Koukněte co objevil Agilka
http://www.ego-kits.com/motor/
http://www.freeride.cz/bike/clanky/tech/ego...
http://www.ride.sk/produkty-a-sluzby/ego-kits/
Co vy na to kolegové elektrokolisti?
http://derestricted.com/design/ego-kits
http://www.electricbike.com/ego-kit/
http://www.youtube.com/watch?v=i8R-AK1qAmA
http://www.youtube.com/watch?v=S0umaCioQ1o#t=29
Zajímavé věci, že bych praštil banku přes trezor a něco pěkného si vybral na blbnutí? :-)
Co to je za dementa co to tam testuje? :-D Mimochodem proč poue na DH kola? Jinak se mi to líbí.
...klidně to jde dát snad na jakékoliv kolo. Píšou na 70% existujících kol....krom toho výrobce dokonce nabízí konzultaci ohledně vhodnosti tvého kola k osazení tímto kitem.
Jinak to je velice pěkné dílko, navíc německá kvalita a 2letá záruka.
Bohužel cena není česká, ale také německá, takže neočekávám, že do tohodle tady někdo jen tak půjde.
V tom případě se i nadále jako nejlepší jeví volba Cyclone kitu.
Bosch je sice také zajímavý, ale ten za prvé bohužel nejde až tak naroubovat na běžné kolo a pak má hlavně omezený, resp. pro účely expedičních nebo hardcore horských jízd přiblble nedostatečný eurovýkon....
Ještě žes to sem dal, jinak hrozilo že až mě takovejhle sjezďák předjede do kopce někde pod Sněžníkem, nebo u Tisé, zahodil bych kolo já!
Technicky je to zajímavý (hlavně baterka v batohu), ale je to už napůl motorka.
Teda vyjet takhle kopec bez jedinyho slapnuti... brr, strasna predstava. :-)
Sice mi prijde, ze uz to je vic motorka nez kolo, ale jestli to opravdu takhle jezdi a neni to jen marketinkova bublina, tak je to pro e-kola solidni pokrok.
No aspon vim, ze az me zase predjede cyklista, ktery na to nebude vypadat, tak musim hledat motor i jinde nez v naboji. I kdyz podle toho druheho videa, to asi bude poznat i podle zvuku.
Ten solidní pokrok je tu již delší dobu, jelikož to co vidíš na videu dokáže s přehledem i motor cyclone.
Možná že to je dobře modifikovaný cyclone, zvuk který to vydává je jako bych slyšel svého cyclona. Co se týká rychlosti i ten nynější cyclone zvladne totéž.
Cena je přitom podstatně nižší. Kvalitu této novinky nemohu posoudit ale pokud to opravdu vyrábí němci tak tam bude. Jestli že si to nechávají vyrábět v číně, což cenově neodpovídá, byla by kvalita stejná jako u cyclona.
Hezké, vlastně něco jako variace na Cyclone. Vlastně nevím v čem to je lepší. Pokud bych chtěl celoodpružené ebike do terénu, tak bych touhle cestou šel. Fakt je, že jak jde čas, tak čím dál bližší jsou mi řešení typu pedelec, takže zrovna třeba kritizovaný Bosch. Prostě mě nějak baví šlapat a pomoc chci jen když je to opravdu třeba. Výjimka je moje ebike, které mám pro rychlé přesuny, ale sám sobě si přiznávám, že to už není o cyklistice.
...njn, jenže pedelec by mi nepomohl, když musím třeba i 70kg těžké kolo ( s 5 expedičními bagy - viz foto) občas tlačit horskou stezkou, protože bych motor neměl jak donutit k takovéto záslužné činnosti.
Navíc přesně rychlostí, jakou zrovna při šplhání s kolem do kopce potřebuji.
Jinak i bez pedelecu lze sílu pomoci přes. plyn. rukojeť regulovat velmi plynule v rozsahu 0-100%, takže podle nálady nebo jiných parametrů využiji % přípomoci motoru.
Proto není třeba se bát ani vyšších výkonů.
Samozřejmě všechno co je nad 250W by teoreticky nemělo na běžné silnice.
Ale popravdě s tímto aspektem jsem za více než 3 roky nezaznamenal jediný problém. Policajty ( a polskou pohraniční stráž) vždy hlavně zajímalo, kde dá něco takovéhoto sehnat. Na silnici se musí prostě jezdit obezřetně, aby se nestalo nic, kdy by byla nutná asistence policie. Ale je fakt, že mohou přijít i celkově ještě horší euročasy.
Nicméně tady se bavíme hlavně o využítí v náročném terénu ( v mém případě cca 70-80% ) a ne o závodění na silnici.
Tak toliko pro upřesnění....
Pokud se člověk chová normálně,není problém ani v silničním provozu. Samozřejmě pokud se budu předvádět ve městě na nějakém vytuněmém elektrokole(motorce) v rychlostech 50+-,tak asi orgánům dlouho unikat nebudu. A to nemluvím o případné nehodě,která může mít velmi fatální následky.
To jo, ale máš na starosti točení plynovou rukojetí... Nemůžeš přehmátnout a tak. Možná dobrý nápad je ten Bobbuv tempomat přenesený z Crystalyte na Cyclone. Prostě přidá plus plus kolikrát je potřeba a pak se o nic nestará. Tedy tak nějak jsem to pochopil, když to říkal.
Tak je to dobře maskovaný cyclone
http://teslabike.sk/jak-je-to-so-stredovym...