Nábu dáš obráceně, ale vidlici s úchyty na pravé noze jsem snad ještě neviděl (nebo si jich jen nevšiml ?). A asi i ne každý třmen šel použít na druhou stranu. Jsem docela zvědavý, jestli na tohle někdo dá odkazy. Kolikrát jsem si říkal, že by byl efektní tuzing mít na předku 2 x 203 mm jako na motorce :-)
nábu na dva disky mám , na netu jsem našel jenom mechanické levou i pravou, jenže chci hydrauliku.
včera jsem viděl ve městě tříkolku a měla hydrauliku a ty čelisti nebo jak se to jmenuje byly levá a pravá.
Pokud ti nevadí třmen otočit směrem "dopředu" (jediný důvod, proč by ti to mohlo vadit je podle mě estetika, funkčně to ničemu nevadí, naopak je to lepší s ohledem na síly působící na osu kola -- brzdění nebude vyhazovat osu ven z vidlice), tak speciální třmen nepotřebuješ a zbývá jen úchyt na vidlici. Ten by ti měli být schopni na jakoukoliv vidlici přidělat v každém cykloservisu, kde umějí vařit rámy apod.
No, vařit fortelný oka na nohu vidlice nebude nejspíš totéž, jako sheftnout rám, nebo přilepit návarek. Asi ne úplně jasný materiál, jako u rámu; svárem nedeformovat nohu, přece jenom je to citlivější mechanismus.
Navíc je otázka, jak moc s tímhle zatížením počítá výrobce vidlí. Obvykle jedna noha má vzduchové pružení a druhá olejové tlumení. A ta s oky pro brzdu na to bude dimenzovaná. Kdo ví ale, jestli i ta druhá.
Už jsem to několikrát vařil, ale vždycky to bylo na pevnou ocelovou vidlici, (a drží), na hliníkový slitiny nemám patřičné technické vybavení.
2x203 - uz s tim kdysi nekdo prisel (ne neni to motorka)...
Tak takhle tedy vypada to Tvoje nove kolo. 8-)
Mne osobne 2x203 staci, 3x203 uz mi prijde i na fulla natezko trosku owerkill. K cemu tohle melo byt? Sjezd? Tam se prece nebrzdi. 8-)
Máš tam napsaný web, tak se mrkni.
Album Unsere Testfahrer: http://gatorbrake.eu/gallery2/main.php?g2...
:D