Tak jsem si tak říkala, co si zase v září udělat naKolácké "do práce na kole"?!?
Přes léto jsme se pěkně rozjezdili, počasí se nám poněkud umoudřilo a určitě by bylo i zajímavé sledovat jak se naše výkony vylepšily.
Navrhovala bych to po dobu září, tj. 1. - 30. 9.
Tabulku máme, takže bych ji zupgradovala na aktuální měsíc.
Jak by se vám to líbilo?!?
1.9. se rychle blíží, takže kdo bude mít zájem na podzim poměřit síly?!?
Připravila jsem k tomu stránky http://www.vrstevnice.com/akce/2013/1309zari...
Zatím jsou v tabulce všichni z května - tedy kromě duhace, o kterém už vím, že se bude místo ježdění dovolenkovat.
Účast je ale zatím potvrzena jen od HMS, Airlina a evcase.
Takže kdo chce zůstat i v podzimní tabulce?!? Dejte vědět buď sem nebo obálkou nebo mejlem a v neděli začínáme :o)))
Sím, sím.. já se také hlásím :-)
Objevil se jeden návrh, zda bychom si nemohli vymyslet vlastní název a nekopírovat DPNK (do práce na kole).
Osobně tenhle návrh docela vítám, ale kromě "na kole s NaKole = NKNK) mě nenapadá nic. Navíc tohle nevystihuje to, že jde o jízdy do/z práce.
Jestli máte někdo nějaký nápad, sem s ním.
Proc jen do prace na kole? Proc ne treba Na Kole Nejen Do Prace? :-)
Nic ti nebrání takovou aktivitu vyvolat. Chop se toho, třeba budou zájemci.
Mě přijde zajímavá právě ta doprava do/z práce a přijde mi zajímavé srovnat si výsledky na začátku a na konci sezóny. To jsem schopna a ochotna zajistit i záznamově a vyhodnotit.
Na víc kapacitu nemám.
Pro vás velkoměstské by bylo spíš zajímavé srovnávat, kolik najedete celoročně po městě celkem ve srovnání s ostatními prostředky. A to jak do práce tak kolem dokola. Nemyslím tím ted´ výlety ale klasické ježdění po městě - nakoupit, do kina, do restaurace apod. Nebo v zimě se na kole v Praze nejezdí?
Neříkej mi, co by pro mě bylo dobré a co ne.
Chop se příležitosti a zorganizuj si to.
Mě stačí NKNK, víc mě zatím neláká. Navíc já žádné takové jízdy, co píšeš, nedělám, takže pro mě to zajímavé není.
O´, sorry za vyjádření nějaké myšlenky. Jsi hned nějaká ostrá...Já si nic organizovat v tomto duchu nepotřebuji. Jezdím prostě do práce denně a všude po městě celoročně rovněž. Kouknu na tacháč a vím, že vše, co jsem najel na městském kole, je prostě po městě a do práce. Do práce je to denně stejná vzdálenost - není, co vyhodnocovat. Snad jen spočítat, kolik z toho bylo ročně do práce. Tedy stejnou vzdálenost vynásobit počtem prac. dnů a je konec statistiky.... Vyjádřil jsem jen myšlenku, která mě v této souvislosti napadla, že u městkých cyklistů by bohatší rozsah měřených traa byl asi zajímavější údaj. Tedy nejen kolik do práce a z práce, což je hodně rutinní ale i co po městě a kam. Sledovat pak takovou statistiku, kolik kdo najede ročně do krámu či do kina či do hospody na kole - namísto aby jel busem či autem - by bylo z pohledu statistiky prostě mnohem zajímavější.:-) Byl to jen nápad a klidně si měř,co chceš Ty.
No ale ty jsi tu myšlenku vyjádřil s tím, proč to neuděláme i pro jízdy mimo "do práce".
A já ti jen odpovědla proč ne a že pokud si myslíš, že by to mohlo být zajímavé, tak se toho chop a zpracuj to.
Když nechceš, mě to neva.
Za sebe musím říct, že neustále stejná trasa do/z práce by mě nebavila, mám tras několik a často ještě při nasedání na kolo stále nevím, kterou se nakonec vydám ;)
Také není podmínkou dodržovat stále stejnou trasu. To by byla opravdu nuda :o)))
Přesně tak, taky trasu měním. Jednou přes Beskydy a jindy pro změnu kolem nich... :)
Já myslela jednou přes koupelnu, podruhé přes záchod :o)))
Mimochodem, už máš kolečka od křesla namazaný?!?
Jdeš do toho zase?!?
Na křesle ne... ;-)
Nechceš říct, že jsi vyměnil křeslo za rotoped, že ne :o)))
Tak na čem budeš lítat?!?
Bude-li se počítat přejezd z jednoho pracoviště na druhé, tak to bude kolo... ;-)
Pokud pojedeš z jednoho do druhého jako z/do práce, tak proč ne :o)))
Pracovat tam budu... Prostě, (skoro) konkrétně: dnes (v pátek) sedím a pracuji v místě A, v neděli na kole přejedu do místa B, kde budu v pondělí sedět a pracovat tam do (cca) čtvrtka, kdy (dá-li počasí a bude-li na to časoprostor) na kole přejedu z místa B do místa A. A v místě A budu v pátek opět sedět u písídla a pracovat...
A k tomu dotaz: je povoleno část trasy si popojet vlakem (který samozřejmě do nájezdu km počítat nebudu)? Přeci jenom těch 200+ km za odpoledne prostě nedám... :)
Vzhledem k tomu, ze obvykle uprednostnim rano si radeji malicko prispat pred tim kochat se rannim mesteckem, jezdim do prace nejkratsi a tudiz nejrychlejsi trasou.:-) Ale proti gustu zadny disputat, pokud to mas do prace dal,mas dostatek casu a jses ranni ptace, proc ne? Proc si nezvolit trasu kochaci?:-)
Odpolko resp.navecer,kdyz se vracim, uz se vidim taky radeji doma.Tak se jede opet stejnou trasou - tou nejkratsi.:-)))
Nakocham se ale jinak ostatnimi trasami s detmi jizdou mesteckem jindy kdykoli do sytosti.:-) Tady do kramu, tady do garaze, tady na tenis, tady na hriste, tady na postu, tady tu a tam a nalitame toho po meste mraky.Samozrejme nase mestecko na dlani neni Praha, ze.....:-) Tady je vsude blizko. A tak kolo je na takove postrky a kratke presuny super dopr.prostredek.:-)
Tak to já se kochám cestou do i z práce :o)))
Taky bych se kochal - bohužel už je ráno tma a večer taky. :-)
A co kdyby za cestu potmě byly nějaké body navíc. :-)
Spíš než kochací mám varianty "rychlá, ovšem ničím mě už nepřekvapí", "pocitově méně do kopce", "obtížnější pro pohyb na kole v provozu, tudíž zajímavější" (prostě žádné široké pohodové čtyřproudovky jako Spořilovská a Chodovská) či "radost ze sjezdu" (Michelská k Botiči). A taky se tím vyhýbám stereotypu stejné trasy.
Mě to ježdění po vesnických okreskách všednodenním provozem jaksi irituje, asi na to nemám nervy. (Vždy jsem měla spíš hrůzu z městského provozu, ale když jsem to párkrát zkusila, nebaví mě to sice, ale v zásadě se cítím bezpečněji - přece jen mě tam hned tak někdo natěsno stovkou nepředjede.)
Ale máme v září tradiční prodloužený cyklovíkend s kolegy "komorníky"... kdyby se to dalo uznat jako pracovní cesta... :-)