Středový motor je snad něco jiného ne? Větší průměr=větší Nm
Už jsem s toho Hujer.Jasně máš pravdu PŘÍMEJ MOTOR OMLOUVÁM SE:
Ten na obrázku má víc než 500W ? Tedy záleží na napětí
Oba motory mají stejně,stejně jim pouštim žilou a každej se chová jinak.
Větší průměr,víc magnetů,víc výdrže,víc newton metrů
Ahááá takže čím větší průměr tím víc magnetů tam daj proto má motor větší kroutící moment od spodu v menších otáčkách.
spíše jich tam více vleze.
mám tu 500W zadní převodový, za poštovný ti ho pučím na test, je v 26" ráfku s diskovkou 160 mm a osmikolem. Teprve bys viděl jak reaguje v nízkých rychlostech do 25. Na to tvoje enduro jako fík. Ale je to bezhall, musela by to umět jednotka. Pokud máš řj BAC a je to opravdu sínusovej BAC Kanada, mohl by ho znát ( je to 8-fun), jednotka by si měla motor umět najít, BAC má přednastavený hodnoty pro tohoto výrobce.
Dík moc za nabídku mám Kelly KBS48101L,35A,24-48V.L a baterku 48V 24Ah.Netuším jestli by to šlo s převodovým motorem skloubyt.Kolik to max jede a jakou má motor hmotnost?
Nevím jestli ta jednotka umí bezhall, ale to tu někdo vědět bude. Jinak je jedno, jestli přímý nebo převodový motor, jsou v podstatě stejné, jen ten převodový má díky lehkému převodu snazší rozběh ale menší maximálku , vidím to tak do 35 km/h rozumně
Dal bych přednost velkým motorům GOLDEN motor. Objem ničím nenahradíš .
JJ, průměr rotoru je to oč tu běží... Kroutící moment je vyšší, takže ve fázi vysokých zatížení výrazně klesá spotřeba... Vezmi si malou golu a povoluj 14 matku, pak totéž zkus s velkou. Je to o páce. Poloměr rotoru, to je ta páka. Další shodou okolností se do většího pláště vejde i planetovka s kratším převodem, tedy další plus pro moment na malé rychlosti. Já bych tedy volil pro pedelec velký převodový motor, což taky dělám... Ale ne všichni zákazníci to kvitují, protože ten motor bývá výrazně těžší než malé typy. Důležitým prvkem v celkovém převodu je i velikost kola, na to se dost zapomíná. Velký motor v malém kole může být dost brutální, ve velkém už v klidu.
U přímého motoru sice ano, ale pokud to má být lehké, tak "objem" nahradíš vyššími otáčkami a převodem.
JJ, to nahradíš, ale je pěkný ho ještě jako bonus nadopovat průměrem...
To: Baba pětikilo : Motor váží asi 4,5 kila
A to pětikilo je bezhall? Planetová převodovka je dimenzovaná na ten výkon? Z čeho to má kolečka?
Pokud by to mělo max rychlost 20km/h v ráfku 20", tak by to mohlo být zajímavé.
JJ, je to bezhall. Kolečka jsou jako u všech, plast/ocel, už jsme tu rozebírali proč... Za svoje působení v této firmě jsem neviděl ani JEDNO vylámaný kolečko, přestože se prodalo několik tisíc motorů...takže pohádky o Karkulce neřeším.
V kole 20" by ten motor tahal hodně, rychlost tak kolem 30 km/h. Ale asi by byl problém s výpletem tak velkýho motoru do tak malýho ráfku, rovnej je tvrdej a hlučnej, klasika by trpěla na vykřížený niple v dírách, což vypadá děsně a rádo se vytrhne, takže bych se do toho moc nehrnul, možná snad s ráfkama od Rodi co mají šikmý díry, ale i na ty je to podle mě moc