Pro uchycení nosiče na rám bez dírek je takový udělátor - takové objímky.
Mám to na kole, ale vyfotit to půjdu až zítra. Teď už nejdu po schodech ani omylem.
Aj, celý denjsem kmitala jak fretka a zapomněla jsem to vyfotit.
Omlouvám se a odkládám na zítra.
Tak jsem ti to vyfotila
Ty zkrátka potřebuješ nahoru tohle: http://www.saeshop.cz/cyklisticke-nosice/lrc--...
a dolů tohle:
http://www.saeshop.cz/cyklisticke-nosice/lrc--...
A stojánek nepotřebuješ. Na kole se jezdí, a ne by někde postávalo. :-)
Njn bez stojanu to bu de brzo orvané jak samica,jak to budu furt někde opírat.
Bo nevím jak vy ,ale já se rád někde zastavím na 1.
Když na tom budeš mít brašny, tak to stejně budeš muset opírat o ty brašny, jinak se ti to převáží.
Najít stojník, který udrží kolo s brašnama je docela záhul.
Nosič na sedlovku, mívá dop. nosnost i 11 kg a mívá i postranice pro boční brašny a na rámu mu nezáleží.
To já bych potřeboval spíš tak 20kg na každou stranu.
No hele, možná by se stálo za to optat u výrobce jakou má rám maximální nosnost a odečti sebe + 5 kilo ( chceš asi hodně cestovat čili flašky s vodou jídlo a oblečení) a zbytek budeš mít k dispozici.
Ale 40 kilo bych asi nečekal, třeba u mě při prvním nástupu na Roubaixe byla rezerva dosta malá :)
Narvat 40kg na uhlí? Nechci být sprostý, tak nebudu. Na takové blbiny si kup hliníkový rám a přestěhuj kolo na něj. Je to blbost na kvadrát k čemu Ti bude že rám je lehký, pružný, tuhý a drahý jako prase když na tom povezeš 40kg???)
Jo je fajn ,aby kolo bylo jen na nějakou tu projížďku. Ale to holt u mě jen na to není.
Já na tom jezdím i do práce a pro malého do školky.
Lehké kolo mám,že na tom ročně najedu pěkných pár tisíc,ale musí i dřít.
Hliníkové sem měl předtím a tam sem fest dřel i já.
Ano měl jsem se prvně zajímat co se může a co ne,ale to už je teď bezpředmětné.
Teď už je to holt následný boj.
Já to pochopil tak, že chceš jet někam na delší dobu.
Já mám kolo na ježdění po městě, nové stálo 11.000kč a je bytelné, na materiálu nešetřili. Brzo by na něj už měl přibýt i nosič na kterém budu moci vozit lidi. Uhlí beru na výlety a taky když jedu do města a vím že nic nepovezu.
Ostatně vozit 40kg je prasárna na libovolném kole (zničíš zadní kolo, změkne zadní stavba), je to moc. Na tohle si pořiď vozík. Osobně mám raději modely s uchycením za sedlovku.
Jsem dneska nějak mimo.
Na jednus tranu píšeš, že vozit zátěž 40 kg je prasárna a na druhou, že budeš mít nosič, na kterém budeš moct vozit lidi?!?
To konkrétní kolo je na to částečně uzpůsobené (dráty jako howado, dost materiálu na vidlici). Navíc to je spotřebák, až ho zničím, na dopravu koupím nové. Hlavně lidi budu vozit tak 3x do roka, to s tím kolem nic neudělá.
Předpokládám že když se shání po nějakém řešení, bude tam takový náklad tahat pravidelně.
O kolik je karbonový rám lehčí než hliníkový u kola za stejné peníze? O 200g? A pak na to kolo dáš stojan (400g) a nosič (900g), to se fakt vyplatí. :-)
Ale když ten karbon je tak sexy...
A jsi si jist, ze ses drel kvuli vaze ramu? Nejlehci uhli proti nejlevnejsi hline - at nezeru - 1,5 kg rozdil. Daleko spis bys poznal rozdil, kdybys povymenoval komponenty, pripadne ty stare jen vycistil a seridil. Hodne by taky udelala lehci kola.
Na prvním místě řetěz a další pohyblivé komponenty. Pak gumy a v neposlední řadě tuhost rámu. Stará hlína, když se začne kroutit tak to je fakt děs.
Často není ani není velký rozdíl v absolutní rychlosti, ale kolo na měkčím rámu a s těžšími koly je "líné".