Problém by mohl být snad jen se sjetou kazetou, pokud by někdo už stihl přetáhnout řetěz. Výměna za stejný typ asi 700Kč + řetěz.
Hlavně pozor, aby to nebylo kolo jeté lehkou dívkou jen po cyklostezce. :-)))
Investite by nemusely být žádné. jestli má po roce 2 tisícovky (reálné) slušného zacházení, nemělo by být poškozené nic. při nákupu jen okoukni, jestli nejsou někde nějaké vůle, nebo jestli nejsou "maskované" utažením a přidrhováním. jestli bude všechno ok, tak potom už jen okouknout spotřebák - brzdové destičky, řetěz, kazetu, případně lanka. Následně gumy a možná sedlo nebo pedály budeš kdyžtak stejně dávat podle svého.
Pokud bude kolo v pořádku, tak cca desítka dolů je dobrý kup, slušně vybavené.
řetěz a destičky jsou prý před měsícem dělané, doloží to fakturama... je to po závodníkovi, tak se právě radši ptám na co si dát všechno pozor, díky za rady!!
Aha, pozor ! Tak to zkontroluj zevrubně. Závodníci (a zvlášť amatérští) jezdí kolikrát hlava nehlava a kolo podle toho může vypadat. Pak mi tam ale teda nesedí ty dva tisíce kilometrů. Že by tohle kolo měl jen pro cestu do hospody a zpátky ? :-)
Nekoukej na fakturu, destičky a řetěz si zkontroluj stejně, to je minimum údržby a čeká tě to ještě mockrát.
Aha a kde ty zevrubně najdu?? :D já jsem úplný amatér na tohle, teprve chci začít jezdit a věnovat se tomu... klukovi je 17let, a jezdil author cup, tak nevím jak moc dobrý je... :-)
Asi bych kouknul po rámu, jestli není někde viditelně křápnutý, popraskaný lak u svárů, jestli kola jedou v jedné stopě. Na klikách, přehazce, řidítkách a pákách brzd by bylo taky dobře poznat, jestli nebylo kolo moc často na zemi.
Prohlídni taky vidli, jestli nemá na kluzákách nějakou oděrku, jestli po propružení byť i minimálně nesákne, jestli nějak nehrká, nepřidrhuje, necvaká. A jestli je poznat rozdíl při štelování tuhosti.
Ale mohl to být závodník pohodář, nebo šikula a kolo může být úplně v pořádku.
Tak to těch kilometrů je nějak moc málo, nějak se mi tomu nechce věřit. Já žádné závody nejezdím jen občasná projížďka na horákovi jsem najel bezmála 2 tisíce a na treku dalších 5. A jestli trochu divočil, jako že při závodech a tréninku musel, tak může na tom být odjetý ledacos.
Je taky možný že odjel jenom jeden závod :-) našel jsem jen jednu listinu závodníků s jeho jménem a byl na 22. místě z 60... uvidíme až budu mít kolo před sebou teda...
Může být, chce to ale dobře koukat v jakém stavu jsou převodníky, kazeta a vidlice. Na nich je dobře vidět opotřebení.
Tady jsou ještě fotky konkrétních věcí a příde mi na oko všechno v celku v pohodě a bez škrábanců tak uvidíme v realu :-) Klidně napište názory budu jen rád.
Z fotek nikdo nepozná drobná a téměř neznatelá poškození vidle a třeba i prosakování oleje, to se vidí jen opravdu pečlivým prohlížením. Olej nesmí prosakovat po noze vidle a nahoře na štelování a zamykání.
Zrovna tak bys musel udělat detailní záběry ozubení na převodníku a kazetě aby bylo zřejmé opotřebení. Nějaký drobounký skrábanec na laku rámu celkem nehraje velkou roli, to může vzniknout i jen špatným opřením nebo odložením kola.
To datum 20.3.2004 na fotkách je co? To byly tehdy dělané fotky?