Že ba tady
http://www.kolabrzek.cz/ridici-jednotka...
http://www.kolabrzek.cz/snimac-torzni-tmm4...
Dobré, ale to torzní čidlo by to chtělo raději do středu šlapání s ohledem na univerzálnost. Ideál by byla nějaká sada obsahující torzní čidlo a sladěnou jednotku a nějaké ovládání režimů.
U nás je normálně v nabídce na všechny elektrosady , ale to asi víš
nazdar e-totem, nenapises ake novinky pripravujete na rok 2014?
dik.
XP: ahoj, letos jsme spíše konzervativní... je přepracovaný economy MTB Blade a Sense na 36V a zadní sada s válcovou baterií. Zbytek jsou neviditelné změny , jako třeba možnost změny typu displeje bez zásahu do jednotky , což zatím nešlo a podobně.
No vím, že to máte u sad, ale já bych potřeboval koupit pouze ř.j. + střed s torzním čidlem + ovladače. Vidím, že tam v dílech nabízíte ten střed s čidlem a řídící jednotku, ale ovládací prvky tam nevidím. Jen odhaduji, že to je jednotka pro motory bez hallů a bez sinusové modulace. Jaký je tam max. proud taky není jasné. Fakt je, že nejste jediní, kdo neuvádí potřebné údaje. Ale to není omluva. :)
No, to samozřejmě, jsou to věci určené pro naše sady a kola. Nedají se víceméně použít jinak než s našimi komponenty. Je to úmyslně, nemáme ambice dělat distribuci dílů pro stavby, na to je e-pohon a podobní, kteří nám zas nelezou do hotových elektrokol a stavby umí. Každej svoje...
Co s tím máš v plánu? podle mě by tu osu měla umět použít skoro každá jednotka, z těch volně nastavitelných. Jejich dodavatel ti určo poradí co v jednotce nastavit, podklady kde se uvádějí výstupní signály od osy Thun ti případně pošlu. S naladěním v kole si pak vyhraješ sám.
Dnes už se objevují i jiné osy, jsou levnější, ale nejsou odzkoušené...
Zatím je to tajný projekt. :)
Ale s tím jednoduchým připojením thunu na jednotku teda nevím nevím. Musí to na to mít vstup, ne?
No, musí, ale tyhle věci se dělaj všechny na v podstatě stejný bázi, čili signál PAS, to jsou nějaký impulsy a k tomu signál torzní, což je napěťový, to by se asi dalo napáchat na plyn. Akorát ta jednotka se musí nastavit aby reagovala na oboje naráz, s tím že preferuje co je vyšší. To si pak patřičně naladíš. Ale kelly a podobně tak dobře neznám abych potvrdil že to uživatelsky jde napáchat. Ti co s tím pracujou to ale vědět budou, co nejde uživatelsky, mohli by umět jinak.. Je to v podstatě základní funkce jednotky pro systém PAS plus nějakej plyn, mělo by to jít. Jestli se tam pak dají nastavit různý další korekce, to už je jiná, ale základ ti to nabidne skoro jistě.
Jakou máš vyhlídnutou jednotku?? Mám v šuplíku kanadskou, ale umí toho tolik, že to bez školení nedá snad nikdo do chodu... ale to je asi jiná. Jen tím chci říct, že méně je někdy více, přednastavená s možností uživatelské jednoduché korekce jako to umí třeba ta kelly je OK. Jinak je to na mašli, dělat to od základu, většinou se u toho z něčeho zahulí, a někdy i víckrát. :D
Mám vyhlídlou sinusovou s nastavením momentu.
http://www.bmsbattery.com/controller/546-s06...
Sice je to jen pro PAS, ale je to jen pro plyn a PAS.... Torzní by to bylo se CA verze 3... http://www.ebikes.ca/drainbrain.shtml
Ale třeba máš pravdu, že by ten výstup z Thunu šel nějak vyhladit a normálně připojit na plyn... Rozumím tomu dobře?
Tyjo jestli bych zvládl tu kanadu nevím. :) Kdyžtak napiš vzkaz co to umí, at o tady nezaplevelíme. Dík.
Hm, to netuším teda co vybrat. Ten první je takovej normální, bude k tomu asi potřeba určitej displej a další periferky, dá se říct že to nabízí zhruba to co naše seriovky. Nevypadá to, že by uměl Thun nebo podobnou osu tak jak je, píšou že jen udržue moment motoru aniž by stoupala rychlost. To nevím, hráli jsme si s takovou regulací a s torzní osou to není dobrý, pro ten pocit při přišlápnutí musí i stoupat rychlost, jinak se to pere. Nebo teda jsme nepřišli na to, jak to udělat přátelský . Podle mě když přišlápneš, má jít přiměřeně kolo dopředu, pak máš ten správnej dojem , jako bys měl jen velkou sílu v nohách.
Ten CA se mi zdá možná vhodnější na takovej účel, myslím že máš daleko víc možností si to sám přizpůsobit. Osobně bych mu věřil víc, navíc ho lidi tady znají a dá se konzultovat, což tam u toho asi ne. Skoro bych se vsadil, že už to někdo zkusil spáchat na thun osu, prubni google. Amíci jsou bádaví, němci taky, mají peníze na vyhořelý součástky, tak se s tím nemažou, člověk někdy zírá.
... s tím rozdílem, že vaše jednotky vrčí jelikož mají obdelníkový výstup, ne? Nebo už máte sinus?
... k tomu dalšímu o momentové regulaci sjem něco napsal, ale pak to smazal, protože tu diskuzi jsme už vedli a neshodneme se. Nejlepší by k tomu bylo si nakreslit grafy průběhu. Pokud budeš na For Bikes, tak o tom můžeme dát řeč.
No,čtverečky pro babičky, vlnky pro borce :D
Jinak teda, grafy tý jednotky neznám, vycházím jen z toho co píšou: So when you change the level of the PAS by LCD or LED panel, the speed will not change. They are in same speed. But the torque is different.
Jestli je to tak, nebo jinak, netuším
Sakra chlape, já si lámu hlavu a naprd, tady to máš kompletní a hotový: http://www.goldenmotor.ca/products/Cycle...