reklama

Velký test elektrokol – Apache Hawk

Když indián pronese slovo „hawk“, znamená to, že dohovořil. Když výrobce kol Apache představí na trhu elektrokolo Hawk, není to zdaleka jeho poslední slovo, ale v případě tohoto kola se i tak jedná o pořádný argument.

Datum: 29.10.2013
Autor: Redakce
  • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

         

    1) 36V/8,2Ah = 295,2Wh nikoliv 300Wh.
    2) Kdo ujedede na 8,2Ah 119km tak motor ani elektrokolo nepotřebuje a prakticky vyhodil 50tis.kč
    3) roněž najetí skoro 50km do kopce znamená že jel skoro rovinu a nebo připomoc byla opravdu jen minimální. Opět vyhozené peníze.
    4) pár mých známých tohle kolo vlastní a říkají že dojezd po rovině je 60km a do kopců stěží 20km a to na 10Ah baterií.
    5) Shodou okolností jsem s jedním majitelem v létě hovořil (potkali jsme se na cyklostezce) a jeho pznatky potvrdily bod 4.

    Závěr je že tento test je jen zaplacená klamavá reklama. Je to stále dokola stejně zavadějíci jako u ostatních testů.
    Osobně mám již otestovány 4 typy elektrokol a spotřeby se diametrálně liší od zde uváděných.

    [ Zpět ]
    Datum: 29.10.2013
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

           

      Jsi hnidopich. :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 29.10.2013
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

             

        Nikoliv, nemám rád když někdo vědomě lže.

        [ Zpět ]
        Datum: 29.10.2013
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

               

          Proč hned lže? Na nejnižší asistenci to může být pravda. Také jsem spíše zastáncem myšlenky ,že buď kolo pouze na šlapání,nebo pořádný motor.

          [ Zpět ]
          Datum: 29.10.2013
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

           

      Ale těch 48km nepíší, že to je do kopce, ale že to je v kopcovitém terénu... Takže dejme tomu třetina z toho byla stoupání, třetina sjezdy a třetina tak nějak rovinka... 16km do kopce je už uvěřitelné, ne? :)

      [ Zpět ]
      Datum: 30.10.2013
      Autor: Robikl
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

             

        V tom případě to ale je 16km do kopce a nikoliv 48km. když něco testuji tak to testuji tak abych dal věrohodná data a ne nicneříkající kopcovitý terén. Tak totiž můžeš ozačit i vlnky s převýšením 2m. Jinak si snadno můžeš spočítat když ti to do kopce bere 20Wh/km kolik km do kopce ujedeš. Rovněž odběr 2,5Wh/km po rovině není žádná přípomoc, odpovídá to odběru pro vyrovnání váhy motoru a baterie. K čemu by si člověk který ušlape po rovině s takovou přípomocí 120km kupoval těžké kolo? Totéž by ujel i na kole za 10tis.
        To je totéž jako kdysi Klika napsala že ujela 300km na 10Ah bat a ještě ji tam něco zbylo.
        Kdybych měl nohy v pořádku tak ujedu i 1000km na 10Ah když budu mít motor vypnutý. No ale k čemu bych ho pak potřeboval ne?
        Dokud nebudou mít na každém testovaném kole pořádné měření a taky zvěřejněnou trasu jak po rovině tak do kopců nebude to věrohodné nikdy.

        [ Zpět ]
        Datum: 30.10.2013
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

               

          Hodit jako přílohu testu záznam o profilu trasy by dnes neměl být žádný problém

          [ Zpět ]
          Datum: 30.10.2013
          Autor: vladaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                 

            To nepomoze. Nie je totiz mozne odmerat, ako jazdec sliape. Vykony noh a motora sa totiz scitavaju. Jedina moznost, ako to jednoducho zistit a porovnat, je asi jazdit uplne bez tlacenia do pedalov, cize (ako pisu na nemeckych forach) pseudosliapat. No a aby to aj islo, treba si najst taku trasu, v ktorej sa striedaju uplne mierne stupania s rovinou a miernym klesanim, aby to malo aj nejaku dynamiku. Samozrejme, ze bike by to mal vediet sam prejst, ale to pojde. Idealny by bol nejaky testovaci okruh, kde by sa dal odsledovat pocet kol a cas jazdy.
            No a dalsim faktorom, co mam skusenost, je kondicia baterky. Napr. nova, este neznamena aj dobra. Ide o vyvazenost clankov, ale o tom sa tu uz pisalo.

            [ Zpět ]
            Datum: 02.11.2013
            Autor: dunaj
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                   

              Ale pomoze, sice orientačně, ale tomu, kdo na ekole jezdí, pomoze. Tvá metodika by jistě dala věrohodnější výsledky, ale pokud tester nezvládne nahodit takovou banalitu jako je záznam trasy, tak Tvé řešení už se jeví jako naprosto neprůchodné.

              [ Zpět ]
              Datum: 02.11.2013
              Autor: jaris
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                     

                Tak potom by to pomohlo, ak by to testoval stale ten isty clovek a "makal" priblizne rovnako. Napr. by si sledoval pulz... A orientacny vysledok by bol, to je fakt.
                Na tomto biku sa mi ale nepaci, ze to ma 29" kolesa. Podla mna to je na e-bike nevhodne. Sice nepisu, kolko zubov je na prevodniku a kazete, ale krutiaci moment na retazi aj brzdach je urcite vacsi ako na 26", cize spice su poriadne namahane. To iste plati aj pri brzdeni, kedze bike ma +10 kg. Takze sa to musi horsie rozbiehat aj horsie brzdit.

                [ Zpět ]
                Datum: 03.11.2013
                Autor: dunaj
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                       

                  A tiez sa mi nepaci, ze sa to neda dobijat bez vybratia baterie, cize treba mat stale kluc. No a ten kabel medzi baterkou a pohonom? To je ake spracovanie?
                  A posledna pripomienka k cene: Ak to nema ist ako traktor, tak si treba este prikupit toto: http://www.youtube.com/watch?v=iRyh7BDw7cc
                  (150€)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 03.11.2013
                  Autor: dunaj
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                         

                    No teda má motor a ještě musel ze sedla a řádně přišlápnout. Jsem toho názoru že by to dokázal i bez toho motoru to co předvedl. On ten kopeček taky nebyl nic moc.
                    A na to abych předjěl traktor v kopci vyhodit 60-90 tis. je dost ujeté.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.11.2013
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                         

                    Tak na to, že to jenom zkreslí informaci o rychlosti pro řj, poněkud těžkopádný a drahý řešení...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 03.11.2013
                    Autor: jaris
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

               

          Ale oni nepsali, že to je do kopce. A kdyby napsali, že to je do kopce, tak stejně by to byla nedostatečná informace... Co by bylo fajn by bylo třeba jezdit s každým kolem stejnou kopcovitou trasu se stejným jezdcem a pak by bylo možné srovnávat dojezdy pro tento konkrétní případ.

          [ Zpět ]
          Datum: 31.10.2013
          Autor: Robikl
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

               

          Nebo stanovit "plácnu" 7Wh/Km a vypočítat to podle baterky.Někdo ujede o něco méně někdo zas víc ale bude se to motat kolem odpovídajícího dojezdu.Něco podobného jako prodejci e-kol dělají prodejci motorek s hmotností.Někdo uvádí hmotnost bez náplní nebo třeba i bez pneu.Komolej to jako suchou a provozní a uváděj blbosti které ve finále zákazníka akorát nas...Joo nedělaj to teda všichni.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2013
          Autor: baba500W
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                 

            Já nevím, tohle je furt dokola u každýho testu znova... Já osobně čím dýl to dělám, tím víc se bráním debatám o dojezdech, který jsou vždy naprosto individuální. Prodali jsme toho už dost, ale vím naprosto jistě, že u stejného kola jeden najede 110 a druhej je rád za 40 a tyhle nesmysly na webech pak padají i na nás... Vítr, gumy (tlak, vzorek), volba převodů, teplota, to jsou vše výrazné vlivy, kdy můžeš měřit exaktně sílu šlapání a pomoci a stejně ti to nevyjde dvakrát stejně. Bohužel, v praxi je to jedna ze základních veličin, o kterou se zákazník-laik zajímá, poučen z internetu o tom, že na tom a tom se dá ujet 100 km, když to píšou, je to pravda... Snažím se to prodejcům na školeních vysvětlovat, ale protože to uvádí všichni, něco se tam napsat musí, jinak zákazník jde jinam. Nekonečnej kolotoč, kdy pak kardiaci jsou rozladěni, že nenajeli těch deklarovaných 70 co jim prodejce slíbil, ale jen 30 a donekonečna posílají na testy baterku co je v pořádku. Ani já sám na stejným kole nemám dojezd každej den stejnej, natož pak x lidí na x kolech...

            [ Zpět ]
            Datum: 04.11.2013
            Autor: e-totem
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                   

              Možná časem vznikne nějaká jednotná metodika pro stanovení dojezdu, obdoba udávané spotřeby u aut. Ano, v praxi se budou výsledky lišit od de facto laboratorních měření, ale prodejce bude mít ofic. aspoň "něco v ruce".

              [ Zpět ]
              Datum: 04.11.2013
              Autor: vladaza
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                     

                Jak říkáš, laboratorní měření existuje, není to až tak složité. Bohužel ale bys musel změřit parametry jezdce abys to mohl dát nějak do souvislosti. Já používám příměr získaný z praxe, říkám lidem že na tom dojedou na jedno nabití 3,5 až 4x tolik, co by v daných podmínkách dokázali opravdu najet za hodinu na srovnatelném kole (ne průměrnou rychlost dosaženou za 20 minut). Jejich průměrná rychlost se při tom většinou zvedne o cca 4 km/h. Z toho se dá dovodit, že předpokládám přiměřenou námahu, samozřejmě nižší než bez pohonu, ale to už se nedá slovně popsat...
                Převedeno na dojezd, pak vychází, že někdo, kdo někde jede hodinu úsek 15 km bez pohonu, dojede na baterku cca 60 km. Kdo zvládne 20 km, měl by vyjít s baterkou na cca 80 km.
                Určitě to taky nelze brát jako absolutní, ale myslím že je to pro člověka přijatelnější vysvětlení aby si udělal jakousi představu pro svoji osobu.
                Je třeba ale taky upozornit, že se s elektrokolem musí trochu sžít, najít si výhodný styl a nastavení pro sebe i baterii, to potřebuje aspoň pár dní ježdění. Někdo je efektivní při rychlejší jízdě, jiný naopak.

                [ Zpět ]
                Datum: 04.11.2013
                Autor: e-totem
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

                   

              Teď jsem jezdil jedno kolo, a opravdu velmi mě překvapilo, kolik to kolo dalo a to opravdu velmi znatelně pomáhalo. Jinak v testech se používají stejně těžcí jezdci a trať. Ale to jak se jezdec vyspí a to jde měřit velmi těžko... :-( Je to prostě informativní údaj.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.11.2013
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

         

    Ta úvodní věta se teda povedla... :D

    [ Zpět ]
    Datum: 29.10.2013
    Autor: e-totem
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

           

      Howg :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 30.10.2013
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

         

    Jestli to dobře chápu, motor pomáhá šlapat, točí tedy tácy, které tahají za řetěz.
    To by mě zajímalo, jak se na funguje přehazování na větší/menší pastorek, zejména při jízdě do kopce. To jako přehazuje "v tahu"? Řetěz i přehazovačka musí jít poměrně rychle do háje, ne?

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2013
    Autor: ino
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

           

      No, trochu to chrupne... řešení máme, jmenuje se gearsensor

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2013
      Autor: e-totem
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

           

      Ale ved to je rovnake ako bez elektro-pohonu. Ked slapes do kopca a chces preradit, tak uberies a prehodis. A ked neuberies, tak to chrupne. Tu je rozdiel iba v tom, ze elektronika je pomalsia ako svaly, cize uberie neskor, takze da sa preradit aj tu bez zataze, len to dlhsie trva. Tipujem, ze v buducnosti bude na klukach taky inkrementalny snimac otacok, ktory odpoji pohon okamzite po tom, ako kluky zastanu, alebo este lepsie snimac krutiaceho momentu (torzny), co niektore bajky aj maju...a pripadne moznost nastavenia.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.11.2013
      Autor: dunaj
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

           

      me to nechrupe:) proste neprerazuju v plnym slapnuti, nadlehcim, preradim, nevidim zadny extra rozdil oproti normalnimu kolu ve stejne situaci

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2013
      Autor: jeremiasz
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

         

    Nepředpokládám od paní Vrtalové odpověď, ale přesto se zeptám. Zajímalo by mě proč toto kolo nazýváte "nekompromisní horák", jak je v "testu" opakovaně opakováno. Je to proto, že je model dodáván s trekingovými plášti, slabou baterií a chybnou geometrií?

    Jinak pro pana kolegu se zkratkou "e-totem" a o měření dojezdu, objektivní testování existuje a jmenuje se Virtuelle Mensch.. Více o tématu, vládnete-li německy, je zde: http://goo.gl/0JcSMK

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2013
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

           

      Copak, Agogsy se neprodávají, že je potřeba krom zneužívání jmen (http://www.nakole.cz/diskuse/16047-prodejce... ) navíc propagovat ještě nesmyslnými výpady vůči konkurenčnímu výrobku?
      Já tam moc chyb nevidím, a nevidím ani trekkingové gumy http://www.ebikeshop.cz/elektrokola-panska...

      Od někoho , kdo staví MTB na jednopřevodníku i když to nemusí být to sedí. Na Vašem Uphill MTB je u té baterie za sedlovou trubkou ta geometrie jaká třeba??

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2013
      Autor: e-totem
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

             

        Že by souboj E-totem vs. Agogs? :)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2013
        Autor: vlákno
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

               

          Proč ne, když se prodejci nebo výrobci konkurují, vydělává zákazník :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 11.11.2013
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Velký test elektrokol – Apache Hawk

           

      plast tak nejak neni problem vymenit, navic neni trekingovy :)
      slaba baterie...to mate pravdu, s tim souhlasim, nezlobil bych se za vetsi kapacitu, nicmene to nema nic spolecneho s tim, jestli je kolo horske ci nikoliv
      nepredpokladam, ze by jste mi odpovedel, ale co je na te geometrii spatne? :) opak je pravdou, na eletrokolo je ta geometrie velmi dobra.

      testovani na kolo nikdy nebude objektivni, protoze do nej vstupuji nemeritelne a neprenositelne parametry jako protivitr, teren, povrch i stoupani, ale hlavne kondice jezdce, jeho velikost a vaha, to vsechno dohromady muze ve vysledku delat i mnoho kilometru rozdil a vami deklarovane "objektivni" mereni nakonec muze pro konkretni lidi byt zcela zavadejici. Tim nerikam, ze baterie na tomhle konkretnim kole je slaba, Je slaba a dojezd je na mile daleko od deklarovanych hodnot nicmene dovedu si predstavit ze 70kg chlapik s lepsi kondici nez ja na tom najede o 15-20km vic nez ja aniz by subjektivne slapal zasadne vice.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2013
      Autor: jeremiasz
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Délka dobíjení

         

    Měl jsem toto kolo půjčené od Prekolo zhruba před měsícem a délka dobití plně vybitého akumulátoru (tj. stav, kdy elektropohon již z důvodu nízkého napětí nebylo možné ani zapnout) byla dvě hodiny a dvě minuty! Tedy informace v textu článku o šesti hodinách je nepravdivá. Zatím jsem se v tak rychlým dobíjením ještě nesetkal, tak je škoda to neuvést jako velkou výhodu. A dojezd v režimu "točím nohama a skoro nešlapu" byl 38-42 km s tím, že start-cíl byl v jednom místě a 4 trasy, které jsem zvolil, byly převážně mírně kopcovité na jihozápadním okraji Prahy. Jezdec 80 kg. Také potvrzuji, že baterie dává max. výkon až do úplného vybití.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.11.2013
    Autor: Flourworm
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Délka dobíjení

           

      Režim "točím nohama a skoro nešlapu" byl samozřejmě s největší mírou přípomoci :)

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2013
      Autor: Flourworm
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Délka dobíjení

           

      Oni tam ani neuvádí jakou nabíječkou to nabíjeli. U tebe za ty 2h to tipuji na 5A nabíječku. Pokud používají standartní 1,8Ah pak plné nabití je za 5-6h. Jen poznámka u těchto baterií nesmí dojít k úplnému vybití ale pouze na stanovenou hranici která je různá a pohybuje se od 29V do 32V u 36V baterie. Úplné vybití by baterii zničilo. To že dává max. výkon do takzvaného vybití je jen subjektivní dojem.
      Lze to jednoduše vyzkoušet v době kdy bude mit baterie 33V a zkus si vyjet kopec na plnou podporu. V té době dochází k tak značnému poklesu napětí že řj. omezí proud tak aby pokles napětí nebyl nížší než je povolená hanice.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Délka dobíjení

             

        Jasne, standardní nabíječka Bosch má dva přepínatelné režimy, jeden 2A a druhý 5A, to je sériová výbava, popsáno v návodu

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2013
        Autor: e-totem
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Délka dobíjení

               

          Sorry za mystifikaci, nabíječka dává 1A nebo 4A , teď jsem se koukal do návodu, popletl jsem to s jinou podobnou.
          Osobně si myslím, i když jsem to nezkoušel, že při volbě režimu nabíjení 1A (slow), by se mohl dojezd maličko prodloužit, odhaduji to tak na 10%

          [ Zpět ]
          Datum: 12.11.2013
          Autor: e-totem
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Délka dobíjení

                 

            Pri slow dobijeni bych cekal vetsi zivotnost baterie. Co se tyka dojezdu, tak pokud se nabiji na stejne napeti, tak nevim, proc by mel byt rozdil v dojezdu.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.11.2013
            Autor: Robikl
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Délka dobíjení

                 

            Pri slow dobijeni bych cekal vetsi zivotnost baterie. Co se tyka dojezdu, tak pokud se nabiji na stejne napeti, tak nevim, proc by mel byt rozdil v dojezdu.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.11.2013
            Autor: Robikl
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Délka dobíjení

                   

              Pokud se dostaneš ke grafům článků, najdeš tam že s nižším C nabíjení mírně stoupá využitelná kapacita a naopak.

              [ Zpět ]
              Datum: 14.11.2013
              Autor: e-totem
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Délka dobíjení

                     

                Budu rád, když dáš odkaz na nějaký takový graf, protože to fakt slyším poprvé. Přece i při rychlonabíjení je poslední fáze s konstantním napětím, takže proud se snižuje a je tak šance tam tu energii naládovat.

                [ Zpět ]
                Datum: 14.11.2013
                Autor: Robikl
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Délka dobíjení

                       

                  Jo když to necháš na nabíječce déle. Pokud to vypnu hned po rozvícení zelené kontrolky tak tam mám jen 41,5V pokud to nechám tak ještě hodinku doláduje se to na max. 42V.
                  Když to láduji tou co dává jen 1,8A tak je to plné hned po rozsvícení zelené kontrolky.
                  Proč se to ale děle fakt netuším.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 14.11.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Délka dobíjení

                         

                    Chémie zlémije... grafy jsem získal podrobný tovární od několika typů dvou výrobců, ale nemůžu dát, je to neveřejná dokumentace, ani bych ji neměl mít. Na webech jsou jen výběrový data, ale u některých se to dá vysledovat taky.
                    To platí pro samotné články, v blocích se pak k tomu ještě přidá i vybalancování, které u typu článků co má Bosch je při pomalém nabíjení skoro ideální i bez potřeby výkonného balanceru. To, co zjistil Bobbob je podle mě taky spíš vliv dorovnání článků v bloku.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 14.11.2013
                    Autor: e-totem
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Délka dobíjení

                           

                      Pokud by info o 10% vyssi kapacity uvadel Bosch, tak tomu budu verit. Kdyz neco tvrdis, tak by to bylo fajn, kdybys to umel dokazat.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.11.2013
                      Autor: Robikl
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Délka dobíjení

                             

                        neumím,nechci, nepotřebuju, sorry měla to být jen rada

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.11.2013
                        Autor: e-totem
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Délka dobíjení

                               

                          Dobře, nebudu to brát vážně. :) Alespoň do doby, než to budu mít ještě z jiného zdorje nebo nejlépe přímo od Bosche.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 16.11.2013
                          Autor: Robikl
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Mam tohle kolo od Cervence 2013

         

    dokonce i v teto 21.5" velikosti, protoze mam skoro 2 metry a 96 kg (obcas i vic)to jen pro predstavu, az budu psat o vydrzi

    drobna poznamka na uvod: Pokud indian rekne "Hawk" zcela jiste mluvi anglicky a mysli jestraba, kdyz dohovori, rekne "hawgh"

    ted par komentu
    a) s kolem jezdim do primerene narocneho terenu - les i mimo ztezky, a zvladl jsem s tim zatim vse, cize souhlasim, ze to je horske kolo do terenu, bunny hop s nim sice stezi a sve limity samozrejme ma, nicmene motor je kryt slusnym plechem (zboku plastem) takze odolnost proti odletavajicim kaminkum slusna, diky velkym kolum solidni prostupnost terenem. Pokud jste trochu pricetni, mate predstavu, kam s tim kolem muzete
    b) ano, predni prevodnik je jen jeden a NENI zakrytovany, nohavici vam to klido vtahne (me vtahnul a rozerval :)
    c) tlacitko "walk" je zcela debilne umistene, funguje sice dobre, ale umisteni zvrchu ovladace znemoznuje pouzit ho pri vedeni kola vedle sebe jen za jedno riditko, sice detail ale ergonomicky nestastne reseni to tlacitko zcela zabilo
    d) DOJEZD :) - zcela souhlasim s prvnim komentarem - na "jednicku" najedete neco pres 60km, nikdy jsem nejel jen na "ctyrku" na celou kapacitu baterky, ale troufam si rict, ze to bude nekde kolem 30Km (pokud bude porad zabirat) Nejvic jsem na kole najel 73Km ale to jsem se pohyboval po rovinatem velmi lehkem terenu, dalkova trasa kdy jsem se casto pohyboval nad rychlosti 25km.
    Tohle kolo proste NENI DALKAR pro lenochy. Pokud chcete kolo na dlouhe vyjizdky zcela bez namahy (namacku nevetsi dopomoc a jedu), Hawk (ani jiny bosh s touhle baterkou) pro vas NENI. Nejsem zadny expert, ale prijde mi, ze kolo je slusne postaveny s energii, ktere nema nazbyt, dokaze slusne hospodarit a prumerny cyklista s nim dokaze najet hodne, ale ne zadarmo, motor vyuzivat na exponovane useky, kdy krasne pomuze, ale jinak to chce do toho trochu slapnout, ne uplne tak jako na klasickym, ale taky se jen nevezt. Nebo casteji dobijet, dobit baterii trva cca 2hod.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.11.2013
    Autor: jeremiasz
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Mam tohle kolo od Cervence 2013

           

      Jsem rád že to někdo potvrdil z osobní zkušenosti.
      Domnívám se že zdejší testy probíhají stylem "ujedu 10km a vše ostatní dopočítám", silně pochybuji že tester jel deklarované km.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Mam tohle kolo od Cervence 2013

             

        mam ten stejny pocit, udaje na computeru jsou totiz pomerne zavadejici. Reknu priklad:
        mam najeto 38 km a z peti policek baterie mi prave zmizelo treti. Do prace to mam vetsinu do kopce, jezdim to na dvojku, kdyz jsem zdechlej, primacknu trojku. Po prijezdu do prace mi to ukazuje aktualni dojezd jeste 18km. Vecer jedu z prace, temer porad z kopce, kousek po rovine, slusne svistim, asistence jen sem tam problikne. Kdyz prijedu domu, computer "chytre prepocita" a ukaze mi dojezd jeste 55km, coz jest samozrejme holy nesmysl :)
        takze asi tak...

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2013
        Autor: jeremiasz
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Mam tohle kolo od Cervence 2013

           

      JJ, my ho tu máme taky, koupili jsme ho kvůli nějakým testům Gearsensoru u konkurenčních pohonů ( je mimochodem k mání coby ojetina, testy skončily). Můžu potvrdit co píše jeremiasz, není to moped, je to kolo a jako na kole se na něm jezdí. Pro cyklistu super, pro mopedistu problém, protože má torzní systém. Vyrábí ho indiánům KTM, takže i zmiňovaná geometrie je samozřejmě OK

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2013
      Autor: e-totem
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

716 cyklistů (2 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024