Pravidelně mi chodí maily z tohoto obchodu a dost jsem od nich i kupoval. V poslední době mě ale trochu štvou, že se snaží dělat podvod na zákazníky. Protože potřebuji něco koupit, i když zatím ne akutně, často prohlížím zboží a ceny. Koloshop rozesílá maily s upozorněním na slevu, bohužel je to klasický podvod supemarketů. Sleva dle mailu 11%, když kouknu na zboží je dražší proti předchozímu dni o 6% a tím pádem je sleva 5%. Zřejmě se na to hodně lidí chytne, takže jim to stojí za to, na druhou stranu to nesvědčí o moc velké serioznosti a beru to jako podvod na zákazníka. Všimli jste si toho ??
Jsem asi v tématu jen okrajově, ale "můj" cykloshop mě překvapil zase obráceně. Mám ho za rohem, takže jinde ani nesháním. Objednám, někdy za pět minut, někdy za dvě hodiny mi přijde, že mám objednávku nachystanou, skočím si to vyzvednout a je to tak pro mě nejjednodušší.
Až nedávno mě napadlo, že když tam kupuji pravidelně, že bych se mohla na jeho stránkách zaregistrovat, abych nevypisovala pořád dokola kontaktní údaje. První překvapení bylo, že po přihlášení mi začaly vyskakovat nižší ceny než předtím. Druhé, když přijdu s potvrzenou objednávkou zboží vyzvednout, že mi počítají vždycky o pár kaček míň, než bylo na faktuře (a ta už byla po slevě pro registrovaného zákazníka) za platbu v hotovosti. Takže tady mě zase přístup k stálému zákazníkovi těší.
Já jsem s koloshopem spokojený, nakupoval jsem u nich opakovaně a mám stabilní slevu 7%. Jejich akce moc nesleduji, nakupuji až něco potřebuji , ceny hodnotím aktuálně srovnáním s ostatními shopy na netu. Fakt je, že koloshop z těchto srovnání vychází většinou hodně dobře. Hraní s procentama při spec. akcích jim tedy velkoryse odpouštím :-)
Tak takovéhle zkušenosti nemám, sám nakupuji takřka výhradně ve dvou cykloservisech. Ale co mám zkušenosti, tak bikeshopy jsou spíš takové supermarkety, i když možná o trochu lepší. Jde o "politiku obchodování".
Přístup bikeshopů je co nejvíc prodat (Jak podobné super a jiným marketům). Mají velkou reklamu, takže lidí tam vždy přijde dost. Malé servisy si naopak snaží zákazníky udržet.