Co se odolnosti týče, tak bych sázel spíše na XT. XTR je sice špička, ale za cenu nižší odolnosti. Třeba použití titanu u kazety není zrovna nejodolnější řešení. Navíc cenový odskok XTR proti XT je dost nechutný. To samé platí i u silničních sad Dura-Ace a Ultegra.
Naskytla se cena víceméně shodná s XT, takže řeším víc tu odolnost.
V případě téměř shodné ceny kup to XTR a za nějakou dobu nám řekneš z vlastní zkušenosti, jaký je v tom rozdíl :-)
(když tak přemýšlím, tak vlastně nemám mezi svými známými nikoho, kdo by to XTR jezdil, naopak na silniční důře jich jezdí docela dost, taky náš mladej. Kdyby byl rozdíl mezi XT - XTR a Ultegra - Dura stejný, tak Ti tu XTR doporučím - když ji náš za levný peníz).
Tak V brzdy XTR mám (zatím) v tašce. Na pohled i omak budí důvěru. Lehoučký, ale masivní. Uvidíme jak se budou chovat.
A už jsou zase vánoce :-))
To se nám to bude brzdit úplně samo :-)
Jestli potřebuješ aby Ti brzdilo kolo samo, můžeš mi ho někdy na chvíli svěřit. Upravím Ti ho a peníze na xtr brzdy půjdu projíst.
Vůbec nepochybuju, že bys to dokázal a možná i na počkání :-)
To já si udělám tu radost a peníze si probrzdím :-)
Gratuluji!, podíval jsem se teď na e - shop, abych viděl, jak vypadaj - krásný, ono to je taky o tom pocitu mít tyhle brzdičky na svým kole :-)
Není to jen o pocitu, ale taky o spotřebě gumek a dosedací ploše. Já už tyhle paralelopotvory ve verzi XT na kole vozím pět let a mručím blahem. Tyhle budou konečně pro lelka.
Hele, neni to pro nej skoda, kdyz umi tak pekne brzdit retezem i na volnobehu?
8-)
http://mur.rajce.idnes.cz/2009-12-05_Kocaba...
Ale jenom na lehu. Na zábradlí občas brzdí rukavicema, bundou, teplákama...
Tak mu kup nove rukavice, bundu a teplaky, nevyjde to levneji?
No jo, jen si rejpejte, jeden jako druhý :-)
A levněji to nevyjde, brzdy jsou jen za dva tisíce, ale kalhoty, bunda a rukavice za dvojnásobek.
Když já tak dobrou přehazovačku a dráty nemám, které by to vydržely, jako byly na tom lehu, tak potřebuju mít trochu dobrou brzdu :-)