V prosinci jsem se pri koupi auta v bazaru dohodla na povinnem ruceni. Jeste pred vyzvednutim auta jsem jim rekla, ze chci i havarijni pojisteni a pri vyzvedavani auta jsem podepsala smlouvu na spolecne POV + HAV. Jelikoz bazar akcne uzavrel jen POV jeste pred tim, nez jsem se rozhodla i o HAV, predal pres nejakeho pojistovaciho maklere do pojistovny zaroven zruseni samotneho POV a zalozeni POV + HAV. O 3 tydny pozdeji, kdyz jsem cerpala asistenci ke chciple baterce, jsem na pojistovne zjistila, ze je platne samotne POV a ze smlouvu na POV + HAV maji vedenou jako neplatnou, jelikoz jsem ji pry nepodepsala. Jelikoz mi v bazaru tvrdili, ze to vse urcite zaridili dobre a ja podepisovala jen smlouvu na POV + HAV, cestne jsem prohlasila, ze ta smlouva plati a pokud ne, asistenci zaplatim (asi 700 Kc, jestli mi to nauctuji, hodim to na hlavu tomu bazaru). O tyden pozdeji mi z pojistovny prisel dopis, ze smlouvu na POV + HAV zrusili, jelikoz nebyla podepsana. V bazaru mi tedy zalozili minuly tyden, kdyz jsem byla na horach, nove pojisteni na POV + HAV, ktere kdyz jsem dnes podepisovala (spolu s zadosti o zruseni samotneho POV), zjistila jsem, ze pres konec roku zmenili sazbu a stoji me to o 600 Kc/rok vic. A to jeste me behem dne napadlo, ze jsem dostatecne neprozkoumala, jestli uz nema vypoved toho prvniho pojisteni, ktere jsem ani nepodepisovala, nejakou trimesicni vypovedni lhutu a jestli nebudu platit 3 mesice dve pojisteni. Jsem z toho hodne nasrana, ale nenapada me, co s tim muzu delat jineho, nez si sehnat pojisteni pres nekoho spolehlivejsiho nekde jinde a slavnou CP i s jejimi agenty poslat do prdele.
To máš za to, že kvůli své závislosti na autě vypouštíš do okolí jedy, karcinogeny a ještě slabší účastníky provozu.
"a ještě ohrožuješ slabší..." mělo bejt. Sorry, no, stačilo upozornit, nemusel bejt hned mínus :-)
A kdyby se v Tobě svědomí náhodou nehnulo, tak na podzim jsem se stal po asi 10 letech opět majitelem auta, a pojišťoval jsem ho.
Nejlevnějc to vyšlo u Hasičské a to přes SFinance. Krom toho, SFinance volali skoro hned, slečna poradila, všechno přepočítala, poslala smlouvy, prostě celkem příjemné jednání, ani jsem nemusel zvednout zadek ze židle. Můžu jen doporučit.
Havárko jsem, vzhledem k ceně a stáří vozidla neuzavíral.
Tyhle pojištění asi není dobrý nechávat na autobazarech, nemusí být spolehliví. Není od věci mít svého solidního pojišťovacího zástupce a spíš to nechat na něm. Alespoň s tím jako rodina máme docela dobré zkušenosti.
http://www.mesec.cz/clanky/ceny-potravin-porad...
Clovek si da inzerat, ze shani lidi na skialpy, a pisou mu sami sjezdari, chodici a podobna havet. A kdyz uz nekdo jezdi na skialpy, tak je z Asie. To si fakt vsichni mysli, ze kdybych se chtela jen tak s kymkoli seznamit, ze na to nenapisu jiny inzerat? To opravdu neexistuje zadny zpusob, jak sehnat nekoho na skialpy?
Hele, pokud jsi podávala inzerát na Prahu, tak to zase tak daleko od baráku nemáš, ne? Neboť není více Afriky a Asie v ČR jak v Praze! ;-)
Včera jsem si na vlakové pokladně tady u nás v Uhříněvsi vyzvedával novou IN - kartu. Hned na místě jsem si nechal zkontrolovat, zda jsou na ní nahrána data = odkud kam dojíždím a dokdy mi platí jízdné. Vše bylo ok.
Asi tak za 20 minut jsem ji ve vlaku ukazoval průvodčímu - přiložil ji ke své čtečce a kuwa! nic tam prý nahráno nebylo. Dneska jsem jel vlakem do práce, ukazoval jsem to dvěma průvodčím - nic tam nahráno nebylo. Tak jsem po příjezdu do Uhříněvsi šel hned do pokladny, tam to přiložili k jejich čtečce - a nahrané to tam je!
Ani jsem z toho nebyl překvapenej - prostě klasickej bordel...
Jak se to pak řeší, je to velký problém, že to průvodčí nepřečte nebo nemá aktualizováno?
Po podobné zkušenosti s Opencard ve vlaku si nechávám při placení dát potvrzení, že ke kartě číslo to a to bylo na dobu tu a tu zaplaceno tolik.
A mám to v dokladech a ve vlaku to pomohlo.
Tak nějak... Jelikož si platnost karty prodlužuji vždy osobně v nějakém tom kontaktním místě a platím hotově, tak účtenku/potvrzení dostávám automaticky a pak ji pořád tahám s sebou. Zatím jsem ji tedy nepotřeboval, ale co kdyby...
Jo, máte pravdu, nicméně - doteď jsem to vždy měl nahrané přímo na IN - kartě - a najednou to tam není. Uvidím, až zase pojedu vlakem, co mi řekne průvodčí. Pak asi napíšu ministrovi... :-)
Nepiš ministrovi. Napiš na
ČD, a.s. - Odúčtovna přepravních tržeb, Oddělení osobní přepravy, Vídeňská 15, 772 11 Olomouc.
nezapomeň na datum a vlak, kterým si jel, aby si mohli průvodčího proklepnout. V dobách kdy jsem na Kilometrickou banku podnikal komplikované cesty přes republiku a průvodčí mi nechtěl uznat trasu zapsanou v KMB, stačila kouzelná formulka: Tak mi vystavte jízdenku a já si to pak vyřídím s Odúčtovnou. A rázem pochopil, že já to mám dobře a on by mohl mít problém.
Voni ten systém nějak překopávali, takže v tom asi maj trošku bordel (novořečí "nejsou ještě vychytány všechny nedostatky"). Rušili totiž papírové jízdenky koupené přes Internetu, nelze je již nechat vytisknout ani v automatu, ani v pokladně (lze jen vytisknut na tiskárně a/nebo si poslat na mobil kód jízdenky).
Buď si to tedy nezaktualizovali v těch svých "krámech" anebo se ta informace někde "ztratila" (prostě v tom mají bordel).
Já si minulý týden kupoval jízdenky přes Internet a všechny jsem tam měl. Stačilo jim přečíst mou inkartu a nic jsem ukazovat nemusel. Ani kód zaslaný na mobil...
Pokud oni na tvé inkartě "nic" nevidí, není to tvůj problém, ale Českých drah. Takže nechat si to od průvodčích potvrdit a vyreklamovat. Pokud jsi doplácel dovozné, tak požadovat zpět.
Magnerickej, dneska asi chipovej humus, stroje občas selhávají, občas selžou lidé, občas olbojí najednou.
V dávných dobách před mobilních, zcela jistě před roamingovo-mobilních - počítám tak 1996, jsem vyrazil s rodinou na jih, kempové vybavení s sebou, žádné bookování předem, jedeš něco najdeš. Také jsem měl poměrně zánovní Visa kartu a na kontě dostatek, abych se nemusel bát že překročím limit, tak jsem moc hotovosti nevozil.
V zapadlém městečku v Andalusii jsem narazil na problém. Kartu to na benzínce odmítlo. Vydoloval jsem hotovost. Když jsem se u bankomatu pokoušel dostat prachy, taky mi jí to odmítlo, a to už jsem zneklidněl. Prachy mi to nedalo nikde, celý den. Naštěstí v hotelu nebyli on-line, a měli takovej ten lamač karet, tu kartu otisknul přes nějakej propisovací papír, zavolal si někam, jestli je krytá a bylo zaplaceno.
Druhý den mi bankomat už prachy vydal a pak karta fungovala OK. Netuším, jestli to byl problém zmagnetizované karty, či problém v on-line přístupu k bance, nepátral jsem ale od té doby vozím s sebou vždycky tolik hotovosti, abych měl na přenocování a abych se bez problému za to dostal domů. Ono by to přes ty kartu a někakou tu banku asi šlo dostat prachy na místo, ale určitě ne v neděli v městečku Loja.
Důvěřuji technice, ale sichruju se.
Ty se ale sichruješ dvakrát, ne ? Do sedlovky by to chtělo cihličku zlata :-)
To určitě ne, zlato, diamanty a drahé kamení není vhodné pohotovostní platidlo.
Než bylo zavedeno euro, míval jsem sichr obnos obvykle ve třech měnách, pesos, franky, marky.
Marka byla sice široce akceptovaným platidlem, ale ne v každé díře.
A když se něco pokazí, tak si buď jist, že to bude díra na kvadrát.
Přisednuvší kolegové v jídelně.
Nesnáším lidi co u oběda pracují, mají potřebu telefonovat a sáhodlouze řešit jestli zetyx11 by nebylo lepší nahradit dvěma zetypsilonoma19 a co na to vlastně říká úsek pro ... , já mu zavolám hned a ty zatím zavolej tu, no tamtu z toho, však víš aby nám odsouhlasilo to a to...
No vidis, my vetsinou u obeda nepracujeme, my u prace jime. :-)
To je imho stejna fama, jako ze se ma jist 5x denne, nejist potraviny s cholesterolem a nejist 2 h pred spanim.
To není.
To nemá vůbec nic společného s pravidelností nebo se složením stravy.
Je to celé o umění vypnout a mít nějaké své osobní hranice důstojnosti.
Pro zaměstnance je velmi nezdravé, když jejich zaměstnavatel zjistí, že mu tam sedí lidé ochotní sedět u práce přesčas protože obětovat přestávku na jídlo je přesčas.
Pro zdraví osobní je taky důležité umět vypnout. I když někdy neobědvám vůbec, tak považuji za přínosné pro moje zdraví se na tu dobu co mám na oběd, sebrat a vypadnout, třeba jen na procházku....
Vypinam jinym zpusobem a nepotrebuji kvuli tomu stravit 3/4 h na obede. Navic pracuji prumerne jen 6 h/den a jsem zivnostnik, takze jsem rada, ze me nikdo nenuti kazdy den zabijet kus casu uprostred dne, kdyz mi to do meho rezimu nezapadne.
S tim, ze je dulezite u nekterych praci po nejakem poctu hodin vypnout, souhlasim. On kdyz to clovek nedela, tak to za nej stejne udela jeho organismus.
Jen mě tak napadlo, že když pracuješ 6 hodin tak už nárok na přestávku na oběd máš,
ale až po práci :)
Přestávku na oběd snad máš po 4 hodinách práce, ne?!?
Nikoliv. Přestávka na oběd je nejpozději po 6 hodinách.
Jak nikoliv. Nejdříve po 4, nejpozději po 6 hodinách :o)))
myslím, že je tam jen to nejpozději po 6, ne?
V Německu to byl vždycky Mahlzeit rituál a společný odchod na oběd.
V Anglii jsem to zažil jen u British Steelu, velká firma, habaděj úředníků a ještě na Uni ve Warwicku.
V naší firmě se neobědvá, tedy hromadně a organizovaně. Skoro každý tahá tu svou krabičku se sandwichema z domova a žvejká to nad klávesnicí. Alan v poledne chodí běhat. Oficielní polední pauza není a důstojnost zaměstnanců tím nijak netrpí.
Čas od času někdo vstane a jde si pro kafe. Bývá zvykem a slušností se zeptat kolegů u okolních stolků, jetli taky nechtějí kafe donést.
Pracovní dobu si hlídá každý sám, pokud přítomnost není nutná, bývá zaměstnancům dovoleno "work from home".
Pokud je nějaké pracovní sezení, třeba když dojedeme na poradu my, asi v 1 hodinu se na 40 minut debata přerušuje a holka z recepce donese plato s těma sandwichema, firma to platí. Na kafe je v jednací místnosti strojek, na ty náboje. Při pojídání toho jakoby oběda se debatuje méně formálně ale zase víceméně o práci.
Jednou, dvakrát do roka pořádá šéf a jeho paní pro svůj tým a hosty večeři, u nich doma, tam se debatuje privátně a pracovní věci není vhodné řešit. Má to působit méně formálně, ale nepůsobí, přesto že si tykáme a oslovujeme se křestními jmény, jasná hranice kdo je kdo zůstávå zachována.
Mě to nikdy nevytáčelo, ale těch lidí mi je docela líto, že neumí podle potřeby přepnout a v klidu i vychutnat jídlo a pobavit se o čemkoliv nepracovním.
Už jsem zažil magory, kteří na opravdu mimopracovní akci i tak u piva apod. řešili pracovní hovadiny :-/ Konkrétně moje kamarádka kdysi pořádala oslavu svých narozenin a pozvala na ni i pár svých kolegů z práce... Většina pozvaných se normálně bavila vším možným, jenom těm 3-4 šaškům se moc nepodařilo přepnout na jiný režim než "práce"... Taky za to na ně byla pěkně naštvaná...
Tohle je snad už diagnóza a mělo se to léčit :-)
Kdysi (dávno tomu, dávno) probíral jistý Jarda + wewe na NaKoláckém srazu cosi ohledně programování.
Banánovník, s očima navrch hlavy každému u stolu sděloval, že hovoří nějakou jemu neznámou řečí a on, Banán, jim vůbec nerozumí.
Ty si byl někdy na NaKoláckém srazu?!?
Já ale nejsem programátor, ani maličko :-)
Je možné, že jsme se s wewe bavili o něčem ohledně "počítačů". Pochybuji ale, že by to bylo něco konkrétního z práce... Spíše jsme si předávali zkušenosti s nějakými vychytávkami, které můžeme použít především doma.
A kromě toho, já s wewe nejsem kolega z jedné práce ;-)
Nebo dělali něco, co je opravdu baví.
Je lepší dělat 24 hodin denně práci co tě baví, myslet na to furt a nosit to v hlavě, než přijít v pondělí do háku a říkat si - uřž aby byl pátek....
Každý má své životní priority a postoje, které mnohdy neovlivnil sám ale byly mu vtištěny výchovou a geny.
Třeba v mém žebříčku hodnot je "dříč" o mnoho výše než "lenoch"
Ano i tak se to dá vzít. Než se s někým bavit o fotbale či autech, raději se s ním budu bavit o práci, která mě baví. Když to navíc není kolega, mohu se dozvědět i něco nového užitečného, nebo alespoň zjistit, že je chleba všude o dvou kůrkách.
To je možné... Já mám zas v genech (nevím sice po kom) vtisknuto, že veškerá moje pracovní angažovanost a starosti končí odbytím konce pracovní doby ;-) Takže si případné pracovní problémy do soukromí rozhodně nepřenáším, a už vůbec s tím neotravuji nezúčastněné okolí... Je na tom snad něco špatného? V dnešní společnosti možná ano, ale já tuhle hru odmítám hrát :-/ Striktně odděluji svoje soukromí, a především svůj volný čas, od pracovních povinností...
Vím, že jsou povolání (a povahy), kde to oddělení práce a soukromí jde líp či hůř. Když půjdu do extrémů, kopáčovi se nehoní hlavou jak zítra bude dělat ten výkop, kardiochirurg může nad složitou operací přemýšlet i doma. A vypovídat se manželce či kamarádovi může být způsob jak si utřídit myšlenky.
Moje žena mě třeba neustále zahrnuje svými pracovními problémy, až mi to trochu leze na nervy. Jenže chápu, že vzhledem ke svému postavení nikomu jinému to říct nemůže a vypovídat se musí. A ostatně i proto mě má, abych jí byl v životě nápomocný, tak jí to ucho půjčím.
Ono je to někdy sice potřeba si vylejt hlavu, ale zas na druhou stranu si vezmi tu manažerku ze spořitelny, co se teď tak šikovně rozvádí a spořitelně během toho utíkají citlivá data.
My jsme to měli dost dlouho doma tak, že za jistých podmínek by jsme se dostali do přímého střetu zájmů :), takže jsme o práci doma nemluvili vůbec a žena ohlásila, kde dělám a tak jí nasazovali jinam,
Problém byl, že díky své práci znala žena i hodně lidí od konkurence z mého oboru a tak měla občas hodně dobré informace, kde a s kým jsem popařil, případně jakou ostudu jsem tam udělal :)
Naštěstí pak šla dělat úplně něco jiného, protože její práce byla děsivě časově náročná a když se jí pár mladých kolegů a kolegyň z radostného budování kapitalismu nepřetržitou prací od nevidím do nevidím, zhroutilo nebo je rovnou odvezli na psychiatrii, tak naštěstí změnila názor na priority života.
Takže s tou vrbou opatrně :)
Přesně z tohoto důvodu se programově ve svém volném čase vyhýbám kontaktu s učitelkami či učitely odkudkoli. Většina z nich nedokáže "vypnout" snad ani v noci.
Já podobně nechodím na pivo do hospod, kde mě znají, protože nechci řešit problémy těch druhých, chci si odpočinout při pivu.
Nějak si nedokážu představit, že bych si přisedl v hospodě ke kopáčovi a začal mu vyprávět, kde jsem se jak oháněl krumpáčem a že moje děti taky už umí vzít lopatu do ruky. Ale mě to moji spoluobčané mají snahu dělat pořád.
Tos mi připomněl zážitek z letošního podzimu, kdy jsem svědčila kamarádce na svatbě. Matrikářka to vzala opravdu důkladně a všechny nás představila otitulovaně. Ženich ing J... nevěsta ing M... svědek ženicha ing A... svědkyně nevěsty doktorka I...
Pak se mě postupně přišel skoro každý z hostů zeptat, čeho že jsem doktorka - a to zklamání, když jsem sdělila, že přírodních věd, konkrétně matematika, a že mi teda nemůžou začít vypočítávat choroby, bylo fakt nezamaskovatelné. :-)
Já se matikou neživím, takže konverzace na toto téma by mi bývala vůbec nevadila, ale nevím proč, nebyl tam nikdo, kdo by k tomu měl co dodat...
U dvou ze tří porodů oslovovali ženu naprosto důsledně paní inženýrko, včetně toho tady máte toho klučinu paní inženýrko, tedy maminko :)
U třetího jim to už dokázala zakázat :)
Já měla většinu dětí ještě v socialismu a musím říct, že tady mi univerzitní titul hodně pomohl. Natrefila jsem poprvé na asistentku, která byla opravdu postrachem rodiček a historky o ní se tradovaly po celém okrese... ale prostě jak si přečetla občanku a řekla poprvé "paní doktorko", tak už se jí to nějak automaticky spojilo se zdvořilým chováním. (Technické tituly takhle nefungovaly.:-)
Když ono se mnohem líp diskutuje o bolavém kříži a loupání v koleni než o matematice, zvlášť když dotyčný zvládne sotva trojčlenku a ještě jen s jednou neznámou :-)
A požádat o vysvětlení postupu při zjišťování spotřeby benzinu se asi ledaskdo už stydí a to nemusí být ani na svatbě :-)
Kvůli tomu jsem defakto přestal chodit na pivo a raději si ho vezmu domů v keramickém džbánku nebo točené víno do petky.
Omlouvám se za tu hroznou hrubku v mém příspěvku. Ale po té, co jsem opravovala testy z fyziky, ve kterých to hýřilo slovními tvary " richlost, pohib, ciklista, ..." jsem si zřejmě podvědomě potřebovala vykompenzovat nedostatek "y".
8-))
Nereformovatelní...
http://zpravy.idnes.cz/obvineni-necase-vidi-ods...
Ištvanokracie
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/54536...
Poslanci budou předkládat jen takové návrhy a rozhodnutí, které předem schválí policie a státní zastupitelství. Tím se konečně v tomhle korupčním bordelu obnoví pořádek a lid této země bude pod moudrým vedením policistů a státních zástupců konečně žít v zaslouženém blahobytu.
... hlavně, že to nejsou komunisti! A pak nám více-méně nevadí, kdo s námi (jako drudy oni) oře ...
Představuju si jeden takový scénář, zavedeme si u nás referendum jako ve Švýcarsku a po každém následném, tématicky typicky českém referendu, které některým přinese nějaké výhody budeme čekat, koho státní zastupitelství zatkne a obžaluje z toho, že mu referendum přineslo prospěch :)
Osobně by mě moc zajímalo, co říkal pan Zemam panu Ištvánovi během jeho audience.
Skoro bych čekal něco jako, ať tě Ištváne ani nenapadne zkoumat jak to bylo s tím velvyslancováním na Slovensku :)
Ostatně ištvanizace je v patách i politikům z Topky a ČSSD kteří kdy o něčem hlasovali v Praze
Kdo z vas by platil ze sveho mesicne za vedeni bankovniho uctu 6300 Kc?
http://byznys.lidovky.cz/kdo-plati-vic-jak-sest...
Tak abych taky řekl výsledek tý mý IN - karty: nejdřív jsem se stavil opět v pokladně v Uhříněvsi, tam to aktualizovali, nicméně ve vlaku to průvodčímu opět ukázalo nulu. Takže jsem se pak stavil na nádraží v Čerčanech, opět to aktualizovali (po šesté!), no a kuwa, co byste řekli? JE TO TAM !!!
To by taky bylo, abychom ten kapitalismus nakonec nevybudovali ! :-)
Mozna ze jsme ho uz predehnali, jen to nikdo neoznamil. Ale to se zjisti az po doplneni privlastku do nazvu republiky.
myslíš do tohoto názvu republiky?
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Mor%C4%8De
:-D
Ve skutečném kapitalismu většina populace jízdenky potřebovat nebude :)
To snad v komunismu bychom jezdili podle svých potřeb - zadarmo! O kapitalismu nás to neučili :-)
protože pojede soukromou dopravou :)
Soukromní dopravci nedávají účtenky, nepoužívají různé zákaznické karty?
Kdo provede rezervaci přes internet nebo si nechá vystavit zákaznickou kartu,...
http://www.penize.cz/ekonomika/276838-jancura...
Že byl zrušen účet člověku, který se provinil pouze tím, že má jiné názory, než místní majorita.
Mě nikdo účet nezrušil, to je fáma .
Vy nemáte příliš odlišné názory od místní majority.
Tak už se vyžvejkněte.
Mě nebaví tyhle tyhle jinotajové hry střední skupiny cyklistických vojsk a jejich politruků....
Šemík šel do salámu. To mě teda poser, už jsem skoro začínal věřit, že někdo konečně dostal rozum :-/
Tak Mědík? Ten mě nevadil. I v původní inkarnaci byl příjemější než jeho apoštolové.
On totiž byl, na rozdíl od cyklopalmovky, uvěřitelný a nebyl drzý.
Když už mu došly argumenty, tak je nehrazoval strojovým obviněním z trolování a pokud jsem si všiml, nikoho v tématech cíleně nepronásledoval.
Navíc ,na rozdíl od některých , uměl číst, psát a počítat.
Ale jinak souhlas. Řek bych, že medvědoban už postrádá smysl.
Ban Medvědovi, stejnak jako dalším lidem, do nichž se opřela Radka, je od samého počátku nesmyslný. Všichni věděli, jak to je. Všichni věděli, že je to vykonstruované, ale každý radši drží hubu a krok.
Všichni akorát tak vědí h...o, ale mají neustálou potřebu ho rozšlapávat...
Minimálně u Medvěda všichni ví, že vám nic špatného neudělal. A bůhví, jak je to s ostatními.
A co kdybys mluvil jen za sebe...
Minimálně vy taky víte, že ne on vám, ale vy jemu jste soustavně škodila.
Omyl, já vím, jak se události v průběhu těch 6 let odvíjely. Na rozdíl od tebe a dalších "hovniválů".
V tomhle má pravdu. Ona přesně ví, co se dělo.
Mohl bych vás požádat o jednu věc?
Můžete se alespoň pokusit se ohánět s tímto vašim monotématem, pokud možno ,pouze v jednom z místních témat ?
Co mě vytočilo se k tomu hodí asi nejvíc, ale klidně si o tom založte nějaké svoje a tam se třeba pozná, jestli to někoho skutečně zajímá.
Jenže na to zjevně nemáte odvahu nebo povahu ?
Zvažte to, proboha živého, třeba jen pro dobro tohoto webu.
Prosím...
Dobro tohoto webu je mu u prdele, CP je tuctový rozesírač a medvědí patolízal.
Tuctový rozesírač, se divím, že ti zrovna on stojí za námahu, když je tak neškodný.
Od r.2010 napsal 745 příspěvků.
Profesionální rozesíračka, kterou dlouhá léta statečně toleruješ, napsala od r.2007 26834 příspěvků.
A to počítám jen ty, které napsala pod svým oficiálním nickem.
By mě v životě nenapadlo tě označit za radčina patolízala, ale teď už k tomu nemám daleko.
Pod svým oficiálním nickem ? Od vás úchvatná poznámka....
Ono to ale není o počtu příspěvků, je to o tom, v kolika z nich někdo ukazuje, že žije skutečný život, má nějaké radosti, starosti, něco ho baví, něco ho nebaví, něco ho rozesměje, něco rozpláče, z něčeho je mu smutno atd...
No a pak jsou lidi, kteří ve většině příspěvků "pracují pro dobro věci" tak intenzivně, že páchají čiré zlo a když je na to někdo celkem slušně upozorní tak plýtvají slovy jako nenávist, kapitalismus nebo spiknutí a zasírají tím ne jenom každé téma, ale i tu menšinu jejich příspěvků, které by byly jinak celkem rozumné a k věci. Opakuji tu menšinu z jejich příspěvků které by jinak byly z (cyklo)života a ne z nějaké umaštěné cykloagitky ....
Opravdu jsi tak hloupý, nebo to jen předstíráš? Se změnami svých nicků jsem nikdy nedělal a nedělám tajnosti.
Ale je zde spousta lidí, a průkopnice radka mezi ně bezpochyby patří, kteří používali a možná dosud používají větší, než malé množství nicků NAJEDNOU.
Ale nikdy se k tomu nepřiznali, takže....
pan Újezďák, ronda a další alibisté, se budou i nadále pohoršovat, jen v mém případě.
Kulové s přesmykačem herasníku.
Ne jen ve vašem případě, ale v případě kdy má někdo z vám podobných nickoměnců tu drzost argumentovat tímto směrem.
Tak ono co s tím jiného, když mlčet nedokážeš a nejsi schopen vypotit rozumný argument.. dodnes si myslím, že Klánovický Expres je tvoje alter ego, ale používat to jako argument u každého tvého příspěvku mi přijde vysloveně stupidní a tak to prostě nedělám.
Myslíš tomu prolhanému sedmilháři, co se několikrát dušoval, že není, kým je a ve finále se k tomu na svých webových stránkách veřejně přiznává?
Nejlíp se tady mají ti, kteří se nikdy nepřiznali - takových je vás tady víc, než by si slušný člověk pomyslel..
Nepřiznali k čemu? A kteří vlastně jsou "vás"? Ti, kteří tady mají stále pořád stejný nick a nikdy se nevydávali se za někoho jiného?
Neomlouvej to a přiznej se :o)))
Měl jsem hned od počátku podezření, že je to všem dobře známý podvodník "se srdcem na dlani" ...
Jsem rád, že sem se udržel a nediskutoval s ním, s takovýma to totiž nejde! Ale mrzí mě, že kvůli neutuchajícím aktivitám takových manipulátorů musí být člověk stále ve střehu. Fučík měl s tím bděním asi pravdu :o(
S Medvědem se sice o některých věcech obtížně diskutuje, ale podvodníkem a manipulátorem, respektive podvodnicí a manipulátorkou, je tu někdo jiný.
- Na svých stránkách tento portál nehorázně pomlouvá. Včetně provozovatele. Nikdy by sem údajně již nevlezl.
- Pak se objeví, zneužívá nakole.cz pro své agitky a najednou je tu jako doma a tenhle web je mu dobrý.
- Drží si palce, aby mu zdejší hřiště vydrželo co nejdéle. Přeci jen to tu čte více lidí než u něj. Může tak propagovat své názory zdarma a na lepším místě.
- Když ho vyhodí, tak se cítí být ukřivděný, protože mu údajně zasáhli do soukromí (viz jeho bláboly u něj na stránkách). Do soukromí na cizím písečku. Takhle se chovali komouši a jeho to ještě nepustilo.
- Pobavilo mne, jak sám sebe na svých stránkách chválí: "Pár nových diskutujících, kteří se registrovali už v tomto roce. Z nich mě zaujali jen Krosmen a Šemík." To už zavání spíše nějakou diagnozou.
- Je to úžasný manipulátor s praktikami z dob minulých.
- A mladí a ubozí komouši bez názoru, jako jsi ty, mu lezou do patřičných míst.
přezdívka (nick):
petrka
v diskuzi:
4 příspěvky
datum registrace:
tento měsíc
přezdívka (nick):AV
jméno:pavel
kraj:Středočeský
popis:Pavel, 1949, Rozdělov [email protected]
v diskuzi:6442 příspěvků
datum registrace:prosinec 2005
Obnovilo se ti staré zranění, že?
Měla by ses léčit
petrka jen příhodně reagoval/reagovala na tvůj extrémně pitomý příspěvek.
No ale AV má pravdu, všimni si - když se zde zjeví někdo nový s "nevhodnými" názory, okamžitě nastává všeobecná paranoia, pátrá se po jeho identitě, dostává se pod tlak.
Pokud se zde zjeví někdo nový s "vhodnými" názory, jako třeba Petrka - je na první pohled jasné, že je to něčí "double", nikdo po ničem nepátrá..
Ach, koukám, že se někdy přehlídnu. Měl jsem tak nějak za to, že reaguju na PepíkaW a žr tudíž petrka reaguje na něčí nevhodný příspěvek. No, v tom případě se AV omlouvám.
Sice to tady moc nesleduju, ale je to pochopitelné. Je to běžný nástroj moci. Všimni si toho i v normálním životě. Máš-li nevhodné názory, jsi, pokud je dáš najevo, jsi často okamžitě označen za komunistu, zatímco pokud máš ty jediné správné názory, tak je vše OK.
Vím, že přesně takový problém měl třeba protest proti raketovým základnám v ČR a v Polsku.
PepikW je názorným příkladem zdejšího alibismu. Mně a Medvědovi dodnes nedokázal odpustit naše vcelku neškodné hříchy, zatímco s psychopatkou si dodnes velmi dobře rozumí.
Podle mého názoru, zrušení Šemíkovy registrace v situaci, kdy pouze bránil VerAetatise před zdejší paranoidní xenofobií, to už je cyklistická ostuda takřka mezinárodního formátu.
Škoda, že jsi nebyl šemíkem, jak jsem si v samém počátku asi tak dva dny myslel, to si mi byl tím projevem mnohem sympatičtější.
Ty ale nemáš (jen) nevhodné názory, ty je máš (přímo) komunistické ;-P
Nic ve zlym, ale udelal jsem zivotni zkusenost, ze komunistobijcovska metamorfoza postihla prave byvale zurive cleny strany. Krasne to predved Rehak v Tankovym praporu: "Prede mnou se nikdo neschova, ja vybiram v nasi zakladni organizaci prispevky."
"- A mladí a ubozí komouši bez názoru, jako jsi ty, mu lezou do patřičných míst."
Jsi docela troufalý. Označit mne jako člověka bez názoru může snad jedině ten, kdo vlastní názor nemá.
" - Pobavilo mne, jak sám sebe na svých stránkách chválí: "Pár nových diskutujících, kteří se registrovali už v tomto roce. Z nich mě zaujali jen Krosmen a Šemík." To už zavání spíše nějakou diagnozou."
Žiješ v klamu. To, že někdo má podobné názory jako Medvěd ještě vůbec neznamená, že jde o Medvěda. Je dost jiných lidí.
"- Když ho vyhodí, tak se cítí být ukřivděný, protože mu údajně zasáhli do soukromí (viz jeho bláboly u něj na stránkách). Do soukromí na cizím písečku. Takhle se chovali komouši a jeho to ještě nepustilo."
Teda, k tomuhle nemám slov. Je pochopitelné, že se cítí ukřivděn, když je odsud vyhazován pro názor, který není nijak vadný, jen tím, že se nelíbí zdejší sebrance kolem radky.
Co se týká zásahu do soukromí, došlo k tomu za jeho působení pod původní přezdívkou. A ten zásah ze strany radky byl fakt hnusný.
Co se týká prototypu "toho hnusnéh komunisty", má k takovému ideálu daleko blíž radka, než Medvěd.
"
- Na svých stránkách tento portál nehorázně pomlouvá. Včetně provozovatele. Nikdy by sem údajně již nevlezl.
- Pak se objeví, zneužívá nakole.cz pro své agitky a najednou je tu jako doma a tenhle web je mu dobrý.
- Drží si palce, aby mu zdejší hřiště vydrželo co nejdéle. Přeci jen to tu čte více lidí než u něj. Může tak propagovat své názory zdarma a na lepším místě.
"
K tomuhle se, pokud vím, sám vyjadřoval na svých stránkách. Překrucuješ fakta. Co se týká zneužívání webu nakole.cz, tak Medvěd to fakt nedělá. Jsou daleko lepší weby, kde by své názory mohl propagovat též zdarma.
Čtenost tohoto serveru poměrně rapidně klesá. Jediné, co mu zatím zachraňuje kůži je to, že má tak jednoduchou adresu, která napadne každého cyklistu. Každý myslící tvor, který tu chvíli pobude ale brzy pozná, jak to tady skutečně je.
To snad ani nemůžeš myslet vážně, že nevíš že šemík je medvěd a že nevíš jak se vyjadřoval o NaKole a jeho provozavatelích, o tom co napsal on a těch pár co psali podobně.
Takže žádný div, když ho za to majitel smázne a nedovolí mu tady být.
Určitě zde bude vítán s otevřenou náručí, když ustavičně špiní tyto stránky a navíc pomlouvá a uráží jejich provozovatele. Za takové chování by podobného šmejda vyrazil každý majitel.
To, že čtenost tohoto serveru rapidně klesá by bylo dobré dokázat nějakými daty. Nebo je to spíše jen tvá domněnka a způsob, jak zase hodit špínu na tyto stránky, kde parazituješ? Tohle obviňování a jasnovidectví ti jde bravurně.
Tak podpásový úder, viz váš poslední odstavec, jsem zde už dlouho nečetl a skutečně se divím, kde se taková ubohost může brát již u tak mladého člověka.
Vždycky jsem si myslel, že po nějakém čase po roce 1989 přijde mladá generace mladých, která nebudou své názory řídit pouze ideovou (ne)návistí.
No nezbývá než doufat, že to nepředáte svým dětem....
Bohužel, ukazujete pouze na svoji nenávist. No, snad to nepředáváte dál. Bohužel, dnes žijeme v prakticky stejné době, jako před rokem 1989, jen správný názor je ten kapitalistický.
8-)))
Nechtěl bys emigrovat do Severní Korey? Tam bys poznal, co je to komunismus v praxi.
Tys tam byla nebo to psali v Blesku?
Vidím že máš přehled a jsi asi starší a zkušenější než já, prozraď mi - existoval Holocaust, nebo je to jen hnusná špinavá pomluva?
Ve Vaší (ani v naší) rodině zřejmě NE.
Podle ostatků a výpovědí očitých svědků ANO.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Holocaust
Zřejmě se ptáš na ten nejznámější, protižidovský, který byl přichystán i pro Slovany.
(tvá rodina by mu, zřejmě dle příjmení začínajícího na W, unikla)
Děkuji, já jen abych nebyl zpitomnělej Bleskem (kterej jsem v životě nečetl) stejně jako s tou KLDR!
PS. "W" ještě neznamená německý jméno či árijský původ, takže taťka (r.22) si pěkně na říši zaotročil ...
Táta byl v koncentráku? Asi ne, že (viz dále)
Totaleinsatz
http://cs.wikipedia.org/wiki/Tot%C3%A1ln%C3%AD...
- vyslán za prací do Německa, kde nahradil muže bojující za Říši. Chtělo se (od nasazených) aby odvedence nahradili, aby pracovali jako Němci.
Mladý člověk (není-li mu práce koníčkem) to ovšem vidí jinak (dobře si pamatuji na sebe po vyučení ...)
Debata byla o vašem podlém útoku na tento web.
Vášim zjevným problémem není totiž to, že všichni nemají stejné názory jako vy.
Vašim hlavním problémem je, že útočíte na prostředí kde je možná názorová pluralita.
A tak nezbývá než doufat, že ani okopávání kotníků a podrážení nohou zezadu , které zde s takovou pílí předvádíte, neznechutí jeho provoozovatele.
Právě lidé jako vy, jsou pro svobodu debaty a debatního prostoru největším nebezpečím....
Chci se jen zeptat, zda dodáš nějaká ta data k poslednímu odstavci. Nebo to mám brát jako lež a pomluvu, vážený komunisto?
http://www.nakole.cz/diskuse/17665-co-me...
Začínáš být s tím rýpáním do Radky otravný (a Feras taky). Ten příspěvek napsal PepikW o Medvědovi. Takže buďte tak laskaví a navážejte se do autora.
S Radkou jsem si užil dost a naživo. Vcelku netuším co se jí přihodilo, ale poslední minimálněrok se chová vcelku normálně a vzduch neotravuje. Má jistotu že když bude provokovat, tak jí to tu dost lidí dá sežrat (včetně mě). A myslím že si docela dává pozor a nedráždí hady bosýma nohama. Sama si už nezačíná. Akorát když se do ní reje příliš dlouho tak Tě buď pošle doprdele vlastní registrací nebo si na to založí nějaký mulťák. Dokonce nechala na klidu i Medvědovu reinkarnaci.
Není mi moc jasné čeho tímhle příspěvkem chceš dosáhnout. Otrávit náladu?
Nevíš co se přihodilo? Tak já ti to připomenu, přihodilo se, že jiní lidé, na rozdíl od tebe, nemlčeli, i když jim radka MOMENTÁLNĚ neškodila.
Nedívali se nečinně, když zkoušela vyštvat další lidi, když ze sebe náhle počala dělat světici(dříve se ke své zákeřnosti hrdě hlásila), když se ze svých podvodů pokoušela vylhat a hodit zodpovědnost na někoho jiného.
Navíc to tvoje "minimálněrok" je pěkná blbost. Jak je to dlouho, co se na ní Murphy tolik rozčílil, protože na něj byla hnusná?
A "chová vcelku normálně", to je další blbost. Moc dobře víš, že trpělivě čeká na vhodnou chvíli.
Zklamal jsi mě, najednou ti nezvykle málo záleží na tom, zda tvoje texty správně vystihují realitu.
Nedá se tvrdit že bych se neozval, ale to je vedlejší.
Aktuálně Radka neškodí nikomu. A k tomu směřoval příspěvek a dotaz. Jaký je smysl? Čeho tím chceš dosáhnout?
Ano, recidiva nastat může a v takovou chvíli se nebudu rozpakovat k tomu něco napsat. Na straně druhé však nevidím smysl vyvolávání dalších hádek.
####
Do Murphyho strkanice jen byl také zapojen a je to více než rok a i předtím byl už docela klid.
Já, narozdíl od Tebe dost dobře tuším, co se stalo, i když nevím úplně všechno. Ale jedním jsem si jist. Radce prostě zachutnala moc, kterou ji provozovatel dal. Mám s takovými lidmi fakt nepříjemné zkušenosti.
Nálada tady už tak za moc nestojí. Rád bych docílil toho, na co provozovatel asi už dávno rezignoval. Je ale otázkou, zda není lepší tenhle web rovnou pustit ke dnu a vytvořit jiný, kde se takovým lidem, jako je radka, bude bránit v převzetí moci.
O tom psal uz Ladislav Mnacko - Jak chutna moc. https://docs.google.com/file/d...
Moci? Člověče nešťastná, co to meleš...
Ach ano, dokáže s lidmi manipulovat a má pocit, že může vše. Bohužel, dostává prostor, místo aby ji někdo zarazil.
Na manipulování musí být vždy dva... a zarazit to může jedině ten, kdo se manipulovat nenechá. Tohle přece nijak zvenku zarazit nejde.
Nicméně často se stane, že lidi prostě mají na něco podobné názory. Jen tak, bez manipulace.
Že jsi dnes ještě ani nesnídal?
Nepodceňuj to, pak se dostavují takové stavy jako halucinace a zcestné projevy.
To´s zažil na vlastní pajšl 8-)?
Ne, ale mám o tom knížku, samozřejmě s obrázkama :-)
Hele Palmovko, jsem tu skoro od počátku a Medvědovy podrazy, manipulace, samolibosti, lži, klamání diskutujících a ostatní prasečiny jsem si užil dosytosti a osobně! Přesto bych mu ban nedával, stačilo by ho ignorovat a občas nově příchozí informovat, ale redakci plně chápu.
Jen mě opravdu mrzí, že kvůli jednomu člověku jsem nucen být podezíravý ke všem novým identitám.
Josefe, mozna to ostatni drobet, ale podrazy a lzi, to mi u Medveda nejak nesedi. Snad by neskodilo neco konkretniho pripomenout, kdyz uz se tady tak rajtuje na argumentaci.
Nepamatuješ třeba na mrakodrapovité diskuse o radaru v Brdech? Tam bylo těch lží nepočítaných. A i jinde, ale je to už pár let, hledat to nebudu (možná už ani není kde).
A vytvořit si druhou, třetí, identitu, pomocí ní diskutovat sám se sebou, nebo pomocí ní na sebe upozornit (když o tebe přestává být zájem), případně se hnusně napadnout abys vzbudil i u oponentů lítost s chudáčkem co má srdce na dlani - fuj.
Promiň Aby, myslel jsem že to trochu chápeš. Vím , že přátelé medvědího údolí to vidí jen jako "drobné nepřesnosti" a "nevinné legrácky", já ne!
No a po hodinách marxismu se mi taky nestýská ...
Je to zapotřebí? Proč se snažíš oživit tenhle konflikt?
Je i neni. Někdy to prostě už ven musí, no ...
Příspěvek na který jsi reagoval byl hodně daleko od hranice kdy se na něj "musí" odpovědět podobným způsobem.
Máme asi každý jiný měřítko.
"byl zrušen účet člověku, který se provinil pouze tím, že má jiné názory, než místní majorita" prostě považuju nejen za projev neznalosti, ale ještě víc snad za pomluvu. Je tady spousta lidí s různými názory, Palmovkovo pojetí vychází opět asi z nějaké konspirační teorie o "partičce". Takové to "my a oni", hledání antagonistických protikladů, ideových odpůrců a utlačovaných chudáků se snad už přežilo, ne?
Exministr dopravy Žák
Ten jeho ksicht mě úplně zkazil dnešní ochutnávku vín v Rothmayerově sálu Pražského Hradu.
Jistě pochopíte, že když člověkv klidu pije Chateau Palmer , tak ho vysmátý a hlučný huňatý obočí ostudy naší politiky hýkající smíchy za zády poměrně ruší...
Jediná klika, že se Zeman rozhodl počkat na Sáblíkovou a nezjevil se nám tam i on:)
majetkový odvod
"by odpovídal principu vlastní odpovědnosti, podle kterého daňoví poplatníci ručí za závazky svého státu ještě předtím, než jsou na pomoc přizvány další státy."
http://www.mesec.cz/clanky/dan-z-uspor-a...
Tam jsou i další vytáčecí věty:
Vysoké zadlužení státu totiž ve výsledku znamená především to, že státní kasa v minulosti vybírala příliš málo na daních.
Ono se to dá čekat, ostatně na Kypru už to bylo předvedeno.
Na druhou stranu, když si člověk porovná majetky průměrného Němce a třeba průměrného Itala, nebo se koukne na poměry zásob zlata těchto zemí, tak podle toho to vypadá, že Německo bude potřebovat od bohaté Itálie pomoc :)
Aneb kdo všechno prochlastal, nezaplatí nic, zatáhne to za něj ten, kdo šetřil a odpíral si.
A sakra. Co teď mám dělat já, když jsem do 43 chlastala a teď jsem abstinent...
Tak to máš blbý, ale zase si v klidu můžeš dát navíc kilo mrkve :-)
Teď jedu v banánech a jabkách :o)))
Tak tohle já můžu sjíždět taky :-)
To je zase sikana.
http://zpravy.idnes.cz/urady-socialka-domaci...
No a Rittig je venku z vazby.
Charakteristický průběh pro Česko, normální ženu odvede zásahová jednotka spoutanou a pak ji předvádí v řetězech jako cvičeného medvěda a nakonec ji pěkně podusí ve vazbě několik týdnů.
Od pohledu mohutnou gorilu zatýká komando kmotrogentlemanů aby ho nakonec druhý den pustili :(
Jdu blejt
Jestli nebyly důvody k vazbě než obava z vycestování a spokojili se s daným slibem, tak proč ho držet a nepustit.
Jsou mnohem nebezpečnější lidi, který se do vazby nedostanou.
No myslím, že ve srovnání třeba s paní Nečasovou je to dost divný....
Kdo je nebezpečnější (z hlediska ovlivňování vyšetřování): vládnoucí premiér nebo kdysi mocný kmotr?
Těžko říct. Já bych to viděl na plichtu.
Pokud to poměříme tím, kolik už kdo dosadil lidí do funkce, tak mě z toho spíše vyjde ten kmotr.
I vzhledem k tomu, že ho ani nepoutali ba ani do médií neunikly žádné fotky z toho, jak se mu zásahové jednotky vlamují do jeho 3+1, pardon do vilky na Vinohradech...
Já to nepoměřuji nějakým dosazováním, ale možností v době zadržení něco ovlivnit (když bych si měl vybrat nějaká nesouvisející kritéria, tak myslím že hmotnost nebo naopak délka vlasů by byla vhodná podle toho koho bych považoval za "zlého").
Rittig měl asi dost rozumu na to aby novinárům tvrdil že byl při zadržení brutálně zmlácen, takže nikdo neměl potřebu takové tvrzení vyvracet.
Jinak myslím že u zadržení Rittiga zásahovka byla.
V tomhle nikdy nejde nic srovnávat, vždycky jsou odlišné podmínky a potom hodně moc záleží na schopnosti vyšetřovatele podat kvalitní návrh, jestli státní zástupce vůbec chce někoho vzít do vazby a jeho schopnosti podat kvalitní návrh a jeho umění přesvědčit soudce a o tom jestli soudce je po rychlém nakouknutí do papírů přesvědčený, že dotyčný patří do basy nebo ne a jeho ovlivnitelností státním zástupcem a advokátem.
Je toho strašně moc a vážně to nejde srovnávat.
Určitě jdou srovnávat alespoň vnější atributy, tedy kupříkladu zatýkací cirkus, který se okolo toho dělá.
Navíc konkrétně tento pán byl zmiňován v době zatčení Nečasové a exposlanců, jako její loutkář.
Mám nepěkný dojem, že je to zase jen taková kouřová clona,taková potěmkinova vesnice, která nám má ukázat, že od chvíle, kdy byly zabaveny desítky kilogramů zlata o kterých se dodnes neví komu a proč, se pořád koná.
Nic proti tomu, ale když si vemu, že výsledek celé akce do dnešní doby je nula nula nula nic, jeden vysmátý Janoušek a jeden Rittig usmívající se při odchodu z vazby tak mám takový nepěkný dojem, že už nemají na nikoho nic a jen se tak zmítají prostorem....
Já jsem nekomentoval nic jiného než to, že někdo jde do vazby a někdo za zdánlivě podobnou věc do vazby nejde. To jsem vysvětloval, že tam hraje roli velmi mnoho okolností.
Ostatní bych si vůbec netrouf nějak hodnotit, protože o tom nic nevím. Výsledek vyšetřování napoví.
A u toho cirkusu při zatýkání zase hraje roli velmi mnoho věcí. Někdy to proběhne v naprosté tichosti, že to tom téměř nikdo neví a někdy se zcela záměrně dělá velký cirkus a divadlo kolem toho, ale to všechno má nějaký účel o kterém se můžem jen dohadovat.
Když se o někom ví, že je nebo může být ozbrojený a má se zadržet, tak nevím úplně jistě, ale myslím, že policie na zadržení dokonce musí použít zásahovou jednotku.
Zásahovka občas jezdí i k "obyčejným" vloupačkám do bytu... Už se kdysi mojí mámě povedlo něco takového způsobit :-) Do vedlejšího bytu se jedno dávné odpoledne snažil dostat jeden nám neznámý chlap, páčil zámek, dělal docela kravál a vůbec to bylo celé takové podivné. Mámu tedy nenapadlo nic jiného než zavolat policajty (přeci jenom sama ženská doma neměla odvahu vylézt z bytu a zeptat se co tam to individuum vyvádí)... No, a přijeli zakuklenci ;-) Akorát, že než dorazili, tak chlap zase odešel a měl se k odjezdu svým autem. Mezitím ta zásahovka zvonila na mámu (i z toho byla pěkně vyklepaná, oni když jsou v akci, tak z nich jde docela strach) kde jako ten "zloděj" je :-))) Tak je odkázala na blízké parkoviště, že tam ještě něco kutí v autě. Teprve tam ho dostihli...
No, a z milého "zloděje" se vyklubal manžel majitelky toho bytu (kterého jsme tu do té doby nikdy neviděli) a snažil se tam dostat, protože měl nějaké nesrovnalosti s neplatícím podnájemníkem :-))) Podnájemník měl vyměněnou zámkovou vložku, tak proto to "nestandardní otevírání dveří" ;-)
http://zpravy.idnes.cz/proc-volal-rittig...
Zatím se to vyvíjí... Očekávaným směrem.
Vis kolik stat usetril, takovej Rittig toho jiste dost sezere.
Myslím, že z "vazební" stravy by toho moc neujedl :o)))
Mám dojem, že suchého chleba dostanou o kolik si řeknou a snědi :-)
To by mě zajímalo, po kolika dnech by si o něj řekl. A jestli ještě vůbec ví, co to suchý chleba je :o)))
K takové tlačence nebo ke grilovanému kuřátku se suchý chleba decela hodí, já myslím, že ho bude znát :-)
Chceš jako říct, že vazební strava obsahuje grilované kuřátko?!?
To nejspíš asi ne, teda nevim, nikdy jsem tak ke stravě nebyl :-))
Za peníze v Praze dům, tak proč by nemohlo být i grilované kuřátko.
To mě včera pobavil jeden matlák, rychlej fór:
Ptali se Kelnera, za jak dlouho si vydělá na BMW, a von povídá, že když mákne, tak za den až dva. Pak šli za Janouškem se stejnou otázkou, a ten jim řekl, že tak tejden, dva.
A nakonec Rittig. A ten že prej rok až dva.
Tak se podivili a on jim povídá:
"Co se divíte, vždyť BMW není zas tak malá fabrika"
Ze semik asi dostal od naseho vysokoblahorodi cervenou. Tak si to uzivejte.
Jenom bych připomenul, že se Šemíkem současně zmizel i onen Rus s tak skvělou češtinou, jámu to říkal furt, ať neblbne, ale on prostě potřeboval téma, kde by mohl ukázat českou xenofóbii a prohnilý imperialismus těch zlých Američanů a postavit to v protiklad oné čisté slovanské duši....
Tak to teda zas jednou mám vlčí mlhu:-))
V našem věku to může být cokoliv, nemusī se nutně jednat o nic vlčího :-)
Tak ty jsi naváděl Šemíka?
Nedostal on ten ban qůli tobě?
8-E
Ne, já mu psal veřejně i soukromě, ať se na to vysere, jenže on bez toho nemohl bejt, rozdvojil se, a potřeboval se vymezit. Měl jsem Šemíka mezi frojndama, nebyl k zastavení.
Ta hra byla průhledná od samého počátku, to jen pár lidí se bude chvilku tvářit překvapeně, že netušili, že Rusák byl Medvěd a nějakej skutečnej ruskej pen-friend s kterým si perepisival mu dodával částečně munici.
Teď, když mu nemůže sekundovat, zase na nějaký čas Rus zmizí ve stepi.....
Účet VerAetatis je dosud aktivní.
Na blacklistu mám pořád nějaký lidi, kteří odsud dávno zmizeli....
V podstatě je mi to jedno, ale dokud se jasně neprokáže, že to byl podvod, budu považovat přístup některých diskutujících k jeho osobě za vrcholně trapný a paranoidní. Neudělal vůbec nic špatného, komunikoval slušně a věcně.
a česky :-)
Çe supér, vraiment?
Mě je to šumák, ale když si čtu zpětně ty konverzace, tak to byl právě ČUK, který nám zde jako první bouřlivě potvrdil, zadáním složitého ruského překladu, že GEK je skutečně Rus.
Ostatně když budu chtít předstírat, že jsem Turek zajímající se o češtinu, tento web nebo cyklistiku, tak by mě to nedalo moc práce oslovit nějakého kamaráda nebo kamaráda příbuzného v Turecku :)
Mě se zdá možná i varianta, že je to prostě jen někdo z méďova okruhu známých, kdo má spoustu času a má méďu rád.
A kdyby to, čistě teoreticky, opravdu Medvědův kamarád z Rostova byl, znamená to, že si takové chování zasloužil?
Jsem si s ním pěkně popovídal, knihy a filmy jsem mu doporučil a je mi úplně šumák, jestli to byl pravý rus nebo český pašík změněný babou Jagou na sáňky....
To je super postoj, jak to říkal Havel o Falbrovi: není důležité, že byl stbák ale to, že učil na VŠ SNB angličinu a tu její dobrou znalost mu záviděl :-)
tento výrok o "tátovi pracujícího lidu" je někde archivován...
Vlastně není důležité, jestli na dětském webu Alík si s dětičkama povídají starší pánové, když zůstanou u toho Ferdy mravence.....
Tak.
Pokud to končí u Ferdy tak je to v pořádku...
Prostě to může být i nějaký Tolja, kterýmu někdo něco nakukal.
Jenomže, tam jak tady to u toho Ferdy nekončilo, a celý to byla taková overtoura k výpadu proti zlotřilému kapitalistickému řádu a vrazím z Wall Streetu....
Kdyby to byl čistě theoreticky kamarád z Roztova, tak mě hned poprvé, co jsem mu učinil přátelskou nabídku odpověděl na mail, jako ro dokázal Ronda Rondovič a Vladimír Iljič (z téže ruské domény jako onen údajný Kozák od Donu.
Mimochodem, nic neslušného jsem mu nikdy nenapsal, jen to, že nevěřím, že ty příspěvky psal někdo, kdo se česky naučil z učebnic a filmů a u nás nikdy nebyl.
To, že z této nedůvery začal Šemík konstruovat úvahy o xenofobii bylo pro mě nesmírně pobuřující. Že si pouliční výtržník nebo lama přihřejvali svou polívčičku mě nepřekvapuje.
Netuším, o jakém Rondovi a Vladimírovi píšeš.
Dal jsem údajnému rusovi návod, jak najítr můj mail. On nenapsal, ale Ronda Rondovič a Vladimír Iljič - mimochodem mnohem horší češtinou :-)
Takže byly ověřeny 2 věci. Ten mail a kontakt na mě funguje a také že zřídit si na doméně domnělého rusa mail není pro našince vůbec problém.
Že tvé kontakty jsou funkční a že si můžu založit mejla na libovolném veřejném poštovním serveru jsem věděla bez toho, abych to zkoušela.
Fakt nepotřebuju strkat prsty do elektrické zásuvky, abych se přesvědčila, že mě to kopne:-))
BL neužívám.
Nevědět, co si s ostatními "ten protiva" říká, by mě dost deprimovalo.
Rozvleklé příspěvky nečtu, bo neobsahují "maso", jen omáčku.
Chodím sem proto, abych se něco dozvěděl, exhibové mě nechávají v klidu.
Je to hezký přístup, ale většina lidí, co jsem si kdy dal na black list stejně zmizí do pár dní, odhaduji to tak na 99 procent.
Momentálně tam mám už jen dva trolly, jakéhosi Aybabtu a Rynka, oba pozůstatky z nájezdu na tento web z roku 2012.
Malou část trollů, kteří přežili karanténu a prokázali, že se napravili, jsem zase zařadil mezi slušné lidi :)
A co že tak najednou nepřispívá? Že by měl Méďa zablokovanou i IP adresu? :-)
Že by mu ještě nikdo neporadil anonymizér? http://anonymouse.cz/anonymizer/
No já nevím, ale předpokládám, že provozovatel je informovanější, než my, řadoví uživatelé.
Pokud by dospěl k závěru, že je to Medvědova reinkarnace, zrušil by nejen šemíkův účet, ale i VerAetatisův.
Proč, to vůbec není nutno.
Přítomnost údajného rusa, bez Šemíkova řechtání ztrácí tu správnou politicko-výchovnou údernost.
Medvěd si za aktuální ban může sám. Když začal budovat věžáky a tapetovat tak jsem mu už několikrát říkal ať píše normálně, pár příspěvků za den o něčem co ho baví. Ale to on ne! Prý že teď o něm přeci už všichni vědí a Václav ho nevyhodil, tak že bude to je OK a že nebude na svém chování nic měnit.
Je naivní si myslet že Václav o něm nevěděl. Věděl a dal mu příležitost. Chopil se jí s vervou sobě vlastní a za den dokázal vytapetovat celé téma.
Vždyť i sám psal (parafrázuji): chovám se jako debil a čekám kdy mě vyrazí. Tak mu bylo vyhověno.
Tentokrát, kromě jednoho pakoše který má neustálou potřebu někomu okopávat kotníky, měl klid, nikdo do něj neryl, vcelku svobodně si mohl vybrat kde a na co bude reagovat.
Vybral si a začal se hádat s Jindročíslem. Napřesdržku byli oba, ale Medvěd má na rozdíl od Jinročísla podmínku a tak vyrazili jen jeho. Po předchozích zkušenostech naprosto chápu snahu podobné aktivity utnout v začátku.
Vytapetoval celé téma(?), měl klid a nikdo do něj neryl(?).. hmm, ještě jsi zapomněl napsat "MY si myslíme, že si za to může sám".
Hned druhý den si nějaké založil, nevím, nečetl jsem to. Poslední vytapetoval společně s Jindročíslem v jeho rezervaci kam nikoho nepustil a zkoušel to přetáhnout i jinam.
Když už tapetování, osobně mi mnohem méně vadí, pokud se to děje nárazově, v jednom tématu - občas se prostě stane, že se dva lidé zapovídají, jedno nebo i dvě témata lze jednoduše ignorovat.
Ale to, co tu už dlouhá léta provozuje radka, bych označil jako "tapetování napříč tématy", není před ním jiného úniku, než definitivně odejít z diskuze.
Každý den, prakticky v každém tématu, neustále narážím na její nic neříkající příspěvky, afektované blond výkřiky, ověšené smajlíky, nebo výkřičníky, zlatej Medvěd ti povím, co se to s tebou proboha poslední dobou děje.
Že se u nás v lesích kácí měrou nebývalou bych nějak zkousl, konec konců les se pěstuje pro dřevo, ale že se musí les devastovat hlava nehlava včetně památek, to mě tedy fakt vytočilo:
http://vybezek.eu/aktuality/zpr%C3%A1vy/item...
Humus.
Vždycky jsem nasranej, když vidim že nejvíc odpadků v lese zůstává po lesácích a od správce se dozvíš, že oni mají na těžbu jen najatou firmu, takže s tím nemají nic společného.
Tuhle jsem zrovna na to koukala na nějaké ceduli naučné stezky Údolím Javorné. Jak by to mělo být, všechny ty probírky, prořízky a jak nakonec by na 10 m2 lesa měly zbýt 4 stoleté stromy. Jinak v lese bylo hodně napadáno po loňské vichřici a taky hodně ulámaných větví po jinovatce.
Ale Lesy ČR tam zanechaly toto poselství:
Ona ta měra kácení je celkem bývalá :-) Když se těžilo palivové dříví a vyrábělo dřevěné uhlí, bývala měra daleko nebývalejší;-)
Jenomže po sobě vždycky všichni uklidili... Dneska po nich zůstává neskutečný bordel :-( Na houby se pomalu ani nedá pořádně chodit (natož v tom něco najít), protože co krok, to nějaká "zapomenutá" větev a tak.
Na houby na chalupě chodím od svých útlých dětských let, ale co tam dokázali vyvést za poslední 2-3 roky, to fakt nemá obdoby :-(((
O vyjetých kolejích a rozvoraném celém okolí už taktně pomlčím :-/