reklama

Odpověď pro JS

JS - Když už někomu něco napíšeš , něco po něm chceš a něco m u vytýkáš, tak alespoň základní slušností je dát mu prostor k odpovědi .
Máš námitky ve svém tématu , kde jsi smazal můj text a necháváš tam jen svoje „projevy“ a navíc to uzamkneš, pak mi hned 3 x napíšeš do obálky své výhrady, námitky a požadavky a neumožníš mi aby ti obálkou odpověděl.
Já odpověď považuji za slušnost a když nemůžu obálkou, tak se nedá nic dělat musím to udělat takovýmhle veřejným oznámením :
(třeba si to JS také přečte)

[ Zpět ]
Datum: 19.09.2013
  • Re: Odpověď pro JS

         

    JS když začneš dodržovat základní pravidla slušné diskuse, tak snadno zjistíš, že všechno je úplně jinak, nikdo na tebe neútočí , nikdo ti nenadává, nikdo ti nezávidí (ono taky není co).
    Přestaň vidět za každým nesouhlasným příspěvkem osobní útok na tebe a rázem se ti uleví. Ne každý kdo napíše odlišný nebo dokonce nesouhlasný názor nebo pochybnost je tvůj osobní nepřítel. Věř, že ty jako osoba JS mi jsi tak volný a ukradený, jako málo kdo.
    Chápu, že můžeš mít vnitřní problémy s nesouhlasnými příspěvky a že tě irituje, že tě hned každý neplácá po ramenou jaký jsi borec a cyklistický mág (to vážně nejsi, jsou mnohem větší ) , ale přesto můžeš být slušný. Takže příště jen slušně, úchyly, idioty a podobné si nech na doma, třeba pro svoji babičku, ta tě za to možná i polituje.
    Když někde veřejně ventiluješ (je to spisovné slovo) vlastní schopnosti, dovednosti, znalosti, umění a vlastní dokonalost, tak se nemůžeš divit, když se někdo nad tvými kousky pozastaví a chce krapet vysvětlení, protože nikdo snad není tak dokonalý jako ty. Neruším co tě rozčílilo na dotazu jaké jiné upozornění a zákaz bys ještě chtěl mít u značky označující dálnici abys tam nevjel, protože všem normálním cyklistům taková značka stačí.
    Pokud nechceš aby někdo měl připomínky k tvému počínání , tak to veřejně nikde nepiš. Jinou radu ti těžko někdo dá.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.09.2013
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Odpověď pro JS

           

      JS:
      Zkus se nad sebou a tím co děláš zamyslet, nemusíš nám předvádět, že jsi stále stejný starý JS (Olkyc a kdo ještě předtím). Možná tomu nebudeš věřit, ale školáci jsou vesměs hodně tolerantní a přátelští, tak by se podle toho měl taky chovat. Nebo nám snad chceš předvést proč jsi musel pryč z BF, veteránů a kdoví odkud ještě?
      Nevím jestli tohle bude co platné, ale přesto to zkusím.

      Všem ostatním se omlouvám, ale skutečně mi JS nedává jinou možnost než mu odpovědět tímto způsobem.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.09.2013
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        oprava - ve druhém řádku má být Nákoláci a ne školáci :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 19.09.2013
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Ale né, školáci je správně, charakterizoval jsi svou grupu zcela trefně. :-) Máte se stále co učit, jako všichni školáci. Akorát školákům z Pomocné školy je to prd platné.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: JS
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            "Ano, spam a útoky se nehodí do krámu ..
            Pro Ty, co nepochopili, oč jde a o co je to diskuze:
            DISKUZE JE VÝMĚNA NÁZORŮ, NE NAPADÁNÍ.
            Rovněž INTELIGENTNÍ diskuze není argumentace lžemi, výmysly a záměrným (či přihlouplým) podsouváním nepravd. Pokud toto někdo nechápe, ať sem nepřispívá."

            "Tvůj příspěvek není přínosný, ani neutrální dotaz, ale zcela jasná provokace, hochštaplerství"

            "Tímto tónem, jako Ty, se diskuze nevede, inteligentní lidé používají fakta, argumenty a pokud si nejsou jisti správností svého názoru, použijí dotazy, ne nesmyslné útoky."

            atd. atd. ....


            Kážeš vodu a lemcáš víno:-) Ty jsi neskutečný komik....

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Přesněji bych to sám nevyjádřil.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Takže se zase bavíte o hovně.

                Vystartujete na JS, i když víte, jak celá debata bude probíhat, a že vás za chvilku pošle do prdele.
                Je to moudré, zejména v kontextu toho, co jsi psal ráno?

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  Nikoliv, JS dětinsky zareagoval na moji opravu překlepu a Michal neuděl nic jiného, než že ocitoval běžné odpovědi JS a já jsem pouze potvrdil jejich správnost.

                  Já JS do jeho tématu nelezu, protože si to nepřeje a je mi úplně jedno co si tam napíše, ale nevidím důvod pro nepotvrdit jeho vlastní slova.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • OT

                   

              Omlouvám se za tento OT, ale zarazilo mě skloňování slova lež.

              Je zcela bez diskuze, že platí:
              lež - lži, kost - kosti

              Jen nevím, jak adekvátně naskloňovat
              argumentace kostmi - argumentace lžXmi

              ale asi bude to lžemi správně, ikdyž to tedy zní a vypadá naprosto příšerně...

              Ještě jednous e omlouvám za jazykové OT, ale fakt mě to slovo zaujalo.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Já se nestačím divit, jak ti ten génius epidemikus leží v hlavě. Copak ti není jasný, že vola kukat nenaučíš?

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Ale zkusil to :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: radka
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Už to otevřel.
        Vidím problém v tom, že on potil krev někde v kopcích, a vy jste na něj vytahovali nějaký starý choboty a to ho dost naprdlo.

        To co za těch dvacet dní předvedl, něteří diskutující nenajedou za dva roky a tak bych se neryl v tom, jaké je letory, ale spíš bych se rád dozvěděl, jak to dělá, protože to je fakt masakr.
        Sám na takové štrece, vybaven z mého pohledu málo spolehlivou technikou (neduplikovanou).
        Fakt rachot.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Napiš mi jeden jediný chobot, co jsem vytáhl. Dotaz považuješ za chobot?

          Já jeho výkon nezpochybňuji, jen jsem se dovolil na něco zeptat co mi nebylo jasný a výsledek byl takový jaký byl. Nevěděl jsem, že je na tom se zdravím jak je a že se ho nikdo na nic nesmí ptát.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Psal jsem ti to u tam, prostě když je člověk přetažený, reaguje mnohdy neadekvátně. Nevím, kdo co, a jak jste si tam řekli, protože to fofrem promazal. Ono je to tak, "chobot" je to, co onen dotčený za ""chobot" považuje, na objektivní přeměřování chobotů má zřejmě gebír jen Hospodin.

            Soustředil bych se výhradně na technickou a sportovní stránku tohoto výletu, a ostatní bych se pokusil ignorovat (i když si také nejsem jist, zda-li by se mi to hned na poporvé podařilo)

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Sportovní ani technickou stránku výletu podle mě nikdo nesnižoval, ta sportovní je obdivuhodná. Hned na začátku jsem ho pošťouch já, protože s tímhle pánem tady udělalo zkušenost dost lidí. A hned bylo jasný, že jsem se trefil. Sebestřednosti se jeden těžko zbavuje.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Autor: abernathy
              Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Já to ani jako popíchnutí nebral, protože minulost neznám, napsal jsem že je frajer, což fakt je, a hned nastal rachot.

                Neznáme se, beru to tak, že to je kolega dálkový cyklista, drbe se někde v horách, potřebuje sehnat levný bydlení a trochu pomoci s rozhodováním v oblastech, které trochu znám.

                Mě samotného podpora z domova po cestě těšila, a to nejen od rodiny, protože ta řekne "máš co si chtěl". A zároveň, jak se znám, možná bych reagoval i ostřeji, než on, protože nejsem tak tvrdej a když mě něco bolí nebo mám hlad....

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Já vím, že když je člověk přetažený, tak se má občas zatemněno, jenomže JS není přetažený, ten má dost vážnou poruchu a je nebezpečnější víc než si mnozí myslí. Nebo jestli se ti víc líbí, tak je přetažený permanentně.

              Pokud nevíš co jsem mu psal, tak mi nepiš nic o chobotech, protože ho pak nasazuješ akorát sám sobě. Dost lidí mělo možnost si přečíst co jsem napsal a na co jsem se ho ptal.
              Jestli chceš můžu ti to celkem dobře zopakovat. Jen stručně první dotaz byl co bych mu asi tak měl závidět a druhý dotaz byl k nájezdu na dálnici jakou značku by tam mimo začátek dálnice chtěl mít. Nic jiného mě nezajímalo a vědět jsem ani nechtěl.
              On mi odpověděl svým způsobem, bohužel i přes mé letité zkušenosti s podobnými lidmi mi chvíli trvalo než jsem pochopil jak na tom je.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Já JS pamatuju z dob jeho "slávy" před několika lety a od té doby na něj ze zásady nereaguju. On je mírně řečeno zvláštní a k jeho tvrzením jsem silně kritický, protože svého času se prezentoval jako cyklistický Chuck Norris. Několik let se držel zpátky a doufal jsem že mu to vydrží ale jak se zdá, tak se pomalu vrací do starých kolejí.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: Aviatik
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Změna je možná pouzue transpalntací mozku a tu zatím provést nejde.
            Na druhous tranu - kdo ví, zda by to nebylo ještě horší. Což si tedy sama nedovedu představit...

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Žere kilometry jak čabajku.
            Asi je fakt rafan, každej jsme nějakej.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Jindro poznáš o kom je řeč?

          Sebestředný egoista uvědomělý (že by soudruh?).

          Jsou to chudáci a jsou přitom k smíchu. Tito ješitní panáci neznají jiné zájmeno než „JÁ“, na srdci jim leží pouze jejich vlastní image a o svět okolo sebe se příliš nestarají. Mají-li příležitost, tak velice rádi poučují, chovají se povýšeně, neuznávají autority (oni jsou tou jedinou autoritou!).

          Ostatní jsou tu proto, aby uspokojovali jejich potřeby a cíle. Sebevědomí mají na rozdávání, a pochybnosti o sobě? Pche, něco takového vůbec nepřipustí!

          Všechno, co dělají, je správné. Ne, to není ten správný výraz: vše je DOKONALÉ!

          Vše poměřují podle sebe. Jsou nepořádní? Pak se smiřte s tím, že nepořádek povýší na umění, aby ho obhájili! V lepším případě vám ironicky řeknou, že inteligent si poradí i s nepořádkem, nebo se dozvíte, že na to, aby si v práci po sobě uklidili, nemají čas: na rozdíl od vás totiž mají mnohem důležitější úkoly, byli povoláni k vyšším cílům!

          Sebestředný a do sebe zahleděný člověk vás často nepustí ke slovu, protože on říká tak zajímavé věci, že poskytnout prostor někomu jinému by byla zbytečná ztráta času! Rád skáče ostatním do řeči, aby je okamžitě usměrnil, opravil nebo jinak ponížil.

          Vše, co vymyslí, vyrobí, udělá, je bezkonkurenčně nejlepší. Nezáleží mu na tom, co si o tom myslí ostatní, protože mu na těch ostatních nezáleží, jediný, kdo všemu rozumí nejlíp, jsou přeci oni sami! Ostatní je jen parta diletantů :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2013
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            No jo, takový je nejlepší ignorovat, a když se připletou po nohy, nakopnout :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 23.09.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Ale on ti to napsal, aby ses kouknul do zrcadla, ten popis je přesný ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 23.09.2013
              Autor: Holfi
              Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Nemyslím si to, ostatně Bob by to mohl potvrdit nebo vyvrátit.
                Myslím si, že mluvil o někom jiném, ale i tak, taky tě rád vidím.

                [ Zpět ]
                Datum: 23.09.2013
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  Ano řeč bylá o někom jiném, nikoliv o o tobě.
                  Kdo chce vi zcela zřetelně o koho se jedná.
                  Kdo nechce tak to hodí na svého protivníka což holfi udělal.
                  No budiž mu to dopřáno když mu to udělá radost.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.09.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Na jakého protivníka ?? Já s Jindrou v ničem nesoutěžím ;o))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.09.2013
                    Autor: Holfi
                    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      Dobře opravuji, oponenta nebo úhlavního nepřítele:-)
                      Spokojen?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.09.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Odpověď pro JS

                             

                        Já ho nepovažuji ani za nepřítele ani za oponenta, ani jsem neviděl pavouka té diskuze, jen ten popis na něj přesně sedí, tak jsem myslel, že mu to píšeš ;o))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.09.2013
                        Autor: Holfi
                        Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Odpověď pro JS

                               

                          Myslet neznamená vědět:-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 23.09.2013
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                          • Re: Odpověď pro JS

                                 

                            Mnohem horší je ale je, že mnozí nemyslí, přesto všechno vědí.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 23.09.2013
                            Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Odpověď pro JS

                                   

                              Ono někdy ani usilovné přemýšlení k ničemu nevede a k vědění už vůbec ne....

                              Jak s oblibou říkal můj táta, taková teta Kateřina v gatích, "myslel a vymyslel trakař"...

                              [ Zpět ]
                              Datum: 23.09.2013
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                              • Re: Odpověď pro JS

                                     

                                ... a druhý šel, nemyslel a šláp do toho

                                [ Zpět ]
                                Datum: 23.09.2013
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Ty tam vidíš nebo čteš něco o zrcadle?
                Nebo jen tak provokuješ a překrucuješ?
                Tam Jindra na rozdíl od jinych z toto fora nedošel a myslím že ani nikdy nedojde.
                To že někdo nechápe co Jindra píše ještě neznamená že v mnoha věcech nemá pravdu.
                Neznáme se osobně a přesto se k sobě chováme slušně. Jinak je to jak se říká "na hrubý pytel hrubá záplata" a pak se někteří diví. Kalet na hlavu si ale od nikoho nenechám.

                [ Zpět ]
                Datum: 23.09.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  myslím, že JS se při čtení tohoto tématu musí dobře bavit, jak se tu škubete...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.09.2013
                  Autor: Bruca
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Ale kdeže my se neškubem to je jen normální výměna názorů:-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.09.2013
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      toš to je pak jiná. tak to se klidně škubejte dál :-)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.09.2013
                      Autor: Bruca
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Odpověď pro JS

         

    Kašli na něj. Co je zač ukázal sám.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.09.2013
    Autor: radka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Jo, už nechávám, já jsem fakt nevěděl, že má až takhle velkou duševní poruchou.

      Kdyby měl přístupnou obálku, tak jsme si to mohli vysvětlit, stejně jako ostatní mi to taky mohl napsat do obálky. Já bych to pochopil, to se někdy stane. No nic, za duševní poruchu se nikdo nemusí stydět, za to dotyčný fakt nemůže, ale musí dát včas vědět aby se k němu dalo přistupovat krapet citlivěji.

      Hlavně, že se to vysvětlilo.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
  • Re: Odpověď pro JS

         

    Tak vedle už se maže. Asi si JS uvědomil, že na tom videu je on. A raději tu svoji cyklistickou prasárnu smázl a nechal tam jen tu svou odpověď....

    Tak jen pro pobavení to dám sem. Reagoval na tohle video:

    http://youtu.be/XSlv2U7kzKI

    [ Zpět ]
    Datum: 20.09.2013
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Já mám tohle téma skryté a mám klid...

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Já ne. Mě ten jeho výkon opravdu zajímá. To bych zase lhal. Ale ty jeho kecy o špatnosti světa mi připomněli to jeho úžasné video.

        Ale je to ztráta času, když ti to pak smázne.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Pfuj to je teda video, tim se někdo chlubi?

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Chlubí, obhajuje a ještě tvrdí, jak je skvělý cyklista:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Dobrýýý :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Autor: crow75
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Pokud se pamatuju, tak ve své sbírce videí má i lepší projevy jako cyklista :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Třebas jak oťukává autobus? :-DD

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: hekynen
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        debííííl :-D

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: hekynen
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          možná je to nějaká přízeň k tédle "řidičce", co tu před chvílí zaparkovala. blbka :-D

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: Bruca
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Tak tohle opravdu vyžaduje zvláštní talent.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              vítej ve Zlíně :-D

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Autor: Bruca
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                ne, že mně tam vyfotíš jak přecházím mimo přechod. Přebíhám to tam vždycky rovnou ze zastávky. Ale na přechodě je zelená, jinak ne.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Grille
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  myslíš ze zastávky Školní? to běháš hned naproti mojí práce, tak si na tebe dám majzla. Ale musíš nést transparent se svým nickem, páč jinač nebudu vědět koho z těch stovek lidí fotit :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Autor: Bruca
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Dívej se po nohách - ten má tak vypracovaný lejtka, že by mu je záviděl i Schwarzenegger.

                    Když s námi byl prvně na srazu, tak jsem si z něj pamatovala jen ty lejtka. Po druhý měl dlouhý kalhoty a já ho vůbec nepoznala. Koukal na mě jak srna, proč se mu znovu představuji :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.09.2013
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      to bude teď v zimě těžký... tady všichni chodí navlečení jako by tu bylo -30. :-D

                      asi jsem jediný, co tu venku pobíhá v kraťasách a tričku i v -10, ale kdo se má kvůli přeběhnutí pro oběd oblíkat, že.... :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 23.09.2013
                      Autor: Bruca
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Odpověď pro JS

                             

                        tak zatím běhám v šortkách taky, rekonstrujeme byt a bydlíme u dcery a já si nevzal rifle a nechcou se mě v rozbalovat skříně a hledat je. Jinak možná chodíš na oběd i k nám, teda pokud lítáš po hospodách.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.09.2013
                        Autor: Grille
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Holt zřejmě slušný oddíl a my se máme ještě co učit... :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: crow75
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Tak občas nějakou tu prasárničku uděla na kole asi každý. Ale chlubit se s tím na Internetu a ještě s tím, jak SKVĚLÝ to jsem cyklista, to může jen blb...

          Se divím, že mu nějaký chachar nedal tečku... :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: hekynen
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            nebo neotevřel dveře :-D

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Autor: Bruca
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Bych docela chtěl slyšet reakce a "názory" řidíčů... Tipl bych to na anatomický slovník... :-DD

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Autor: hekynen
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                "ty slepé střevo!"

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Bruca
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  To jsem sice nemyslel, ale v oblasti jsi správné! :-))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Autor: hekynen
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    i ty žlučníku?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.09.2013
                    Autor: Bruca
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      To je už moc vysoko... :)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.09.2013
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Odpověď pro JS

                             

                        pupík? :-D

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.09.2013
                        Autor: Bruca
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Odpověď pro JS

                               

                          Stále moc vysoko... :-D

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.09.2013
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Odpověď pro JS

                                 

                            v tom případě mě napadá už asi jen koleno :-D

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.09.2013
                            Autor: Bruca
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Odpověď pro JS

                                   

                              Jo to bude asi už ono... Ty koleno jeden!! Ty koleno jedna zasr...á!! :-))

                              [ Zpět ]
                              Datum: 20.09.2013
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Odpověď pro JS

                                     

                                no já třeba občas svým kolenům docela nadávám, takže by to mohlo být ono... :-)))

                                [ Zpět ]
                                Datum: 20.09.2013
                                Autor: Bruca
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Tak jsem se těšil, že ty zvuky na čase 1:50 jsou rány pěstí, ale pak mi sklaplo. Nebyl slyšet praskot sanice nebo drcenýho nosu. Škoda.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Tady je vidět, jaký jsi nechápavý vůl, nikde nikdo nikoho neohrozil, to jen Tvůj malý mozek nepochopil a tvé dotčené ego provokuje. Toť vše,

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Autor: JS
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -14
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Vidím, že jsi odpověď zaregistroval, tak jen připomínám, že jsem tě žádal abys byl slušný. Já chápu, že máš problém se vyrovnat se sebemenší připomínkou, která se týká tebe, přesto můžeš být slušný.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Že jsi nikoho neohrozil? To tvrdíš jen ty, nebo i ta spousta účastníků silničního provozu, která na tebe narazila při tvé královské jízdě městem?? Ptal ses jich?

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Myslím si, že kdyby se jich zeptal, tak od některých dostane Štajnerovy kapky... :-D

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: hekynen
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            To je nějaký lék? :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Omlouvám se, název léku je neúplný, správně má být "Steinerovy nosní kapky" ("štajnerovy" je přepis pro ty, kteří neví, jak se to má správně číst)... ;-))

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Autor: hekynen
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Jo, ptal. nikdo ani nezatroubil. A Ty ses jich ptal? takže jim nevkládej svůj úchylný názor a nevydávej ho za názor jiných lidí. Mluv za sebe, že Ty nic nechápeš, že tobě to vadí, že Ty se třeseš už jen při dívání. Ovšem ostatní lidé, než nakoláci, jsou normální a jsou v klidu, nepotřebují ventilovat Tvou nechápavost, protože oni chápou a v podstatě je to ani nezajímá, protože jim nikdo nepřekáží, kdežto tobě to vadí i když jsi v obýváku u PC. To je rozdíl mezi inteligentníma a vámi tu.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: JS
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Všichni jsou letadlo, jen já jsem beruška:-)

            Ostatní lidé? Myslíš ty desítky, možná stovky diskutujících na nakole, BF, a dalších diskuzích, kde tě měli plné zuby a byl ti zakázán přístup?

            Beruško, beruško...

            A ještě se ptám. My jsme spolu na kole jezdili, že víš, jak a kde a kdy a jak moc jezdím? Nebo jen bezcílně a bez faktů plkáš a urážíš? :-) Tohle inteligent opravdu nedělá. Jen potrefený hlupák...

            Beruško, beruško...

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Spletl sis téma. Tohle nejsou vtipy!

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: Burajda
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Skoro jo, dva nesvéprávní se dostali do sporu. :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: abernathy
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Tak jsem koukal na některá jeho videa a zaujal mě ten sjezd z Pradědu, kde to znám a hned jsem si vzpomněl na

      http://zpravy.idnes.cz/cyklista-nezvladl...

      http://zpravy.idnes.cz/cyklista-srazil...

      Tak doufám, že JS už si Praděd sjel a už se nemusím bát ho tu někdy potkat.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Autor: MarekD
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Jen jestli to zrovna nebyl TEN cyklista...

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Ne, pokud jsi takový bezohledný a neuvědomělý chodec, jako rodiče toho dítěte, které nechali běhat po veřejné vozovce, tak se boj, protože já tam jezdím velmi často.

        Důležité je vypíchnout z Tvého odkazu tuto větu:
        "Záchranáři nyní apelují na návštěvníky, kteří se pohybují na trase vedoucí z Ovčárny na Praděd, aby byli ohleduplní a nepřeceňovali své schopnosti."
        To je právě to, že chodci, zejména rodiče a pejskaři, nedodržují základní pravidla bezpečnosti, chovají se zcela idiotsky a jako by byla silnice jen jejich, porušují silniční zákon o pozemních komunikacích, který myslí za nemyslící hlupáky a přikazuje jim zcela jasně chodit vlevo, ne vedle sebe, psi musí mít vodítko a nesmí jít na jiné straně, než majitel.
        Jelikož z poslední Tvé věty vyplývá, že patříš mezi ignoranty bezpečnosti a zákonů, tak se boj, protože já tam jezdím často.
        Rodiče zraněného dítěte nejen že ublížili svému dítěti, ale ještě zranili cyklistu vstupem do jeho jízdní dráhy, aniž by se rozhlédli, zda něco jede. Teď se pěkně prohnou úhradou škody, způsobené cyklistovi.
        Ta silnice je zcela obyčejná komunikace, jako každá jiná silnice, jezdí tam nejen zásobování, meteorologové, technická správa, HS, lesná správa, ale i koloběžkáři a cyklisté, není tam žádný zákaz a platí tam úplně stejná pravidla, jako na kterékoli jiné silnici a že si hlupáci z toho dělají pěší zónu a "soukromý pozemek", tak se nelze divit, že pak dojde k nehodám. Přesně z tohoto typu jste tu vy , kdo tu přispíváte a pomlouváte, stejně jako 99% zcela primitivních komentátorů pod článkem o zranění dítěte a cyklisty. tu je jasně vidět, kolik hlupáků, či spíš skutečných idiotů, se mezi námi a hlavně na Pradědu a Lysé hoře, pohybuje. Pokutovat a zavřít tyto nebezpečné pěšáky, rodiče a nakoláky, aby, když nejsou sto pochopit zákony a nebezpečnost svého jednání, měli alespoň obavy z tretu.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: JS
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Ten úsek cesty je sice veřejná komunikace, ale je se silně omezeným provozem a především je to turistická cesta v turistickém místě. Takže každý kdo nejde pěšky by měl jet ten krátký úsek pomalu a opatrně a brzdit a třeba i zastavit a nechat lidi projít a ne jet jako hovado a idiot zbavený smyslů.
          Jen pomatený vynucovač předností bezohledný vykladač pravidel může udělat takovouhle prasárnu jako tam letět a vletět do dětí.
          Těžko se dá od tebe očekávat jiný výklad a vysvětlení když sám nedodržuješ základní pravidla a nějaké zákazy a příkazy považuješ za buzeraci.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Především je to silnice pro motorová vozidla a platí tam nějaká pravidla. Neexistuje přednost chodců na takové komunikaci i kdyby to bylo v jakékoliv turistické oblasti.
            Pokud by tam byla vyznačena pěší zona je to o něčem jinem.
            Přesto i na takové komunikaci by se měli všichni účasníci chovat ohleduplně a obvzvlášť cyklisté či motoristé by měli jizdu přizpůsobut stávající situaci. Měli by si všichni počínat tak aby nikoho neohrozili a nikoho neomezovali.
            I na cyklostezkách platí jistá pravidla ale z mnoha zkušeností vím jak se chodci na nich chovají. Pobíhajíci malé děti matky s kačárkama tři vedle sebe, volně pobíhající psi. Pokud se podobně chovají lidé i na silnici i třeba s omezeným provozem je to jen jejich riziko a jejich odpovědnost.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Tak silnice pro motorová vozidla to teda není ani náhodou!!!

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Autor: hekynen
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                A co to tedy je chodník?

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  On tě jen upozornil na nepřesnost formulace dle zákona.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Autor: Holfi
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  Jsem si nikdy dole značky IP 15a nevšiml... ;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Autor: hekynen
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Muž srazil dítě ve vysoké rychlosti na asfaltové silnici při sjezdu z hory směrem na Ovčárnu. V místě se běžně pohybují jak pěší chodci, tak cyklisté.

                Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/cyklista-srazil...

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Nakonec ať je to co chce nic to nemění na tom co jsem uvedl.
                Jen idiot to na takovém mistě jede na plné kule.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  Je to běžná komunikce s omezením vjezdu (motorových) vozidel. Takže chodci by měli chodit za sebou vlevo a cyklisté jezdit, také za sebou, vpravo. A pochopitelně přizpůsobit jízdu stavu a povaze vozovky a provozu atd atd...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Autor: hekynen
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Nevím ale zákon nic takového nezná, ja jsem taky ustřelil.

                    Český Zákon o pozemních komunikacích rozlišuje čtyři kategorie pozemních komunikací:

                    dálnice jsou označeny dopravní značkou s jednociferným nebo dvojciferným číslem v červeném poli, jinak se číslo obvykle používá v evidenci (nikoliv na dopravních značkách) ve spojení s písmenem D.
                    silnice
                    silnice I. třídy jsou označeny dopravní značkou s jednociferným nebo dvojciferným číslem v modrém poli; jsou-li rychlostní, uvádí se jejich číslo v evidenci (nikoliv na dopravních značkách) s písmenem R.
                    silnice II. třídy se označují dopravní značkou s trojciferným číslem v modrém poli,
                    silnice III. třídy mají v evidenci čtyřciferná nebo pěticiferná čísla, která se dopravními značkami neoznačují, zpravidla se neuvádějí ani v běžných mapách pro veřejnost, jsou však uváděny na číslech objektů na komunikaci (mostech, tunelech ap.). Čísla se odvozují z čísla nejbližší komunikace I. nebo II. třídy.[1]
                    místní komunikace; rozlišují se třídy I. až IV., přičemž místní komunikace IV. třídy jsou zejména pěší komunikace.
                    účelová komunikace; účelové komunikace nepodléhají evidenci a zákon neomezuje, kdo smí být jejich vlastníkem. Mohou být buď veřejně přístupné nebo neveřejné, nevztahuje se však na ně institut obecného užívání ani povinnost zajistit schůdnost chodníku pro majitele přilehlé nemovitosti.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.09.2013
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      ;-)

                      Jo, jsem puntík. Holt ajták... :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.09.2013
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Předpokládám, že jsi nechtěně použil hodně špatný výraz silnice pro motorová vozidla.
              Je to normálně cesta užívaná všemi, kteří tam mohou vjet a vstoupit. Ano všichni by měli být k sobě ohleduplní, ale to neznamená, že si někdo může tu jeho "ohleduplnost" vynucovat zmagořenou rychlou jízdou v davu lidí, najížděním těsně kolem nich a zvlášť dětí. Takový hovado vůbec nemá právo se na cestě pohybovat.
              Te úsek se zvýšeným pohybem chodců má pár metrů a nikomu nemůže vadit tam projíždět rychlostí jen o trochu větší než je rychlost chůze.
              Já se nedivím, že potom v některých úsecích jsou zákazy vjezdu cyklistům a že se mnozí správci parků urputně brání povolit vjezd cyklistů na některé cesty.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Jo byl to špatný výraz. Vše ostatní platí a nejsme spolu v rozporu.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Odpověď pro JS

           

      sakra, že to je jeho http://www.youtube.com/watch?v=3JBrYlOZbSo

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Autor: Grille
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Odpověď pro JS

         

    Odpověď pro Jindru...

    "Prd se děje, protože podstata debaty je jinde, nebo ne?"

    Najednou:-))))

    [ Zpět ]
    Datum: 20.09.2013
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Odpověď pro JS

         

    To je ale přiznání:

    "Ten kdo má víc nicků a diskutuje sám se sebou je magor, Lelku."

    [ Zpět ]
    Datum: 16.10.2012
    Autor: Jindra8526

    [ Zpět ]
    Datum: 20.09.2013
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Ještě že mám dnes volný den, u tohohle bych pracovat nezvládla :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Už tenkrát nám opatrně napověděl:-))

      "Je tu osoba, nebo osoby, které používají více nicků, a jedna osoba používá čtyři."

      [ Zpět ]
      Datum: 13.08.2012
      Autor: Jindra8526

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Odpověď pro JS

           

      O vícenásobných nickách nemám vůbec žádnou pochybnost.
      Trpajzlíci se většími nestanou tím, že si stoupnou na schod.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.08.2012
      Autor: Jindra8526

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Hele, už dost.
        Teď jsem si málem naprskala acidofilní mlíko do klábosnice :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Odpověď pro JS

         

    Letos ma hezke oslavu 10. vyroči na založeni www.nakole.cz.
    JS,Jindra zničili,panebože.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.09.2013
    Autor: Arabice
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Jo, 10. let od spuštění bylo v dubnu.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Bohužel máš pravdu, že když někde něco delší dobu docela dobře běží, tak se vždycky najde pár jedinců co to musí různě nabourat, rozrejvat, ničit a upravovat k obrazu svému. Je to škoda, že to je občas i tady.

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        To bylo, je a bude, tedy nic nového.
        Bohužel k tomu přispiváme všichni.
        Očas si každý zaprovokuje.
        Je to tak i mimo diskusní fora.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Je, proto to píšu. S tímhle jsem se setkal už na vojně, pak několikrát v zaměstnáních, ale i v životě třeba na menších obcích nebo rekreačním pohybu lidí v nějakých oblastech.
          Asi to jde těžko změnit.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Tomu se nedá zabránit.
        Je to veřejná diskuze a je to diskuze, která je poměrně dost navštěvovaná.
        Na každé diskuzi najdeš nějakého traviče studní. Když tu nebude Jindra, heras, JS, cyklopalmovka a zlatka, bude tady někdo jiný.
        Z jiných diskuzí je vyhodili, tak jsou holt tady...

        Osobně bych brala jako bonus, že tyhle již máme prokouklé a víme, co dovedou. Pravda, trošku to otravuje diskuzi, když musíš dávat pozor, na co/koho reaguješ, event. nereagovat vůbec, ale život na tom nestojí a když holt dotyční mají potřebu tu hořkou slinu plivat a nemůžou bez toho být, tak ať si jí plivnou.
        Jen je škoda, že nejsou schopni přijmout názor druhých a nikdy nepochopí, že tím svým kopáním kolem sebe ubližují jen sami sobě...

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Škoda jen, že pokaždé zapomeneš na skutečnost, že všechny ty "traviče studní" jsi vyrobila ty, zákeřnou snahou je odtud vyštvat za pomoci lží, pomluv, zneužívání informací o jejich zdravotním stavu, Tři z nich jsi potají udala na policii.

          Opakuji - potají. Jindra svůj úmysl poslat podnět na magistrát předem avizoval a AM měl dost času se dle toho zařídit. U Jindry nemůže být o udavačství řeč.
          Můj názor je jasný - dokud tady budeš ty, půjde to od desíti k pěti.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Ještě bych rád doplnil, chápu, že pro diskuzi je dobře, pokud nad ní bdí nějaká autorita, která v diskuzi udržuje nějaký řád, disciplínu. Ale ta autorita musí být přirozená a spravedlivá. Věřím, že jsi výborná organizátorka srazů, ale diskuzi bys měla nechat někomu, kdo nemá sociální IQ tykve.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Jen skromný dotaz můžeš mi vysvětlit jak se potají někdo udává na policii, když se pod oznámení podepíše?
            Ostatní nerozebírej, jen mi vysvětli ten logický nesmysl co jsi napsal.

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Potají v tom smyslu, že o tom ti lidé nevěděli, že má v plánu jít na policii a tam je obvinit ze stalkingu. Konkrétně v mém případě postupovala tak, že nejprve v diskuzi zneužila informace z mého soukromí, a když jsem se začal bránit, bez varování mne udala na policii. Dozvěděl jsem se to čistě náhodou až po měsíci.

              Ono stát se obětí stalkingu je jedna věc, druhá věc je, proč. Otázka zní, zda stalking není jen odvarem toho, co ona způsobila zoufalému člověku, který ten stalking OPRAVDU provozoval.

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Hele, myslím si, že jak to bylo si všichni mohou přečíst u Medvěda a dost lidí má i vlastní zkušenosti.

                Lelek má pravdu, že tohle téma slouži k tomu, aby se útočilo na někoho jiného a souhlasím s ním i v tom, že prostě s nemocnými lidmi se diskutovat nedá, nemá to smysl.

                Stejně tak si všichni mohou přečíst tohle:
                http://www.lidovky.cz/proc-jeste-nestoji-pomnik...

                A pokud budou mít zájem proklikat se až k mému prvotnímu dotazu, a reakci části místní komunity na něj.

                Prostě můžou štěkat akorát tak na zeď, pfakta jsou jednoznačná, doložitelná, průkazná.

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Domnívám se, že píšu dost srozumitelně, takže mi stačila hned první věta. Žádal jsem tě aby sis ten zbytek nechal pro sebe. Taky mě mohlo napadnout, že to neuděláš. Jsem holt v některých věcech nepoučitelnej a ty pořád stejnej.
                Jinak jsem netušil, že je povinnost někomu předem oznamovat, že jdu na policii si o něm popovídat. - Na tohle už nereaguj !!

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  O oznamovací povinnosti jsem nepsal nic. Jen si myslím, že férový člověk by se zachoval jako Jindra. Včas by vyslal varovný signál a jasně definoval podmínky, za kterých svoji hrozbu zrealizuje.
                  Radka postupovala opačně. Udala mne na policii, a ještě dlouho poté se mne snažila vyprovokovat k neuváženému činu (stalkingu). Kdyby se jí to podařilo, kdybych jí napsal jeden jediný
                  sprostý mail, a že si jich zasloužila víc, odkákal jsem to nejspíš všechno já. Přijela by k nám police, zabavila by nám počítače, telefony..

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Čemu nerozumíš na slovech : Na tohle už nereaguj !!

                    Ty hřešíš na to, že nemažu a neblokuju diskusi. Tak příště dodržuj základní pravidla a respektuj přání ostatních a tyhle další kecy si vetkni třeba za klobouk, nebo si je piš ve svém vlastním tématu.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.09.2013
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      Zajímavé, že na Radčiny lži vůbec neraguješ a po mně házíš příkazy, zákazy, s výkřičníkama. Jestli mě hned nesmažeš, na srazu dostaneš čočku, dělej s tím něco. Chceš si to přece v klidu užít, nebo ne?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.09.2013
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                      • Re: Odpověď pro JS

                             

                        Ale jdi ty brepto, běž se vykecat k Medvědovi třeba se ti uleví, třeba tě tam někdo polituje.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.09.2013
                        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Odpověď pro JS

                               

                          Dokud se budeš chovat takto zbaběle, nemůžu si tě vážit.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.09.2013
                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Odpověď pro JS

                                 

                            No, myslím si, že kvůli tomu teď chudák lelek nebude týden spat... :-DDD

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.09.2013
                            Autor: hekynen
                            Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Odpověď pro JS

                                 

                            Neboj, já to nějak zvládnu. Pokud se chceš dožadovat nějakých hodnot, měl bys především ctít přání jiných. Dokud se to nenaučíš, nebudu s tebou diskutovat.
                            Těžko se můžeš domáhat nějaké pozornosti když jiné nazveš zbabělcem. Založ si vlastní téma na to jaký je Heras chudák, že se sním nikdo nechce bavit a když se naučíš slušně diskutovat, tak možná ti někdo něco napíše.

                            Ještě pro připomenutí :
                            http://www.nakole.cz/diskuse/17118-odpoved-pro...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 20.09.2013
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Co to tady plácáš za nesmysly?!?
                    Ty už jsi v těch svých bludech zakořeněný tak, že nedokážeš rozlišit, co je sen a co je realita.

                    Jen nevím, z čeho máš pořád takový strach, když pořád tvrdíš, že v ničem prsty nemáš...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 21.09.2013
                    Autor: radka
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      Tak on to není vysloveně strach, s lidmi jako jsi ty mám bohaté zkušenosti, jsem tedy smířen s tím, že jsou schopni čehokoli. Jen se snažím, aby zde byl dostatek informací pro nově příchozí, aby si včas uvědomili nemalá rizika, z diskuze s tebou vyplývající.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 21.09.2013
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                      • Re: Odpověď pro JS

                             

                        Tohle nejsou žádné informace, ale výplody tvé fantazie.
                        Každý normální člověk, který umí číst, pochopí, o čem to oznámení, co tady s ním tapetujete je.
                        Navíc by bylo dobré, kdyby jsi si zjistil alepsoň základní informace o tom, co se děje, když je podáno oznámení, protože pak by si tady takhle nesmyslně neplácal bludy.

                        Už jednou jsem ti řekla - nepouštěj si hubu na špacír a pak se nemusíš obávat, že někdo tvoje slova zneužije a ty budeš uveden v nějakém oznámení. A to platí i pro ty ostatní.
                        No a když si holt do těch svých nevymáchaných pus nevidíte a po internetu trousíte pomluvy, pak se nediv, že kdokoli může vaše slova použít a zneužít k nekalému účelu, když se mu to hodí.

                        Howg.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 21.09.2013
                        Autor: radka
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                        • Re: Odpověď pro JS

                               

                          Netrousím pomluvy, pouze konstatuji holá fakta. Je na každém jednotlivci, jaký si udělá názor, víc toho pro ně bohužel udělat nemohu.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 21.09.2013
                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Odpověď pro JS

                                 

                            Už jsme si všichni udělali, tak bys s tím měl přestat, fakt jste s tím dost otravný. Už jsem ti to párkrát psal, že tím neustálým pruděním jenom nasíráte lidi i kdyby měli původně pochopení a určité sympatie.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 21.09.2013
                            Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Odpověď pro JS

                                   

                              A odpusť nám naše viny,
                              jako i my odpouštíme našim viníkům.
                              A neuveď nás v pokušení,
                              ale zbav nás od zlého.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 21.09.2013
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Odpověď pro JS

                                   

                              Za prvé to nepíšu pro tebe, za druhé pláčeš na špatném hrobě. Kdyby se zde bezostyšně nelhalo, neměl jsem důvod reagovat.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 21.09.2013
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                              • Re: Odpověď pro JS

                                     

                                Aha, tak to pak k těm svým výplodům musíš taky napsat vysvětlivky pro koho to je určené, takhle pak může dojít k omylu a myslet si, že ta druhá věta je pro všechny to tady čtou.
                                V tom případě proč to tady píšeš, když je to určené jen jednotlivci, pošli mu to obálkou a bude klid a nikdo ti k tomu nebude psát nějaké své názory.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 21.09.2013
                                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Nooo, to je přeci normální, že když jdeš na policii, tak o tom neinformuješ lidi, na které si jdeš stěžovat, ne?
                Představa, jak jdu nejprve informovat zloděje, vraha, útočníka atd. než na něj jdu uělat onámení na policii, mi přijde hooodně praštěná, to se na mě nezlob.

                [ Zpět ]
                Datum: 21.09.2013
                Autor: Jurimír
                Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  Pro tebe, Radku a spol to evidentně normální je. Potají jít na policii, na základě paranoidních představ tam obvinit nevinné lidi z trestného činu, a poté se je snažit vyprovokovat k tomu, aby ten čin opravdu spáchali.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 21.09.2013
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Nooo, já na policii nikdy žádné obvinění ani oznámení nedával, ale pokud mi ukradnou občanku rozhodně nepůjdu hledat toho, kdo to udělal, abych mu sdělil, že na něj jdu podat oznámení na policii. To by ta policie byla totiž zbytečná...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 21.09.2013
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      S tebou bych si stejně chtěl promluvit zočívoči. Pořád je mi divný, že zrovna my dva nejsme schopni se domluvit. V ostatních záležitostech mi mluvíš z duše, ale jak přijde řeč na Radku a spol, je to katastrofa.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 21.09.2013
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                      • Re: Odpověď pro JS

                             

                        Teď na kole moc nejezdím, takže ani tvým směrem a jsem momentálně v ráci denně do dlouho, takže ani pokec třeba v praze nebo tak asi nevyjde neb i přítelkyně frfle, že mě málo vidí (a má pravdu), ale až se to trochu ustálí, proč ne...

                        Já o Radce a ani spolu ve svých příspěvcích výše nepsal nic. Píšem o policii o tom, jak učinit oznámení atd. atd.
                        Všeobecně.
                        Osobní záležitosti do toho netahám. Ale chceš-li...
                        Strávil jsem jednou na policejní stanici celou noc v cele předběžného zadržení.
                        Šli jsme si tak s kamarády po ulici (hodně podě večer) a kecali a prospěvovali si (opilí jsme nebyli, v náladě ano). V dálce před námi jsme sice viděli utíkat nějaký tydýty, ale nevěděli jsme proč a tak jsme prostě šli a kecali dál. Za chvilku na nás vylítla ochranka z baráku okolo ktero jsme procházeli a začala nás ohrožovat tonfama, že prej jsme rozbili výlohu. Kamarád je trošku umravnil a trvali jsme na tom, aby zavolali policii. Ta se s náma ale moc nebavila, nasadila nám všem třem želízka a pořádně je utáhli, taže na stanici už jsem měl namodralé špičky prstů. Tam mi sebrali pásek, tkaničky (abych se nemohl pověsit), prohledali vše včetně pytlíku bonbonů a nechali nás tam celou noc. Do rána se vysvětlilo, že to byli ti tydýti před náma a v deset dopoledne nás pustili. V cele s náma byl ještě ožralej cizinec, kterej tam vykonal potřebu a vůbec to ve všech ohledech nebyl příjemnej zážitek. Ale fakt to nemám za zlý ani tý ochrance ani těm policistům. Postupovali jak měli a že jsem byl perzekuován aniž jsem co spáchal byla prostě náhoda a ani ti ani oni to v tu chvíli nevěděli. To se prostě může stát.
                        V pořádku.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 21.09.2013
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Teď jen se snažit pochopit a pojmenovat kdo za tím vším bordelem vlastně je.

        A znovu připomenu Tvojí poznámku z rána, když vím, že někdo má fobii ze světla a když se rosvítí strašně řve, není moudré na něj svítit reflektorem, protože tím sice fobii přesně diagnostikuješ a ukážeš, ale nepomáháš tím sobě ani jemu, a už vůbec neomezíš ten řev.
        To je nemoudré.

        Zlomyslné, zlé a poťouchlé pak je, svítit na něj schováni za bukem baterčičkama, jen tak škodolibě jej provokovat, aby zase vystartoval, a pak vést chytré řeči o slušnosti.

        Přitom zjevnou podstatou toho všeho je se jen bavit tím, jak řve, protože je tu ta blbá fóbie.

        Chvilku mě trvalo, než jsem to pochopil.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Dovolím si to osvěžit paměť, ona to nebyla taková idylka jak se snažíš naznačit:


      http://www.medved.wbs.cz/Tecka-za-sporem-s-RJ.html

      [ Zpět ]
      Datum: 20.09.2013
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Zloděj křičí chyťte zloděje:-))

        Ty jsi AM taky udal a ani jsi se neuráčil se zeptat přímo u nich.

        Místo aby jsi se styděl a držel ústa, že se provalilo vice tvých identit, tak se tu oháníš jak malý parchant, kterému ukradli bábovičky. Rok tu obviňuješ (bez důkazů), nadáváš, sprostě urážíš lidi z toho, že mají údajně více nicků. A když se to provalí u tebe, tak...

        Ty jsi ten studovaný postarší pán, ze kterých by si měli mladší brát vzor. Bože můj. Jen to ne!!!!!!

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Hele, už máš dva mínusy, za chvíli ti přistane minimálně ještě jeden až 3. Se vsadím :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            Já HO úplně vidím, jak má před sebou tři (případně i víc) tablety a na každém zuřivě kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká a kliká

            :-DD

            [ Zpět ]
            Datum: 20.09.2013
            Autor: hekynen
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Si děláš prdel ne, mam tu dva PC jeden NB a jeden tablet a všude jsem přihlášen já. Tak kua jakým podvodem to jde?

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Zeptej se Jindry, ten je na to odborník :o)))

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: radka
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Bobbob je další alter ego JindryČíslo? ;-))

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Autor: hekynen
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  A na to jsi přišel jak, to nebude z tvého mozku na to nemáš kapacitu.:-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Tak proč tedy reaguješ na "HO", který kliká a kliká a kliká? ;-))

                    Máš naprosto pravdu, todle mi mozek nebere... :)


                    Někdy se sám sebe ptám, jaký má smysl lidská existence. Pak si naleju odpověď a je mi zase dobře.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.09.2013
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      Ja reagoval na to co jsi psal ty.
                      Nebo všichni můžeme být alter ego všech, jelikož všichni občas na někoho reagujeme.
                      Zanech nesmyslných dedukcí a odpověz na to co jsem se ptal.
                      Osobně je mně jedno kdo má kolik nicků a kolik komu kdo dává palečků.
                      Snažím se chovat slušně ne vždy se to daří a ke komu se to daří tam je to oboustranné.
                      Kde se to nedaří tam se to nedaří oboustraně.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.09.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Odpověď pro JS

                             

                        Na každém počítači můžeš přece být přihlášen jako někdo jiný. Dokonce to jde i na jednom počítači, když víš jak...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 20.09.2013
                        Autor: hekynen
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Odpověď pro JS

                               

                          Dokonce to jde se hlásit z jiného železa, třeba takového, které dřepí v Londýně a přitom klábosit s matláky POd ledem....

                          Ale tyhle finty necháme mladejm a nadějnejm...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 20.09.2013
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Ale prd, Heky, až se rozklikám, to teprve poznáš :-)

              Teď de bavím tím, že podle zprávy od Františka, prý z toho kandelábru zmizelo to kolo. Kurnik a já se tam nedostanu dřív než v neděli.

              To bych si chtěl vyfotit, sloup, kolem něj běhá Kintera jak ten nešťastněj německej turista před hospodou v Hřensku a řve "Wo ist mein Fahrrad?! :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 20.09.2013
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Odpověď pro JS

                     

                Kolo taky mohlo potřebovat opravit, třeba vyměnit a promazat řetěz nebo ho vzali do servisu, blíží se zima :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 20.09.2013
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Odpověď pro JS

                       

                  Tu údržbu kola už ale bude platit Magistrát, protože podle informací z tisku, sloup daroval umělec městu. :-)

                  Stejně, taky mi je trochu nejasné, jak ho mohl umělec Kintera cokoliv věcného darovat, tu sbírku nepořádal, to ten kandelábr, ani to kolo tedy nebylo nebylo jeho.

                  Další záhada, která je potřeba řádně vysvětlit, kdo co, kdy komu a za jakých podmínek daroval :-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 20.09.2013
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Odpověď pro JS

                         

                    Umělec může darovat své dílo. Materiál dostane a on daruje to co z něho udělá. Jestli jsem dobře pochopil, tak sloup snad daroval jejich dodavatel. Ale nevím, já jsem k tomu nehledal informace.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 20.09.2013
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Odpověď pro JS

                           

                      Moc tomju nerozumím, AM udělal sbírku na pomník, z té sbírky se platilo něco a nějaká část práce, sloup i kolo a montáž byly rovněnž předmětem daru.

                      Jasné je, kdo je dárce, nejasné je, kdo je příjemce. Dle zákona zřejmě ta organizace, která tu sbírku pořádala, umělec Kintera, byl pouze najat k tomu, aby dílo zhotovil, a on svoji práci odvedl bezplatně.


                      Majitelem pomníku, dle mého, zase velmi laického a nezkušeného a technického viděbní světa, by měl být stále automnat, nikoliv umělec.

                      Pokud by majitelem pomníku měl bát Kintera, musel by ho nějakým právním aktem od sdružení AM nabýt. Nevím jestli to nebude ještě komplikovanější, protoe se jedná o stavební objekt, a neměl-li by být koulaudován a zapsán v listu vlastníků na katastru, fakt nevím.

                      Ale podle mého laického názoru e majitelem pomníku AM a Kintera, stejně jako ostatní dárci přispěl k jeho vzniku svým darem, v jeho případě nefinančním.

                      A k tomu to světlo, kdo jo platí, Kontera, magistrát? Může být darováno něco, co nenínení účetně uzavřeno? Co když na tom visí dluh?

                      Otázky, samé otázky a odpovědi jen velmi schematické. Darovací smlouvy?
                      Lze je nahlédnout?

                      Mají úředníci Magistrátu právo přijmout dar, který s sebou nese nemalé náklady na údržbu a provoz? Nemusí to hlasovat Rada?
                      Proběhlo takové hlasování?

                      Vždyť sbrka ještě není ukončena, pomník úředně není, pořdá se na něj vybírá. Až do 31 ledna.


                      Kurnik, ještě že nedělám právo, to bybyl masakr.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 20.09.2013
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Odpověď pro JS

             

        No jo, to už tady dlóooho nebylo.
        A tebe už tááák svrběly prstíčky.

        Ale jen si tapetuj dle libosti. Hlavně ale nezapomeň uvést, že udavačem si ty sám a navíc k udávání nabádáš i jiné
        http://www.nakole.cz/diskuse/17124-pomnik...

        Chlapče, chlapče, dneska se ti nedaří.

        Ale řeknu ti, je to těžké vytáhnout větší kalibr, než si tady dneska předvedl ty. Tohle je ale slabota. Velká slabota...

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Jen tak mimochodem - ty 4 mínusy, ty si asi sám sobě nedal, že?!?

        Ale ty plusy, ty si tam klidně nasázej. Aspoň uvidíme, kolik máš nicků. Jeden pak bude od herase, jeden od palmovky, jeden od zlatky a jeden od medvěda - od toho dostaneš určitě lízátko, viď.

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
  • Re: Odpověď pro JS

         

    Jenom pro všechny diskutující si dovolím připomenout, že tohle téma jsem vytvořil jen proto abych mohl dát odpověď JS, protože jsem jinou možnost neměl.

    Já to mazat ani nijak blokovat nebudu, nedělám to a snad ani nikdy nebudu muset, ale přece jenom bych byl nerad aby tady z toho vznikla žumpa a místo pro ostré a možná až nevhodné vyřizování osobních sporů a šarvátek a už vůbec ne pro vytahování nějakých prastarých sporů a duchů.
    Prosím o rozumnou diskusi.

    [ Zpět ]
    Datum: 20.09.2013
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Odpověď pro JS

         

    docela mě překvapilo, že sem olkyč už zase chodí. Mám jeho nicky na BL a tak o tom ani nevím a ani jsem se tedy nemusel rozčilovat.
    Lelku, copak z minulosti nevíš, že diskutovat se s ním nedá? Nikdy to nešlo. Ani tady ani na jiných forech. Odevšad ho vyhodili právě proto, že všechny urážel a vystupoval jako brácha Chucka Norise, který všechno ví, všude byl (někde dvakrát), od všeho má klíče a celej zbytek lidstva jsou idioti a ve srovnání s ním mentální trpaslíci.

    Mám na BL jen opravdu pár nicků a nic ti nedoporučuju, ale od tý doby, co mám olkyče, cyklopalmovku a pár spammerů na BL, je nakole mnohem přehlednější a klidnější ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 21.09.2013
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Odpověď pro JS

           

      Já jsem s ním nikdy ani dřív moc nediskutoval, vím, že byl dost takovej "divnej". Pak se tady po čase na chvíli zjevil a zmínil se o Alpách, docela to šlo, pak zase nebyl a zjevil se zase po dost dlouhý době, tak jsem myslel, že se třeba nějak zlepšil, ale ono ne, spletl jsem se, je stejný a už jsme se sním vypořádal :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 21.09.2013
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Odpověď pro JS

             

        Psychicky narušenej jedinec se z toho bez odborný pomoci podle mě nedostane.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.09.2013
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Odpověď pro JS

               

          Myslíš, že to co jste předvedli na jeho zápiscích z cesty by se dalo nazvat "odbornou pomocí"?

          Mám pocit, že to spíš byla zbytečná provokace, asi jako když cukrovkářovi koupíš trojpatrový marcipánový dort, a divíš se, že to nechápe jako šlechetné gesto.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.09.2013
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Odpověď pro JS

                 

            To by ses divil. Minulej tejden měla moje bývalá směna slezinu, mazuťák s píchaným inzulínem jich vykousal pět a litoval, že víc nesmí, že by mu bylo blbě.

            [ Zpět ]
            Datum: 23.09.2013
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Odpověď pro JS

                   

              Když už jsme u cukrovky, tak u toho kdo si píchá je to menší problém jak u toho kdo je jen na práškách.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.09.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

488 cyklistů (6 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024