http://www.eurobikes.cz/news/nastaveni-obvodu...
ale tento tachometr má jen trojčíslí... když chci zadat 2224 tak to nelze zadt :-(
Tak zadej jen 222. Zkrátka je to cm a ne v mm. :-)
http://www.kola-visek.cz/manualy/cateye%20velo5...
je to přímo v tomto návodě zadej 220
toto číslo 220 sem tam už jednou nastavenou měla a ukazoval nesmysly... čím delší vzdálenost tím větší odchylka??!!! tak nevím...:-(
Vyzkoušej všechny varianty v návodu.
Čím tu odchylku měříš?
když jedeme s přítelem na kole tak jemu ukazuje správné hodnoty..a já mám odchylku už po 1km...:-(
A jak výš, že jemu to ukazuje správně a tobě ne?
Nemůže to být naopak? :-)
Když tě to tolik trápí, tak si spočítej kolik procent je rozdíl (třeba na 10km) a o tolik % si pak nastav nový obvod, aby vám to měřilo stejně.
Odchylka od čeho?
Taky bych byl za, že obvod pláště 4O-622 by mohl být 2220mm (220cm).
Ty k tomu tachometru nemáš návod? V něm je popsáno nastavení krok za krokem. Můžeš zadat přímo průměr kola (700C) nebo zadáváš obvod v cm. V tabulce obsažené v návodu je hodnota pro 700x40C = 220 cm.
Návod je ke stažení třeba zde: www.kola-visek.cz/manualy/cateye%20velo5-velo8.pdf
tam ukazuje dost velké rozdíly... třeba na 5km mám už skoro 2km odchylku :-(
Přepni si nastavení na km. Nejspíš tam máš míle.
a taky ukazuje spatne i aktualni rychlost jizdy
Nemáš čidlo moc daleko od magnetu? Někdy to vezme jen některé otáčky a pak dojde ke zkreslení.
Je fakt, že to nastavování podle návodu vypadá šíleně. Já jsem na svém tachometru taky jednoduše zadal čtyřčíslí, které jsem naměřil popojetím kola o jednu otáčku pod mojí zátěží. Tohle bude chtít trochu trpělivosti a nejspíš metodu pokus-omyl. Nemaje toho tachometru, abych to vyzkoušel asi nic víc neporadím, jen budu držet palce.
...to je nejpřesnější nastavení jakéhokoliv tacháče- mám starou catey pětku i dva různé typy osmičky a nastavení bez problémů, jediná (zanedbatelná) nevýhoda 8-ky je nemožnost nastavení celk. kilometráže při výměně baterie....
Ahojky lidičky, zdravím všechny cyklisty! Děkuji za všechny Vaše rady... všechno se vyzkoušlo a problém byl nejspíš v tom, že bylo čidlo daleko od magnetu ( aspoň se domnívám ) teď tachometr šlape jako hodinky... díky Vám všem a přeji Vám co nejvíce cyklistických kilometrů....:-)