Sháním jednopřevodník 52zubů a víc. 170mm.Cokoliv.Nebo pouze kliku na 5tipacku
V bazaru se nedá planě kecat :-)))
Tu placku sháníš jen tak naplano ? Až jí někdo nabídne, napíšeš mu, ať si ji vetne v řiť ?
??? Myslíš,že si dělám prdel? Musím to vysvětlovat? Vzadu mám 16Z pastorek(méně nejde)Vepředu 48Z převodník. Potřebuji min 52 zubů ,abych alespoň teoreticky podpořil elektromotor v zadním kole. Jinak si tam můžu dát stupačky. :-)
Si nadávkuj méně přípomoci motoru a můžeš více šlapat a pomoci tak motoru. Nemusíš ten plyn ždímat na plno. Ja kdybych tomu zatnul tak šlapat nastačím, motor to točí rychleji než stíhají nohy.
Vždy když chceš radu a nebo něco se dozvědět tak by jsi to vysvětlit měl. Jinak tě většina pošle do patřičných mist a nedozvíš se nic.
Která většina? Blacklistová? Když tady může být plno pičovin,tak proč ne pokec + bazar?
Má někdo tento aku? Vleze do krabičky vepředu ŘJ Magic 50A? http://www.5et.eu/5et/eshop/8-1-Akumulatory/0/5...
Kdybys nepochodil, napiš SZ, mám tu nějaký takový přebytky, jako třeba baterku s nosičem a velkým kastlíkem, baterka je padlá, leží to tu coby nějakej dávnej vzorek, tak bys si do ní musel nechat naládovat cosi, je nám to tu celkem k ničemu. Myslím že vzhledem k velikosti kastlíku do ní v cylindrických článcích narveš aspoň 13Ah
Klidně sem dej všechny přebytky. Líným kámošům se e.kola zalíbila . Akumulátory,nabíječky,nosiče. Něco jim postavím :-) Hodila by se nějaká funkční ŘJ MAGIC 50a
Magic u nás nee, občas se něco najde, co už není třeba, i když pro ty výkonný stavby toho nebude moc k použití
Nehodlám stavět nic nad 1000W
Magic řj mám, ale je načatá, Šikula z epohonu by ji dal do kupy.
Baterie LiPeFo mám 2, asi odešla BMS, neřeším, je to 48V/10Ah, články asi budou dobré, jestli to někdo použije, dám mu to, Soňa bude ráda.
Pak mám otočnou rukojeť na MP, nová, nehodí se mi, škoda vyhodit.
Spousta drátů, fastonů a toho smetí tu taky je.
Jak načatá? :-) Moje už je také načatá. Neukazuje mi na řídítkách napětí(jen 3 diody) neřeším. Plný-střed- vybitá,o ničem.Udělal jsem kraťásek. Tož něco pošli,když tak zaplatím převodem z účtu :-)))
Nejede, víc neřeším a rozvíjím klid :-)
Máš-li ještě nějakou tu LiFePolku měl bych zájem. BMS není problém. [email protected] Dík
Ještě jednou LiFePol. Napsal jsem špatně adresu. Správně je: [email protected].
Dík MgrK
Takže to dopadlo takhle. Vepředu 52 zubů hliník(dvojtác,malé kolo odšroubováno) vzadu 5tikolečko. 52 :14 . No nic moc,ale každé jiné řešení by už šlo do peněz.(převodník kolem 60 zubů na zakázku)
Na co to máš, jestli to není tajný?? 60 zubů jezděj snad možná dráhaři ne??
Když má člověk 1kw motor,tak potřebuje těžký převod.
No jisté ,já tam také dal 2 tác 52-48 a klidně by to zvládlo ještě pár zubů navíc.
Horší bude až ti jednou dojde šťáva a budeš to tahat jen vlastní silou, to si budeš přát i tác 44z.
Nedojde. Jezdím max. 10km tam a 10 zpět. Jezdit dál by mně ani nenapadlo. Nemám na to akumulátor.
Hehe, hehe, hehe....
Rozvíjím svůj klid...
NIKDY?
Hehe.... moh bych vyprávět....
http://www.outdoor-cyklo-sport.cz/katalog... dobrá volba na elektrokolo
Ano o 2 zuby víc. Škoda že to má obou stranný kryt to bych tam asi nemohl dát z toho mého tu 48 protože já ji občas použiju do prudších kopců.
A nebo na to vzít flexu a jednu stranu obrousit.
Ten kryt jde klidně odstranit.Případně jednostranně odstranit.
Nebo z toho jednoho krytu vybrousit mensi tac? 8-)
Akorát pozor na šířku řetězu/zubů. Na západě to dávají skoro výhradně k nábám, pokud bys měl vzadu vícekolečko, potřebuješ užší řetěz
Osobně bych to použil, protože do budoucna uvažuju motor na řeťaz a vzadu buď DD27-30 (jak co půjde koupit) nebo v rozletu rohlíka.
No, právě... a jaká je šířka řetězu na 9/10 speed kazetu??
K čemu je potřeba tolik převodů?
U horáka to beru, u leháče a podobně taky. Ale nejde mi to dohromady s kolama kde jejich majitelé chtějí jezdit na plyn s velkým výkonem,tam si myslím že stačí sedmička nába, protože se nepředpokládá že na tom někdo spotí tričko
Tak ,tak 7 kolečko a vepředu nějaký talíř 53-39+-
Tak to by mi zajímalo, jak rychle s tím jezdíš, že ti nestačí převody a chceš rychlejší. :)
Nemám tachometr. Ale už mi málem moucha vymlátila oko. :-)
Prodám nový motor(převodový 250W) vypletený do ráfku 622-19. Přední kolo. Nebo za něco vyměním. Třeba ,nabíječku 48V Lifepo ,akumulátor atd.
Mám tu navíc motor 1500W 48V nová ložiska,ráfek 26" kotouč 160 nebo bez něj,šestikolečko shimano.Nejlépe osobně mohu předvést nechci se pak dohadovat že jsem prodal šmejd.Možná i výměna.
Jenom jeden skromný dotaz: Pokud mám aku s BMS je vůbec nutné u ŘJ magic nastavit napětí? Nebo je jedno,bude li tam 24V ,36V,48V ????
Řj. by měla podporovat napětí dané baterie a pokud má možnost nastavení tak je nutné nastavit to co dává baterie.
BMS nemá žádnou souvislost s řj.
nech to tak jak jsi to koupil na 24V - snese to i 60V (odzkoušeno)
To si myslím také. Ale prý se mýlím
Nemýlíš. Já začal jezdit na 36V to bylo málo. Teď jezdím na 48V a nic se neděje nic nepípá nic nesmrdí.
A mám otestoval i 60V.
MP jednotce je to fuk.
Karell má recht.
Záleží jaká to je řj. to kolega neuvedl.
Pokud do řj. určené na 24V pustíš 36V nejspíš to nepřežije, tedy kolegova to nepřežila.
Elektrodacan se ptal na ŘJ magic tak jsem mu odepsal.
Tak nějak. Tam je to údajně jedno. U jiných ne?
U jiných nevím já mám jen ŘJ magic.
No po pár zkušenostech u jiných to jedno není. U mé nové sady to rovněž jedno není a to z prostého důvodů. Ovládač plynu je na 36V a pokud bych tam pustil 48V tak to nebude fungovat. U magic je to opravdu jedno. Mám ještě i jinou řj. která se nastaví automaticky podle toho co tam pustíš. Problém je ale s ovladačema ty musí byt na určené napětí které chceš provozovat.
Výňatek z manuálu k řj. magic:
Motor Voltage: Nastavení jmenovitého napětí akumulátoru – hlídání podpětí. (Pokud nastavíte nižší hodnotu, než je napětí Vašeho akumulátoru, může dojít k podbití akumulátoru)
Tak že pokud by to nehlídala BMS (já nemám) a nastavíš tam 24V a budeš mit 36V nebo 48V bat. tak dojde ke zničení akumulátoru tím že bude vycucán pod povolenou napětovou mez.
Z toho jasně plyne že je jistě lepší nastavit to tak aby to odpovídalo napětí tvé bat.
U tebe to ale naštěstí jistí BMS která by to neměla nechat spadnout pod nastavenou hranici.
Nikdy to ale není jisté zda to bude fungovat na sto procent.
Výňatek z mé otázky: Pokud mám aku s BMS je vůbec nutné u ŘJ magic nastavit napětí?
Abych to upřesnil : Podle manuálu jde používat akumulátory 24V ,36V,48V bez toho abych vůbec sahal do nastavení ŘJ. POKUD MAJÍ BMS.TO ZNAMENÁ,ŽE JE NAPROSTO JEDNO JESTLI JE TAM NASTAVENO 24-36-48v
A jakou máš jistotu že BMS pracuje spolehlivě?
U tři roky staré baterie bylo BMS ale nějak nefungovalo a baterie šla po 50cyklech do kopru.
Kdyby nebylo potřeba to nastavovat tak by to tam ani být nemuselo.
I řj. kelly kterou mám nyní to měla nastaveno na 18V a taky jsem to musel nastavit na 29V jinak bych měl po bat., tedy v mém případě.
Po takových zkušenostech už moc dobře vím že to nemám podceňovat, jinak to stojí nemalé prachy.
Ale kdo chce kam....
Tipuji 40-41V nikdy jsem 48V neměl.
U te řj. magic to prostě nastavíš na 48V a ono si to už pohlídá. Ale ty máš kelly tak že tam bych si to zjistil přesně a podle toho nastavil. Určitě bych tam nenechal těch 18V které jsou minimem pro 24V bat. U 36V se to nastavuje v rozmezí 29-31V ale já mám měření tak že si to i na něm ohlídám.
http://www.battex.info/hermeticke-akumulatory...
Dík za odkaz,trošku jsem to pročetl ale moc moudrej s toho nejsem.Mám nastaveno na 40V tak to nechám.Co tvůj novoj pohon?Opotřebení,ůdržba,spokojenost??
Pravda... Velká výhoda Kelly je, že když se napětí blíží minimální hodnotě, tak jednotka omezuje proudy a tedy i výkon, ale díky tomu se šetří energie a s menšími proudy se vycucá celá více.
Na druhou stranu Kelly nenahradí dobrou BMS... BMS se navíc stará o každý článek... Takže vypne, ikdyž je dosaženo minimálního povoleného napětí článku... Teď u posledního postaveného aku mě to po první jízdě ukázalo menší kapacitu práce, že jeden článek dosáhl dříve 3V, při kterých to vyplo... Tak to má být. Teď už mám články srovnané a jde využít plná kapacita... Dokonce jsme naměřil vyšší než je uváděná...
Jo taky mně to překvapilo že jsem z toho při minimu 31V vytahnul více Ah než je uvedená kapacita. Zřejmě kdybych to nechal spadnout až na těch mezních 29V tak by to vysálo ještě nějakou tu Ah navíc. U mně by to šlo ja nemám BMS které by to vyplo. U té menší kde mám tu ochranu by to asi nešlo, ani nevím na kolik je nastavená.
JJ, já právě chtěl napsat, že podle mě se nastavením voltáže jednotce změní pod pokličkou i parametry řízení motoru. Má to logiku, i když to třeba z obslužného SW není poznat a v návodu to není. Ten kdo to vytvořil musel zohlednit někde změnu parametrů pro různé napětí. Proto jsem toho názoru, že nejlíp to pojede, když se zadají správný parametry baterky.
Stejne je to zajimave, ze se ty clanky bez BMS nerozhazuji.
No, ony se asi lehce rozhodí, ale po nabití se srovnají... Myslím cylindry. Akorát CC/CV nabíječku a hlídat napětí. Nicméně, bez BMS je to naprd
Tyjo pokud by se fakt rozhodily v tom smyslu, že by při nabíjení jeden článek dosáhl dříve maximálního napětí, tak se bez BMS nemají šanci srovnat, ne? Sice obyč BMS není taky žádný zázrak a pouští jen maličkaté balanční proudy, ale zkušenost je taková, že se ty články rozhazují minimálně... Fakt je, že asi ty prizmatické na tom jsou z nějakého důvodu horší než cylindrické.
i pro mne je to zahada.
Bobbob je zde chvali uz asi dva roky
To je opravdu pekna zivotnost na aku bez BMS.
Nicmene co psal nema na nich servisni konektor tak na jednotlive clanky "nevidi"
Podle modelaru slusni vyrobci akumulatory "paruji"
(aby se sesli clanky s shodnou vybijeci krivkou)
a parovane aku se chovaji mnohem lepe.
Ano je to výběr toho nejlepšího a také tomu odpovídala cena. Kapacita té baterie je 18,9Ah a díky řj. kelly jsem z ní pokusně vyždímal 20Ah při napětí 30V. Tak že to vypadá že i po dvou létech je ve stoprocentní kvalitě.
U té menší 11Ah se spálila ochrana (již jesm o tom psal mockrát). Navíc jsem ji ještě zkratl něchtěným škrtem kontaktů. Přesto je taky v naprosto stoprocentní kondici a díky řj. kelly z ní vymačkám s přehledem plnou kapacitu. S předešlou řj. jsem z toho vydoloval max 9Ah. a z té velké 17Ah pak už to vypnula řj. pro značný pokles napětí.
Je sice pravda že tu malou občas nechám po nabití ještě tak 5-10h na nabíječce a to tak jednou za dva měsíce a tu velkou jednou za půl roku.
Mám tuhle řídící jednotku
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1...
nepoužitou.
Aby mě někdo nepodezíral, že jsem špatný obchodník, vyměním ji za kilo česneku (československého)
Beru ale pošlu ti raději sumu o kterou si řekneš.
Nemáš rád naturální směnu?? :-(
Snad za 10kg česněku ne? Teď jsem na to kouknul a je to 20A a tu již mám.
Teď jsem to vyhrabal, je to
KBS48101,
Šikula tvrdil, že z toho vytáhnu 2kW na 48V, ale odešly mi ty hally tak se to nerozchodilo a už přes rok se to tu válí.
Tak se rozhodni, jestli to je nebo není k užitku, já si stím hrát nebudu.
Koupim ji napište mi cenu na email.
Jednotka je už pryč, omlouvám se, měl jsem včas napsat.
Prodám http://www.evbike.cz/Akumulatory/Baterie-pro-EV... bez nosiče,aku má vykuchanou BMS,nemá zámek(místo spínačky je vypínač) Vše funkční . Nechce se mi přehazovat kabeláž (mám 48V aku. s jinou zásuvkou)Raději si koupím záložní aku stejného typu. Nabízím to jako možnost pro někoho kde nechce investovat velké peníze,nebo používá Pb aku v nějaké elektroplečce :-)a chce si relativně polepšit.
Dá se někde sehnat DC kabel + zásuvka k aku 12Ah LIFEPO alu box 48V ?
No, podle mě to je součást toho boxu v nosiči.
A ten celej krám bych možná našel u nás ve šrotu, jestli to ještě nikdo nevyvezl. Ale jestli je to podobný nebo stejný, to netuším, přikláním se spíš k variantě, že jen podobný, klasicky čínsky
Zásuvka je součást boxu,ale ptám se zdali se to dá někde sehnat nako náhradní díl. Zásuvka + DC kabel se samcem..
Co třeba koupit tohleto a nacpat do toho články z té mé 36V LIFEPO aku? http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1...
No, a nemají teda e-pohoni ten protikus samostatně jako díl??
Přijde mi na hlavu kupovat celej box když už ho máš, nebo to blbě chápu??
Možná stačí pohledat Anderson konektor, jestli tam nějakej nepasuje, čína je dost kopíruje, nebo i přímo používá originály, případně kompatibilní náhrady.
Nějakej tam pasuje,ale jakej? Je černý s nápisem UCHEN. černý anderson neexistuje. Je to zalité ve folii a nevidím na tom žádný nápis.Třeba 50A 48V atd. Pokud někdo ví,nebo má možnost to vyzkoušet ať mi dá vědět. Respektive mi řekne jaký standardní konektor ANDERSON tam pasuje. http://eskutr.cz/cs/kabely-konektory-/165...
VlaSTNĚ EXISTUJE ČERNÝ :-) NA 80V
Voltáž neřeš, to tě nemusí trápit v tomto případě. Jde jen o rozměr a průřez kabelů aspoň 2,5
Nechápeš to. Já potřebuji přesně ten rozměr. Jeden kus půjde na záložní kabel a druhý stejný protikus půjde na záložní aku(na prodloužení dojezdu)
Nejsou stejné.Neliší se pouze barvou
No, a tak co to celý v tý baterce zaměnit za něco podobnýho co se dá koupit běžně a přitom to tam cca pasuje?
Nebo teda v obou baterkách.
Ono se to dá koupit běžně,ale potřebuji vědět přesně označení co tam mám. V záruce baterku rozebírat nebudu.
Tohle mně doma leží na 50A (4kusy šedé) bez užitku, má li někdo zájem mohu za poštovné poslat.
Ahoj.Mám na prodej pohodlné e-kolo.Motor 500W,baterka lifepo4 36V 20Ah(rok stará) řj magic.Mám dvě a nemám ho kam dát stěhuju se.Cena 15000Kč.
dobry den,
zhanam nejaky elektrobicykel pre mamu - chce na tom hlavne chodit do obchodu na nakupy. obcas aj znamej do druhej dediny (asi 7km tam).
toto co tu ponukaju od 350 eur - stacilo by to na taketo ucely?
http://www.bazos.sk/search.php?hledat=elektro...
vobec sa v tom nevyznam.
s olovenym akumulatorom nechcem, radsej litiovy.
dalej motor neviem ci 250 W by bolo dost?
a co sa tyka nejakej planetovej prevodovky s nylonovymi kolieskami - kolko to vydrzi?
dakujem
čus, to už jí radši 50 připlať za tohle http://sport.bazos.sk/inzerat/35615557/e-Hobby...
Je to aspoň opravitelný kolo a poslouží to na tu trasu v klidu. Výroba SK. Nic moc lepšího v dané ceně nebude k mání. Baterky do toho jsou k sehnání třeba i u nás, pokud bys měl problém. A časem se dá překopat na 36V, pokud by se rozhodla jezdit víc. S tím so jsi ukazoval neuděláš nic, to je šrot co ti nikdo nespraví
Hledisek je poměrně hodně... Na mamince bych nešetřil a šel do něčeho z tohoto...
http://sport.bazos.sk/inzerat/36728918...
http://sport.bazos.sk/inzerat/36116438/Liberty...
http://sport.bazos.sk/inzerat/36382706/Mestsky...
Myslím, že nízký nástup je pro starší paní dobrá věc a popravdě nejen pro ní. Obecně pokud se častěji nastupuje, tak je nízký nástup super věc pro každého. Další plus je planetová převodovka, která podstatně zjednodušuje údržbu.
dakujem za rady a konkretne linky.
chcem ist nieco z toho pozriet cez vikend.
podla brata by mame stacilo nieco ako jawa betka, co sa da kupit aj za polovicu ceny tych bicyklov.
akurat nevyhody su prepis, poistka, stk, vodicak ... mama uz mala babetu, ale ani ju nepouzila.
vraj elektricky bicykel by pouzivala, lebo aj jej zname uz take nieco maju, tak uvidime.
este raz diky