Tentokrát se podíváme do poněkud odlišné kategorie elektrokol, než na kterých jsme jezdili doposud. Nepůjde o žádný sportovní stroj, či sofistikované kolo vyšlechtěné pro městský provoz. 4FREETIME Praktik se snaží o univerzálnost a skloubení výhod skládacích kol, elektrokol, celoodpružení, to vše za relativně nízkou cenu vzhledem k nabídce na trhu. Jak takové spojení dopadne, se dozvíte po přečtení naší další recenze.
Zatím u všech vámi provedených testů postrádám velmi důležité údaje o trati. U kopců převýšení a délku kopce.
Další udaj jizdy na eko je k ničemu jelikož to odpovídá spotřebě 3,9Wh/km což není žádná přípomoc. Kdo v tomto režimu ušlape 92km tak žádný motor nepotřebuje a ujede to i na kole bez motoru.
Konstauji že vaše testy jsou značně zkreslné a nevěrohodné.
Pokud testy myslíte opravdu vážně tak je potřeba mít především věrohodné měřící přístroje a testovat všechny stupně přípomoci a ne jen eko a max.
Tak to na mně působí že je to jen dobře zaplacená reklama a podvod na potencinálního zákazníka. Je to přesně ve stylu ochodních praktik uvádět nadsazené údaje o výrobku.
Spousta lidí kteří si takto podvedeni elektrokolo koupí jsou zklamání že neujeli ani polovinu deklarovaného dojezdu.
Vždyť to je zaplacena reklama.. :)
Pěkný den Vám všem,
jako výrobce elektrokol 4freetime dodávám odpověď na některé otázky v recenzi, ať vyřčené, či nikoliv.
Testovaný model je z půjčovny elektrokol PREKOLO, kde je již přes rok v permanenci testerů z řad zákazníků PREkola. Je to tedy loňský model, letošní model je vylepšený mimo jiné o výškově nastavitelná řidítka s širším a anatomicky tvarovaným párem gripů. Další novinkou je řídící jednotka s novým nastavením asistence a novými konektory, které zcela znemožňují náhodné rozpojení. Na přání zákazníků dodáváme za příplatek 1490,- Kč s tímto elektrokolem i nosič s brašnou, také je možné zakoupit transportní vak na celé toto elektrokolo. V každém případě díky i za tuto sadu testů elektrokol, která testuje modely mnohdy již nahrazeny novinkami v sortimentu jednotlivých značek, nicméně kladem je samotné testování ojetých elektrokol. Přeci jen u ojetých elektrokol se více projeví jakákoliv nedokonalost při vývoji, nebo výrobě. Přikládám fotografie nového modelu Praktik36, detail řidítek.
V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat
Michal Homola
4freetime.cz
773 462 460