Před časem jsem si pořídil už jedno světlo s dobíjecími bateriemi Aurora, slibují 900 lumenů. Když světlo držím v ruce, není problém, jakmile vyjedu ven, svítí nejdřív naplno, ale už asi po 5 minutách provozu se proud světla znatelně oslabí a skoro se zdá, jako by světlo jelo na ten slabší režim, ačkoliv jsem na něj nepřepnul. Může to být otřesy - je ale uchyceno celkem pevně v gumovém držáku nebo uvolněním - vždycky když zatočím odšroubovatelným uzávěrem tam a zpět, začne zase svítit co nejsilněji. Po pravdě řečeno, čekal jsem víc, snad by to mohlo být tím uchycením, které bych měl zlepšit, ale jak, když už v jednom držáku je.
Baterie (lion Trustfire, 18650, 2400 mAh) by se měly nabíjet až když se plně vybijí, nebo je možno dobíjet libovolně - po použití světla prostě přijít domů a hodit je do nabíječky?
Aurora přepíná módy krátkým rozpojením napájení. Pokud toho otřesy dosáhnete, tak přepne samovolně. Moje to na pražských komunikacích ve sjezdech provádí opakovaně, přes co nejdokonalejší upevnění a utěsnění akumulátorů. Ovšem vaše závada vypadá spíš na zvýšený odpor někde v napájení. Zkuste očistit a vylepšit veškeré kontakty. To, že je Aurora levný kšunt, je známé. Já jsem jí musel celou rozebrat, rozletovat a přepájet studené spoje na tišťáku. Pokud chcete kvalitu, kupte si Fénixe ovšem za větší peníze.
Opravoval jsem Auroru Jurimírovi, který ji už odepsal. Bylo to jenom uvolněné kolem vypínače a bylo potřeba uvnitř utáhnout všechno, co se dalo. Je dobré dát tam trochu silikonové vazelíny, aby se hliník při utahování nekousal a taky pro lepší chlazení LED, jejíž uchycení bylo opravdu zfušované.
Nebyla v tom vůbec žádná elektronika, jenom jeden odpor a mechanický přepínač, který spínal střídavě přes odpor nebo natvrdo. Když už to bylo rozebrané, odpor jsem po dohodě změnil tak, aby to svítilo docela použitelně i při slabším režimu a zároveň výdrž neklesla pod pět hodin. (Hodnoty už nevím.)