reklama

Foťák v mobilu

nebo už spíš foťák bez mobilu...

[ Zpět ]
Datum: 15.07.2013
Autor: radka
  • Re: Foťák v mobilu

         

    Omlouvám se všem, co už poradili a moc uvítám, pokud svůj typ na focení s mobilem i bez mobilu hodí znovu.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.07.2013
    Autor: radka
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
    • Re: Foťák v mobilu

           

      Že jsem tak smělej. To původní téma je kde??

      [ Zpět ]
      Datum: 16.07.2013
      Autor: mira.l
      Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Foťák v mobilu

             

        Žumpa šla do žumpy...

        [ Zpět ]
        Datum: 16.07.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
        • Re: Foťák v mobilu

               

          Aha, takže praktické rady jako budou psát všici znova a až si někdo otevře hubu,tak to pude taky?
          Hmmm.

          [ Zpět ]
          Datum: 16.07.2013
          Autor: mira.l
          Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Ne, není třeba se opakovat. Co mě zajímalo, to jsem si z toho uložila.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.07.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
            • Re: Foťák v mobilu

                   

              A ostatní z toho maj hovno. No výborně.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.07.2013
              Autor: mira.l
              Hodnocení: +16 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
  • Re: Foťák v mobilu

         

    Ještě než definitivně půjdu vlastní cestou (tedy půjdu koupit foťák), dostala jsem na vyzkoušení dva přístroje N500 a N E66.
    Má s nimi někdo zkušenost?!?

    [ Zpět ]
    Datum: 15.07.2013
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Foťák v mobilu

           

      Dost dobře nerozumím otázce.
      N E66 jsem cca 3 roky měl jako služební. Pracovní fotky zvládal, jen to chce osvětlenou scénu.

      [ Zpět ]
      Datum: 15.07.2013
      Autor: bodlak
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Foťák v mobilu

             

        No, měla jsem na mysli plusy a mínusy těchto přístrojů od zkušenějsích.
        A jestli má vůbec smysl je nabíjet nebo některý z nich rovnou nechat v krabici.

        [ Zpět ]
        Datum: 15.07.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Foťák v mobilu

               

          No a ty sháníš primárně telefon, foťák ? Má to být záložní mobil nebo foťák ?

          E66 měla tuším WiFi, věstavěný prohlížeč nicmoc, spíš nic. Nabíjel jsem jí obden. OS Symbian, dneska asi nicmoc. Displej na sluníčku nebyl zrovna dobře čitelný.
          Měla vychytávku, že při příchozím zvonění ji stačilo otočit a ztichla. Volající měl stále vyzváněcí tón.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.07.2013
          Autor: bodlak
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Mám Nokii 6300 a nyní řeším, jak vylepšít fotky.
            Tak na půl už jsem nahlodaná nechat si jako mobil tu N6300 a pořídit si foťák, ale mám ještě na vyzkoušení tyhle dva mobily.

            No a protože jsem typ, který nenávidí pronikání to tajů techniky, tak jsem si to "usnadnila" tím, že zkouším takhle zjistit, co už je o těchto přístrojích známo. Teď jsem třeba měla na víkend půjčenou N c5 a zjsitila jsem, že venku je displej nepoužitelný, protože na něm není nic vidět. Takže se snažím dozvědět nějaké takovéhle záludnosti.

            A jak jsem četla tvůj příspěvek, tak u N E66 to bude zřejmě stejné, takže ji ani nebudu vytahovat z krabice.

            Pokud bude jeden z těch přístrojů použitelný (teď teda asi už jen ta N500) jako telefon i jako foťák, tak se nákup fotoaparátu zatím odloží. Pokud ne, tak si nechám svůj MT a půjdu se rozhlížet po foťáku.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.07.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Foťák v mobilu

                   

              Zde máš část recenze N500

              "Displej a ovládání: nHD rozlišení tak akorát

              Nokia 500 využívá zcela obyčejný TFT displej s úhlopříčkou 3,2“ a dotykovou kapacitní technologií. Rozlišení je nHD, pro současný Symbian maximum (tj. 360 x 640 px). U tohoto telefonu je ale rozlišení adekvátní, zcela postačující. Displej zobrazuje 16 milionů barev. Pro přetočení obrazu na levý bok slouží akcelerometr, při přiblížení telefonu k uchu využívá telefon proximity senzor k uzamčení displeje. Senzor jasu naopak schází. Reakce displeje na dotyk jsou přiměřeně rychlé, dostatečně přesné. Horší už je to s čitelností venku, na slunci, to z displeje stěží něco přečtete. Displej nemá ochranné sklíčko, takže jej celkem snadno poškrábete. Z toho důvodu je dobré myslet na nějakou ochrannou folii."

              S většinou mobilu bude na slunci potíž, s částí kompaktních fotoaparátu asi taky.
              Zaleží kolik chceš do toho vrazit.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.07.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Foťák v mobilu

                     

                co vím tak hodně dobře fotí iphone a slušně i nový Samsung jen ty ceny jsou vyšší.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.07.2013
                Autor: Grille
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Foťák v mobilu

                       

                  Z mobilů je na focení tradičně nejlepší Nokia, konečně po delší době vyduli nějaký nový telefon s foťákem o třídu lepším než konkurence. Bohužel s W8, což mě vadí hodně (malá podpora aplikací ze strany vývojářů), Radce to je asi jedno. Nokia má lepší ceny.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.07.2013
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Foťák v mobilu

                   

              To hodnocení bude vždy trochu subjektivní. Pokdu ti mobil jinak vyhovuje, asi bych hledal cestu dokoupit foťák. Ale pokud máš možnost si ten mobil půjčit, tak to využij. Třeba zjistíš, že fotí dobře a bude tam jiný háček proč do něj nejít, který by třeba nevadil někomu jinému.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.07.2013
              Autor: bodlak
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Foťák v mobilu

           

      N500 nevybalovat. E66 Vyzkoušet. Ale holt to je pět let starý kousek, dneska jsou technologie o dost jinde. Kdybych s tím chtěl více fotit, hledal bych něco jiného.

      A jestli chceš kompaktní foťák se kterým se dá i telefonovat (což na výletech vůbec nemusí být špatný koncept)... Samsung Galaxy S4 Zoom

      [ Zpět ]
      Datum: 15.07.2013
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Foťák v mobilu

             

        Slučováním více věcí dohromady vede k tomu že ani jedna nedosahuje kvality jednoúčelového zařízení. Žádný automat nedokáže nastavit to co člověk dokáže nastavit v ručním režimu.
        Pokud někdo bere fotografování vážně a chce i přiměřenou kvalitu fotek, tak by si měl k tomu pořídit kvalitní fotoaparát.
        Je to ale jen můj osobní názor který se nemusí shodovat s názory jiných.

        [ Zpět ]
        Datum: 15.07.2013
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Foťák v mobilu

               

          Hádal bych se o ten ruční režim. To co někteří dokážou nastavit je naprosto neuvěřitelné :-)

          Když jedu nalehko na běžkách na hřebeny Krkonoš nebo někam na švih, tak sebou prostě nemůžu vozit velký fotoaparát. Ani ho nemám kam narvat. Problém je i mobil, peněženka, vosky, korek, pití, rohlíky, bunda etc. A když chci vyfotit kairo, plně postačuje kompakt. Na detaily květů to není, tak je holt nefotím. Když je ošklivo (horší světlo), tak taky ne stejně není na co koukat :-)

          Kompakt s 10x optickým zoomem a stabilizátorem udělá už docela slušnou fotku. Možnost přijet do hospody na oběd, třikrát klepnout a odeslat fotky blízkým "hele jak tu je hezky, příště pojeďte taky" má pro mě o dost větší cenu než možnost fotit široké úhly nebo v mizerném světle.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.07.2013
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Souhlas s ručním režimem, ten je už pro toho, kdo ví, proč ho vlastně používá a využívá. Když už, tak podstatnější je možnost korekcí a ovlivňování času a clony "poloautomaticky". Pro momentku jednoruč je ale lehce přednastavitelný automat to pravé.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.07.2013
            Autor: ronda
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Foťák v mobilu

                   

              Používám výhradně ruční nastavéní clony, času, iso a popřípadě si i ostřím. Z automatu nejsou fotky nic moc. Pokud chceš jen poloautomat tak je priorita buď času a nebo clony pokud je to obojí již to není poloautomaticky pokud jsi tim ovšem nemyslel něco jiného. Pak se dá nastavit několik vlastních režinu které můžeš rychle použít. To ale záleží jak kvalitní si pořídíš fotoaparát. Faktem je že momentky na ruku nejsou to pravé ořechové. Tam preferuji plný automat popřípadě jen prioritu clony pro využití hloubky ostrosti snímku.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.07.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Foťák v mobilu

                     

                Ale jo, píšeme totéž. Poloautomat mám v uvozovkách, ty priority bývaly pod tímhle pojmem obecně známější. Jestli víš, proč růčo používáš a není to jen pro pocit "uměleckosti", tak proč ne. Za normálních okolností stejně ale nenastavíš nic jiného, než já s prioritou a případnou korekcí. Expozimetr měří furt jen to jedno stejný světlo. Smysl to má jen při nějakých světelných experimentech a kompozicích. Ale protože jde řeč o mobilu, nebo v lepším případě mejdlovce, jsme s touhle odbočkou maličko mimo, i s nějakou hloubkou ostrosti.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.07.2013
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Foťák v mobilu

                       

                  Jo jsme sice mimo ale to nevadí. U automatu mně vadí že se tam snaží vždy narvat iso 400 a více.
                  Pak je na fotkách vice "zrna". Proto plný automat moc nepoužívám. Je fakt že na lepším foťáku se dá hodně experimentovat a upravovt si snímky k obrazu svému. Takové fotky z dovolené se dají archivovat, z mobilu je to dobré tak na poslání MMS. To už je kvalitnější vetšina současných kompaktů hlavně optikou.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.07.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Foťák v mobilu

                         

                    Aha, to už jsou ale hodně jednoduchý automaty, který si řídí i iso. U toho, co mi prošlo rukama bylo vždy iso sólo nastavované i v případě automatu a ten si hlídal jen clonu a čas. A když už nic jiného (P, A, S, M) dal se kočírovat alespoň tzv. scénickými režimy.
                    Já, když jsem si konečně ujasnil velikost svého výtvarného fotografického talentu, tak jsem začal foťák využívat především k různé dokumentaci a jako pomůcku v dílně. Na cestéch momentku bliknu mobilem (a kvalitu holt oželím) a to, co se obvykle fotí už bylo tisíckrát vyfoceno a je na pohlednici nebo na netu. A co se obvykle nefotí, to stejně pořádně vyfotit neumím a spolejhám na to, že to někdo umí a na netu se to objeví :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.07.2013
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Foťák v mobilu

                           

                      U plného automatu jsem se s pevným nastavením iso ještě nesetkal. Plný automat nastavuje veškéré nastavení včetně iso. U P,A,S,M jde iso naszavit na pevno s tímto nastavením ale momentky moc rychlé nejsou.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.07.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Foťák v mobilu

                             

                        Tak úplně úplným automatům jsem se doteď zdárně vyhýbal (teda kromě mobilů, ale ty nepovažuju za foťáky) a tím pádem už režim "A" považuju za prakticky nepoužitelný tupý automat. "P" umí totéž, ale umožňuje korekce a další zásahy.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.07.2013
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Foťák v mobilu

                               

                          Ja tím neměl na mysli foťák kde je jen plný automat ale takový kde je to jeden z režinů.
                          Faktem ovšem je že s tímto nastavením jsou momentky velmi rychlé ale s kvalitou už je to horší.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 15.07.2013
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Foťák v mobilu

                         

                    CO jsem měl v rukách, každý jednoduchý kompakt nastavuje minimální ISO tak, aby mohl dát rozumný čas (aby se to dalo fotit z ruky) a rozumnou clonu.
                    Můj kompakt navíc odhadne, že se jedná o rychlý pohyb, dá ISO vyšší (400, výš už leze nerad, protože tam už je šum), a pokud nesouhlasím, mohu si ISO nastavit ručně, stejně jako clonu či čas (foťák zbývající veličiny dopočítá).
                    To co popisuješ jsou nectnosti prvních digiťáků před 10 lety, za tu dobu se technologie trochu pohnula.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.07.2013
                    Autor: Joe-CUBE
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Foťák v mobilu

                           

                      Ale to já taky jenže v plně automatickém režimu to nejde u žádného foťáku.
                      Myslím že Panasonic Lumix FZ 150 není 10let starý foťák. Je fakt že to vyšší iso tam cpe při špatných světelných podmínkách. Ja si to ale na plně manualní řežim upravim tak jak to potřebuji i s iso 100.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.07.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Foťák v mobilu

                             

                        Nojo, když plně automatický režim definuješ jako režim, kde není možné nastavit mj. ISO, pak v plně automatickém režimu skutečně nelze nastavit ISO:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.07.2013
                        Autor: Joe-CUBE
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Foťák v mobilu

                           

                      http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.07.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Foťák v mobilu

               

          Jestli do teďka fotila mobilem, tak bych asi neřešil otázku ručního nastavení expozice.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.07.2013
          Autor: bodlak
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Ruční nastavení expozice jsem aplikovala ještě v dobách, kdy jsem fotila flexaretou na 6x6 :o)))
            Pak jsem hóooooodně dlouho nefotila a začala jsem zase až v roce 2008 mobilem...

            Apokud si mohu vybrat, pak bych raději automatiku - ruční nastavení zatím nechci. U flexarety to bylo jednoduchý, ale u těch dnešních přístrojů...

            [ Zpět ]
            Datum: 15.07.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Foťák v mobilu

                   

              .....je to ještě jednoduší. Netřeba se toho bát.

              [ Zpět ]
              Datum: 15.07.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Foťák v mobilu

                     

                Koukala jsem na to u kamaráda, když sikoupil novýho "canóna". Prioritně se nastavovalo, co chci fotit (lidi, domy, přírodu, zvířata apod.) a pak byla volba z asi 5 režimů (světlo, slunce,...) a pak se ještě dalo nastavit, jestli chci fotit barevně, čb, stará fotka apod.
                Měla jsem to půjčený na jeden den a nenafotila jsem nakonec nic :o)))

                [ Zpět ]
                Datum: 15.07.2013
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Foťák v mobilu

                       

                  Šmánkote, to snad nebyl ani foťák, to byla nějaká dětská skládanka... Normální foťák je v základu ta známá Flexareta a k tomu má různé stupně automatizace. Nějaké nastavování xichtíků, kopečků, prskavek a jánevímčehovšeho je tak trochu pro (jak to jen napsat, abych někoho neurazil).

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.07.2013
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Foťák v mobilu

                         

                    Ano, je to pro... Zkrátka, pro mě to není :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 16.07.2013
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Foťák v mobilu

             

        Jo, ta E66 je starší. kolegyně mi ho už ani nechtěla dávat.
        OK, zítra do něj naleju šťávu a uvidím. Díky.
        A na ten samsung kouknu.

        [ Zpět ]
        Datum: 15.07.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Foťák v mobilu

               

          Pokud ještě mohu něco přidat:
          Samsung S Duos - na to že je to mobil fotí docela slušně.
          Nikon Coolpix S210 - kompakt, který docela mě zklamal
          Canon PowerShot SX120 - ten používám nejraději, ale je už těžší

          [ Zpět ]
          Datum: 15.07.2013
          Autor: bodlak
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Foťák v mobilu

               

          Jestli ty telefony dlouho lezely vybite, mozna budou mit v dost spatnem stavu baterie a tedy i malou vydrz, coz zrovna na foceni neni idealni.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.07.2013
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Pořešit baterii je to nejmenší.
            Zatím do toho leju první várku šťávy a uvidím.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.07.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Foťák v mobilu

         

    A když už jsme u těch mobilů, tak z trochu jiného soudku...
    Vlastně taky kvůli videu a fotkám (ale i kvůli vyhledávání v adresáři a mnohému jinému) jsem si znova pořídil mnou léty vyzkoušený a osvědčený kousek, Nokia 6650d.
    Je to to véčko, které jsem vloni zavřel na druhou stranu. Tenhle kousek je z druhé ruky, prakticky nový, nepoužitý. Jenže je z emeriky a umí jen emericky. Ne že bych si s tím neporadil, ale ta čeština je mi taknějak bližší.
    Začal jsem tedy laborovat. Našel jsem si sedmimístný kód i způsob, jak ho změnit (zjistil jsem pak, že už změněný byl). Teď prý ale mám nahrát aktualizaci softu a prý se dostaví i nabodeníčka a čeština komplet. Tak jsem zvědavý, jak se mi to povede.
    Máte s tím někdo osobní zkušenost ? Na něco dát bacha ?

    [ Zpět ]
    Datum: 15.07.2013
    Autor: ronda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Foťák v mobilu

           

      No hlavně to měj na nabíječce protože jak dojde šťáva při flesovani vyrobis si cihlu.

      [ Zpět ]
      Datum: 15.07.2013
      Autor: Billicek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Foťák v mobilu

             

        A nějaká jiná možnost snadného zahryznutí nehrozí ?

        [ Zpět ]
        Datum: 15.07.2013
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Foťák v mobilu

               

          to víš že hrozí, obecně pokud se stane při přepisu rom nějaká chyba přenosu, tak je vymalováno. Pak to někdy jde zopakovat a někdy máš prostě cihlu na furt. Je to taková trochu loterie :-D

          [ Zpět ]
          Datum: 16.07.2013
          Autor: Billicek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Foťák v mobilu

         

    http://mobilenet.cz/clanky/nokia-lumia-1020-41...

    Šestnáct klacků, s příslušenstvím osmnáct... Snad zlevní.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.07.2013
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Foťák v mobilu

           

      16 litrů?!? Tak to by teda jako nešlo...

      [ Zpět ]
      Datum: 16.07.2013
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Foťák v mobilu

         

    pokud chces fotit mobilem, vyzkousej i sony-ericsson. Mam velmi dobre zkusenosti radou 850 a 550... ovsem to jsou mobily ktere se 5 let nedelaji. Fotky mely velmi rozumne barevne podani a ostrost byla rovnez OK.
    Sero (nedostatek svetla) snasely jak kocka vodu :-( V porovnani s tim je soucastna Nokie C5 opravdu mizerne fotici.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.07.2013
    Autor: cibi
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Foťák v mobilu

           

      Ericssonem fotil i Lobo a dělal s tím krásné fotky, jen co je pravda.

      [ Zpět ]
      Datum: 16.07.2013
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Foťák v mobilu

           

      1) Vetsina kocek (byt nerada) plave velni dobre.

      2) Dnesni SE jsou odpad. Tedy alespon SE xperia active. POrad se to kouse - i po nekolikatem reinstalovani. Ted to navic samo od sebe zapina a vypina wifi, bt, zvuk, podsviceni, data, ...
      A fotky jsou vazne jen pro orientaci. 8-(

      [ Zpět ]
      Datum: 16.07.2013
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • kocka a voda (OT) + dnesni SE

             

        v ucebnici na zakladce jsme meli vetu ktera mi utkvela do dneska v pameti:
        " Macka plavat vie ale vodu nevyhladava"
        (preklad ze slovenstiny nechavam na laskave pili ctenare :-)

        omluva za OT

        dik za varovani pred dnesnimi SE telefony.
        Prave ze ty starsi byly i na ovladani i na foceni docela fajn, asi jim sony davalo nejaky rozumny cip do fotaku... jo jo, kde je zlaty siemens...

        [ Zpět ]
        Datum: 18.07.2013
        Autor: cibi
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: kocka a voda (OT) + dnesni SE

               

          Vcerejsi fotka z dobre nasvetleneho lesa.
          Mozna jsou na tom jine mobily od Sony lepe.

          [ Zpět ]
          Datum: 18.07.2013
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: kocka a voda (OT) + dnesni SE

                 

            Nasvícená lesní zeleň, ostré přechody světla s stínu je pro všechny digiťáky peklo a všechny s ní jen hodně obtížně zápasí a telefony o to víc.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.07.2013
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: kocka a voda (OT) + dnesni SE

                   

              Někdy jo, jindy ne. Vzpurná babička N95 8GB.:-)

              [ Zpět ]
              Datum: 18.07.2013
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: kocka a voda (OT) + dnesni SE

               

          A tady jich je par z doby, kdy byl ten telefon novy:
          http://mur.rajce.idnes.cz/2012-06-02_Visalaje/...

          [ Zpět ]
          Datum: 18.07.2013
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: kocka a voda (OT) + dnesni SE

                 

            Možná už mám vyměnit brejle, zdaj se mi neostrý nebo braný třicetinou z ruky.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.07.2013
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Foťák v mobilu

         

    No, jakýkoliv mobil ve špatných světelných podmínkách zrní a kdo ví co. Mám pádlo od lg p880 a pomáhám si v místnostech baterkou fénix pd32 s nasazeným difuzorem :-) (venku v šeru nebo v noci sem ještě nefotil) Pokud fotíš proti slunci apod. tak se to dá dohnat zonerem a spoustou podobných programů.

    [ Zpět ]
    Datum: 16.07.2013
    Autor: Arnošt905
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Foťák v mobilu

         

    http://technet.idnes.cz/noviny-fotografove...

    [ Zpět ]
    Datum: 18.07.2013
    Autor: Lanna
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Foťák v mobilu

         

    http://mobil.idnes.cz/sony-xperia-honami...

    [ Zpět ]
    Datum: 18.07.2013
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Foťák v mobilu

           

      Sloni nedělají telefony s výměnnou baterií. Pro mě velká slabina. Nějak jsem si zvyknul dávat při cestách do SG2 velkou baterii, sice vyčnívá, ale to v tu chv9li nevadí. Jinak vypadá zajímavě.

      [ Zpět ]
      Datum: 18.07.2013
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Foťák v mobilu

           

      Mam pocit, ze se svet v peerdel obraci, kdyz se tvari, ze je normalni nosit v kapse telefon skoro za 20 litru.

      [ Zpět ]
      Datum: 18.07.2013
      Autor: Meduza
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Foťák v mobilu

             

        Proč? Přijde Ti normální po kapsách nosit kompaktní fotoaparát, tablet, navigaci a telefon? Když sečteš ceny všech těchto zařízení, tak s cenou zas o tolik jinde nebudeš.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.07.2013
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Foťák v mobilu

               

          Kruci, to máš tolik kapes? 8-))

          [ Zpět ]
          Datum: 18.07.2013
          Autor: Burajda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Ne, jeden drahý telefon.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.07.2013
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Foťák v mobilu

             

        Dneska za dvacku, zítra za devatenáct, ceny letí dolů. :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 18.07.2013
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Foťák v mobilu

         

    Dneska jsem oživila N E66 a uvidím.
    Venku vyzkoušena jen na terase.

    Jediný problém, který zatím má, není s focením, ale se zobrazením kontaktů - došlo to tak daleko, že jsem začala číst i návod, ale někde je to rozbitý. Za chvíli s tím razím do prodejny na poradu.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.07.2013
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Foťák v mobilu

           

      Co s kontakty?

      [ Zpět ]
      Datum: 18.07.2013
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Foťák v mobilu

             

        Jak co?!? Ráda bych hledala v číslech, která mám uložená na kartě.
        Ať se ale snažím dostat na kontakty jak chci, vždycky se otevře přiblblá aplikace Ovi Kontakty a přes tu se nedostanu nikam.
        A tohle "ovi", které údajně plní funkci propojení mezi kalendářem, kontakty a já nevím čím vším, prostě nejde zrušit.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.07.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Foťák v mobilu

               

          Tenhle konkretni mobil neznam, ale - neni tam moznost nastavit zobrazeni kontaktu budto jen v telefonu, nebo jen z karty, nebo z obojiho? Nokie to tak vzdycky mely.

          Dalsi moznost je v tom starem telefonu prekopirovat kontakty z karty do telefonu, pomoci nokia data suite je zazalohovat a pak obnovit do te nove Nokie.

          (Nebo synchronizovat s Outlookem nebo Outlook Expressem nebo necim podobnym jako zalohu pro pripad ztraty telefonu. Synchronizace muze probihat pravidelne a vsechny kontakty se tak automaticky dostanou i do mailoveho programu.)

          [ Zpět ]
          Datum: 18.07.2013
          Autor: Murphy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            To bylo první, co jsem zkusila - vybrat paměť telefonu. Snažím se tam nastavit paměťovou kartu, ale nějak si pořád mele svou a při volbě kontaktů se otevře Ovi aplikace, kde jsou nastaveny kontakty a chce to po mě ID a heslo a podobný hovadiny.
            Uvidím, co s tím udělají na prodejně.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.07.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Tak je to jakési rozbité. Budu s tím muset do ofi prodejny Nokia...

            Jako foťák to jde použím i bez SIMky, ale zatím se nedaří bez ní ty fotky vydolovat :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 18.07.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Foťák v mobilu

         

    Nokia E66 vyzkoušena a jde zpátky do krabice :o))) Fotky dělá hroší než moje N6300.

    Teď jde na řadu N500 a pak už na to kašlu a jdu hledat foťák :o)))

    [ Zpět ]
    Datum: 22.07.2013
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Foťák v mobilu

           

      Zbytečná práce. Fotky možná budou lepší, ale stále mizerné.

      Zkus vybírat nějaký s WiFi. Fotky pak můžeš nahrát odkudkoliv a nemusíš shánět kabel a počítač. Dají se poslat i do telefonu (nemusíš pak ostatním posílat fotky doma e-mailem, vyřídíš to ve vlaku nebo na pokoji).

      [ Zpět ]
      Datum: 22.07.2013
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Foťák v mobilu

             

        Do noťasu přenáším fotky přes Bluetoth.
        Kašlu na mobily - vyhovuje mi N6300. U všech těch "nových" co sjem dostala, byl vždycky nějaký nesmyslný problém.
        Spíš se začínám rozhlížet po foťáku. Tu N500 testnu jen tak aby se neřeklo, že jsem to nezkusila.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.07.2013
        Autor: radka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Foťák v mobilu

               

          Modrozub má bohužel asi 40 různých norem, takže dost často se různé udělátory nespárují.

          Nicméně Tě nepotěším. Foťáky se s modrozubem moc nedělají. Místo ní mají univerzálnější WiFi. Sice víc žere baterky, ale s ohledem na to jak často a dlouho ji budeš u fotoaparátu používat, nehraje to žádnou roli.

          [ Zpět ]
          Datum: 22.07.2013
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Z foťáku to budu tahat přes kabel, tam by neměl být problém.
            BlueT jsem používala teď u těch testovaných mobilů. Bylo to nejjednodušší.

            [ Zpět ]
            Datum: 22.07.2013
            Autor: radka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Foťák v mobilu

                 

            Do libovolného foťáku s sd kartou se dají koupit sd karty s wifi.

            [ Zpět ]
            Datum: 22.07.2013
            Autor: Arnošt905
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Foťák v mobilu

                   

              To jo. Ale je hezké když má ten krám už nějaké vlastní rozhraní, přijedeš do hospody, najdeš bezdrát, vybereš fotky, odešleš.

              [ Zpět ]
              Datum: 22.07.2013
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Foťák v mobilu

                     

                Chtěl jsem jen upozornit,že nemusí zuby-nehty kupovat nový foťák.

                [ Zpět ]
                Datum: 22.07.2013
                Autor: Arnošt905
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Foťák v mobilu

                       

                  Nemá foťák, fotí nějakým hrůzomobilem a za to jsem jí tu před dvěma týdny pořádně zdrbal, že se na to nedá koukat.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.07.2013
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Foťák v mobilu

                         

                    Hm, ať si Radka koupí klidně i libovolný bazarový foťák s SD kartou, furt bude lepší než naprostá většina fotomobilů :-) Jak dlouho se tu budem popotahovat o význam a přesné formulace ?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.07.2013
                    Autor: Arnošt905
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu
včera
Hledám partu / parťáka/ parťačku (ne vztah pouze kamarádku) na vyjížďky na silničním kole nebo gravelu, Praha a…

Hledám: Poznávání krás Šumavy a Brd na E-kole

17.12.2024
Já 60+ hledám pohodovou,sportovně založenou životní optimistku kolem 60 let pro společné poznávání naší krásné…

Hledám: štěstí

05.12.2024
Nehledám za každou cenu. Nepotřebuju kohokoliv. Nejsem zoufalá a nehledám zoufalce. Pokud nenajdu, nic se neděje.…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

182 cyklistů (5 přihlášených)

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná…
Peggy | 11.12.2024

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024