reklama
Město: Praha

Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

Hezky pruzkum i se zajimavymi videoprilohami.:-)

http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=309189...

[ Zpět ]
Datum: 31.07.2013
Autor: Martis
  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

         

    K tomu se vztahuje tento web: http://www.bezkola.cz

    [ Zpět ]
    Datum: 31.07.2013
    Autor: marrier
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

         

    Zajímavý způsob jak z cyklistů vysát nějaké peníze :)
    Taky by mě zajímalo, kolik z těch pachatelů je nyní předmětem trestného řízení. Vsadím se že nula.

    Vzhledem k širokým možnostem neplnění, výluk z plnění a vyplacení cen obvyklých, které ti co se naivně pojistí, poznají po pojistné události si myslím, že je to vyhození prachů :)

    [ Zpět ]
    Datum: 31.07.2013
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

           

      není to sice o kolech ale jako ukázku práce pojišťovny to stačí. V Jistebníku si hostinský koupil za 180 000 Kč úplně nový stroj na zmrzlinu. Za necelý měsíc mu ho ukradli. Pojišťovna zohlednila to, že na dveřích nebyly mříže ani bezpečnostní sklo a vyplatila mu necelých 100 000, takže lehce během necelého měsíce prodělal cca 80 000 no a pak se pojisťte. :-(

      [ Zpět ]
      Datum: 31.07.2013
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        Mít řádné zabezpečení, je základ pro výplatu náhrady z pojištění.

        [ Zpět ]
        Datum: 31.07.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

               

          V Chotěbuzi se občan proti opakovaným krádežím řádně zabezpečil. Koupil si kuši a při návštěvě sběračů kovů tuto použil ochraně majetku. Jeden ze čtyř návštěvníků to dostal do hlavy a umřel. Střelec dostal 10 let natvrdo. Myslím, že i když se řádně zabezpečil nebyl řádně pojištěn proti škodě vzniklé jiným občanům z jeho zabezpečení. Je to složité v tom našem státě.

          [ Zpět ]
          Datum: 31.07.2013
          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                 

            On ale majetek nezabezpečil, on si pořídil zbraň na ochranu sebe a svého majetku. To je krapánek rozdíl.

            [ Zpět ]
            Datum: 31.07.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

           

      A i kdyby byl někdo jako pachatel uznán, co myslíš, že by se mu stalo?!? Dostane nařízenou náhradu škody, takže vlastně NIC, protože zlodějíček dobrovolně žádnou náhradu škody neuhradí. Naopak, ti zmetci velmi dobře vědí, že poškozený má jedinou možnost - vymáhat to na něm soudně v rámci "občana" a s tím jsou spojeny pro poškozeného další výdaje.

      Mě takhle pan Bartoš dluží již od roku 2000, co mi ukradnul kolo. Z 11 tis. má zatím splaceno asi polovinu, protože když nepracuje, není mu z čeho brát. Já to ale neřešila přes "občana", mě se zadařilo řešit to přes exekutora.

      [ Zpět ]
      Datum: 31.07.2013
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

           

      V tomto pripade - tusim - skutecne nemohou nikoho obvinit, bo je to nastrcene.Cili primo s prvotnim umyslem, aby to nekdo ukradl. Prokaztelne to pripadnym zlodejum nastrcili pod nos se slovy "tady me mas a ukradni me".To by nikde neuspelo s obvinenim.
      Kazdopadne soukrome pojistovny jsou zde od toho, aby vydelavaly vlastnikovi pripadne akcionarum. Nikoli od toho, aby kryly skodu pojistenci. I kdyz je to jejich predmetem podnikani.Bohuzel dnes etiketa podnikani je trochu o necem jinem nez by mela byt. Spokojeny klient jiz davno neni prioritou cislo jedna. Pokud by byl, nesili by ty spousty vysvetlujicich a vsehoobchazejich pravnich klicek a vyrazu plne papiry s titernym pismem s usmevem ke kazde uzavrene smlouve.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.08.2013
      Autor: Martis
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        Je na tom kole snad venovani? Ti lidi si proste privlastnili neco, na co nemeli narok. Maximalne by to mohli zkusit uhrat na to, ze kolo nasli neuzamcene a chteli ho odevzdat na ztraty a nalezy. Jinak to proste kradez JE.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Autor: Murphy
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

               

          pokud je kolo nezamčené a jinak nezabezpečené proti krádeži, pak se jedná o tzv. prostou krádež a tu jaksi pojišťovny nekryjí...
          Resp. možná že ji nějaká pojistka kryje, ale tu bych teda platit nechtěla.

          [ Zpět ]
          Datum: 01.08.2013
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                 

            Martis: "V tomto pripade - tusim - skutecne nemohou nikoho obvinit, bo je to nastrcene.Cili primo s prvotnim umyslem, aby to nekdo ukradl."

            S tim jsem nesouhlasil.

            Neslo mi o kryti pojistovny, ale o trestnost takoveho cinu.

            [ Zpět ]
            Datum: 01.08.2013
            Autor: Murphy
            Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        Ty máš diplom z plzeňských práv?

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

               

          A ty?:-)))
          Ja bohuzel nikoli.:-) vim jen, ze nedavno bylo v nejakych zpravach, ze nastrazili nejake zkusebni pasti na policisty a i kdyz se tzv. "chytili",tak to nebylo uznano jako podklad k jejich stihani resp. Vylouceni od policie s tim, ze to bylo naraficene a nelze to brat jako prvotni umysl k trestnemu cinu nybrz svedeni k nemu s jednoznacnym umyslem. Proste to byla jen zkouska jejich odolnosti vuci svodum. Tak si myslim, ze tohle by byla obdoba. Leda by tam museli prijit straznici a rici:" dneska tu bude stat nekde kolo na ukradeni ale vy ho nekradte.:-)))) Jinak,protoze jste o tom vedeli, byste mohli byt stihani.:-))))))".Jo i takova je filozofie dnesniho trestniho radu.:-( Jeden pravnik me kdysi poucil v tomto smyslu : " nehledejte v pravu spravedlnost. Spravedlnost a pravo jsou dve odlisne veci.":-()

          [ Zpět ]
          Datum: 01.08.2013
          Autor: Martis
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                 

            Nemám, akorát červenej z vokovický Sorbonny. Ale nebeská se nedávno bavila s jednou paní, jejíž sestřenice má syna a jeho strejda sedí na vrátnici okresního velitelství a ten prej říkal, že to bylo úplně jinak, jak se dověděl od jednoho strážmistra.

            [ Zpět ]
            Datum: 01.08.2013
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                   

              Martis má pravdu, více o tom zde
              http://www.epravo.cz/top/clanky/otazky-kolem...

              [ Zpět ]
              Datum: 01.08.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                     

                Myslím ale, že to nelze vztahovat na popsaný případ s koly.
                Jedině v případě, že by u toho kola stál najatý "agent provokatér" a váhající kolemjdoucí ke krádeži naváděl. Samotné nezajištěné kolo snad nelze považovat za provokaci.

                [ Zpět ]
                Datum: 01.08.2013
                Autor: Ifča
                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                       

                  Myslím, že skutková podstata věci je stejná. Někdo tam prostě nastrčí kolo a čeká, až ho někdo ukradne s tím, že ho pro ten účel přímo zakoupil.:-)
                  Něco jiného by bylo, kdyby to nikdo nenatáčel a skutečně si ho tam neuzamčené prostě odložil jako soukromá osoba a odskočil si do vedlejšího obchodu na minutku a shodou okolností by tam někdo snímal ulici či policisté kamerou ve voze nebo by byla ulice snímána pouliční kamerou a pachatelé byli zachycení obdnobným způsobem.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 01.08.2013
                  Autor: Martis
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                         

                    Myslím, že to není to samé. Chybí tam ten prvek provokace. Kolo, které si tam naivně odložím já v naději, že mi je nikdo neukradne, než si nakoupím a kolo, které tam odloží pojišťovna, aby zjistila, za jak dlouho je někdo ukradne, vypadají úplně stejně.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 01.08.2013
                    Autor: Ifča
                    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                           

                      MOžná pro Tebe. Pro mne je to jasná provokace a nemusí u toho stát žádný agent pojištovny. Stačí, když stojí o kousek dál a natáčí to na kameru. Selským rozumem řečeno: " Koupil jste ho za jakým účelem? Aby bylo ukradeno. A? Ukradli ho. Tedy? Stalo se jen to, co jste chtěl.:-)" Případ ukončen.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 01.08.2013
                      Autor: Martis
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                             

                        No, ne pro mě. Pro toho pachatele.
                        Věděl jste, že majitel chce, aby kolo bylo ukradeno? Nevěděl? Tedy?
                        Nemluvíme o soudu s okradeným. Ten kdyby se chtěl domáhat náhrady škody, asi by na těchto důvodech pohořel, že přece to ukradení chtěl, to je jasné.
                        Ale řeč je o trestním řízení se zlodějem. Ten přece nemůže uvádět na svoji obhajobu, že majtel ukradení chtěl. Zatímco u té provokace, kdy tam bude někde stát a říkat "Ber ho, nikdo se nekouká", by se na to, že ho to původně vůbec nenapadlo a byl k tomu vyprovokován, odvolávat mohl.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 01.08.2013
                        Autor: Ifča
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                               

                          Evidenteně si nerozumíme - dle mého názoru pleteš provokaci ústní - tedy vybízení k trestnému činu verbálně s provokaci skutkovou - tedy podstrčení něčeho někam za účelem navození či vyprovokování trestného činu. Na to, aby to byla provokace nemusí nutně u toho dotyčný stát a pobízat komejdoucí, aby to ukradli. Ale stačí, že hodí ĺitr na chodník a čeká, kdo se sehne a strčí jej do kapsy.:-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 01.08.2013
                          Autor: Martis
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                 

                            Tak ústní by nutně být nemusela. Ale měla by se něčím lišit od běžné situace. Jinak se toho těžko může pachatel dovolávat.
                            V tom, že někam postavím kolo (což se ikskrát za den běžně děje) provokaci nenajdu, ať se snažím jak chci. Ve filmování těžko - pak by nemohla být trestná jediná krádež v obchoďáku, protože zboží většinou je rovněž nezajištěné a střeženo kamerami a u obrazovek sedí lidé, kteří jsou placeni za to, že čekají, až někdo něco ukradne. Kdyby nepočítali s tím, že se bude krást, kamery by tam nebyly. Takže v této definici provokace jak vyšitá...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 01.08.2013
                            Autor: Ifča
                            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                   

                              Zrovna dneska jsem 3x nechal kolo před obchodem a zamykal jsem ho jen v prvním případě. Včera to bylo obdobné.
                              Sakra, zatím mě nenapadlo, že tím vlastně provokuji. I když přísloví "příležitost dělá zloděje" samozřejmě znám a vím, že ty tlusté zámky Němci nemají na kolech zbytečně.
                              Jen teď nevím, zda ty klíče, které jsem včera viděl zapomenuty v garážových vratech nebyla provokace. Jestli byla, tak jsem čestně obstál.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 01.08.2013
                              Autor: petrp
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                   

                              Pokud veris tomu, ze kamery v obchode, na nez upozorni prodavajici uz pri vstupu do obchodu napisy je stejna situace jako ta na tech videich s koly, nevidim zde vice, o cem bychom spolu mohli diskutovat. Jakakoli provokace, se domnivam, musi vykazovat znaky skryteho nekaleho umyslu. Nevim, jaky nekaly umysl muze mit obchodnik chranici sve zbozi v regale kamerou,ktery se tim ani netaji a vylepi to u dveri do obchodu vsem na odiv. Na tech kolech ci videich s koly jsem si nevsiml, ze by tam bylo "Toto je kolo CP a hlidame ho kamerou pred kradezi" Domnivam se, ze v tom pripade by si nikdo kola radeji nevsimal. Ostatne, tak me napada, ze toto by mohla byt takova pasivni ochrana - takova nalepka: " Toto kolo snima skryta kamera. Pripadna kradez bude zaznamena a vy se vystavujete nebezpeci postihu v pripade, ze se rozhodnete toto kolo ukrast. Toto neni vtip ani provokace, toto je fakt.":-))))

                              [ Zpět ]
                              Datum: 01.08.2013
                              Autor: Martis
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                     

                                Jenže tady pořád stavíme dvě věci. Jakých práv a nároků se asi tak může domáhat okradený. A tady souhlasím s tím, že pokud úmyslně odložil kolo za účelem sledování, kdo mu je ukradne, jeho situaci to značně ztěžuje.
                                A druhá stránka - čehho se může dovolávat zloděj, aby to bylo bráno jako polehčující okolnost, případně aby jeho čin vůbec nebyl trestný. A tady prostě trvám na tom, že se nemůže dovolávat provokace, když tato byla absolutně skrytá. Odvolávat se na něčí skryté úmysly, bez kterých by ho nějaké kradení kola vůbec nenapadlo - to je dost těžko představitelné.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 02.08.2013
                                Autor: Ifča
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                       

                                  Provokace takovéhoto druhu skrytá být musí jinak to nemá efekt a ani by to již provokace asi nebyla.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 02.08.2013
                                  Autor: Bobbob
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                         

                                    Naopak. Je-li něěco skrytého, není to provokace.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 02.08.2013
                                    Autor: Ifča
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                     

                                Ty si opravdu myslíš, že kamera dneska zloděje zastaví?!?
                                Pak mi ale není jasné, proč je tolik vykradených bank, benzínek, heren apod., kde zloději moc dobře o kamerách vědí.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 02.08.2013
                                Autor: radka
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                       

                                  Tato diskuze se nemistne zvrhla v lyncovani meho apelu na lidskou poctivost a slusnost tak, jako je tomu v nekterych jinych zemich bezne, a potreby nekoho stihat a zavirat. Ja rikam, ze to by melo byt to posledni. Spolecnost by mela byt vedena od kolebky k tomu, ze slusnost je zaklad korektnich vztahu a poctivost by mela jit ruku v ruce s ni spolu s uctou k urcitym zakladnim spolecenskym hodnotam.Je mi jedno, jak zijete v Praze,Brne, Ostrave ale proc se tolik vsade krade!A zadne kamery ani samolepky ani policajti na kazdem rohu nejsou resenim. Resenim je zacit kazdy sam u sebe a jit prikladem svemu okoli a ke stejnym hodnotam vzhlizet i vest budouci generace. Neustupovat nesmyslnym pseudorasistickym pozadavkum mensin a jinych zajmovych skupin. Resenim je jen a jen apel na slusnost a cest jako zakladni moralni hodnoty smerujici a zapocinajici lepsi mezilidske vztahy a stejny metr na kazdeho.Ale zde se radeji budou nekteri domahat vyssich postihu, usekavani rukou, stihani a represi.Cesta do pekel!:-(

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 02.08.2013
                                  Autor: Martis
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                         

                                    jestli ty kolego nejsi příliš humanisticky orientovaný idealista :-)
                                    středověká společnost je nám známa především z výkladu slečen průvodkyň, které s oblibou popisují nástroje v mučírnách ale už nikdo z nich neřekne kolikrát byly ty mučící nástroje skutečně v provozu.
                                    Stejně tak vědomí ztráty končetiny a následné živoření mělo hlavně represivní charakter.
                                    Ale co dneska skutečně hrozí takovému zloději jízdních kol? Obžalování z přestupku? S hrozbou , že na něho úředník z radnice udělá tytyty už to víckrát nedělej?

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 02.08.2013
                                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                           

                                      Nestydi-li se vrcholny politik ukrast pred kamerou pero a pak to naprosto splostele jeste obhajuje, proc by se mel stydet nekdo ukrast kolo? Ryba vzdy smrdela a smrdet bude od hlavy.Jake jsou ty vzory a priklady nahore, takove jsou pak i odezvy dole. Je hezke, jake krasne sliby nam vsici tihle "vzorove?" Ukladaji skrze kampane a media,kdyz pak - sami kazajic vodu - opijeji se celymi zoky vina a bez jakehokoli studu si z dani jeste vydrzuji stedre placene konkubiny. Pokud na toto jdou dane prosteho cloveka, neni se cemu divit, ze pak ukradne i nos mezi ocima. Bo jinou sanci "zbohatnout" nikde jinde nevidi. Podvody, kradeze,lzi a spory jsou zde vytahem k plnemu zlabu. A proto se evropska spolecnost nachazi tam,kde je. Jiz Tomas Bata rekl, ze ekonomicky upadek a bida nejsou bidou financni - a nelze ji tak sanovat penezi,jak si stale mnozi mysli - ale bidou moralni tedy bidou zakladnich spolecenskych hodnot. To se pak v dusledku prenasi do ekonomiky, ktera nestaci v konecnem dusledku utahnout prebubrely aparat pijavic vseho druhu, ktere saji a saji az do uplneho prasknuti. Nikdy nemaji dost. A vysledek? Moralni rozklad, upadek a bida ovsem casto nikoli tech pijavic ale prave tech nejchudsich, kteri prvotne casto za tento stav nemohou ale jsou prvni, kteri na nej doplaceji a nesou plne jeho tizi. Pak obvykle prechazi boj o jiz praskajici koryta ve svech v boj mocensky a nasledne uzemni. Aby mohla koryta vyvolenych zustat vrchovate naplnena co nejdele a to za jakoukoli cenu i za cenu v dnesnim meritku jiz milionu mrtvych a zbidacenych.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 02.08.2013
                                      Autor: Martis
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                         

                                    Ale jdi ty, lynčování je dost silné slovo.

                                    To víš, tvoje názory jsou dost daleko od reality. To, co říkáš, je sice krásné, ale v praxi to není a neplatí.

                                    Když už říkáš, jak by to mělo vypadat, řekni také, jak toho dosáhnout. Bohužel návrh "řešením je začít každý sám u sebe" je zcela nereálný.
                                    Ano, začít u sebe můžeš, ale skončíš jen co přijdeš do kolektivu. Tam už je to o reakcích na společnost.
                                    Policie, kamery, zákony - ano, máš pravdu, je to jen vytloukání klínu klínem, ale co s tím v daném situaci?!?

                                    Nenavrhuj řešení, které by mohlo platit u Adama a Evy. Navrhni reálné, ale opravdu reálné řešení ze současné situace.
                                    Postavit si vzdušné zámky a jak by to mělo být, to si umí každý představit sám.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 03.08.2013
                                    Autor: radka
                                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                           

                                      S Tvymi nazory by byly vzdusne zamky asi vsechno. Netusil jsem, ze slusne chovani jsou vzdusne zamky. OK. V tom pripade je tato spolecnost deformovana a jeste jsou nekteri presvedceni, ze je to tak vlastne normalni. Nemusim navrhovat zadna prevratna reseni. Ona jsou davno znama.Jedinym resenim jsou vzory a zacit kazdy sam u sebe. Vychova atp. Prekvapuje me, na co vsechno si lide dokazi zvyknout. Policie, kamery, represe, za chvilku nekdo vymysli cip pod kuzi misto obcanky a ve vysledku se dopracujeme k policejnimu statu, kde se bez kamery ani neuprdnem. Tedy, voz si s sebou burtovy zamek, radsi dva, sed od kola dva metry , ne kup skladacku a nos se ji vsude s sebou a mozna snad i kameru a policajta v kapse. Jses-li presvedcena, ze toto je normalni. Za mych mladych let viselo vsude heslo: "Normalni je nekourit." A dneska kouri skoro kazdej. Dejme si heslo: "Normalni je nekrast."

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 03.08.2013
                                      Autor: Martis
                                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                             

                                        Pokud to nejsou vzdušné zámky, ale jakýsi "normální stav" - kdy tu byl naposled?

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 04.08.2013
                                        Autor: ViktorA
                                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                             

                                        Ano, každý člověk musí začít od sebe, ale v současné džungli se slušností moc nepochodíš.

                                        Víš, raději budu jezdit s tím zámkem a sedět od kola na dohled pod kamerami než abych pak zírala na prázdné místo a jen bzíkala, že já jsem se chovala slušně, tak jak je možné, že mi to kolo zmizelo.

                                        Pokud se neléčí celá společnost, pak to jednotlivci opravdu nevytrhnou.
                                        Tím ale, samozřejmě, nechci říct, že nemáme dětem vštěpovat návyky slušného chování.
                                        Dost těžké je ale učit je slušnosti, když se pak ukáže, že nám vládne horda korupčníků...

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 04.08.2013
                                        Autor: radka
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                           

                      Zdánlivě ano ale s tím rozdílem že kolo tvé nikdo natáčt nebude a tudž bude i pachatel neznámý a asi se již nenajde. Nevím jak by u soudu obstálo tvrzení pojišťovny že si někde odložili nezamčené kolo a z úkrytu filmovali kdo jej ukradne. To lze chápat jako úmyslnou provokaci.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 01.08.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                             

                        Takže když ho postavím pod kameru městské policie, protože budu doufat, že je tím lépe zajištěno, tak je to úmyslná provokace?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 01.08.2013
                        Autor: Ifča
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                               

                          Je rozdíl mezi kamerou MP a kamerou kterou drží provokatér pojišťovny. Je provokace když úmyslně položím svou peněženku na lavici a pak budu natáčet kdo ji ukradne?
                          Jak dokáže pojišťovák že to byla krádež?
                          Co když dotyčný to kolo šel dát na obecní úřad jako nález. Jednou jsem v noci na lavičce našel dámskou tašku s penězi a doklady. Donesl jsem to na mistní služebnu policie a tam jsem se dočkal nasranych policajtů. Řekli ať tu tašku dám tam kde jsem ji našel že oni by to museli protokolovat a to se jim v noci nechtělo.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 01.08.2013
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                 

                            Tak jasně, ale to už nesouvisí s provokací. To samozřejmě lze říci u každé krádeže. Co když to nebyla krádež, ale dotyčný to jen šel odevzdat.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 01.08.2013
                            Autor: Ifča
                            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                     

                Martis nemá pravdu, odkazovaný text se týká výhradně policejní provokace.

                [ Zpět ]
                Datum: 01.08.2013
                Autor: ViktorA
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                       

                  Ale laickým vykladačům práva je to přece putna.:-) Kvůli těmhle sem ještě chodím, je s nima srandy kopec.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 01.08.2013
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                         

                    Ale pánové jděte se bodnout oba, jelikož nečtete co kdo napsal a kydáte nesmysly.

                    Martis napsal: "Ja bohuzel nikoli.:-) vim jen, ze nedavno bylo v nejakych zpravach, ze nastrazili nejake zkusebni pasti na policisty a i kdyz se tzv. "chytili",tak to nebylo uznano jako podklad k jejich stihani resp. Vylouceni od policie s tim, ze to bylo naraficene a nelze to brat jako prvotni umysl k trestnemu cinu nybrz svedeni k nemu s jednoznacnym umyslem. Proste to byla jen zkouska jejich odolnosti vuci svodum."

                    Na to jsem já reagoval tím odkazem který jeho slova potvrzuje.
                    Nakonec agent provokatér se netýká jen policie ale i úředníků a pod.

                    Tak že profíku buď opravdu profesionál a nedělej ze sebe pitomce jinak jsi k smíchu sám.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 01.08.2013
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                           

                      Ano, OČTR nesmí chystat pastičky, aby mohli někoho obvinit. Nikoho jiného (tedy třeba ČPOJ nebo mne) se to netýká.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 01.08.2013
                      Autor: ViktorA
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                             

                        Nikdo ani čp nesmí chystat pastičky aby mohly někoho obvinit. Tudiž lze dovodit že se to týká kazdého občana čr.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 02.08.2013
                        Autor: Bobbob
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                               

                          Smělé tvrzení. Z čeho vychází?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 02.08.2013
                          Autor: ViktorA
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                               

                          Ale blbost, pasti a pastičky se na zloděje, lupiče a podvodníky nastražují dnes a denně mnohokrát, jinak by policie pořádně nikoho nedopadla. Ale to je úplně něco jiného než činnost "agenta - provokatéra", to je úplně jiná kapitola.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 05.08.2013
                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                       

                  A v čem je problém? Tvrdil snad Martis něco jiného?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 01.08.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        To jsou tvé osobní zkušenosti nebo míníš jen podle TV Nova a agentury JPP?!?

        Já mám pojistky sjednávané přes svého pojišťovacího agenta a nemám problém. Co potřebuji, na to se zeptám. A já osobně jsem už plnění několikrát dostala vyplacené, mj. i za ukradené kolo z garáže - tehdy plnou výši, protože bylo necelé 2 roky staré a garáž byla řádně uzamčena.

        Nejsi povinen uzavírat pojištění, ale když už se pro to rozhodneš, pak by jsi měl podepsat jen to, čemu zcela jasně rozumíš a pokud máš slabé oči, tak by ti měla být rozklíčována i ta nejmenší písmenka.
        No a pokud podepíšeš, aniž by jsi se pídil po podrobnostech, tak se pak holt nediv...

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

               

          Kdyz jsem nemel u sebe papiry od pojistky a potreboval jsem rychle zacit odstranovat na chate skody zpusobene a stale pusobene vodou, zavolal jsem na infolinku. Tam mne zcela a uplne obelhali a slibili neco, co ve smlopuve proste nebylo. Na to, co mi nekdo z pojistovny vysvetli, bych se nespolehal. Zvlasst ne, kdyz se jedna o podvodniky od molochu jmenem Ceska Pojistovna. Zaplatili nakonec asi ctvrtinu celkove skody, kterou puvodne slibili hradit celou. Hlavne slibili hradit veskere prace, ktere jsbudou treba udelat a kdyz jsem praci objednal a byla uz castecne provedena, najednou odmitli plnit, ze se na tento problem pojistka nevztahuje.

          Takze z toho plyne - nespolehat na to, co Ti reknou nebo jak Ti to vysvetli v pojistovne, ale kdyz chces mit jistotu, vzit smlouvu a vzit ji k nezavislemu pravnikovi.

          [ Zpět ]
          Datum: 01.08.2013
          Autor: Murphy
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                 

            Já také píšu, že mám "svého" pojišťovacího agenta, který se mi komplet o moje pojistné smlouvy stará.
            A když je problém, tak první co udělám je, že mu zavolám. Nebo písnu mejla s dotazem, pokud nejsem v časové tísni.
            Pokud by na mě uhrál habaďůru, tak moc dobře ví, že by přišel o klienta, což by ho asi hóoodně bolelo, neboť mám přes něj sjednány všechny pojistky. A těch teda není málo...

            Na informace z jakékoli infolinky bych nespoléhala ani omylem.

            [ Zpět ]
            Datum: 01.08.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                   

              No, kdyz jsem byl na chate a jednal s pojistovnou o pojistce, ktera neni psana na mne, ale na pritelkyni, navic v sobotu odpoledne, nemel jsem bohuzel na vyber. 8-(
              Taky jsem hned od Ceske Pojistovny odesel se vsemi svymi pojistkami ke koopu. Krom jineho to mam ted i o neco levnejsi.

              Kdyby na Tebe hral habaduru...
              V mem pripade to nebyl nejspis umysl, ale neznalost. Kdyby Ti poskytl mylne informace, mozna bys od nej odesla, ale stalo by ho to par korun. Tebe by to mohlo stat treba cely barak.

              (U kamarada na chate cela vesnice na kopci usetrila, protoze tam nemaji potok, tak jim poradce poradil, ze zrusi zaplavy a usetri. A za par let prisly lokalni lijaky a vesnici se prohnala metrova vlna vody a bahna.)

              [ Zpět ]
              Datum: 01.08.2013
              Autor: Murphy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                     

                Kdybych od něj nááhodou odešla, tak samozřejmě rovnou k někomu jinému, který by si všechny pojistné smlouvy převedl.

                [ Zpět ]
                Datum: 01.08.2013
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                       

                  Jo, ale pri velke smule bys uz nemusela mit co pojistovat. Viz ty zaplavy. Kdyby to baraky v te vesnici srovnalo se zemi, nedostali by ti lidi stejne nic, leda snad par desitek tisic jako jednorazovku od statu.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 01.08.2013
                  Autor: Murphy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                         

                    Jo aha...
                    Ale já nemám jen majetkové pojistky...

                    Navíc co se týká majetku, tak mám samostatně pojistku na stavbu a samostatně na jednotlivé bytové jednotky.
                    Takže nějaké plnění by tu rozhodně bylo.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 01.08.2013
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                           

                      I tak se radsi presvedc, co stoji petitem dole, jake jsou vyjimky. Urcite to bude spodni voda a mozna i par dalsich. Tohle byl prave muj pripad.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 01.08.2013
                      Autor: Murphy
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                     

                Mohli zrušit povodeň (zatopení).
                Rušit zaplavení bylo poněkud .. zbrklé.

                [ Zpět ]
                Datum: 01.08.2013
                Autor: ViktorA
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                       

                  Mozna si nepamatuji ty terminy presne, ale povoden - zatopeni to bylo, kdyz tam meli metr vody, ne?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 02.08.2013
                  Autor: Murphy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                         

                    Povodeň je, když stoupá hladina existujícího vodního toku tak dlouho, až dům zatopí.
                    S vodou z kukuřičného pole nemá vůbec nic společného (podle pojišťováků).

                    [ Zpět ]
                    Datum: 02.08.2013
                    Autor: ViktorA
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        Tady přece nejde o to, někoho dopadnout a usvědčit, ale jen demonstrovat, jak málo stačí k ukradení nezabezpečeného kola. Je to levné PR ČP. Měli by spíš ukázat, jak se kradou kola zabezpečená a jaké zabezpečení je nejvhodnější (nebo spíš nejméně nevhodné).

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Autor: marrier
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

         

    Vypovídací hodnota skoro nulová, jen rozdali pár kol zlodějíčkům a ještě se tím chlubí ...

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2013
    Autor: PepikW
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

           

      Myslis, to bych nerekl...ja bych to bral alespon jako nazorny priklad toho, jaka je zde u mnohych lidi dnes mentalita.Zajimave je, ze nikoho z lidi nenapadlo zavolat treba mestske strazniky a upozornit je na volne stojici neuvazane kolo. Kdysi existovala takova instituce: Ztraty a nalezy.Zde lide odevzdavali veci,ktere nasli a nebyly jejich.Nevite,co se s timto insitutem stalo?Nebo dnes jiz tento institut zcela vytlacili a nahradili nasi snedi spoluobcane i jim podobni.:-()

      [ Zpět ]
      Datum: 01.08.2013
      Autor: Martis
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        Volat na policii kvuli nepripoutanemu kolu? A kdyby prijeli, tak co? Prisel by majitel a .... ??? Jak by dostal to kolo zpet?

        Ty mas uctenky od vsech kol? Jedno jsem rozebral a zustal jen ram a komponenty jesm pouzil jinde - na postaveni jineho kola, na ktere jsem koupil pouze ram. A ten puvodni ram jsem pozdeji zase osadil dily, ktere se mi tak z pulky valely doma. Jak bych dokazoval vlastnictvi? Snad jen z fotek na rajceti... 8-(

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Autor: Murphy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

               

          U nas na malem meste (nevim,jak tohle funguje ve velkych mestech) docela dobre funguje mestsky rozhlas. A tam se obcas zaslechne, ze se neco naslo a je to k vyzvednuti na sluzebne mestskych strazniku. Tak si myslim, ze bude-li stat nekde opustene kolo neprivazane(rozumej nezamcene k necemu),tak by se mohl najit sporadany obcan a zavolat strazniky a ne u nej dve hodiny posedavat a pak ho sproste ukradnout.:-) A pak proste vyhlasi, ze bylo nalezeno kolo, ktere se povalovalo tam a tam, at se majitel o nej prihlasi.Vetsina lidi,kteri si dnes koupi kolo, ma od nej uctenku - ja mam uctenku a navod ode vsech kol schovany.A potom, muzes mit i nejakou fotku, na niz jses s tim kolem vyfocen, nebo proste mas tu zkusenost s tim kolem nebo znas nejaky jeho specielni na prvni pohled neznatelny detail,jehoz uvedenim jednoznacne prokazes, ze je to Tvoje kolo.Treba ze v sedlovce mas schovany balicek nahradnich springli, nebo ze kolo je nekde nezvykle odrene ci je na nem namontovano to ci ono tam a tam drive, nez-li Ti kolo ukazi, to posoudi a pak je bud to Tvoje nebo ne.:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 01.08.2013
          Autor: Martis
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                 

            To bych tedy asi pěkně poděkoval takovému "aktivistovi", kdybych si nechal kolo třeba před obchodem, za deset minut vyšel s nákupem ven a z rozhlasu zaslechl, že si kolo můžu za půl hodiny vyzvednout na služebně na druhém konci městečka. Děkuji, ale nestojim o to, aby se o moje věci staral někdo příliš aktivní.

            [ Zpět ]
            Datum: 01.08.2013
            Autor: PepikW
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                   

              To je demagogie. Zde jsem jasne hovoril o tom, ze by tam to kolo stalo nezamcene dlouhou dobu - hodinu i vice. Ale ostatne tohle normalnimu Cechovi nehrozi.Normalni Cech totiz s sebou vozi zamek. Ja si tedy kolo neopru nezamcene ani na tech deset minut.Jsem totiz zivotem v Cechach protrely cyklista.:-)))) Zde nejde o prehnanou aktivitu nybrz o bohuzel Cechum neprilis znamou solidni poctivost. Mam zname ve Svycarsku a ti si jedou do lekarny pro lek na mopedu, nechaji ho nastartovany na volnobeh pred lekarnou pet minut nez koupi leky dceri a nikdo si na nej nedovoli naskocit a odjet.Za mestem jsou pole plna zeleniny, kazdy si utrhne a da do pokladnicky na kraji pole penize za to, co si sklidil.Nikoho nenapadne nezaplatit nebo dat treba mensi obnos,nez ten, co dat ma.

              [ Zpět ]
              Datum: 01.08.2013
              Autor: Martis
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                     

                A jak poznáš, že to kolo je tam nezamčené 10 minut nebo hodinu ? To tam tu hodinu budeš čekat ? To máš tolik času pomáhat bližnímu svému a chránit jeho majetek ?
                Co když majitel kolo opustí na hodinu a pět minut a ty mu ho těch pět minut před jeho návratem přesuneš do "ztrát a nálezů" ?

                Nebylo by lepší teda, když už se takhle chceš starat o cizí věci, v případě odstavení před obchodem/hospodou/ouřadem vlést do budovy a někoho vevnitř na to upozornit ?

                [ Zpět ]
                Datum: 02.08.2013
                Autor: macikm
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                     

                Jak píše Martin, to aby sis vzal na chránění cizího majetku dovolenou :o)

                Ve Švýcarsku jsem nějaký čas pobyl, takže znám ten samoobslužný prodej. Holt jiný kraj, jiný mrav. U nás tohle asi nikdy nebude, s tím se prostě budeš muset smířit.

                [ Zpět ]
                Datum: 02.08.2013
                Autor: PepikW
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                       

                  Pravda, já byla ve Švýcarsku jen jednou na necelý týden, ale zrovna jsem měla štěstí na opačné případy.
                  Manžel paní domácí zrovna jezdil týden s popeláři - napařili mu obecně prospěšné práce za krádež ovoce v cizím sadě (plus jeho následné pálení načerno).

                  [ Zpět ]
                  Datum: 02.08.2013
                  Autor: Ifča
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                         

                    Tak tomu říkám TREST. Žádná pokutička v kanclu ouředníka, ale hezky veřejná ostuda!

                    [ Zpět ]
                    Datum: 02.08.2013
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                           

                      Tak pro ně ta ostuda fakt funguje.
                      U nás by z toho měl každý prču.

                      Nicméně v současných vedrech bych to poježdění popelářským vozem jako trest docela doporučovala. Auta nemají klimošku, takže taťka má běžně v autě 41° a více. V pražských ulicích docela žrádlo...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.08.2013
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                             

                        To je na tom ještě dobře. Občas z toho auta vyleze, občas je ve stínu. Tady ve vsi je barevna, tam mají na dílně taky přes 40, ale utéct není kam. Některé profese jsou za těchto teplot fakt rasovina.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 03.08.2013
                        Autor: petrp
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                               

                          On je řidič, takže v autě sedí celou dobu. Max vyleze když jdou na svačinu nebo na oběd.
                          A stínu si také moc neužije. Ony jsou ty pražské ulice rozpálené stín nestín...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 03.08.2013
                          Autor: radka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                       

                  Není potřeba cestovat nikam daleko - i u nás se najdou takové případy, kdy platíš dobrovolně za to, co spotřebuješ. Naposledy jsem to zažil na jednom srubu/občerstvovně nad lázněma Lipová - je tam "lesní bar" - http://www.turistika.cz/mista/lesni-bary
                  Obdobně fungujou i občerstvovny na horách nebo osamělejších místech.

                  Osobně mě ani nenapadlo odebrané "zboží" nezaplatit, věřím, že 99.9% lidiček taky ne.
                  Ale určitě se najde někdo, kdo toho zneužije - toho rodičové špatně vychovali.

                  No a není to provokace, nechat tam jídlo a pití a cedulku - dobrovolně zaplaťte ?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 02.08.2013
                  Autor: macikm
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                         

                    Přesně tak, není potřeba cestovat nikam daleko. Mne stačí zajet těch 20+ km do Rakouska... ;-)

                    Někdy jsou peníze dokonce volně jen tak na "talířku", aby si člověk mohl rozměnit... No, co na to dodat... To by u nás fakt být nemohlo... Ach jo... :-/

                    [ Zpět ]
                    Datum: 02.08.2013
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                           

                      Máš pravdu, já jsem takhle narazil na prodej květin. Uřízneš si jaká se ti líbí, peníze dáš do kasičky. Fotografováno 25 km od baráku.

                      Bohužel o víkendu mi známý líčil, jak okukovali dům, o kterém se domníváme, že býval nádražím v Beiersdorfu. Jakmile majitelka uslyšela češtinu, vyrazila na ně s vidlemi - domnívala se, že jsou tipaři.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 02.08.2013
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                           

                      To jsou jen kecy ono se více méně krade v každé zemi a česko tak není žádná vyjímka.
                      I kousek od naší ulice domkař prodává kytky tak že si je dotyčný utrhne a penízky (asi 3kč) dá do kasičky. Nikdo to nehlídá ani nekontroluje.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 02.08.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                             

                        To reaguješ na mne?!? Já nic o HÁZENÍ peněz někam a že by to u nás nešlo nepsal...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 02.08.2013
                        Autor: hekynen
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                               

                          A tohle jsi nepsal ty?

                          "Někdy jsou peníze dokonce volně jen tak na "talířku", aby si člověk mohl rozměnit... No, co na to dodat... To by u nás fakt být nemohlo... Ach jo... :-/"

                          Jen tak mimichodem když už trváš na slovíčkách tak ja taky nikde nepíší nic o HÁZENÍ peněz.
                          Ono je jedno jestli jsou na talířku či nějaké krabičce, v obou případech jsou volně dostupné.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 02.08.2013
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                 

                            V krabičce jsou peníze volně dostupné? Můžeš si penězi z krabičky rozměnit?

                            [ Zpět ]
                            Datum: 02.08.2013
                            Autor: hekynen
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                   

                              Ano můžu krabička je jen volně přiklopená víčkem.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 02.08.2013
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                             

                        Ano. Krade se všude, ostatně nejtlustší zámky na kola znám z Německa.
                        Jde spíš o to, že naši saští přátelé nepředpokládají, že když mají na své zahradě nezamčená kola jen opřená o kůlnu, že je přes noc někdo ukradne. U nás si tím rozhodně jistý nejsem.
                        Šluknovskému kamarádovi ukradli i dráty co s nimi měl podepřená rajčata.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 02.08.2013
                        Autor: petrp
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                               

                          Mě párkrát v noci sundali prádlo z terasy, takže přes noc už zásadně suším jen doma.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 03.08.2013
                          Autor: radka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                 

                            O krádežích prádla jsem četl ve starých povídkách Jaroslava Haška a myslel jsem si, že to už vymřelo (stejně jako tzv. půdaři)

                            [ Zpět ]
                            Datum: 04.08.2013
                            Autor: Aviatik
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                   

                              Tak to ani omylem. Alespoň v naší čtvrti ne.
                              Ikdyž, co bezdomáčům shořela jejich "ubytovna", tak už by mohlo být lépěji, ale nemám chuť to vyzkoušet.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 04.08.2013
                              Autor: radka
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                 

                            To máš z těch pitomejch Perwolů na čtyřicítku a bůhvíčeho ještě, pak je čistoskvoucí a láká zlodějě. Já mám ještě předválečný zásoby mýdla Ručka, peru na 1940 a prádlo mám všechno.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 04.08.2013
                            Autor: abernathy
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                   

                              No vidíš, to mě nenapadlo :o)))

                              [ Zpět ]
                              Datum: 04.08.2013
                              Autor: radka
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                   

                              Kdybys potřeboval taky něco na nádobí, možná bych ještě našel nějaký pytlík prášku, který se vyráběl v naší vesnici.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 04.08.2013
                              Autor: petrp
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                     

                                To ne, ale tohle, to by bylo!

                                [ Zpět ]
                                Datum: 04.08.2013
                                Autor: abernathy
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                       

                                  Ty snad budeš mít doma nasyslené i takové ty malé kostičky masoxu, co se prodávali v plechovce, že jo?!?

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 04.08.2013
                                  Autor: radka
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                         

                                    Ty mi v šestapadesátým zplesnivěly, ale kostky hrachový a gulášový polívky z Vitany ještě používám. Počkej si na důchod a sama poznáš. Mají záruční dobu delší než trubičky z Válcoven trub Hořice.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 04.08.2013
                                    Autor: abernathy
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                           

                                      Ony mají nějakou záruční dobu?!? To už se tehdy na potraviny psalo?!? :o)))

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 04.08.2013
                                      Autor: radka
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                           

                                      Nedávno v Německu někdo našel, otevřel nechal otestova a požil bez následků těsně poválečnou konzervu pocházející z UNRRA...

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 04.08.2013
                                      Autor: újezďák
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                             

                                        Imperialistická konzerva se vůbec nemůže rovnat lančmítu z kádéčka, i když některý se vyráběly už za napoleonskejch válek

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 04.08.2013
                                        Autor: abernathy
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                                               

                                          Že ty máš ze služby v pruský armádě doma ještě schovaný erbsvursty s neomezenou trvanlivostí: http://goo.gl/dnZWYr

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 04.08.2013
                                          Autor: PepikW
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                           

                      Na Glockneru u hajzlíku byl taky tenhle talířek se samoobsluhou.

                      A četl jsem jeden fórek, že prý někde u pisoárů byl taky tenhle talířek a u něj nápis : Do 15 cm 0,5 €, nad 15 cm 2 €. A na talířku samé dvoueurovky...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 05.08.2013
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                             

                        Dal bych 0,5 €, tak velkého průměru ho nemám...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 05.08.2013
                        Autor: hekynen
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        hele kolo nemusí být uvázané a pokud nekouše tak ani nemusí mít košík i když jej mnohá kola mají. Kola akorát nesmí volně pobíhat mimo místo k tomu přímo určená a hlavně nesmí ohrožovat ani lidi ani zvířata a už vůbec ne jiná kola. Jinak ztráty a nálezy jsou na každém městském úřadě a z nevyzvednutých věcí se dvakrát ročně pořádají aukce.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

               

          :-)))))

          [ Zpět ]
          Datum: 01.08.2013
          Autor: Martis
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        Že se u nás kradlo, krade a krást bude, neni žádná novinka. Narážel jsem na to, že dělají z jednoho pokusu v každém městě hned pořadí ...

        A taky, že ty zloděje vlastně podporují, když jim ty kola nechali!

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Autor: PepikW
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

           

      Asi tak. Nahraný promo jedné pojišťovny, a lidi to žerou i s uzdičkou.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.08.2013
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        Nechtěl si říct s udičkou?!?
        Uzdička patří do jiného žánru :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

               

          Ja to znám "sežrali to i s navijákem" ale asi to bude věc mistního žargonu.

          [ Zpět ]
          Datum: 01.08.2013
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

               

          To bude žargon někde z oblasti, kde se jezdí Velká pardubická tam to vzniklo většinou v souvislosti s chudákem koněm, který si zlomil nohu :-(

          [ Zpět ]
          Datum: 01.08.2013
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

                 

            Natrženou uzdičku bych viděla spíš na E55... :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 01.08.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

         

    1.Připadá mi zvrhlé, že tohle je reklama na pojištění.
    2.připadá mi normální, že za krádež se sekaly ruce.
    3. Po takovém trestu by ovšem odsouzený nesměl mít nárok na invalidní důchod, příspěvky v hmotné nouzi, příspěvek na asistenta a ani jakýkoliv další příspěvek ze státní kasy.

    No myslím, že toho bude potřeba v této zemi ještě hodně změnit než se tento stát stane bezpečnou zemí vhodnou k životu normálních lidí.

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2013
    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

           

      Ale no tak, takové drakonické tresty jsou jako ze středověku.
      Úplně stačí useknout jeden nebo dva prsty. Potrestaný má dobrou šanci začít se živit poctivě. A když jí nevyužije, tak příště další. Sám si může zvolit kdy přestane krást.
      Přece jen sociálně vyloučení potřebují milý a vstřícný přístup.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.08.2013
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        středověk byl mnohem pokrokovější než naše pseudohumanistická současnost.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.08.2013
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

             

        Sekání rukou ve středověku byl móoooc pěkný trest. Jen co je pravda.
        Jen mám obavu, že v dnešní době by to nebyl trest pro zloděje ale stát, neboť ten by toho invalidu pak živil.

        [ Zpět ]
        Datum: 02.08.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jak rychle vam ukradnou kolo v CR?

         

    Tihle si to hned vyzkoušeli na vlastní kůži.
    Stačilo nechat kolo bez dozoru jen okamžik
    http://usti.idnes.cz/kradeze-kol-v-usti-nad...

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2013
    Autor: petrp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu
včera
Hledám partu / parťáka/ parťačku (ne vztah pouze kamarádku) na vyjížďky na silničním kole nebo gravelu, Praha a…

Hledám: Poznávání krás Šumavy a Brd na E-kole

17.12.2024
Já 60+ hledám pohodovou,sportovně založenou životní optimistku kolem 60 let pro společné poznávání naší krásné…

Hledám: štěstí

05.12.2024
Nehledám za každou cenu. Nepotřebuju kohokoliv. Nejsem zoufalá a nehledám zoufalce. Pokud nenajdu, nic se neděje.…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

173 cyklistů (5 přihlášených)

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná…
Peggy | 11.12.2024

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024