Ahoja mam problém vlastním hydrauliky Hayes HFX - 9 XC
a po zakroku v servisu Štěrba(odvzdušnění a seřízení brzd) byl kotouč přední brzdy zabarven do hněda tato barva po par kilometrech zmizela obroušením ale brzda zacala neskutečne pískat a vrzat a co je hlavni tak i hůř brzdí a to me nejvíc sere byl jsem zvyklej na citovku a tek to mackam jak magor a nic moc.
Vím někdo tu radil destičky přebrousit ale to pomohlo jen na chvilku a další rada tu je vyměna za jiný typ destiček ale nevim bohužel jaky se tam hodi.Poradte prosím. Děkuji moc všem
Něco podobného jsem měl na Mechanikách a stalo se to kvůli mně. Mazal jsem silikonovým sprejem gumky na ložiskách, protože trochu vrzaly a sprej mi stekl na kotouč i destičky. A samozřejmě to přestalo úplně brzdit. Zkoušel jsem potom úplně vše, ale nic. Nakonec jsem kotouč strčil do sporáku a vypálil, potom do mičky a byl naprosto odmaštěný, ale hnědý. Jenomže destičky už se mi odmastit nikdy nepovedlo, takže jsem musel koupit nové, tudíž budeš možný muset taky. Ale nejprve bych zkusil zaútočit na servisáky, co ti to odvzdušňovali.
100% souhlas.
Moje manželka spáchala něco podobného.
Když viděla jak si labužnicky mažu vidle a řetěz, tak vzala WD 40 a mazala a mazala a mazala. Na kotouč jí to nesteklo, ale cíleně ho postříkala.
Kotouč stačilo odmočit v Arvě na motory, ale destičky to "nasákli" a nepomohlo nic, jen výměna.
...také jsem si jednou namazala brzdy a rozhodně ne nějakým slabým WéDéčkem. Mě se to ale stalo loni při týdenním putování Brno-Vídeň-Praha, takže mi nezbylo, než to rozjezdit :o)))
Chvilku mi bylou ouzko, ale kamarád se bavil...
A já od té doby velmi ctím tuto tvrdou zkušenost :o)))
Tak už je to na 80% jasny ty košťata ve štěrbovi mi namastili kotouč brzdovkou a vod toho se samozřejmě zasraly i destičky a je potřeba je vyměnit.
Tak tam už do servisu nepáchnu:((((
Ale vyreklamovat bys to tam měl - přece si nebudeš platit sám nový destičky?!?