Ahoj, lidičkové :-), tak mě napadla geniální myšlenka (jedna z mnoha): dost z nás dojíždí do zaměstnání kolmo a protože vpodstatě nejsme většinou schopni se zapojit do té klasické soutěže (pracovní týmy, pouze některá města...), pojďte si to udělat po našem.
Takže navrhuji sledovat období od 1. do 31. května 2013, každý si povede v patrnosti, kolik toho ujel cestou do práce a zase domů (nebudeme striktně dodržovat nejkratší trasy tam i zpátky, protože třeba cestou z práce to někdo bere nějakou oklikou - prostě i to je cesta z práce). Začátkem června to sem napíšeme, sečteme a na podzimním srazu to oslavíme :-)
Tak co - půjde to toho někdo?
Ai :-)
Tak jo. Moc často do práce na kole nejezdím - je to přece jen dost daleko na mě pohodovou cyklotůristku... když se zdržím v práci, tak mi cesta zpátky vyjde do tmy. Ale každý rok o tom uvažuju. Tak by byla aspoň motivace (a ta natrénovaná kondice o dovolené!)
Tak mám radost, že jste mě neposlali do brusele :-)))
Mám do akce zapojit Mášovou? Ona sice není přímo Nakolačka, ale v jejím případě padlo mé sémě do úrodné brázdy (myšleno po stránce cyklistiky), od května taky bude jezdit :-)
Ještě mě napadá - nedá se to někde na netu průběžně zapisovat a sledovat?
Nějak podobně, jako funguje třeba Indares.com. Koukala jsem, a ten asi sleduje pohybové aktivity jen přes čas, popř. spálené kJ. Jako samostatnou disciplínu má jen chůzi přes počet kroků. Není někde něco na kilometry?
Radka se uvolila, že udělá nějakou tabulku.
Prosím - já osobně jsem počítačový analfabet, za nettu se zajímám pouze o kola + nahé ženy :-) - tak ať ta tabulka není složitá, abych se tam vůbec dostal! :-)
Jo, ale ta bude jen statická, ne dynamická.
Bude zobrazitelná, protože ji dám an svůj web, ale zapisovat do ní budu moct jen já.
Ale zkusím to ještě promyslet.
U Disku Google existuje možnost nasdílet tabulku tak, že mu může editovat kdokoliv, kdo zná odkaz. Např.: http://goo.gl/I8NO5 Pokud se dohodneme, že si bude každý editovat svůj řádek/sloupec a nebude se vrtat v písečku (ehm, datech) ostatních, mohlo by to fungovat.
google forms + kontingenční tabulka. Co je na tom k řešení?
A nechceš nám to prosím vyrobit?!?
Neumím kontingenční tabulky a s google forms nepracuji.
Večer klidně.
Nachystej mi položky formuláře. Předpokládám jméno (vybíráno z dropboxu- na editaci to bude potřeba nějaký admin), datum, kilometry.
Ještě něco?
Vyleze z toho tabulka kde v prvním sloupci bude jméno a ve druhém počet km, seřazeno sestupně. Grafika veškerá žádná, ale bude to za 10 minut.
A můžou s vámi pak oslavovat i ti, kteří se této akce nezúčastní?
P.S. Mám to do práce 12 minut pěšky. 8-))
Buď ráda za aspoň něco; já to mám do práce 0 (nula) minut (a je jendo, jestli pěšky či nějak jinak)...
Leda by se počítaly km PO práci... :-))
A co ti brání v tom jet z kuchyně do pokoje přes Pohansko?!?
Tohle bych nebral - prostě to musí být cesta do práce, nikoliv po práci za zábavou. Bereme ovšem variantu, že cestou z práce si to rovnou prodloužíš do nějaké projížďky.
(jinak bychom to mohli pojmout tak, kolik nakoláci ujedou za měsíc, ale to už by bylo takříkajíc o něčem jiném) :-)
Když mě je Burajdy líto.
Nemohli bychom jí ty pěšokilometry započítat?
Třeba kdyby se něčím okolila? Mohla by třeba tahat za sebou bubeníčka.
Mohla bych jí na sraz dovézt od dětí tahací kačenku (nepatrně kroutí hlavou), mašinku (možná bych našla i nějaký vagonek k ní), nebo pak okolenou housenku, která se při jízdě kroutí;o)
Představa, jak jde Burajda do práce s okolenou housenkou mě dostala :o)))
Chtěla bych být muška zlatá, co na to žáci a pan ředitel :o)))
Jo, moc hezká představa. Sukýnka, sáčko, kramfleky ... a housenka na kolečkách!
8-)))
Ještě by jsi se mohla kroutit stejně jako ta housenka :o)))
Myslíš, že by tě ještě nechali odučit nebo by tě nechali odvézt hned?!? :o)))
Odvézt, odvézt! A já budu houkat: "Hůů hůůů hůůů!"
Tak tu teď marně přemýšlím, jak vlastně dělá housenka...
chroup chroup chroup ... :-)
Kveten? Se vsemi temi volnymi stredami? To si bude fura lidi brat dovolene, ne? A ja pak jedu na cely dalsi tyden a jeden a pul dalsiho tydne budu mit pohotovost. To to moc netrhnu. 8-)
Myslím, že je úplně fuk, jestli jsou svátky nebo si někdo bere dovolenou nebo máme sraz. Neděláme to pro rekordy, ale pro pobavení :-)
(a jinak si myslím, že na dovolené bude bohatší červen)
A nakonec - nekecej mi do termínu :-)))
a počítaj se aji kilometry na kolobrndě?
nějak ještě kolo nemám, a stejně bych na něj prý do června neměl lézt. ale o víkendu jsem to stejně zkusil na bráchově
btw, nemáte někdo zbytečný rám na favorita velikosti 56? ideálně z okolí Zlína, ale nebráním se ani poštou ;-)
sice na mě pomalu čeká nová kona dew drop, nicméně "stařečka" taky po nehodě oživím :)
Samozřejmě že počítají!
Přípustné je úplně všechno, co my - nakoláci - používáme: koloběžky, kola, lehokola, elektrokola, tříkolky, čtyřkolky, pětikolky... :-)
Proti elektrokolům DŮRAZNĚ protestuji - jsem pouze pro okolečkované cokoli, ale ryze na vlastní pohon.
Event. bych souhlasila s kajakem, pokud by někdo jezdil do práce z Podolí do Tróje nebo naopak :o)))
Tak co kdybys do tabulky dala sólo sloupec pro elektrokola? Je tam sice motorová přípomoc, ale jenom do kopce přece. Já bych je a priori nevylučoval. Mohli by se cítit šikanováni :-)
Chceš si koupit elektrokolo nebo co?!?
Mě je to celkem fuk, klidně ať si tam dotyčný napíše elektrokolo, ale osobně si myslím, že akce DPNK má právě podpořit cestování na běžném kole, koloběžkách apod. a ulehčit běžnému provozu od motorových exhalací.
Elektrokolo považuji spíš za moped než za kolo. Pro mě to zkrátka do kategorie kolo nepatří.
Elektrokolo jednoznačně NE. Produkuje exhalace (sice "jinde", než kudy jezdí, ale produkuje) a navíc to není jízda pouze na vlastní pohon...
To už tam klidně můžou být mopedy. A když už mopedy, tak proč ne motorky. A když už ne motorky, tak proč ne auta...
Hele, a mohly by se mi jako pracovní počítat třeba výlety na hřiště? Teda přihlásit bych musela děti, já to jezdím na bruslích (líp se z nich poštuchují nebo sbírají ze země malí cyklisté:o). Tachometr bych mohla zkusit píchnout na vozík...
No jestliže ty dětičky tam jezděj jako za prací - tak proč ne? :-)
Prostě ne za zábavou, ale pracovat! :-)
Výš co to dá dětem práce postavit na pískovišti třeba hrad? :-)
Jardo, prosíííííííííííím tě... Aspoň ta vyjmenovaná slova...
No jo, pořád. :-)
Nějak jsem si nevšiml.
Ty tam makaj, člověče, až jsou z toho zpocený. To máš organizaci točení na kolotoči, bagrování kamení a písku (jsem včera pořídila nový bagr), stavba domečků a krytů (no dobře, bez stavebního povolení, uznávám), pečení blátových dortíků a vaření trávových polívek... Tvrdá robota, prostě
Já si to zkusím evidovat (myšleno najeté kilometry) a pak přihodím nějaká ta čísla;o)
Technická - bude v souladu s pravidly i případně jen jedna cesta? Mně by to rozumně vycházelo jet jeden den do práce na kole, nechat je tam a domů vlakem... a druhý den naopak. :-)))
Bude to o tom napsat, kolik jsi který den ujela km NA KOLE. Takže pokud nezapočítáš do km i cestu MHD domů, tak to bude v pohodě :o)))
hmm, asi se tedy vydám na kole z BV do Havířova (anebo z HA do Břeclavi). Pracuji tam i tam... :-D
Jeden den tam a druhý zpátky?
Když takhle budeš jezdit celý měsíc, budeš mít určitě nejvíc. :-)
Zrovna v neděli jsem tachometr z kola sundal abych se nestresoval tím, jak jezdím pomalu.
Ale to je stejně fuk, při těch 6 km jednou cestou to není žádné závratné ježdění. A z práce oklikou jsem nikdy nejezdil. Naopak co nejrychleji domů, dát si oběd, pak krátkého šlofíčka na gauči a pak teprve nějaké ježdění pro zábavu. Navíc nerad někde jezdím mezi 14 - 15 hodinou, kdy je největší automobilový provoz.
Takže jak vyplývá tady z těch názorů a postřehů nade mnou:
1) vždy to musí být cesta do zaměstnání/ze zaměstnání, a to vlastním kolovým pohonem, resp. pohonem vlastních nohou/rukou,
2) ano kola, lehokola, handbike, tříkolky, koloběžky, rovněž kolečkové brusle,
3) ne elektrokola ani kola s pomocným spalovacím motorkem,
4) počítají se i dětičky, které dřou na pískovišti,
5) nepočítají se vyjížďky po práci, za zábavou o volném čase - prostě vždy tam to zaměstnání musí figurovat,
6) nemusí to být ta nejkratší cesta do práce/z práce - když se někdo cestou do práce/z práce chce oklikou projet, tak logicky najede více - budeme počítat tuto vyšší hodnotu, pořád ale tam to zaměstnání figuruje.
No - víc mě nenapadá, radka na to něco zpracuje (ale jednoduchýho!!! - třeba to rozepiš na sloupce klasické kolo, lehokolo, inlajny..., ale to už ponechávám na Tobě) - asi na tu tabulku pak založí nové extra vlákno, které bude jen pro tu tabulku a nebudeme se tam vykecávat (čím více reakcí, tím pomaleji mi to třeba otevírá dané téma).
Howg :-)
skvělé, připojuji se, za tenhle nápad máš odemne čokoládu :-), zbytek domluvíme na srazu :-)
to prodloužení po práci, cesta domů se mi líbí, protože obvykle jezdívám přes pekárnu a ta je o pár kilometrů dál. a tabulka by mohla být tady na cyklowebu ne?
Je fakt, ze tady by to slo zjednodusit s prihlasovanim.
Kazdy denne napise kolik ujel a kdyz neujel, doda omluvenku. 8-)
Pak už jen posílat KPO.
http://www.kpo.cz/kilometry.htm
Jedna přímá trasa 32,4km., tedy 65km denně X 22 pracovních dnů... Pokud nejsem nemocný, zraněný nebo se děje něco nepředstavitelného.
formulář: https://docs.google.com/forms/d/111...
výsledky: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key...
Tak přemýšlím, kde asi tak můžeš pracovat a kolik hodin odpracuješ :-)
nevíš co je prokrastinace? zvlášť když je člověk hodnocen podle výsledku práce a ne podle píchaček.
Do teď jsem to netušil, ale teď už vím, že to dělám celý život, protože co můžu udělat dnes, můžu stejně tak udělat i zítra a nebo ještě lépe pozítří :-)
Nějakému zaměstnavateli asi stačí, když zaměstnance vidí třeba jednou za měsíc na 5 minut aby měl jistotu, že neplatí nějaké duchy.
Jsou zaměstnavatelé, kteří kontrolují, zda člověk opravdu má odpíchnuto nejpozději v 5.59 a jsou zaměstnavatelé, kteří kontrolují jestli člověk má splněnou práci v dohodnutém termínu. Jestli jim zaměstnanec sedí v kanclu od rána do noci, nebo ne je jim vcelku fuk. To samozřejmě u některých prací není možné.
Dobře to znám, manželka má toho prvního, já toho druhého. O to víc vím, jak je občas těžké pracovat místo courání se Nakole či dokonce na kole.
Určitě to tak někdo má a taky dáváš 410 km cestou do práce a zpráce? :-)
Ale těch mejch stotřiadvacet - to taky není špatný, ne?
Tak ty jsou taky moc pěkný a sám sebe bych si vůbec nedovedu představit jak se v pátek ráno přemlouvám abych nased na kolo a jel do práce :-)
Nĕkdy se nevidíme i 3 mĕsíce, s kolegou Ericem jsem se nevidĕl 3 roky, přesto jsme projekt odevzdali v pořádku a včas.
Fyzická přítomnost v určitý čas na určitém místĕ není v nĕkterých profesích nezbytná. Pokud dĕláš v týmu, je ovšem nutná dosažitelnost kolegy, proto jsem furt on-line a mnozí to nechápou.
Vždycky je nĕco za nĕco, flexibilita a rekativní svoboda je kompenzována jinou nesvobodou.
Nepodlehnout flákání, když bezprostřednĕ nad tebou nĕkdo nepráská bičem vyžaduje taky trochu sebekáznĕ a i jistý pravidelný režim, jinak by to brzo skončilo krachem.
Když tým pochopí, že spolu pracujeme proto, abychom společnĕ vydĕlali prachy, a ne se vzájemnĕ buzerovali, je vyhráno. Takový tým nepostavíš za mĕsíc, ba ani rok.
Dobrý, já vím, že to tak často funguje a dobře, ale vážně už to nikdo neřešte, to byl vtip, já narážel jen na těch ujetých 410 km cestou do práce a z práce :-)
Míval jsem to 780 tam a 780 zpátky.
Nechtĕl bych to jezdit na kole :-)
No a tomu říkám bezpečná vzdálenost od nadřízeného, to už je na hodně slušný tryskáč a ten zase hned někdo nemá :-)
Mĕlo to svoje stinné stránky.
Ve středu v 15 hodin jsem se dozvĕdĕl, že moje účast na nĕjakém pitomém jednání co je ve čtvrtek od 9 hodin v sídle v Bochumi je žádoucí a už valíš po dálnici a váháš, jestli doject až na místo, nebo přespat nĕkde v půlce a pokračovat až ráno.
Najezdil jsem 60 tisíc za rok, a to jsem nebyl profi šofér.
Teda nevím, Hrabosh jednotky neuvedl. Co když je to v milimetrech:-))
Já tam vidím "Počet kilometrů" :-)
https://docs.google.com/forms/d/111...
Když já na to, že je to vtip přišel až když byl příspěvek napsaný. Měl jsem k tomu okamžitě jinou, reálnou, asociaci, tak mě to ani nepřišlo divné. A Hrabošův odkaz jsem otevřel až po delším čase a zjistil jsem, že jsem mimoň.
Naštěstí časy, kdy mě vadilo, že vypadám jako blbec už mám dávno za sebou. :)))
Mě pak bylo jasný, žes nečet a přesto rozmrazil :-)
No a proto je občas diskuse i docela zábavná :-)
Hele, to vypadá dobře.
Já osobně bych tabulku viděla asi takhle
http://www.vrstevnice.com/akce/2013/1305kveten...
Zatím jsem tam vložila pár jmen, u kterých jsem tady z diskuze pochopila, že by se chtěli zúčastnit.
Když mi tabulku založíš, klidně si ji dál budu adminovat.
Emílka prosím vyškrtnout - na odrážedlo zatím nedosáhne, jezdí na motorce nebo na tříkolce. Ani na jedno tachometr nedostanu, a na to, abych za ním jezdila s něčím "měřitelným" se vzhledem k jeho stylu jízdy takříkajíc "pěkně zvysoka ..." Nehodlám tu objíždět bloky, křižovat chodníky, vyhledávát pěšinky s kořeny - co by si o mě mysleli sousedi (a ano, takto jezdí kamkoliv, tedy i "pracovně";o)
OK. Já myslela, že délku trasy přibližně znáš :o)))
Když on je občas jak pes - popojet dopředu, pak se vrátit, pak se seknout vzadu, ještě víc dozadu, pak zase dopředu. K tomu přejet kanál, projet pěšinku s kořeny, kličkovat mezi lavičkama... Věřím, že by to tímto slušně naskákalo;o)
to vypadá dobře, akorát mi není jasné, proč tam je i neděle, chápu, že někdo v neděli pracuje, ale většina lidí asi ne, tu bych vynechala, aby to bylo spravedlivé pro všechny
No, vzhledem k tomu, jak vychází ty květnové svátky, tak to vidím dost pravděpodobné, že si některou volnou středu spojím s víkendem před či po a místo toho nasadím nějaký jiný pracovní víkend.
Ale koneckonců, "dyštak" si to stejně prohodím i v tabulce a ujetou neděli zapíšu do volného pondělí. :-)
ještě bych prosím v tabulce chtěla kolonku "nastoupané metry" třeba za týden nebo celkově za měsíc. Samozřejmě pouze cesta do práce a z práce.
Tak hele, brzdi. Nejenže jsi zabrala kvůli nastavení výšky i tachometru a vyjasnění funkčnosti všechny použitelné chlapy na srazu, ale teď se s ní ještě budeš vytahovat?!? To teda nevím, nevím... :o)))
No, ale zkusím přimhouřit oko... Ale jen že jsi to ty :o)))
Teda, pokud jde o nastoupané metry, umím si je odečíst i z trochu slušnější topomapy. Akurát, že to dělám spíš před výkonem, než po. Abych věděla, co mě čeká. Když to přejedu, už to odečítat nemusím. To už to vím:-))
Hele, a jsou nastoupané metry i to, když jsem líná před barákem sundavat brusle a tak s nimi dojdu po schodech až do bytu???
Po schodech ano, vytahem ne. Jasne psane - bez pomocnych motorku.
A rumpál? Nebo kladkostroj na ruční pohon? :-)
Přidal jsem tam dopravní prostředek a převýšení. Pořadí položek takto nebo přeházet?
Reporty po týdnech je potřeba dělat (semi)ručně-do výsledkové tabulky by bylo zapotřebí ručně kopírovat vzoreček počítající týden. Ten můžu zmastit, narvat to do kontingeční tabulky... Ale nejsem si jistý účelností. Také mi nepřijde jako dobrý nápad tam dávat hodnoty po dnech. Na konci soutěže se to vejde na monitor pár lidem s 24" monitorem.
Všichni kdo to chtějí administrovat (přidávat uživatele, přidávat a mazat dny v seznamu- google forms nekontroluje validitu v případě zadání data do textového pole, případně editovat záznamy), nechť jsou tak laskaví a pošlou mi nějaký e-mail se kterým mohou administrovat google forms abych je přidal jako spolupracovníky.
Hraboshi díky, ale když jsi nereagoval, tak jsme se rozhodli s Airlinem udělat to takto
http://www.nakole.cz/diskuse/16369-do-prace-na...
Teď už to měnit nechci.
Zase tak odlišné to od tvojí varianty není.
S google forms bys nad tím neměla absolutní kontrolu. Chápu.
Ne, nechápeš a zbytečně rýpeš.
Kdybys mě o to výslovně nepožádala, ani by mě nenapadlo to připravovat.
Když tedy pominu čas, který jsem do toho zbytečně nacpal (ale naštěstí to je opravdu jen pár minut), tak ze mě, prosím, nedělej pitomce. Tvrdit, že online formulář, připíchnutý na liště záložek, který může uživatel kdykoliv vyplnit, online výsledky, možnost připravit si vlastní výstup... Jsou srovnatelné s tím, že Ti jednou za několik dní uživatel pošle e-mail s daty a pak bude nějakou dobu čekat až je ručně předatluješ, doufat že se neupíšeš nebo nějaký e-mail nepřehlédneš, místo stránky, kterou si může pohodlně prohlédnout i na na mobilu bude do zpitomění stahovat excelový soubor...
Ne. To jak to chceš udělat má jedinou výhodu. Dělá Ti dobře když Tě ostatní obdivují a když Ti jsou vděční za to jak se o ně staráš (komu to nedělá dobře? :-) ). A je jasné, že když bude muset uživatel pokaždé psát Radce a Radka mu zase bude psát že už se může podívat na výsledky, tak je tento motiv mnohem silnější než koukat na nějaký sterilní formulář.
Mě osobně vyhovuje pohodlnější ovládání a okamžité výsledky, ale jiní to mohou mít jinak. Ale, prosím, nedělej ze mě vola a netvrď něco co zjevně není pravda (="je to skoro to samé" - fakt není ani vzdáleně; něco o tom vím vyrábění různých gui a formulářů mě tak trochu žíví).
Hlavně v klidu, přátelé.
O nic nejde, jezdíme pro radost.
Pojedeš s námi Hraboshi?
Dal jsem výpověď a zařadil jsem se k lidem, kteří pracoviště mají pět kroků vpravo od dveří do koupelny. Takže do práce nenajedu vůbec nic.
Vítej v klubu!
Nejekologičtĕjší přeprava je ta, co vůbec neprobĕhne :-)
Noooo. Má to neblahý vliv na můj zdravotní stav.
Nejhorších je prvních 10 let, pak už si zvykneš.
Jestli můžu radit, protože tĕch let už mám nakrouceono "working from home" víc, je nutné si vymezit pracovní prostor ve kterém tĕ v "pracovní dobĕ" nikdo nesmí rušit. Pak je dobré nastavit si pravidelný životní rytmus, nevstávat se Zákrutou. Brzo objevíš výhodu toho, že když koukneš z okna a na předpovĕď, vyvexluješ ve svém rozvrhu klidnĕ středu za sobotu a užiješ si dne.
Důležité je držet pracovní týden 5 + 2, což se ti v začátcích asi nepodaří protože pojedeš 24/24 a 7/7 jak Tesco. Nastavováním času ale produktivita úmĕrnĕ nestoupá, ale to si musíš osahat sám. Čím dřív pochopíš, že i tak pracuješ o dost víc než ti v oficínách a přestaneš sám sebe terorizovat, tím líp.
Ale tu chybu "dĕlám furt" udĕlal snad úplnĕ každý, kdo začal dĕlat z domova.
Kdyz travis vikendy na horach, na vode nebo na kole, tak nemuzes pracovat, to da prece rozum, ne?
Prvních pár let ti připadá slovo "víkend" jako sprostý slovo, dny které neděláš ti připadají promarněný. Pak si to sedne, zklidníš se, nebo se na to dělat z domova vykašleš.
Výhodou je právě ten "víkend uprostřed týdne" tedy víceméně operativně využívat spíše hezké dny, tak jak ti vyhovuje.
Ty jako matka školáků to máš obtížnější, víkend uprostřed týdne naordinovat školákům nelze příliš často. Bezdětní, nebo s odrostlými děcky tu flexibilitu mohou využít více.
Všichni kolegové, co znám, si tou fází "dřu víc než v ofísu" prošli, a čtyři z pěti na práci z domova rezignovali, a raději dojíždí do kanclíku, kde mohou čas práce a čas volna zřetelně oddělit.
Mě k tomu vymezení třeba pomáhalo převléknout se "do kanclu" a "na doma". Sice je to zdánlivě pakárna, ale jako symbol teď jsem doma, teď jsem v práci, to bylo dobré.
Já mám pracovnu, zavřu se, a nikdo mě nesmí rušit, prostě "nejsem doma ale v práci".
Rodina se to naučila respektovat, a komunikuje se mnou vždyky "až vylezu".
to je dobré řešení, kamarádka se dokonce nalíčí a odchází do "kanceláře" ve vedlejším pokoji. Pracovala jsem doma 5 let a dělalo mi velké potíže, se dokopat k práci, když bylo hezky a stejně, než jsem došla k PC, který mám v patře, tak jsem děla všechno možné, co se běžně v domácnosti dělá. Po těch 5 ti letech jsem už potřebovala mezi lidi, i když jsem doma měla větší plat, než potom v práci. Už bych doma pracovat nechtěla, ale do důchodu už se těším, jenže ještě je hooodně daleko :-)
Mam pocit, ze kdyz sedis doma, je Tvuj zdravotni stav mnohem lepsi, nez kdyz jezdis na bezky a cyklojizdy. :-)
Ale co ja vim, jestli vam treba kvuli Tvemu sezeni doma nevybouchne barak. Nekdo je na katastrofy jak magnet. :-)
Hraboshi, děláš naprosto zbytečně z komára velblouda a vyvozuješ závěry, které jsi si vymyslel jen ty ve své fantazii.
Ano, požádala jsem tě, ale také jsi řekl, že si na to večer sedneš na 10 minut a bude to hotové.
V pátek mi pak psal Airline, že teda akceptuje tu moji tabulku, když se nic neděje a že to mám vypsat s tím zamčeným téímatem tak, jak jsem to udělala.
Goole nepoužívám a teď už do toho fakt nejdu.
Kilometry se budou psát do tématu nebo do obálky nebo na mejl - to je každého věc, co je mu pohodlnější.
Upsat se může každý - lidský faktor je chybující. Nicméně není problém to opravit.
Aktualizace tabulky alespoň 1x denně pro mne není žádný problém.
Pokud se ale chceš ujmout administrativní stránky, tak s tím nemám problém. Klidně se toho ujmi, ale pojď se na tom normálně dohodnout a přestaň tady tlouct lopatkou do písku a vymýšlet si nesmysly.
Dohoda je normální věc, ale když nedáš vědět, že na něčem pracuješ nebo jsi něco akceptoval, tak se pak nemůžeš divit, že jsme to s Ainem holt udělali po svém tak, jak to umíme nejjednodušeji.
Jen pár návrhů na vylepšení. Tak třeba bylo by fajn, kdyby se počítaly ujeté kilometry každého kola, předního i zadního, tím by se proti cestě na jednokolce zvýhodnili běžní cyklisté zvaní bicyklisté, ještě lépe by na tom byli ti co jezdí na tříkolkách a úplně nejlépe bruslaři, protože inlajny mají na každé botě 2-4 kolečka (teda aspoň to co jsem zatím měl možnost vidět na vlastní oko)
Otázka je zda by to pro ty co to mají do práce blíže , netrpěli pocitem méněcennosti že ujedou denně méně kilometrů než ti co mají více štěstí a mají to do práce dále. Tohle znám z domova, protože moje paní najede denně o 10 kilometrů více jen z toho důvodu, že pracuje o kousek dále než já a už jsem kvůli tomu začal vymýšlet cestu z práce jinudy abych tento svůj "hendykep" nějak vyrovnal :-)
Jak to ta čtu, je naprosto podstatné, aby práce nebyla zábavou, jen tak se pozná správný nákolácký cyklista :-)
Cesta na kole za zábavou se totiž nepočítá a to už nemluvím o kydech o elektromopedech lidí, co elektrokolech vědí úplný prd.
no ale přece jízdou na kole do práce se ten den stane vyjímečným a je to jako by člověk jel na výlet a ne do práce. Tak se to ode dne výletního liší pouze tím, že člověk nejkrásnější část dne věnuje zaměstnavateli, místo by se bavil jízdou na kole.
Já ti nevím, jå vždycky z koupelny zahnu doprava, a jsem v práci.
Kdybych tahal kolo do baráku, madam by mĕ hnala:-)
Na druhou stranu, když to nejde, a trápím se, sednu na kolo a zajedu k Sázavĕ, a považ, že cestou přemýšlím "jak na to" a občas se stane, že mĕ i nĕco napadne, je to výlet za zábavou, nebo snad pracovní cesta?
Nemyslím si, že jakákoliv evidence cest na kole do práce má nĕjaký smysl a význam. Možnä "celkovĕ najeto", ale to spíš jen proto, abychom mohli obdivovat Újezďáka :-)
ad první odstavec, nikdy jsem nepracoval doma takže nemohu posoudit.
ad druhý odstavec, vždycky mi bylo líto workoholiků bez ohledu na jejich příjmy.
ad třetí odstavec jediný smysl evidence ujetých kilometrů pro mne je orientační životnost opotřebených součástek jako je řetěz nebo kazeta. I když co jsem si pořídil měrku tak více věřím měrce než kilometrovnému.
Workoholiků tolik není, do pár let končí na koronárce.
Pokud chceš lepší prachy, znamená to u nás bĕžných smrtelníků víc makat. Tsk to chodí, sle to neznamená, že se musíš nechat prací sežrat.
Z místního fóra, a i ostatních diskuzních fór, snadno zjistíš, že spousta lidí co bere celý plat, jede tak na třetinu výkonu.
Proto má také třetinový příjem. Vždycky je nĕco za nĕco.
Já teda doteď měla za to, že to není povinný. Takže otázku, zda to má smysl a význam, bych neřešila. (Kdybych dělala v životě jen věci, co maj smysl a význam, to by mi přišlo celkem smutný.)
Mĕ jen nejde do hlavy, proč jako kriterium je brán účel cesty, v tomto případĕ cesta do práce.
Je důležité, aby to bylo do práce, nebo jde o to, že jedeš na kole třeba tam, kam bys dříve jel autem?
Proč?
Má to nĕjaký důvod jiný, než "cyklistickoaktivistický"?
Jä dĕlám doma, jezdím na kole za mámou, do Prahy.
Zatím 1600, letos. Špatné protože ne "do práce"?
Hloupá diskriminace.
A o co ti jako jde?!? Já taky nemůžu jezdit do práce na kole, dělám z domu. A pičuju snad kvůli tomu? Ne. Naopak, mám z toho srandu...
nepičuju, enem se ptäm, proč ausgerechnet do práce.
Pokud by se počítaly cesty do hospody, sem jednoznačnÿ vítĕz kategorie, a důraznè žädám opskovaní ceremonialu@
Tak si založ akci "Do hospody na kole". Brání ti v tom někdo?
Tak to ho v létě převálcují hradečtí štamgasti bělečské putyky.
Jen když slíbíš opakování ceremoniálu :-)
Jinak, pokud mermomocí chceme býti eko, férové by pak bylo hodnocení počtu cest, které bychom když ne kolmo, absolvovali autem, lhostejno jestli do práce, kina, nebo pro rohlíky.
Slibuju, ceremoniál uděláme každý sám ;)
Navrhni rozhraní, které bude umožňovat vložit id, datum, km, dopravní prostředek, popis a můžeme to rozjet. I tak to samozřejmě nebude dokonalé, ale škodlivosti jednotlivých dopravních prostředků se dají vzít pro zjednodušení statisticky. Logicky pak vyhraje ten, kdo si zařídí život tak, aby nemusel moc pendlovat.
Nepodporuji Velkého Bratra :-)
I když, podle toho, co jsem slyšel od bělečských zdrojů (jestli kolega, tamní bývalý mariášník, nekecal, ale nemá proč), tak se nemáte moc na co těšit. V hospodě se prý udály dost blbý změny a vypadá to na ústup ze slávy. Jsem docela zvědavej. Já tam nejezdím, jen mě zajímá ten podnikatelský kotrmelec, co tam ztropili a co z toho bude...
Hele napadají-li tě moudra při výletě k rybníku, tak to by bylo, aby tě cestou do hospody nebo z hospody nebo i v hospodě samotné nenapadly nějaká řešení zapeklitých problémů, takže vlastně i v hospodě pracuješ a pak tedy logicky i cesta do hospody je cestou do práce. :-)
V hospodĕ se vĕnuji charitĕ a psychoanalýze. Vhospodĕ zřídka kdy nĕco vymyslíš. Kolmo v klidu podél Sázavy nsopak.
Na lecos kápeš, když odstoupíš a podíváš se na vĕc jinak.
Úporné snažení bývá kontraproduktivní, odstoupit, provĕtrst hlavu, to dost často levos urychlí. Podmínkou bývá samota, klid a hodnĕ zoho vzduchu.
Hospoda není dobré místo k přemýšlení, pokud se jefnä o tvoji hospodu, kde tĕ znají, a tím pädem nenechají v klifu. Jinak i v hospodĕ, na lecos přijdeš. Zmĕna prostředí a klid na přemýšlení, to jsou ty atributy. Ject sám na kole jednoduchou trasaou je dobré řešení. Jeden můj kolega za tím účelem chodí bĕhat. Bĕhem pokludu všechno vymyslí, a pak to už jen napíše.
Ne, že bych chtěla dělat Airlinovi mluvčího, ale myslím, že to nemá vůbec žádný důvod. Dokonce ani ten cykloaktivistický. Prostě takhle ho to napadlo a takhle to má každý na výběr, zda se chce či nechce účastnit. Znova - NENÍ to povinný.
Máš-li lepší nápad, vyhlaš si klidně konkurenční podnik (za sebe slibuju, že pokud to bude "na kole do hospody", tak nebudu držkovat, že mi to přijde diskriminující vůči těm, co dodržují zákony a na kole pod vlivem nejezdí).
A kolik z vás nakoláku ještě nikdy nejelo pod vlivem alkoholu? Stačí se podívat na foto z vaších srazů a výletů kde se to pivkem jen hemží. Že by pro některé vyvolené byla vyjímka?
Je směšné počítat cestu do a z práce když má každý den pro většinu stejnou délku.
Nestačilo by spočítat že jedu do a z opráce 10km x 21 směn?
Jo, někdy geniální nápad je hloupost nejvyššího kalibru.
Já, prosím, já již jsem pod vlivem jela.
Kde se mám hlásit? Je k tomu nějaká soutěž? Co se vyhraje?
Já pod vlivem ještě nikdy nejel, to asi nic nevyhraju ;-(
My tenkrát jeli s mým mužem ve tři ráno lesem na chaloupku ke známým, kteří nám půjčili klíče. Furt byl přede mnou a najednou se ztratil. Po chvíli jsem zjistila, že volá z pankejtu. Tak jsem mu pomohla na cestu a do šesti jsme tu chaloupku našli:-))
Nevyhrál nic a ty brýle místní dodnes v to pankejtu hledaj:-))
Po silnici do Prášil,
jeden mladý cestář žil.
A kamení
a kamení
a kamení
tam roztloukal,
když silnici štěrkoval.
Ten chudák cestář to měl každý den domů dál a dál:-))
Hele a co když stavěl od zadu. To to pak měl každý den blíž a blíž :o)))
A sakra. Musím se ho zeptat, jak to vlastně dělal. Jestli on si po práci nezajížděl do Křepic:-))
Mimochodem Křepice jsou z cestářského pohledu zajímavé. I to kolo se tam objevuje.
http://stozice.cz/krepicke-zlato
Snad ty úseky, co měl každý cestář na starosti byly v docházkové vzdálenosti.
Rozhodně paní ve zlatém kočáře mu nenabídla, že ho hodí domů.
Víte co? Nemotejte mi hlavu.
Já u té písničky vždy brečela, když jsem pomyslela, jak s tím kladivem rozbíjí ty šutráky tvrdý...
Hele, to je zajímavé - mě nikdy nenapadlo přemýšlet, čím že ty kameny vlastně roztloukal :o)))
Slyšel jsem vyprávění jak tady někdo stavěl barák a narazil ve svahu na skálu. Tak tam cvičil sbíječkou a nic. Pak mu to nějaký starý kameník za pár piv odsekal ručně - věděl jak do toho kamene praštit.
Nicméně práce to tvrdá jistě byla.
Přiznávám, že jsem očekával, že jestli bude někdo držkovat, tak to budeš ty.
Takže: kritérium "cesta do práce" jsem vpodstatě převzal od té iniciativy, která to offiko vypsala myslím loni. Prostě jsem si vzal jejich akci a tak trochu to "zevšeobecnil", protože pracovní týmy (v jejich podání) my nepostavíme.
Žádnou "cykloaktivistiku" ať v tom nikdo nehledá - jsou mi absolutně proti srsti vejmysly typu národní cyklokoordinátor, budování oficiálních značených cyklotras, výstavy na pražské náplavce nebo stojany pro kola před úřadama v zemi, kde zlodějna byla povýšena někam hodně vysoko.
Prostě jsem se rozhodl takto, našli se - kupodivu :-) - lidičky, kterým ta moje převzatá a upravená myšlenka se nezdá až tak pitomá - a ti se zúčastní.
A nikdo nebrání tobě ani nikomu jinému, aby sem vypsal akci podle svého mínění - a lidi, kterým to bude vyhovovat, se určitě také přihlásí.
No - po ránu takovýhle psaní... jedu kolaudovat :-)
Správně. Je to akce "do práce na kole", tak se jezdí do práce na kole :o)))
Když se jede na Říp, tak se také jede na Říp a ne na Sněžku.
Ájínku kašli na kecy, já jsem ráda, že jsi to vypsal. Docela mě mrzelo, že se do pravidel akce nevejdu, ale chtěla jsem se zapojit. Samozřejmě, jezdila bych i běz soutěže, ale takhle to aspoň bude zábavnější a donutí mě to jezdit na kole častěji :o)))
Jedeš kolaudovat na kole?
Dávám tomu tak 2-3 hodinky, a budu u Sázavy :-)
Do práce až zase bude hnusně ...
Teď jsem tohle téma poprvé otevřel a vidím, že se formuje skoro nějaká občanská iniciativa. A tak se ptám - už je ustanovený pokladník ?
Jj, navrhneme soutěž, zvolíme vedoucí aparát, vymyslíme stanovy, vybereme prachy a pak se kvůli tomu pěkně zhádáme.
NIC. Žádný předseda, žádný pokladník, žádnés tanovy, žádné poplatky, žádná trička - kdo se chce zapojit, tak akorát nahlásí jméno a bude hlásit km které ten který den odjel.
A šmicec :o)))
A komu se to nelíbí, ať si... víš co, viď :o)))
Žádná trička? A kudy to vy ženské vlastně jezdíte, že bych si prodloužil trasu ;)
Na co ty hned nemyslíš...
Ale já jezdím zřejmě kolem tebe - přes Bulhara kolem hlaváku nahoru Rígrákem a přes Jiřák. Ovšem v tričku :o)))
Já myslím pořád jenom na to samé ;)
Jo blízko to je, ale na kole se tam potkáme jen vyjímečně, tenhle směr z Flory na Bulhara mám asi tak nejméně frekventovaný (zas tak často vlakem s kolem nejezdím, jinak není důvod jet tamtudy).
Chtel bych se take prihlasit do akce, ale pri pokusu poslat radce obalku mi to pise toto:
"Tomuto uživateli nemůžete poslat zprávu. Uživatel si buď nepřeje dostávat zprávy nebo nejste přihlášen/a."
Prihlaseny jsem. Takze jak to udelat?
Přeju vám, ať si to užijete, máte u toho spoustu zábavy, a pohody, atd.
A můžete mi kdyžtak do reakcí popsat nějak přesněji, proč to nejde, případně, jak by bylo vhodné upravit pravidla pro příští ročník?
Já jsem se snažil to co nejvíc uvolnit, takže teoreticky by snad mělo být možné i toto:
- jezdit individuálně prakticky odkudkoliv kamkoliv, je-li někde na trase soutěžní město, a to včetně kombinace kola s veřejnou dopravou
- týmy mít složené z lidí z jedné firmy, ale z různých poboček, pokud se přihlásí k nějakému městu (možná :-) ),
- jezdit do práce jen tři dny v týdnu,
- pro lidi se více zaměstnáními jezdit jen do jednoho, pokud to druhé probíhá doma či se do něj dojde pěšky,
- mít v týmu jen dva lidi.
Myslím, že je to jedno Vratislave. Budeme přeci jezdit po stejných komunikacích spolu s Vámi. Myslím, že nikdo nebude rozlišovat, zda jezdíme soutěžně nebo nesoutěžně:-))
Jedno to není, nebudeme v oficiálních statistikách, takže to bude menší podpora pro Auto*mat. A bohužel je v Auto*matu plno lidí, co je -po jejich prezentaci zde či v diskuzích na prahounakole- podporovat NECHCI (Vráťa je světlá výjimka).
Budeme v jiných statistikách. Počítám, že se objevím i v nějakých dubnových.
Mimochodem mám pocit, že už si soutěžní týmy začínají najíždět a trénovat trasy. Dnes jsem potkala dvojičku, jeden instruoval druhého, kdy vjet do křižovatky. To je sympatické.
Na druhou stranu se mě včera jeden známý ptal, zda jsem byla taky prudit na cyklojízdě. To je už méně sympatické:-((
Já ale nebudu jezdit kvůloi tomu,a bych byla v nějakých statistikách.
Do práce na kole bych jezdila tak jako tak a teď jsme jenom zareagovali na to, že se "nevejdeme do pravidel" soutěže, které bychom se rádi zúčastnili.
Teď mě ale napadlo - asi se objevíme v obdobných statistikách jako je tahle :o)))
http://praha.idnes.cz/po-praze-na-kole-0i9-...
tak v téhle statistice se neobjevím, překvapilo mne, že víc jezdí na kole lidi s příjmem kolem 40 tis. :-) a tahle "naše soutěž" se mi líbí mnohem víc, než ta ofiko, nemám ráda společná trika, asi bych v něm nejezdila.
Za mě nemám k organizaci žádnou připomínku.
Ve firmě jsme tři dámy středního věku, na kole trochu víc jezdím akorát já, takže ani dvoučlenný tým nedám. Do práce se kolmo vypravím za sezónu v průměru tak třikrát, takže do oficiální soutěže bych se nepřihlásila ani kdyby byla pro jednotlivce.
Klidně se mi může přihodit, že skončím v tabulce s čistou nulou, když to zrovna až tak nevyjde. Takže do Radčiny tabulky z recese klidně, ovšem do skutečné soutěže ani náhodou.
Vratislave, myslím, že už jsme k tomu dost řekli.
Zkrátka se nevejdeme do pravidel, protože neuděláme tým z jedné firmy nebo jsou tu lidé, v jejichž městě se akce nekoná.
Proč nejde udělat smíšené týmy, to jasně někde vysvětlil Hrabosh - jeho argument byl logický a je fakt, že mě ani ve snu nenapadlo, že by ta soutěž stála někomu za podvádění.
Mě nevadí, že se nemůžu zúčastnit ofiko soutěže - osobně se přiznám, že takhle mě to baví víc :o)))
Pokud jsem dobře pochopil, má celá akce za základní účel "vyhnat" co nejvíc lidi z aut na kola - pro své zdraví i pro životní prostředí.
Takže se v té souvislosti ptám:
1.) Proč vůbec nějaká města? Proč prostě nejezdit kdekoliv. Já na trase žádné soutěžní město nemám.
2.) Proč týmy? Proč se prostě nemůže zúčastnit jednotlivec?
3.) Proč bych měl za to, že jezdím do práce na kole platit nějaký nesmyslný poplatek (startovné) 160,-? To mě má motivovat? Že dostanu tričko? Za 160,-? To si je koupím u vietnamců 3...
Pokud má být akce masová a smysluplná, musí mít také smysluplná pravidla. Takhle je to akce pro pár "vyvolených", co mají tu čest bydlet v určitém městě a navíc mají možnost v práci sestavit tým...
"Účastníci, kteří nesplňují výše uvedená kritéria, se mohou účastnit ze zájmu či pro radost, ať už jde o živnostníky nebo účastníky z jiného než zapojeného města. Nebudou ale zahrnuti do soutěžních kategorií."
http://www.dopracenakole.net/chci-slapat...
Ještě dodám, že v Praze se single jezdec může zapojit do tří soutěží (výkonnost, kreativita a dokumentace dopravní absurdity).
A možná přijde i kouzelník :-)
Nojo, ale to zas nezohledňuje dny, kdy do práce nemohu jet na kole z objektivních příčin (například na poradu v Praze, nebo je třeba převézt dvě děti - a vozíček si kvůli řádově desítkám km skutečně kupovat nebudu).
Krom toho, od té doby, co nemám cyklocomputer, mohu uvádět svůj přepravní výkon leda v minutách.
No a nakonec - čekat do podzimu se mi nechce. Uznávám, že má omezení jsou značná, a závodění bych Vám kazil, proto na mne neberte ohled. Budu tedy i nadále jezdit do práce na kole tak, jak mi to vyjde a jak se mi bude chtít, nic nebudu počítat, a každý den, kdy se mi podaří vyrazit, oslavím zvlášť :-)
Mám práci vedle v pokoji, vyhrávám pro absolutní pravidelnost :-D
A na čem jezdíš?!? :o)))
No vidíš, asi koupím koloběžku a třeba dojedu na hrad :-)
Já jezdím na kolečkovém křesle. Pozor, neplést s kriplkárou! ;-)
No vidíš, tak to se klidně můžeš zapojit do naší antisoutěže :o)))
V to případě to mám do práce 0,00045 km (jsem to právě změřil); a výškových 0,00 m.
Fajn, účastním se tedy také... :-DD
OK, tak si tě znamenám :o)))
A jestli budeš podvádět, dostaneš triško za trest :o)))
Hele a s těmi výškovými metry - chceš říct, že nepřejíždíš žádný práh?!?
A ještě mě napadá, že u tebe by se to možná mohlo měřit v milimetrech :o)))
Ne, žádný práh. Je to trasa odsunuto - zasunuto. Myslím to křeslo!! :-DD
to by se ti pěkně blbě jezdilo na kole, kdyby to bylo jinak :-)
Židlokros.
To jsme kdysi na lyžáku dělali na hotelu. Jenže na židli bez koleček. Dřepneš si na židli, chytíš rukama opěradlo a prudce se zvedneš, načež židli přitáhneš pod sebe a posuneš ji o pár centimetrů dopředu. Jeli jsme to jako časovku od postele do předsíňky, dotknout se dveří, a zase zpátky. Bohužel, trať odjeli jen tři borci, pak na nás vlítla úča.
Ale to je vlastně OT, protože to není kolový pohon. Škoda, hned zítra bych tak zkusil jet do práce.
ještě mne napadlo, že bychom mohli posílat zajímavé fotky z cesty do a z práce a třeba vyhodnotit i je. Sesbírané předměty se hodnotit nebudou :-)
Na koho narážíš? No řekni - na koho?!
(já už nic podle cest domu nosit nesmím! :-) )
no právě, sám ses prozradl :-), tak abys to stále dodržoval. a to téma "zajímavá místa na cestě do práce" vyhlásím
Víš co? Tak tam dej i ty "zajímavé nálezy" - dyť to můžu najít a nechat to tam ležet, že jo :-)
dneska jsem si vzpomněla na dávnou příhodu. jedu starou silnicí k nám na kopec, údolí se nechalo zavézt, když stavěli metro C, na oplátku nám postavili silnici mezi Cholupicemi a Točnou, jak to tak bývá kolem málo frekventovaných silnic se občas hromadí bordel. Jednou jsem koukala po okolí, co že to všechno lidi vyhazují a protože mám ráda staré věci, zaujala mne stará dřevěná truhla s kováním, slezla jsem z kola a vydala se mezi břízy a vysokou trávu k truhle, otevřu ji a tam byla kostra psa. fuj, ječela jsem a v mžiku jsem seděla na kole a serpentýny jsem vyšlápla tenkrát hodně rychle. od té doby už nic neotvírám, nesbírám, tak dej bacha :-)
Radko, jak do tabulky zaznamenáš, když budu jezdit střídavě na kole a na koloběžce?
Kolo/koloběžka (je přece jedno na čem) :-)
no tak to není, na koloběžce se člověk méně fláká, protože nesedí, neleží ale běží a nepomáhá si soustavou ozubených koleček :-/
Kolobrnda se taky počítá???
Požaduji, aby do tabulky byla uvedena i moje kolegyně Mášová - dva roky jsem do ní hučel, aby jezdila do práce na kole a nakonec se povedlo. Řadu z vás zná z vyprávění, je poněkud cáklá, takže nakolačka každým coulem. Už jsem jí o tom řekl a souhlasí :-)
Kdo do prace pres Ujezd? Ujezd patri smrt trasu. Nechci videt na cyklisti misto Ujezd. Nechutne koukam na kombinace tramvaj+auta+cyklisti.
Odkuď kam přejíždíš přes Újezd?
Tedy pokud se jedná o tvoji trasu.
Ja tram 12 nebo 20 na prestup 9 misto Ujezd.
Hrabosh,pohodu? Hmmm. Podle me na vlastni oči vidim.
Jo, já myslela, že tudy jezdíš do práce na kole.
Jezdívám tam někdy na kole. Není to tam nic moc, ale člověk si zvykne, ta doprava má svoje pravidla. Ale, když to jde, tak se Újezdu vyhnu. Jezdím raději v klidu, třeba i delší trasu.
Já to mám tak, že když jedu někde poprvé a nezdá se mi to, tak klidně slezu z kola a jdu s chodci. Přitom omrknu cvrkot. Holt jsem už stará baba a mohu si dovolit občas i z toho kola sesednout:-))
A také některé pražské úseky vyznačené jako cyklotrasy absolutně ignoruju a nejela bych po nich ani náhodou. Třeba Libocká směrem nahoru. Nechápu jak tam někdo mohl vyznačit cyklotrasu:-))
Tak u té Libocké jsem to nepochopila rovněž.
Nejela bych tam, i kdyby mi za to platili.
Najde se dost debilů za volantem, kteří jsou schopni tě směrem nahoru přejíždět i když jede proti auto a nějak je vůbec nezajímá, že se tam prostě nemůžete vejít...
Jeden dopravní cyklista v dobré kondici a zvyklý jezdit po městě, se tam protlačí.
Ale ta cyklotrasa (myslím že to je A33) vede ze Šárky. A táhnout tam při cestě z výletu třeba rodinu se dvěmi dětmi nebo kolo s dítetem ve vozíku, je fakt o strach. Naštěstí se takoví cyklisté vykašlou na žluté cedulky a najdou si klidnější trasu třeba Pelikánovou a Sestupnou.
Já to jezdím kolem Libočáku a když pak potřebuji na Petřiny, tak jsou ze strany Veleslavína dva výjezdy - jeden terénní a jeden asfalt.
Sice jsou výživné, ale dají se.
Anebo mi přijde lepší projet to Hvězdou.
Tady je ale nutná místní znalost. Takže kdo se tam náhodou ocitne, ten moc na výběr nemá...
Jo byla na to už dělaná i studie. Doufám, že někoho napadne tahnout tu trasu jinudy.
http://www.bezpecnaliboc.cz/wp-content/uploads...
Tak zítra startujeme :o)))
http://www.vrstevnice.com/akce/2013/1305kveten...
http://www.vrstevnice.com/akce/2013/1305kveten...
Tak jsem chtěl dnes nahlásit prvních 15 km (tedy přesně 15,202 km) cestou do práce (ano, já bohužel pracuju i o svátcích), ale opět nelze poslat zprávu radce, takže píšu sem, snad to dojde k přečtení a zapsání... :-) Zpáteční cesta bude ale až v pátek, protože v práci mezi směnama přespávám, tak abyste se nedivili, kde jsem se zdržel... :-)
Můžu se taky ještě přidat?
Pracuju na 3 různých místech a nejsem si jistý jak to počítat. Mám práci dopoledne a odpoledne a mezitím se většinou vracím domů. Někdy se přímo po práci jedu projet, takže taky jedu domů, ale oklikou :-). Jo a taky občas ještě cestu z práce zkouším ladit, hledám nové alternativy, jak počítat tohle?
Jasně, že se můžeš přidat, pošli radce obálku, dá Tě do tabulky :-)
(a jak bylo řečeno - jedeš-li se rovnou z práce projet = domů oklikou, tak to nevadí, nahlásíš ujetý kilometry. A nový alternativy se taky počítaj)
Prosím všechny zúčastněné o hlášení ujetých kilometrů.
Záznam budu dělat 1x denně - večer, cca po 19 hod.
Kdo nechce hlásit denně, může i sumárně za více dní, ale preferuji údaj max. za 1 týden.
Údaj bude zapsán vždy ke dni nahlášení.
Lze hlásit i výškové metry.
Možno posílat obálkou nebo na e-mail [email protected].
Děkuji.
Hlásím zatím (koneckonců i pro případnou kontrolu ostatních ctižádostivých účastníků), že mé km jsou k nahlédnutí zde:
https://docs.google.com/file/d...
(Snad odkaz funguje).
Dopředu hlásím, že do dvanáctého nemá smysl se tam dívat. Příští týden mám dovolenou a tyto dva dny makám jak fretka od nevidím do nevidím, abych se tedy mohla od soboty dovolovat a kolo už se mi tam nevejde. (Naopak od té soboty bude asi najeto na mě relativně dost, ale nic z toho "do práce".)
Jak se zaregistruju do tohohle systému, abych nemusel někoho otravovat? Nechci vyplňovat km jen Ifče nebo Hrabošoj
...https://docs.google.com/forms/d/111...
Tak už jsem dneska taky vyjel, začátek soutěžní sezóny neztradiční, vynesl jsem kolo z baráku, naložil do auta a jel jsem ;)
V servisu trochu koukali, jak jsem kolo tahal z auta a ještě jsem se tam převlíkl, ale oni už jsou na mě zvyklí (prostě exot, hlavně že je solventní). Večer pošlu do obálky celkové kilometry (samozřejmě najeté jen na kole).