reklama

Cyklocomputer

Prosím, může mi někdo poradit při koupi cyklocomputeru? Rozhoduji se mezi Polar CS 600 a Sigma ROX 8.1. Polar se mi jeví jako lepší volba, ale vadí mi, že je cenově mnohem výše než třeba jmenovaná ROX 8.1, která má v ceně již snímač kadence. U Polaru je nutno za nemalý peníz dokoupit. Zase u Polaru je příjemný vyhodnocovací program pro PC. Nejsem zýávodníkem, spíše rekreační cyklista, ale rád bych své vyjížďky a tréningy vyhodnocoval porvnával atp.

[ Zpět ]
Datum: 26.04.2013
Autor: Jore
  • Re: Cyklocomputer

         

    Pokud oželíš měření kadence a máš chytrý mobil s androidem a GPS, ušetříš za nákup cyklokomputeru.
    U polaru přidáš 700kč a máš tohle
    http://www.czc.cz/asus-fonepad-me371mg-1b028a...
    Je to výhodné i proto že tam máš mapy a vše potřebné na cesty i bez připojení k netu.

    [ Zpět ]
    Datum: 26.04.2013
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Cyklocomputer

           

      No, krom měření kadence bude muset oželet i funkce sporttesteru a tím pádem i to vyhodnocování tréninku, o které mu šlo. Proti tomu zas "získá" nutnost stavět po cestě u elektrických zásuvek.
      Jsou to dvě úplně různé věci s různým účelem použití, i když pár funkcí společných mají.

      [ Zpět ]
      Datum: 26.04.2013
      Autor: Ifča
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Cyklocomputer

             

        Přesně tak, funkce sportesteru oželet určitě nechci. A z důvodu nutnosti nabíjet jsem zavrhnul Garmin. A o navigaci nebo mapy mi nejde. ROX 8.1 nemá záznam, takže nelze vyhodnocovat? To mi uniklo. Nejsem si jistý jestli je kadence nutná, ale proč ne když tam je za stejné peníze. Na různých fórech jsem se dočetl, že to může být přínosem pro správné zatížení.

        [ Zpět ]
        Datum: 26.04.2013
        Autor: Jore
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Cyklocomputer

             

        Zřejmě o tom moc nevíš.
        Je k tomu spousta programu které plně nahradí sporttester.
        Stačí si jen vybrat. A co se týká nabíjení taky o tom nemáš ponětí.
        Tento (uváděny přístroj) vydrží s GPS více jak 3 dny. Při plné práci 9 hodin.

        [ Zpět ]
        Datum: 26.04.2013
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Cyklocomputer

               

          Ježkovy voči, CELÉ tři dny? Fakt taková neuvěřitelná výdrž? Mně jede cyklocomputer na původní baterky už třetí rok (pravda, se sporttesterem to bude míň, odhadla bych, že rok bude maximum... ale srovnání s třemi dny je fakt legrační).
          Který například z té spousty programů? A kolik bude stát hrudní pás, který s některým z té spousty programů bude spolupracovat? Abych teda o tom něco věděla...

          [ Zpět ]
          Datum: 26.04.2013
          Autor: Ifča
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
          • Re: Cyklocomputer

                 

            Jo jistě cyklocoputer tě vyhledá na mapě jistě ti poradí i směr při bloudění a spousta dalších užitečných funkcí. Směje se jen hlupák co o tom nemá ponětí.
            Programy? Kdo hledá a má zájem tak si je najde, ja osobně používám endomondo a bohatě mně stačí.
            Hrudní zařezávač a dusič nepotřebuji, mně hlídá kardiostimulátor. Nevím k čemu někdo potřebuje hlídat tep, když příjde kopec tak je jedno jaký tep mám a pokud vím že to nezvládnu tak jdu pěšky. To zařízení na to co dovede je nechutně předražené a jediná výhoda je že mu vydrží baterie rok.

            [ Zpět ]
            Datum: 26.04.2013
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
            • Re: Cyklocomputer

                   

              Hele - tazatel chtěl cyklocomputer s funkcí sporttesteru. Taže mi přijde trochu mimo ho přesvědčovat, že sporttester nepotřebuje (notabene se zdůvodněním, že tobě hlídá tep kardiostimulátor), ale potřebuje něco, co mu poradí směr při bloudění...
              Zařízení třeba je nechutně předražené a našlo by se něco, co totéž umí levněji - ale ty mu radíš něco, co umí něco úplně jiného. (A pokud se vzdá toho sporttesteru, tak normální cyklocomputer přece může mít za pár stovek.)

              [ Zpět ]
              Datum: 26.04.2013
              Autor: Ifča
              Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
              • Re: Cyklocomputer

                     

                Ty někde čteš že bych ho nutil si to koupit?
                Je to každého věc co si koupí ja jsem jen uvedl svůj názor se kterým jsi jedině ty začala polemizovat.
                Nenutím to ani jemu ani tobě tak nemusíš polemizovat a vyvolávat kolem toho konflikt.

                [ Zpět ]
                Datum: 26.04.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                • Re: Cyklocomputer

                       

                  No, ne jedině já. Taky tazatel a taky Murphy... polemizovalo nás víc. Taky každý jen uvedl svůj názor. Ale konflikt v duchu, že když ty máš názor jiný, tak "je vidět, že ničemu nerozumíš" jsem fakt já nevyvolávala. No nic... na to, že ani jeden z nás jsme na otázku nic smysluplného neodpověděli, už jsem těch písmenek fakt vyplácala zbytečně moc.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.04.2013
                  Autor: Ifča
                  Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                  • Re: Cyklocomputer

                         

                    Nevymýšlej si, tazatel regoval na tebe a ten další přicmrdavač se přidal později k tvým posměškům.
                    Vysmívání opravdu není názor ale provokace z tvé strany, i tak od tebe nic neobvyklého.
                    Řekl jsem jen názor že na podobné funkce stačí mobil s GPS a androidem. Od tebe jsem se nedočkal oponentního názoru ale jen posměchu.
                    Jo když něčemu nerozumím tak se posmívám.
                    Zrovna tak jste se posmívali i Jindrovi za jeho někdy i slepé badatelské cesty ale stěží by jste dokázali to co on. Honit si trika na jinych to je vaše zásada.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.04.2013
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                    • Re: Cyklocomputer

                           

                      Proboha, kdo se posmíval? Upozornila jsem, že k tomu, co tazatel chce, je to nepoužitelné. Na to jsi začal vyskakovat, jak ničemu nerozumím.
                      Ale beru na vědomí, že jediná pro tebe přijatelná reakce je bezvýhradný souhlas a víckrát už to, že bych si dovolila vyjádřit svůj jiný názor, neudělám - za tyhlety scény mi to fakt nestojí. Stačí to tak?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.04.2013
                      Autor: Ifča
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                      • Re: Cyklocomputer

                             

                        Kasli na nej. Ostatni treba Tve analyticke rozbory oceni. (I kdyz je fakt, ze v tomhle pripade to bylo jednoduche.8-))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.04.2013
                        Autor: Murphy
                        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                      • Re: Cyklocomputer

                             

                        Tazatel mimo jiné napsal
                        "Nejsem závodníkem, spíše rekreační cyklista, ale rád bych své vyjížďky a tréninky vyhodnocoval porvnával atp."

                        Jak k tomu dospět je spousta možností, jednu uvedl tazatel další jsem uvedl já a je jich ještě mnohem více.

                        Co je na tom tedy špatně. Neuvedla jsi jediný argument kromě baterií a ani jsi neuvedla jinou možnost, natož aby jsi něco sama poradila.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.04.2013
                        Autor: Bobbob
                        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Cyklocomputer

                               

                          To máš fuk, nelam si tím hlavinku. Máš samozřejmě ve všem pravdu, ostatní jsou technicky nevzdělaní hlupáci, kteří ničemu nerozumí.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 26.04.2013
                          Autor: Ifča
                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                          • Re: Cyklocomputer

                                 

                            Ne s tím nesouhlasím a ani nemám ve všem pravdu a ani si nedovolím tvrdit o někom že je hloupý, tak že to netvrdím ani o tobě.
                            Jde o to že když to někdo nechce využívat je to jeho věc ale není to tím že by byl hloupý.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 27.04.2013
                            Autor: Bobbob
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Cyklocomputer

                           

                      Nejsi trochu paranoidní? Ten, kdo je tu mimo, jsi ty!

                      [ Zpět ]
                      Datum: 01.10.2013
                      Autor: snilard
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Cyklocomputer

                     

                muj jede uz 7LET NA PUV BATERKU,PRAVDA,ZE JE UPLNE OBYC,ALE MAM PRES 20 TISIC KM AS KDYZ NEMUZU UPADNU PRED HOSPODOU A JEDU DAL,AZ POPADNU DECH,
                TO BYCH BRALA JAKO MIRU REKREACNIHO CYKLISTY,
                VSECHNO NAD JE UZ O NEVEM JINEM
                ,NO NE????

                [ Zpět ]
                Datum: 28.04.2013
                Autor: wíla
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Cyklocomputer

                 

            jen malá ukázka
            https://play.google.com/store/apps/details?id...

            [ Zpět ]
            Datum: 26.04.2013
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Cyklocomputer

                   

              To je jako bys shanel novy motor a nekdo Ti radil koupit radsi krumpac.

              [ Zpět ]
              Datum: 26.04.2013
              Autor: Murphy
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Cyklocomputer

                     

                Ty aby ses nepřidal.
                Jinak ten cyklocomp. je opravdu jen krumpáč.
                Každý preferujeme něco jiného.

                [ Zpět ]
                Datum: 26.04.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Cyklocomputer

                       

                  Nepridal k cemu? Vidim, ze pises kraviny, tak jsem Te na to upozornil prirovnanim, ktere jsem myslel, ze pochopis, kdyz jsi nepobral, co psala Ifca.

                  Pro tazatele je ocividne krumpac to, co jsi mu radil. Pro mne ostatne taky. Vydrz 9 hodin? K cemu to ma jako byt? Aby sis to jednou za cas pustil? Co narazuvzdornost a vodotesnost?
                  - K cemu by to bylo na fullovi v terenu? Prvni den by se to rozbilo.
                  - Na silnicce? Prekazelo by to a je to zbytecna vaha navic.
                  - Na lehaci? Kam to pridelat?
                  - Na snowbike? V mrazu to vydrzi tak 1/3 casu co ja a navic to nejde ovladat v normalnich rukavicich.

                  Suma sumarum je to prima pro Tebe a pro Jindru pri urcitem druhu cykloturistiky. Na pravidelne treninky k nicemu.

                  Jen hlupak dava rady ke sporttesterum, kdyz nechape, proc by si mel nekdo chtit hlidat tep a kadenci a dokonce radi nektere kopce vyjit.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.04.2013
                  Autor: Murphy
                  Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                  • Re: Cyklocomputer

                         

                    Jen hlupák neumí využít možnosti dnešní techniky a tak si to ospravedlňuje podobně jako ty.
                    Taky to nikomu nenutím.
                    Jen podotýkám že tuhle věc používá statisice sportovcu, běhají stím, skáčí, litají, lyžují, běžkují, veslují, jezdi na kolech všech druhů a nemají problém kam to umistit a jak používat.
                    Lze to použít asi na 50druhu sportu.
                    Nikomu se to nerozbilo, nikomu to nepřekáží.
                    Váha je opravdu jen pár gramů. Používají to i fotbalisti při treninku.
                    Když nemáš na to kopec vyjet tak ho snad vyšlapeš pěšky nebo se pletu? Co je na tom divného a nepochopitelného?

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.04.2013
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                    • Re: Cyklocomputer

                           

                      Ja si vubec nic neospravedlnuju. Mne je cely ten velky, rozbitny, nevodotesny kram, ktery ma houby vydrz na baterky uplne jedno. Mam co potrebuju a ty si voz taky co chces. Jen jsem napsal nekolik vice nez dobrych duvodu, proc ja bych tohle na zadnem svem kole nechtel.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 27.04.2013
                      Autor: Murphy
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Cyklocomputer

                             

                        A co mobil, vozíš sebou? Ty možná ne ale miliony jiných ano. Je topřece taky "rozbitny, nevodotesny kram, ktery ma houby vydrz na baterky."
                        Chtít to opravdu nemusiš ale je dobré vědět že tu je něco co umí více než tester za 12tisíc.
                        Jen tak na okraj, endomodo používá 15 milionu lidí. Je dobré aby to věděli ti co patřičný mobil v ceně asi 3500kč vlastni že ho lze využít na více než jen sms zprávy a volání. Kdo nechce nemusí.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 27.04.2013
                        Autor: Bobbob
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Cyklocomputer

                               

                          Mobily vozim v mistech, kde moc nehrozi poskozeni padem. V pripade deste balim. Pri narocnych vyjizdkach uz mivam vodotesne zabaleno rovnou. Muzu, nemam je misto cyklocomputeru a nepotrebuju je mit porad na ocich.
                          A jeden z mobilu je narazuvzdorny a vodotesny.

                          K tomu reseni, ktere tu propagujes Ty - da se pripojit hrudni pas? Cidlo na kadenci? rychlostni cidlo? Nebo to pro odecitani rychlosti potrebuje porad zapnutou GPSku?
                          A kolik to vydrzi v takovem rezimu, kdy je zapnuta GPS a ANT+? Nebo snad existuje prsak a kadencni cidlo na BT? Kdyz vyjedu v lete na cely den, muze to byt vic nez 12 hodin pohybu. Vydrzi baterie?

                          [ Zpět ]
                          Datum: 28.04.2013
                          Autor: Murphy
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Cyklocomputer

                                 

                            Ano dá se připojit obojí a je to opravdu přes BT.
                            Ano GPS je stále zapnutá. V tomto režimu to vydrží tři dny tak že je to více jak tebou uváděných 12h.
                            Jinak nikomu to nevnucuji, je každého věcí co preferuje a co mu vyhovuje.
                            Já vyzkoušel tohle a už bych neměnil, docela mně to vyhovuje.
                            Jinak co si budeme povídat je to jen hračka. byly doby kdy nebylo žádné měřeni a jezdilo se a sportovalo.
                            K čemu je například zdravému cyklistovi údaj o tepové frekvenci?
                            Další zbytečný údaj o kadenci, k čemu je dobrý o čem vypovídá? K čemu potřebuji vědět kolikrát jsem otočil klikou?

                            [ Zpět ]
                            Datum: 28.04.2013
                            Autor: Bobbob
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Cyklocomputer

                                   

                              Kadence bude asi důležitá pro opravdového sportovce při tréninku, pro nás ani ne. Ale tepák má svoje opodstatnění, pokud se nejezdí jen na pohodový výlet. Dá se tím jednak pohlídat, aby to člověk někde nepřehnal, ale taky aby se neflákal a držel si hladinku výkonu, pokud chce. Už se to tady probíralo mockrát.

                              Se sledováním rychlosti, vzdálenosti a výšky má GPS občas problémy někde v roklích, nebo ve zmoklém listnatém lese. Vím, že to není nic zásadního, ale... :-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 28.04.2013
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Cyklocomputer

                                     

                                Možná je to tak s tou tepovkou, nemohu to posoudit na kole jsem ji nikdy neměřil.
                                Na rotopedu jsem ji měřil jelikož na něm šlapeš nepřetržitě na kole občas nešlapeš a jen se vezeš kromě kopce.
                                Jo řešilo se tu i to že hrudní měření stiská, tlačí, potí se to pod nim a buhví co ještě.
                                Mít to na sobě pár hodin není asi žádný med.
                                Jednou jsem nosil holtra na tepovku 24h a bylo to nechutné a to nemá žádný pás co tě škrtí. Možná by bylo pohodlnější snímat tepovku z prstu.
                                S GPS jem zatím problémy nezaznamenal, nejel jsem ještě žádnou roklí ani hustým lesem.
                                Co se týká měření vzdáleností tak se to celkem shoduje s cyklocomputrem. Jen mně štve že když zastavím a odpočívám tak čas se stále odpočítává i když mám v nastavení zapnuto "při zastavení stopnout měření času". přený udaj pak doplním z cyklocomputru.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 28.04.2013
                                Autor: Bobbob
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Cyklocomputer

                                       

                                  Měl jsem kdysi nějaký hruďák z obchoďáku a bylo to tak jak píšeš. Tlačil hranama, táhnul, když se povolil, tak sjížděl... Pak jsem pořídil uvedenou roxku a je to úúúplně něco jiného. Mám ten pás na sobě třeba celý den a úplně v pohodě, prakticky o něm nevím. Na tohle téma by nám asi mohly povyprávět dámy, jak je to s lacinými a kvalitními podprdami :-)

                                  A o tý GPS v listnáčích a roklích by ti zas mohl poreferovat lelek, vozí docela solidní a citlivý kousek a na horách vymetáme různé terény.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 28.04.2013
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Cyklocomputer

                                       

                                  holtr je ale velka krava. Alespon ty tri typy, ktere jsem mel v ruce.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 28.04.2013
                                  Autor: Murphy
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Cyklocomputer

                                   

                              To by mně zajímalo, jaký dnešní telefon vydrží tři dny se zapnutým GPS záznamem. Vážně.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 01.10.2013
                              Autor: snilard
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Cyklocomputer

                                     

                                Žádný.
                                Dá se to pořešit externími powerpacky,ale povezeš asi čtvrt kila navíc. Na ty 3 dny bych si troufnul, na víc by to bylo asi obtížnější. Těch 2300 mAh vydrží navigovat tak 3-4 hodiny.
                                Čili na celodenní provoz potřebuješ powerpack tak o kapacitě 5 mAh, raději víc.

                                Problém je z vodotěsným uložením mobilu s usb kablíkem připojeným k powerpacku, ale to už máme rozpracováno, jen co mi to udělají, představím to ctěné odborné veřejnosti.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 01.10.2013
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Cyklocomputer

                                       

                                  Voděodolné nabíjení telefonu mám +- vyřešené.
                                  Bobbob psal, že mu telefon vydrží tři dny se zapnutou GPS. Takový bych také chtěl.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 01.10.2013
                                  Autor: snilard
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Cyklocomputer

                                         

                                    Možná jo, ale nesmí mu svítit displej.
                                    Bob jezdí s tím Endomondo, to jede na pozadí, když nemá zapnutou wify, může to tak být.

                                    To ovšem není navigace ale záznam pohybu s nějakým tím vyhodnocováním.
                                    To mě taky vydrží celý den, k tomu mám ještě puštěnýho skype přes data a muziku do repráků přes NFC, víc dní jsem netestoval.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 01.10.2013
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Cyklocomputer

                                           

                                      GPS, internet, wifi mám zaplé trvale.
                                      Endomodo pracuje sice na pozadí ale musí mít trvalé připojení GPS rovněž tak glympse který neustále hlídá mou polohu a posílá ji na PC nebo mobil tomu komu to určím.
                                      V tomto stavu to s občasným zobrazením mapy či počasí vydrží tři dny. Má to baterií 4,2Ah.

                                      http://www.czc.cz/asus-fonepad-me371mg-1b028a...

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 01.10.2013
                                      Autor: Bobbob
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Cyklocomputer

                                             

                                        Nejvíc žere ten displej, ta Xperie má režim STAMINA, to odpojí wifi vždycky, když zhasne obrazovka, má to šetřit baterii, jenomže to Endomondo tuhle funkci ruší nebo blokuje, takže si wifinu odpojuji sám, když jedu nemusí všude šátrat kolem a furt hledat.
                                        Ale mám zase furt zapnutý mobilní data.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 01.10.2013
                                        Autor: Jindra8526
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Cyklocomputer

                                             

                                        Psal jsi mobil, tohle je tablet. Už ty 4" co mám já mi přijde na kolo zbytečně obří.
                                        Píšou 16 Wh baterka, můj telefon má 5,5 Wh a vydrží s GPSkou max 6 hodin, spíš pod pět. Nevěřím tomu, že by měl telefon žravější hardware, než ten tablet, už jenom ten o 3" větší display display. Ale i kdyby, máš cca třikrát větší baterku, takže by to mohlo vydržet s GPSkou 15 hodin. To pro mně nejsou tři dny ani kdybych neuvažoval, že pojedu přes noc. Navíc, když k mému telefonu přidám battery pack dostanu se se stejnou váhu na větší výdrž než ty. Takže tudy pro mně cesta nevede.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 01.10.2013
                                        Autor: snilard
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Mám oboje, tablet i mobil, vydrží to zhruba stejně, přesně jak říkáš, ten větší displej sežere víc, ale zase to má ošéfovaný tou větší baterií.

                                          Protože si jinoch tak tablet nepotřebuješ, ten telefon umí vlastně totéž, jen na to už blbě vidím. Na navigaci ten foun ale stačí, na detailní prohlížení map je ten tablet pohodlnější. I na tyhle velký krámy jsou nějaký držáky na řídítka, popravil jsem takhle už dva tablety, tenhle si vozím v brašně. Jestli u telefonu je velký problém vodotěsnost, u tabletu na řídítkách pak dvojnásob, to asi fakt cesta vpřed není.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Počítej si jak chceš, říkám ti že nic nevypínám jen to spadne do hotovostního režimu a GPS, Wifi, a internetové připojení je stále v provozu.
                                          V tomto stavu to vydrží v pohodě 3 dny a má to ještě velkou rezervu.
                                          Je to ověřeno v praxi a ne fiktivníma výpočtama.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Tři dny, to je 72 hodin. Tomu prostě nevěřím. Na takovouhle výdrž by můj telefon potřeboval mít 79 Wh baterku…

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: snilard
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Bobbob:

                                          A tou "zapnutou GPS" myslíš bežící nějakou aplikaci, která ji přímo používá, nebo jen svítící ikonku někde mezi přepínači ? ;-)

                                          On je totiž dost rozdíl mezi tím jestli je GPS pouze aktivovaná (to je ta svítící indikace) a tím když nějaká ta aplikace zrovna zjišťuje polohu, probíhá záznam trasy apod.

                                          Pouhá aktivace té funkce nežere snad ani pikoampér... To mi v telefonu může strašit klidně celý týden aniž bych tím snižoval výdrž baterky.

                                          Když si ale na GPS čip sáhne nějaký ten program, tak už jde odběr do řádu stovek miliampérů. A to už je hodně znát...

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: Jarda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Přesně tak to bude jak říkáš Jardo. GPS prostě chrápe, když ten krám stojí nebo je mimo dosah satelitů.

                                          Stejně jako datové služby, taky se žádná data nikam neposílají, když nezapneš aplikaci, která je potřebuje využít.

                                          Jen ta wifina si furt snaží najít nějaké to připojení, a proto to tím systémem STAMINA odpojují, když je displej zhasnutý, aby zbytečně nešátral.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Jarda, Jindra: Domnívám se (nechce se mi to číst znovu), že Bobbob psal cosi o zapnutém záznamu v Endomodu, takže GPS na plné obrátky.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: snilard
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Cyklocomputer

                                             

                                        A co je to těch 9,5 hodiny maximální výdrže baterie co uvádějí?

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 01.10.2013
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Tak to bych předpokládal, že bude myšleno devět hodin matlání na display. Tedy žroucí display i procesor.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: snilard
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Když běží navigace, záznamy z trasy, vyhledávání signálů atd,, tak displej vše ostatní taky běží a žere baterku, třeba ne na maximum, ale řekl bych, že asi o moc míň to nebude.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Tak když trasu jen zaznamenáváš, tak displej neběží. Domnívám se, že ten záznam trasy z GPS bude žrát baterku míň, než třeba nějaká 3D gameska. Tedy, že by to zaznamenávat trasu mohlo vydržet déle, než 9,5 h.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: snilard
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Lelek
                                          To je že jedeš na plno s obrazovkou a hraješ třeba hry.

                                          Pro ostatní, ano GPS je v provozu pokud ji potřebuje program pracující na pozadí.
                                          U mně konkrétně mapy, endomodo a glympse.
                                          Tyto programy mám zapnuty od rána do večera a pracují na pozadí bez zapnuté obrazovky. tu zapínám jen když kouknu na mapu či počasí.
                                          V tomto popsaném případě to vydrží bez nabíjení 3 dny a to mám ještě více jak 45% kapacity bat k dispozici.
                                          Při 40% se zapne krutý šetřící program který vše vypne včetně podvícení.
                                          Tak že pokud jezdím tak nabíjím co 3 dny a pokud jsem doma jednou za 10-12dnů a to jen proto že občas čumim na čt24 při vaření.
                                          Když se mrknu na to co mně žere energii tak nejvíce je to synchronizace kontaktů google pak endomodo, facebook, glympse, Asus weather a další.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Bobbobe, těma třema dnama myslíš 72 hodin jízdy v kuse?

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          No to určitě né vyše to popisuji.
                                          Píši tři dny myslím tím tři dny v noci nejezdím.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Teď jsem na to kouknul.
                                          89% displej, 4% internet, po 2% skype, android, pohotovostní režim a služby google.

                                          GPS se mi na tabletu vůbec nenominuje, i když je furt "on".

                                          Na mobilu je to jinak
                                          30% os android,
                                          23% služby google
                                          12% wifi
                                          11% pohotovostní režim
                                          9% displej
                                          6% bluetooth
                                          2% telefon

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 01.10.2013
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Bobbob: Pořád jsi nám ale nenapsal, jak dlouho z toho běží GPSka se záznamem tvojí najeté trasy. Čili, jak dlouho by ta hračka vydržela z kuse zaznamenávat trasu.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: snilard
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Píše, že tři dny a v noci nejezdí, tak předpokládám, že to je 24, max. 30 hodin.
                                          Jenomže pokud by měla GPS mimo záznamu trasy ještě navigovat, tak to bude výrazně míň, nejvýše těch 24 hodin.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Tak jsem to asi našla, ale chce to prohrabat se tou diskusí.
                                          Boobob 26.4. píše:
                                          "Tento (uváděny přístroj) vydrží s GPS více jak 3 dny. Při plné práci 9 hodin."

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Čili pro někoho může být 9 hodin jízdy půl dne, pro jiného to může být týden. To je to úskalí uvádění výdrže baterky na dny.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Nikoliv, zapomínáš že výdrž 9h je při plném provozu tzn. že tam plných 9h máš zaplou obrazovku na plno a hraješ na tom hry.
                                          Co se týká mého používání tak opakuji že mám zapnuté tři programy které vyžadují GPS a to po dobu co jsem venku bez ohledu na to zda zrovna jedu či někde relaxuji. Tento čas se zpravidla pohybuje 12-15h za den. Tyto programy pracují i v režinu vyplé obrazovky.
                                          V průběhu dne občas mrknu na počasí a občas na mapu. Dobíjím po 3x12h což je 36h. V době dobíjení ma baterie ještě kapacitu 45% z plně nabité baterie.
                                          V případě použítí navigace (vyzkoušeno v autě) je rovněž obrazovka vypnutá a je jen hlasový výstup což k navigaci postačuje.
                                          Ze všeho nejvice žere rozsvícená obrazovka nikoliv spuštěné programy na pozadí.
                                          To nejsou doměnky ale fakta ověřená provozem.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          V pořádku Bobbobe. Takže tobě to v režimu, v jakém to ty používaš vydrží 36 hodin, což je 1,5 dne.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          ...což je 2160 minut nebo též 129600 vreřin:-))

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Tak ještě jinak, dnes je 2.10.2013 a nabíjet budu 5.10.2013 kolik je to podle tebe dnů?
                                          Uvědom si že v noci to není v provozu tudíž to ani nic nespotřebovává.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Ale jak chceš, Bobbobe. Nabij to klidně v sobotu. Já bych to, jak tak koukám, nabíjela až 9.10. ve středu:-))

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Pořád nějak nemůžu uvěřit, že v tom není zakopaný nějaký pes. Mně to prostě vychází, že mně to žere cca 1W, zatímco tobě to podle toho, co píšeš průměrně žere 0,25W. Že by byla kombinace Atom + Android + Endomondo o tolik úspornější než ARM + iOS + Cyclemeter, když to dělá to samé, se mi nezdá.
                                          Nemohl bys se dám (nebo poslat mně do obálky) odkazy na nějaké tvoje Endomondo záznamy, kdy ti to vydrželo tři dny, prosím?
                                          Zařízení, které by mělo čtvrtinovou spotřebu by se celkem hodilo, obzvláště pokud by nebylo drahé a já neměl zábrany ho rozkuchat.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: snilard
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Ano atom je úspornější.
                                          Tak nevím co ohledně spotřeby vyčteš se záznamu endomoda. Endomodo pracuje tak že pokud máš zastávku (třeba oběd) tak se samo stopne a jak se pohneš tak se opět rozjede.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Vyčtu přesnost záznamu. A uvidím, jak dlouho jsi jel. Ta čísla, co píšeš jsou prostě dost neuvěřitelná.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: snilard
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          No ale Endomondo ten cas kedy stojis zapocita do casu jazdy a priemernej rychlosti ... teda aspon posledne tri jazdy to tak spravil.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 02.10.2013
                                          Autor: colombo.ii
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Zřejmě ho máš špatně nastavené a nebo sním i během pauzy pohybuješ.
                                          Jinak pokud se to stává pak máš na netu možnost editovat podle svého tachometru.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 03.10.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          bike na stojane a mobil v kapsicke nj editacia :-D
                                          Inak na tusim poslednej jazde som to tak odstavil a asi som nemal signal GPS tak to dalo ze som cca 3km isiel rychlostou 3500km/h +- autobus tak ze mam najrychlejsieho Lowracera aky bol kedy vyrobeny :-D Ale bohuzial ziaden Rozhodca z guinnessovej knihy sakra. :-D

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 03.10.2013
                                          Autor: colombo.ii
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Cyklocomputer

                                               

                                          Ja si nemohu stěžovat mně to na malé vyjímky funguje dobře. Pokud se to rozcházi s tachačem tak to edituji přímo na stránkách endomodo.
                                          Pokud s tím stále pobíhaš v kapsičce košile tak pauza nikdy nenaskočí. Ja to mám v brašně a jak je kolo v klidu tak skočí pauza.

                                          [ Zpět ]
                                          Datum: 03.10.2013
                                          Autor: Bobbob
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Cyklocomputer

                                         

                                    Tak si ho kup.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 01.10.2013
                                    Autor: Bobbob
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Cyklocomputer

         

    ROX 8.1 nemá záznam dat

    [ Zpět ]
    Datum: 26.04.2013
    Autor: hekynen
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Cyklocomputer

         

    pokukuju po http://www.mall.cz/tachometry/holux-gpsport-260... nebo po něčem podobném

    je to něco mezi "motorem" a "krumpáčem"
    GPS + záznam trasy + možnost připojit snímač kadence a hrudí pás

    na baterku to nevydrží tři roky, ale zase to má jiné funkce
    na leháč se to namontovat dá, na silničce to nebude moc těžký a v mrazu na snowbike to snad fungovat bude a v rukavicích se čudlíky mačkat daj :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 26.04.2013
    Autor: macikm
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Cyklocomputer

           

      Určitě je to dobrá volba, tohle vše dokáže i to co jsem popisoval já, ale tvé řešení je podstaně levnější. Jen škoda že sensory nejsou součástí balení, to ale u toho mého zařízení taky nejsou.

      [ Zpět ]
      Datum: 26.04.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Cyklocomputer

           

      Totez dela Garmin. Edge.
      A kdyz budes chtit jit jeste kousek dal, poridis Oregona jako ja, pripadne Montanu, eTrex 30, ... Tam se daji prsak a kadence chytit na ANT+. Taky teplomer. A tuzkovych baterek muzes mit dostatecnou zasobu. Krom toho je to vodotesne, narazuvzdorne a umi to navigovat. Na dva slusne akumulatory to jede 15 hodin.
      Ale kazdy z tech pristroju (krom Edge) je vetsi nez Holux o tu cast na AA baterky.

      [ Zpět ]
      Datum: 27.04.2013
      Autor: Murphy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Cyklocomputer

             

        A toto děla každý chytrý mobils s GPS a androidem, vydrží více jak 15hodin provozu.

        ZDARMA funkce:
        * Sledujte jakékoli venkovní sporty, včetně trvání, vzdálenost, rychlost a kalorií
        * Zadejte cvičení manuálně, např., běžecký pás run nebo silový trénink
        * Získejte zvukovou zpětnou vazbu pro každý kilometr nebo km při cvičení
        * Získejte živé peptalks od přátel - oni napsat krátký text na našich webových stránkách, který je pak číst nahlas na vás sekund později
        * Viz trasu na mapě
        * Sledujte svou tepovou frekvenci (pracuje s Polar Wearlink ® + vysílač s technologií Bluetooth ® a Zephyr tepové frekvence monitoru, více info na store.endomondo.com)
        * Zobrazit historie cvičení a studium mezičasy na km nebo míle
        * Nastavte vzdálenost cíle a mají audio trenér mluvit, že váš cíl
        * Sync cvičení na různých platformách (web vstup, některé hodinky, import souborů - přihlaste vyžadováno)
        * Post cvičení na Facebook Timeline
        * Viz nejnovější vašich přátel cvičení v reálném čase
        * Závod proti kamarádovi času a mají audio trenér vám pomůže lepší výkon
        * Soutěžit na konkrétní trasu místě a závod proti tratě šampiona
        * Sledujte nejnovější svých přátel činnosti v oblasti sociální politiky widget na telefonu domovské obrazovce
        * Mějte protokol s hudební playlist pro každého tréninku
        * Studijní cesty poblíž a použijte mapu k orientaci cestu kolem
        * Nastavte aplikaci pozastavit automaticky, když se nepohybují
        * Povolit odpočítávání
        * Přizpůsobte si hlavní obrazovku pro zobrazení informace, které najdete nejcennější
        * Získejte okamžitou zpětnou vazbu klepnutím na (pevné) připojení k náhlavní soupravy médií tlačítko
        * Pozastavení a pokračování ve cvičení dlouhým stiskem vašeho (pevné) připojení k náhlavní soupravy MEDIA, tlačítko
        * Integrace s kole rychlosti a kadence a srdeční senzory tepu pomocí ANT +
        * Integrace s SmartWatch SonyEricsson tyto jako SmartExtra
        * Přístup ke všem on-line nastavení: Profil, sdílení, soukromí, cvičení, audio a příslušenství

        [ Zpět ]
        Datum: 27.04.2013
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Cyklocomputer

               

          * Zóny srdečního tepu v souhrnu cvičení (Premium / předplatné funkce)
          * Počasí info v souhrnu cvičení (Premium / předplatné funkce)

          Pokud se zaregistrujete, všechna data jsou automaticky odeslán do vašeho osobního tréninkového deníku a sociální fitness síť na www.endomondo.com. To je místo, analyzovat svůj trénink, soutěžit proti svým přátelům, postupujte ostatní žijí a komunikují s aktivními lidí na celém světě, bez ohledu na to, GPS telefon nebo sledovací zařízení, které používají.

          [ Zpět ]
          Datum: 27.04.2013
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Cyklocomputer

                 

            Těch 15 hodin třeba na drtiči kde jsi každou chvíli bez signálu vidim jako dost optimistickych. Ale hlavně vidim problém v tě odolnosti. Mám odolnej mobil a už sem zjistil ze i on není nesmrtelný. Vozit něco obyčejného na riditkach v terénu si neumím představit.

            [ Zpět ]
            Datum: 27.04.2013
            Autor: Billicek
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Cyklocomputer

                   

              Do extremních podmínek to asi fakt není ale na běžnou cyklorekreaci s občasným drsnějším terénem tofunguje.
              Výhoda je že to nemusíš mít na řidítkách ale klidně v ledvince, vyhodnocuješ až doma po dojetí.
              Případné instrukce můžeš příjimat ze sluchátek.
              Je to pro ty kdo mají chytrý mobil a neví o jeho možnostech a využití v cyklistice. Lze ho taky využít jako navigaci do auta.

              [ Zpět ]
              Datum: 27.04.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Cyklocomputer

                     

                Ale v ledvine nebude ta gps asi fungovat? . Nevím. Na kole používám smart mapy a to mám telefon na riditkach. Pokud jedu nějakou vraždu tak ho dávám do kapsy. Už sem ho jednou zrušil a to spadl jen z náprsní kapsy na beton. Bohužel se trefil přímo na tlačítko a to odešlo.

                [ Zpět ]
                Datum: 27.04.2013
                Autor: Billicek
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Cyklocomputer

                       

                  Jo to je nevýhoda, pokud ti špadně dopadne je po něm. GPS funguje skoro všude i v batohu či brašně kde to vozím já. Dokonce i v paneláku mezi železobetonem. GPS funguje neustále dokud ji manualně nevypneš. Vždy ti spolehlivě určí misto na mapě kde se právě nalézáš.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 27.04.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Cyklocomputer

                         

                    Pro upresneni - v panelaku nefunguje GPS. Mobil si pamatuje pozici a pripadne dokoriguje podle bunek BTS nebo wifi v okoli.
                    Kdyz zalezes do dlouhe zolezobetonove stavby, kde nejsou wifiny a projdes ji podelne, uvidis, ze na mapach zustanes porad na stejnem miste. (Kdyz tam tedy nebude extra dobre pokryti z ruznych BTSek.)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 28.04.2013
                    Autor: Murphy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Cyklocomputer

                           

                      To ti nijak nemohu vyvrátit zda to tak je.
                      U mně doma když zapnu vyhledat satelit tak ho vyhledá možná i proto že sedím 2m od okna.
                      Jde o to že v ledvince či brašně fuhguje spolehlivě.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 28.04.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Cyklocomputer

                     

                Za určitých okolností a při určité nenáročnosti to nepochybně funguje. Ale po mnoha a mnoha zkušenostech jsem s jakýmakoliv univerzálnostma skončil. Vždycky to má nějaká omezení a komplikace. V zobrazování, ovládání, výstupech, výdrži, odolnosti atd atd.
                Že zmiňuješ tu navigaci do auta, jo, je tam, ale pokud nemáš nějaký extra nabušený kousek, tak je to zas jen nedokonalý pytel kompromisů. A za cenu nabušeného zas pořídím pěknou plnohodnotnou navigaci i solidní telefon. A nemusím pak přepínat mezi funkcema a mimo auto sebou tahat takový orchestrion...

                [ Zpět ]
                Datum: 27.04.2013
                Autor: ronda
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Cyklocomputer

                       

                  Stačí na to i mobil do 4tis. Navigaci to má pnohodnotnou a navíc za ni nic neplatíš.
                  Proč tahat sebou s telefonem i navigaci když to mohu mít v jednom. Je to volba každého co si pořídí a jak to bude využívat.
                  Používáme to již delší dobu a žádné komplikace a omezení jsme zatím nezaznamenali.
                  No uvidíme jak dlouho to vydrží.
                  Já osobně na kole používám to co jsem uved v uvodu do odkazu. Je to sice novinka ale zatím jsem naprosto spokojen jak s výdrži tak s funkcemi.
                  Co se týká zobrazení tak je vynikající (1200x800) výstupy rovněž, výdrž tři dny, za plného provozu 9 hod., odolnost bude opravdu minimální. Asi jeden blbý pád to může pohřbít, proto to vozím v kvalitním obalu.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 27.04.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Cyklocomputer

                         

                    Přátelé díky za Vaše reakce. O řešení použít chytrý mobil vím, ale jsem zastáncem specializovaných přístrojů. V autě mám navigaci, mobil používám na volání, maily, sms, přehrávač mp3 a mp4. No a na kolo chci sporttester k tomu určený. Výdrž mobilu nic moc a vozit ho na kole na řídítkách si nedovedu představit (otřesy, déšť). Mít ho v ledvince a nevidět během jízdy žádné údaje taky nic moc. Myslím, že mít vše v jednom přístroji se nemusí vyplatit. Děkuji za reakci od ronda, který v podstatě jako jediný odpověděl na to co jsem potřeboval vědět. Je už jasné, že půjdu do úrovně ROX 9.1 nebo do Polaru 600, protože jejich cenová relace je již stejná. Používat to budu asi hodně podobně jako ty tzn. archiv případně sledování vývoje kondice. Pokud má někdo zkušenosti s Polarem, přivítám info.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 28.04.2013
                    Autor: Jore
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Cyklocomputer

                           

                      Nejde a nešlo mně o to ti to nutit ale když se tohle téma probírá je dobré upozornit jiné nenáročné majitele těchto zařízení na jeho možnosti. Jinak taky používám běžný cyklocoputer a taky by mně vadilo nevidět na něj.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 28.04.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Cyklocomputer

         

    Jen k tý roxce, mám už asi čtyři roky ROX 9.
    Taky nejsem závodník, ale jen rekreant, preferuju na silnici kopce a v terénu zrovnatak.
    Má roxka má jednu mušku, po nasazení do patice občas "nezabere", asi po těch letech trochu ooxidovávají kontakty. Jinak ale bez výhrad.
    Snímač kadence jsem po krátké době shodil, pokud netrénuješ na časovky, je to o ničem. Furt +- stejný číslo, který v "turistickém" režimu vcelku o ničem nevypovídá. Kadence se dá párkrát snadno spočítat a po krátké době už člověk zkušeností odhadne, jak motá nebo nemotá. Ale není to nic proti ničemu, není důvod, proč to nevozit.
    U roxů je teď plusem, že asi před půlrokem konečně stvořili použitelnější program na počítač, nedávno dokonce přišli i s verzí 3. nedokážu posoudit, nakolik jsou ty programy dobrý pro nějaké tréninkové analýzy, já to mám jen jako "archív" odjetého s grafy výšky, tepu, teploty, rychlosti, pauz a různých jiných dat okolo.
    Porovnat s jinými značkami neumím, ale na roxce mě těší slušná citlivost výškoměru a indikace sklonu silnice.
    Kdybys o roxce uvažoval, vykašli se na 8.1 a pořiď 9.1. Ta má záznam a přenos na PC.

    [ Zpět ]
    Datum: 27.04.2013
    Autor: ronda
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Cyklocomputer

         

    Hele bloudím v tom,
    Všechny ty funkce, navigace, vyhodnocování a tak zvládá smartfoun, jak píše Bob.

    Snilard mě naočkoval, chtěl bych pro začátek sledovat tu kadenci šlapání. Nemáte typ na nějaký snímač, co by šek napojit bezdrátem k Xperii Z, nebo nějakej samostatnej strojek?
    Žádné další extra vyhodnocování a featuresy to mít nemusí, jen abych pro začátek viděl a hlídal a tím se motivoval, až si zvyknu, věřím, že to sundám jako Ronda. Takže nic moc drahého, to by se mi hodilo.
    Dík

    [ Zpět ]
    Datum: 30.09.2013
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Cyklocomputer

           

      Třeba tu kadenci fakt využiješ - ale já mám zkušenost, že je to vcelku zbytečné. U budíku kočítání mám, ale snímač šel po pár dnech dolů. Stejně to ukazovalo prakticky furt to samé číslo. Prostě člověk motá víceméně pořád to samé a na rozdíl od rychlosti nebo tepu se kadence snadno odhaduje i udržuje. Jednou mrknu na číslíčko (nebo velmi jednoduše spočítám za čtvrt minuty x 4) a příště už dost přesně odhadnu.
      No a kdybys přece jen trval na tomhle udělátku, můžeš si ho jednoduše naimprovizovat z nějakého laciného cyklopočítadla. Prostě místo otáček kola budeš snímat otáčky klik. Kutil jseš, s umístěním si snadno poradíš. A "nacejchování" je jen bombónek. Chvíli s tím takhle šlapej a pak se rozhodni, jestli se vůbec vyplatí něco speciálnějšího pořizovat.

      [ Zpět ]
      Datum: 30.09.2013
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Cyklocomputer

             

        Díky,
        Koupil jsem si nějaké to počítadlo od Sigmy.
        Taky si myslím, že ve finále to nepoužiju, jen v tom tréningovém období.

        Pomůže mi to už v tom, že budu s tím krámem tak trochu soutěžit. Stejně jako soutěžím běžně s tachometrem a raduju se z každého zlepšrní.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Cyklocomputer

               

          Mnohem víc radosti nadělá slušnější tepák. Už jsem to tu psal, používám ho ne kvůli nějakým maximům, nebo pásmům - ale proto, abych se zbytečně neflákal. Opozoruji si, kde mám hranici zadejchání a pak to držím kousek pod ní. Bez tepáku to kolikrát svádí k pocitům, že strašně dřu - a přitom mám téměř klidovou frekvenci :-))

          [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2013
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Cyklocomputer

                 

            Ty mi dáváš, já mám pocit, že by mě ten hrudní pás prudil, ale je to jen pocit, nikdy jsem to nezkoušel.

            [ Zpět ]
            Datum: 01.10.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Cyklocomputer

                   

              Ze začátku možná ano, ale časem o něm opravdu už ani nevíš. Samo, že si ho nesmíš stáhnout jak korzet... ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 01.10.2013
              Autor: hekynen
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Cyklocomputer

                   

              Je to jako s (téměř) vším - nějaký laciný "lídlák", nebo šunt z DX bude s velkou pravděpodobností dřít a tlačit (odzkoušeno, tady v tomhle případě jsem ti tu slepou uličku už prošlapal :-)
              Když ale šáhneš do solidnější, střední cenový relace, materiály a zpracování jsou už jinde. Ze začátku o něm samozřejmě víš, ale časem si to v sádlíčku najde svůj flek a už ho ani neregistruješ. No a časem začneš mít i radost z toho, jak se zvyšující se zátěží ti klesají tepy a jak tě už ani kopeček moc nerozpumpuje.

              [ Zpět ]
              Datum: 01.10.2013
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Cyklocomputer

             

        Já naopak využívám snímač kadence hodně. Když mám unavené nohy, padá mi trochu kadence. Takže mně to hlídá, abych nejel moc malé kadence. Sńmač mi často potvrzuje pocit, že bych měl řadit. Zatímco na budíku vidím na první pohled dvoumístné číslo, tak vím, že bych měl řadit na lehčí bych tam měl přes sto. Pocitově bych na ten převod klidně ještě chvíli jel, ale bylo by to neefektivní.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.10.2013
        Autor: snilard
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Cyklocomputer

               

          Tak mě si nohy o lehčí řeknou samy :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 01.10.2013
          Autor: ronda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Cyklocomputer

                 

            To mně taky, ale moc pozdě.

            [ Zpět ]
            Datum: 01.10.2013
            Autor: snilard
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Cyklocomputer

         

    Tak mi přišel ten zázrak na měření kadence, je to Sigma BC 1609 STS + Cadence, namontovat to mi dalo zhruba stejnou práci jako předělat kolo na elektrokolo, páč nejsem extrémně zručný.

    Koupil jsem si k tomu krámu ještě Docking Station 2032 jako že si to popovídá s počítačem, ale trochu zrada, plugnul jsem to USBéčkem a ono nic, žádné stahování driverů, musel jsem na sigmasport.com a ještě za 10 éček koupit softík Sigma Sport Data Center 3.0.

    Zejtra to teda prosvištím a uvidím co ten zázrak umí.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.10.2013
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Cyklocomputer

           

      Tak se nám pak pochlub, jakou ti to obvykle ukazuje frekvenci :)

      [ Zpět ]
      Datum: 03.10.2013
      Autor: snilard
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Cyklocomputer

             

        Zatím je to na nule.
        Zítra razím na Drážďany, takže vlastně furt rovinka, tak uvidím.
        Kolik bych tam tak měl mít, nebo o co se snažit?

        [ Zpět ]
        Datum: 03.10.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Cyklocomputer

               

          Já bych si myslel, že tak aspoň 80.

          [ Zpět ]
          Datum: 03.10.2013
          Autor: snilard
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Cyklocomputer

                 

            Ale hovno 80...

            http://www.youtube.com/watch?v=mOH8Qdo0BO8

            :)

            [ Zpět ]
            Datum: 03.10.2013
            Autor: hekynen
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Cyklocomputer

                 

            To zatím nedokážu, ukazovalo mě to mezi 65-70 a myslel jsem si že šmrdlám o život. Ale dost jsem zrychlil, 95 km jsem udělal za 4:40, ale furt podél Labe, kopce snad jen 2 a kraťounký, vypadá to, že na těch rovinkách kolem 180 km denně bude naprosto reálné.

            Dík za radu, je to zjevně správná cesta, s tou kadencí.
            Uvidím co to ukáže zítra.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.10.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Cyklocomputer

                 

            Tak ne, 80 jen z kopce, neděláš si legraci?
            Snažil jsem se držet kolem 70ti, ale víc už je fakt kolotoč.
            Mluvíme o 28"treku?

            Myslím si, že s tím krámem se naučím kolem těch 70ti to udržet, ale 80 je fakt na mě, zdá se, moc ambiciozní.

            Nechci zakládat nové téma, ale potřeboval bych vědět od kluků 55+ co jezdí na treku, jak to vidí. Abych se nehnal do něčeho, na co prostě z důvodu chronologického nàskoku už nikdy mít nebudu. Náročné cíle beru, ale výkon jako v 25 už asi nikdy mít nebudu.

            [ Zpět ]
            Datum: 05.10.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Cyklocomputer

                   

              Podle mne ta kadence závisí víc na délce klik, než na typu kola. Těch 80 otáček byl takový tip od boku a koukám, že pro tebe i celkem pěkný cíl :)
              Já osobně mám 160 mm kliky a frekvence trošku vyšší. Po rovině když nejedu lážo plážo mám optimum na nějakých 105 otáčkách, pod 100 je to nepohodlné. Do kopce, kde obvykle nejsem ochoten jezdit na výkon, otáčky klesají občas i k 85. Po městě jsou pak otáčky vyšší. Při sprintech mezi semafory se dostávám i k 140 otáčkám. A to také proto, že už nemám menší pastorek vzadu a řadit na velkou placku je pomalé.

              [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2013
              Autor: snilard
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Cyklocomputer

                     

                Když tam dám nejmenší kolečko a točím 80, jede to 35 km/h, pro machry na galuskách asi běžná rychlost, pro mě na hranici.

                Včera jsem zpomalil, může za to hlavně kus stezky po šutrech a pak kopce, než jsem se od Labe dostal k hotelu, ale furt jsem spokojený 18,2, těch 18 by mě stačilo. No budu na tom pracovat.

                [ Zpět ]
                Datum: 06.10.2013
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Cyklocomputer

                       

                  Jestli jsi jezdil těžké převody víc silově, k frekvenčnímu šlapání se dostaneš časem. Ze dne na den to nezlomíš, ale když to budeš zkoušet, po čase se k tomu dohrabeš a poznáš, že je to lepší. Točit kilčo by bylo asi hezký, ale i kompromis mezi tou stovkou a dnešní frekvencí tě posune k žádanému průměru. Sice nohama budeš muset víc šmrdlat (jde jen o zvyk), ale nebudeš je tolik zatěžovat a snáz udržíš větší výkon. Tak jako jsi navyšoval výdrž, navyšuj frekvenci a zvykej si na ní.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.10.2013
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Cyklocomputer

                   

              Teď na konci sezóny už to neřeš, snaž se jenom jezdit lehčí převody a tím pádem i trochu víc točit. Na jaře je základ začít s lehkými převody a kmitat, tím získáš frekvenci a čím víc jezdíš, získáváš i sílu, což časem znamená i vyšší rychlost. Optimální otáčky pro tebe budou od 80 do 95. Až se naučíš jezdit lehčí převody, najednou zjistíš, že 100 km bude odpolední vyjížďka po kávě ;o))

              [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2013
              Autor: Holfi
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Cyklocomputer

                     

                Řekl bych že pro Jindru konec sezony neexistuje:-)

                [ Zpět ]
                Datum: 06.10.2013
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Cyklocomputer

                   

              Taky mám tendenci šlapat těžší převod a větší točení mi moc nejde, nestačí mi dech. Po rovině bys měl i na delším úseku bez problémů držet 80 otáček, 85 by ti taky nemělo dělat větší problém. Víc bych to asi netlačil. Asi to bude chtít abys jezdíl ještě o malinko lehčí převod a zkoušel držet co nejdýl otáčky na 80 bez většího zadýchání a pak uvidíš, měl by sis brzo zvyknout, 80 není tolik, většinou točí mnohem víc.

              [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2013
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Cyklocomputer

                     

                Díky pánové, já se budu teda víc snažit, jedu rychleji, ten zázrak mi ukazuje že za 275 km mám průměr 19,8 km/h, ale už to fakt bolí.
                Sedím u číňana v Průhonicích a ukecávám se, abych se zvednul a těch 15 do kopce domů dojel, mám to jak přes vemblouda, dva hrby.

                Jak říká Bob, na konec sezóny nepomýšlím, jestli budou mrazy přesedlám na ten rotoped, nemám čas, potřebuju vyrazit koncem dubna, a ve špičkové formě, kdybych měl dopadnout jako po těhle třech dnech, můžu to zabalit někde v Norimberku a věnovat se Weizzenbieru a Bockwurstům.

                [ Zpět ]
                Datum: 06.10.2013
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Cyklocomputer

                       

                  Na tuhle vzdálenost je průměr 19,8 dost slušný, troufám si tvrdit, že to je dost nad obecný průměr cykloturistů. Když v naši splašený rovině se mi na 100 km podaří průměr 21, tak jsem dost spokojený. Na větší vzdálenosti průměr už dost klesá a zvlášť v kopcích, kde to pak jedu.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.10.2013
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Cyklocomputer

                         

                    Pochopil jsem kde je chyba.
                    Chci zvyšovat současně kadenci i rychlost, a pak padám na hubu.

                    Pokusím se jezdit na lehčí, naučit se šmrdlat, a pak přidám. Prostě "perestrojka", nové myšlení. Nemůžu chtít obojí najednou, zdá se. Dneska mě to fakt nebavilo, a to je to, čemu se chci vyhnout.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 07.10.2013
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Cyklocomputer

                           

                      Přesně tak, nejdřív je potřeba zvýšit otáčky a zvýšení rychlosti přijde potom tak nějak "samo".
                      Jízda musí bavit a nesmí ničit a vyčerpávat.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 07.10.2013
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Cyklocomputer

                             

                        To "Jízda musí bavit a nesmí ničit a vyčerpávat." jsem si včera musel opakovat neustále... :-)) Prostě nebavilo, ničilo a vyčerpávalo... Njn, se někdy stává...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 07.10.2013
                        Autor: hekynen
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Cyklocomputer

                               

                          Stane se, že to někdy nesedne, ale pak je lepši to zabalit a zbytečně se netrápit, když to jen trochu jde.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 07.10.2013
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Cyklocomputer

                                 

                            No, když tě to "chytne" 40 km od "základny", tak to zabalit nejde... No, domů jsem se nějak dotřepotal...

                            [ Zpět ]
                            Datum: 07.10.2013
                            Autor: hekynen
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Cyklocomputer

                                 

                            Právě v tom je kouzlo těch cest do dálav, prostě mnohdy to není kam "zabalit", prostě musí se dojet.

                            A pak nastupuje pravidlo, že člověk toho vydrží třikrát víc, než se optimisticky domníval. Ale lepší je být připravený co nejlépe. Tak už zase "šmrdlám", to by bylo, že by se to nepoddalo.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 07.10.2013
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

447 cyklistů (1 přihlášený)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024