GP 4 s. Kombinace odolnosti, nízké hmotnosti, jízdních vlastností, preciznosti zpracování je zatím nepřekonaná. Zní to možná nadutě až chvástavě, ale je to tak :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 24.02.2014
    Autor: vladaza
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: silnicni plast 622-28

         

    Jo, tohle mne na silničce docela štvalo, že jsem pláště měnil ne kvůli sjetí, ale kvůli sekancům. Někdy jsem zkoušel plášť v místě sekance zevnitř podlepit záplatou na duši. Zvenčí se nedalo dělat nic.

    [ Zpět ]
    Datum: 24.02.2014
    Autor: básník
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: silnicni plast 622-28

           

      Primo mi ctete ctete myslenky.
      Takovy to odpis materialu nemam ani na plecce do prace s Rubenou,ani na horske skladacce s mestskymi Schwalbe-Citizeny.
      Stve me ,ze Citzeny jsou temer bez sramu a gumy z opacneho top polu SChwalbe na dodelani.
      Fitnesse si drzim ze srdecnich duvodu

      [ Zpět ]
      Datum: 24.02.2014
      Autor: jar
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cesta z města za dobrodružstvím a romantikou

Hledám: Cesta z města za dobrodružstvím a romantikou
včera
V srpnu chci minimálně na týden vyrazit za dobrodružstvím, romantikou a naprostou pohodou. Uniknout vedrům…

Hledám: Poznejme se navzájem před cestou i po cestě :-)

Hledám: Poznejme se navzájem před cestou i po cestě :-)
včera
Bavit se a povídat si jako nejlepší kamarádi, blbnout jako malé děti, chránit se a držet spolu jako opravdoví…

Hledám: Cyklistku / cykloparťačku

02.07.2024
Ahoj, porozhlížím se po sympatickém protějšku na společné odpolední cyklo-projížďky. Jezdím cyklo-stezky a silnice…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

300 cyklistů (9 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 9. část

Už se nám to pomalu chýlí ke konci Začal čtvrtý týden našeho putování. Chtěla bych psát o tom, že mám tohle…
Peggy | 10.06.2024

Z Drásova do Říma

Z Drásova do Říma, květen 2024 Po cestě 1000 km Polskem podél Baltu a Odry a Z Lince do Budapešti přes Alpy…
Monolema | 06.06.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 8. část

Civilizace po Kyrgyzsku Mysleli jsme, že na noc zůstaneme někde blízko sedla, ale nakonec jsme ujeli ještě 11…
Peggy | 02.06.2024