http://www.novinky.cz/krimi/324533-dalsi...
Když jsem to slyšela ve zprávách, nejdřív jsem myslela, že si dělají blbou srandu.
Ale oni se snad opravdu lidi zbláznili...
Blik, už jsem to dával do čtyřicetosmičky v 16:57 ;-)
http://www.nakole.cz/diskuse/17545-co-vas...
Tam už se k tomu ale nedalo reagovat.
Ono už asi není k tomu co víc říct.
Ale já jsem k tomu chtěla říct :o)))
Mě to docela vyrazilo dech, že se něco takového stane s odstupem dvou dnů.
Je to hot nezvyk...
Tak ve víc než milionovém městě je docela pravděpodobné, že se to může opakovat každý týden, protože tam, je určitě víc než dvaapadesát feťáků, zlodějů a jiných zločinců co se rozhodnou, že se nenechají chytit ani náhodou. A protože policie má pořád lepši techniku a víc možnosti, tak to hlídkování dělají stále líp a účinněji policejní práci.
Taky je tady víc kamer a létajících štábů než dřív a tak máme víc a víc podobných zpráv.
Když VB někoho honilo, tak o to vědělo VB a lidi kolem konkrétní silnice.... žádný zprávy, záznamy z kamer, žádné mobilní filmečky.
Kolikrát někam televize dorazí dřív než zásahová policie... v Norsku by mohli vyprávět.
To samozřejmě taky. Navíc dnes jsou snadno dostupná hodně silná a rychlá auta co jedou 200 a kdejaký blb co do toho sedne má dojem, že je nejrychlejší a nejlepši řidič a nikdo na něj nemá a když je nějak vybejkovanej a za zadkem mu zahoukají policajti, tak přidá plyn a už to jede a po projetí křižovatkou na červenou už to nejde zastavit.
Dřív když byla běžná tak maximálně ambéčko a moskvič, tak to s tím ujížděním ani nemohlo být tak horký, ale ve chvíli kdy se tady objevili Fiaty 125P tak začínaly problémy.
V Hradci byla a stále je vojenská lékařská fakulta a na ni před r. 89 studovalo několik velmi bohatých lidí co měli hodně rychlá auta a vím, že si z policajtů dělali srandu. Jenže zase jen do určité míry, protože po krátké době byla jejich auta známá široko daleko a tak už je nikdo ani moc nehodil a policajti na ně čekali ráno u fakulty :-)
A co zaujalo mě? Před chvílí v TV zprávách dávali reportáž o budoucích prvňáčcích - a jeden z nich se jmenoval Kosmas Urban. Byl tam se svoji maminkou. Jednou jí za tohle jméno zabije a docela určitě ho za to nezavřou... :-)
Tož hlavně ať z Kosmíka vyroste slušný člověk:-))
Jsou země, kde ani nemají jména v kalendáři a neznají oslavu svátku.
Tím ovšem nechci říct, že se mi to líbí, pouze, že to naštěstí není moje věc.
Jak "jsou země" - já také nejsem v kalendáři a svátek neslavím :o)))
A nemusím se jmenovat ani Kosmas :o)))
No vidíš, nakonec zjistíme, že Kosmas není tak špatný:-))
Co se svátku týká, jsme na tom stejně, ale raději si nechám své jméno :o)))
Tak mohli jsme dopadnout všelijak:-))
Naštěstí chyby rodičů lze v tomto punktu eliminovat. Je to jednodušší než změna pohlaví:-))
V pubertálních dobách jsem se na rodiče za jméno zlobila. Ale přešlo mě to:-))
Když jsem v porodnici před více jak 30 lety nahlásila, že chceme pro dceru jméno Anna, koukaly na mě ostatní maminky jako na "nějakou divnou". Jejich holčičky se jmenovaly Andrejky, Lucinky, ...
Ani jsem si nevšimla, že by toto jméno nějak negativně ovlivnilo duševní či fyzický vývoj naší dcery.
Odmítám uvěřit tomu, že kdybyste před více než 30 lety dali své dceři jméno Kosmas, tak že by to negativně neovlivnilo její duševní či fyzický vývoj. Hlavně ten duševní! :-)
Před 30 lety? V ČSSR? Ale Laďo!
Tehdy přeci úředník matriky bděl nad jmény, dávanými miminkům.
Chtěl-li jsi jméno zvláštní, musel´s ho obhájit/zdůvodnit (viz Rajko, Achile, Alda ...)
Aha! Tak proto se nejmenuji Vinnetou... :-)
http://www.kdejsme.cz/jmeno/Winnetou/hustota/
Zato Kosmasů máme celkem tři kousky:-))
http://www.kdejsme.cz/jmeno/Kosmas/hustota/
Zvláštní, Airline ani jeden :o)))
http://www.kdejsme.cz/prijmeni/Airline/hustota/
Mě zlobí, nejde-li některé (dlouhé) jméno zkrátit nebo zdrobnit. Když mě dcera oznámila, že mě pozdravuje ´Jáša´, byl jsem z toho dost špatný.
I zeptal jsem se, jak Jáchymovi říkají v Německu. Prý Achim, popř. jen Achi.
Poradili byste mi nějaké ´ohnutí´8-) jména Jáchym?
Vcera a dnes jsem potkal minimalne tri neosvetlene cyklisty v provozu. Ted si prehravam zaznam z palubni kamery a dva ze tri nejsem schopen na zaznamu vubec najit, i kdyz vim, kde priblizne byli.
Před týdnem mi jeden známý ukazoval záznam, když jel autem do Roztok z Bubenče a ani 5x mi nestačilo přehrát, abych viděl neosvětleného cyklistu. Musel mi ukázet, kde se vyskytuje a až teprve potom jsem si všiml nejasného čmouhu.
Já ty lidi nechápu, riskují život a zároveň jej ničí -při střetu- řidiči auta.
PS: Podle mě to jsou víkendoví cyklisti.
Jeden z nich, ktereho jsem na zaznamu nasel, protoze ho podsvitilo auto, byl typek v ksiltovce a motal se po Barrandovskem sidlisti delsi dobu. Kdyz jsem se pak vracel, prave stal uprostred vedlejsi silnice pod lampou a rozhlizel se. Spis bych ho odhadoval na fetku, nez na vikendoveho.
Fetky na streetbike, to je kapitola sama pro sebe....
Tak já bych řek, že ne víkendoví a sportovní, ti docela svítí a řekl bych, že dost, ale alespoň u nás nesvítí právě ti "dopravní" co jezdí snad dnes a denně. Oni to zřejmě berou jako normální stav a za riziko to nepovažují, protože oni vidí, alespoň tak mi to několik z nich řeklo, když jsem se jich zeptal proč nesvítí. Většinou to byla odpověď, vždyť je vidět, nebo já vidím.
Bral jsem to dle sebe. Jezdím pořád a vživotě by mě nenapadlo podcenit svícení- identifikadci na vozovce. Jakmile je tma, vždy si navleču reflexní vestu a přes baťoh hodím reflexní potah.
Asi mám pud sebezáchovi.
PS: Řídím se: raději být osvětlený jako vánoční stromeček, jak jezdit inkognito. :-)
Když se konaly hudečkovské experimenty s okupací nábřeží, chodil jsem tam fotit. Při konci jedné z akcí, už za značně snížené viditenosti, jsem stál poblíž policajtů, co hlídali zátaras u Národního. Z prostoru akce přijížděl cyklista bez odrazek a bez světel.
Zeptal jsem se tedy příslušného policisty, jestlije to jako normální a on povídá ... tak se dívejte.
Zastavil cyklistu a povídá, pročpak nemá vybavené kolo (slušný kousek, odhadnu tak za 30 minimálně) a nesvítí. Odpovědí bylo "muhmhuhmhummhumhum". Když se poliš zeptal, cože jako, odpovědí bylo, že světlo má pán tvorstva v batohu. Tož byl vyzván, ať nedostatek na místě odstraní. Jakmile se policista od něj otočil bokem, dotyčný šlápl do pedálů a ujel.
A to jste si nevšiml, že žádný batoh neměl?, zeptaljsem se policisty... Ale to víte, že všiml, ale co já s ním zmůžu? Honit ho tu pěšky? Zadržet ho? Noviny mne sežerou. Navíc jednoho chytím, deset dalších je stejných. Pokutu z něj stejně nevyrazím, body mu dát nejde. No řekněte, co byste dělal vy?
Co bych dělal, pravda, nevím. Ale asi by nebylo špatné zavést zase do výstroje policie ty dlouhé, pružné, gumové pendreky.
Problem je, ze neosvetleny cyklista je za snizene viditelnosti opravdu nebezpecny, takze mu mel klidne dat pokutu. Jenze to je tezke, kdyz policajti radeji pokutuji spatne parkovani, obzvlaste neopravnene parkovani na modre zone, misto aby resili chovani ohrozujici ostatni.
No kdyby například pokutovali nebezpečné špatné parkování (
To by samozrejme taky meli, treba pred prechody nebo na chodniku. Ale paradoxne na to vetsinou kaslou. Tady na Petrinach jsem videla parkrat policajta pokutovat za stani jednim kolem na trave (auto tam jinak nicemu nevadilo), ale ze vedle maji auta parkovat na chodniku jen do pulky a parkuji na nem na celem a lide musi chodit po plose parkoviste a motat se mezi auty, to nejak nevadi.
Mě tedy parkování jedním kolem na trávníku vadí - víš jak to pak vypadá? Rozlámaný obrubníky, rozbahněný hnusný díry místo trávy. Máme to přímo před domem :o( Přitom místa je tam, když zastavíš těsně u kraje, na projetí dost. Ovšem naše MP raději pokutuje hned vedle auta stojící jedním kolem na betonu před již nefunkční rampou samoobsluhy - že prý je to chodník. I kdyby byl, vedl by odnikud nikam. Ale neni. Co se už několik sousedů s MPíky dohadovalo, vozim raději v autě vytištěný výřez technického plánu komunikací z městského webu ...
Mi to zežralo kus příspěvku bylo tam menší než 5m od přechodu/ hranice křižovatky.
A použil jsem tam menšítko.
Kdyby se přísně dodržovalo pravidlo 5 m před (vůbec nejsem proti a často by to bylo víc než potřeba), tak mě docela zajímalo kolik to dělá "parkovacích" míst v celé Praze a o kolik míň aut by bylo možné zaparkovat. Kolikrát bylo úděsné projíždět některými ulicemi, byl problém vůbec do nich odbočit nebo vyjet aby se neodřelo o zaparkované auto. Asi by člověk byl překvapený z toho čísla.
Opravdu hodně. V tomto směru si dělal Vráťa trochu legraci. Kdyby se začaly důsledně kontrolovat rozhledové poměry a tam kde je 50km/h by bylo vynucováno aby tam byl potřebný rozhled, rázem bychom měli spoustu nových zastánců zavádění tempa 30 (kdy jsou potřebné rozhledové poměry menší).
... inu, já to nechtěl rozprávět dál, než je nutno pro tenhle list ... Nicméně, poliš byl fakt rozumnej, žádnej namachrovanej Simír, ač dopravák. Povídali jsme si pak ještě chvíli a jeho názor na chování městských cyklistů (dle jeho slov, čtyři z pěti) byl takový, že já bych se styděl do morku kostí. I to ujetí od kontroly jsme probírali - zkrátka nemůže nic, leda za tou sviní utíkat po svých.
Až se příště příště potkáme, poradím mu, ať po cyklistovi suše střílí - kdyby cyklista "uposlechl výzvy, nemuselo ke střelbě dojít", jak jsem zde byl poučen - no ne?
Jak jistě víme, ujet od kontroly je za 7 bodů a 1 rok až 10 let zákaz činnosti. Teda - jak pro koho, že, chudáci ohrožení jsou hájení.
"Teda - jak pro koho, že, chudáci ohrožení jsou hájení."
Kecy.
Možná kecy, ale zde proběhla názorná demonstrace faktů.
Jiný příklad - před časem proběhla v Pardubicích akce. zaměřená na nesvítící cyklisty v noci a bylo slavnostně konstatováno, že bylo rozdáno několik stokorunových(!) pokut, současně s blikačkou zadarmo.
Proč na můj dotaz, jestli jako když se přijedu autem projíždět po Pardubicích v noci bez světel, po zastavení MPP dostanu jen kilo pokuty a nádavkem žárovičky free, nedorazila adekvátní odpověď?
Kdo z policie by mel zajem hajit cyklisty? Podle me si primarne setri praci, protoze pokutovat autistu je jednodussi. A taky zde u spousty lidi pretrvava pohled na cyklistu jako na neco, co ma vlastne bliz k chodci nez k autu, a myslim si, ze tento pohled maji i policiste.
Tak podobnou akci iniciuj třeba i v těch Pardubicích, můžeš je přesvědčit aby vyčlenili nějaké peníze a nakoupili žárovky a určitě to bude také.
Troufám si tvrdit, že v drtivé většině případů, když někomu u auta nesvítí žárovka a zastaví ho policajti, tak to je bez pokuty jen za výměnu žárovky na místě.
Opravdu, když někdo nemá na svém autě ŽÁDNÉ (přední ani zadní, potkávací ani obrysové) světlo, bude to bez pokuty, jen za výměnu žárovku na místě?
Předpokládám, že by šlo jen o nesvítící světlo, protože kdyby neměl vůbec světlo, tak nevím k čemu by mu byly samotné žárovky.
A cenově je srovnatelná žárovka do auta se světlem na kolo, tak by to klidně i mohlo být.
Napsal jsem "bez světel" a mínil jsem "bez světel". Žárovičky jen jako bonus ... ale mohli by mi dát komplet celá světla, nebránl bych se :)
A zkusil jsi to přijet bez světel? Určitě nezkusil. Třeba bys nějakou žárovičku taky dostal.
Cyklista nemá rozsvícené žádné světlo a ani na kole ani u sebe nemá žádné funkční světlo.
Jaká je odpovídající situace u auta? Ze všeho osvětlení co má mu nesvítí jedna žárovička? Ale no tak...
Nechápu co furt řešíš ty i Kadel. Cyklista nesvítil, nebo nemá světlo, tak dostal pokutu. Když pojedeš s autem bez světel dostaneš taky pokutu.
Rozdávání nějakých světel nebo žárovek je místní záležitost města a je to něco navíc co město dělá, dělat by to samozřejmě nemuseli a mohlo zůstat jen u té pokuty.
Já i Kadel jen poukazujeme na dvojí metr. Řidič, který pojede autem bez jediného funkčního světla zcela jistě nedostane flastr stovku a osvětlení grátis.
Výše pokuty snad není tak podstatná jako to, že došlo k postihu cyklisty za přestupek.
Ale houbeles. Jde o § 125c/1a) 3. Zák. 361/2000 Sb., "řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích 34a) tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích"
U plechovkáře:
- nelze řešit blokově, 5 000 - 10 000 Kč ve správním řízení, zákaz činnosti 6 - 12 měsíců, 5 bodů.
U pumpičkáře:
- pokuta za kilo (byť protiprávní, viz výše, zákon nedovoluje řešit to blokově), body žádné a tumáš blikačku, aby Ti to nebylo tak líto.
Jednotný metr jako fík.
Když s tím máš problém tak si stěžuj.
Nesviceni neni technicka nezpusobilost, takze odstavec pro plechovkare je dost mimo.
Jinak napriklad v Brne cyklisty bez svetel nesetri:"Policisté dostali jasný rozkaz sankciovat špatně osvětlené cyklisty tou nejvyšší částkou, tedy pokutou dva tisíce korun."
http://brno.5plus2.cz/49099/rozkaz-zni-jasne...
Zdaleka není mimo. Hovořil jsem o cyklistech BEZ SVĚTEL, tedy na bicyklech, na nichž není světelné zařízení umístěno (dotyčný pán tvorstva se na to prostě vys**l, vždyť může). Analogií je motorové vozidlo BEZ SVĚTEL, tedy bez reflektorů, zadních svítilen atd.
Takto očesané auto jednoznačně splňuje uvedený popis vážné závady, přímo ohrožující ostatní účastníky. Stejně jako cyklista, který si tu blikačku prostě na kolo nedá, proč taky.
Když jeden metr, tak jeden metr, i v závadách. Zatím jsem nepotkal jediného cyklistu, co by osvětlení měl, ale zlomyslně jej nezapnul, ale fůru kreténů, co na to prostě dlabou a jezdí stealth. Právě ti dělají slušným cyklistům tohle jméno.
Jo, souhlasím s postihem neosvětlených cyklistu za podmínek snížené viditelnosti. Já bych jim vozidlo znehybnila a brala ventilky.
Jo a Karle, jaké osvětlení máš na kole ty, mohu-li se zeptat?
Inu, jakožto svátečnímu cyklistovi se mi žádná zasadní diskotéka nevyplatí - vzadu čínská nacvakávačka na dvě mikrotužky, dopředu "China One Watt" LED na dvě tužky s pevným clipem na řidítka. Když už o tom mluvím, doporučím výborné akumulátory Eneloop. Odrazky ve výpletu a poněkd unavené v pedálech. Na ty moje občasné "důchodcovské" projížďky ... :) Nějak mi vychází modal split typického Pražana, tedy na kole strávím opravdu cca 1% dopravních výkonů, s jistým eufemismem tomu říkejme sport.
Takže zadní blikačka je model "už-ani-nevím-kdy-jsem-naposledy-měnil-baterie-ale-v-předsíni-to-jakžtakž-svítí" se kterou se vyjede a když se z ní odebírá prou déle než 15 minut, případně je chladněji a články jsou studenější, klesne napětí vypadá stejně jako kdyby nesvítila.
Samozřejmě koupit světlo s elektronickou regulací, která by zajistila že světlo nebude chcípat s klesajícím napětím, přesahuje Tvoje finanční možnosti.
Ale stejně by ti chodci, kteří Ti překážejí když jedeš autem měli být řádně vybaveni a osvětleni.
Jo, braní ventilků :))) ... Vzpomínám, když mi bylo asi 16, jezdil jsem Stromovkou z Bubenče do Holešovic do Svazarmu, na - tehdy - frajerské galuskové F12. Stromovka měla, (a snad má dodnes) zákaz vjezdu všech vozidel. Jednou mne lapili dva esenbáci a bez jakékoli diskuse šly ventiky ven... Tehdy ještě platil alespoň rámcově jeden metr.
Kadel: Stromovka samozrejme nema zakaz vjezdu vsem vozidlum.
Na cyklotranzit Roztoky -> centrum je Stromovka super, na tamni "magistrale" se vetsinou zase tolik lidi nemota, aby to cloveka omezovalo. A na koleckove brusle s detmi je taky dobra.
Na vyjizdky do prirody mam bohuzel vyrazne mene casu nez na jezdeni za povinnostmi do Prahy.
A tento příspěvek má jiný smysl než vyvolávat flame? Ano, samozřejmě, je spousta cyklistů kteří při různých příležitostech nedodržují pravidla silničního provozu. To samé lze říci snad o všech s vyjímkou jezdců na vembloudech.
Já, když jsem blahé paměti chodit pracovat do Sněmovní, jsem tahal za rukáv ostrahu Parlamentu a říkal jim- podívejte, auto na chodníku, co s tím uděláte?
Další sranda byla že to občas byly ministerské limuzíny a v nich seděl i řidič. Stačilo přijít a říct "přeparkujte".
Tento příspěvek byl souhlasnou reakcí na http://www.nakole.cz/diskuse/17565-co-vas... , pokud to není jasné.
Jistě, ale nějak nechápu k čemu tam slouží barvitý popis situace. Kdybys napsal v popisu situace napsal "policista zastavil cyklistu" místo barvitého popisu Smetanova nábřeží, místo sugestivního "pána tvorstva" napsal "cyklista" tak by tomu chyběl ten prudící moment kvůli kterému jsi to psal, že?
S laskavým dovolením budu psát tak, jak mi zobák narostl.
Nadále platí /^*.Hrabosh*.$/ -> /dev/null .
Škoda, že nejsme v pobavilu:-((
Mě totiž pobavilo, jak jste si pánové dokonale argumentačně podobní:-))
Vy dva byste si mohli docela dobře rozumět. Kdyby jeden z Vás (Hrabosh) plédoval za dodržování pravidel u cyklistů a druhý (Kadel) za dodržování pravidel u autařů.
Mám pro tebe Kadle hned jeden drobný ale otravný úkol. Vysvětluj prosím autařům, že stát z obou stran těsně u přechodu, či dokonce na přechodu je dost nebezpečné pro chodce, především ty menšího vzrůstu, třeba děti.
Díky.
Prosím já se nikdy nestavěl za to aby cyklisté mohli porušovat víceméně jakékoliv ustanovení pravidel o provozu na pozemních komunikacích.
Ale to je jedno, vysvětlování rozdílů je na delší povídání a tady to nemá žádný smysl.
Nahodou stavel. :-) Treba za to, ze nemusi za vsech okolnosti jezdit u prave strany vozovky. (S cimz naprosto souhlasim). Ale mozna by se to dalo okecat tim, ze to je v zasade v duchu zakona, jelikoz bezpecnost ucastnika silnicniho provozu ma vyssi prioritu nez pravidlo o pravem kraji, coz se asi o nedodrzovani maximalni rychlosti tvrdit neda.
Jak jsou chlapci z OSBIDu neskonale moudří, chytří a geniální. Oni pravidla nepotřebují, oni všechno vymyslí vlastní hlavou.
Z předchozího vlákna: Když jsme u těchhle končin, s oblibou měřívali úplně zbytečnou třicítku na konci Papírenské (je tam oddělený chodník a oddělená cyklostezka). Tak jsem jim tu třicítku nechal demontovat. Povedlo se.
Datum: včera v 19:42
Autor: Kadel
Takže se prosím podíváme jak to tam vypadá. Dlouhá řada obytných domů, a přímo pod okny nerovná dlažba že čtecí hlava přehrávače dělá díry do CD, vyklepává šroubky z bicyklu a i se zavřenými okýnky není slyšet co říká spolujezdec. Ano přesně tam dali tu třicítku. Kadel ve své nezbadatelné genialitě ví že auto jedoucí po takové dlazbě dělá úplně stejný kravál ať jede předepsaných 30km/h nebo 55-60km/h.
Pozn: loni tam konečně dali nový asfalt, takže třicítka ztratila význam.
Jen si chci upřesnit - "dlouhá řada obytných domů" to myslíš ten "skoro squat" u křižovatky s Podbabskou?!?
Nevím co to je, jestli ubytovna, ale bydlí v tom lidé, dokonce tam jsou nová okna.
Jo, tak to myslíme to stejné.
Ano, bydlí tam lidé, ale ačkoli dřív jsem přes to ještě i projela, dnes už to raději objedu...
Bydli tam uplne normalni lidi, treba sestra kamarada, jen ten barak by potreboval minimalne z venku rekonstrukci.
V poslední době mi přišlo, že se skladba obyvatel poněkud mění směrem k nepřizpůsobivím.
Ale budiž, opravuji si názor. Díky :o)))
Nicméně ty baráky z venčí už vypadají opravdu dost děsně. Tyhle baráky jsou majetkem OÚ nebo mají soukr majitele?!?
Je řeč přímo o mně, zareaguji, jinak bych Hraboshe v zájmu své duševní hygieny ignoroval.
Měření probíhala samozřejmě i po změně povrchu vozovky, značka tam byla, skutečně bezdůvodně, ponechána dál. Vyprávění o vyklepaných šroubcích je sice velmi sugestivní, ale zcela mimo mísu, jak jsme již, u tohoto autora, zvyklí.
Vše mohu doložit listinnou formou komunikace s Odborem dopravy MHMP.
Pokud se nemýlím třicítka byla "absolutně zbytečná" i před rekonstrukcí, že?
Že někoho nenapadlo v rámci opravy upravit dopravní značení? Sv. noho Kristova! Jste v Praze. Tady se zapomíná věcí...
Ty papíry bych poprosil, můj e-mail je všeobecně známý. Děkuji.
Pro všechny je anonymizovaná verze k dispozici zde http://uloz.to/xeLM28Td/b20a-papirenska-pdf
A to už se vůbec nepozastavuji nad tím, že i primární umístění značky, jak úřednice sama přiznává, bylo protiprávní, protože Zákon 361/2000Sb. žádné "obtěžování hlukem" nezná, nelze tedy toto ani použít pro zdůvodnění místní úpravy.
Ach bóže, buď kecáš, nebo je úřednice na vyhození. Obtežování hlukem zná jiný zákon a je v pravomoci správce komunikace snížit rychlost když to je potřeba, třeba i kvůli snížení hluku. O tom už jsi snad slyšel.
Nejspíš máte na mysli Zákon 258/2000 Sb. Na základě něj však nelze realizovat místní dopravní úpravu. Takže kdo kecá?
Hint pro ostatní: Pročpak u všech buzeračních padesátek na dálnici zmizely dodatkové tabulky "Omezení hluku"?
Dodatková tabulka není nutná a jako zbytečná zmizela. Není potřeba na silnici uvádět důvody snížení rychlosti v nějakém úseku, pokud to nemá nějaký další potřebný význam.
Mě se líbí, že v Praze snižují hluk zvýšením rychlosti - http://goo.gl/maps/1jcRt
Ale mám dojem, že už nějakou dobu tam ta dodatková tabulka chybí a dokonce bych si troufl tvrdit, že tam už neni ani ta 80! Takže se člověk musí plížit padesátkou :o)))
Jestli to správně čtu, tak to je dálnice a tam platí rychlost 80. Značka omezení rychlosti byla zbytečná a dodatková značka nesmyslná.
No dobře, příště to risknu, ale jestli mě odchytěj, tak se těš !!!
Pozor, 50 začne platit od cedule konec dálnice (rychlostní) a tam už bys měl s rychlostí 80 výrazný problém :-)
Sranda. Na jednu stranu velkohubě žvaníš o přirozeném právu, že není potřeba řídit se literou zákona, ale jeho duchem.
S takovým přístupem bys tam měl zpomalovat bez ohledu na plechy. Ale najednou vytáčky, zákon neumožňuje, nezakazuje jezdit jako prase...
Zajímavá dialektika.
Prosím o jednoznačnou citaci, kde a kdy jsem takto "velkohubě žvanil".
Tak já si na chvíli zapnu trollí mód.
Velkohubě a okázale tu žvaníš o tom jak mě ignoruješ. Do každého tématu to exlicitně 2-3x napíšeš. Přesto nacházím pod spoustou svých příspěvků pověšený nějaký od Tebe.
Vypínám trollí mód.
Pokud nejsi schopen vnímat věty a výroky v kontextu, je mi Tě líto.
jo, zaujal. Cyklista roku...
https://www.facebook.com/photo.php?v...
http://demagog.cz/politici/179/martin-bursik
Určovat limity je nesmysl, každý řidič přeci velmi dobře zná možnosti svého auta a limity by si měl určovat sám právě podle technického stavu vozidla.
"Auto najelo na pravou krajnici, následně vjelo do pravého příkopu vedle vozovky. Zde ujelo nejméně sto metrů, přitom narazilo do ocelových svodidel a do betonové konstrukce propustku. Poté dostalo smyk, převrátilo se na pravý bok a následně střechou narazilo do stromu, který stál sedm metrů vpravo od vozovky," popsala Hana Millerová pro Jindřichohradecký deník.
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/tri-basketbaliste...
Jestli škarpou ujeli po břiše 100m a pak měli pořád ještě dostatečnou rychlost aby rozpůlili Superb... Určitě by si všimli všech chodců kteří těmi místy v šest večer procházeli.
Je to blbý. Mladí kluci, měli prachy a tak si koupili rychlé auto a v důsledku trvalé masáže že pravidla jsou dobrý leda pro starý neschopný páprdy... No nic.
Vypadá to, že nejsou první, kdo v téhle zatáčce zůstal
https://maps.google.cz/maps?q=Ple%C5%A1e&hl...
Napoleonovi vojáci museli ještě v začátku minulého století urazit cestu z Paříže do Moskvy a zpátky pěšky.
téma: Hubnutí
8-)
To museli chudáci hodně bloudit, když to šli ještě na začátku minulého století, to se vůbec nedivím, že zhubli :-))
Tomuhle nákupu nerozumím http://zpravy.idnes.cz/maskacove-bible-pro...
Kdo si chce číst v Bibli, ten si snad obstará vlastní. Nějak nechápu, proč je zrovna armáda pro vojáky obstarává...
Je to takový docela přijatelný suvenýr, pořád lepši než si odnášet pistole a granáty :-)
Tohle ještě jde. K vážnému zamyšlení už by to bylo kdyby rozdávali Korán.
Tywoe, to by byl řev, kdyby něco podobného udělala armáda německá, švédská či americká :-)
To víš zvyk je železná košile, není to tak dlouho co se rozdávaly knihy maxismu a leninysmu, tak proč ne teď Bibli
A proč by měli vojáci dostávat suvenýr?!? Navíc když to jde i z našich peněz?!?
Armáda pořád brečí, jak nemá peníze a nakoupí 4tis. Biblí?!?
Sorry, ale to mi přijde zcestné.
Ani cena za 40 tisíc Biblí by nejspíš nestačila na nákup jednoho kulometu nebo obutí pro jeden gazik a ni na výstroj jednoho vojáka. A pokud to pomůže, že se nepomate na rozumu jeden jediný voják, tak je to hodně velká úspora.
Tak tohle zdůvodnění neberu.
To pak můžou klidně koupit i kamión lízátek s tím, že to stojí míň než výstroj pro jednoho vojáka.
Kupovat bible pro armádu je zkrátka podle mého naprosté mrhání peněz.
Jako by nestačil pro každého balíček karet :o)))
Když by ten kamion lízátek něčemu pomohl, tak klidně dva, rozhodně to je levnější než voják, kterému z toho nějak hrábne.
Ona ta Bible spolu s dobrým výkladem může být pro hodně lidí docela slušná a účinná terapie. K tomu samozřejmě můžou pomoct i karty. Bible a karty se nevylučují a řekl bych, že i dobře doplňují. Karty vůbec nejsou špatný nápad, já bych jim je koupil. Už Švejk propagoval lízaný mariáš jako nevinnou hru na Štedrý den :-)
Chjo, to je práce s důchodcema...
Narážka byla na "Balíček karet" od Mirka Černýho :o)))
http://www.youtube.com/watch?v=BxFzIzAZCEo
Ale to já vím, proto také píšu, že se s Biblí dobře doplňují :-)
Tak to jsem nepochopila, že jsi to pochopil :o)))
Hlavně když jsme se nakonec pochopili :-))
Náboženství je způsob, jak ovládat lidi. A vojáky potřebuješ ovládat.
Spíš mi přijde úlet ta cena, evidentně je to vydání pro armádu. Včetně ceny.
Já koupil Kralickou v levných knihách za 99 korun. Malinký kapesní nový zákon jsem od jakési církve dokonce dostal zdarma.
Domníváš se, že tu bude Korán dřív než Rudá knížka předsedy Maa?
Obávám se, že Korán je mnohem aktuálnější než cokoliv jiného. Rudá knížka a předseda jsou naštěstí pomalu a v tichosti odsouvány do pozadí a postupnému zapomnění.
Nevíte, dá-li se bez pejorativního ´přídechu´ vyjádřit příbuzenský vztah "matka mého partnera"?
Já užívám označení "panímáma" (+ tchán = pantáta)
Analogicky (interně) snachy jmenuji "skoro dcery", bo si vymýšlejí, co si vlastní dcery nevymyslí.
Pantáta, paňmáma se u nás také užívalo. A o snachách se mluvilo jako o nevěstách.
Ale já normálně hovořím o tchánovi a tchýni, protože v rodině mojí ženy ta označení s pan... nejsou běžná
a oni sami tchán/tchyně nevnímají nijak záporně.
Ostatně mě označují jako Schwiegersohn, takže co si dělat násilí.
Kdybych před svými dětmi řekl slovo pantáta, tak ještě před tím než by se začaly řehtat by doplnili "pantáto převore".
http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-61554570...
Koukám, že z toho ještě bude hodně povídání a vášní i kdyby nikdo neukrad ani korunu.
Ja netvrdim, ze jde o korupci. Prijde mi uchylne, ze stat dava do propagace olympiady desitky milionu, prijde mi to jako zbytecny vydaj, stat by se v takovychto vecech vubec nemel angazovat.
Přesně, ba ani státem dotovaná organizace.
Přitom ty samý peníze vyhodí do luftu ještě v Soči na propagaci Česka bez zvážení faktu, že Miloš nám tam zdarma udělá takovou propagandu, že v Karlových Varech budou stavět pro rusy stanové tábory, jak se nám sem, vedeni jeho performací zašlápl jsem Sáblikovou a zašlápnu i vás, budou hrnout se naučit pít...
Já jsem vůbec nemyslel na korupci, jen na tu účelovost a jestli to bude nějak prospěšné lidem nebo to je jen předvádění vládců města.
Právě, že zaznamenávám hodně rozdílné názory, tak si myslím, že kolem toho bude ještě slušný mazec.
Také bych si uměl představit hned několik účelnějších věcí do čeho by mohly ty miliony dát, když už je mají a chtějí utratit.
Přitom to má takové snadné řešení
Přejmenovat to pythonovsky na Olym-pyjuský Cirkus :)
Nevím jestli stojím o prezentaci olym-pyjských sportů na Letné.
http://youtu.be/n6w2tXAj0M4
A to se klidně můžeme těšit, že až budou letní, tak se na Letné udělají na 14 dní dva nové plavecké bazény a skokanská věž. To vše se pak zase demontuje, protože budou zase zimní OH.
Jako bychom neměli v Praze zimní stadiony, plavecké bazény a jiná sportoviště.
Nakonec, kdyby pořádně přimrzlo, mohlo se to konat na Hostivaři a ten letní cirkus jak by smet.
Sice se mi nelíbí způsob, cena apod. ale bruslařská dráha vypadá velmi zajímavě.
Jen škoda, že nejsem bydlící na Praze 7 - ti mají vstupné zdarma...
Není to zvýhodňování jedné skupiny obyvatel proti druhé? Když v hospodě byla jedna cena pro Čechy a jiná pro Němce, tak z toho byl problém.
To bych jako problém neviděl, asi radnice Prahy 7 za ty lidi to platí nebo nějak přispívá. Jsou obce, kde za své občany platí vstupné třeba do muzea, jízdné v městské dopravě apod., a cizí si to musí platit.
On je rozdíl mezi občany obce a občany celého státu, i když asi i to by šlo nějak pořešit.
Teď Němci řeší poplatky na dálnici, to bude podobné.
Ale prd, je to "něco za něco" aneb "jak zavřít obyvatelům hubu"
---
http://www.olympijskypark.cz/
Bydlíte na Praze 7? Jsme zodpovědní sousedé. Po skončení akce uvedeme park do původního stavu. Během stavby zůstane pro návštěvníky Letné otevřena jedna z hlavních komunikací napříč parkem, průchod je zachován na cestě „pod Stalinem“. Po otevření parku (6. 2.) mohou navštívit obyvatelé Prahy 7 Olympijský park zdarma. Vstupenku najdete v bezplatném časopisu Hobulet. Usilujeme o to, aby omezení pro obyvatele byla co nejmenší. Stížnosti a náměty prosím směřujte na e-mail [email protected]
I tak to de udělat, je to určitá kompenzace za to, že to tam musí strpět.
By mě docela zajímalo, kolik obyvatel z Prahy 7 bude tím cirkusem omezeno...
Půjde o pár pejskařů, kteří holt půjdou do jiné části Letné nebo do Stromovky.
Možná tam bude vyšší hlučnost, ale ta se při jiných akcích také nekompenzuje.
EU nema pocit, ze by zpoplatneni dalnic v Nemecku jen pro cizince bylo legalni.
EU nemá občas i jiné pocity. Proto také hledají způsob jak to vyřešit a svým občanům ulevit, když už platí silniční daň a kdo ví co kde jinde. My na to pošahaný rovnostářství jednou zajdem.
Ještě takový malý šťouch, s tím pánem co to napsal celkem souhlasím.
Jen mě zajímá proč se vlastně ozval až teď ?
Na stránkách Prahy 7 se o tom, celkem podrobně, píše již 11/12/2013.
Je tedy možné, že jako tamní zastupitel o tom věděl i o něco dřív ?
http://www.praha7.cz/16074_Olympijsky-park-na...
RE: Ronda
"Bylo by to na odzkoušení, ale už za války měli nějak vylaborovaný a odzkoušený, že směs vody s pilinama a ještě něčím vydrží zmrzlá i v teplotách nad nulou a jen velmi pomalu a neochotně odtává :-)"
můžeme to zkusit, pilu mám od domu asi jen kilometr. ale kdyby to někdo chtěl prubnout s prachem z cihel, tak můžu posloužit, bydlím u cihelny :-D
ideální teďy v -15 postříkat a posypat pilinama? :-)))
http://www.novinky.cz/koktejl/324564-dablovo...
Tohle mi nějak hlava nebere
http://sport.lidovky.cz/koupi-prava-na...
Chápu, že ty kluby se snaží na sebe vydělat jak se dá. Na druhou stranu ale taky dost často čerpají ze "státního" nebo minimálně "obecního", takže by nějakou přednost měla mít pořád i ta ČT... Asi tomu nerozumím :-/
Jak na to poukázala Angela Merkelová: Evropa má asi 7 procent světového obyvatelstva, 25 procent světové ekonomiky a 50 procent světových globálních výdajů na sociální zabezpečení. Tak se nedá pokračovat.
Aneb jak si prožrat budoucnost.
Má někdo zkušenosti?
http://blatniky.heureka.cz/topeak-airfender...
http://blatniky.heureka.cz/topeak-airfender-zadni/
Vidím to prvně, ale řekl bych že to bude takový pěkný tuzing :-)
Taky na to prvně koukám... Zrovna sháním blatníky.
Dneska jsem narazil na traktor se škrabkou na sníh, který drandil po polní cestě, po které před tím lesáci sváželi dřevo. Tak to jsem zvědav co z toho vlastně vznikne. Předpokládám, že cílem cvičení bylo umenšit ty hluboké koleje, které tam po lesácké technice zůstaly.
Flightradar na sledování letadel tady asi zná už každý. Tak teď jsem právě narazil na něco podobného, ale s loděmi ;-)
http://sledujto.cz/lode.html
Snad jsem neobjevil Ameriku :-)
Nebo tedy oficiální stránky
http://www.marinetraffic.com
Nenašel jsem v Antarktidě toho zamrylýho ruskýho Akademika, je tam ještě?
Už není. Teď kotví na Novém Zélandu, v Bluffu...
Viz http://czech.ruvr.ru/2014_01_14/Akademik...
A na té námořní mapě to tak opravdu je ;-)
"Zaujala" mě včerejší cesta domů. Brněnské nádraží obehnané páskami, jen naštěstí naše bokem stojící nástupiště pětka a šestka s kusými kolejemi bylo v provozu (dokonce tam přijel i nějaký Eurocity rychlík)...
Až teď se mi povedlo dohledat důvod:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/bomba...
Oni ji do toho kufříku zapomněli dát.
http://zpravy.idnes.cz/dalsi-vybusnina-v...
http://nazory.euro.e15.cz/komentare/sasek...
Zaujala mě tahle aplikace pro Android: https://play.google.com/store/apps/details?id...
Je to program, který pomocí GPS sleduje, zda jste v pohybu a pokud se po nastavené době nehýbete, varovně zapípá. Pokud na zapípání nereagujete stisknutím tlačítka, je schopen rozeslat na nastavená čísla zprávu, že možná nejste v pořádku, včetně vašich souřadnic. Také spustí morseovkovou melodii SOS, aby mohl případně reagovat někdo ve vašem okolí.
To může být pro cyklisty, obzvlášť ty terénní, dost užitečné, myslím.
Znáte někdo něco podobného?
Jo, třeba Survival 1 z vedlejšího vlákna ;-)
http://www.nakole.cz/diskuse/17488-bezpecnost...
Tak tu máme dalšího trotla :-/
http://praha.idnes.cz/honicka-prazske-policie-s...
To maj snad někde líheň, či co. Nebo je to standard a dosud se o tom jen nepsalo?!?
Přitom stačilo podle značky auta k nim zajet domu ,zazvonit na ně a zavřít je.
Toho včerejšího a ani toho nedělního by podle auta nenašli.
jéé já zapoměl dát smajlíka...
V tomto případě dost zásadní pochybení :o)))
Sem si říkala jestli si se nepraštil :o)))
Byl jsem tady takto poučen, prostě nepronásledovat, sebrat ho až někde zastaví nebo až bude doma , nebo ho policisté mají trefit autem tak, aby se roztočil v hodinách až ztratí orientaci, jsou na to vysoce trénovaní.
Tož napálil to do podchodu a utekl. V autě našli dvě rádia a pachatel nikde.
Docela mě potěšilo, že se lidem nachomejtnuvším kolem nic nestalo a do toho podchodu zrovna nikdo nešel.
Fakt nNevím, jak bych reagovala, kdyby mi cajti přišli oznámit: Paní při zběsilé honičce Vám neznámý pachatel zajel děcko, ale nezoufejte, našli jsme dvě kradená rádia.
Koukala jsem na mapu, kde ten podchod je - nechci se nijak zastávat pana zloděje a vynášet nějaké spekulace o tom, že se tady vlastně vyhnul provozu - ne, to co udělal, nechci nijak obhajovat.
Ale chtěla bych vidět člověka, který by do těch míst zcela dobrovolně po setmění šel...
Tipuju, že dost odlehlé to tam bude i ve dne.
Nicméně lesopark Na Vidouli mě docela zaujal - budu si to tam muset projet.
Já ale rozhodně ve dne a s doprovodem... :o)))
Normální, teď to bude poněkud přibývat, čím víc se o tom píše tím víc to lidí bude lákat zkusit a předvést, že oni jsou lepši a mají na to, občas se někomu povede ujet, zpravodajství to budou rozebírat a pár lidí to zase bude inspirovat. Policie bude muset vymyslet nějaký způsob aby jich co nejmíň ujelo, začít používat jinou techniku a být mnohem razantnější.
V anglii zkouší policie nějaké pulsní dělo, šlehnou s tím přes auto, elektronika klekne a auto zastaví..
To už jsem sem nedávno dával taky ;-)
http://auto.idnes.cz/system-znehybneni...
Ty honičky mě taky nepřijdou moc bezpečné, ohrožuje to tolik lidí, že bych to radši vzdal a pátral dodatečně.
Ostatně neuškodí nějaká ta hyperbola...
S tímhle přístupem se klidně dala Evropa osvobodit od němců skoro úplně bez války.
Prostě nebombardovat, neostřelovat, bojovat jen v místech kde to obyčejné lidi neohrozí a v případě, že by třeba při dobývání Caen nebo Kyjeva padl jediný civilista, o tom natočit reportáž a stáhnout se , za soustavného omlouvání, zpátky na pláže nebo ke Kursku a vyčekat dobu, až už budou němci unavený z teroru a etnický prostory budou vyčištěný....
A s Japoncema to samý, počkat až se unaví a z nudy začnou vyrábět walkmany...
Pokud budeš souhlasit s mým názorem, že kvůli nedávnému protiprávnímu zadržení aktivistů Greepeace v Rusku mělo NATO svrhnout jadernou pumu na Moskvu, pak já budu souhlasit s tvým názorem :o)
Jde totiž jen o "přiměřenost". Podle mě život nezúčastněného civilisty má vyšší cenu, než okamžité dopadení "pachatele" přestupku. A to i když by jeho pozdější hledání a usvědčení mělo být složitější. Jinak samozřejmě nejen rychlé dopadení, ale i rychlý trest, je nejlepší. Ale k čemu ti to dopadení bude, když ho soudce pustí z vazby a než se to po roce dostane k projednání, bude borec dávno za kopečky (nebo za kanálem) ...
No jo, ale u grázlů s jídlem roste chuť. A s úspěchem (beztrestné ujetí) taky rostou křídla a ostatním nesmělejším vzory a inspirace. No a do půl roku by tady vládly gangy...
Nepřeháníš? Já přece nepsal nestíhat vůbec. Pokud by ho chytli za pár hodin, nejhůř dní, tak by mu žádný velký křídla nenarostly. A taky nekritizuju všechny sledovačky a pronásledování, ale pokud se ten debil (často pod vlivem) začne jako pronásledovaný chovat extrémně nebezpečně svému okolí, stačilo by se mírně "stáhnout, vypnout majáky, anažit se sledovat zpovzdálí, kamerama, hlídkama (maj Matru, ne?) a holt riskovat, že třeba na chvíli ujede. Lidský život vidim jako cennější, ty, brácha a újezďák třeba ne ...
PS. a tohle mi přijde úplně zpackaný, to bych fakt raději neriskoval:
http://www.novinky.cz/krimi/324591-zdrogovany... video čas 0:25
Zezadu ho ženou na pět civilních aut, neměli policajti najet napříč až přímo před něj? To si mysleli že způsobně zastaví?
Malinko přeháníš, že jo?
Hyperbola ne ?
Obecně jsou dva přístupy, jeden je ten, že se důsledně "a přiměřeně" trestá u drobností a druhý je, že se drobné věci vůbec netrestají, jinými slovy ustupuje se od pořádku, často za potlesku, že je to projev svobody:(
Zvláštní na tom je, že v místech kde platil druhý přístup a byla znovu nastolena "nepřiměřená přísnost na drobnosti ", začne většinou kriminalita klesat v celém spektru od rozbíjení zastávek až po podřezávání lidí na ulicích.
Sice ze začátky znějí poděšené hlasy o tom, že za ohazování vajglů, žvýkaček, plivání na zem a čmárání po zdech či chcaní do oken suteréních bytů nebo rozbíjení výloh by se nemělo zatýkat a platit 2000 jednotek místní měny pokuty , protože ve srovnání s kapitalismem nebo mafií jsou to drobnosti, ale ty hlasy většinou zmlknou v okamžiku, kdy se do místní verze svobodného Bronxu vrátí normální život a člověk si tam zase může po 20-30 letech bezvládí na ulici v 22,00 přečíst noviny na zastávce při čekání na neopancéřovaný autobus , aniž ho někdo programově vydusí...
Mluví snad někdo z nás o trestání nebo netrestání? Mluvíme o nepřiměřené přísnosti?Všimni si, že až tak daleko jsme se nedostali.
Zasekli jsme se na pronásledévání.
Vnímáš ten rozdíl?
Vnímám fakt, že v místech kde policie nepronásleduje ani za drobnosti se poměrně často stává, že se tam po několika letech policie již neodváží.
Jinými slovy, pokud se nebudou pronásledovat pachatelé kvůli jedné ukradené nádrži, tak to může vést až k tomu, že normální lidi nebudou mít kde natankovat nebo budou tankovat v nějakých pevnostech a benzín asi kvůli tomu levnější nebude.
Pokud se nebudou zastavovat lidi, kteří nezastaví na výzvu, tak to pravděpodobně bude zbytečné ty hlídky vůbec na silnice stavět, časem pak zrušíme i celou dopravní policii, následně STK a každej druhej bude jezdit s přelepenejma značkama, aby si to u centrálního registru při identifikaci užili.
A opravdu jsi si jist, že bys tento názor zopakoval i v případě, že by se pronásledování člověka za ukradené rádio odehrávalo v ulici, kde bydlíš, v okamžiku, kdy by šly tvé děti ze školy? (A že by se přitom pronásledovaný odrazil zrovna o tvé zaparkované auto by k tomu byl už jen drobný bonus...)
Nevím, ale jako člověk, kterému ve Vršovicích s auta ukradli několikrát věc za pár tisíc a udělali na autu pokaždé škody za deset a více tisíc, aby to nakonec někde střelili v bazaru za pár stovek a TAM SI TO NĚJAKÝ SLUŠNÝ OBČAN LEVNĚ KOUPIL, protože on nekrade ale na nový rádio, nový dětský sedačky, rezervu, zvedák či hasičák nemá peníz a je nucen nakupovat po bazárech víte ?
Tak jako takový člověk jsem zásadně proti netrestání a nepronásledování.
Navíc si docela dovedu představit, po té co jsem viděl havarovat sanitku a dokonce i hasiče , že taková snaha zachránit rychlou jízdou život občanům, je snaha špatná, marná a pro společnost nebezpečná...
Ale houbelec s voctem.
Tři honičky za sebou, patřičně s velkým halasem medializované.
To je celé.
No ale představ si, že na základě takových událostí se udělá referendum, že policie nesmí nikoho nutit zastavit.
Milošovo Lid to s radostí odhlasuje a co pak ?
Začínáme byt maličko OT, že?
Určitě, ale prostě je to celý o tom, že každá činnost může mít nečekané důsledky, jako třeba povolený samosběr brambor nedávno končící smrtí sběračky.
Kupříkladu já nemám moc rád kytky v oknech vyšších pater domů. Je to hezké, ale zbytečně to rozšiřuje možnost, že moje děti chodící tudy ze školy a nebo moje auto parkující pod okny může dojít úhony.
Je pravda, že až do této diskuse mě takový příklad ohrožení dětí nenapadl, ale ...
Samozřejmě trestat! To jsem nikdy nezpochybnil. A to dokonce neodkladně, protože jen okamžitý trest má ten správný "výchovný" účinek. Spousta u nás odsouzených si po měsících a letech (i když byli nakrásně odchyceni při činu, ale než soudní moc zapracuje) a po mnoha odkladech a vyšetřováních na svobodě, už ani možná nepamatuje, za co je vlastně trestán.
Jenže ty to bereš "buď všechno, nebo nic". Nekritizoval jsi již mnohokrát sám tenhle styl "diskuse" u jiných (plus přehnaně zveličené hyperboly, zesměšnění a málem kriminalizování oponenta ...)?
1. napsal, že to je hyperbola už dopředu
2. zesměšňování a kriminalizování oponenta bych prosil vysvětlit protože ten dojem jsem měl spíš v některých reakcích na mou hyperbolu...
Třeba 09:54
Ale já po bazarech nenakupuju, ani o sobě netvrdim, že jsem "slušný občan". Takže promiň, vždyť to vůbec nebylo na mě :o)))
Jen jsem řekl, že kdyby neměly bazary komu prodávat, tak by se třeba tolik nekradlo...
Jestli v tom je kriminalizace tak menší než když mě někdo říká, že když schvaluji pronásledování zločinců, že tím schvaluji zraňování a zabíjení dětí a ničení majetku....
Ty honičky by neměly být bezpečné především pro ujíždějícího.
5. listopadu u Mostu:
"Řidič ujížděl velkou rychlostí a přitom nebezpečně přejížděl z pravého pruhu do levého. Náhle s vozidlem přejel do protisměru, kde se čelně střetl s protijedoucím VW. Řidička utrpěla při nárazu těžké zranění a v nemocnici na následky zranění včera zemřela.
„Mladík, kterému nebylo 18 let, nemá řidičský průkaz, je hledanou osobou a policii je velmi dobře znám pro kriminální minulost. Skončil s těžkým zraněním v ústecké nemocnici," doplnila mluvčí"
Tohohle by si určitě našli i bez ztráty života.
Tady by mě zajímalo
- zda ve chvíli, kdy auto ujíždělo věděli, že za volantem sedí právě on
- jak by mu později prokázali, že to auto řídil
Jinak měl ale chcípnout on...
Doufám, že mu budou alespoň veškeré náklady na léčbu naloženy k úhradě...
Já naopak doufám, že někdo odškodnil rodinu nevinné nezúčastněné.
I když, jak se dá odškodnit smrt?
Co jsou peníze, když se člen rodiny nevrátí domů, navíc kvůli nějakému debilovi...
Nevím, jak je to teď, ale dřív při usmrcení náležela nějaká finanční "kompenzace" - nevím kolik, jen si pamatuji, že to byla jinak do 15 (nebo 18 let) a jinak nad tuto hranici.
Ale přesnější podmínky už si nepamatuji. Zkus se podívat do "občana" nebo možná jestli tohle nebude v "trestním", protože mám dojem, že to souviselo s trestným činem.
Jo - věděli, když jim ujel během kontroly pro nerozsvícení, při které z vozu i vystoupil - "všem dobře známý". Při ujetí je dokonce ohrozil a tak se jim vlastně ani moc nedivim.
http://www.e-mostecko.cz/zpravy/most/1270...
¨Lojza měl nastoupit do krimu ("do výkonu trestu).
I přidělal na dveře svého přízemního domku pelici a zamkl ji bytelným zámkem. Byl ovšem mazaný, tudíž neutíkal, ač "byl na útěku", domů vcházel balkonovými dveřmi. Ven, za obživou, vycházel po setmění.
Zadržen byl po cca 2. letech, když vyrazil "za prací" do Prahy.
Pátral dodatečně?!?
A jak jako?!? Jakých indicií by si se přitom pátrání držel?!?
SPZ která je kradená?!? Barvy auta?!? Značky auta?!?
Nic z toho nemá takovou vypovídací hodnotu, aby se z toho dal najít pachatel, kterému prokážeš, že v danou chvíli řídil auto právě on.
Monopolizace trhu hazardu, meddiálně podaná jako tzv. boj proti hazardu. Bravo! Tleskám užitečným idiotům Hollanovi a Anderovi!
ééé odkaz:
http://brno.idnes.cz/v-brne-bude-dve-kasina-se...
60 let se nemýt už mi přijde dost...
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti...
http://liberec.idnes.cz/via-ferrata-na...
To, co tam maji na fotce, ani nenazyvam ferratou, to je turisticka cesta ala Slovensky Raj. Jinak mi prijde, ze pokud chteji delat v Cechach ferraty, bylo by lepsi si vybrat nejakou oblast a lokalizovat jich tam vic, aby vubec melo smysl se tam tahat s vybavenim.
Po Praze tu máme Brno
http://brno.idnes.cz/po-brne-honili-opilou...
a kdy se přidá Ostrava?!?
K nesvítícím světlům- pokud je reakční doba řidiče 2s, v tomto případě spíše 3s a přidám ještě 2s na reakci, musí být cyklista spatřen s předstihem 5s.
To v obci činí 5s*13m/s = 65m. Musím počítat s nejhorší variantou, cyklisté občas stojí.
Mimo obec 5s*25m/s = 125m.
A to samozřejmě za všech povětrnostních podmínek, déšť a mlhu nevyjímaje.
Tak z tohoto mám poněkud rozporuplné pocity http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika...