Byl by zájemce o koupi této sady v případě že by se něco objednávalo odtud
http://www.cyclone-tw.com/order-motors.htm
Jde o to objednat více zboží a podělit se tak o náklady na dopravu.
Čím více zájemců tím lépe.
Termín objednávky někdy v měsíci březnu.
...postupně přecházím na CC 48V.
Nyní sháním originální Cyclone rukojeť-plynovku na 48V pro motory ovládané již přes ř.j. Kelly. Zkoušel jsem plynovky 48V určené pro sady jiných výrobců, ale bohužel ty mají jiné konektorové osazení, takže těžko je bez rizika použít.
Takže kdyby někdo měl navíc originálku CC 48V, nabídněte.
-
Nebo pokud by se někdo z vás chystal na objednávku sady Cyclone, rád bych se připojil a přispěl tak třeba na dopravné....
-
Případně kdyby někdo uměl jakoukoliv 48V plynovku upravit právě pro Cyclone.
-
Anebo třeba upravit tu moji stávající na 24V.
Pak by sice indikační stavové LED byly jistě nefunkční, což by mi ale vůbec nevadilo.
Musí však fungovat zapínací/vypínací tlačítko. Bohužel nemám odvahu se do něčeho takového znovu pouštět, rád za takovou úpravu zaplatím....
Děkuji za reakci....
Rád bych objednal sadu s Cyclone. Pokud jste již objednávku nevyřešil jinak. Dejte mi prosím vědět.
Email: [email protected]
Už jsme to vyřešili a koupili jsme to zde
http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom...
Poštovné dělalo zhruba 800Kč u kompletní sady o váze 7Kg, čím měnší váha tím levnější doprava.
Proč jste nevzali kit 48V 1680W?
Jaké jsou zkušenosti?? Váhám, zda jít do nějakého hub motoru (Cromotor, Crystalyte Crown) nebo středového Cyclone. Mám zkušenost jen s Magic Pie na 72V, taky dobrý, v pomalých prudkých výjezdech ale nestačí.
Cyclone prodávají v EU i zde
http://www.turbobikekit.com/cyclone-bike-kit
(drahé poštovné ale nabízí sady až do 8kW)
Je to jednoduché, bohatě stačí i těch 720W co mám já. Agilka má 1680W a chce je využívat na 48V. Kopce tím pádem bude vyjíždět svižněji (např. 20km/h) ale za mnohem vyšší spotřeby energie. Taky baterie 48V jsou větší těžší a dražší. U cyclone jsou důležité převody u hub motoru tvá síla. Osobně jsem se svou volbou spokojen a zatím vyjedu i do krátkého 27% stoupáku. Již nkdy bych nešel do přímých motorů.
Pokud bych někdy uvažoval o zvýšení výkonu tak mně stačí změnit jen řj. kelly z 20A třeba na 35A.
Škoda že jsem na středový motor nepřešel již mnohem dřívé mohl jsem ušetřít pár tisíc za přímé, pro mně nevhodné motory.
Dík. Nevím v jakém terénu jezdíte. My jsme dřív jezdili sjezdy v bikeparku a teď si to užíváme v terénu i na rovině a do kopce :-) Chtěl bych ale pokud možno zároveň i co největší akceleraci a aby to jelo na asfaltu cca 60-70km/h. Kolik to asi jede s 48V Agilkovi? Jaké používáte baterky? Máme zkušenost jen s LiFePo, které mají poměrně malý vybíjecí proud proti LiPolkám. (naše LiFePo 15Ah mají 3C, max. 5C, LiPolky mají běžně 20C a víc...)
Jezdím již jen nenáročný terén co se povrchu týká (asfalt, šotolina, ujeté polní a lesní stezky). Po rovině na asfaltu jsem nejvíce jel 50km/h a to jsem ještě neměl nejmenší převod.
Akcelerace je dobrá a dá se i nastavit přímo v řj. kelly kde je spousta dalších nastavení.
Vzhledm k tomu že jsem se zaměřil spíše na kopečky tak jsem změnil přebody ve předu 48z/ 44z/32z a vzadu kazeta 34-11.
Agilka to asi ještě nemá zprovozněno, tak že nevím.
Používám složenou lipol 3x5Ah pár měsíců
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/_...
a jednu z linergy 18Ah druhým rokem
http://www.linergy-shop.de/product_info.php...
Další lipolky mám objednány, zatím s nimi spokojenost.
Ty 3 Lipolky jsou, předpokládám, zapojeny paralelně a dávají 37V 15 Ah. Kolik cca km se na to ujede v terénu? Jakou nabíječkou a jak dlouho se to nabíjí? Já s baterkou LiFePo 72V 15Ah ujedu v těžkém terénu cca 30-40km. Nabíječku mám 72V 10Ah (dá se vozit v batohu) a nabitá je za 1,5 hodiny.
Z jakých Lipolek by bylo nejlépší poskládat baterku 48V a cca 15Ah a čím ji nabíjet? (Středové motory bývají max. na 48V...)
Ano jsou zapojeny paralelně. Vzhledm k tomu že již nešlapu tak na ně ujedu po rovině i 55km, většinou ale jezdím na 1Ah 3-3,5km rovina a 1-2km na 1Ah v kopcích. Těžké terény nejezdím. Nabíjet se to dá jakoukoliv nabíječkou na li-ion baterie o napětí 42V max. Osobně nabíjím 5A nab. po dobu tří a půl hodiny. Se 48V nemám zkušeností ale dají se postavit s 8S lipolek zapojenych serioparalelně což se dost prodraží. Ze svých zkušeností vím že 37V je pro motor cyclone dostačující.
Z těch tvých 72A baterií by šlo udělat dvě 36V/15Ah tak že by jsi měl 30Ah a na to s cyclone ujedeš za dobrých podmínek 100km.
http://www.af-tech.com.au/Products_Ebikes.html