Zaujal mě tvůj náhled na vyjadřování partičky "Rusnok a spol". Nedovedu si vůbec představit, že bysme s kolegy třeba při předávání zařízení u zákazníka, klidně ve volnější chvíli, tímhle způsobem mluvili o pracovních věcech. Co by si o nás pomysleli, kdyby něco takového zaslechli, ne?
A my, voliči, jsme taky takoví zákazníci.
Bylo by zajímavé, kdybys byl natáčen po několik měsíců v kuse, zda-li bys dostal svého prohlášení. Myslím, že by se tam taktéž něco našlo...
Neco jineho ale je vstoupit do politiky. Tam by se clovek mel ovladat skoro 100%. A tech par vyjimek by melo probehnout v soukromi. Nezvladas? Jdi delat neco jineho.
To je jako bys u horolezce chtel omlouvat zavrate.
Tak kdyby se měl člověk ovládat 100%, poté by byl těžkým frustrátem. Takové člověka bych se bál... A jako člověk by mi byl odporný.
I politik je člověk. Každý z nás je unášen různě velkými emocemi, které jsou neoddělitelnou součásti našeho bytí...
To mi přijde dost šílené, jak to formuluješ.
Byla bych jakžtakž ochotna přijmout za projev "různě velkých emocí, které přece nelze ovládat na 100%" Topolánkův prostředníček, i když HODNĚ z odřenejma ušima. Jednorázové vypěnění směrem k oponentovi, dobře..
Ale ta ukázka chování pana premiéra je srovnatelná asi tak s tím, jako bych řidiče autobusu zaslechla, že si během jízdy mrmlá, že se na tu práci může vys*at a vozit ta hovada ho už nebaví.
Některé projevy lze chápat jako emoce, ale tohle je z kategorie naprosté nekompetentnosti pro výkon dané funkce.
Premiérování snad není jen tak nějakej melouch, kterej může vzít každej nýmand a nemáme co na něj klást jakékoli nároky!
Poslyš, takhle si nemůže dovolit mluvit ani zedník! V práci, u zákazníka. U sebe doma si může nadávat jak chce, to je v pořádku.
Premier je sakra lépe pacená a zodpovědnější funkce a ten si tuplem nemůže dovolit takhle mluvit v práci u zapnutých mikrofonů, tedy před zákazníky. Kdyby takhle kecai doma, jto něco jinýho.
Premier se odvolává hůř, ale kdyby takhle nadával na práci ten zedník, takmu minimálně seberou prachy, bude se muset zákazníkovi omluvit a nebo dosane důtku či vyhazov
Že Norové vydali předvánoční varování před skořicí, které je prý v tamním typickém vánočním jídelníčku tolik, že překročí maximální denní dávku. která údajně může poškodit játra.
Celkem překvapivé...
Řekl bych že je to blbost, skořici beru již drahnou dobu (3mg denně) a jaterní testy mám OK.
Skořice je dobrý pomocník při snižování vysoké hladiny cukru v krvi.
Bordel je v tom že výrobce do toho přimícháva i svinstvo které tam nepatří, např. pepř a ten játrum škodí.
U nás podobné varování proběhlo celkem bez povšimnutí už před vánoci v roce 2006
http://www.bezpecnostpotravin.cz/nebezpeci-z...
Mě zaujalo, jak našli toho cyklistu ve sněhu.
http://www.thelocal.no/20131209/snow-plough...
A pobavil překlad posledního odstavce
"Řekl, že to poslední, co si pamatoval jel domů z domu svého přítele. On byl pravděpodobně venku na vychcat nahoru, což mohlo přispět k jízdě končí tak, jak to udělal," řekl policie Knut Henning Bjune Aftenposten. :-)
Google to přeložil věrohodně:-))
Kdyby tě našli po opici, polozmrzného ve sněhu s radlicí nad hlavou, nemluvil bys jinak:-))
Alespoň víme co dělal v Řezáč v Norsku den před závodem: http://www.youtube.com/watch?v=8Xm0zLDyoVQ
Hazard vede k dluhům a kriminalitě, facebook ničí vztahy, zbraně zabíjejí lidi, propisky dělají chyby ve slovech, auta nutí lidi řídit opilé, lžičky způsobují tloustnutí, a vánoce, vánoce roztočí spirálu dluhů.
http://louny.5plus2.cz/54418/vanoce-roztoci...
Problém je, že dneska se na člověka s kladným zůstatkem na účtu v bance koukají pomalu jako na vraha...
Částečně za to momentálně může i ochrana, kterou nám poskytuje pojištění vkladů protože úrokové sazby jsou prakticky na nule.
Momentální sazba ČNB, kam se přelévá přebytečná likvidita trhu je 0,05 procenta. Válí se tam něco jako 600 miliard korun.
Pokud banka koupí roční pokladniční poukázku dostane výnos 0,14 pokud 9 měsíční vydělá 0,07 procenta.
No a na pojištění vkladů odvádí 0,1 procenta z objemu pojištěných vkladů, to dřív nebyl problém, ale dnes je.
Jinými slovy, člověk který má v bance kladný zůstatek od 1 do 2.750.000,- kaček stojí banku 0,1 procenta z částky jeho vkladu ročně a banka takové klienty nechce.
Divná doba...
http://www.youtube.com/watch?v=3zMCxmdkcRY
http://www.youtube.com/watch?v=J1OXrZmY5yM#t=35
Jsem rád, že se Ti to líbí. Nedávno jsi zde dal odkaz na gymnastky, tak jsem si říkal, zda-li se ozveš.
PS: Evidentně máme stejný vkus.
Globalni oteplovani v praxi:
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/321613-v...
(Do radoveni ze snehu jsem to nedal, protoze vsechno ma sve meze. 8-))
Extrémní hodnota v 30 let staré řadě je spíš haluz než cokoliv jiného.
Krom toho jsem pochopil, že se jedná o jinou metodu měření (pod povrchem). Ale i tak, v době údajného globálního oteplování by neměly padat rekordy ve velikosti zalednění, nízké teplotě, počtu mrazových dnů apod. To fakt vypadá blbě, to by se mělo zakázat nebo aspoň zfalšovat;-)
A proto se tomu říká "změna klimatu". Ach jo, už jsme si o tom psali. Zapomněl jsi?
http://www.denik.cz/ze_sveta/za-oteplovani-je...
Nejdřív si to ujasněte mezi sebou, alarmisti, co vlastně tvrdíte. Když popíráte jeden druhého, nikdo soudný vás už nebere vážně.
:-)
Tohle ale vůbec nesouvisí s nějakým trendem, nejde o žádnou řadu, jen našli náhodný extrém. Klidně může být ještě kousek vedle, kam zrovna družice nevidí, jiná puklina s ještě nižší teplotou.
Ale je fakt, že zfalšovat by se to mělo!
Proč? Není potřeba nic falšovat.
Kdo chtěl, tak si to po letném přečtení v duchu své víry interpretoval:-))
Ta moje poznámka na konci byl samozřejmě vtip. A nedávno tu, myslim Hrabosh, tvrdil že zjevné žerty není potřeba doplňovat smajlíkama.
Právě ta "interpretace" mi už docela vadí - ta zpráva neříká absolutně vůbec nic o oteplování, ochlazování, klimatických změnách, ani o setrvalém stavu. Je to zas jen pokus o "rekord".
Jeste Ty svymi komentari prikladej polinka do neustalych flejmu. Predpokladam, ze jsi dostatecne inteligentni, abys vedel, ze jedna lokalni teplota v globalnim cemkoli nema zadny vyznam.
Jenže nezmínit to, tak by byla nuda a žádná legrace :-)
Urcity vyznam ma. Sice maly, ale uplne to pominout nelze, ne? 8-)
Pokud jde o vývoj klimatu, ať lokálního, nebo globálního, nemá to vůbec žádný význam. Je to jen nalezení místa, které je zřejmě nejchladnější na Zemi. Až tam budou teplotu sledovat po dobu několika desetiletí, třeba z toho vyjde trend, který by mohl mít nějaký ten "malý" význam.
Hezký video: http://www.livescience.com/41815-coldest-place...
Svobodní velkohubě odmítají státní příspěvky politickým stranám, ale skutek utek. Peníze za volby do Poslanecké sněmovny si pokrytecky ponechali.
Piráti sliby plní.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/252726...
http://youtu.be/lDEXzgayITc
Svobodni nerikali, ze si prispevek nevemou. Chtit prispevek zrusit je neco trochu jineho, ale uz se to zde resilo a Ty odmitas tento fakt uznat, takze nema cenu to resit znovu.
Prijde mi to na podobne urovni, jako kdyz bych byla zemedelec, ktery chce zrusit dotace do zemedelstvi, ale za soucasneho systemu bych je vyuzivala, ackoli bych na politicke urovni bojovala za jejich zruseni.
Jistě. To už rovnou můžou slibovat jízdné ve vlaku zdarma. To bych dokonce považoval za reálnější. Slibem nezarmoutíš, že? Ne, teď ne, až jindy...
Slibovat sliby o kterých strana předem ví že je nehodlají dodržet se říká populismus.
Rikala jsem, ze nema cenu to na tohle tema motat dal. Neslibovali, ze si ted ty penize nevezmou. Prijde mi, ze na to koukas hodne cernobilou optikou, ale svet neni cernobily. Ty taky neustale nadavas na auta, ale autem obcas jezdis, protoze si to nejak ospravedlnis jako primerene pouziti auta. Kazdy ma hranice, co je ospravedlnitelne a co nikoli, nekde jinde. A vetsina lidi je ma pro druhe jinde nez pro sebe, a obavam se, ze nejsi vyjimka.
Proc Ti vlastne Svobodni lezi v zaludku? Nevsimla jsem si, ze by ses tak navazel do nekoho jineho.
V mém okolí je nestandardní množství voličů SSO a skoro všichni se navážejí (zhusta velmi zavádějícím či diletantským způsobem) do zelených témat a politiky. Současně se tváří že SSO jsou nějakým způsobem lepší, že plní co slíbí a tak.
Aha, takze alergie. :-) Ja bych osobne preferovala zelenejsi svobodne, ale nic takoveho neexistuje. Mas pravdu, ze zastanci svobodnych casto tihnou k modle osobni svobody (napriklad v individualni doprave) s tim, ze se vse ostatni vyresi samo. Jak svobodni plni sliby se samozrejme jeste nevi, kdyz nejsou v parlamentu.
Laciné nenávistné plivnutí, navíc už se s tím opakuješ, a už jsme ti vysvětlili, co konkrétně mají v programu.
Svobodní příspěvek použijí na získání lepšího volebního výsledku v příštích volbách, zruší příspěvky všem, čímž se ušetří řádově více. Což mi přijde chytřejší než nějaké prvoplánové laciné byť mediálně vděčné gesto.
Jo, už jste mi vysvětlili že jsou populisti které zajímá jenom jak se dostat ke korytu a jsou ochotní kvůli tomu naslibovat naprosto cokoliv. Ačkoliv je evidentní že to co slibují nikdy nesplní.
Až budou v koalici a nezruší příspěvky politickým stranám, můžeš tvrdit, že nějaký slib nesplnili.
Do té doby se můžeš zalykat vzteky a bezmocně koukat, jak jim rostou preference :-)
Co se preferencí týče, jsem v klidu. Přes 5% nepřelezli ani v Praze (narozdíl od SZ a Ledovců).
http://volby.mago.cz/2013/
Slibný růst po celém území republiky. Voliči jsou poměrně radikální a chodí k volbám. 120 tisíc hlasů by na jaře mělo stačit na mandát v europarlamentu, spolu s UKIP a německou Alternativou to bude zajímavé. Zase budou trochu víc vidět v médiích. Já jsem optimista :-)
Oni chteji kandidovat do europarlamentu? Ze by se chteli zapsat do povedomi lidi ve stylu Farage?
Ne. Jde jim o koryto (i když to asi nedostanou) a mají možnost podojit státní cecík o volební příspěvek. On totiž pan předseda nikdy nepracoval a nějak se živit musí...
Přednášení na VŠ není práce. Aha.
Přednáší na soukromých univerzitách. Chápu. Na pořádné škole by ho učit nenechali. Každý se nějak živí. Když už jsme u té jeho oslnivé akademické dráhy, jakýže to má citační index? V kolika impaktovaných publikacích opublikoval?
Je to politik, nikoliv vědec. Ptám se já na citační index toho tvého guru, nejlepšího ministra financí se vzděláním chemika?
No vždyť píšu že nikdy nepracoval. Stejně jako Sobotka a Benda. Výborně se k nim hodím.
Už jsem psal že z Jedničky vodvázanej nejsem, ale nějaký volební lístek jsem vybrat musel. Ostatně jsem ho ani nevolil.
Kdo nemá citační index dle tvých požadavků, nikdy nepracoval?
Umíš jen nenávistně plivat a už i to se ti přestává dařit, chudáčku. Tak se svou bezmocí užírej celou noc, já mám příjemnější program. Pápá:-)
Nikoliv. Třeba takový lesník. Podívám se na na jeho dílo, les o který se stará zhodnotím jestli to umí. Nebo třeba kuchař. Uvaří jídlo a vím na čem jsem.
Kvalita práce vysokoškolských pedagogů a vědeckých pracovníků se posuzuje na základě že někomu stojí za to vydat jeho práci a někomu jinému stojí za to se na tuto práci odkazovat (říká se tomu citační index). Logicky posuzuji jeho schopnosti podle výsledků jeho práce. No, výsledků.... "práce"...
VSE je taky soukroma?
V letech 2000 - 2008 přednášel Petr Mach ekonomii na Vysoké škole ekonomické
Tak nema zadne zarive pracovni zkusenosti, ale to bohuzel v ceske politice ma ledaskdo i horsi. Treba aspon vi, co je biomasa.
Působíte jako vysokoškolský pedagog. Co vám tato pozice kromě práce přináší, v čem dalším vás naplňuje?
I těch deset let po ukončení školy, kdy jsem pracoval jako ekonomický poradce a psal jsem neustále nějaké ekonomické analýzy pro české i zahraniční klienty, jsem si udržoval kontakt s vysokoškolským prostředím a
*** vždy jsem jeden ekonomický kurz na VŠE – hodinu týdně *****
– učil. Prostě mě to bavilo. Teď tuto práci dělám na plný úvazek a opravdu mě to baví. Kontakt se studenty je vždycky inspirující.
http://www.ibestof.cz/verejna-sprava/petr-mach-...
Mít hodinový cvika... Hm...
Na hodinovy kurz se hodinu pripravujes a musis se dopravit tam a zpatky, takze to ve skutecnosti zabere pul dne. A i kdyz tam ucil jen jeden kurz po dobu 8 let, porad to vyvraci Tve kecy, ze by ho na poradne VS ucit nenechali.
Když si vzpomenu kdo všechno a jak vedl cvika nebo laborky...
Když si vzpomenu na Fišera ( http://youtu.be/C7YuFaHey4Q - povšimněte si stavu tabule, naprosto se neostýchal na to psát), tak i vlastně přednášející...
Tohle nevypada jako cvika:
http://isis.vse.cz/katalog/syllabus.pl?predmet...
http://isis.vse.cz/katalog/syllabus.pl?predmet...
Mas neco proti doc. RNDr. Ing. CSc. s dost dlouhym seznamem publikaci? Pokud ano, neprijde Ti to jako protiargument k tomu, ze u akademika jsou dulezite publikace?
E?
Myslím že na univerzitě by měli učit lidi co něco znají (nutný předpoklad). Když učí tak se také hodí když dokážou to co umí (splňují nutný předpoklad) předat dál (což Kurt Fišer splňoval zhruba v první půlce přednášky, ve druhé byl již zcela nečitelný).
Ale na JUDr.PhDr.Mgr. et Mgr. stále ještě nemá :-D
No vidis, v tomhle 2. odstavci mezi nami neni sporu. Jen tak mimochodem predpokladam, ze vubec netusis, jak Mach uci, ale pouzivas prima argumentacni obrat, na ktery jsem Ti skocila, kde pouzivas tvrzeni o tom, ze uci ledaskdo ledasjak tak, abys tim neprimo naznacil, ze tedy i Mach uci ledasjak, a tim jej dehonestoval.
Mach nesplňuje nutnou podmínku na kterou jsem úmyslně opakovaně poukazoval.
Kdyby byl nějaká hvězda, asi by ho nenechali vést jenom hodinový seminář (nemohl jsem najít jeho sylabus, hodinové jsou obvykle cvika).
Tím že může učit leckdo jsem chtěl sdělit že fakt že má jediný seminář (založení na dizertačce) ještě neznamená že je dobrý učitel který má co předat (a tudíž fakt že "učil" osm let na VŠE vůbec nic neznaná).
Takových programů stran, prohlášené politiků a názorů lidí, kteří chtějí změnit zákon, ale chovají se podle současného, je spousta.
Vem si třeba progresivní zdanění nebo boj za vyšší zdanění firem.
Který politik kupříkladu z ČSSD nebo KSČ s em platí daně dnes progresivně?
Brání mu v tom někdo?
Která firma z těch co jsou vlastněny levicovými, nebo zkrátka těmi politiky, kteří chtějí vyšší zdanění firem, platí dnes vyšší daně než jí zákon nutí?
Když by jasně deklarovali, že oni chtějí platit 50-60-70 procent ze mzdy, tak by jim to stát nemusel vracet a sociální společnost by byla chráněna již dnes.
Platí soudruh Filip, Bohuš Sobotka a další nadstandartně příjmoví členové ČSSD nebo podnikatelé členové KSČm vyšší daně ?
A co ti Zelení, také volali po nastrmení progrese daně z příjmu, pan Liška třeba, platí již dnes dobrovolně víc ?
TŮDLE NŮDLE platí jen to co musí, mohli by dát víc jenže tůdle nůdle :)
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/podnikani...
http://www.infobaden.cz/2011/11/03/dodatecne...
Najdi rozdíl :-/
Jj, uz jsem ty jobovky, na kterych se dohodli, cetla. Jedina pozitivni vec tam byla, ze si duchodci budou zase moct odecitat z dani slevu na poplatnika. Pokud tou minimalni dani nemysli dan pred danovymi odpocty, tak je dost premrstena.
Mě to zjednodušuje život. Nemusím se rozhodovat, zda si obnovím ŽL a budu přiznávat příjmy :-)
Stejne to bude platit nejdriv na danove priznani za rok 2015, do te doby se muze stat veci... Zaloz si s.r.o. Me uz nakrkli, kdyz zakazali pri pouziti pausalu odecitat deti. Musim dokopat jejich otce, at si je odecte a da mi ty penize.
Jen upozorňuji, že pokud s dětmi nežije ve společné domácnosti, nemá na odečet nárok.
Společná domácnost není rovna společnému bydlišti, tedy tomu třeba nic nebrání, ale někdy se dohledají rozpory třeba v tom, že matka při nároku na OČR uvede, že je samoživitelka a někde jinde zase, že otec žije s dětmi ve společné domácnosti... a když to někde náhodou vyplave, je průšvih na světě.
(Jen tak upozorňuji, nač je potřeba si dát pozor, případně to vhodně ošetřit.)
Společná domácnost ale neznamená ani společný byt.
Může se to v čase měnit. Zrovna ten týden, co jsem byla na OČR, tak to byla domácnost oddělená, ale teď už je zase společná.
Však to píšu, že nejde o společný byt.
Definice z občanského zákoníku je:
Domácnost tvoří fyzické osoby, které spolu trvale žijí a společně uhrazují náklady na své potřeby.
Je tam slovo TRVALE. Tj. sice je nějaká ta proměnlivost v čase možná, ale týdenní frekvenci uhájit těžko.
Jinak je ale ta definice do té míry vágní, že umím uhájit oboje. Ovšem ne současně, musím si vybrat...
V zásadě jde o to, aby nebyly dohledatelné papíry, kde se tvrdí opak. OČR, žádost o sociální dávky, rozsudek stanovící, že děti se dávají do péče matce apod.
Když ti v pátek prásknu dveřma a vypnu mobil, do pondělí se neuvidíme a neuslyšíme, žijeme ve společné domácnosti?
Obecný pojem „domácnosti” je vymezen v ustanovení § 115 obč. zák. tak, že domácnost tvoří osoby, které spolu trvale žijí a společně uhrazují náklady na své potřeby. Domácností je tedy spolužití minimálně dvou fyzických osob vyznačující se trvalostí, tj. tím, že jde o soužití předem časově neomezené, a spotřebním společenstvím, tj. sdružením alespoň části finančních prostředků k úhradě společných potřeb (není však třeba, aby všichni členové domácnosti přispívali finančně, např. nezletilé děti). Jedna a táž osoba může být v uvedeném smyslu příslušníkem jen jedné domácnosti.
Domnivam se, ze tato definice je ve sporu s tim, kde zije ve spolecne domacnosti dite ve spolecne nebo stridave peci.
ad střídavá péče
Já ji provozuji, uplatňuji 1/2 odpočtu. Finančáku "stačil" rozsudek (pravda, musím ho dokládat pokaždé, když se změní "baba", co mne má na starosti, ale u poslední změny jsem jí prostě řekl, že už to tam mají, ať si to dohledají; naštěstí to nebyla úplná pi.., řekla, že si to v archivu najde)
Jinak je prima podpora rodin, ze kdyz ziji spolu v domacnosti rodice ditete, z nichz jeden je zamestnanec, tak slevu na dani mohou uplatnit, kdezto kdyz zije s ditetem jen jeden rodic, ktery je OSVC uplatnujici pausal, ma smulu. Spravedlnost neexistuje a nikdo sezde o ni ani nesnazi.
Jo, prostě v podání zákonodárců jsou tvoje děti dětmi druhé kategorie. A nemusí to být ani složitější jako u tebe, stačí když je jeden z rodičů na mateřské a druhý OSVČ. Jak to říkal stínový ministr financí za ČSSD? Paraziti?
Nejhorší na tom je, že by šlo se tomu vyhnout tím, že se zřeknu paušálu. Ale ani přechod z paušálu na vykazování přesných výdajů není operace s nulovými náklady.
Mne tedy neni jasna spousta terminu, ktere jsou (nastesti) nedostatecne v zakonech definovany. Co je samozivitelka? S kym zije dite pri spolecne peci obou rodicu ve spolecne domacnosti? Pravdepodobne pri nejakych podminkach zije ve spolecne domacnosti s obema rodici, ackoli bydli jeho rodice kazdy jinde. Jelikoz pobyt na internatu nema vliv na spoluziti ve spolecne domacnosti, vyplyva mi ztoho, ze mnozstvi casu straveneho v domacnosti na termin spolecna domacnost nema vliv.
Fakt si myslím, že uhájit lze cokoliv, jen si musím vybrat a postupovat konzistentně.
U střídavé péče je tuším někde pokyn, který celkem i vyplývá ze zákona, že v tom kterém měsíci uplatňuje dítě ten, kdo je měl u sebe prvního. Což je pro mzdové účetní takových rodičů případ na zastřelení... U společné péče by mělo stačit to, že neuplatňují oba, tj. musí se domluvit; pak si neumím představit argument, kterým by někdo mohl zvenku tvrdit, že je to jinak.
"Samoživitel/ka", tedy "osamělý zaměstnanec" pro účely OČR je definována v zákoně o nemocenském pojištění v §40:
(7) Za osamělého zaměstnance [odstavec 1 písm. b)] se pro účely ošetřovného považuje zaměstnanec svobodný, ovdovělý nebo rozvedený, pokud nežije s družkou (druhem) nebo v registrovaném partnerství. Za osamělého zaměstnance se považuje i zaměstnanec, jehož manželka (manžel) je ve výkonu trestu odnětí svobody uloženého v trvání nejméně jednoho roku nebo ve výkonu zabezpečovací detence, nebo je nezvěstná a bylo zahájeno řízení o prohlášení nezvěstné manželky (manžela) za mrtvou, a tento zaměstnanec nežije s družkou (druhem).
Nevim, co je OCR, jestli osetrovani clena rodiny, tak jsem na to nikdy nemela nemocenskou. Ostatne nemocenskou jsem za cely zivot cerpala 2 tydny, protoze jsem vetsinu sveho zivota OSVC.
S tim stridavym spolecnym bydlenim je to dobra pakarna, uz jsem to nasla.
Do té doby se může stát věcí... je právě ten děs běs našeho státu.
Podnikatelé, důchodci, prostý lid ba ani politici nevědí co se stane u tak základní věci jako jsou daně ze zisku, příjmu za rok či dva.
Udělej si podle toho, že netušíš co bude, plány na podnikání, na to jestli se ti jako důchodci vyplatí si držet místo nebo se na to vykašlat, jestli má jít manželka/manžel v manželství kde má jeden dobrý plat dělat za pár kaček nebo nebo za víc .
Děs běs.
Přesně. Ono je dost jedno, zda je DPH 14 nebo 16 procent. Ale průser je, když se to každý rok mění. Přecenit zboží, přenastavit systémy (dobrý to bylo loni, v půlce srpna měli konzultanti nahlášené dovolené přes vánoce, a nikdo nevěděl ani kdy padne definitivní rozhodnutí, jak mají být nastavené systémy od 1.1., teoreticky to mohl Klaus vetovat a byla by jednotná sazba, Klaus to podepsal myslím 21.12.; a že je dost provozů, kde minutu po půlnoci musíš vystavovat správné účtenky nebo faktury).
Dobrý to mají ve Švýcarsku. Od roku asi 2002 musí být každé zvýšení daní schváleno v referendu. Když chce vláda víc peněz, musí si to před občany obhájit. Hloupé populistické žvásty, že lidé jsou blbí a zvýšení daní nikdy neodsouhlasí vyvrací sama realita.
Jelikož politici daně snižují málokdy, je to účinná brzda častých změn, sazby daní se tam mění výjimečně a to o desetiny procenta.
Že se asi na Slovensku zbláznili, vymyslet takovou volovinu jako je nahlášení osoby, která hlídá dítě, to vážně vyžaduje talent
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/321806...
To je neuveritelny Big Slovak Brother! Pokud dite nechodi na preventivni prohlidky, tak se muze jit socialka preptat, co se deje, ale jinak je libovolnemu uradu prd do toho, kdo hlida predskolni deti a ze nechodi do skolky.
Nejhorší na tom je, že to může dojít tak daleko, že pokud někdo nenahlásí hlídání, tak když bude "zájem" na potrápení a vyděšení lidí, tak budou moc dítě alespoň na čas odebrat z rodiny.
A hlášení kdo hlídá dítě je tady dobře a hnusně zneužitelné.
Adolf Beznoska:"ODS nesmí být aktivistickou stranou, nesmí se prostřednictvím přijímané legislativy pokoušet strkat nos státu do soukromí občanů, natož ruce do jejich peněženek."
Zajimalo by me, co si predstavuje pod pojmem aktivisticka strana, ale podle me to nijak se soukromim obcanu nesouvisi a naopak mi prijde, ze strana by mela byt aktivisticka ve smyslu definice aktivismu:"označuje intenzivní prosazování určitých cílů z přesvědčení", pricemz ty cile by zde mely byt "udrzitelne dobro pro co nejvice obcanu statu" a nikoli "celozivotni dobro pro mou kapsu".
http://www.youtube.com/watch?v=g9fHqTOYpm4
Tak dnes to vidím na neoprén
http://www.novinky.cz/krimi/321881-stanice...
Jeste jsi mohla prihodit, ze misto letosniho listopadu bude Evropska kvuli te rekonstrukci nejspis zavrena az do pristiho zari. Vypada to na kompetentni firmu.
http://praha.5plus2.cz/53930/uzavirka-evropske...
Na druhou stranu jestli tam jsou sítě v městských plánech nakreslený tak dobře, jako prakticky všechny sítě, který jsem nenašel ve vlastním baráku ač podle projektu a stavebního dozoru tam mají být...
Koupili jsme to už hotový a můžu ti říci, že se neodvážím podle výkresu ani udělat díru pro hmožďinku....
OT:
Kámoš takhle před lety dělal něco s potrubím v koupelně, a aby se do něj někdy v budoucnu netrefil vrtákem při dodělávkách interiéru, tak si přesně proměřil jeho polohu, bral to od jedné boční stěny. Bohužel to vedlo skoro uprostřed místnosti, takže vzdálenost od obou bočních stěn byla hodně podobná, čili to na první pohled nevzbuzovalo žádné pochybnosti. Jenže on mezitím zapomněl, od které té stěny to vlastně měřil ;-) Takže jednoho večera začal vrtat a... Samozřejmě se trefil skoro přesně doprostřed trubky, voda samozřejmě puštěná :-)))
Rozhodovalo o tom asi jen 5cm.
tý jo, co mi to připomíná? že by to, jak jsme u známých vybouchávali betonovou podlahu a pod ní vedly trubky k topení, které předtím nebyly zaměřené? taky si ji známý moc pěkně prokopl krumpáčem :-D
legrace byla, že se nalil nový beton, a pak si někteří uvědomili, že ty trubky opět nezaměřili :-)))
Jo, už se z toho raduju dobrou hoďku. Zrovna dneska odpoledne metro potřebuji a teď tady řeším náhradní spoje.
Jako by to nemohlo rupnout až zítra v pátek 13ého :o)))
Laďa Větvička tentokrat moc nepobavil...
http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/383377/Masakr-v...
A porovnání letáku z Egypta a letáku z Ukrajiny ... že by stejný grafik? Nebo dokonce stejný organizátor?
... podle molekulárních biologů z Tel Aviv University kofein život zkracuje, kdežto alkohol prodlužuje. Zatímco první alkaloid ze semen kávovníku zkracuje telomery – ramena chromozomů –, etanol (alkohol) naopak telomery před degradací chrání ...
Najednou by policie vůbec korupci vyšetřovat neměla... http://www.lidovky.cz/rath-policie-by-s-korupci...
Já se v tom nějak přestávám orientovat. Ten popravenej byl správný levičák nebo špatný levičák?
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/322050...
Hlavně prý málo tleskal. :-)
Solženicyn - Souostroví Gulag:
"Koná se (v Moskevské oblasti) okresní konference strany. Řídí ji nový tajemník okresního výboru; jeho předchůdce byl nedávno zatčen. Ke konci konference se schválí prohlášení oddanosti soudruhu Stalinovi. Všichni samozřejmě vstanou (i během konference všichni vyskakovali při každém vyslovení jeho jména). V malém sále hřmí „bouřlivý potlesk, přecházející v ovace“. Tři minuty, čtyři minuty, pět minut, a on je pořád ještě bouřlivý a pořád ještě přechází v ovace. Ale dlaně už bolí. Zvednuté ruce už umdlévají. Starší lidé už lapají po dechu. A už to začíná být nesnesitelně hloupé i pro ty, kteří Stalina upřímně zbožňují. Ale kdo se první odváží přestat? Mohl by to udělat tajemník okresního výboru, který stojí na tribuně a právě dočetl onu zdravici. On je ale nový, je tu místo zatčeného, a sám se bojí! Vždyť tu v sále stojí a tleskají enkávédisti, a ti dávají pozor, kdo první přestane! A potlesk v neznámém malé sále pokračuje, aniž o něm velký vůdce ví, a trvá už 6 minut, 7 minut, 8 minut...
Jsou zničeni! Jsou ztraceni! Už se nemohou zastavit, dokud nepadnou s puklým srdcem! Ještě tak vzadu v sále, v mačkanici, může to člověk aspoň trochu ošvindlovat, plácat řidčeji, ne tak silně, ne tak zuřivě – ale v předsednictvu, všem na očích? Ředitel místní papírny, samostatný silný člověk, stojí v předsednictvu, dávno už pochopil všechnu lživost, bezvýchodnost situace, a tleská! – Devátou minutu! Desátou! Dívá se toužebně na tajemníka, ale ten se neodváží přestat. Šílenství! Hromadné šílenství! Představitelé okresu pokukují jeden po druhém se slabou nadějí, ale v tvářích mají nadšení, a tak budou tleskat, dokud nepadnou, dokud je nezačnou vynášet na nosítkách! A ani pak zbylí nepřestanou… Ředitel papírny vezme na sebe v jedenácté minutě úřední výraz a sedne si na své místo v předsednictvu. Jaký zázrak! Kam se podělo všeobecné, nezadržitelné, nepopsatelné nadšení? Všichni jako na povel rázem přestanou a sednou si. Jsou zachráněni! Veverku konečně napadlo vyskočit z kola... Takhle ale také poznají osobnosti. A takhle je odstraňují: Ještě v noci je ředitel továrny zatčen. Snadno mu za úplně jinou věc napaří deset let. Ale po podepsání závěrečného protokolu mu vyšetřovatel připomene: „A nikdy nepřestávejte tleskat jako první!“"
určitě mu našli v krabici od vína sedm milionů
Když si představím, co mohl mít za nehty, tak to s nim dobře dopadlo.
Kdyby každého politického kariéristu, který spojí dohromady nežádoucí síly a formuje frakční skupinu s ambicemi získat rozhodující vliv ve straně a v zemi, měli u nás popravit, tak se bude konat několik popraviček dnes a denně... :-))
Bude to znít trapně, ale zaujalo mě to, že je pátek večer a mám slinu na víno. :)
Není to spíš do "Potěšilo ..."?
Poté co mě to zaujalo, tak mě to potěšilo. :)
A jaké jsi na ten páteční večer zvolil?!? :o)))
Já byla dneska nakupovat vinného Ježíška s kamarádem a musím říct, že bych si teda rozhodně vybrala. Kdybych nebyla abstinent, tak popíjím šedou rulandu z Lechovic :o)))
Jj. Hlavně když ji vzpomenu, jak nebožtík ex-tchán dělal speciální víno "pro pražáků". :-))))
Tak něco. :-)
Co nevypili "pražáci", tak musel vypálit, protože našinec by to nepil a vylít to byla škoda.
Ale to je už skoro 20 let zpátky. Dnes se i v Praze dá koupit kvalitní víno.
Rulanda je na můj vkus až moc sladká, tedy si ji dávám, když mám mlsnou. Většinu piji Muškát. Pokud nemám vyloženě chuť na Muškát, dám si -suchého- Mullera. Osobně moc nepiji červené, na můj vkus je to těžké víno (výjimky u kvalitních červených, ale to je vždy otázka peněz).
Může být i ve "Vytočilo". Slina je a víno není...
http://www.youtube.com/watch?v=kX4-OMWCdCc
http://www.novinky.cz/krimi/322104-rychlik...
Když se "daří", tak se "daří"... :-( Pátek třináctého... Chudák fíra...
Neznám pořádně drážní předpisy, ale předpokládám, že po nehodě fíru vystřídají a že u té druhé nehody řídil někdo jiný.
Ale i tak je to slušně smolný vlak, asi se další mašinfírové moc nepohrnou aby s ním jeli.
No jo vlastně, máš pravdu, fíra dostává po "sestřelu" dva dny volna, takže to vedl někdo další...
Vlak si nevybereš, dispečer přidělí a jedeš. A vlak za to nemůže, můžou za to ti lidi, co se motají, kde nemají co dělat.
Jdou dva .....(*) po kolejích a železničář na ně řve: "Proč se tady procházíte po trati?!?"
"Kdo je u tebe potrat, ty dylyno?!?"
* doplň dle chuti a nálady :)
Ne, nevystřídají ho. To platí v Německu (znám fíru, co jezdí do Německa).
Vystřídají ho jen když o to požádá. Jinak to dojede sám.
Fíra má nárok na psychologa a na ty dva dny volna, ale ani jedno ani druhé se stritkně nedodržuje. V reálu naopak není vůbec vítáno, pokud si fíra ty dva dny doma zůstane.
V červenci měl ten můj známý sebevraha pod vlakem po cestě z Drážďan. Vystřídán byl pouze na naše hranice, pak to do Prahy dojel zase sám.
V tom případě by u hromady lidí ten druhý mrtvý nebyl na psychologa, ale psychiatra a alespoň měsíc neschopnosti.
Proč ? Sedí vysoko, dolů nevidí a má tam radlici. No a kdyby náhodou vyskočil, tak se mu tááákhle rozesměje přes celé čelní sklo. A to zas vezmou stěrače.
Víš když slyšíš od kolegy, byl tolerantní, otočil se zády, věř že ti to moc humorný nepřijde. Jedeš, na poslední chvíli vidíš postavu a ta se ti dívá do očí a ty nemůžeš nic dělat, stojíš na houkačce a začneš možná věřit v boha, protože se modlíš aby uskočil.
To co psal ronda to je stará průpovídka šoférů náklaďáků :-)
Každý přejetý a zabitý je pro normálního člověka dost velký otřes i když za to 100 x nemůže a myslím, že jeden za život je víc než dost. Neumím si představit, že by se to stalo víckrát, natož 2 x za den.
Vím, nemysli si, že se to mezi náma v nadsázce nepoužívá, bohužel jenom do první chvíle, než tě to opravdu potká. Napsal jsem to jenom jako malé doplnění. Já měl čtyři jednou ranou díky blbosti jednoho nebo dvou z nich, navíc i s mým zraněním. Potkal jsem náklaďák naložený panelama. Ten stres a očekávaný infarkt při každém křížení se silnicí nebo pohybu někoho u kolejí, nikomu nepřeji.
Je fakt, že jet v něčem co se nedá jen tak zastavit a vědět, že nemáš šanci dobrzdit a máš dost času na to si to pořádně uvědomit, musí být hrozný pocit.
Kahira ma vic snehu nez Praha, to se uz dlouho nevidelo, asi tak 112 let.
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos...
Doba nabíjení v minutách, doba hraní v hodinách.
http://opensource.com/life/13/12/interview...
Třeba by se takhle dalo řešit nabíjení některých věcí co člověk s sebou tahá při cestování na kole.
krátký projev v parlamentu
http://www.youtube.com/watch?v=sQC375vGj9Q&...
Tak kdy na ně vtrhnem? Vidle, pochodně a hlavně pár desítek metrů konopného lana ssebou... ;-)
Myslim, ze bychom si meli vymest nejprve nas Augiasuv chliv.
"... Vraha, nepřítele lidstva, k doživotnímu žaláři odsouzeného, šatíme a živíme, kdož ale umozolil v těžké práci za lidstvo ruce své, zchrtnul tělo a všechny rozchuravěl smysly, může mrznout, hladovět, na ulici churav dokonat - kdopak se po tom ptá! ..."
Feuilletony /Jan Neruda/
Tohle spíš patří do "co mě překvapilo"
http://www.novinky.cz/krimi/322145-policista...
Rozebírat granát, který najdu v lese, to snad může udělat jen totální magor.
Lidská blbost je nekonečná a nesmrtelná...
Tahle teda byla smrtelná...
Top kandidát na Darwinovku za ČR...
DA za laickou delaboraci granátu byla udělena minimálně za roky 2002 a 2006. Obávám se, že to není ani na nominaci.
Uřezávat pilkou roznětku na tříštivém dělostřeleckém granátu není na nominaci? Co by musel udělat aby měl šanci? :-)
Ještě, že měl zavřený vrata od garáže, jinak ten blbec mohl pomlátit i sousedy přes ulici.
Není jednou z podmínek výjimečnost? Když dva blbové před ním rozbíjeli granát násilím (plus několik dalších různý vojenský materiál odpálilo jinak), tak mi to přijde už poněkud nudné...
No ale uznej, že pilkou na železo odřezávat rozněcovač je přece jenom už docela síla a takový nápad vyžaduje určitě dostatek vyjimečného talentu.
Docela by mě zajímalo co jako policista dělal a čím se zabýval, to musel být exot k pohledání a určitě dost nebezpečnej svému okolí.
..."Přestože v zacházení s municí nebyl nováček..."
Tak tedy nevím jak se pak k takové munici chovají opravdoví nováčci :-)))
Vzdyt tam psali, ze nasli rozebranou munici. Skoda, ze k tomu nedoplnili, jaka cast byla rozrezana pilkou.
Jo, ten blbec chodil po lesích s hledačkou železa a doma v garáži už pár věcí rozebral. A u toho posledního, dělostřeleckýho granátu, odřezával rozněcovač když ho odpálil.
to jo, sousedovic kluk podobně přišel před necelým měsícem o všechny prsty na jedné ruce, ucho a nevidí na jedno oko.
vyráběli s tatínkem bombu podle nějakého návodu. vyrobili 2. jednu odpálili na poli, bez problémů. druhá nevybuchla, a ten debil tatínek synkovi řekl, aby ji vzal domů a podíval se proč nebouchla.
pak se ještě chlubil, že to byl nějaký typ, od kterého výrobci ustoupili, že byl nestabilní...
Füle ho upozornil, že podmínkou jakýchkoli dalších debat je jasný ukrajinský závazek, že smlouvu o přidružení, jejíž součástí je dohoda o volném obchodu, Kyjev nakonec skutečně podepíše.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/stefan-fule-ukrajina...
Nejdřív se zavažte podepsat smlouvu, pak můžeme jednat o jejím obsahu.
Jo, to zní fér. Možná tak pro československého komunistu studovaného v Moskvě, který dnes za EU jedná.
Asi bych mela lyze v aute privazovat.
http://youtu.be/Ip497C6UZhk
A proto v Rakousku NESMIS mit lyze v kabine auta. Co ja vim, tak uz nesmi byt ani v te dire uprostred zadni operky, i kdyz je s vakem. Kdyz budou privazane, asi se budes muset i tak hadat a mozna nevyhrajes. Ja si kvuli tomuhle koupil rakev. Davat lyze na zahradku primo je masochismus.
Můžou být uvnitř, ale musí být v pevném futrálu, ne obyč látkový a musí být pevně uchycené, jinak ne.
Co to je PEVNY futral? Kde jsi to vzal? Kdyz jsem se po tom pidil, nedokazali mi odpovedet na abe, autoturistu, ani rakoussti policiste.
Jestli na to mas nejaka scripta, tak co se tam pise o kole, respektive o ramu kola, kdyz je pevne pripoutany?
To ne, nic nemám, ale tuhle byl v TV nějaký pořad besipu nebo motoreví a tam probíraly přepravu nákladů a lyží a byla tam i krátká zmínka i o cizině a Rakousku. Mluvili o pevném futrálu, jen zmiňovali, že nesmí být látkový a ukazovali jak přidělat lyže a měly to v nějakém tuhém plastovém futrálu. Přidělání nákladu by vždy mělo být pevné k úchytům. To platí i u nás, že náklad nesmí být volně ložený a nesmí ohrožovat posádku.
Uchycení kola bude asi podobné jako u jiného nákladu. Určitě by se v Rakousku nelíbil můj systém úchytu koly dvěma gumicuky :-))
Ja ze snehulaka sundavam kola a ram pripoutavam vsemi tremi pasy k operadlu zadnich sedacek A mezi ramem a operadlem jsou pripevnena kola. Kdyz ty pasy maji udrzet 3x rekneme 120 kg, musi zvladnout i bajk, ktery ma dohromady 15, ne? Myslis, ze by to proslo?
Neumím si to pořádně představit. Jde o to aby bylo kolo zajištěné proti posunu vřed nejen při nárazu, ale taky při pouhém silnějším brzdění, kdy se pásy ještě nezaseknou. Já bych kola k sedadlu stáhnul normálním stahovacím pásem s ráčnou a je to na jistotu, kolo se nepohne.
Predstav si ram bez kol vzhuru nohama - tedy postaveny na sedle a riditkach. Stoji to misto sedacich casti zadnich sedadel, ktere jsem nechaval doma, nebo alespon vyklopil vpred. No a mezi ten stojici ram a operadlo zasunu z kazde strany jedno kolo.
Stahovaci pas s racnou neni poradne za co chytit. V prostoru pro osadku nemam zadna vhodna oka. A pasy to pritahly dostatecne pevne, ze se to nehlo snad ani o milimetr za trasu Praha - Saalbach.
http://praha.idnes.cz/kola-nabizel-prodejci...
A to mi jeden člověk řekl/pochlubil se, že jeho syn si pořídil horské kolo za 15tis s váhou necelých 10kg. Když si vzpomenu na mé kolo za 42tis při stejné váze...
Jaké asi to kolo bude?
Do dneška jsem netušila, co "musím" mít za informace při nákupu ryb. Osobně si ale myslím, že se bez této informace obejdu i nadále. Představa, že mám chuť na rybu a pak si ji "nemůžu" koupit jen proto, že u ní chybí informace, na to si teda asi hrát nebudu :o)))
"Podle Greenpeace musí zákazník při nákupu ryb nutně znát základní informace, aby mohl rozeznat, jestli ryba nebyla ulovena destruktivní metodou a její populace nebyla narušena."
http://zpravy.idnes.cz/protest-greenpeace-v...
V tom nevidím problém, bude to stejně jen alibistická informace jako třeba o bio. Kdo chce bude tomu věřit, kdo ne, tak nebude a hromadě lidí to bude jedno. Někde tam bude viset cedule s na které bude napsáno to co bude vyhovovat. Většina lidí si toho stejně nevšimne a velká část nebude vědět ani co to znamená.
Ale jo, to je mi jasné.
Jen mě udivuje, že to GP stojí za tu šarádu.
Tak částečně mají pravdu, protože některé výlovy ryb jsou fakt devastujícím způsobem a hyne při tom mnoho jiných než lovených.
Ono je v pořádku, že to dělají, je to podobné jako s jinými těžařskými společnostmi, pokud je nikdo nebude alespoň trochu hlídat a poukazovat na jejich zvěrstva, tak by vydrancovali krajinu tak, že by byla tak akorát na projíždění tankem.
http://www.youtube.com/watch?v=cmSbXsFE3l8
Tak co ženy, taky při pečení cukroví si hrajete s nádobím? :-)
V takovém podniku bych jíst asi nechtěl.
Jak říkal známý: "Až budeš někdy v USA, tak to je pvní věc, co budeš dělat, když pocestuješ z Východu na Západ. Hele, patří to k jejích kultuře, tak by to byla škoda, kdybys to nevyzkoušel, ne?" :-)
Měl jsem na mysli vlasy v jídle, plesnivějící mouku za regály (brouk potemník či mol v ceně) a tak.
To je i v české kuchyni. :-)
http://www.youtube.com/watch?v=ooO6QTweVjg
Líbí se mi jak tam makají jenom bílí a afroameričané, asiati a hispánci jjsou v roli platících zákazníků. To už je skoro jak u nás.
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti...
"...Schovávaly se s dalšími kamarády v jeskyni..."
To ty další děti nikdo nepostrádal?!?
http://aktualne.centrum.cz/domaci/regiony...
Asi už prosazuje ten DOBŘE FUNGUJÍCÍ STÁT :-)
Jako dobře fungující člen ČSSD z toho zajisté odvede místo současné nízké daně pro podnikatele nějakou dobrovolně progresivní daň ze zisku nebo neříkejme tomu zisk, socan nemůže mít zisk, říkejme tomu třeba výtěžek :)
A ten výtěžek přítel socan určitě pošle na splátku státního dluhu nebo na vzdělání národa nebo na nějaký dětský domov.
Tady je to vůbec "divokej sever":
http://ustecky.denik.cz/zlociny-a-soudy/ridicku...
Před rokem opilá přejela 11ti letého kluka na chodníku, jezdí dál a furt opilá.
Pak se nedivte takzvaným "protirómským" náladám. Kluk byl sice ze sociálně slabé, ale bílé rodiny, zato Buncíková jako pronajímatelka sociálních bytů v Ústí je sociálně silná :o(
Jo, dneska tam máte veselo http://usti.idnes.cz/zatceni-mistostarosty...
Proč nebýt zlodějem: http://praha.idnes.cz/lide-na-burze-svlekli...
Proč nebýt lupičem: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/322226...
http://zpravy.idnes.cz/zneuzita-soutez-o...
Vždycky by mě zajímalo, jestli se:
a) může přihlásit i bílá dívka
nebo
b) můžu vyhlásit soutěž o nejkrásnější neromku
aniž by a) nebylo považováno za provokaci a b) za rasismus.
Taky mě to napadlo, myslím si, že by nejkrásnější Romku vyhrál náš opilec Čáryfuk, ale je to vox populi a měnit pravidla jen proto, že někomu jasná favoritka nepřipadá krásná je eurozločin.
Už má náskok víc než 12000 hlasů, to bude fakt průšvih, nedají-li té kočce cenu. Je te internetová soutěž a pokud si většina hlasujících myslí, že je to Ona, tak žádný šmoula nemá právo její vítězství spochybňovat, jen proto, že má zastaralé estetické stereotypy.
Ale to víš že má. Jakpak to dopadlo s JdC v Největším Čechovi?
Kdepak, holka jede jako brus.
Už má 21 tisíc hlasů, to děvče mělo kandidovat na presidenta. :-)
Zdá se, že bude jednoznačně vybrána všelidovým hlasováním za nejkrásnější Romku z ČR a doufám, že nás pojede representovat i na Miss World Roma a zvítězí.
Representovat zlomyslnost národa českého..
Co je na tom zlomyslného, prostě se 21 tisíci lidem líbí.
To není zlomyslnost, to je prostě dost surovej fórek, a zdaleka to není jen naše národní vlastnost.
Ostatně, na něčem podobném v mírně transformované podobě založil karieru i Charlie Chaplin.
Zkouknul jsem její FB profil, holka žije v nějakém výchovném ústavu, končila učňák, asi nemá úplně jednoduchý život. Zřejmě má nějaký zájmy, psa, kamarádky, na fotkách je s číslem z nějaké soutěže...
Mě je sympatická a vyjádřil jsem to svým hlasem. Ať jdou do prdele s nějakým zneužitím.
No, takhle se to taky dá vysvětlit, ale docela bych věřil, že na počátku byla recese.
U soutěží typu miss obvykle jde o tradiční pojetí krásy a to zřetelně absentuje.
No a? Souteze krasy, obzvlaste s verejnym hlasovanim, jsou stupidita, coz tohle jen dokladuje. Proc se nedelaji souteze krasy chlapu, kde by se verejne prostituovali muzi? Jak by se Ti libilo byt hodnocen primarne podle vzhledu?
http://zpravy.tiscali.cz/aktualne_cz-penzion...
Že si tam nechtěli pustit Zemana je mi sympatické, ale tu slevu si mohli odpustit.
Všiml jsem si ve zdejší hospodě, že tam pořádají nějakou vánoční veselici a kdo přijde s čepicí Santa Klause dostane slevu na pití. Když může dostat slevu Klaus, proč by nemohli členové ODS.
Cepici Mikulase muze mit kazdy, ale clenem ODS byt kazdy nemuze, takze to je diskriminacni pravidlo.
To je pak diskriminační každá sleva třeba pro juniory nebo seniory. Třicátník není ani jedno ani druhé a taky za to nemůže:-))
V zasade je a divim se, ze to EU jeste nezakazala, kdyz zakazala pocitat zenam pojistne na zaklade statistiky. :-) Uprimne receno si myslim, ze by podnikatel mel mit moznost vybirat si klienty a urcovat jim cenu, ale kdyz uz mame nejake zakony, mely by se dodrzovat.
A kdyby tam nechteli pustit Cikana, Tebe, vsechny muze, duchodce, ... to by Ti bylo taky sympaticke? Jednou provozuji verejnou sluzbu a plati pro ne nejaka pravidla, nemuzou jen tak nekohoneobslouzit jen z duvodu, ze se jim nelibi. Ale to obvineni z podnecovani k nenavisti je uchylne.
Mimochodem i podniky poskytující veřejnou službu mají někdy pro veřejnost zavřeno a poskytují službu pro uzavřenou společnost.
Že by někdo z toho vyvozoval závěry o podněcování nenávisti ke skupině osob? To se mi nějak nezdá.
A taky si nedovedu představit, že by k nim přišel člověk z radnice a řekl jim, že mají zítra odpoledne uspořádat svatbu tady pro Pepu s Maruškou a podnik by to nemohl odmítnout.
Divné by to bylo.