Dobrý večer, řeším takové dilema, zda má cenu kompletně upgradovat, nebo se vidlice a rámu zbavit.
Vidlice: Fox 32 FRL100 Remote Lock-out ( = FOX Float 32?)
Rok nejspíš 2009, je to už dost let a vývoj se určitě někam pohnul, dá se to vůbec srovnávat třeba s RS Rebou? Bojím se, že bude problém se servisem, že když se něco pokazí, tak mi řeknou v servisu, že už je to stařík a že už na to nejsou ani náhradní díly, že už se takový koncept vůbec nedělá atp.
Rám: HM Carbon Optimized T3 Flex Design
Taky asi rok 2009, rám se zdá být v pohodě, žádná prasklinka atp. není. Kam se pohnul vývoj karbonových rámů, dá se to taky srovnávat s dnešními karbonovými rámy? Přeci jen 4 roky starý rám, není tam nějaká únava materiálu? :)
Jsem začínající biker, jezdím spíš nezpevněné cesty, než v lese půlmetrové skoky. Trochu se právě bojím o komponenty :)
Jinak pokud by to bylo v pohodě, tak bych vidlici hodil na servis ke Švecovi a na rám dal komplet XT. Právě nevím, zda se už nevyplatí koupit nějakou Rebu + nějaký carbonový rám za 17k Kč, jestli se pohnu dál.
Jak by jste to řešili vy?
Díky moc za pomoc začínajícímu bikerovi :)
Pokud nema ram nejake mechanicke poskozeni, vubec bych se ho nebal. Ram z karbonoveho kompozitu je naopak z materialu co starne a ztraci svoje vlastnosti snad nejmin.
U HT bych nejakou zastaralost neresil, snad je jenom s pribyvajicicmi roky cim dal lepsi pomer cena/kvalita. Nejde o FS, kde vyvoj odpruzeni postupuje porad rychle dopredu.
Zvlášť začínající biker, který jezdí především nezpevněné cesty by měl měnik komplet kolo co půl roku a držet se pěkně trendů a vývoje :-)))
Člověče neblbni. Kdybys jezdil nějaké vrcholové soutěže a dával kolu taky vrcholově zabrat, potom má cenu tohle řešit. Čtyři roky je prd, pokud je kolo funkční a v pořádku, zvlášť na nějaké lesní promenády.
Vidlici bych dal do servisu, ram osadil a jezdil. Az bude vidle tak stara, ze na ni nebudou dily (coz bych tak brzo neocekaval), budes uz nejspis davno mit jinou. Pripadne se pak na tehle zkusis naucit domaci servis. 8-)