Chápu to tak, že máš kolo vzadu upnuté v tom áčku a když šlapeš, tak vlastní kolo se točí, ale válec stojí.
Zvyš přítlak - je tam na to šroub.
Pozor - mně se tohle stalo teď nedávno taky a bylo to tím, že jsem měl méně nafouknutý zadek (bylo tam 80 psů), tak jsem to dofouknul na obvyklých 115 psů a hned se to chytlo.
Ano, kolo vuci valecku prokluzuje. Pritlak zvysit nemuzu zadny pritlacny sroub tam nemam, jedna se o trenazer Elite Mag Alu. Nahustenim pneu to nebude, tlaky hustim stale stejne max. povolene pro dany plast. Takze fakt nevim co s tim.
Tak jsem si to prohlídnul na internetu a dost mě to překvapilo - u tohodle trenažéru je zřejmě jenom přestavitelná základní poloha 26" x 28" (soudím podle těch otvorů), ale to jemné doladění tady chybí.
Když uvážím, že plášťě různých značek (popř. stejné značky, ale různé šířky) jsou i různě vysoké... nedals náhodou jiný ("nižší") plášť? V tom případě by nemusel vůbec doléhat na válec, popř. by mohl doléhat tak málo, že to sice vizuálně dolehne, nicméně to nestačí na roztočení válce a prokluzuje. V tom případě bych nandal širší rozměr pláště (třeba u krossu místo 32 mm takových 35 nebo 37 mm), to by pak ten plášť byl celkově "mohutnější" a zřejmě by už přilehl.
Jinak fakt nevím...